اگر از کسی خوشمان می‌آید اما سکس با او خوب نیست

1399/10/30

وقتی که سکس با کسی بد است، اما واقعا او را دوست‌ دارید چه باید کرد
زاخاری زین و سکس تراپیست تاد باراتز در آخرین گفتگوی زنده ما درباره‌ی «سکس بد» صحبت می‌کنند.


من زاخاری زین، نویسنده مسائل جنسی و روسپی‌ای اخلاقی هستم (روشی فانتزی برای گفتن اینکه من با بسیاری از مردم می‌خوابم، و با این موضوع بسیار بسیار راحت هستم). در طول سال‌ها، تجربه‌های جنسی زیادی داشته‌ام و قرار گذاشتن و سکس‌کردن با صدها نفر! از همه‌ی جنسیت‌ها و گرایش‌ها را تجربه کرده‌ام. با این کارها، من یکی دو چیز در مورد حل و ریشه‌یابی از مسائل و مشکلات درون اتاق خواب (و اگر صادق باشم چند جای دیگر!) یاد گرفته‌ام. من اینجا هستم تا به سخت‌ترین سوالات جنسی شما با حوصله فکر کنم و راه حل‌های عملی ارائه کنم، نه این که فقط بگویم: «با پارنترتان گفت‌وگو کنید و ارتباط داشته باشید»، زیرا این را قبل می‌دانید. از من هر چیزی - به معنای واقعی کلمه هر چیزی - بپرسید و من با کمال میل آن را توضیح خواهم داد. برای پرسیدن سوال خود برای دفعات بعدی، این فرم را پر کنید.

این مقاله فرم مکتوب لایو هفته گذشته «توضیح مسائل جنسی به طور زنده» است که در صفحه‌ی اینستاگرام Men’s Health نیز ذخیره شده است. من به همراه سکس‌تراپیست و روان‌شناس تاد باراتز، قرار است به چند سوال شما در مورد سکس و روابط پاسخ دهیم.

سوال: اگر در حال صحبت با شخصی به صورت آنلاین هستید، چگونه باید متوجه شد که آیا او از شما خوشش می‌آید یا خیر؟

تاد: اولین چیزی که باید به آن فکر کنیم، اضطراب درونی‌‌ای است که همه‌ی ما وقتی خود را در مقابل فرد دیگری می‌بینیم به آن دچار می‌شویم. آیا از پس‌زده شدن، رها شدن و… می‌ترسیم؟ حتی اگر فقط یک اپ آنلاین برای قرار گذاشتن باشد، ما خودمان را در برابر فرد دیگری قرار داده‌ایم. و این نوعی احساس آسیب‌پذیری در ما ایجاد می‌کند. این کار در شما چه احساسی ایجاد می‌کند؟ سوال دوم که فکر می‌کنم باید از خود بپرسیم این است که آیا من واقعا او را دوست دارم؟ ما وقت و تلاش زیادی را صرف پیش‌بینی احساسات، حرکات، افکار آنها و رمزگشایی رفتارشان می‌کنیم. بنابراین، اگر ما با کسی صحبت می‌کنیم، قبل از اینکه در دنیای واقعی با آنها ملاقات کنیم [از خودمان] بپرسیم که چه چیز‌هایی را درباره‌ی آنها دوست داریم؟ آیا کسی که پاسخگو باشد را می‌خواهید؟ آیا کسی که از شما یک قرار ملاقات حضوری با رعایت شرایط کرونایی را بخواهد، ترجیح می‌دهید؟ بعد از این کار، چرا که نه، حالا شما می‌توانید تحلیل کنید که چرا جواب پیام شما را ۱۰ دقیقه و یا یک‌ساعت بعد داده است. اگر می‌خواهید وارد این موضوعات شوید، هیچ اشکالی ندارد، فقط این کار را آرام آرام انجام دهید.

زاخاری: بله دقیقا، به نکات خوبی اشاره کردی. اولین موردی می‌خوام بگویم این است که من موافق نیستم این که پسر هر رفتار و موضوع کوچکی که در زمان چت کردن اتفاق می‌افتد را بیش از حد بررسی کند و جدی بگیرد. گاهی اوقات مردم مشغول هستند، و فقط به همین دلیل ساده جواب شما را نمی‌دهند. گاهی اوقات آنها روش متفاوتی برای استفاده از علائم نگارشی دارند. اگر شما عادت دارید از علامت تعجب استفاده کنید، و او برحسب تصادف کسی است که از نقطه استفاده می‌کند، ممکن است به نظر برسد که او علاقه‌ای به موضوع ندارد در صورتی که الزاما این برداشت درست نیست. بنابراین می‌توانید با بیش از حد بررسی‌کردن هر پیام یا حرفی که از طرف او می‌آید، خود را دیوانه کنید!

اما من فکر می‌کنم همیشه نشانه‌هایی وجود دارد - نه لزوما نشانه‌های آشکار - اما چیزهایی که شما باید مراقب آنها باشید. من فکر می‌کنم یکی از بزرگترین‌ها این است که وقتی از آنها سوالی می‌پرسید، آیا آنها ادامه می‌دهند و به عنوان مثال، نظر شما را هم درباره‌ی همان سوال می‌پرسند یا نه. اگر بپرسید، «روزت چطور بود؟» و آنها فقط بگویند که روزشان خوب بود و از شما نپرسند که روز شما چطور بود، آنها تلاش نمی‌کنند که مکالمه را ادامه دهند. من فکر می‌کنم این نشانه کاملاً مناسبی است که مشخص می‌کند آنها صرفا از روی ادب به سوال شما جواب می‌دهند (اما علاقه‌ای ندارند).

سوال: وقتی زنان دیگری بشدت به دنبال رابطه با شما هستند، چگونه به پارتنر خود وفادار بمانیم؟

زاخاری: می‌دانید، چیزی به نام «Big Dick Energy - BDE» وجود دارد. من معتقدم چیز دیگری به نام «Small Dick Energy - SDE» نیز وجود دارد. و من معتقدم این مرد SDE دارد. روشی که او جمله‌اش را بیان کرد، من با خودم گفتم: «باشه فهمیدم! آروم باش.» {۱}

تاد: من هم خنده‌ام گرفت. اما همچنین، من سوالات بیشتری دارم. خوب، اول پیش خودم گفتم: خوش به‌حال شما. آیا این موضوع فوق‌العاده نیست؟ اما من دوست‌دارم بدانم که شما چه کاری انجام می‌دهید که این زنان به سمت شما جذب می‌شوند؟ آیا شما همین‌طور عادی در خیابان راه می‌روید، و زنان لباس‌های زیرشان را به سمت شما پرت می‌کنند؟ واقعا چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ دوباره تکرار می‌کنم، فکر می‌کنم باید ببینیم در واقع هدف اصلی از مطرح کردن این سوال چیست. احتمالا یک چیزی وجود دارد و این فرد حسی دریافت میکند که آن را به معنی تمایل فرد دیگری نسبت به خود فرض می‌کند. و آنها معمولا احساسی [خوب] را که گاهی ما به دیگران منتقل می‌کنیم و گاهی نیز از دیگران می‌گیریم را نادیده می‌گیرند چراکه قطعا همه‌ی افراد که به ما احساس بد نمی‌دهند و با ما رفتار بدی ندارد! و شما حتی ممکن است که علاقه‌ و تمایلات خودتان نسبت به فرد دیگری را وارونه و به عنوان خواست و تمایل او نسبت به خودتان تفسیر کنید.

زاخاری: من در مورد احساس و انرژی‌ای که هر کدام از ما به دیگران می‌دهیم موافقم. اگر این پسر به شدت با همه‌ی افرادی که این حس را به او می‌دهند لاس می‌زند و این رفتار به سمت خودش برمی‌گردد. این بدان معنا نیست که «اوه، شما باید این کار را متوقف کنید.» فقط نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشید.

تاد: و اگر شخصیت و رفتار کلی شما همین است، خودتان باشید. اگر آنها و این موضوع واقعا باعث می‌شود که احساس خواستنی بودن کند، من فکر نمی‌کنم ضرورتی وجود داشته باشد که این فرد را شرمنده کنیم. مثل اینکه انجام این کار قدرت بیشتری به شما می‌دهد.

سوال: اگر رابطه جنسی بد باشد، اما شما آن شخص را دوست دارید چه باید کرد؟ {۲}

تاد: ما اول باید بپرسیم که «سکس خوب» و «سکس بد» یعنی چه تا به این سوال پاسخ دهیم. غالبا، مردم هنگام مواجهه با یک مشکل در سکس، می‌گویند که سکس بدی داشتم. سپس آنها می‌گویند «من دیگه نیستم!» خداحافظ! گاهی اوقات به همین سادگی است. فقط به این دلیل که ترکیب خوبی با هم نیستند و کشش لازم را ندارند. اما اغلب، ممکن است کار کمی طول بکشد. ارزشش را دارد که با پارتنرتان در مورد اینکه سکس خوب از نظر شما چه معنایی دارد حرف بزنید و سپس از خود آنها برای اجرایی کردن چیزی که توضیح دادید کمک بگیرید، هر چه که باشد اعم از کینک، گفتن بعضی چیزها یا هر کار دیگری. شما حتما باید این تعریف از رابطه‌ی جنسی خوب را به پارتنرتان توضیح دهید و فقط ببینید که چه تأثیری زیادی می‌تواند داشته باشید. اغلب آنچه در مشاوره می‌شنوم و با آن روبرو می‌شوم افرادی هستند که رابطه جنسی بدی دارد اما هیچ کاری در این زمینه انجام نمی‌دهند.
مردم تصور می‌کنند که قرار است همه چیز فوق‌العاده باشد. اولین بارمان فوق‌العاده بود. ما بسیار به هم می‌خوریم و نسبت به همدیگر کشش زیادی داریم. بعضی اوقات این اتفاق می‌افتد، اما صادقانه این حالت به ندرت اتفاق می‌افتد.

زاخاری: بله، معمولا دفعه‌ی اولی که سکس می‌کنید خیلی جالب نخواهد بود. معمولاً بهتر است کمی بیشتر شخص را بشناسید تا در بیان آنچه می‌خواهید راحت‌تر باشید. همچنین، می‌تواند بین صمیمیت و نزدیکی عاطفی و جنسی رابطه‌‌ای وجود داشته باشد، بنابراین هرچه این شخص را بیشتر دوست داشته باشید، سکس با او بهتر خواهد بود. اما این واقعیت که بعد از بد بودن سکس هنوز از این شخص خوشتان می‌آید، بسیار مهم و روشن‌کننده است. احساس می‌کنم خیلی از مردان اینطور فکر می‌کنند: «اوه، سکس بد بود. من دیگر این شخص را دوست ندارم.» بنابراین این [دوست داشتن حتی بعد از سکس بد] نشان می‌دهد که شما چقدر این شخص را دوست دارید.

من فکر می‌کنم راهی وجود دارد که با یکدیگر برای داشتن سکسی بهتر حرف بزنید. نیازی نیست که یک سخنرانی بزرگ و مفصل داشته باشید و بگویید: «این همان کاری بود که آن‌ را اشتباه انجام می‌دادی.» وقتی که شما تازه با این شخص آشنا شده و شروع به قرار گذاشتن کرده‌اید، این رفتاری بسیار تهاجمی خواهد بود. اما دفعه بعد که شما سکس می‌کنید، روش‌های ملایم اما روشنی برای بیان آنچه شما دلتان می‌خواهد وجود دارد. می‌توانید بگویید: وقتی نوک سینه‌هایم را می مکی، خیلی لذت می‌برم. و یا وقتی این کار را می‌کنی خیلی برایم جذاب و سکسی است. وای خدای من، من عاشق شنیدن ناله‌ها و صدای تو هستم، هر چه که می‌خواهد باشد. این روش، راه حلی برای برقراری ارتباط با پارتنرتان است بدون اینکه این کار را به یک موضوع و مسئله‌ی بزرگ تبدیل کنید.

منبع

ــــــــــــــــــــــــــــــــ
توضیحات مترجم
1. کسی که این سوال را پرسیده از یک ساختار خیلی قوی و محکم استفاده کرده که یعنی اصن همه‌ی خانوما دنبال منن و اینا هم دارن یه مقدار سر به سرش میذارن؛BDE هم یک اصطلاحه و برای افرادی بکار میره که بدون داشتن غرور بیش از حد خودشون رو باور دارن و خب طبعا SDE میشه برعکسش یعنی افرادی که زیادی به خودشون مغرور‌ هستن.
2. تو فرهنگ‌ آمریکایی در اکثر موارد سکس در مراحل اول آشنایی اتفاق می‌افته و برای بسیاری کیفیت سکسی که با طرف مقابل داشتن از ملاک‌های مهم برای تصمیم‌گیریه؛ اگرچه تمرکز این سوال برای این دسته از افراده ولی برای توصیه‌هاش میتونه برای افراد درگیر در روابط دراز‌مدت و زوج‌ها هم کمک کننده باشه.

2970 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «