آیا انزال زنانه (squirt) واقعی است؟

1402/09/25

بله، انزال زنانه واقعی است: تعریف و بررسی پژوهش‌های انجام شده روی انزال زنانه



به‌نظر کسانی که خودشان تجربۀ انزال زنانه را نداشته یا پارتنری نداشته‌اند که چنین حالتی را تجربه ‌کرده باشد، انزال زنانه یکی از افسانه‌هایی است که توسط شرکت‌های پورن تولید می‌شود.
با این‌حال، انزال در زنان اتفاق می‌افتد و امری کاملاً واقعی است.
مطالعه‌های مختلف را بررسی کردیم و با دکتر «ژانا ورانگالوا» (Zhana Vrangalova) استاد علوم جنسی در دانشگاه نیویورک و پژوهش‌گر در زمینۀ مسائل جنسی مصاحبه کردیم که به‌طور خاص روی انزال زنانه تحقیقاتی انجام داده است و نظر دکتر «کارول کوئین» (Carol Queen) و سکس درمان‌گر برند «لرزش‌های خوب» (Good Vibrations) را جویا شدیم تا به درک بهتری از انزال زنانه برسیم.


آیا انزال در زنان واقعیت دارد؟



بله، انزال زنانه واقعی است. براساس تحقیقی که در سال 1984 انجام شده است، 54 درصد از زنان در طول زندگیشان حداقل یک‌بار خروج شدید مایعات از واژن را حین ارگاسم تجربه کرده‌اند و 14 درصد از زنان هربار حین ارگاسم این حالت را تجربه می‌کنند.
در تحقیقی بین رشته‌ای در سال 2017، پژوهش‌گران دریافتند که 69 درصد از زنان بین 18 تا 39 سال حین ارگاسم انزال و خروج مایع از واژن را تجربه کرده‌اند.
«ورانگلوا»، این نکته را تصدیق کرده و می‌گوید: «واضح است که انزال در زنان، افسانه نیست. واقعیت دارد و در زنان نیز اتفاق می‌افتد. با این وجود، درمورد علت و عوامل مؤثر در انزال زنانه هم‌چنان نامشخص باقی مانده است».


انزال زنانه چیست؟



فوران مایعات یا انزال زنانه، اصطلاحی است که به خروج مایعاتی خاص از مجرای ادراری یا واژن در نتیجۀ تحریک جنسی اطلاق می‌شود.
مایعی که حین انزال از واژن یا مجرای ادرار خارج می‌شود، معمولاً مثل آب شفاف، بی‌رنگ و بدون بو است و در مواقعی مقدارش خیلی زیاد است.
بین اساتید علوم جنسی بر سر ماهیت مایع خارج‌شده از واژن توافقی وجود ندارد، ولی براساس برخی از پژوهش‌ها برخی از ترکیبات سازندۀ این مایع مشابه ادرار و برخی از ترکیباتش مشابه مایع منی در مردان است.
انزال در زنان لذت‌بخش و گاهی هم‌زمان با ارگاسم نیز رخ‌می‌دهد.
به عقیدۀ «ورانگالوا»، بیشتر کسانی که واژن دارند، در صورتی که در زمان مناسب و به‌درستی تحریک شوند، قادر به تجربۀ انزال هستند. البته تحقیقات کافی برای اثبات این ادعای «ورانگلوا» وجود ندارد.


مقایسۀ انزال در زنان و مردان


عبارات «فوران مایع» و «انزال زنانه» معمولاً معنای یکسانی دارند ولی در بعضی از منابع پژوهشی و تخصصی به انواع متفاوتی از انزال اشاره دارند.
فوران مایع به خروج مایعی شفاف و بی‌رنگ گفته می‌شود که ترکیبی مشابه به ادرار دارد و معمولاً از مثانه خارج می‌شود.
درحالی که انزال زنانه به خروج مایعی سفید و شیری رنگ گفته می‌شود که دارای آنتی‌ژن‌هایی است که مختص پروستات و مواد تشکیل‌دهندۀ مایع منی است و از غدد شبه پروستات زنانه (Skene) ترشح می‌شوند.
غدد اسکین، که در بعضی منابع از آن با عنوان «پروستات زنانه» یاد می‌شود، مجموعه غده‌ای است که در دیوارۀ مجاری اداری نهفته یا در بعضی موارد در بافت اسفنجی اطراف آن قرار گرفته که محدوده‌ای است که نقطۀ جی زنان نیز در آن واقع شده است. این غدد که ساختاری مشابه به پروستات در مردان دارند، احتمالاً در عملکرد نیز مشابه هم هستند. پروستات که به نقطۀ جی مردانه معروف است، مایعی ترشح می‌کند که از ترکیبات مایع منی محسوب می‌شود.
در فوران مایع از مثانه، حجم مایع بیشتری با شدت خارج می‌شود، درحالی که در انزال زنانه، مقدار مایع کم‌تری از واژن بیرون می‌ریزد.
هردو نوع انزال ممکن است هم‌زمان یا جداگانه در اثر تحریک جنسی اتفاق بیفتند. به‌گفتۀ «ورانگلوا» در پژوهش‌های انجام شده، این انزال‌ها متمایز نمی‌شوند و نتایج واضحی را ارائه نمی‌کنند.
حتی متخصصان نیز بر سر اصطلاح مشخصی برای مشخص‌کردن انواع انزال توافق ندارند و بعضی از متخصصان باور دارند که استفاده از اصطلاحات مجزا کار درستی نیست. در عوض معتقدند که کافی است ادرار و انزال را دو امر جداگانه در زنان بدانیم.


آیا فوران مایع از مثانه همان ادرار است؟



متخصصان معتقدند که ادرار و خروج مایع از مثانه یکسان نیستند. بعضی از مواد تشکیل‌دهندۀ ادرار، مانند اوره، کراتین و اوریک اسید، در انزال از مثانه نیز وجود دارند، اما آنتی‌ژن‌های پروستات و سایر ساختارهای موجود در مایع منی نیز در مایع خارج‌شده از مثانه یافت شده است.
برخی از تحلیل‌های بیوشیمیایی انجام‌شده ثابت می‌کند که باوجود شباهت‌ها، ترکیب مایع خارج‌شده از مثانه با ادرار تفاوت دارد. مایع شفاف تولید شده حین فوارن مایع از مثانه (به‌خصوص در شرایطی که با فشار زیاد باشد)، معمولاً در مثانه تولید یا حداقل از این مسیر عبور می‌کند.
در مطالعۀ کوچکی که در سال 2013 انجام شده است محققان از هفت زن خواسته بودند که پیش از سکس ادرار کنند و سپس قبل و بعد از انزال از طریق مثانه، مثانه‌هایشان را اسکن می‌کنند. پیش از انزال، مثانه‌های زنان پر بود و پس از انزال، کاملاً خالی شده بود.
محققان نتیجه گرفتند که انزال از مثانه به‌نوعی «خروج غیرارادی ادرار حین فعالیت‌های جنسی است». به‌علاوه، این مطالعه دریافت که از بین هفت‌نفر شرکت‌کنندۀ این تحقیق، در مایعات خارج‌شده از مثانۀ پنج‌نفر از آن‌ها آنتی‌ژن پروستات وجود داشته است.
مطالعۀ انجام شده در سال 2015 توسط برخی از متخصصان سکس‌درمان‌گر و افرادی که تجربۀ انزال از مثانه را داشته‌اند، به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. افرادی با سابقۀ تجربۀ انزال از مثانه ادعا می‌کنند که بو و مزۀ مایع خارج شده از مثانه با ادرارشان کاملاً متفاوت است.
«ورانگلوا» چگونگی وجود ادرار در مایع خارج‌شده از مثانه در انزال را توضیح می‌دهد: «مایعی که حین انزال از مثانه و ابتدای مجاری ادراری با شدت خارج می‌شود، مایعی کاملاً شفاف و بدون بو است. بسته به میزان مصرف مایعات و مرتب کارکردن مثانه، ممکن است آثاری از ادرار نیز در این مایع مشاهده شود که در افراد مختلف، میزانش متفاوت است».
به‌عبارت دیگر، احتمالاً انزال از مثانه، مایعی کاملاً مجزا است و اگر فرد پیش از سکس ادرار نکرده باشد، امکان وجود ادرار در مایع خارج‌شده وجود دارد.
براساس گمانه‌زنی‌های دکتر «کویین»، مقدار مایع ترشح‌شده از «پروستات زنانه»، حدوداً به‌اندازۀ یک شات است و بقیۀ مایعی که همراهش از مثانه خارج می‌شود، احتمالاً ادرار خواهد بود. بنابراین، ترکیب انزال با ادرار فرق می‌کند.
کویین توضیح می‌دهد که «انزال از مثانه ممکن است شامل ادرار نیز باشد و هرچه میزان مایع خارج‌شده از مثانه بیشتر باشد، احتمال وجود ادرار در ترکیب انزال بیشتر خواهد بود، در نتیجه هرچه حجم مایعی که حین انزال از مثانه و واژن خارج می‌شود، بیشتر شود، احتمالاً هم‌زمان با انزال، ادرار نیز اتفاق افتاده است».
برخی از متخصصان معتقدند که انزال از مثانه، «ادرار رقیق» است. در نظر داشته باشید که ادرار به‌خودی‌خود از 91 تا 96 درصد آب تشکیل شده است.


چرا زنان انزال از مثانه را تجربه می‌کنند



انزال در نتیجۀ تحریک جنسی رخ می‌دهد. «ورانگلوا» توضیح می‌دهد که براساس ادعای زنان، در نتیجۀ تحریک بخش‌هایی که در محدودۀ مشابه به نقطۀ جی قرار دارد، تحریک کلیتوریس و حتی تحریک مقعدی، انزال رخ می‌دهد.
بیشتر زنانی که انزال را تجربه کرده‌اند، معتقدند که تجربۀ انزال، لذت جنسی را بیشتر می‌کند. در عین حال، برخی از زنان بعد از انزال، احساس شرم و حقارت می‌کنند.
مشخص نیست که انزال زنانه نقشی به‌جز لذت داشته باشد، اما «کویین» معتقد است که به‌همان اندازه که مردان انزال را تجربه می‌کنند، زنان نیز توانایی انزال را دارند.
«در زمان تشکیل جنین در رحم مادر، صرف‌نظر از جنسیت، ساختار دستگاه تناسلی افراد کاملاً یکسان است. بدن جنین در حال رشد تحت تأثیر هورمون‌ها و مواد ژنتیکی قرار می‌گیرد، اما تا پیش از ترشح هورمون‌ها و تغییر شکل دستگاه تناسلی نوزاد به کلیتوریس یا کیر، لبینه یا کیسۀ بیضه و سایر بخش‌هایی که در زن و مرد تفاوت دارند، ساختار ابتدایی دستگاه تناسلی کاملاً در زن و مرد یکسان است. در نتیجه، بافت ابتدایی دستگاه تناسلی از بین نمی‌رود، اما بعدتر در بدن جنین شکل متفاوتی پیدا می‌کند».
بنابراین، کلیتوریس و کیر درواقع عضو یکسانی هستند که به دو شیوۀ متفاوت تغییر شکل داده‌اند. طبیعی است که پروستات نیز در زنان به شکل دیگری وجود داشته باشد.
غدد اسکین «Skene» یا «پروستات زنانه»، تقریباً در اطراف مجرای ادراری واقع شده و در پاسخ به تحریک جنسی مایعی مشابه به ترشحات پروستات در مردان را ترشح می‌کند (پروستات مردانه نیز در نزدیکی مجرای ادراری واقع شده است) که به ترشح مایع منی کمک می‌کند.
به عبارت دیگر، انزال «مردانه» و «زنانه» در پاسخ به تحریک جنسی اتفاق می‌افتند. درست مشابه وجود نوک سینه در مردان که از زمان جنینی به‌وجود می‌آید و کاربرد شیردهی‌اش را از دست می‌دهد.
فرضیۀ برخی از پزشکان درمورد دلیل بروز انزال زنانه، بی‌اختیاری عصبی، مثلاً در پاسخ به فشار شدید وارده به مثانه باشد. در پاسخ به این فرضیه، «کویین» معتقد است که اگر انزال زنانه، «نوعی مشکل پزشکی محسوب می‌شد، با خنده، پریدن از ارتفاع، سرفه و دلایل دیگر نیز ترشح می‌شد».
یکی از مطالعه‌های انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد که زنانی که قادر به تجربۀ انزال هستند، عضلات کف لگن قوی‌تری نسبت به سایرین دارند.


چرا درمورد انزال زنانه، سردرگمی‌ها و بحث‌های زیادی وجود دارد؟



به‌گفتۀ «ورانگلوا»، دلیل باورپذیرنبودن انزال زنانه برای مردم و وجود بحث‌های متخصصان در این حوزه، نبود پژوهش‌های کافی درمورد انزال است؛ مسئله‌ای که همیشه و به‌طور کلی درمورد لذت جنسی در زنان مطرح می‌شود.
«ورانگلوا»، توضیح می‌دهد: «انزال در همۀ افرادی که دستگاه تناسلی زنانه دارند، از بخش یکسان و به شکل مشابهی نیست. روش‌های متفاوتی برای انزال از مثانه یا واژن وجود دارد و فکر می‌کنم بخش بزرگی از سردگمی به این نکته مربوط است».
تردید مداوم درمورد انزال به احساس شرم و ناراحتی اجتماعی از لذت‌های زنانه مربوط است. انزال معمولاً حسی خوشایند و مقدمه‌ای برای ارگاسم است؛ به‌عبارت دیگر انزال نشانه‌ای از لذت زنان در سکس محسوب می‌شود.
وقتی مدام ادعا کنیم که ترکیب انزال با ادرار تفاوتی ندارد، لذت زنان فاقد ارزش و اهمیت می‌شود که در مواردی پیامدهای عجیبی به‌دنبال دارد؛ برای مثال در سال 2014، انگلستان انزال زنان در فیلم‌های پورنوگرافی را به‌دلیل «مستهجن‌بودن» ممنوع اعلام کرد و با این کار، تماشای واقعیت لذت زنان بیش از پیش غیر ممکن شد.
با چنین ادعایی زنانی که انزال را تجربه می‌کنند از این اتفاق شرم‌سار می‌شوند.
وبلاگ‌نویسی درمورد انزال زنانه می‌نویسد: «اگر مقاله یا نوشته‌ای درمورد انزال می‌خواندم که ثابت می‌کرد انزال و ادرار یکسان هستند، شاید هرگز نمی‌توانستم حین سکس آرامشی داشته باشم و ارضا شوم. احتمالاً بعد از خواندن چنین مطلبی از امکان انزال، شرمسار و خجالت‌زده می‌شدم و دوست نداشتم دیگران بفهمند که حین سکس کنترل ادرارم را از دست می‌دهم. وقتی زنان بیچاره سعی دارند درمورد بدنشان به شناخت بیشتری برسند و قرار است متوجه شوند که لذت‌بخش‌ترین سکس‌ها و ارگاسم‌هایشان که در نتیجۀ انزال اتفاق افتاده‌اند، درواقع دلیلی برای شرم‌ساری و خجالت بوده‌ است، دیگر به خودشان اجازه نمی‌دهند که حتی به ارگاسم برسند».


سخن پایانی



قطعاً انزال در زنان امری واقعی است و مشکل اصلی، عدم توافق متخصصان و پزشکان بر سر پذیرش انزال به عنوان ماده‌ای مجزا یا ادرار است.
هرچه که هست، انزال، لذت‌بخش است و باید از تجربیات لذت‌بخش زنان استقبال و حمایت کنیم.
هرچیزی که به شما حس خوبی می‌دهد، به استقبالش بروید. نگران خیس‌شدن رخت‌خواب هم نباشید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-12-16 19:01:52 +0330 +0330

بله واقعیه
خودم تجربه دارم
با یکی از شریک‌های جنسیم
همزمان با انگشت نقطه جی رو تحریک میکردم ، و همزمان با زبون چوچوله رو ماساژ میدادم ، و با دست دیگه هم سینه‌هاشو می‌مالیدم

پس از دقایقی پاهاش شروع میکرد به لرزش
و آبی شبیه ادرار از واژنش خارج میشد که به شدت لذت‌بخش بود براش


2023-12-17 18:37:46 +0330 +0330

اره دقیقا

5 ❤️

2023-12-17 18:40:41 +0330 +0330

اره هست وجود داره ن اینکه وسط سکس بشاشه بگ اسکوئرت بود چون حین سکس مثانه پر میشه دیگ با ارضا و ترشحات غدد اسکین با فشار خارج میشه چجوری میشه فهمید فقط شاش نیست؟؟، اگ با ادرار ی مایع سفید رنگ خارج شد پس اسکوئرته و طرف نشاشیده
الان باب شده میشاشن میگن انزاله خیلی از کلیپای ایرانی دیدم🤭

اما درصدش بالا نیس مث درصد ارضا با دخوله ک خیلیا نمیشن و فقط با مالش کلیتوریس ارضا میشن
6 ❤️

2023-12-19 04:23:58 +0330 +0330

من در طول مدت زیادی که با خانم های زیادی بودم فقط یکبار این موضوع را مشاهده کردم و اون هم زمانی بود که داشتم کص ی خانمی را میخوردم بقدری که از شهوت زیاد فریاد میزد و یکدفعه حجم زیادی از مایع سفید رنگ بی بو روی صورتم پاشیده شد. خود خانم هم تعجب کرده بود و بقول خودش فکر کرده بود یهویی پریود شده چون اولین بار بوده که این موضوع براش اتفاق افتاده بوده.

5 ❤️

2023-12-19 15:54:49 +0330 +0330

واقعیت داره من هر بار که زنم رو میکنم خودم رو نگه میدارم تا اول اب اون بیاد و ابشو بریزه رو کیر وخایه ام چون خیلی حال میده بعد من ابم رو میریزم تو کونش

2 ❤️

2023-12-19 20:13:38 +0330 +0330

من خانمم بعضی وقتا اینجور میشه خیلی حس خوبی بهش میده ولی بعدش سردرد شدید میگره نمیدونم چرا.

4 ❤️

2023-12-20 09:19:33 +0330 +0330

ما هر وقت تصمیم به تجربه اش میگیریم با یه سفره یکبار مصرف و یه ملافه رو ش مشکل خیس شدن تختمون رو حل میکنیم . از اون تجربه هاست که هر زنی امتحانش کنه عاشقش میشه .

6 ❤️

2023-12-20 17:11:54 +0330 +0330

البته درصدشون زیاد نیست ولی همون درصدی هم که هستن اغلب به خاطر این موضوع خجالت زده میشن
هنوز خیلیا باورشون رو اینه که زن خشک میاد و خشک میره و اصلا ترشح نباید داشته باشه
این از جمله آموزه‌هاییه که هر کسی توی سکس باید بلد باشه که متاسفانه به ما توی مدارس و دانشگاه به جای آموزشای این مدلی نحوه‌ی خوندن صیغه‌ی موقت و دائم و نحوه‌ی دخول با پای چپ رو یاد دادن!

3 ❤️

2023-12-20 21:19:29 +0330 +0330

↩ milisafa
تازه گفتن اگه خشک بود
ببخشید یه تف بنداز بکن

1 ❤️

2023-12-20 22:37:19 +0330 +0330

↩ Hami_x
اکثر آکار طلاقا واسه همین عدم شناخته

2 ❤️

2023-12-20 22:55:26 +0330 +0330

خدایا منو گاو کن یا اینا از توهماتشون تعریف نکنن
کوسخول فازکی (اونی که نمیدونی چیه و داری از تجربه اش میگی)
کوس از چند تا نقطه تحریک میشه و تو خوردی ارضا شد و زیاد کردم شد کسشعره
زن های کمی این شکلی ارضا میشن به دفعات!!!
دوماً تو سکس به صورت خیلی کم نقطه ی داخلی تحریک میشه
سوما دو انگشت برای تحریک ورود می‌کنه و خم میشه و باید بصورت لرزه و … عقب و جلو بشه تا تحریک کامل بشه
و در آخر ممنون از نویسنده

2 ❤️

2023-12-23 08:42:14 +0330 +0330

عالی بود ممنون✌

1 ❤️

2023-12-23 14:52:39 +0330 +0330

اتاق سکس باید گرم باشه و ما هر بار سکس میکنیم زنم چندین بار ارضا میشه و میگه دوست دارم الان بشاشم و هر بار به خاطر تخت و … جلو خودش رو گرفته پلاستیک اوردم اینبار راحتر باشه

1 ❤️

2023-12-24 20:42:51 +0330 +0330

من خودم دیدم.
البته یکبار دیدم
نه بویی داره نه طعمش مثلا ادرار هست
یک قوام خاصی هم داره

0 ❤️

2024-01-12 15:52:52 +0330 +0330

من هرچی دقت کردم تو کلیپ هری پورن از سوراخ واژنشون ابی نمیاد همه از سوراخ ادرار میاد

1 ❤️

2024-01-12 17:25:01 +0330 +0330

↩ Zendegi_Ziba
با همین تخیلات جلق میزنی؟؟

0 ❤️

2024-01-12 17:25:48 +0330 +0330

↩ Gilan_koloft
با همین تخیلات جق میزنی؟
چه جلق های که نزدی

0 ❤️

2024-01-12 17:26:48 +0330 +0330

↩ sina.bestboy.03
طفلکی … وقتی جلق میزنی این فکرها میاد تو مخ معیوبت؟

0 ❤️

2024-01-12 17:28:57 +0330 +0330

↩ Koloftkhah
تو در طول مدتی که با سوژه های ذهنی مختلف جلق میزدی چندین بار هم با این فکر جلق زدی
تابلوست که تا حالا کص از نزدیک ندیدی

0 ❤️

2024-01-12 17:29:51 +0330 +0330

↩ Zendegi_Ziba
چند بار با این فکر جلق زدی؟
شک دارم تو عمرت کص از نزدیک دیده باشی

0 ❤️

2024-01-13 06:24:38 +0330 +0330

↩ mehrdad15669
چطور تابلو هست که من کص ندیدم؟
یا بهتر بپریم از کجا متوجه شدی که من تا حالا کص ندیدم؟
البته اصراری ندارم قبول کنی ولی هرچی که گفتم واقعی بود خواستم از تجربه م گفته باشم. همین

0 ❤️

2024-01-13 06:28:19 +0330 +0330

↩ mehrdad15669
😂😂😂 الان که کامنت ها رو خوندم متوجه شدم که از حسودیت به همه گیر دادی و به همه هم گفتی کص ندیده. معلوم شد خودت تنها نفری که گاییدی دست مبارکت بوده. انشاالله تو هم کص گیرت میاد عجله نکن. 😜😂

3 ❤️

2024-01-13 10:52:47 +0330 +0330

بله انزال در زنان هست ولی نه به این حجم و اندازه ای که توی فیلم‌های پورن می بینید. حجمش بمراتب کمتره

0 ❤️

2024-01-21 13:36:15 +0330 +0330

معلومه که هست وگرنه رابطه برای زن بی معنی و منجر. کننده میشد

2 ❤️

2024-02-12 16:43:25 +0330 +0330

یک بار زنم اینطور به این درجه رسید که همزمان با سکس ، تصور و این چیزا داشتیم… که آب زیادی همراه با اوج لذت ازش پاشید بیرون

0 ❤️

2024-03-08 01:04:20 +0330 +0330

↩ Zendegi_Ziba
پس باید همزمان چند نقطه حساس رو مورد لمس باشن جالب بود

0 ❤️

2024-03-15 08:27:14 +0330 +0330

↩ Shahla_khoshgele
اگه خودتون تجربه کردین لطفا خصوصی پیام بدین

0 ❤️

2024-03-18 01:29:45 +0330 +0330

والا من چندین سال قبل یک مطلبی در این مورد از یک سایت ترجمه کردم و گذاشتم در انتهای هم چندتا عکس ویک کلیپ که البته اون کلیپ لحظه انزال در چندین خانوم مختلف رو پشت سرهم ادیت کردم وبا اینکه عین متن رو بدون کم و کاست ترجمه کردم و اصلا ازخودم حتی نظر شخصیم هم چیزی ننوشتم اما بعد سیل کامنت ها بود که همه نوشتنداینها در حاله ادرار هستند و تو توهم زدی و چی مصرف میکنی و…‌‌.ومقادیر نسبتا زیادی هم توهین و فحاشی چیزهایی بود که نصیبم شد تازه من گفتم هرکسی هم خواست پیام بده تا هم براش انجام بدم و هم یادش بدم اون هم تضمینی که هر خانمی که گفت من نمیتونم و برای من نمیشه من در کمتر از چهار دقیقه کاری کنم که خودش انزالی رو ببینه . برای این موضوع هم فقط یک نفر پیام داد اونم میگفت برام بنویس نحوه انجامش و من وقتی گفتم باید حتما وب کم داشته باشی و حتما پارتنرت یا دوس پسر یا هرکسیکه باهاش سکس میکنی کنارت باشه و برات انجام بده که تا اینو گفتم دیگه پیام هم نداد .

0 ❤️

2024-03-21 21:08:24 +0330 +0330

شاید چون همیهشه نیست و گاهی بوی کمی ادرار میده و واقعا مقدارش زیاده . خودم گاهی خیلی کم شاید تو کل عمره کمتر از ده بار این رو داشتم هنوز نفهمیدم ابه یا شاشه 😬

1 ❤️

2024-03-21 21:27:45 +0330 +0330

↩ Loosymay
خب از طریق رنگ یا مزه نمیشه فهمید که چیه؟

0 ❤️

2024-03-21 22:50:10 +0330 +0330

↩ Meeehraaan25
رنگ‌که نداره ، مزه هم باید با یه شاش خور وارد رابطه بشم مگه اینکه ، مقاله رم کامل بخونی گفته مقداری اوره درش هست فرقش مقداری منیه که از پروستات ترشح میشه

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «