داوود و گاییده شدن توسط مرد جا افتاده و پشمالو

1399/11/13

داستان ها برای خواندن ولذت بردن هستند ، شاید خاطره نباشند اما کم و بیش از خاطرات شکل می گیرند . مهم اینه که شما لذت ببرید!
اسم من داوود ه ،23 سالمه و اهل ورامین هستم ، حدود دو سالی بود که با مردی به نام محمد که 42 اینها می شد توی منجام آشنا شده بودم و سمت گرمسار بود و اولین سکس هام رو باهاش شروع کردم . رابطه مون خوب بود و هر یکی دو ماه که فرصت پیش می اومد می رفتم اونجا و یک شب می موندم و سکس می کردیم . تا اینکه ازدواج کرد و رابطه مون قطع شد .
چند ماهی حالم گرفته بود و یه جورایی اذیت بودم تا اینکه از طریق اینستاگرام با مردی به نام پرویز آشنا شدم ،غرب تهران بود و نزدیک دانشگاهی که می رفتم ، 50 سالش می شد ، قد بلند بود و هیکلی بود ، اهل کوهنوردی و خیلی آدم با روحیه ای بود ، با اون سن هیکل اش خوب بود و صد البته کیر خوبی در حد و اندازه خودش داشت ، با مادرش زندگی می کرد و از خانومش جدا شده بود ، با اینکه صفحه اصلی اش بود و خب خیلی مثبت بود ، اما خیلی سخت می شه اعتماد کرد . خلاصه بعد از چند بار با احتیاط و استرس بیرون همو دیدیم ، اوکی شدیم و قرار شد هرکدوممون که مکان داشتیم خبر بدیم . من خب کمی تپل ام و چاق محسوب می شم و شاید خیلی ها خوششون نیاد ولی پرویز خوشش می اومد و منو تپلی یا گاهی کپلی صدا می کرد .
یه هفته ای گذشت و طی این هفته چت و تماس و عکس بود تا اینکه یه سه شنبه خبر داد که پنج شنبه می تونم برم پیشش ؟ بی خیال کلاس صبح دانشگاه شدم و قرار شد ساعت 11 اینها اونجا باشم . چهارشنبه حسابی شیو کردم و تر و تمیز شدم و یه تیپ تنگ هم اوکی کردم و راه افتادم سمت تهران . خونه اش سمت بهنام بود ، ماشین و پارک کردم و رفتم داخل مجتمع و بهش زنگ زدم تا برسم دم آپاراتمان دیدم منتظرم ایستاده . یه شلوارک تنش بود و یه پیرهن مردونه که فقط یه دکمه اش رو بسته بود فقط و سینه های مردونه و پشمالوش معلوم بود ،من دیوانه هیکل بزرگ و پرموی پرویز بودم .کلا مردای سن بالا رو دوست دارم . احوالپرسی کردیم و رفتیم داخل دستش دور کمرم بود و همراهی ام می کرد تا برسیم پذیرایی . هیکل بزرگ و قد بلندش که کنارم بود و دستای بزرگش که روی تنم بود حس خوبی بهم می داد . مردی که همیشه توی تصوراتم دوست داشتم منو بکنه و در اختیارش باشم .
بعد یه کم پذیرایی و ابراز محبت به شکل بوسه و نوازش بدنم ، رو کرد بهم و گفت : نمی خوای آماده بشی ؟ خندیدم و گفتم : چشم عزیزم. بلند شدم و رفتم سمت سرویس و شلوار و شورتم رو درآوردم و رفتم داخل . خودم رو که آماده کردم و اومدم بیرون و فقط شورت رو پوشیدم ، تیشرت و شورت ترکیب خوبیه ، از اینکه پاهام شیو شده و لخت باشن حال می کنم ، نشسته بود توی پذیرایی و رفتم سمت اش پیرهن مردونه ای که از اول دکمه هاش باز بود سینه پر از مو اش معلوم بود رو درآورد و اشاره کرد که برم سمت اش و منو برگردوند و نشوند روی پاهاش و شروع کرد کمی گردنم رو خوردن و دستای بزرگش روی رونهام بالا و پایین می رفت و گاهی رونم رو فشرده می کرد و دوباره می مالید . همینجوری پاشدیم و در حالی که یه دستش از زیر تیشرت روی شکم و اون یکی دست روی سینه ام بود به سمت یه اتاق اونطرف خونه رفتیم .
اتاق تقریبا خیلی روشن نبود و فقط کمی روشنایی از پنجره های پرده دارد می اومد . یه تخت بزرگ بود که یه ملافه بزرگ رو که معلوم بود روش کشیده و زیر تخت برده که بعد از سکس برش داره بود. لب تخت نشستیم و توی بغلش بودم و صورتم رو می بوسید و گردن و لاله گوشم رو می خورد . تیشرتم رو درآورد همینجوری که لبه تخت بودم به پشت خوابوندم و شروع کرد از بالا تا نزدیک شکمم منو خوردن و لیسیدن . حس عالی ای داشتم . بدن بزرگ و پشمالوش که به بدن لخت و ظریف من می خورد و روم بود دیونه ام می کرد .
بلندم کرد و بهم گفت : بیدارش کن کپل من . جلوش زانو زدم ، بند شلوارک رو باز کردم . شلوارک رو کشیدم پایین . عالی بود ، یه کیر نیمه شق شده ولی خب از نظر طول و کلفتی به نظرم عالی بود . با دستم کیرش رو گرفتم و به سمت بالا نگاه کردم . بدن بزرگ و موهای بدنش که ایستاده بود واقعا دیونه کننده بود . یه کم کیرش رو مالیدم و اول یه کم لیس زدم و بعد کردم توی دهنم . چند بار کیرش رو عقب و جلو کردم و تا جایی که می شد داخل دهنم کردم . با زبونم زیر کیرش رو فشار دادم و شروع کردم به ساک زدن . دستاش گاهی روی سرم بود و گاهی روی شونه هام . کیرش آروم آروم داشت شق می شد . دوست داشتم خودش هم توی دهنم تلمبه بزنه و من از پایین تماشا کنم . یه چند دقیقه ای که تلمبه زدم ، کیرش رو کامل کردم داخل دهنم و دستام رو گذاشتم روی رونهاش و بهش نگاه کردم ، سرم رو گرفت توی دستاش و آروم آروم شروع کرد دهنم رو گاییدن . هیکل بزرگ و پشمالوش که داشت دهنم رو می گایید و بهم نگاه می کرد بهترین حس بود . یه کم تندتر کیرش رو عقب و جلو می کرد و گاهی از دستش در می رفت و کیرش تا نزدکی حلق ام می اومد . کیرش دیگه شق شق شده بود .
کیرش رو درآورد و گفت : شورتت رو دربیار و منو به پشت نشوند بالای تخت و از روی میز کناری ، ژل برداشت و بهم گفت : پاهاتو باز کن تپلی ، دستام رو پشتم روی تخت نگه داشتم و نشسته پاهام رو خم کردم و از هم باز کرد . همینجوری که کنارم نشست ، با انگشت شروع کرد سوراخم رو باز کردن . گاهی با دست می زد به رونم که کیرم رو بالا نگه دارم و پاهام رو باز نگه دارم . انگشت وسط اش دیگه راحت داخل می شد و حسابی سوراخم رو چرب کرده بود . آروم انگشت دوم رو هم اضافه کرد و صدای من هم درومده بود با آه و ناله حشری تر اش می کردم ، بعد از چند بار که داخل کرد و کمی چرخوند ، دستام خسته شده بودند دوست داشتم به پشت دراز بکشم ولی پرویز کمی جابجا شد و منو هم جابجا کرد و در حالی که کنارم نشسته بود و بدنم رو به بدنش تکیه داده بودم شروع کرد با دو انگشت حسابی سوراخم رو باز کردن و همزمان گاهی سینه هام و گاهی گردنم رو می خورد و گاهی که خیلی اه و ناله حشری می کردم ، سینه هام رو آروم چند تا گاز می گرفت . از کردن با کیر برام لذت بخش تر بود این پوزیشن .به داخل رونم آروم سیلی می زد که پاهام رو باز نگه دارم و کیرم رو بالا نگه دارم ، بعد از چند تا چرخش ، کارش تموم شد و چند تا سیلی لای پام و روی سوراخم زد و پروسه لذت بخش باز کردن سوراخم تموم شد .
وسط تخت به سمت پایین تخت داگی بودم و پرویز همونطوری که نشسته بود ، کیرش رو به سمتم گرفت و گفت : خیس اش کن . کیرش رو داخل دهنم کردم و یه کم ساک زدم ، بعد پرویز سرم رو گرفت و کیرش رو یه کم داخل دهنم عقب جلو کرد و داخل لپ های کمی فشار داد ، بعد کیر شق شده اش رو کشید بیرون و چند بار با کیرش به صورتم زد و روی لبهام و لپام می کشید . استاد حشری کردن بود .
دیگه نوبت گاییدن کونم بود ، همونجوری که داگی بودم رفت پشتم و اول کاندوم برداشت و کشید روی کیرش و یه کم کیرش رو روی سوراخم کشید و با کیرش چند تا ضربه به سوراخم زد و آروم کیرش رو گذاشت دم سوراخم و یه سیلی آروم زدم به کونم و گفت : تپلی آماده ای ؟ با جوون گفتن جوابش رو دادم ، و فشار کیرش روی سوراخم و داخل شدن کلاهکش رو حس کردم . سوراخم خوب باز شده بود و فقط کمی درد و فشار لذت بخش رو حس می کردم . کیرش بدون توقف و آروم شروع به داخل شدن کرد . عالی بود . یه کم نگه داشت و دوباره با همون سرعت کشید بیرون تا سر کیرش و دوباره داخل کرد . چند بار همینجوری کیرش رو تا سر کیرش بیرون می کشید و بدون وقفه داخل می کرد . بعدش تلمبه هاش شروع شد ، هر چند تا تلبمه یا یه سیلی به کونم می زد یا کونم رو توی دستش فشار می داد . مدام دستش رو روی کمرم می گذاشت که به سمت پایین خم کنم . از قنبل شدن کونم لذت می برد و می گفت : عجب کونی داری بیشرف . و کونم رو با تمام حس و شهوت توی دستاش فشار می داد و سیلی می زد .
بعد همینجوری که کیرش داخلم بود ، پاهام رو آزاد کرد تا دراز بکشم ، تقریبا کج روی تخت دراز کشیدم و یه کم از پام لبه تخت بود . پرویز هم یکی از پاهام رو کمی خم کرده بود سمت بالا و یه دستش روی پهلوم بود و تلمبه می زد . گاهی دستش رو دراز می کرد و سینه ام رو می فشرد . گاهی کونم رو از هم باز می کرد و کیرش رو فشار می داد داخل و با فشار نگه می داشت و دوباره تلمبه می زد . می دونست که دوست دارم روم دراز بکشه ، چون تو حرفهای قبلی بهش گفته بودم . کیرش رو درآورد و من جابجا شدم و به شکم دراز کشیدم و پرویز اول روی پاهام نشست و بعد یه کم خم شد و کیرش رو داخل کرد تا نصفه و بعد آروم روم دراز کشید و کیرش کامل رفت داخل . یه دستش دور گردنم حلقه بود و یه دستش دیگه اش رو زیر شکمم نگه داشته بود .
گرما و موهای بدن اش و وزن اش روم بهترین حس دنیا بود . یه کم تو اون حالت تلمبه زد و بعد کمی چرخید با یه دست که پشت زانوم بود پام رو به سمت بیرون باز کرد و جمع کرد بالا و با اون یکی دستش یکی از سینه هام رو محکم توی دستش گرفته بود . جوری که وقتی تلمبه می زد ، فقط پام و سینه ام تکیه گاه بود و سینه ام کشیده می شد . گاهی گلوم رو آروم می گرفت و تلمبه می زد . بدن لخت و تپل من توی بغل هیکل پشمالوی اون لذت بخش ترین سکس رو برام رقم می زد و دوست داشتم تا ابد توی اون حالت باشم و پرویز کونم رو بگاد .
خسته شد بود و عرق کرده بود ، من هم که سینه هام سرخ شده بود و تمام بدنم داغ بود ، حشری بودم و دوست داشتم بیشتر توی بغل اش گم بشم و توی بازوهاش فشارم بده . چند تا تلمبه زد و کیرش رو کشید و به پشت خوابید . بهم گفت : تپلی بیا سواری . بلند شدم که بشینم روی کیرش ،کیرش حسابی شق شده بود و داشت با دستش کیرش رو می مالید و کاندوم رو میزون می کرد . پشت کردم و آروم نشستم روی کیرش ، پاهام رو زیرم و کنار پاهاش گذاشتم ، هیکل اش بزرگ بود و برای اینکار حسابی پاهام باز می شد و کیرش بیشتر از قبل داخل می شد ، شروع کردم اندازه ای که کیرش بیرون نیاد ، روی کیرش بالای پایین و خودم رو تکون دادن ، حس اینکه نشسته باشی و یه کیر داخل ات باشه واقعا عالیه ، با فشار دادن کونم و گاهی هم سیلی زدن کونم تشویقم می کرد که کارم رو خوب انجام بدم .
یه کم که بالا پایین کردم ، بهم گفت : برگرد ، می خوام بدن تپلی ات رو که می لرزه ببینم . کیرش رو با دست نگه داشتم و بلند شدم . چرخیدم و دوباره نشستم روی کیرش و دوباره شروع کردم به بالا و پایین کردن و بدنم رو نگاه می کردم که سینه هام که خب بزرگ نیست ولی تپله و به دست می آد و شکم و رونهام رو نگاه می کردم که شیو شده و صاف و صیقلی تکون می خوردند . یه چند دقیقه ای روی کیر پرویز سواری کردم و بعدش پرویز دستاش رو باز کرد که یعنی خم بشم توی بغل اش . منو بغل کرد و من که خب جثه ام کوچکتر بود سرم روی سینه اش بود و پرویز منو محکم گرفته بود و کمی پاهاش رو خم کرد به سمت بالا و شروع کرد تلمبه زدن ، هر یه دونه تلمبه ای که می زد عمیق بود و بعدی سریعتر می شد . حشری بودم ، فقط می گفتم : می خوام ، جوون . کیرت رو بیشتر می خوام . پرویز کونم رو با دستاش باز کرده بود و یه جورایی داشتم جر می خوردم و کیرش رو بی توقف داخلم تلمبه می زد . درد و سوزش تلمبه هاش زیاد بود و من داغ داغ بودم .یه بار که کیرش رو تا ته داخل کرد و لپ کونم رو با یه دستش باز میکرد و با انگشت سعی می کرد داخل سوراخم کنه من ارضا شدم و آبم بین شکم خودم و اون ریخته شد ، تلمبه ها عمیق و سریع و دردناک شده بود . بی جون شده بودم ، پرویز اه و ناله اش بیشتر شده بود و بالاخره ارضا شد و فقط توی اون لحظه بدنم رو به سمت خودش فشرد و من بین بازوهاش داشتم له می شدم و اون کیرش رو چند بار محکم داخلم کوبید و آروم شد
بعد از کمی استراحت و یک دوش گرفتن دو نفره ، برگشتم خونه . سینه ام یه کم لکه لکه کبود شده بود . و کونم درد داشت و کوفته بودم . ولی بهترین سکس عمرم بود . بعد از اون من در اختیار پرویز بودم و مشتاقانه هر وقت که فرصت می شه سکس می کنیم .

نوشته: mehrdad94y


👍 13
👎 2
22901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

789419
2021-02-01 02:08:53 +0330 +0330

من ورامینم بیا پیش خودم خب عزیزم چرا اینقد راه دور میری

1 ❤️

789435
2021-02-01 03:20:36 +0330 +0330

دوست عزیز، این خیلی خوب هست که موقع سکس از کاندوم استفاده کردید و توی داستانت هم این موضوع را عنوان کردی. شاید این ایده اون بوده که از کاندوم استفاده بشه، پس همیشه بهتره که همراه داشته باشی. در ضمن تاکید میکنم که:

1- “کاندوم 100% از انتقال بیماری های مقاربتی و ایدز محافظت نمیکنه”. پس بهترین کار این هست که هر دو طرف قبلش برند آزمایش بدند. به خاطر نوع رابطه (مقعدی)، امکان پاره شدن کاندوم همواره هست. هیچ موقع، از وازلین، کرم یا روغن استفاده نشه. چون بسادگی باعث پاره شدن کاندوم میشوند. فقط از ژل های غیر روغنی استفاده بشه. در ضمن، سعی کن از نوع لتکس استفاده کنی و حتما هم تاریخ مصرف کاندوم را دقت کن.
کاندوم های تاریخ مصرف گذشته، بخاطر خشکی راحت پاره میشوند.

  1. نکته مثبت دیگه اینکه: اون پارتنرت (مرد مسن)، مجرد هست و زیرآبی نمیره. پس ازش بخواه که تا وقتی با تو در ارتباط هست با فرد دیگه ای ارتباط نداشته باشه. در غیر این صورت، همه پارتنرهای دیگه باید تازگی آزمایش داده باشند و طبیعتا جواب آزمایش اونها هم باید منفی باشه.

  2. سعی کن که باهاش دوست بشی، مثلا با هم فیلم نگاه کنید، غذا درست کنید و برید بیرون. این باعث میشه که بیشتر به هم وابسته بشید و اون احساس “فانتزی” که الان خیلی زیاد شده (سکس گروهی، روابط خطرناک، رابطه با افراد غریبه…) از بین بره.

  3. چون در رابطه جنسی مفعول هستی، خیلی باید دقت کنی. باز هم تاکید میکنم که کاندوم صد درصد جلوگیری نمیکنه. بنابراین: حتما با یک پزشک بیمارهای عفونی ملاقات داشته باش و بپرس که آیا ممکن هست به داروهای پیشگیری ایدز دسترسی داشته باشی؟
    این داروها شامل دو برند معروف از شرکت آمریکایی گیلیاد هستند: داروی اول به اسم تجاری TRUVADA (احتمال خیلی زیاد در ایران هست و برای بیماران مبتلا به اچ آی وی مثبت تجویز میشه)، و داروی جدید که جایگزین TRUVADA شده (بخاطر عوارض کمتر)، اسمش DESCOVY هست.
    هر دو دارو تحت عنوان (exposure prophylaxis (PrEP (داروی پیشگیری) تا 99% از انتقال اچ آی وی و 70% از انتقال Herpes جلوگیری میکنه.

  4. این را همواره در نظر بگیر: کسی که حاضر نیست بره آزمایش بده و طالب رابطه هارد هست، لایق رابطه نیست. همیشه “اول به بدن خودت احترام بگذار”!

  5. موفق باشی (بهت لایک دادم.)

8 ❤️

789465
2021-02-01 08:29:59 +0330 +0330

با این تعریفا آدم دلش میخواد کون بده

1 ❤️

789470
2021-02-01 09:05:23 +0330 +0330

خوب نوشتی، اما تو پیش پلویز بودی، پونه کجا بود؟!

0 ❤️

789543
2021-02-01 17:18:04 +0330 +0330

من تا سه بار نکنم… بازی حساب نمیشه…خخخ

0 ❤️

789587
2021-02-02 00:55:57 +0330 +0330

دسخوش مهرداد جان
بازم مثل همیشه عالی ، لایک سلطان

0 ❤️

792063
2021-02-15 21:57:50 +0330 +0330

کاش یه پرویز پیدا بشه مارم اینطوری بکنه

0 ❤️

839033
2021-10-24 12:48:59 +0330 +0330

خیلی عالی بود…

0 ❤️

932452
2023-06-10 23:12:19 +0330 +0330

آفرین عالی بود.داستانهات همگی فوق العاده ان.دمت گرم

0 ❤️