در ادامه گَلّه داری و چوپون (پیروان و کس مغزان شهوانی)

1400/06/15

منم گفتم بنویسم و یادی از گذشته کنم.
این ۹ سالی داخل شهوانی هستم به قدری داستان و نویسنده دیدم که خیلی ها رو فراموش کردم.فقط میامدم داستان میخوندم میگفتم کون لق بقیه چیزاش.
یکی از دوستان در مورد گله نوشته بود که هر چند نفر یک گروه تخماتیک درست میکنن و میان برای تعریف و تمجید خودشان یا ریدن به بقیه.
تا بوده و هست همچنین گروه هایی وجود داره چیزی که در همه جای دنیا هم هست.
من بعد این همه وقت دنبال داستان خوب بودم و هستم از صد تا لایک برای بقیه دادن ۳۰ تا دیسلایک هم برای اون عده داستان تخمی میدم که اول داستان بخونی بپری بری پایین ته داستان و کامنتا رو نگاه کنی که اگه دوستان مورد عنایت قرار داده بودن شما هم گذشت میکنی وگرنه براش بنویسی که ریدمان بیش نبود داستان.
تو این همه سال فکر کنم ۸ تا تایپک گذاشتم که ۶ تاش هم پاک کردم.
راستی من این علی خفن رو زیر پل خندان دیدم که شرکت زانو خم باز کرده بود.شاید بعضی حرفاش راست باشه البته میگیم راسته تا دنبال سردسته گله نباشه.
اینم طبیعیه که کاربران فعال بیشتر مواقع حضور دارند ولی همه جا کامنت نمیزارن که نه خودشان سبک کنن نه فعالیتشون نشون بقیه بدن.
وقتی چند نفر با هم آشنا میشن همیشه بینشان کامنت بیشتر رد و بدل میشه تا بقیه که نا آشنا هستن.
از داستانی که خوشت میاد لایک کن خیلی حال کردی کامنت بزار معمولی بود رد شو کسشعر بود دیس کن اگه کسشعر محض بود کامنتم میزاری و آبادش میکنی.

نوشتم برای دل خودم چون سر تو کون بقیه کردن مد شده 😆😆😁😁
کیری تر از آنم خرابم بکنی
پخته تر از کارم که خامم بکنی

760 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «