چند بار سکس توی یک روز (۲)

1400/06/19

...قسمت قبل

سلام دوستان
توی قسمت قبل گفتم که محسن پسرعمم توی خونه ی داییم قشنگ منو کرد و رفت و منم رفتم حموم تا هم خودمو بشورم هم شورت زنداییمو.
بعد که از حموم اومدم شورتو کنار اپن پهنش کردم تا خشک بشه یخورده خودمو توی آینه نگاه کرذم خیلی اونروز حشری بودم محسنم که قشنگ به سوراخم حال داده بود لباس پوشیدم و رفتم خونه.
همش منتظر شب بودم که برم توی بغل سعید.
سریع توی خونه شام و خوردم و لباس عوض کردم رفتم دنبال سعید.
زنگشون و که زدم چند دقیقه بعد دیدم سعید اومد جلوی در, ولی تنها نبود آرش پسر عموشم بود که اصفهان زندگی میکرد و از شانس من امروز غروب اومده بود تهران.
سه نفری رفتیم سمت خونه داییم.
توی راه صحبت و شوخی میکردیم تا رسیدیم. رفتیم توی خونه و برقارو روشن کردم. اولین چیزی که سریع از نگاه این دوتا آدم هیز دور نموند شورت زنداییم بود که تا دیدن یه اووووووووووف طولانی گفتن و زدن زیر خنده که این اینجا چکار میکنه؟ گفتم حتما قبل رفتن اینجا پهن کرده.
سعید شورت و برداشت و براندازش کرد و گفت چقدر سکسیه. پرهام زنداییتم حوب کصیه ها.
خوشبحال داییت
حتما هر شب میکنتش. خندیدم و جواب ندادم. یخورده صحبت کردیم و تلویزیون دیدیم.
سعید گفت بچه ها بخوابیم من باید صبح برم سرکار شما کسکشا تا ظهر میتونید بخوابید.
گفتم باشه الان جاها رو میندازم.
تا آماده بشم و برقارو خاموش کنم دیدم این دوتا لخت شدن با شورت دراز کشیدن و اینور و اونور تشک خوابیدن و عملا منو انداختن وسط.
منم لباسمو درآووردم با شورت رفتم وسطشون خوابیدم. بعد یخورده کسشعر گفتن پشتمو کردم به سعید و شروع کردم به صحبت کردن با آرش که خیلی وقت بود ندیده بودمش.
در حین صحبت دیدم سعید داره شورتمو میکشه پایین.
منم هی نمیزاشتم که مثلا جلوی آرش کاری نکنه.
بالاخره شورت و کشید پایین و یجوری که آرش متوجه بشه از زیر ملحفه انداخت بیرون تشک, شروع کرد به دستمالی کردن و انگشت کردن کونم.
کثافت میدونست چجوری حالمو خراب کنه. یخورده باهام حال کرد و منم خیلی عادی با آرش حرف میزدم تا دیدم خودشو چسبوند بهم و لای کونمو با تف خیس کرد.
خودمو سفت کردم ولی سعید چسبید بهم و کیرش و مالید لای کونم. دیگه فقط دوست داشتم بکنتم.
سر کیرشو گذاشت روی سوراخم و یه فشار داد. با فشار اول نصف کیرش رفت توی سوراخم و من ناخودآگاه یه آااااخ گفتم. آرش سریع دستمو گرفت توی دستش و به صحبتش ادامه داد. ولی قشنگ میدونست که زیر این پارچه نازک کیر سعید داره کونمو پاره میکنه. دیگه سعید داشت محکم تلمبه میزد و منم که همش میخواستم تابلو نکنم جلوی آرش ولی نمیتونستم جلوی صدای نفسا و آخ و اوخمو بگیر. دیگه آرشم علنی از لای پام دست میمالید زیر تخمم و دستش میخورد به کیر سعید که داشت توی کونم عقب جلو میکرد. یه لحظه دیدم لباشو گذاشت روی لبم و شروع کرد به خوردن. منم همراهیش کردم و زبونمو کردم توی دهنش. خیسی لباش و گیر کردن بدنم بین دوتا آدم حشری و داغ بدجوری آمپرمو برده بود بالا. همینجور که داشتم به سعید کون میدادم و با آرش لب بازی میکردم دستمو کردم توی شورت آرش.

اووووووووووف
دو برابر کیر سعید و محسن بود چقدر کلفته
دلم کبزشو میخواست. توی همین لحظه دیدم سعید کونمو فشار داد طرف خودشو و آبشو خالی کرد توی کونم. یه نفس بلندی کشید و گفت جوووون عرقم و درآوورد این کون سفید و خوشگل.
تا کشید بیرون یه ضربه با دستش زد روی لپ کونم.
گفتم سعید دستمال کاغذی بیار تشکشون کثیف میشه.
گفت آرش نزار آبم بریزه بیرون.
آرشم سریع منو برگردوند و کیرشو فشار داد توی سوراخم.
آاااااخ لعنتی چقدر کلفت و درازه.
با اینکه امروز دو بار کون دادم بازم داره میسوزه. سعید بلند شد بره حموم به آرش گفت این کون و میسپرم دستت قشنگ بکنش بزار حال بیاد.
هر دوتامون خندیدیم و داد زدم گفتم گمشو عوضی
سعید رفت و تلمبه زدنای آرش شروع شد. با هر بار عقب جلو کردن کیرش قشنگ کونم پر و خالی میشد. لعنتی چقذر کلفت بود همینجور میکرد و از پشت گردنمو لیس میزد و بوس میکرد. بهش گفتم آرش یوری خسته شدم یه مدل دیگه بکن.
گفت دولا شو مدل داگی. گفتم باشه. تا دولا شدم گفت انگشتتو از زیر بکش لای کونت خودتو انگشت کن.
منم هر جی میگفت واسش اجرا میکردم. از دوباره اومد پشتم کیرشو گرفت توی دستش و فشار داد توی کونم.
ریتم تلمبه زدنش دیوونم میکرد. در همین حین سعید از حموم اومد و گفت جوووون چه فیلم سوپر زنده ای.
کیرش و آوورد جلوی صورتم و مالید دور لبم. منم کردمش توی دهنم شروع کردم به ساک زدن تازه داشت بازم راست میشد که گفت بیخیال یبار دیگه بخوام بکنمت دیگه صبح نمیتونم برم سرکار
آرش مثل وحشیا داشت منو میکرد تا اونم بعد چند دقیقه آبش اومد و همشو ریخت توی کونم. دراز کشیدم و اونم خوابید روم باز یخورده کیرشو توی کونم عقب جلو کرد تا قشنگ کونم حال اومد و زیر گوشم گفت عزیزم بریم حموم؟ گفتم آره. درش بیار بریم.
با آرش رفتیم حموم و خودمون و شستیم اونجا کیرشو دیدم که چقدر کلفت و درازه. حتی خوابیدش از مال ما خیلی گنده تر بود. وقتی اومدیم بیرون گفت پرهام؟ گفتم جانم. گفت میشه عزیزم شورت زنداییتو بپوشی؟ گفتم آره چرا نمیشه. پوشیدم و رفتم توی بغلش خوابیدم. سعید خوابش برده بود و من و آرشم بعد یخورده لب بازی خوابیدیم.
صبح سعید بیدار شد و من و با اون شورت توری و سکسی دید یه جوووونی گفت و شروع کرد به مالیدن کونم. من به زور چشمامو باز کردم و دیدم داره لپای کونمو لیس میزنه بهش یه چشمک زدم و بوس فرستادم و خوابیدم اونم یخورده باهام ور رفت و لباس پوشید رفت سرکار.
چند ساعت بعد دیدم آرش داره از روی شورت کونمو میماله. چشمامو باز کردم تا دید بیدار شدم گفت صبح بخیر عزیزم دیشب خوب خوابیدی؟ گفتم عالی بود شما دوتا دیوص بدجوری خستم کردید.
اومد بغلم کرد و شورتمو از پام درآوورد گفتم تو مگه سیر نشدی؟ گفت نه تازه تشنه ترم کردی. الان سعید نیست قشنگ میکنمت. سرش و کرد لای کونم شروع کرد به لیس زدن سوراخم. اینقدر خورد تا صدامو درآوپرد گفتم بسه آرش. کیر میخوام. بکن منو. کیر کلفتشو کرد توی دهنم یخورده ساک زدم تا قشنگ سفت شد و خوابید روم تا تخماشو فشار داد توی کونم. دیگه هیچکس نبود راحت داد میزدم زیر کیر کلفتش. آاااه عوضی پاره شدم. درش بیار. گاییدی منو دردم میاد آرش. آااااخخخخ
بعد کلی تلمبه زدن و مدلای مختلف کردن گفت آبم داره میاد کجات بریزم.
من که اون چند ساعت سوراخم و بدنم قشنگ آبیاری شده بود فقط میدونستم که تشنه آب کیرشم و آرشم نامردی نکرد و از کونم درآوورد و کرد توی دهنم با دو تا مکیدن من آبش با فشار پاچید توی دهنم. اینقدر درش نیاوورد تا مجبور بشم قورتش بدم. و از خستگی کون دادن دوس داشتم بازم بخوابم.
اون شب واقعا یکی از بهترین سکسای عمرمو داشتم.

نوشته: پرهام


👍 13
👎 6
11601 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

831259
2021-09-10 01:51:05 +0430 +0430

با اینکه مقداری تخمی تخیلی بود ولی خوب نوشته بودی… لایک داری

1 ❤️

831308
2021-09-10 08:11:30 +0430 +0430

عااالی بود ادامه بده

0 ❤️