آموزش سکس مرحله به مرحله از شب زفاف به بعد با عکس و تفصیلات

1390/06/20

بخش سوم

- خاصيت يك شريك جنسي مناسب

يافتن يك شريك مناسب براي يك مرد حقيقتا كار دشواري است. مردان هميشه بدنبال زيبا ترين زن روي زمين هستند چرا كه فكر مي كنند زن زيبا پاسخ جنسي و تحريك جنسي بالاتري خواهد داشت در حاليكه اين مسئله كاملا غلط است.خاصيتهاي يك زن سكسي چيز هاي ديگريست كه آنها را فهرست كرده ام. وي مي تواند لاغر باشد ، چاق باشد ، پير باشد ، صورت يا پوست فوق العاده نداشته باشد . عاقل باشد و يا ساده باشد و يا شيطان باشد و يا خيلي خنگ! اما بايد شرايط زير را داشته باشد تا شما هيچگاه كمبود جنسي را حس نكنيد
شريك شما تميز است.
اين اولين چيزي است كه بايد به آن توجه كنيد.وي به تميز بودن خود اهميت ميدهد.آرايش مي كند و نمي گذارد موهاي زائد بدنش رشد كنند. وي بخوبي مي داند كه تمامي كرمها و وسايل آرايشي براي وي تهيه شده و در خدمت وي قرار گرفته است تا براحتي از آنها استفاده كند و خود را زيباتر سازد. وي پوست لطيف و عاري از مشكل دارد. وي همواره هر از گاهي رنگ موهايش را عوض مي كند تا مبادا گرفتار يكنواختي چهره گردد.وي لباسهاي مختلفي را با هم ست مي كند و از آنها در جهت زيباتر كردن خود به استادي استفاده مي كند.مد و لباسهاي گران اگر به وي نيايد آنها را استفاده نمي كند و چيزي را مي پسندد كه به رنگ پوست وي و فرم اندام و چهره وي همخواهني دارد. وي هميشه عطر بخصوصي دارد و هرگاه كه وي را بغل كنيد عطر وي سراسر جانتان را فرا خواهد گرفت.خستگي اجازه نمي دهد كه وي بخواهد تنبلي كند و لباسهاي عرق كرده و يا اتو نشده بپوشد. وي همواره قبل از سكس حمام مي كند و يا هميشه قبل از شروع سكس خود را به حمامم رسانده و جهاز جنسي خود را مي شويد تا مبادا زمانيكه شما قصد اورال سكس يا همان سكس دهاني را داشته باشيد احساس كنيدكه جهاز وي بوي نامناسبي مي دهد.وي همينطور همواره موهاي خود را كوتاه مي كند كه هرگز عرق بدن باعث نا مطبوبي جهاز نگردد. چنين فردي هميشه براي شما جذاب و تازه خواهد بود.انگار كه هر لحظه كه وي را مي بينيد او از حمام بيرون آمده است.چنين چيزي هميشه شما را داغ و تازه و سراسر شهوت نگه خواهد داشت
در برخوردهاي دهاني وي هميشه تك خال است.
اين نكته مهم ديگريست.اينكه وي براي شما ادا اصول در نمي آورد! وي هر زمان كه لازم باشد از سكس دهاني لذت مي برد و آن را مي پذيرد.شما نيز در آن لحظه احساس نمي كنيد كه وي اينكار را براي شما انجام مي دهد بلكه حس مي كنيد وي نيز در حال لذت بردن مي باشد. وي سعي مي كند كه براي شما تريكها و تكنيكهاي زباني ديگري را هم بكار برد كه شما هرگز احساس يكنواختي نكنيد. وي به چشمان شما خيره مي گردد و تمام تلاشش را براي لذت بخشيدنن بشما انجام خواهد داد و باعث خواهد شد كه دنيا دور سرتان بچرخد.همينطور وي گاهي بدون اشاره شما ناگهان بشما پيشنهاد سكس دهاني مي دهد و هميشه شما را شاداب نگه مي دارد.
شريك شما هميشه براي پاسخگويي به خيالهاي جنسي شما آماده است.
اين واقعا مهم است.شما هرگز با زيباترين و بهترين زن دنيا راحت نخواهيد بود اگر وي نتواند پاسخ ديوانگي هاي جنسي و خواستهاي عجيب شما را بدهد! وي بسرعت رابطه را مكانيكي كرده و همه چيز را تكراري خواهد كرد.هر چقدر هم كه وي هماهنگ باشد اگر حاضر به انجام كاري كه شما مي خواهيد نباشد شما را شديدا اذيت خواهد كرد.
ذهن شما بطور مداوم تحت چكش تبليغات و تجريبيات جديد جنسي خواهد بود.شما فتيش خواهيد داشت و خواستهاي پنهاني.اين خواسته ها همه چيز مي تواند باشد. از بازي هاي جنسي مثل آقا و برده ، از لباسهاي گوناگون ، از آنال سكس ، از حرفهاي بدون حر و مرز در طول رابطه ، از بازي هاي ادراري ، از ماساژ آنال براي شما ، از خوردن مشروب و داشتن سكس و از همه چيزهاي عجيب و غريبي كه در معرض آن هستيد و دوست داريد آن را حداقل يكبار تجربه كنيد. وي البته به شرط اينكه پيشنهادات شما منصفانه باشد حاضر است كه آنها را امتحان كند بدون اينكه بر سر شما منت بگذارد. وي به شما اجازه مي دهد كه تا هر كجا كه مي خواهيد بتازيد.وي چراغ سبز را نشان مي دهد تا تمامي عقده هاي جنسي شما را خالي كند.آن را از شما بگيرد و احساس به شما بر گرداند.شما در صورت چنين امري به كجا خواهيد رفت؟ آيا جاي ديگري زني نشسته كه اينگونه براي شما ايثار كند؟
شريك جنسي شما خود را براي سكس بروز مي كند.
بر عكس حالت بالا وي نيز با شما همراهي مي كند.وي مقالات و اطلاعات روز جنسي و بهداشتي را مي خواند.وي به شما مي فهماند كه وي مي داند سكس براي وي نيز هست و فقط يك وظيفه نيست.او نمي خواهد كه سكس با شما فقط در يك كليشه بگذرد.وي حالتها و چيزهاي جديد را به شما پيشنهاد مي دهد و از شما مي خواهد كه آن را انجام دهيد.
وي زني است كه مانند شما عقده هاي جنسي خود را خالي مي كند.از سكس براي شما حرف مي زند و در مورد كاستي ها و نقاط خوب آن اظهار نظر مي كند.وي با شما كاملا راحت است و به شما اطمينان دارد. اين تنها نتيجه اي است كه مي توانيد بگيريد از اينكه يك زن خود را بروز مي كند و در مورد خواسته هاي پنهان ذهنش با شما صحبت مي كند. در غير اين صورت وي ناخواسته خود را سركوب مي كند. ان براي شما بسيار هديه بزرگي خواهد بود كه ببينيد وي سكس را بشما پيشنهاد مي كند و در مورد نكته ، تكنيك ، كار ، جسم ، حالت يا هر چيز جددي در سكس از شما نظر مي خواهد و يا پيشنهاد انجام آن را مي دهد.
وي اندامي ورزيده و سالم و رشد كرده دارد.
همه ما مي دانيم كه زيبايي چيز نسبي مي باشد.فردي آن را ندارد ولي در مقابل ديگري آن را دارا مي باشد. اما همه ما همينطور اعتقاد داريم كه اندامهاي فرد بايد بطور كامل رشد كرده باشند.تمامي مردان مي دانند كه اهميت سينه و نقش آن در بدن يك فرد و نحوه نمايش آن در پشت لباس چه گونه مي تواند مغز يك مرد را يه بيابان بفرستد! لبهاي سالم و سينه ها و شكم بدون چربي و صاف همينطور باسن جا افتاده تماما يك زن را سكسي نشان مي دهد. اينكه وي چگونه لباس بپوشد كه آيا اگر معايبي دارد تا حدودي برطرف گردد و اگر حسن دارد چگونه نمايان گردد نيز باز يكي از عوامل دلفريبي در زنان است كه مي تواند هميشه شما را به اصطلاح High نگه دارد!
از طرفي زني كه آمادگي بدني نسبتا خوبي دارد و مي تواند براحتي بدود و همينطور انعطاف بدني خوبي را دارا مي باشد هميشه باعث خواهد شد كه بتواند مكمل خوبي در اجراي صحيح يك حركت جنسي باشد و دايره جنسي بازتري دارد. مردان از اندامهاي شل و آويزان زنان خوششان نمي آيد. يكي از حرفهايي كه ساديسميهاي روابط با كوچكترها وبچه ها مي زنند اشاره به سفت بودن اندام دختران جوان مي كنند و اين نكته اي است كه مي توان از آن بهره برداري كرد براي يك رابطه طولاني مدت.
با وي شما تحت فشار نيستيد.
آيا تا بحال برايتان پيش آمده كه در مقابل يك دختر سوپر مدل قرار بگيريد؟ ديده ايد كه عموما دانستن اين مهم كه وي زيبا و احتمالا گران قيمت است چنان اعتماد بنفسي به آن دختر داده است كه شما نيز مجبوريد خود را مدام نگه داريد و با شخصيت باشيد؟. آيا تا بحال دوست دختري داشته ايد كه از ترس از دست دادن وي مجبور بوديد شخصيتي غير از خود باشيد؟ آيا شده براي بودن با كسي و يا بدست آوردن كسي مجبور باشيد كه نقش فردي را بازي كنيد كه نيستيد؟ مدام در تلاش براي ارائه كلاس و شخصيت و ارزشي باشيد كه مي دانيد مربوط به ژنتيك شما نيست اما بايد آنگونه باشيد تا وي را بدست بياوريد يا در وي تاثير گذار باشيد؟. به تجربه بگويم كه هرگاه ديديد خود نيستيد رابطه را خاتمه بدهيد. با شريك جنسي مناسب شما ارام هستيد.شما لازم نيست همه چيز خود را زير سوال ببريد و راحت بدون كسر شان از كاستي هاي خود حرف ميزنيد در حاليكه در چشمانش نمي خوانيد كه وي شما را مواخذه مي كند.وي هميشه شما را براي شما مي خواهد.
هر دوي شما يك خوي حيواني داريد!
فحش ندهيد لطفا! . قبل از هر چيز بايد بدانيد كه خب لابد توضيح اين مسئله اندكي سخت بوده كه اينطور نوشته ام.
ببينيد.حيوانات براي جذب يكديگر از يك حس عجيبي استفاده مي كنند.آنها مي دانند كه مثلا اين ماده يا اين نر از نظر ژنتيكي برايشان مناسب است.در انسانها هم همينطور است.افراد بعضي مواقع اصلا حس مي كنند كه ژنتيكي با هم اخت هستند.حالا به چه دليل برايشان مشخص نيست اما كلا زنان قابليت دارند كه تمامي ژن مناسب يك مرد را تخمين بزنند.اين حس باعث مي شود كه ناگهان شديدا نسبت به يك نفر علاقه نشان دهند يا جذب گردند و بدون هيچ دليل اشكار براي ديگران از آشنايي با فردي بظاهر مناسب خود داري كنند.اين تماما از مورد توليد مثل و قدرت موجود ماده در طبيعت نشات مي گيرد كه بدنبال ژنتيك مناسب مي گردد. آمار قابل استنادي نخواهد بود اگر مقايسه كنيم كه توليدمثل ناقص در حيوانات با اين همه گونه كمتر از انسانهاست.اگرچه كه موجود ناقص در حيوانات مثل انسانها نمي تواند زنده بماند و چيزها و عواملي ديگر . در ابتدا گفتم آمار قابل استنادي نيست اما مسلما قابل تفكر است!
در پايان بايد گفت كه :
1- پيدا كردن فرد مناسب از نظر جنسي كار ساده اي نخواهد بود.
2- مسلما و بدون شك فرد مناسب شما يك جايي بيرون از اتاق شما وجود خواهد داشت! حتي فكر خلاف آن را هم نكنيد. آمار بي خود نگيريد. به شانس خود الكي تهمت نزنيد. اگر پيدايش نمي كنيد اشكال از جاي ديگر است!!
3- شايد پيدا كردن آن براي شما باعث شود كه تجربه هاي شكسته و نا موفق زيادي را داشته باشيد اما بدانيد كه هر تجربه شما را بسمت فرد مورد نظر شما جلوتر خواهد برد. اين جزئي از اسراريست در دنيا كه دليل منطقي ندارد اما واقعا وجود دارد.
4-هر زمان كه وي را پيدا كرديد مهم نيست كه وي در ابتدا چگونه است.به هم زمان بدهيد.قول مي دهم كه بي نهايت زيبايي در وجود هم ببينيد و حاضر نباشيد يك لحظه از يكديگر جدا گرديد
5- زيباترين زن دنيا در طول رابطه تنها يك ارتباط است ، يك حس است ، يك نفس است ، يك لمس است. و حالا هر چيز ديگري هم كه مي خواهد روي آن باشد! اما باور كنيد زشت ترين زن دنيا هم دقيقا همانطور است!
6- زيباترين زن دنيا بعد از يك رابطه نا فرجام فيزيكي فقط يك زن زيباست .
7- زشت ترين زن دنيا بعد از يك رابطه دلپذير فقط دو چيز را بهمراه خواهد داشت " زيبايي يك لبخند و حسي خوب از بودن و داشتن "

بخش دوم

ضرورت توجه به اصول ارتباط جنسي براي همسران جوان

براي شروع عجله نكنيد

زن و مرد بايد قبلا عالم هر يك را به خوبي شناخته باشند يعني بايد بدانند در دنياي جنس مخالف چه مي‌گذرد
وقتي زن‌ها و مردها با هم ازدواج كرده و وارد دنياي جديد زندگي مشترك مي‌شوند هر دو، اهداف و برنامه‌هاي مشتركي دارند: هر دو مي‌خواهند كه روابطشان عاشقانه و دوستانه باشد و اين ارتباط قوي همچنان ادامه پيدا كند. تا اينجاي مسئله كه ظاهرا مشكلي وجود دارد اما يك موضوع مهم و اجتناب‌ناپذير هم وجود دارد و آن هم رابطه جنسي است كه جزء جدايي ‌ناپذير زندگي مشترك محسوب مي‌شود، و درست در همين مورد بسياري از مشكلات شروع مي‌‌شود وزن يا مرد حس مي‌كنند رابطه آنها در زندگي مشترك مورد دلخواه‌شان نيست و يا در زندگي خود موفق نبوده‌اند. برقراري رابطه جنسي سالم در دوران زندگي مشترك موضوع بسيار مفصلي است و ما در اين قسمت تنها به بخشي از آن مي‌پردازيم يعني شروع رابطه جنسي در اوايل ازدواج كه ممكن است براي زن و شوهر (هردو) كمي مشكل‌‌ساز باشد.
معمولا علت مشكل بودن اين شروع و آغاز اين است كه زن و مرد هنوز به هم عادت نكرده و به عبارتي كمي از هم خجالت مي‌كشند. گاهي اين وضعيت در ابتدا باعث نااميدي طرفين مي‌شود چون هنوز نمي‌دانند كه از نظر روحي به چه آمادگي‌‌هايي احتياج دارند. در اين شرايط اگر نسبت به جنس مخالف (زن نسبت به شوهر و بالعكس) حس خوبي وجود داشته باشد به راحتي مي‌توان ارتباط موثر برقرار كرد و گر نه كار مشكل‌تر خواهد شد. نكته مهم ديگر اين است كه زن و مرد بايد قبلا عالم جنس مخالف را به خوبي شناخته باشند يعني بايد با مطالعه بدانند در دنياي جنس مخالف چه مي‌گذرد؟ احساساتش چگونه است؟ به‌عنوان يك زن يا مرد چگونه بايد با عواطف او برخوردي مناسب داشته و هزاران مورد ديگر كه بايد قبل از ازدواج و در دوران آشنايي براي ازدواج براي اين سئوالات پاسخي مناسبي پيدا شود. اگر شناخت شرايط روحي و عاطفي طرف مقابل به طور كامل انجام نشده باشد در اين صورت رابطه جنسي به يكي از بزرگترين سرچشمه‌هاي سوء تفسير از شريك زندگي تبديل خواهد شد.

شايد بهتر باشد مدت كمي از ازدواج بگذرد و بعد طرفين از يكديگر انتظار داشته باشند؛ چون اقدام فوري براي رابطه جنسي در بعد از ازدواج ممكن است براي شريك زندگي و به‌خصوص خانم‌ها با احساس و تجربه بدي همراه باشد. اگر مراحل پس ازدواج را به چهار مرحله آشنايي بيشتر، ارزشيابي طرف مقابل، ايجاد احساس قوي و ثابت و ورود به خلوت و حالات روحي خصوصي طرف مقابل تقسيم كنيم، رابطه جنسي بايد در مرحله چهارم صورت بگيرد. يعني بايد بتوان با صميميت به خلوت و شرايط روحي كاملا منحصر به فرد طرف مقابل وارد شد، يك رابطه جنسي خوب و موثر برقرار كرد در غير اين صورت به يك تجربه ناگوار و ناخوشايند اجباري تبديل مي‌شود. در اين مرحله بسيار مهم است كه هر دو طرف بدانند ديگري نسبت به حوزه خصوصي زندگي خودش و طرف مقابل چه حسي دارد؟
متاسفانه اكثر خانم‌ها و آقايان فكر مي‌كنند تنها جذابيت ظاهر براي ايجاد رابطه جنسي موفق كافي‌ست. البته آمادگي ظاهري شرط مهمي است اما كافي نيست. ممكن است آقا يا خانم حس كنند با وجود آمادگي ظاهري ديگر مشكلي وجود ندارد، اما اين طرز فكر صحيح نيست و ممكن است طرف مقابل (اكثرا خانم‌ها) آماده نبوده و شديدا از نظر روحي آسيب ببيند. خانم‌ها معمولا به مدت زمان بيشتري احتياج دارند تا آمادگي اين كار را پيدا كنند و معمولا بعد از ازدواج بيشتر به اين مسئله فكر مي‌كنند كه چطور مي‌توان زندگي مشترك را تقويت كرد و چطور مي‌توان رابطه‌اي محكم‌تر و قوي‌تر برقرار كرد. در نتيجه براي برقراري روابط جنسي بايد به آنها فرصت داد. در اوايل ازدواج مهم نيست كه چقدر زن و مرد جذابيت جنسي دارند بلكه نكته قابل توجه آن است كه اگر در اين دوران به سرعت و بدون دادن فرصت به طرف مقابل وارد مرحله جنسي شويد عين آن است كه آب يخ روي سر يكديگر ريخته باشيد! مثل اينكه هنوز شروع جاده و راه را طي نكرده يكباره به آخر راه برسيد. بايد آقايان اين فرصت را به خود بدهند تا كاملا مورد تاييد همسرشان قرار گرفته و مهلتي هم به خانم‌ها داده شود تا فارغ از تفكرات جدي در مورد زندگي و آينده براي برقراري رابطه جنسي آماده شويد. اگر اين اتفاق خيلي سريع و زود رخ دهد امكان دارد تا مدتي طرفين از هم رانده شوند. معمولا هورمون‌هاي مردانه باعث مي‌شود آقايان خيلي سريع براي رابطه جنسي آماده شوند و گاهي اين آمادگي سريع باعث مي‌شود به ناچار بدون آمادگي لازم تن به اين كار داده و به هيچ وجه از اين رابطه لذت نبرند.

البته منظور ما اين نيست كه به هيچ وجه در اوايل زندگي مشترك (بخصوص روزهاي اول) نبايد رابطه جنسي برقرار شود. گاهي طرفين به خوبي براي اينكار آمادگي دارند و مشكلي پيش نمي‌آيد. اما اگر تمايل برقرار شود. گاهي طرفين به خوبي براي اين كار آمادگي دارند و مشكلي پيش نمي‌آيد. اما اگر تمايل داريد رابطه زناشويي شما پايدار بوده و طولاني مدت از قدرت كافي برخوردار باشد بهتر است كار را مرحله به مرحله انجام دهيد. اگر ذهنتان را باز و آزاد نگهداريد و فقط تفكر برقراري رابطه جنسي فكرتان را پر نكرده باشد آن وقت خودتان و طرف مقابل را بهتر ارزيابي كرده و فرصت كافي به خودتان و او مي‌دهيد. هر چه همديگر را بيشتر بشناسيد برقراري رابطه جنسي راحت‌تر بوده و مشكلات‌تان كمتر مي‌شود. حتي اگر در آن زمان آنقدر از خودتان مطمئن باشيد كه فكر كنيد شما يك روح در دو جسم هستيد باز هم بايد مدت زمان لازم سپري شود تا واقعا با روحيات يكديگر آشنا شويد.

اگر هم حس كرديد در اين رابطه با مشكلاتي روبرو هستيد يا احساس رضايت نمي‌كنيد باز هم راه چاره وجود دارد. فكر نكنيد علم ارتباطات زناشويي مثل پرواز يك آپولو سخت و دشوار است! وقتي زن و مرد در اين زمينه احساس ناراحتي مي‌كنند بر اين تصور هستند كه به آخر خط رسيده‌اند. اين در حالي است كه در مورد مسائل جنسي هم مي‌توانيد از ديگران كمك بگيريد. پزشكان و مشاوران راهنماي خوبي در اين مورد هستند و بهتر است از همين امروز عادت كنيد بدون خجالت و رودربايستي سئوالات خود را در زمينه مسائل جنسي از پزشك و يا هر فرد متخصص ديگر در اين زمينه بپرسيد. مطمئن باشيد آنها بهتر از در و همسايه شما را راهنمايي مي‌كنند.
9اشتباهي كه نبايد در سكس انجام داد

مسلما زماني كه مي خواهيد با فردي سكس داشته باشيد آخرين چيزي كه مي خواهيد اين است كه وي از حس سكس خارج شود! براي اينكار 9 اشتباه وجود دارد كه به هيچ قيمتي نبايد آنها را انجام بدهيد.
1-وي را نمي بوسيد!
باور كنيد يا نكنيد حقيقت اين است كه درصد بالاي 90 در مردان در هنگام سكس زنان را نمي بوسند! مردان پس از معاشقه و پس از اينكه مشغول انجام رابطه گشتند بوسيدن زن را بطور كامل فراموش مي كنند. بعضي ها دلايلي نيز دارند مبني بر اينكه ذهن آنها در آن لحظه به حركتي و كاري كه انجام مي دهند مشغول است ، يا پوزيشني را كه انجام مي دهند امكان برقراري بوسه در آن نيست. بعضيها در طول رابطه دهانشان خشك مي شود و طعم ترشي مي گيرد براي همين از بوسيدن و بوسيده شدن جلوگيري ميكنند و مسائل ديگر. اين اولين اشتباهي است كه باعث مي شود وي سير صعودي را براي ارگاسم به تاخير بياندازد.زنان دوست دارند در زمان دخول عملا مكيده شوند. آنها بوسه مي خواهند.
2-وي هنوز آماده نيست و شما شروع مي كنيد!
بسيار ساده. شما شديدا تحريك شده ايد و معاشقه مي كنيد . وي نيز با شما همراهي مي كند اما وي هنوز كاملا تحريك نشده و به اصطلاح تنها فقط سرش گرم شده.در اين مواقع از تماس با نقاط فوق العاده حساس بپرهيزد.زنان دوست دارند كه در هنگام سكس سر سينه هاي آنها را به آرامي بفشاريد و يا گاز بگيريد.كليتوريس را لمس كنيد و يا آنال را براي آنها ماساژ دهيد. اما همين كارها اگر به اشتباه در زماني شروع شود كه زن هنوز كاملا تحريك نشده و شما رابطه را آغاز كرديد ، مي تواند كاملا دردناك باشد. زنان در اين زمان بسرعت دچار درد و تيك هاي عصبي مي شوند. اين نيز باعث دورتر شدن آنها از ارگاسمشان مي گردد. در نتيجه به هيچ قيمتي اگر حس نكرديد كه در زمان معاشقه وي به مرحله اي رسيده كه بشما هجوم مي آورد ، رابطه را آغاز نكنيد.
3-تنها سينه ها و جهاز جنسي زن نيست كه حساس است!
اين كار افراد بسيار ناشي در رابطه است! مرداني كه زمان ندارند و يا حوصله ندارند و يا شديدا تحريك شده اند و تحمل ندارند و يا وارد نيستند ، تماما اينكار را انجام مي دهند! آنها براي آماده سازي زنان مي دانند كه لبها و سينه ها و جهاز جنسي آنها حساس است و وقت خود را تنها

853985 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-09-11 15:46:14 +0430 +0430

لوبریکانت دیگه واسه چی
کس کردن که دیگه ژل مل نمیخواد
حالا باز کون کردن یک چیزی؛ البته اگه طرف ناشی باشه مثل اینجانب وگرنه اونم خشک و خشک بکنی حالش خیلی بیشتره :D
فقط سره کیر و وسط کیر و دسته ی کیر همگی با هم داغون میشه البته به شرطی که طرف گشاد نکرده باشه
ولی در کل همون تف از همش کاربردی تره
مخصوصا اگه تف خوده خانمه هم باشه :D

0 ❤️

2011-09-11 16:04:04 +0430 +0430

فكر كنم منظور از لوبريكانت همون روغن بادام صحت باشه…نه؟
ولي فكر كنم بايد اقتدار نشون بده مرد و براي درد بيشتر زن از خاك اره استفاده بشه كه بيشتر اصطكاك داشته باشه…بهتر ميشه ها…

0 ❤️

2011-09-11 16:16:03 +0430 +0430

اتفاقا بنظرم دختر نباید لبه ی تخت باشه چون طول واژن کوتاه میشه اگر پاهای دخترو به سمت بالا بیاره جوری که زانوهاش روی شکمش باشه واژن خیلی باز میشه و دخول خیلی راحتره اما از طرفی هم باید یه پوزیشن خوب رو انتخاب کرد که بار احساسی هم داشته باشهposition4.jpg

نظر بقیه چیه؟

0 ❤️

2011-09-13 12:47:24 +0430 +0430

ژل لوبرکانت توی همه داروخانه ها با قیمت هزار تومان براحتی قابل خریداری می باشد .

0 ❤️

2011-09-13 14:25:39 +0430 +0430

دقیقا!!!

0 ❤️

2011-09-13 14:30:37 +0430 +0430

ممنون از اطلاعاتت ولی همه به سکس واردن

0 ❤️

2011-09-13 15:52:23 +0430 +0430

[quote=peranses]ممنون از اطلاعاتت ولی همه به سکس واردن[/quote]
نه این طورام نیست که همه وارد باشن
مگه شما نمی دونی که اینجا جمهوری اسلامی ایرانه

0 ❤️

2011-09-13 16:21:45 +0430 +0430

[quote=malena777]اتفاقا بنظرم دختر نباید لبه ی تخت باشه چون طول واژن کوتاه میشه اگر پاهای دخترو به سمت بالا بیاره جوری که زانوهاش روی شکمش باشه واژن خیلی باز میشه و دخول خیلی راحتره اما از طرفی هم باید یه پوزیشن خوب رو انتخاب کرد که بار احساسی هم داشته باشه

نظر بقیه چیه؟[/quote]

اون چیزی که در مورد لبه ی تخت هست برای اولین سکس هست و پاره شدن پرده بکارت که شیوه شما خوب نیست .
اون پوزیشنی هم که شما گفتین پاها به هم نزدیکن و فشار میاد که برای دفعات بعد هست . بهتره هر پوزیشنی هست ، پاها از هم فاصله داشته باشن برای پاره کردن پرده بکارت .
کم کم هم به طرف پوزیشن هایی که فشار میاد رفت خیلی خوبه .
مثلا از پشت و پاهای خانم روی هم و حالا چند مدل دیگه البته برای مدتی بعد .
اوایل بهتره کمی مراعات کرد .
اینقدر تیپ های مختلف و قشنگ هست که میشه همه رو امتحان کرد . اما اوایل زیاد احساسی نشین و دنبال سکس احساسی نرین .
احساسی خوبه هااااا . اما اول کمی از روی اصول باشه بهتره . دفعات اول چون درد بیشتر هست بهتره بیشتر دنبال راهی بود که خنثی کنه درد رو و غیر از این چون درد هست زیاد نمیشه احساسی بود .
حالا حس می کنین بعدا خودتون !!!

0 ❤️

2011-09-16 01:55:59 +0430 +0430

از وقتی که گذاشتینو پاسخ دادین تشکر می کنم امیدوارم که این مطالب بتونه به افراد کمک کنه تا زندگی بهتری داشته باشن .

0 ❤️

2012-02-04 15:36:58 +0330 +0330

این ژله رو که من از صحبت های دوستان فهمیدم روان کننده است اما خب زمان ما این قرطی بازی ها نبود مرد بود و هنرش اما الان با این همه امکانات باز گه گاهی صدای زن همسایه تو اسمون میره که میگه اخ یواش کثافت وحشی بازی ها چیه :D

0 ❤️

2012-02-07 08:14:28 +0330 +0330

چقدر شما مردا ناشی هستید ،بد نیست کمی اطلاعاتتونو زیاد کنید.

0 ❤️

2012-04-03 20:27:03 +0430 +0430

من سکسولوژیستم
تمام این مسایلی که ذکر شد مواردی صحیح و علمی هستند که از بعد روانشناختی مطرح شدند

دوم اینکه همون لوبریکانت درسته تره یه ژل قابل حل در ابه که جهت روان کنندگی استفاده میشه البته همه ژل ها حاوی اون هستند

در ضمن من داروخانه دارم قیمت دولتیش اخرین قیمتش 950 خرید ماست و فروشمون 1100 تومانه قیمت دارو سراسریه

هر جا 5000 تومان بهتون داد برین امور دارویی شهرتون شکایت کنید ازش

0 ❤️

2012-08-14 19:09:57 +0430 +0430

:~ همسر من اولین سکسمون قبل از کردن کیرش تو کسم انگشتش رو کرد تو بعد که یکم گشاد شدم کیرشو کرد
اصلا درد نداشتم
پردمم دکتر پاره کرد چون کیر همسرم کوتاهه

0 ❤️

2012-08-14 19:21:34 +0430 +0430

man gfamo kardam inqad dango fang nadashta

hosele dari amozesh midi , sex ghariziye OSe

0 ❤️

2012-08-14 19:36:52 +0430 +0430

[quote=SHAAPOUR]لوبریکانت دیگه واسه چی
کس کردن که دیگه ژل مل نمیخواد
حالا باز کون کردن یک چیزی؛ البته اگه طرف ناشی باشه مثل اینجانب وگرنه اونم خشک و خشک بکنی حالش خیلی بیشتره :D
فقط سره کیر و وسط کیر و دسته ی کیر همگی با هم داغون میشه البته به شرطی که طرف گشاد نکرده باشه
ولی در کل همون تف از همش کاربردی تره
مخصوصا اگه تف خوده خانمه هم باشه :D[/quote]

ras mige dawsham , yekam khaki bashid ,
in sosol baziya chiyew

0 ❤️

2012-08-19 07:11:10 +0430 +0430

منم همین نظر دارم . پا دور کمر دختر باشه بهتره

0 ❤️

2012-08-20 05:50:12 +0430 +0430

[quote=سلامت]من سکسولوژیستم
تمام این مسایلی که ذکر شد مواردی صحیح و علمی هستند که از بعد روانشناختی مطرح شدند

دوم اینکه همون لوبریکانت درسته تره یه ژل قابل حل در ابه که جهت روان کنندگی استفاده میشه البته همه ژل ها حاوی اون هستند

در ضمن من داروخانه دارم قیمت دولتیش اخرین قیمتش 950 خرید ماست و فروشمون 1100 تومانه قیمت دارو سراسریه

هر جا 5000 تومان بهتون داد برین امور دارویی شهرتون شکایت کنید ازش[/quote]

0 ❤️

2012-08-20 09:27:41 +0430 +0430

این ژل لوبریکانت یه ژل پایه آبه .مثلا شما نمی تونید وقتی دارید از کاندوم استفاده می کنید از کرم معمولی یا وازلین استفاده کنید چون اینا باعث می شن که کاندوم پاره شه پس حتما باید از لوبریکانت استفاده کنید.
در جواب اون دوستی که میگه از تف استفاده کنیم باید بگم که به خصوص در سکس مقعدی باید از این ژل استفاده کرد چون باعث میشه ماهیچه های مقعد خودشونو شل کنن در غیر اینصورت امکان اینکه طی سکس مداوم مقعدی کون طرف گشاد بشه زیاده و مشکلات زیادی برای شریک جنسیتون ایجاد میکنه پس فقط به فکر لذت خودتون نباشید

0 ❤️

2012-08-21 09:14:27 +0430 +0430

مرسی جالب بود…

0 ❤️

2012-08-24 05:27:17 +0430 +0430

من با حرف شما مخالفم
شریک جنسی هم باید خوشگل باشه هم هات
مثل خودم

0 ❤️

2012-09-03 05:28:49 +0430 +0430

دستت درد نکنه،راستی چطوری داستان هایی که ارسال کردم رو ببینم چجوری رمزم رو عوض کنم پیا خصوصی بدید لطفا

0 ❤️

2012-09-03 16:57:11 +0430 +0430

اتفاقا بنظر من باید با اطلاعات کامل سکس انجام داد… افتادن رو زن… فشار بی جا… عدم نوازش و . . .میتونه باعث عقده جنسی و حتی خیانت بشه…

0 ❤️

2012-09-30 20:38:23 +0330 +0330

درود بر همه دوستان
اول از همه از taty بخاطر تاپیک بسیار خوبش باید تشکر کرد.
تعجب میکنم از بعضی از آقایون با این نظریات درخشانشان که بهتره بگذاریم بحساب شوخی و نمک تا …
در جواب اون دوستی که گفت مگه پدر بزرگها… باید یادآوری کنم که اون موقع هم پدر بزرگهای عاقل کلی راهنمایی می گرفتند و ضمنا بخاطر نداشتن اطلاعات بوده که کمتر مادربزرگی رو می شه پیدا کرد که از پارت روابط جنسیش در ازدواجش خیلی خاطرتان درخشان و لذت بخش داشته باشه دوست عزیز.
من هم با خیلی از دوستان در مورد مناسب نبودن حالت لبه تخت موافقم. پوزیشن باید طوری باشه که برغم دارای احساس بودن امکان دخول عمیق یا فشار زیاد را فراهم نکنه.
یکی از مهمترین مسائل ایجاد جو روانی و آرامش لازم برای طرف مقابل هست که احساس ترس و نگرانیش تعدیل بشه . خیلی مهمه که پیش نوازی طولانی تر از روابط معمول باشه. و قبل از دخول با تحریکات کلامی و جسمی مناسب سعی کنید تا جای امکان مهبل باز شده باشه. دخول هم باید بسیار آرام و بدون عجله انجام شود.
خیلی از دخترهای ممکنه در صورت تحریک به اندازه کافی اصلا دردی احساس نکنند.
بهتره از کاندوم (کاندوم ساده ترجیحا بدون…) استفاده کنید.بخاطر…
در مورد لوبری ژل هم تقریبا بهترین گزینه است فقط در نظر داشته باشید بعد از مدتی خشک می شه و باید دوباره استفاده کنید در حین رابطه علی الخصوص که پارتنرتان بخاطر استرس و نگرانی احتمالا زیاد مشکل خشکی مهبل ممکن است داشته باشه.
ایکاش پسرهای محترم در این نوبت خاص کمی مراعات طرف مقابل را بکنند و خودشان را یکی از بازیگران فیلمهای +18 تصور نکنند. بهتر است بعد از پاره شدن پرده رابطه را تمام کنید یا سعی کنید در صورت ناراحتی طرفتان کوتاهش کنید. این را هم در نظر بگیرید که ممکنه است پارتنرتان حتی در صورت ناراحتی بخاطر خیلی مسائل آن را بروز ندهد پس مراقب باشید.
در بعضی موارد که بخاطر درد یا استرس یا … در آن نوبت موفق نمی شوید می توانید کوتاه بیایید و کار را به دفعه ای دیگر موکول کنید.
من به دوستانی بخاطر درد موفق نمی شوند پیشنهاد می کنم در نوبت بعدی
ژل لیدوکائین 1.5 درصد(خیلی شبیه لوبری ژل است اما ماده بی حسی نیز دارد)
را استفاده کنند بدین روش که آقا از کاندوم استفاده می کنند و قبل از دخول سطح بیرونی کاندون و ابتدای مهبل را با این ژل مرطوب می کنند. این ژل علاوه بر خاصیت لیز کنندگی سبب بی حس شدن نسبی محیط داخلی واژن می گردد و حتی گاه باعث می شود که خانم ها اصلا دردی احساس نکنند. در نظر داشته باشید که بعد از استعمال 4-5 دقیقه ای فرصت اثر در نظر بگیرید. به سایر قسمتهای بدن و از جمله قسمتهای بیرونی اندام زنانه یا خود اندام مردانه پخشش نکنید.
در آخر آقایون محترم بخاطر داشته باشید که در دوران معاصر با انجام مناسب اولین دخول شما یک خاطره بسیار خوب برای پارتنرتان به جا می گذارید و یک شخصیت با شعور جنسی بالا از خود به او معرفی می کنید
و برعکس با عجله ، بی دقتی و بی اطلاعی خود سبب می شویدکه تا ماه ها یا حتی سالها خاطره آزار دیدن در ذهن او بجا ماند و میلی به هم آغوشی با شما نداشته باشد و گاه نیز رابطه اش با شما ادامه پیدا نکند.

0 ❤️

2012-11-01 19:57:17 +0330 +0330

باسلام واقعآ متاسفم برای کسانی که فکر میکنند همه تو سکس اوستا هستند. اگه یه سری به دادگاه های خانواده بزنید و یه تحقیق حسابی بکنید میبینید که عامل 90%طلاقها رابطه ناموفق جنسی بین زن ومرده.چرا راه دور بریم توهمین سایت در قسمت داستانهای سکسی اکثر زنهایی که شوهر دارند ولی دنبال دوست پسرند تا حال کنند به خاطر اینه که شوهراشون بلد نیستند چطوری باید زنشون رو بکنند تاهم زن حال کنه وازارتباط سکسشون راضی باشه هم خود مرد حال کنه.شاید خیلی ها ندونن که تو دین اسلام در باره موضوع سکس توصیه های بسیاری شده که

0 ❤️

2012-11-22 08:44:15 +0330 +0330

…ninayho@yahoo.fr

0 ❤️

2012-12-01 06:45:40 +0330 +0330

ای بابا والا اول تشکر میکنم از اطلاع رسانیت بعدش تمام این دست نوشتها و کتابا تو سایت های اموزش جنسی هست هرکی بخواد میتونه به صورت فشرده تهیه کنه درسته تمام حرفای شما دوستان توی این کتابا توشته

0 ❤️

2013-03-03 05:16:19 +0330 +0330

[quote=حمیداوستا]باسلام واقعآ متاسفم برای کسانی که فکر میکنند همه تو سکس اوستا هستند. اگه یه سری به دادگاه های خانواده بزنید و یه تحقیق حسابی بکنید میبینید که عامل 90%طلاقها رابطه ناموفق جنسی بین زن ومرده.چرا راه دور بریم توهمین سایت در قسمت داستانهای سکسی اکثر زنهایی که شوهر دارند ولی دنبال دوست پسرند تا حال کنند به خاطر اینه که شوهراشون بلد نیستند چطوری باید زنشون رو بکنند تاهم زن حال کنه وازارتباط سکسشون راضی باشه هم خود مرد حال کنه.شاید خیلی ها ندونن که تو دین اسلام در باره موضوع سکس توصیه های بسیاری شده که[/quote]
موافقم

0 ❤️

2013-04-27 11:33:13 +0430 +0430

آیا با انگشت اشاره هم میشه پاره بشه ؟

روشی هستش که اصلا طرف متوجه نشه ؟

0 ❤️

2013-05-09 18:21:24 +0430 +0430

یه سوال به نظر شما بهترین سریع ترین حالت پاره کرده پرده بکارت کدومه ؟ سریعتر فوری بشه

چون نمیخوام درد را طرف مقابلم حس میکنه میخوادم یک لحظه فوری تا آخر بره تو بیادش بیرون ؟

به نظر شما پاها بالا باشه ؟؟؟

یا ایستاده باشه از پشت دستمو به کمر بگیرم فوری بزنم ببره تو ؟ کدوم سریعتر هستش ؟

یه سوال دیگه آیا برای برای پاره کرده کامل پرده باید چندبار توش ببریم در بیاریم ؟ یا همون یک بار با سرعت بره تا اخر بره کایفه ؟

0 ❤️

2014-06-26 11:44:04 +0430 +0430

به عشق عکس اومده بودم. . . :-(

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «