۷ نکته برای کسلیسی

1398/10/06

۷ کاری که باید این بار که کص کسی را لیسیدید برای او انجام دهید!

اجازه دهید یک مربی سکس، نحوه‌ی کصلیسی را قدم به قدم به شما آموزش دهد!

by Gigi Engle
September 14, 2018

آیا درمورد این که چگونه شریک جنسی‌تان را با سکس دهانی ارضا کنید سردرگم هستید؟ نگران نباشید؛ شما تنها کسی نیستید که در مورد لیسیدن حفره‌ی داخلی کص پرسش‌هایی دارید! به طور ساده به مقدار کافی اطلاعات صحیح در این مورد وجود ندارد. اگر به جستجوی اطلاعات بپردازید، صرفاً مقداری راهنمایی‌های غیر مفید و غلط درمورد روش انگشت کردن یا روش‌های امتحان نشده مانند چرخاندن زبان مثل حرکت پره‌های هلیکوپتر یا خواندن حروف الفبا هنگامی که زبانتان داخل کص است پیدا خواهید کرد!

چگونه می‌توانید بفهمید که آنها از این کار های شما خوششان می‌آید؟ اصلاً از کجا می‌توانید بفهمید از چه چیزی خوششان می‌آید؟ اصلاً می‌دانید وقتی آن پایین هستید باید چه کاری انجام دهید؟ به عنوان یک مربی صلاحیت‌دار سکس و یک آموزگار، من تمام این پرسش‌ها را شنیده‌ام. علاوه بر پاسخ تمام پرسش‌های شما، اطلاعات مفید دیگری نیز در این مقاله درج شده است:


۱) زمان حرف زدن درمورد این مسائل با یکدیگر رک و صریح باشید. تشویق کردن و مثبت‌ اندیشیدن نیز همیشه راهگشاست

بگذارید شریک جنسی‌تان بداند چقدر شما دوست دارید که بین پاهایش وقت بگذرانید (کصش را بلیسید). آنها نیاز دارند شما با زبانتان این را بهشان بفهمانید! (بله هر طور از این جمله برداشت کنید، درست است!)

متاسفانه بیشتر چیزهایی که ما راجع به سکس دهانی می‌شنویم در رابطه با کیر است! برای همین زیاد باعث تعجب نیست که آن دسته از ما که صاحب کص هستیم اکثراً با این که به خودمان اجازه دهیم به ما خدمات دهند (کص‌مان را بلیسند) و خود را در لذت آن رها کنیم، مشکل داریم. این چیزی نیست که به ما یاد داده باشند توقعش را داشته باشیم. در نتیجه ما همیشه با این که با سکس دهانی به ارگاسم (ارضاء جنسی) برسیم مشکل داریم. این مشکل شامل وقت‌هایی می‌شود که حس کنیم ارضاء شدنمان بیش از حد طول کشیده یا حس می‌کنیم شما تمایلی به کصلیسی ندارید و به اجبار مشغول به انجامش هستید یا فکر می‌کنیم مطرح کردن این درخواست پرتوقع بودن به حساب می‌آید… یا دلایل دیگر.

به شریک‌های جنسی مونث‌تان بگویید که عاشق لیس‌زدن کصشان هستید. آنها را تشویق کنید که به راحتی دراز بکشند و از همه چیز لذت ببرند. بگذارید بدانند که اگر لازم باشد حاضرید تمام شب را در میان پاهایشان وقت بگذرانید و بابت آن بی‌نهایت خوشحال هم باشید! هرچقدر که آنها راحت‌تر و آسوده‌تر باشند شما سریعتر به مقصدتان یعنی سرزمین ارضاء جنسی (ارگاسم آباد!) خواهید رسید.
در زمانی که آن پایین هستید کمی هم سر و صدا کنید آنجا کتابخانه نیست (مجبور به سکوت نیستید) آنها می‌خواهند بدانند که شما هم از آن کار لذت می‌برید.


۲) با پشتکار عمل کنید و در بین کار وقفه نیاندازید. بهتر است حرکاتتان (مانند حرکت عقربه‌های ساعت) با سرعت یکنواخت و منظم باشد

وقتی نسبت به کیفیت کارتان شک و تردید دارید، روی کلیتوریس تمرکز کنید. کلیتوریس دارای بیش از ۸۰۰۰ پایانه‌ی عصبی‌ست و اکثر آن عصبها در قسمتی‌ست که به شکل غنچه‌ی بلوط است (قسمت گنبدی شکل درست در بالای ورودی حفره‌ی کص)

اگر شما با یک شریک جنسی جدید در رختخواب هستید یا نسبت به مهارت‌های خود اطمینان کافی ندارید، یک حرکت زبان را انتخاب کنید و مداوماً آن را تکرار کنید. مثلاً می‌توانید زبانتان را روی کلیتوریس بالا و پایین یا به جلو و عقب ببرید. حرکت دورانی مانند عقربه‌های ساعت نیز می‌تواند لذتبخش باشد. همچنین می‌توانید زبانتان را به شکل 8 لاتین روی کص بچرخانید. هرکاری می‌کنید اینقدر آن را ادامه دهید تا دختر به ارضاء جنسی برسد.

اگر عکس‌العمل آنها به کاری که شما می‌کنید مثبت نبود (مثلاً نگفتند آره دقیقاً همینطور!) روش دیگری را انتخاب کنید.


۳) به بدنشان توجه کنید

اگر برای شما سوال است که آیا شریک جنسی شما از کاری که انجام می‌دهید لذت می‌برد یا خیر، به بدن او توجه کنید.
آیا او رانهایش را به دو طرف صورت شما فشار می‌دهد؟ آیا از لذت ناله می‌کند؟ این چیزها را به خاطر داشته باشید… اگر شریک جنسی شما مانند یک ستاره‌ی دریایی فلج فقط روی تختخواب افتاده و صدایش در نمی‌آید، شاید وقت آن است که روش دیگری را امتحان کنید!

اگر مطمئن نیستید که او از کاری که شما انجام می‌دهید خوشش می‌آید یا خیر، بهترین راه تمرکز روی بدن او می‌باشد. حرکات بدن او (پاهایش) بیشتر چیزهایی که نیاز دارید بدانید را به شما خواهد گفت.


۴) آدرس بپرسید!

پرسیدن شما درمورد نیازهایشان به هیچ وجه غیرسکسی نیست! این که بخواهید شریک جنسی‌تان حتماً لذت ببرد و راضی باشد، خیلی هم جذاب است. اگر می‌خواهید بدانید از چه خوششان می‌آید از آنها بپرسید. آنها با اشتیاق به شما خواهند گفت که از کدام یک از حرکت‌های شما در سکس بیشتر خوششان می‌آید. بالاخره همه‌ی ما باید ارضا شویم، مگرنه؟!

اگر مطمئن نیستید که آنها چه چیزی را دوست دارند، کمی به خود فرصت دهید بدنشان را آهسته‌آهسته کشف کنید و آنها را تشویق کنید که اگر شما کاری انجام دادید که آنها از آن بسیار خوششان آمد، حتماً اطلاع دهند.

به خاطر داشته باشید هیچ دو نفری که صاحب کص هستند با هم یکی نیستند! اینگونه نیست که همه‌ی ما سلیقه یکسانی داشته باشیم.


۵) سعی کنید همزمان با لیسیدن کص، آن را انگشت هم بکنید

وارد کردن انگشت یا اسباب‌بازی جنسی به کص در هنگام لیسیدن آن می‌تواند احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشد. البته این لزوماً شامل حال همه نمی‌شود. بهترین روشی که تا کنون یافته‌ام و برای همه مناسب است، به سادگی پرسیدن است. برخی دختران از این که کصشان را انگشت کنید، بسیار لذت می‌برند اما برخی دیگر فقط مایلند کص آنها لیسیده شود. تعدادی هم هستند که هر دوی اینها را با هم می‌خواهند. بهترین راه این است که هر سه روش را روی وی امتحان کنید تا بفهمید کدام را بیشتر دوست دارد.

اگر شریک جنسی شما مطمئن نیست که از انگشت‌شدن کصش خوشش می‌آید یا خیر. از او اجازه بگیرید این کار را امتحان کنید. با یک انگشت شروع کنید. سپس انگشتتان را به مانند حرکت اسب چوبی بازیچه‌ی کودکان (اسبی که پاهایش روی دو هلال نصب شده و به جلو و عقب می‌رود) داخل کص حرکت دهید. این کار باعث می‌شود به نقطه‌ی جی در پشت استخوان بلوغ (درست زیر کلیتوریس) دسترسی داشته باشید. این می‌تواند برای اولین باری که کص او را انگشت می‌کنید حرکت مناسبی باشد. بعد دوباره دهانتان را روی کص گذاشته و به لیسیدن ادامه دهید. در ادامه انگشتتان را به آرامی به داخل برده و بیرون بیاورید و سپس انگشت دوم را نیز به جریان اضافه کنید. (می‌توانید به جای آن از یک اسباب‌بازی جنسی نیز استفاده کنید) در حین انگشت کردن یا فرو کردن اسباب‌بازی، زبانتان را به شکل دایره‌ای روی کلیتوریس بکشید.

این حرکت می‌تواند به شدت تحریک کننده باشد. البته انجام دادن همزمان دو حرکت ممکن است آسان نباشد، اگر می‌خواهید فقط انگشت کردن را انجام دهید و دهانتان این وسط بیکار است، می‌توانید بوسیدن لبهای شریک جنسی‌تان، خوردن سینه‌هایش یا لیسیدن ناحیه‌ی وسط دو پستان را امتحان کنید…

همیشه به یاد داشته باشید که به بدن شریک جنسی‌تان توجه کنید. اگر درمورد روش انجام کار مطمئن نیستید دوباره یادآوری می‌شود که از او بپرسید! اگر آنها از کاری که مشغول به انجام آن هستید (انگشت کردن) خوششان آمد می‌توانید انگشت دوم یا سوم را به جریان اضافه کنید.


۶) شاید بد نباشد که از یک اسباب‌بازی هم استفاده کنید

من به مراجعین و مخاطبانم دو روش اصلی را برای استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی در کصلیسی پیشنهاد می‌کنم؛ اولی استفاده از اسبابی که به چوب شعبده‌بازی معروف است و برای مالیدن نقطه‌ی “جی” ساخته شده، دومی این که به جای داخل فرو کردن لرزاننده (ویبراتور)، آن را روشن کرده بر روی کلیتوریس قرار دهید. وقتی چوب شعبده‌بازی را داخل کص فرو می‌کنید، روی نقطه‌ی جی تمرکز کنید. این اسباب‌بازی جنسی به طور خاص برای این کار طراحی شده است. چوب را به آهستگی بیشتر و بیشتر به داخل فرو کنید تا سر آن دقیقاً در نقطه‌ای که لازم است قرار گیرد. سپس در حالی که با زبانتان مشغول لیسیدن کلیتوریس هستید، نقطه‌ی جی را به دقت با چوب ماساژ دهید. یا زمانی که ویبراتور را روی سطح بیرونی کلیتوریس قرار داده‌اید (آن قسمت کلیتوریس که قابل مشاهده است) آن را طوری با حرکت دادن لرزاننده ماساژ دهید انگار دارید زبانتان را روی آن می‌کشید. در ادامه‌ی کار می توانید زبانتان را هم وارد ماجرا کنید یعنی همزمان با ماساژ دادن کلیتوریس با لرزاننده، زبانتان را نیز داخل کص فرو کنید یا قسمت پایینی کص را با آن لیس بزنید، قسمت پایینی کص پر است از حسگرهای عصبی که می‌توانند لذت بسیاری را به صاحبشان هدیه کنند.


۷) بعد از پایان سکس حال او را بپرسید

وقتی بازی کردنتان تمام شد، حال شریک جنسی‌تان را بپرسید مراقبت و اهمیت دادن بعد از سکس، بخش مهمی از هرگونه تجربه‌ی جنسی‌ست. انسانها معمولاً بعد از سکس به شدت احساساتی می‌شوند.

با او حرف بزنید، او را در آغوش بگیرید و درمورد اتفاقاتی که افتاد با یکدیگر گفتگو کنید. این باعث می‌شود هر دوی شما احساس بهتری نسبت به کاری که انجام دادید داشته باشید.
مهم نیست نوع رابطه‌ی شما چگونه است؛ بدون رابطه عاطفی فقط با هم سکس دارید یا در یک رابطه‌ی جدی دراز مدت هستید. در هر صورت شریک جنسی شما سزاوار این است که به او احترام بگذارید و نیازهایش را برطرف کنید. مراقبت عاطفی بعد از سکس برای بانوان یک نیاز عمومی است.
از آنها بپرسید از چه چیزی بیشتر خوششان آمد یا چه کاری بیشتر آنها را حشری کرد. این باعث می‌شود شما دفعه‌ی بعد حرفه‌ای‌تر و با مهارت بیشتر عمل کنید. به یاد داشته باشید؛ یاد گرفتن و هر بار بهتر عمل کردن از مهمترین بخش‌های عشق‌بازی است.


خانم “جی‌جی انجل” یک مربی سکس تایید شده، آموزگار، فمینیست و نویسنده است که در شیکاگو زندگی می‌کند. اگر مایل به آموختن بیشتر از او هستید، اینستاگرام و توییتر ایشان را فالو کنید: @GigiEngle


منبع:

self.com/story/how-to-give-oral-sex-to-someone-with-a-vagina

21963 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «