چند بار سکس توی یک روز (۱)

1400/06/13

سلام
من اسمم پرهامه این داستان مربوط به چند ساله پیشه. داییم قرار بود بره شمال خونه پدرخانمش و طبق معمول کلید خونشو میداد که من با یکی از دوستام برم شبا بخوابم و گلدونا رو آب بدم. با سعید هماهنگ کردم که شب بریم.
غروب پسرعمم اومد پیشم که شنیدم خونه خالی داری گفتم آره ولی با دوستم میخوایم بریم درس بخونیم گفت پس بیا الان بریم.دقیق میدونستم دردش چیه.
منم بخاطر شب با سعید ظهر رفته بودم حموم و کامل بدنمو شیو کرده بودم. هیچی با محسن پسرعمم رفتیم و تا رسیدیم یخورده دستمالیم کرد و گفت بریم سراغ شورتای زنداییت.
کشو لباسای زیرشو باز کردم و یخورده شورتاشو نگاه کردیم. یکیش که خیلی سکسی بود هم بغلاش بندی بود هم تمام تور بود و انتخاب کرد که بپوشم. منم رفتم بیرون و لباسامو درآووردم و شورت و پوشیدم.
من هر وقت کونمو تیغ میزنم خیلی حشری میشم.
با شورت زنداییم رفتم توی اتاق خواب دیدم محسنم لخت شده دراز کشیده روی تخت تا منو دید یه اوووفی کرد و کیرشو مالید گفت بیا روی تخت ببینمت چقدر خوشگله شورته.
خودم بدجوری دلم میخواست. رفتم توی بغلش چسبیدم بهش. گرمای تنش داشت دیوونم میکرد. لبمو گزاشتم روی لبش و شروع کردم به خوردن
محسنم بدنمو میمالید بعد منو دمر خوابوند روی تخت گفت بزار این شورت خوشگل و توی تنت ببینم. دستاشو میمالید به لای پام. از بفل شورت لپای کونمو میمالید و انگشتاشو میکشید لای چاک کونم. سوراخم یجوری میشد. کثافت داشت روانیم میکرد. هی پشت شورت و میکرد لای کونم و با دستش میزد روی لپای کونم.
منم میگفتم آاااااخخخخ عوضی دردم میاد.بعد مالیدن گوشه شورت و داد کنار و زبونشو برد لای کونم شروع کرد به لیس زدن. صدای نفسام تمام اتاق و برداشته بود
69 شدم و انداختمش زیر کیر خوشگلشو کردم توی دهنم. وااای این کیر چند سال منو کرده بود و هنوز واسم تازگی داشت. از کلاهک گنده ش شروع کردم به زبون زدن تا کل درازی کیرشو لیس میزدم و میرفتم پایین تا رسیدم به تخماش.
تخماشو پرتف لیس زدم تا نالش دربیاد همینجور که تخمشو میخوردم زبونمو مالیدم به زیر تخمشو لای کونش. اونم داشت کم میاوورد زیر ساک زدنم.
جوری سوراخمو میخورد که انگار داره کص زن میخوره. میلیسید و تف مالی میکرد. انگشتشو که فرو کرد توی سوراخم با دستم پاهاشو فشار دادم یه ناله ای کردم که فقط تونست بگه جوووووون چه کونی داری تو لعنتی.
بعد چند دقیقه به التماس افتادم. فقط کیر میتونست آرومم کنه. گفتم محسن تورو خدا بزار توش. کشتی منو لعنتی.
گفت دمر بخواب یه بالش گزاشت زیر شکمم که کونم بیاد بالا و سوراخم بزنه بیرون. با زبونش پر تف شروع کرد به خوردن که بیشتر حشریم کنه تا کمتر دردم بگیره.
اینقدر کونمو خورد که دیگه به التماس افتادم.
نشست پشتم و باز یه تف انداخت لای کونمو کیرش و کشید لای چاک کونم.
دو سه تا ضربه با کیرش زد به لای کونم و روی سوراخمو آروم سرش و فشار داد توی کونم.

(آااااااااه لعنتی پارم کردی یواشتر
آاااخ اینهمه ام میکنمت بازم تنگی
آاااخ دردم میاد تا تهش فشار نده
لذت کون اینه که تخمام بچسبه به سوراخت)

دستشو گزاشت اینور و اونور بدنمو شروع کرد تلمبه زدن. باد کولر میخورد لای پام که صاف بود بیشتر حشریم میکرد. محسنم شورت زنداییمو میمالید به صورتش و بو میکرد و با شدت تلمبه میزد.
داشتم از لذت میمردم. چقدر این عوضی خوب میکنه.
کیرش و قشنگ تا زیر شکمم حس میکردم.
من عاشق کون دادن از بغلم.
محسنم اینو خوب میدونست. کیرشو کشید بیرون گفت به پهلو بخواب. کیرشم کرد توی دهنم یخورده ساک زدم بعد رفت پشتم و چسبید بهم.
کیرشو میزون کرد فشار داد توی سوراخ کونم. آااااخ سوختم محسن. آرووووم وحشی.
یه پامو با دست گرفت بالا و تلمبه میزد داشتم از لذت میمردم.
میکرد و گردنمو میخورد.
آروم زیر گوشم گفت توی کون یا توی دهنت؟
گفتم کاشکی میشد توی هر دوتاش
ولی باشه توی دهنم ارصا شو.
بعد یخورده تلمبه زدن که هم خودش خیس عرق شده بود هم من یدفه ای کیر گنده شو کشید بیرون گرفت جلوی صورتم من زیر تخمشو لیس میزدم و اونم کیرشو میمالید و جق میزد. تا آب داغش با یه جهش فرستاد توی دهنم و با مالشای بعدی ریخت دور لبم بعد تا ته کرد توی دهنم و باز تلمبه زد تا کیرش کوچیک شد و از دهنم دراومد. ولی اون مقداری که ریخت توی دهنم با تلمبه زدناش مجبور شدم قورتش بدم و آخرشم آب کیرای دور لبمو با شورت زنداییم پاک کرد و شورت گزاشت روی سینم. لبلساشو پوشید گفت بریم. من گفتم تو برو من خیس عرقم باید دوش بگیرم. گفت باشه و رفت و من رفتم هم خودمو بشورم هم شورت زن داییمو.
و تقریبا خودمو آماده کنم واسه شب که میدونستم سعید از اینم بدتره فقط امیدوارم نفهمه که کونم گشاد شده و راحت میره توش.
چون طولانی شد بقیه ش دفعه بعد…

ادامه...

نوشته: پرهام


👍 10
👎 7
12701 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

829869
2021-09-04 00:24:20 +0430 +0430

تا چشم کار می‌کرد فقط نوشته بود شورت خوشگل خون آوردی

0 ❤️

830002
2021-09-04 07:08:36 +0430 +0430

یکی نیست بیاد به ما بده بعد ملت روزی ده تا سکس میکنن
چه فاز بدی

0 ❤️

830083
2021-09-04 14:08:25 +0430 +0430

کسکش امانت به تو میسپرن مثلا
بعد اونجا رو میکنی جنده خونه ی پرهام و بکن ها؟
روزی که ننه ات اسمتو گذاشت پری باید فکر اینم میکرد که از پری مرد در نمیاد

0 ❤️