پرسش و پاسخ سکسی با میاخلیفه

1398/01/25

میا خلیفه به ٧ پرسش جنسی پرجستجو در گوگل پاسخ می‌دهد

از پورن‌استار سابق؛ "Mia Khalifa" درمورد سکس مقعدی، ارگاسم و این که آیا سایز واقعا مهم است یا خیر پرسیده شده است

by: Mia Khalifa Oct 30, 2017

وقتی مردم سوالاتی در مورد سکس دارند که خجالت‌آور هستند، برای پیدا کردن جوابشان به اینترنت مراجعه می‌کنند ولی با وجود این همه اطلاعات ضد و نقیض در اینترنت بهتر است جواب را از روش‌های دیگری پیدا کرد و چه کسی بهتر از پورن‌استار سابق و طرفدار FSU و نابغه‌ی اینترنتی “میا خلیفه” (Mia Khalifa) برای این کار پیدا می‌شود؟

Mia Khalifa پورن‌استار سابق و یکی از پرجستجوترین پورن استارهای Pornhub است [میتوانید بنگرید به تاپیک آمارهای پورن‌هاب] که به یک ستاره‌ی فضای مجازی و یکی از محبوب‌ترین تحلیل‌گران ورزشی تبدیل شده. او بیش از دو میلیون فالوور در توییتر و بیش از پانزده میلیون فالوور در اینستاگرام دارد. او به خاطر توییت‌های ورزشی و فاش کردن اسم ورزشکارهایی که سعی می‌کنند به او پیام شخصی دهند در اینترنت معروف است.

او به همه‌ی ما آداب درست استفاده از شبکه‌های اجتماعی را یاد داده است و یک متخصص رابطه و سکس نیز هست، برای همین ما به این فکر افتادیم تا از او بخواهیم به هفت پرسش پرجستجوی گوگل در مورد سکس و رابطه پاسخ دهد. او در اینجا به هفت سوال جنجالی در مورد سکس و قرار گذاشتن جواب می‌دهد، از پیدا کردن نقطه‌یG گرفته تا این که زنان دوست دارند سکس چقدر طول بکشد (همین جا گفته می‌شود که آنقدری که گمان می‌کنید نیست!).


١) نقطه‌ی G کجاست؟
نقطه‌ی G شما روی دیواره‌ی بالاییِ کص‌تان و تقریباً بین ورودی کص تا دهانه‌ی رحم قرار دارد، پس اگر کسی را انگشت می‌کنید به سمت بالا و عقب این کار را انجام دهید. وقتی حس کردید که دارید یک ناحیه‌ی سفت مثل فندق را لمس می‌کنید و پارتنرتان هم در اوج لذت است پس آن وقت است که نقطه‌ی G را پیدا کرده‌اید. به نظر من این ناحیه برای هر زنی متفاوت است و پیدا کردن آن نیاز به تمرین و تجربه دارد. من فقط با دخوال به ارگاسم نمی‌رسم و ارگاسم من بیشتر به صورت بیرونی‌ست یعنی من تحریک چوچوله‌ام را به تحریک نقطه‌ی G ترجیح می‌دهم ولی در نهایت همه با هم متفاوت‌اند و هر کس سلیقه‌ی خاص خودش را دارد.
[همچنین میتوانید بنگرید به تاپیک نخطه‌ی جی]


٢) چگونه یک زن را به ارگاسم برسانیم؟
می‌شود گفت این مسئله به خود زن برمی‌گردد. اکثر زنان برای این که به ارگاسم برسند به عشق‌بازی زیادی قبل از سکس نیاز دارند تا به خوبی حشری شوند. مسئله فقط پیدا کردن نقطه‌یG نیست بلکه فاکتورهای دیگری هم وجود دارد، از بوسیدن گرفته تا زمانبندی و خشن یا ملایم بودن و… که همه‌ی این مسائل به تمایلات خود زن برمی‌گردد. هیچ مدت زمان مشخصی برای عشق‌بازی وجود ندارد، شما باید خودتان این مسئله را از حس و حال وی بفهمید. از خود او و کارهایی که می‌کند سرنخ بگیرید، اگر او سعی می‌کند که سکس را تحت کنترل بگیرد به او این اجازه را بدهید ، اگر حس می‌کنید می‌خواهد سکس را دیرتر شروع کند یا کمی خشن‌تر باشد یا… به او توجه کنید و این کارها را برایش انجام دهید.

از کجا باید فهمید که کاری را درست انجام می‌دهید؟
به حرکات او توجه کنید و خوب به حرف‌هایش گوش کنید و سعی کنید احساساتش را درک کنید. دائماً سوال نکنید که «این خوبه؟» یا «دوست داری بیشتر این کار را بکنم؟» و…، به جای این کار به آه و ناله‌اش توجه کنید. اگر آه و ناله می‌کند پس از کاری که می‌کنید، لذت میبرد. اگر بدنش شروع به لرزیدن می‌کند پس یعنی دارد به ارگاسم نزدیک می‌شود. همین لرزیدن بدنش نشانه‌ی خوبی است.


٣) چگونه بدون قرص و دارو کیرم را بزرگتر کنم؟ یا شاید برای هدف این مقاله بهتر باشد پرسیده شود: «آیا سایز مهم است؟»
به نظر من سایز اصلاً اهمیت ندارد. بهترین سکسی که تا حالا داشتم با کسی که بزرگترین کیر را داشته نبوده است. همه چیز به نحوه‌ی برخورد شما با پارتنرتان و احساسی که او نسبت به شما دارد بستگی دارد. برای من رسیدن به اوج لذت بیشتر به حسی که به پارتنرم دارم بستگی دارد، نه به حرکاتی که موقع سکس انجام می‌دهد. نمی‌دانم آیا بقیه‌ی دخترها هم چنین احساسی دارند یا نه ولی اگر نظر من رو می‌خواهید همیشه در را برای دوست دخترتان باز کنید و به او احترام بگذارید، راستی عشق‌بازی را هم فراموش نکنید. به نظر من همه‌ی این مسائل روی ارگاسم زنان تاثیر می‌گذارد و لازم نیست کاری کنید تا کیرتان ١٠ سانت بزرگتر شود. ولی قطعاً کیرهایی که خیلی کوچک هستند مشکل سازند ولی اگر مرد قابلیت و خصوصیات دیگری داشته باشد به نظرم پارتنرش می‌تواند از کوچک بودن کیرش چشم‌پوشی کند. فقط اعتماد به نفس داشته باشید، اعتماد به نفس کاری می‌کند قدتان بلندتر و کیرتان بزرگتر به نظر برسد. فقط کافی‌ست مستقیم بایستید و کمی شانه‌هایتان را عقب دهید.
اگر کیرتان کوچک است می‌توانید یک بالش زیر پارتنرتان قرا دهید تا موقع دخول راحت‌تر باشید. یک سری از پوزیشن‌ها هم مثل داگی‌استایل را انجام ندهید چون واقعاً دخول سخت می‌شود به‌خصوص اگر پارتنرتان کون بزرگی داشته باشد. البته جنبه‌ی خوب قضیه این است که موقع سکس دهانی پارتنرتان می‌تواند راحت‌تر برایتان ته‌گلویی ساک بزند!

خوردن کص پارتنرتان چطور؟ آیا این کار می‌تواند کوچک بودن کیر را جبران کند؟
من خودم شخصاً دوست ندارم کسی کصم را بخورد ولی خیلی از دخترها از این کار لذت میبرند. من خیلی آدم قلقلکی‌ای هستم، به خصوص در نواحی اطراف ران و کصم و اگر کسی برایم لیس بزند شروع می‌کنم به خندیدن و شبیه جوکر می‌شوم و دیدن من در آن لحظه اصلاً صحنه‌ی جذابی نیست!


۴) سکس چقدر طول می‌کشد؟ یا شاید باید پرسیده شود: «سکس چقدر باید طول بکشد؟»
سکس باید بین ٧ تا ١۵ دقیقه طول بکشد. شاید این خیلی عدد دقیقی به نظر بیاید ولی من خودم دوست دارم سکس همین قدر طول بکشید. به نظرم یک سکس سریع باید بین ۵ تا ٧ دقیقه و یک سکس خوب و نرمال بین ١٠ تا ١۵ دقیقه طول بکشد. من از سکس‌هایی که یک ساعت طول می‌کشند خوشم نمی‌آید چون باعث خستگی‌ام می‌شود، سریع سر و تهش را جمع کنید! (درواقع mia khalifa درست می‌گوید، طبق مقاله‌ای که در سال 2008 منتشر شد زن‌ها زمان مطلوب سکس را بین ٧ تا ١٣ دقیقه می‌دانند.) سکس نباید یک ساعت طول بکشد. اگر سکس‌تان یک ساعت طول می‌کشد باید ببینید مشکل از کجاست و چرا سکس‌تان اینقدر طول می‌کشد؟

ـ آیا تقسیم‌بندی خاصی وجود دارد که باید چقدر زمان برای عشق‌بازی و چقدر برای خود سکس و دخول اختصاص داد؟
به نظر باید ۵٠/۵٠ باشد. چون عشق‌بازی خیلی مهم است.
به نظرم به یک فرمول ریاضی برای این مسئله رسیدیم!
میا خلیفه: جایزه ی نوبلم کجاست؟!


۵) آیا سکس مقعدی درد دارد؟
آری، درد دارد. اگر هم کسی به شما می‌گوید که درد ندارد و فقط باید ریلکس کنید کاملاً دروغ می‌گوید، اینها همان کسانی هستند که وقتی ازشان میپرسی که چطور پوست به این خوبی دارند به شما می‌گویند آب زیاد می‌خورند و خوب می‌خوابند. به نظرم دخترها فقط وقتی سکس مقعدی انجام می‌دهند که واقعاً پارتنرشان را دوست داشته باشند.

تجربه‌ی اولین سکس مقعدی‌ای که داشتی چطور بود؟
اولین تجربه‌ی سکس مقعدی‌ام خیلی دردناک بود و فقط هم یک بار و با یک نفر آن را انجام داده‌ام، احساس کردم با این کار به او نزدیک‌تر شده‌ام ولی با این حال واقعاً دردناک بود. البته استفاده‌ی زیاد از روان‌کننده کمک کرد تا دردش کمتر شود و بعد از گذشت چند دقیقه لذت‌بخش‌تر شد ولی نوع لذتش متفاوت بود و شبیه هیچ نوع لذت جنسی که قبلا تجربه کرده بودم نبود، می‌شود گفت مثل حس اولین سکس هم دردناک و هم لذت‌بخش بود. موقع سکس عرق می‌کردم و بدنم می‌لرزید ولی یکم هم گیج شده بودم چون حس خوبی می‌داد ولی اگر بخواهم راستش را بگویم احتمالاً دیگر انجامش نخواهم داد. این نکته را هم بگویم که استفاده از ویبراتور و اسباب‌بازی‌های جنسی‌ای که برای تحریک مقعد هستند با سکس مقعدی فرق دارد و واقعاً لذت‌بخش است.

با در نظر گرفتن این که خیلی از مردها این فانتزی را دارند به نظرتان چطور باید با این موضوع برخورد کرد و پیشنهاد آن را به پارتنرشان بدهند؟
الان که این سوال را پرسیدی خنده‌ام گرفت چون یادم می‌آید که خودم برای روز ولنتاین به پارتنرم یک جعبه دادم و در آن روی کاغذ نوشته بودم: “سکس مقعدی؟”. البته باید بگویم که خوشبختانه این کارم جواب داد. ولی اگر الان بخواهم این موضوع را با پارتنرم مطرح کنم مثلا می‌گویم: “تا حالا امتحانش کرده‌ای؟”، “آیا دوست داری انجامش دهیم؟”، “دوست داری از انگشتم استفاده کنم؟” و… هیچوقت نگویید: “بیا سکس مقعدی داشته باشیم” و همیشه با ملایمت و آرامی موضوع را پیش بکشید و هرگز موقع سکس به طور ناگهانی این کار را انجام ندهید. اگر توانستید او را راضی کنید می‌توانید از پکیج‌های سکس مقعدی استفاده کنید که شامل چند اسباب‌بازی جنسی در سایزهای مختلف هستند. یادتان باشد نمی‌توانید همان اول کار کیرتان را وارد مقعد کنید و قبلش باید با مقعد بازی کنید تا گشاد شود.


۶) چه کار کنم تا سکس طولانی‌تری داشته باشم و دیرتر ارضا شوم؟ به نظرت مردی که مشکل انزال زودرس دارد باید چه کار کند تا دیرتر ارضا شود؟
اگر حس کردید دارید به انزال نزدیک می‌شوید کیرتان را بیرون بکشید و برگردید سراغ عشق‌بازی، مثل همان کاری که موقع خودارضایی انجام می‌دهید و موقع نزدیکی به انزال جلوی خودتان را می‌گیرید، در ضمن این کار باعث می‌شود تا ارگاسم نهایی‌تان لذت‌بخش‌تر باشد. مطمئن باشید اگر وسط کار کیرتان را بیرون بکشید و شروع به خوردن کصش کنید از دستتان ناراحت نمی‌شود! و نخواهد فهمید شما سعی دارید که دیرتر ارضا شوید. به نظر او این کار شما خیلی هم سکسی است .همچنین می‌توانید موقع سکس چندین بار پوزیشن عوض کنید چون باعث می‌شود تا ذهنتان تمرکزش را روی انزال از دست دهد و دیرتر ارضا شوید. به طور کلی اگر حس کردید که به انزال نزدیک هستید سعی کنید به جای انزال و لذت خودتان روی لذت پارتنرتان تمرکز کنید. مثلاً می‌توانید شروع به خوردن کصش کنید یا انگشتش کنید و… خیلی کارها هست که می‌توان انجام داد.


٧) سوال آخر کمی ناراحت کننده است: چرا دوست دخترم نمی‌خواهد با من سکس داشته باشد؟ شاید جواب دادن به این سوال بدون هیچ اطلاعاتی برایتان سخت باشد، پس اگر می‌شود این سوال را در شرایط احتمالی مختلف جواب دهید.
به نظر من سکس بخش خیلی مهمی از یک رابطه است. من با کسی می‌توانم رابطه عاطفی داشته باشم که ارتباط جنسی قوی‌ای بینمان وجود داشته باشد. ولی واقعیت این است که بعضی از دخترها و پسرها خیلی به سکس اهمیت نمی‌دهند و سکس در لیست اولویت‌هایشان قرار ندارد. دو تا از نزدیکترین دوست‌های دخترم فقط کارشان این است که در اینستاگرام عکس‌های سکسی پست کنند و خودشان را جذاب و عاشق سکس جلوه دهند در صورتی که می‌دانم در واقعیت اصلاً به سکس اهمیت نمی‌دهند. پس بعضی وقت‌ها مشکل از پسر نیست و دختر است که به سکس اهمیت نمی‌دهد.
با وجود همه‌ی این حرف‌هایی که زدم ممکن است میلیون‌ها دلیل دیگر برای این مسئله وجود داشته باشد. شاید سکس برای او دردناک باشد و مشکل جنسی‌ای داشته باشد. یک سری مشکلات مثل عفونت‌های قارچی و باکتریایی و بیماری‌های خطرناکی مثل “ولوودینیا” می‌تواند باعث درد واژنی شود و لازم است شخص حتماً به پزشک مراجعه کند. شاید شما به خوبی به او گوش نمی‌کنید تا بفهمید چه می‌خواهد، شاید می‌خواهد سکس آرام‌تر و ملایم‌تری داشته باشید. شاید ارتباط‌تان از از بین رفته باشد. یک کار رمانتیک برایش انجام دهید. لازم نیست او را به سفر خارجی ببرید، یک کار کوچک و صمیمی و رماتیک با هم انجام دهید تا آتش رابطه‌تان را دوباره شعله‌ور کنید.
همچنین اگر با هم سکس ندارید بنشینید و با هم درموردش حرف بزنید وگرنه هیچ چیز تغییر نخواهد کرد. ولی سعی کنید با ملایمت با هم حرف بزنید. اگر پارتنرم ناگهانی و با عصبانیت به من بگوید «ما هیچوقت سکس نداریم» من هم احتمالاً با عصبانیت با او برخورد خواهم کرد. همچنین نسبت به رفتار و اعمالی که از خودتان بروز می‌دهید آگاه باشید. آیا خودتان را برای داشتن یک رابطه‌ی رمانتیک آماده می‌کنید یا این که با خستگی از سر کار به خانه برمی‌گردید و حوصله‌ی هیچ کس را ندارید و با عصبانیت روی مبل کنار پارتنرتان می‌نشینید، آنوقت انتظار دارید او با شما سکس هم داشته باشد؟!
شاید مشکل رفتار و حس و حال خودتان باشد در صورتی که خودتان از این مسئله مطلع نیستید.


منبع:

menshealth.com/sex-women/a19540321/mia-khalifa-answers-7-of-your-most-googled-sex-questions

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-13 20:49:20 +0430 +0430
نقل از: Sousha مطلب جالبی بود ، کارت درسته حسام ?

سپاس ?


1 ❤️

2019-04-13 21:06:26 +0430 +0430

دمت گرم پسر حرف نداشت ???

1 ❤️

2019-04-14 10:11:15 +0430 +0430

موضوعه قشنگی بود که شاید بدردخیلی از ایرانیها بخوره چون بیشتره سردی روابط وافزایشه طلاقها از روی بی احساسی بودن و سکسه عجله ای توسط مردان اتفاق میفته

2 ❤️

2022-02-17 00:32:05 +0330 +0330

بیگ لایک

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «