احتمال دست.گیری اینترنتی؟؟

1395/05/02

میدونم شاید احم.قانه بنظر برسه ولی با اینحال احتمال دس.تگیری کسی که اینجا یا جای فی.لتر شده یافی.لتر نشده ی دیگه ای بر ضد نظ.ام حرف بزنه وجود داره؟؟اگه وجود داره باید چیکار کرد؟؟

1320 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-07-23 14:06:24 +0430 +0430
نقل از: seven-days یه زمانی داشتن حساب فیس بوک زندان داشت .

الان چن نفر زندانین؟؟؟

والا من که یه نمه ترس ورم داشته!!!

0 ❤️

2016-07-23 14:41:03 +0430 +0430

اون امنیتی که شما منظورتون هست فکر نمیکنم وجود داشته باشه، درهرصورت راه برای شناسایی هست اما اینکه ارزش پیگیری داشته باشه یا نه، بستگی به موردش داره، اما در کل فکر نمیکنم به خاطر گفتن دو کلام حرف انتقادی که هر گوشه و کنار جامعه بین مردم رایج و مرسومه کسی تحت تعقیب قرار بگیره

0 ❤️

2016-07-28 00:06:47 +0430 +0430

فرض رو بر این میذاریم ک یکی از کاربرا، بدست دژخیمان “فتا” افتاد…

آیا تا حالا ب این فِک کرده بودید ک چجوری باید ب سایرین اطلاع رسانی بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آیا کسی پیشنهاد مفید و کارآمدی، داره ؟

0 ❤️

2016-07-28 02:02:15 +0430 +0430

نه عزیز! اینکه بخاطر چند تا بدو بیراه گفتن به نظام بیآن و دستگیر بکنند که اونوقت رسما باید 80% مردم رو بگیرن و ببرنشون که! دیگه الان شنیدن فحش و … برای همه شون مثل یک امر کاملا عادی شده و حساسیتی بهش ندارن از بس که خودشونم میدونن که تا چه میزان بالایی نارضایتی و تنفر عمومی بر علیه شون در بین مردم کشور وجود داره. اما در کل دیگه اگه قرار بر این باشه که اطلاعات یک کشور, تصمیم بگیره و اصرار بر این داشته باشه که مثلا یکنفر خاص رو بگیره و حذفش بکنه حالا به هر دلیلی, خب معلومه که نهایتا موفق میشه و طرف مورد نظرشو میگیره. اما دیگه نه همه رو که!
بهر حال و در هر صورت, عقل حکم میکنه که آدم یکسری اصول امنیتی رو که عمومی هستند رو کامل و با وسواس و دقت رعایتشون بکنه. با رعایت این اصول تا حد زیادی امنیتت رو میتونی تامین بکنی اما هیچوقت نه بصورت تضمینی 100% !
اونایی رو که حضور ذهن دارم و یادمه از جمله اینکه: در هر شرایطی , چه زمانی که میخوای به یک سایت فیلتر نشده و مجاز سر بزنی و چه زمانیکه میخوای بری به سایتهای ممنوعه و فیلتر شده, در هر 2 حالتش هم حتما با استفاده از " فیلتر شکن " وارد سایتها بشی. حتی وقتی میخوای مثلا به یکنفر ایمیل بفرستی. و حتی این اپلیکیشن های مسنجری که هنوز فیلتر نشده اند مثل همین " تلگرام " یا "واتس آپ و وایبر و لاین و …
اصلا و تحت هیچ شرایطی از فیلتر شکنهایی استفاده نکن که نمیشناسی شون و نمیدونی که سرورشون در کدوم کشوره! هرگز فریب تبلیغاتی که بعضا برای این قبیل از فیلتر شکنها میکنند مثلا اینکه فلان فیلتر شکن سرعتش چندین برابر بقیه ست و یا رایگانه و …! ( البته صرف رایگان بودن یک فیلتر شکن, دلیل بر ناامن بودنش نیست). منظورم همون شناخت اولیه ازشه و اینکه اکثریتی مثلا دارند مدتهاست که بدون مشکل خاصی ازش استفاده میکنند. اگه دنبال فیلتر شکن رایگان خوب و ایمن تر باشی, یکیش همین " psiphon 3 " هستش که بیشتر توصیه میشه. البته یکیش اینه و موارد خوب دیگه هم هستند.
حتما از مرورگرهای معروف و ایمن استفاده بکن.مثل گوگل کروم_ موزیلا _ اپرا و … + اینکه قسمت تنظیماتشونو هم حتما محکم تر و ایمن تر تنظیمش کن. و در این زمینه مهم تر از همه این هست که همواره از آخرین نسخه این مرورگرها استفاده بکنی و همیشه آپدیت نگهشون داری. مبادا از نسخه های غیر اصلی و مخصوصا نسخه های " ادیت شده " این مرورگرها استفاده بکنی! چون همین " ادیت شدن " مترادفه با هزار و یک مصیبت و عواقب ناگوار!!
سیستم خودتو همیشه و بلا استثنا از همه جهاتش محافظت شده نگهش دار. عین کارهایی رو که برای مقابله با ویروسها و تروجانها و … میکنیم. از جمله مهم ترینشون همین موضوع " آنتی ویروسه "! آخه مگه قیمت خریدن یک لایسنس قانونی و اورجینال یک آنتی ویروس کلا چنده؟ که خیلی ها متاسفانه خساستشون اینجا گل میکنه و میرن دنبال نصب آنتی ویروسهای غیر اورجینال که به همین خاطرهم نمیشه بصورت آنلاین و مرتب وبموقع آپدیت شون کرد و برای همین ناچار میشن دیر به دیر و گاها حتی هر چند ماه یکبار و اونم از نسخه های آفلاین و غیر اورجینال که معلوم نیست کدوم شرکت یا موسسه ای تولیدش کرده و … آنتی ویروسشونو مثلا به خیال خودشون آپدیتش بکنند و غافل از اینکه توی همین نسخه های غیر اصلی و آپدیت هایی که منبع شان معتبر و مشخص نیستند, بسیار راحت میشه وارد یک سیستم یا اکانت یکنفر شد بدون اینکه طرف خبر داشته باشه و متعاقبش کلی ماجرای ناگوار ! ضمنا این چت روم ها هم خطرناکند مخصوصا برای کسانی که میخوان قرار مثلا ملاقات واقعی بزارن با همدیگه !
بهرحال, از اینکه مطلب طولانی و مایه سردردتون شد از همه تون عذر میخوام. میدونم که این مطالبی رو که اینجا گفتم بسیاری از شما خیلی کامل تر و بهترشو میدونید و اینا تکراری بودند براتون, اما حالا خوب یا بد, گفتم شاید حتی 1 نفر از دوستان باشه که زیاد اطلاع در این زمینه ها نداشته باشه و اگه برای همون 1 نفر مفید باشه و بدردش بخوره, دیدم بازم ارزش داره که گفته بشن. به امید داشتن کشوری آزاد…

2 ❤️

2016-09-03 13:06:01 +0430 +0430

بیخیالم نمیشه…

0 ❤️

2016-09-03 13:08:10 +0430 +0430
نقل از: pouyapoya2012 بیخیالم نمیشه....

بابا این هکر نیست که. فقط یه دلقک کله پوکه. فقط بلده توی پستش یه سری کد html وارد کنه…

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «