وقتی پریود می شم 😵‍💫

1402/09/25

من در شهوانی در مورد جنسیت زدگی می نویسم این تاپیک هم در همین مورد با ارائه داستان واقعی که در همین سایت اتفاق افتاد است.

حقیقتا جنسیت زدگی من رو عصبانی می کنه. فکر می کنم اگر زنی در ایران دست دوم بودن خودش رو نسبت به مردان نپذیرفته باشه و خودش رو‌ ناموس کسی نبینه، بسته به فرهنگ و محیطی که در اون زندگی می کنه تا حدی روزگار سختی رو سپری می کنه.

به عنوان کسی که آزادی ایران (سیاسی و اجتماعی) برام اهمیت داره و تمرکز و علاقه ام روی مسائل روان فردی و جمعیه، بارها از خودم پرسیدم اگر گشت ارشاد در کشوری اروپایی یا آمریکایی برقرار بود چقدر شانس موفقیت داشت؟

سوالم رو جور دیگه ای می پرسم، اگر زنان در ایران در جامعه و خانوادشان تحقیر جنسی نمی شدند، جمهوری اسلامی که بنایش روی سرکوب زن بنا شده چقدر موضوعیت داشت؟

من می دونم که اگر حکومتی فرهنگ ساز داشتیم می شد با برنامه ای بلند مدت و وضع و اجرای قوانین حامی این مساله رو حل کرد. شکی در ارتجاعی بودن ج اسلامی و موج سواری اش روی جنسیت زدگی و تحقیر جنسی زنان نیست. اما از اون طرف هم می شه گفت دید جامعه نسبت به زن ضامن سرکوب سیستماتیک و قانونی زنان توسط ج اسلامیه.
تغییر نگاه مرد به زن و زن نسبت به خودش نه تنها سقوط نرم ج اسلامی رو تضمین می کنه، ما رو از خطر سیستم پوپولیست دیگری بعد از فروپاشی قریب به وقوع ج اسلامی دورتر می کنه.

انگیزه من از نوشتن این مطلب مساله ای بود که چندی پیش در همین شهوانی اتفاق افتاد. وقتی من با کاربری در زیر تاپیکش که از مردم خواسته بود برای سرمایه گذاری ۵ میلیارد تومان پول بش مشاوره بدن شوخی ای کردم. اون که به نظر میومد شوخی ام‌ رو جدی گرفته از من خواست که پیام خصوصی ام رو باز کنم. (اسکرین شاتها با اطلاع خودش لود می کنم)





این شخص مشخصه به دلیل سرخوردگی اش (که قصد من نبود) به خاطر تخلیه روانی به من حمله جنسی می کنه. یکی از زشت ترین و‌ بدوی ترین (اگر نگیم مجرمانه) رفتارهایی که از یک مرد در دنیای مدرن می تونه سر بزنه اشاره مستقیم به مسائل جنسی زن حتی برای شوخی و‌ مواردی مثل همین مورده (خالی کردن فشار روانی و حمله به دلیل فقر استدلال). در این مورد که عصبانیتی از طرف من نبود، اما هر عصبانیتی از طرف زن مجوزی برای این مردان ضعیفه که اون رو به مساله بیولوژیکی و جنسیشون ربط بدن.

در داستانی (داستان اول) در یکی از تاپیکاهام با عنوان “اگه تو خیابون اینو بپوشم چکار می کنید” توضیح دادم برخورد قانون در آمریکا در مورد مشابه به چه صورت است. اگر نمی خواید تاپیک رو‌ کامل بخونید عکس پایینی رو ببینید.


بعد از اینکه به این شخص متذکر شدم رفتارش جنسیت زده ست درگیری لفظی بینمون پیش اومد.





بسیار هم عالی. این فرد معتقده که این پلیس آمریکاست که جنسیت زدست و نه او.
برای روشن تر شدن موضوع و با توجه به فرهنگ ایران، من جنسیت زدگی رو به سه بخش تقسیم می کنم.

۱- اشاره مستقیم به جنسیت زن در بحث یا کار با انگیزه شوخی و یا تخلیه فشار روانی به دلیل فقر استدلال. مثال:

  • خوشگلا هم از این کارا بلدن؟ (اشاره به اینکه زنها مال این کارها نیستند)
  • با زن جماعت نباید بحث کرد (تحقیر جنسی زن برای برتری یافتن به او در بحث، به جای پرداختن به موضوع مورد بحث)
  • انگار پریودی، من با تو بحثی ندارم.

۲- فحش به مردان یا تحقیرشان با اشاره به زنان خانواده اش (ناموس پنداری- تعلق زنان به مردان)

  • فحش خواهر و یا مادر، همسر
    در تاپیکهام در این مورد زیاد بحث کردم. هر فحشی جنسیت زدگی نیست، اما فحاشی هایی که اعتقاد ناخودآگاه پشتش این باشه که زن ناموس مرده، از جنسیت زدگیست. اگر در آمریکا اشاره ای به سکس خواهر یک مرد کنی، این فرد باید دو ساعت فکر کنه ببینه منظور تو چی بوده.

۳- فحش پنداری نقش زن در سکس.

  • این اعتقاد انقدر در فرهنگ ما درونی شده که حتی سالم نبودنش برای ما دور از ذهنه.

چند درصد شما مردان با این موضوع مشکل داشتید که نزدیکان زن در خانواده مثل خواهر باید به سکس تن بده؟ این دغدغه ذهنی ناشی از این اعتقاده که زن در سکس نقش پست داره.
به اعتقاد من پدیده فانتزی بی غیرتی مرسوم در ایران هم اختلال روانی ناشی از همین اعتقاده

دوستان، اگر این حرفها به نظر شما مثل فرد مورد نظر اعتقادات فانتزی و خوشگله، باید بگم این اعتقادات خوشگل واقعیت امروز دنیای مدرنه. میزان فانتزی بودن این اعتقادات در ذهن شما میزان فاصله جامعه ما با دنیای مدرنه.

زن ایرانی اگر در جامعه خودش احساس آزادی کنه، جمهوری اسلامی قدرت سرکوبش نداره. زن آزاد ضامن یک جامعه آزاده.

در قسمت کامنتها مورد مشابهی در آمریکا که در سایت “کورا” آمده می زارم تا با افکار رایج مدرن آشنا بشیم.

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-12-16 21:32:33 +0330 +0330

👏👏👏👏👏

0 ❤️

2023-12-16 21:35:52 +0330 +0330

فردی به دختری گفته “تو به دلیل پریود بودنت رفتار غیر منطقی داری”
و دختر در جواب به او اتهام سکسیست بودن می زنه

در این سایت از مردم می پرسه آیا رفتارش سکسیست بوده یا نه.

https://www.quora.com/Once-a-girl-told-me-that-Im-a-sexist-because-I-told-her-that-shes-being-irrational-because-of-her-period-Am-I-wrong-and-sexist-What-most-boys-dont-know-about-period-And-what-should-I-never-say-to-a-girl-about-her

سر فرصت ترجمه جوابها رو جدا جدا در قسمت کامنتها می ذارم

1 ❤️

2023-12-16 22:17:14 +0330 +0330

↩ kojo
❤️❤️

1 ❤️

2023-12-16 22:20:47 +0330 +0330

یک سیکل رفتاری‌ای که بین خیلی زنا دیدم اینه که همه‌ی مسائل رو به نحوی مرتبط با خودشون می‌دونن. نه عزیزم، جمهوری اسلامی بر اساس سرکوب زنان ساخته نشده. جمهوری اسلامی یک حکومت اشغالگره که اصل و پایه‌اش غارت منابع سرزمین تحت اشغاله. این که حقوق زنان درش معنایی نداره کاملاً درسته. ولی دلیل نمی‌شه بگیم جمهوری اسلامی روی سرکوب زنان بنا شده. همچنین این گزاره که در صورتی که دیدگاه مرد به زن درست بشه جمهوری اسلامی سرنگون می‌شه چرت محضه. خیابون رو نگاه کن، هر روز چند تا زن بدون هیچگونه حجابی بیرون میان؟ یه تعداد خیلی زیاد. چند تا زن پوشش اسلامی رو مطابق خواست جمهوری اسلامی رعایت می‌کنن؟ یه تعداد خیلی کم. پس چرا جمهوری اسلامی هنوز سر پاست؟ کلید سرنگونی هر حکومت وابسته به سه چیزه. عدم مشروعیت، ناکارآمدی، اپوزوسیون. متأسفانه باید بگم دیدگاه مردان نسبت به زنان جزو یکی از این سه تا نیست.

پ.ن: من زن‌ستیز نیستم. به برابری کامل حقوق مرد و زن باور دارم.

3 ❤️

2023-12-16 22:52:55 +0330 +0330

↩ Pedaret2
اینکه زنان ابزار کنترل جامعه در دست رژیم اسلامیه حرف فاطمه خانم همسایتون نیست که مسائل سیاسی و اجتماعی رو مربوط به خودش که زنه ببینه. این حرف انقدر توسط جامعه شناسها تکرار شده کلیشه شده، گرچه فهمش برای عموم مطالعه می طلبه. اگر دنبال چراییش هستی تحلیلهای هنگامه هویدا دکتر جامعه شناس سیاسی دانشگاه سوربون فرانسه گوش کن. لینک کلاب هاوس ایشون:
https://www.clubhouse.com/@hengamehhoveyda?utm_medium=ch_profile&utm_campaign=RMINIcSbGgHbOqNu8qO4uA-1028831
رومهایی که ایشون توش صحبت کردن در پروفایلشون در کلاب هاوس هست. من در حال قطعه قطعه کردن اظهارات ایشون هستم. اگر لازم بود اینجا بارگذاری می کنم که این ادعا همراه با استدلال باشه.

دکتر قاضیان هم کم در این مورد صحبت نکرده.

دوم؛ صفر و یکی دیدن موضوع تا همین الانش هم آفت جنبش ایران بوده، کوچکترین انتقادی تعبیر به همراهی با ج اسلامی می شه. واقعیت اینه که جامعه از جمهوری اسلامی مترقی تره، دست کم در شهرهای بزرگتر. جمهوری اسلامی این گپ رو با سرکوب پر می کنه.
اما این یعنی قتل ناموسی تو ایران نیست؟ این مثالی که زدم از مریخ اومده؟ یا پروژه موصاده؟
توی تاپیکها ناموس و ناموس فروشی و ناموس پرستی نمی بینی؟ اگر ج اسلامی با همین دستگاه سرکوبش بخواد نظام اسلامی رو در ایسلند برقرار کنه می تونه؟
جنبش ایران دستاوردهای عظیمی داشته، اما حرکت رو به جلوش در گرو خارج شدن از وهم صفر و یکیه.

اینکه تو فکر می کنی دید مردان جنسیت زده (و حتی خود زنان) جز یکی از این سه تا نیست فقط نظر توئه. واقعیت رو عوض نمی‌کنه. ضمنا جنسیت زدگی توی ناخودآگاهه، فرد مورد اشاره تاپیک من هم از لحنش که فکر می کنه این پلیس آمریکاست که جنسیت زدست مشخصه نمی دونه مشکل کجاست. همه می تونن ادعا کنن به برابری معتقدند، اما باید دید توی زندگیش چی می گذره و اعمالش و گفتارش به چه شکله. خلاصه اون چیزی که چرته حرف بی استدلال و خلط بحثه. این جواب به شبهه ای بود که وارد شد. اگر فضای گفتگوت مقابله ای باشه من این حق رو برای خودم قائل هستم که جواب ندم.

1 ❤️

2023-12-16 23:14:49 +0330 +0330

از محدود تاپیک هایی بود که با دقت تا انتهاشو خوندم
حین خواندن یک داستان واسه ام مرور شد
اینکه زنی جلوی دادستان را گرفت و گفت شما چه زمانی می خواین به چند همسری پایان بدهید؟
دادشتان گفت زمانی که زنها همسر دوم نشوند داستان خود به خود به پایان می رسد.
اینکهه یک زن حتی در جنین سایتی که موشعیتش سکسی است اینگونه تحلیل زیبایی ارایه می دهد واسه ام کاملا جذاب بود و نشان می دهد که دارای فهم و سواد بالایی هستید و قطعا زیاد مطالعه می کنید.
این روند و این مبارزه قطعا به نابودی این دیکتاتوری کمک های شایانی خواهد کرد و صد در صد نتیجه می دهد

2 ❤️

2023-12-16 23:20:24 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
در جامعه ای که میانگین کتابخوانی 17 دقیقه در سال هست نمی توانی از مردمش حتی در وضعیتی که نقاب روشنفکری زده اند انتظاراتی را داشت که از یک المانی که روزی نیم ساعت مطالعه می کند داریم
همونجوری که گفتی در دنیای مترقی هر گونه تجاوزی از جنسی گرفته تا کلامی و … جزو سنگین ترین جرم هاست و محازات های سختی دارد چون به این روش نیم دیگر جامعه به راحتی و بدون مزاحمت و ازار می تواند در جامعه مشارکت کند
در همین شهوانی شما با مردمی روبرو هستید که به جز 7 سالی که در خانواده ای با چنین تفکراتی زندگی کرده اند حداقل 12 سال نیز تحت تعالیم ایدئولوژیک به شکل مستقیم و غیر مستقیم بوده اند و حتی در دانشگاه نیز تحت تعالیم ایدئولوژیک بوده اند
بنا بر این مثل همان افغانی که یک دونه دندان تو دهانش نیست و معتقد هست اگر به فلان درخت نخ ببندی از درد دندان در امان هستی این مردم ملغمه ای از ایدئولوژی در پوست تمدن هستند و حتی اگر از درون اینچنین عمل نکنند حس گناه الود به سراغشان خواهد امد
به راهت ادامه بده داری درست می ری

0 ❤️

2023-12-16 23:36:38 +0330 +0330

↩ kelke900
سلام
ممنون که خوندی. واقعیتش من اینجام چون دیدم کلونی و عصاره جنسیت زدگی در فضای آنلاین در همین سایته.

البته باید یقیه دادستان به عنوان یک مسئول گرفت که پس چرا بجای فرهنگ سازی ، روی همین فرهنگ موج سواری می کنید؟

این انتقاد با وجود درستی اش، اگر از دهان مسئولین ج فاشیستی اسلامی بیرون بیاد باید دهانش رو خورد کرد. چون یک طرف این سیکل حکومتیه که وظیفه فرهنگ سازی به عهده داره. ج اسلامی از این فرهنگ قدرت می گیره

0 ❤️

2023-12-17 00:21:31 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
ظاهرا شما خارج از ایران زندگی می کنی
یک داستان بگم
روزی یک قاضی کتاب بینوایان ویکتور هوگو را خوند
فهمید که مادر کوزت به خاطر گرسنگی خودش و بجه اش نان دزدیده و عاقبت این نان دزدی این شد که خودش زندانی شد و بیمار شد و فاحشه شد و … و کوزت هم اواره شد و …
بنا بر این حکمی داد که اگر کسی به علت گرسنگی به اندازه سیر شدن برداشت دزدی نیست
و این شد اساس اومانیسم یا سیستم انسان مداری همون چیزی که شد پایه های دموکراسی
ما در یک کشور خدا محور زندگی می کنیم
همه چیز گردن خداست
بشه خدا خواسته و نشه هم خدا خواسته
همه اهدافمون را با دستورات خداوند هماهنگ می کنیم و هر جا کم بیاریم از احادیث کمک می گیرم که فرموده هر غلطی دلت خواست می تونی بکنی
حتی زنتو می توانی زندانی کنی
و مزرعه ات هست و داخلش کشت کن و …
حالا نکته اینه که اگر اون قاضی کتاب خوان نبود اومانیسم هم شکل نمی گرفت
راه درست از اگاهی می گذرد
اونی که توهین جنسیتی می کنه حتی اگر بهترین لباسها را پوشیده باشد و گوشی اش اخرین مدل ایفون باشه و ماشینش لکسوس مغزش تهی هست حتی اگر دارای مدارک دانشگاهی باشد
اگاهی از سفر، مطالعه، گفتگو . … به دست میاد
از مردمی که داخل یک کشور زندان شدند و حتی پول سر زدن به ولایتشون را ندارند خیلی گله نداشته باش
اما مسیر همینه که داری میری
و درسته
ادامه بده

2 ❤️

2023-12-17 00:37:06 +0330 +0330

↩ kelke900
❤️

0 ❤️

2023-12-17 01:25:34 +0330 +0330

↩ kelke900
به نظرت دادستان ج اسلامی صلاحیت اینو داره که این مشکل رو به مردم نسبت بده؟
ببین من اینو یه فکت می دونم که اگر دکمه ای داشتم که می تونستم با زدنش یهویی ذهنیت مردم رو عوض کرد ج اسلامی از موضوعیت میافتاد. همه سعی ام رو هم می کنم که افراد رو در سطح آگاهی خودم به این موضوع آگاه کنم. اما حکومت که همه ابزارهای فرهنگ سازی رو داری به راحتی می تونه اینکارو کنه. به نظر من تنها دلیلی که اینکارو نمی کنه اینه که ماهیتشو از دست می ده. حالا دادستان حتی اگر در این مورد حرف درستی هم زده باشه اول باید یقه‌ی خودشو گرفت

0 ❤️

2023-12-17 03:12:05 +0330 +0330

هر دفعه قسمتی از پیج کورا که به اون در تاپیک اشاره کردم می ذارم. شخصی در جواب به فردی که سوال کرده آیا حرفش به دختری در مورد پریودش جنسیت زده است یا نه جواب می ده:

She was right to call you out. That is an absurdly sexist thing to say. It is also wildly inaccurate.

Did you know that the closest women get to having the exact same hormonal combination in their system as men do daily is during their period?

So essentially you got pissed at her for something, and tried to blame it on bodily functions. When called on it, you came here looking for someone to prove you right.

اعتراض دوستت به تو وارده. حرفی که زدی نه تنها به طرز احمقانه ای جنسیت زده است بلکه خیلی هم غیر دقیقه. می دونستی همان ترکیب هورمونی که در زنان در زمان پریودی شان در بدنشون وجود داره در مردان به صورت روزانه ترشح می شه؟ این تویی که از چیزی عصبانی شدی و به اشتباه عصبانیت خودتو به عملکرد بدن او ربط دادی و وقتی بت اعتراض شد اومدی اینجا دنبال کسی می گردی که حق رو به تو بده.

0 ❤️

2023-12-17 11:05:08 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
می دونی جمهوری اسلامی چگونه هست؟
باید دید چگونه فکر می کنند
یک عده اشون مذهب زده هستند و با یک ذهن محدود و بسته و پر شده از خرافات زندگی می کنند و از همون دسته ای هستند که خیال می کنند بروند مثلا امریکا همه لختند و لنگاشون هواست
یک دسته به دنبال منافعند اهنگ پیشواز گوشی اشون سخنرانی رهبرشونه و ریش و پشمشون برجاست و جای داغ مهرشون از دور پیداست ولی کون باجناقش می گذاره و هر مدل کثافط کاری که بگی توی ذاتش هست و به خاطر منافعش حتی سر دختر خودشو می بره و پسرشو می کشه
تو مغز اینم هیجی فرو نمی ره
یک عده تابع محض و پیرو محضند و از ترس جهنم هر چیزی که به بهشت وعده اشون بده را رعایت می کنند
عده زیادی تو این مملکت بوقلمون صفتند شب مشروبشونو می خورند چون توی اینستا یک پست خوندند که مشروب واسه اشون مفیده و صبحش می رن دعای ندبه چون جماعت اینگونه خواسته
می مونه درصد کمی که مغز دارند و فکر می کنند. می خوانند و تحقیق می کنند و حرف درست و نادرست را از هم تشخیص می دهند
دسته های اول را کافیه یکبار از ایران خارح کنی
اینی که می گم عین حقیقته با یکی اشون از ایران خارح شدم و جای خاصی هم نرفتم رفتیم تا اربیل… از زمان حرکت از ایران کلا سنگ مذهب و حجاب و قبر و بهشت و جهنم را به سینه می زد
چشمش به چهار تا زن که خورد نگاهش همه جا می دوید و بحثش رفت سمت ازدواج و از ازدواح به رابطه های نا متعارف
سرت را درد نیارم
شب اخری که بر می گشتیم و سلیمانیه اقامت داشتیم من لب تابمو روشن کردم و نشست پیش من و گفت چیزای سکسی اینترنت را نشونم بده
چند تا پورن نشونش دادم و لب تابو دادم بهش
صبح که بیدار شدم چشماش ورم کرده بود و هنوز پای لب تاب بود و پورن می دید
می خوام بگم که همه اشون در مورد چیزهایی که ندیده اند و تجربه نکرده اند و حتی یک مطلب درست در موردش نخواندند قضاوت می کنند
هیچی از هورمونها نمی دونه و مثلا پریود شدن را یک تابوی زنانه می دونه با اثرات دحشتناک و …

0 ❤️

2023-12-17 11:59:05 +0330 +0330

ظاهراً مدل مطالعاتی این تاپیک و این خانوم به شدت سرخورده جنسی و سرشار از عقده های جنسی و روانی بنده هستم.خیلی هم عالی…بنده یه تاپیک موقت زدم و از دوستان راهنمایی شغلی و اقتصادی خواستم با این ذهنیت که مسلما اینجا پشت هر اکانتی یه شخصیت حقیقی وجود داره با کلی تجربیات ریز و درشت،اتفاقا پبشنهادهای خیلی خوبییم دریافت کردم که دم همتون گرم…این خانوم اومدن با مسخره کردن من و اونایی که نظر دادن یجورایی خودشیرینی کنه که هوووو شدن و رفتن.الان هم با تقطیع پیامها و اسکرین شات ها اومدن اینجا مثلا اصلاحگری جامعه کنن و بقول خودشان که ما ایرانیهای داخل وطن نشین رو یه مشت حیوان غار نشین میدونه از این جنسیت زدگی برهاند.متاسفانه من اون تاپیکو بعد از گرفتن جوابم پاک کردم تا الان بصورت مستند جواب این خانوم عقده ای رو بدم،البته دوستانی که اون تاپیک را خوندن حتما یادشونه.
دوستان اسکرین شات اولی که گذاشتن به زمان پیامی که دادن و به زمان جواب پیام من دقت کنین.سارابالا چرا عکس پیامهای بین این دوتا پیام رو نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
بعدشم من یا اگه کس دیگه ای بیاد تو همچین تاپیکی مثلا درخواست نفرسوم بده و یا کلا یه مطلب خارج از این بحث بذاره،واکنش شما و صاحب تاپیک چی میشه بهش؟؟؟؟؟فقر استدلال و منطق و سواد رو کسی داره که بیاد با یه دید نگاه از بالا یه حرف نامربوط نسبت به موضوع بحث بگه و بعدشم با تقطیع و نشون دادن بخشی از حقیقت سعی کنه خودشو موجه نشون بده.فرهنگ سازی رو کسی میکنه که خودش حداقلهای یه رفتار و گفتمان فرهنگی حالیش باشه نه یه پس زده جنسی مثل شما که با هوچی گری و مغلطه بازی و سرهم بندی یه مشت کلمات شیک پشت سرهم بخواد یه خودی نشون بده،تو هنوز اینو خودت درک نکردی که پریودی واسه خانوما یه فکت فیزیولوژیک هستش و نه یه مساله جنسی،اونوقت میخوای راجع به جنسیت زدگی فرهنگ سازی کنی؟؟؟؟نه عزیز من تو فقط داری با این حرفا و تفکراتت ضجه میزنی تا اندکی از سرخوردگیها و پس زدنای جنسیتو آرام کنی
همینهارو فعلا جواب بده منتظرم کامل خودتو تخلیه کنی تا بعد برسیم به بقیه مسایل…

ضمنا خانم نامحترم بهتره بدونین که در جوامع متمدن نشر اسکرین شات بدون اجازه جرم محسوب میشه و در جامعه بقول شما غار نشین و جنسیت زده ما علاوه بر جرم،بی فرهنگی هم هست. لطفاً یکی به این خانوم فرق اطلاع دادن و اجازه گرفتن رو یاد بده،اگه هم یاد نگرفت مشکلی نیست میتونین صرفا بهش اطلاع بدین که قصد دخول به ماتحت خودش و...دارین،شکایتی هم داشت بعدا اجازه میگیرین حالا....
2 ❤️

2023-12-17 12:24:27 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
هنگامه هویدا با اینترنشنال (شبکه تحت کنترل اصلاحات) همکاری داشته. حرف دیگه‌ای برای گفتن باقی نمی‌مونه.
دکتر قاضیان هم در دولت رفسنجانی و هم در دولت خاتمی (دو تا شاخصه‌ی اصلاحات) حضور داشته. اینجا هم حرف دیگه‌ای برای گفتن باقی نمی‌مونه.

براندازی مثل هر علم دیگه‌ای، می‌تونه به صورت آکادمیک مطالعه بشه. این که پیش‌نیازهای براندازی چی هستند رو نه من تعیین می‌کنم و نه شما. باور خوشبینانه‌ی من اینه که شما در تله‌ی رسانه‌های اصلاح‌طلب افتادید. با توجه به تاپیک‌های قبلیتون از بمباران بچه‌های فلسطینی هم منزجر شدید. یعنی بدیهیاتی رو نمی‌فهمید که هر بچه‌ی دبیرستانی ساکن ایران می‌فهمه. احتمالاً روش براندازی جمهوری اسلامی رو هم با استفاده از روش‌های خشونت‌پرهیز و مبارزه‌ی فرهنگی و روسری در آوردن می‌دونید و معتقدید حجاب شیشه‌ی عمر رژیمه. حتماً به آزادی مسلمان‌ها در جامعه هم معتقدید. خب در این صورت شما یک احمقید. باور بدبینانه‌ی من اینه که شما عامل نفوذی جمهوری اسلامی هستید و در نود درصد موارد از جمهوری اسلامی اعلان برائت می‌کنید تا در ده درصد موارد تأثیر خودتون رو بذارید. اکانت هم با جنسیت دختر ساخته شده و سیصد فالوئر به همین سرعت پیدا کرده. در این صورت شما حرومزاده‌اید.

2 ❤️

2023-12-17 21:53:24 +0330 +0330

هر دفعه قسمتی از پیج کورا که بش در تاپیک اشاره کردم می ذارم. فردی متخصص سلامت و بایولوژی در جواب به فردی که سوال کرده آیا حرفش به دختری در مورد پریودش جنسیت زده است یا نه جواب می ده:

You were being sexist. You selected an aspect of female (not male) biology and told a girl that this aspect of being female made her “irrational”.

Whether someone is being irrational or not is a matter of opinion. But when you connect a judgement like this to someone’s sex (their being male or female) then you are, by definition, being sexist.

It was a derogatory and judgemental comment on being female.

بله، شما یک جنسیت زده اید. شما دست روی جنبه ای از بیولوژی بدن یک زن گذاشتید و به او گفتید عصبی بودنش به آن ربط دارد.
عصبی بودن یا نبودن فردی است (هر زمانی ممکن است اتفاق بیافتد)، اما ربط دادنش به جنسیت فرد (زنانگی یا مردانگی) طبق تعریف جنسیت زدگی ست.

کاری که شما کردید اظهاری نظری موهن و قضاوت گرانه بر زنانگی بود.

0 ❤️

2023-12-17 22:03:22 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
سوال جوابای پیج کورا مورا به درد خودت میخوره که هیچ تفکر و شخصیت مستقلی از خودت نداری،بیخود بجای ارجاع دادن به گفته های این و اون وقت این اونو نگیر،اول صحبت به سوالات ساده بالایی با استفاده از داشته های خودت جواب بده بعد برسیم به بقیه مسایل…تو اومدی این تاپیکو به قصد فرهنگ سازی درست کردی،قبل هر چیز به مشکلات ابتدایی فرهنگی خودت تو یه بحث پیش افتاده جواب بده تا من یا بقیه خوانندگان پذیرای حرفت باشیم،اگه جوابی هم نداری الکی فرافکنی نکن که برخلاف تصور تو مخاطبان این سایت مثل خودت گاگول نیستن

3 ❤️

2023-12-17 22:12:02 +0330 +0330

↩ cucktail
می گن اگر کارتون خیرخواهانست، از مقابله دشمنانتان نترسید. حرف زدنشان بیشتر نمایانشان می کند.
من وظیفه ای ندارم جواب تورو بدم. اگر روزی دوست داشتم جواب می دم.
و بله اجازه می دم که فکر کنی من شخصی بی جواب، بی سواد و پیج کورا مورا مزخرف و همچنین پلیس آمریکا جنسیت زده است 😹
انسان است دیگر ممکن است به خدایی برسد یا در لجن زار مهملات دست و پا بزند. 😽

0 ❤️

2023-12-17 22:12:28 +0330 +0330
1 ❤️

2023-12-17 22:18:26 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
چرند نگو خانم محترم،جز من و شما خیلیای دیگه دارن حرفامون رو میخونن،حرفای شمارو به عنوان مدعی حرفای منم به عنوان یه مجرم جنسیت زده،پس بهتره بدون مضحکه قرار دادن خودتون جواب در خور شأن خوانندگان بدین…اینکه تو کی و چی هستی به تخم هیچ بنی بشری اینجا نیست و مصاحبت با شما هم هیچ لذت و آورده ای برای کسی نداره…مبحثی رو شروع کردی آنهم از من مثال آوردی پس مجبوری حداقل جوابگوی حرفای خودت باشی،الکی هم آسمون ریسمون به هم نباف،منتظر جوابای منطقی شما هستیم،بسم الله

2 ❤️

2023-12-17 22:20:58 +0330 +0330

↩ cucktail
بشین همینجا تا بیاد جوابها 😹 بسم الله

0 ❤️

2023-12-17 22:21:59 +0330 +0330

↩ cucktail
حالا چرا اینقدر فحاشی کردی؟

0 ❤️

2023-12-17 22:26:07 +0330 +0330

بیشعوری یک توهین نیست، بیشعوری یک بیماریه ، و قدم اول درمان اینه که شخص بیشعور قبول کنه که بیشعوره ، اونوقت میشه درمانش کرد. … ممنونم که آگاهی دادی، چند مدت پیش یه کار اداری داشتم که خانمی که منشی مدیر اداره بود در مقابل سؤال هرچند بی ربط من واکنش بدی نشون داد و منم که عصبانی بودم و سلاحی برای مقابله نداشتم یجوری که بشنوه گفتم اعصاب نداره پریوده انگار… الان که تاپیکتو خوندم( بهتره بگم مطالعه کردم) یادم اومد و ناراحت شدم از حرفی که زدم . باید یجور دیگه جوابشو میدادم … حق با شماست

3 ❤️

2023-12-17 22:29:04 +0330 +0330

چقدر کص میگید یه مشت جقی و جنده نشستن باهم بحث میکنن ک پریود جنسیت زده اس یا ن

0 ❤️

2023-12-17 22:30:04 +0330 +0330

↩ آقای جان
خیلی خیلی دوست داشتم کامنتتو. صادق و مایل به رشد. خصوصیت قابل انتظار از یک انسان. دمت گرم

0 ❤️

2023-12-17 22:31:26 +0330 +0330

↩ Amirmasood85
از نحوه صحبتت مشخصه که می تونی بری توی تیم
cucktail

😹

بمون یکم بیشتر نشون بده چی هستی.

0 ❤️

2023-12-17 22:46:35 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
ما آدما زندگی میکنیم برای چی؟ تا یادبگیریم تا به کمال برسیم ، پیشرفت کنیم بهتر بفهمیم و. رفتار کنیم ، یکی آشنها که به کانادا مهاجرت کرده بود تازه که رسیده بودش رفته بود یه آپارتمان ببینه واسه اجاره ، گفت من این دکمه های آسانسورو دیدم چه عقب افتادس از این شسستی هاست، فشاریاست، با خودم گفتم من تاحالا ازاینا ندیدم تو ایرانم دیگه دکمه ها یا میکروسوییچ یا لمسی اینا چقده عقبن، خلاصه بعد یه مدت که اونجا زندگی کردم تازه متوجه شدم که جهان اولی و پیشرفته به لوازم مورد استفاده یا تکنولوژی نیست ، به طرز فکره ، اینا فکرشون جهان اولیه بخاطر انسانیت میگفت باید بیای اینجاااا انسانیتو ببینی

1 ❤️

2023-12-17 22:47:02 +0330 +0330

↩ kelke900
دقیقاً دارم مثل خودش تو تاپیک خودم جوابشو میدم.با هر کسی مثل خودش باید رفتار کرد

2 ❤️

2023-12-17 22:51:55 +0330 +0330

↩ Sarahfantasy
با شناختی که ازت دارم مطمعنا جوابی هم نمیاد چون تو فقط حرفایی میزنی که خوندی و ازبر کردی و مسلما حرفی از خودت حتی در برابر دفاع از خودت نداری و نداشتی.
زمان میبره تا بری بخونی ببینی پیج فلانی تو اینموردها چی جواب داده تا بیای اضهار فضلی بکنی 🤫🤫🤫

2 ❤️

2023-12-17 22:54:33 +0330 +0330

↩ cucktail
کاملا درسته
من در مقابل شخصیت وزین، باسواد، مدرن ، فضیل، فاضل، شاخص و سنگین جنابعالی هیچ گونه سخنی برای پاسخ ندارم 😭😭 کمککککککک

0 ❤️

2023-12-17 22:55:14 +0330 +0330

↩ kelke900
این خانوم روشنفکر خودشو در حد پاسخگویی به من حقیر نمیدونه،میشه شما لطف کنین و محترمانه ازش بخواهین جواب سوالاتمو بده؟؟؟

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «