۷ حرکت مرتبط با فتیش آبکیر

1399/04/24

۷ راهکار کسب لذت با فتیش منی

by Jamie
May 11, 2020

منی، آب کیر، اسپرم، آب مردها… هرآنچه می‌خواهید نامش را بگذارید. برخی دخترها و پسرها از آن خوششان می‌آید. حال چه رسماً فتیش داشته باشید، چه بدتان نیاید تجربیات جدید را در سکس با دیگران امتحان کنید.
در اینجا یک سری از بازیها و کارهای سکسی که می‌توانید با منی انجام دهید و از آن لذت ببرید جمع‌آوری شده است:


۱) صمیمانه به سوی هم جاری شوید

داشتن یک سکس امن به معنای استفاده از کاندوم برای پیشگیری از بارداری و بیماری‌هایی که از طریق سکس منتقل می‌شوند است تا ما را از مایعات ترشح شده از بدن دیگران حفظ کند. اما طرز تفکری وجود دارد که برای این که از نظر جنسی کاملاً به یکدیگر نزدیک شوید باید مبادله کردن عصاره‌ی وجودتان (آبتان) با یکدیگر را تجربه کنید. برخی از افرادی که به داشتن شریکهای جنسی مختلف و مسائل غیر متعارف در سکس علاقه دارند در روابط جنسی‌شان به منی به عنوان عنصر اصلی و مهمترین چیز فکر می‌کنند. برای مثال یک زوج می‌توانند با تک‌تک شریک‌های جنسی دیگرشان رابطه‌ی جنسی امن (با کاندوم) داشته باشند ولی در سکس با شریک جنسی اصلیشان از کاندوم استفاده نکنند.


۲) کیک خامه‌ای (Cream Pie)

اگر بخواهیم از روی اضافه شدن روزافزون تعداد ویدئوهای این کتگوری پورن قضاوت کنیم؛ مردان بسیاری هستند که از دیدن خالی شدن منی داخل کُس لذت می‌برند که البته منطقی است زیرا هدف نهایی این بازی (سکس) به طور واضح همین است ولی مطمئن نیستیم که در قدیم هم دیدن منی در حال بیرون ریختن از داخل کُس به اندازه‌ی زمان حال برای مردان حشری‌کننده بوده است.
بیرون پاشیدن منی (نریختن آن داخل کُس) پیش از به وجود آمدن آزادی‌های جنسی به نوعی تابو (ممنوعه) محسوب می‌شده است (یعنی منی فقط باید درون کُس ریخته م‌یشد و هدف از سکس فقط آوردن فرزند بود). اما امروزه مردان و زنان آزاد هستند که بدون محدودیت‌های تک همسری (تک‌گایی یا محدود بودن به سکس فقط با یک نفر در تمام عمر) یا بدون قصد فرزنددار شدن، سکس داشته باشند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا منی را از کُس دور نگه داریم تا دچار بیماری‌های جنسی و بارداری‌های ناخواسته نشویم. درضمن معمولاً هرآنچه به نوعی تابو (ممنوع) شود بلافاصله به داغ‌ترین نوع سکس بدل خواهد شد. (قضیه روانشناسی میوه ممنوعه: انسان به هرچه از آن بر حذر داشته شود، بیشتر مایل خواهد شد.)


۳) شستن و پاک کردن

این برای کاری که در واقع ریشه در نزدیک بودن شریک‌های جنسی به هم دارد بسیار کلمه‌ی زشتی است (چون منی آلودگی فرض شده). روش انجام این کار به این ترتیب است که مرد هنگام ارضا، آبش را داخل کون یا کُس شریک جنسی‌اش می‌ریزد و سپس منی خودش را از داخل کُس یا کون، مک‌زده و به بیرون می‌آورد و اینگونه مجرای کُس یا کون را از منی پاک کرده و به نوعی می‌شوید.


۴) تف یا قورت

برخی از ما از این که پس از ساک‌زدن منی را قورت دهیم لذت می‌بریم، دسته‌ای دیگر بلافاصله آن را به بیرون تف می‌کنند، گروهی هم از این احساس که دهانشان پر از منی باشد و از کناره‌ی دهانشان چکه کند یا این که منی تخلیه شده در دهانشان را روی کیر شریک جنسی‌شان بریزند لذت می‌برند. یک ساک‌زدن پر آب آنقدر داغ و سکسی است که تقریباً انحراف جنسی محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید فتیش منی خود را یک درجه بالاتر ببرید بلافاصله پس از این که منی خود را در دهانش خالی کردید او را عمیقاً ببوسید!


۵) بوکاکی (Bukkake)

از آنجا که من جزو افرادی نیستم که به دنبال زنانی با فتیش منی باشم وقتی چند دفعه‌ای از دیدن پاشیده شدن منی بر روی فردی لذت برده و تحریک شدم برایم سورپرایز بود! از سکس دسته جمعی لذت می‌برم ولی حتی فکر این که ریختن آب منی را روی فردی ببینم یا تجربه کنم را در شأن خود نمی‌دانم. درضمن این که کسی (فردی که در وسط است و همه آبشان را روی او می‌ریزند) بتواند در آن واحد آن همه مرد را تحریک جنسی کند را به نوعی تحقیر قدرت مردانگی (ضعف) خودم می‌دانم. بوکاکی به طور خلاصه یک حلقه تشکیل شده از مردانی در حال جق زدن و یک هدف (فرد) مشخص در مرکز حلقه است. بوکاکی در اصل این یک اصطلاح ژاپنی است به معنای خیس شدن یا آب پاشیدن. اسم یک نوع سوپ رشته هم بوده. ولی حالا تبدیل به یک کتگوری سکس شده است.


۶) بیسکوییت نرم

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا یک گروه موسیقی باید نام خودش را Limp Bizkit (معنای واقعای این نام: گروهی از مردان که به شکل حلقه ایستاده و در حال خودارضائی هستند) بگذارد؟ حالا بیشتر تعجب خواهید کرد.
بیسکویت نرم خیس و شل و ول نام یکی از بازی‌های سکسی به روش بوکاکی است. حالا ممکن است بگوئید بیسکوییت چه ربطی به فردی که در وسط حلقه است و عملاً با منی دوش می‌گیرد دارد؟ پاسخ این است در این بازی همه‌ی مردان آب خود را روی فردی که در وسط حلقه قرار دارد و بیسکوییت نامیده می‌شود می‌پاشند و آن کس که آبش دیرتر از همه آمده است باید بیسکوییت را بخورد! یعنی خم شود و تمام آن منی‌ها را بلیسد! این یک نوع دیگر از خودارضائی دسته جمعی است که به نوعی بازی به شمار می‌آید چون فردی که آبش آخر از همه بیاید بازنده می‌شود و جریمه‌اش خوردن منی بقیه است!


۷) جمع‌آوری منی

همیشه فکر می‌کردم این فقط یک افسانه است. تا زمانی که با چشمان خودم آن را دیدم. یک بار که بعد از سکس دوش گرفتم وقتی از دوش بیرون آمدم دیدم کسی که با او سکس داشتم مشغول تخلیه‌ی منی داخل کاندوم به دور انداخته شده درون یک بطری کوچک است که تا نیمه پر از منی بود.
باید اعتراف کنم این تفکر که کسی به جمع کردن منی علاقه داشته باشد باعث می‌شود اینقدر احساس بدی پیدا کنم (حالم به هم بخورد) که دلم بخواهد بالا بیاورم!
به همین دلیل دیگر هرگز با آن مرد سکس نداشتم. می‌توانم در شرایط مناسب مقداری منی تازه از کیر بیرون آمده را تحمل کنم یا حتی از آن لذت ببرم اما منی که دیروز تولید شده امروز فقط یک چیز گندیده و متعفن است. حتی واقعاً مطمئن نیستم که این یک انحراف جنسی واقعی است یا این که این عمل نتیجه‌ی وارد شدن اختلال روانی جمع‌آوری کردن به سکس باشد یا شاید هم هر دو.

[بیماری روانی جمع‌آوری یا هوردینگ (hoarding) نوعی اختلال روانی است که در آن فرد قادر به دور انداختن هیچ چیز نیست. خانه‌ی این افراد معمولاً تا سقف پر از زباله است. آنها هرگز چیزی حتی پوست شکلاتی که بیست سال قبل خورده‌اند را دور نمی‌اندازند زیرا می‌ترسند ممکن است روزی به آن نیاز پیدا کنند. اصطلاح هوردر یا جمع‌آوری کننده که مبتلایان این بیماری در زبان انگلیسی با آن نامی‌ده میشوند در فارسی "دورننداز " هم ترجمه می‌شود.]

شما نیز می‌توانید هرگونه حرکت یا بازی مرتبط با فتیش منی سراغ دارید در میان بگذارید.


منبع:

https://kinklovers.com/bdsm-fetishes/7-ways-to-enjoy-your-cum-fetish/

7941 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «