چه کنم تا زود و پرقدرت آبش بیاید؟

1399/12/12

۴ توصیه‌ی فوق خفن


اصلا اگر ندانید که چطور آب مردتان را بیاورید، آیا مطالبی که تا الان گذاشتم به دردتان می‌خورد؟ جوابش را جفتمان می‌دانیم. پس امروز می‌خواهم دقیقا بهتان نشان دهم که چطور فقط در عرض پنج دقیقه، هر دفعه آب مردتان را محکم‌تر از قبل بیاورید اینطوری:

  • مهم‌ترین چیزی که نیاز است با مردتان انجام دهید.
  • بهتر از هر دختر دیگری آبش را بیاورید.
  • پیش نیازهای ضروری برای شدید اورگاسم شدنش چیست.

یاد گرفتن آوردن آب مردان راستش خیلی ساده است. هر آنچه بدان نیاز دارید با خواندن انجیل دختران بد می‌آموزید. چه بخواهید یک ساک خفن بزنید یا سکسی حرف بزنید یا پوزیشن‌های سکسی متنوع بیاموزید، همش همین جاست‌. این تاپیک بهترین استراتژی‌های قابل استفاده را جمع آوری کرده که شمایی که برای اورگاسم کردن مردتان آنهم به شیوه‌ای قدرتمند، مصمم هستید، باید از آنها استفاده کنید.

۱-حرارت و اشتیاق مهم است


انگار خیلی از شهوانیون که این را می‌خوانند، درست چند و چون ماجرا را متوجه نمی‌شوند مگر وقتی که شخصا توضیحش می‌دهم.

**یک عنصر بزرگ در تحریک مردتان، ارضای غرورش است(نه فقط کیرش). وقتی که برای سکس مشتاقید، یک سیگنال ناخودآگاه قدرتمند به مردتان می‌فرستید؛ به این معنا که جذب او شدید و با وجودش تحریک می‌شوید. این موضوع عزت نفسش را به سقف می‌رساند که مرد را به شیوه‌ای قدرتمند تحریک می‌کند.
وقتی که زیاد مایل به پاسخگویی و تعامل هنگام سکس نباشید، برعکس این را انجام می‌دهید. به مردتان سیگنال ناخودآگاهی می‌فرستید که با او تحریک نشدید و آنقدرها ازش خوشتان نمی‌آید. در نتیجه، شما به ذات می‌گویید که نگاه خوبی به او ندارید. این دقیقا کاریست که نباید انجام دهید اگر می‌خواهید که تحریکش کنید و به انزالش برسانید.
هنگام سکس، من این مشکل را دختر کتلتی مینامم. یعنی فقط پاها را باز می‌کنید، دست و سر بدون حرکت می‌مانند. تقریبا همه‌ی مردان از این حرکت بدشان می‌آید.
توصیه نمی‌کنم از تماشای پورنوگرافی تکنیک‌های سکس و حرکاتش را بیاموزید ولی یک چیزی که باید هنگام ویدئو دیدن به آن توجه کنید، این است که تمام پورن استارهای مونث در هر صحنه خیلی مشتاق و فعالند.
چرا؟
چون این مردان را تحریک می‌کند و باعث می‌شود خیلی پرقدرت‌تر انزال کنند.
بخشی از اشتیاق، شامل به دست گرفتن کنترل در تخت خواب شود. البته همچین چیزی برای برخی زنان معذب کننده است‌ که ما برای این هم تاپیک داریم چگونه با اعتماد به نفس کیرسواری کنیم

۱-ببینید از چه چیزی خوشش می‌آید


هر کس فانتزی خاص یا تکنیک و پوزیشن خاصی دارد که خیلی بیشتر از سکس معمولی تحریکش می‌کند‌. باید بفهمید که فانتزی‌های مردتان چیست. اینطوری آبش خیلی بیشتر از وقتی می‌آید که در پوزیشن سنتی و قدیمی شده‌ی میشنری سکس کنید.
شاید کار نرمالی مثل پوشیدن لباس‌های مختلف و نقش بازی کردن در سناریوی خاص باشد یا چیزهای خاص تر. سکسی حرف زدن در رتبه‌بندی چیزهایی که افراد را تحریک می‌کند، در صدر جدول قرار می‌گیرد. شاید شما هم خوشتان بیاید.

شاید سختش باشد که به شما بگوید چه چیزهایی برای ارضا شدن می‌خواهد یا نیاز دارد. شاید کمی عذاب وجدان یا یک فتیش خاص که باعث شرمساری‌اش می‌شود داشته باشد.
قطعا مهم است که ذهن بازی داشته باشید و وقتی درباره‌ی این چیزها با او صحبت می‌کنید قضاوتش نکنید و برای انجام کارهای جدید هیجان نشان دهید.

۲-پی افکند

گاهی اوقات سکس سریع خیلی حال می‌دهد ولی اگر می‌خواهید جوری آبش بیاید که به آن سر اتاق پرتاب شود، باید آرام آرام ماجرا را پیش ببرید. حرکت تدریجی به سوی اورگاسم می‌تواند حتی ساعت‌ها قبل دیدنش شروع شود‌. چند مسج سکسی قبل دیدنش به او بفرستید تا تنش جنسی ایجاد کنید و کنجکاوی‌اش را برای اتفاقات پیش رو قلقلک دهید. اگر با هم در ملا عام یا یک میهمانی هستید، همچین چیزی را به او بگویید:
“نمی‌توانم صبر کنم تا تنها شویم. سورپرایزی برایت دارم”
یا
“اگه جلوی مردم نبودیم می‌پریدم رو کیرت!”
دیگر به خودتان بستگی دارد که چقدر سکسی باشد.
وقتی همچین چیزی می‌گویید، به خاطر نیات شما مردتان خیلی تحریک می‌شود‌ ولی چون نمی‌توانید کاری بکنید(مردم می‌بینند)،کشش و تنش جنسی ایجاد می‌شود‌. بنابر این وقتی که بالاخره با او تنها می‌شوید، به معنای واقعی کلمه می‌خواهد لباس را در تنتان جرواجر کند.
وقتی که با هم تنها شدید، همچنان باید آرام جلو بروید، با مشتاقانه بوسیدنش شروع کنید و خیلی آهسته یک هندجاب (مالیدن کیر با دست) نرم و جذاب برایش بروید(حواستان باشد که ارضا نشود!) از اینجا به بعد، می‌توانید کیرش را ساک بزنید یا سکس کنید.

نکته‌ی مهم: در تمام طول این فرآیند، احتمالا مرد می‌خواهد میانبر بزند و سریع به سکس برسد. به او این اجازه را ندهید‌. باید کنترل خوبی رویش داشته باشید‌ و وقتی که قرار است اورگاسم شود، به خاطر اینکه صبر کرده از شما تشکر می‌کند!
فراموش نکنید که تمام بدنش را درگیر کنید نه فقط کیر. به بیضه‌هایش توجه کنید‌. یادتان باشد که منتظر گذاشتن، اورگاسم انفجاری خودتان را هم در پی خواهد داشت و سکس دخولی را لذتبخش تر می‌کند.

۳-تکنیک‌هایی برای آوردن آبش


کنترل اورگاسم و محرومیت

کنترل اورگاسم راهی عالی برای این است که مرد بهترین اورگاسم زندگی‌اش را تجربه کند. با این کار کنترل می‌کنید که چه زمانی و چگونه ارضا شود. اگر نگذارید فورا ارضا شود، ممکن است بعدا شدیدتر اورگاسم شود.
سعی کنید او را به چشمه نزدیک کنید و تشنه برش گردانید و چند بار اورگاسمش را خراب کنید‌. به این کار edging نیز گفته می‌شود که نتیجه‌اش برای خودش هم غیرقابل باور خواهد بود.
در شرایطی که کنترل به دست شماست،edging خوب جواب می‌دهد.

بازی با پروستات

اگر می‌خواهید مردتان پرقدرت آبش بیاید، شاید ور رفتن با پروستاتش جواب باشد. پروستات داخل مقعدش جای گرفته. ولی اگر خوشتان نمی‌آید، از طریق پرینئون می‌توانید تحریکش کنید‌. نگران نباشید؛ خیلی از مردان دگرجنسگرا هم خوششان می آید!

مردان گزارش می‌کنند که اورگاسم از طریق تحریک پروستات با اورگاسم معمولی فرق می‌کند. می‌تواند کل بدنش را شامل شود و حتی منی پاشی هم نداشته باشد. شاید حتی از این طریق چند اورگاسمی را تجربه کند.

تجربه‌های بدیع

اضافه کردن یک چیز جدید به زندگی جنس خود می‌تواند چاشنی مورد نیاز برای خوشمزه کردن روزمرگی کسل کننده باشد و باعث شود انزال شدیدتری داشته باشد و حتی سریع تر اورگاسم شود! این چیزهای تازه به شکل‌های زیادی هستند. سکس در اتاق‌ها یا پوزیشن‌های متفاوت ممکن است کافی باشند. یا مثلا اگر معمولا مطیع هستید، چیرگی و غلبه را امتحان کنید.
برای برخی سکس در مکان عمومی جدید است. با اینکه هیجان ناشی از لو رفتن آب آور است، احتیاط کنید که گیرتان نیندازند و پای سوز عواقبش نشوید. مثلا سکس داشتن کنار مدرسه برچسب متجاوز جنسی رویتان می‌زند. یک نقطه‌ی جنگلی ریسک گیر افتادن را دارد بدون اینکه احتمالش زیاد باشد.

تانترا امتحان کنید

سکس تانتریک یعنی اشتراک گذاشتن انرژی. برخی سکس تانتریک را معنوی و روحانی می‌دانند. وقتی که سکس تانتریک دارید، تمام بدن را درگیر می‌کنید و تمرکز خاصی روی تنفستان است. شاید درباره‌ی پوزیشن‌های خاص تانتریک شنیده‌ باشید.

** از ابزار استفاده کنید**

اگر طول می‌کشد که آبش بیاید، شاید اضافه کردن چند ابزار به دردتان بخورد. مثلا حلقه‌ی کیر که نمی‌گذارد خون از کیر خارج شود، کیر دوش ها که به نعوظ کمک می‌کنند یا داروهایی که برای عملکرد اورگاسمی و نعوظی به فروش می‌رسند.
اگر علت پزشکی برای اورگاسم‌های ضعیف یا آرام وجود داشته باشد، دکترش داروهایی را تجویز می‌کند که به او در انزال زودتر کمک می‌کنند. Cabergoline گزینه‌ای اثربخش است.

۴-رهاسازی


اگر فکر می‌کنید خیلی طول می‌کشد تا مرد اورگاسم شود، می‌توانید از اعمال زیر استفاده کنید. قطعا برخی‌ها جواب می‌دهد و برخی دیگر برای مردان دیگر مناسب است. آزمون و خطا کلید یافتن بهترین گزینه‌هاست.

  • بهش بگویید که می‌خواهید/نیاز دارید که آبش رو یا توی شما بیاید. حتی التماس کنید. اگر حس غالب بودن دارید، به او فرمان دهید که آبش را بیاورد. می‌توانید زیر گوشش نجوا کنید.
  • به او بگویید که آبش نیاید. بعضی‌ها نمی‌توانند در مقابل این جمله مقاومت کنند و باعث می‌شود زودتر آبشان بیاید.
  • پروستاتش را تحریک کنید.
  • ناله کنید و سنگین نفس بکشید و نشان دهید که از کارهایش لذت می‌برید.
  • خودتان اورگاسم شوید. گاهی مردان فقط وقتی به خود اجازه‌ی اورگاسم می‌دهند که شریکشان ارضا شده باشد. اگر در کنترل اورگاسم خوب هستید، پیشنهاد دهید که همزمان ارضا شوید.

عامل ارضا هر چه که باشد می‌توانید به نفع خود ازش استفاده کنید. وقتی که میفهمید چه چیزی شریکتان را ارضا می‌کندک احساس الهه‌ی سکس بودن بهتان دست می‌دهد.
وقتی که بعد از این کش دادن آرام و بی انحراف به اورگاسم نزدیک شود، منفجر شده و منی زیادی بیرون می‌پاشد.

سوالات متداول

سوال اول- آیا رازی برای اینکار وجود دارد؟

معمولا برای هر مرد قلقی وجود دارد. اگر می‌خواهید بفهمید، می‌توانید مستقیما از خودش بپرسید. یا زمان بگذارید تا او را بیشتر بشناسید، تکنیک‌های مختلف را امتحان کنید، زبان بدنش را ارزیابی کنید تا ببینید به چه چیزی جواب می‌دهد. برخی تکنیک‌ها خوب جواب می‌دهند مثل سکسی حرف زدن (شامل فرمان یا التماس برای آوردن آبش)، مشتاق بودن، یا بازی با خایه ها و پروستاتش.

۲-چه چیزی یک اورگاسم را از دیگری بهتر می‌سازد؟

فاکتورهای متنوعی روی کیفیت اورگاسم‌ تاثیر می‌گذارند. احتمالا خودتان هم اورگاسم‌هایی با شدت مختلف داشته‌اید. عوامل مشترک شامل تنش جنسی ( “پی افکند” را ببینید)، چیزهای بدیع(شامل شرکای جدید، اسباب بازی و صحنه‌های جدید، خیال پردازی و احتمال دیده شدن توسط غریبه‌ها است.
حقیقتا همیشه نمی‌توانیم بگوییم که چرا یک اورگاسم قوی‌تر و لذت بخش‌تر از سایر اورگاسم‌هاست.

سوال سوم-چقدر باید طول بکشد تا آب مرد بیاید؟

با اینکه نباید خودتان را درگیر اعداد و ارقامی کنید که می‌گویند چقدر “باید” طول بکشد، تحقیقات روی این موضوع به شما یک ایده‌ی کلی می‌دهند. یک تحقیق میانگین زمان دخول واژینال تا ارضا را ۵.۴ دقیقه تخمین زده است‌ که بیشترین زمان مربوط به فردی با ۴۴ دقیقه (ختنه شده) یا ۳۷ دقیقه (ختنه نشده) بوده است. مردم معمولا ماراتن سکس برگزار نمی‌کنند که تا ابد طول بکشد.
اتفاقا یک تحقیق دیگر طول مدت “ایدئال” سکس دخولی از نظر سکس تراپیست‌ها را ۷ الی ۱۳ دقیقه برآورد کرد و سکس بین ۳ تا ۷ را “متوسط”. زمان میانگین دقیقا وسط مدت زمان "متوسط"می‌افتد.
اگر با کلی معاشقه تنش جنسی ایجاد کرده‌اید، نه تنها آب مردتان زیاد می‌آید، بلکه حتی با وجود کمتر شدن زمان دخول، رضایت بیشتری خواهید داشت.
با این حال همچنان سعی کنید که درگیر این آمارها نشوید‌. تمرکزتان روی کیفیت باشد نه کمیت. زندگی جنسی‌ شما و فرد دیگر، پروژ‌ه‌ایست که با هم‌ به اشتراک می‌گذارید‌. روی همکاری و یافتن کارهای مخصوص به خودتان تمرکز کنید.

۴-چرا انقدر طول می‌کشد تا آب شریکم بیاید؟

برخی دلایل وجود دارند که باعث می‌شوند طولش بدهد و برخی‌شان هیچ ربطی به شما ندارد.
خیلی از مددان سختشان است که با شریک انزال شوند چون با مشتی آهنین خودارضایی می‌کنند. ممکن است کیرش را آنقدر محکم و تند تند بمالد که انزال هنگام سکس (با وجود لذتبخش تر بودنش) برایش طول بکشد. تشویقش کنید تا خودارضایی را کم کند. می‌تواند کمتر و کمتر جق بزند تا انزال حین سکس برایش آسان‌تر شود.
شرایطی همچون افسردگی هم می‌تواند از راه‌های مختلفی بر سکس تاثیر بگذارد. احتمالا می‌دانید که افسردگی میل جنسی را داغان می‌کند. همچنین ممکن است حساسیت را کم کند و انزال را سخت.
متاسفانه داروهایی که برای درمان افسردگی و اضطراب به کار می‌روند، لذت را کم و اورگاسم را نیز سخت می‌کنند. در حقیقت، داروهایی که اساسا به منظور افسردگی تولید شده‌اند، انزال را به تاخیر می‌اندازند. سایر داروها، شامل داروهای فشار خون، می‌توانند ارگاسم و انزال را مختل کنند.
چند فاکتور دیگر که به این مساله مرتبطند:

  • مالتیپل اسکلروزیس
  • دیابت
  • سکته
  • آسیب عصبی
  • مواد مخدر
  • الکل
    خجالت، ترس یا عذاب وجدان نسبت به سکس
  • اضطراب اجرا
  • ذهنیت بدنی منفی
  • عدم تعادل هورمونی
  • کاهش تستوسترون
  • هیپوگنادیسم
  • مسائل تیروئیدی
  • پرولاکتینوما

هر نگرانی جسمانی حاضر یا تغییرات در سلامتی و داروها را در نظر بگیرید. اگر مشکوک هستید که یکیشان ممکن است علت تاخیر انزالش باشد، باید با دکترش صحبت کند. تاخیر در انزال می‌تواند نگرانی، عزت نفس پابین و کاهش لذت در رابطه را به همراه داشته باشد.
یک راه دیگر برای بهبود عملکرد اورگاسمیک، انجام‌ تمرینات کگل است. شاید شنیده باشید که انجام کگل به عملکرد جنسی کمک می‌کند ولی مردان هم می‌توانند انجامش دهند! به مردتان بگویید کگل انجام دهد تا کف لگنش را تقویت کند.
استفاده از کاندوم حین سکس هم برای خیلی از مردان تاخیر به همراه دارد. ولی به جای سکس پرخطر، باید راه های جلوگیری دیگری را انتخاب کنید یا کاندوم‌هایی که حس طبیعی‌ بودن می‌دهد بخرید. از فاکتورهای بی حسی موجود در کاندوم و لوب آگاه باشید که درد را می‌کاهند ولی در عین حال لذت یاری رساننده به اورگاسم را نیز کم می‌کنند.
برخی مواقع به خاطر مشکلات رابطه خیلی طول می‌کشد آبش بیاید یا اصلا نمی‌آید. اگر مشکلات بین خود را حل نکنید، همچنان به ناهمواری‌های جنسی برخورد می‌کنید.
ضربه‌ی روحی از نوع جنسی هم ممکن است در سخت به اورگاسم رسیدن دخالت داشته باشد.
وقتی مردان مسن تر می‌شوند، اورگاسم هم دیرتر اتفاق می‌افتد یا ممکن است خیلی تقلا کنند تا آبشان بیاید.

در آخر، برخی از عمد سعی می‌کنند نیایند چون فکر می‌کنند بیشتر دوام آوردن برای شریکشان ضروری است. شاید مردتان فکر کند که می‌خواهید ۳۰ الی ۴۰ دقیقه روی کار باشد. برای همین هر چه در خود دارد می‌گذارد تا اورگاسم نشود. ولی ممکن است چنین چیزی برای شما آزاردهنده یا حتی کسل کننده شود. برای اینکه مطمئن شوید خواسته های همدیگر را می‌دانید باید با هم‌صحبت کنید.

سوال پنجم-اگر او نتواند با من ارضا شود، مشکلی وجود دارد؟

همانطور که گفتیم، ارضای سخت ممکن است به خاطر مسائل رابطه‌ای باشد یا شاید کنار شما استرس می‌گیرد. شاید هم نسبت به بدنش اعتماد به نفس ندارد یا اضطراب جنسی دارد. مشکلات پزشکی هم می‌تواند تاخیر در انزال را منجر شود‌. به طور خلاصه، ممکن است هیچ ربطی به شما نداشته باشد.
ممکن است هیچ کاری هم از دستتان ساخته نباشد. البته اگر محوریت مشکلات جنسی رابطه‌ی شماست می‌توانید به مشاوره رجوع کنید. حتی اگر او تنها به جلسات برود تا اضطراب یا سایر مشکلات جنسی خود را حل کند، باز هم سودبخش است. متخصص با تعیین اینکه آیا مشکلات در خودارضایی هم جاری هستند یا نه، در جهت رفع مشکلات زوجین و رابطه می‌کوشد.

منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-03-02 18:34:55 +0330 +0330

عالی مثل همیشه

1 ❤️

2021-03-02 18:35:52 +0330 +0330

↩ 71.tab.ali
سپاس

1 ❤️

2021-03-02 18:36:44 +0330 +0330

توجه ب حالت چهره پارتنر هم خيلي ميتونه كمك كنه چون از تغيير حالت صورت و چشم ميشه فهميد از چ چيزي بيشتر لذت ميبره يا تو چ زاويه اي بيشتر حال ميكنه 🌺❤️

3 ❤️

2021-03-02 18:37:15 +0330 +0330

مطلبت فوق العاده بود
من موقع سکس از فانتزی حضور دیگران خیلی لذت میبرم

1 ❤️

2021-03-02 18:44:23 +0330 +0330

↩ Mastewine
نکته‌ی زیبایی بود

1 ❤️

2021-03-02 19:25:20 +0330 +0330

↩ Itried
😇🥰

0 ❤️

2021-03-02 20:40:56 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
دیر منظورشون اینه ک سه دیقه اس کردی داخل تازه رفتیم تو حس،زرتی ابت نیاد. ی ده دیقه پونزده دیقه ای بشه. ولی هیشکی دوس ندارم وقتی ساک میزنه یا دارن میکننش سی چهل دیقه طول بکشه

1 ❤️

2021-03-02 21:16:23 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
خط کش گونیا هم بذار زاویه‌اش درست درآد

1 ❤️

2021-03-02 21:49:57 +0330 +0330

↩ Itried
ماراتن سکس XDXDXD دهنت سرویس
مثل همیشه تایپک خیلی خوب و واقعا بدرد بخوری بود … تشکرات فراوان هم به خاطر زحمت ترجمه و همم به خاطر تاپیک خوب و کاربردیت … باشد که خانوم ها رستگار شوند (و مثل کتلت نباشند … منظورم این کتلته نه اون کتلت D: )

2 ❤️

2021-03-02 21:51:32 +0330 +0330

↩ Itried
اولش فک کردم درباره اینه که با کیر چیکار کنی که عابش بیشتر و با فشار بیشتر بپاشه بیرون … مثلا سرشو سفت بگیری یا چه میدونم یه کاریش بکنی که عابش محکم تر بپاشه بیرون . بعضیا لامصب بدجور شوت میکنن بیرون اصن ://

1 ❤️

2021-03-02 21:53:45 +0330 +0330

آیتراید خوش به حال شوهرت روزی دو بار ارضاش میکنی فکنم 😛

1 ❤️

2021-03-02 21:55:42 +0330 +0330

↩ blackhandnn
خب تو edging همون کاره
فشار میدن ک آب طرف نیاد و دوباره و دوباره…
شوتم خب مهمه ک چند وقت جمع شده باشه. منم خیلی خوشم میاد بپاشه

1 ❤️

2021-03-02 22:03:11 +0330 +0330

↩ Itried
باو هیچ کس ادجینگ بلد نیست اصن :// کتلت نباشه ادجینگ نمیخایم اصن
ولی ایتراید این کارو خودم با خودم میکنم دیوونم میکنه … وقتی دیه عابم میخاد بیاد جدی جدی کیرم منفجر میشه … یه بار یک ساعت همین کارم طول کشید و اخرش دیگه کیرم قرمز قرمز شده بود و بعدش دیگه هر کار میکردم نمیومد اصن :))) قهر کرده بود شخمی

خود ما پسرا هم از این که عابمون با فشار و زیاد بزنه بیرون دیوونه میشیم

1 ❤️

2021-03-02 22:04:47 +0330 +0330

↩ blackhandnn
درباره‌اش مطلب میذارم حتما! خودمم بلد نیستم. نباید ب اونجا برسه ک نیاد فک کنم خیلی دیر جلوشو میگرفتی

1 ❤️

2021-03-02 22:10:17 +0330 +0330

↩ Itried
بزار بزار … میسی میسی ❤️ ❤️
ادجینگ خیلی خوبه و من زیاد فیلمشو میبینم … اخرش جدی جدی کیر مرده میترکه … یه دختره هس تو همشون کارش خیلی درسته و بعضی وقتا فوت جابم میره
اگه دیر جلوشو بگیری که میاد و زندگیتو ابیاری میکنه … فک کنم بچم تحمل این همه فشارو توی یه ساعت نداشته خون اب کمر قاطی کرده و نمیدونسته کدومو بده بیرون :))

1 ❤️

2021-03-03 00:02:41 +0330 +0330

↩ دوست؟؟؟؟؟
من ترجمه میکنم فقط:|

0 ❤️

2021-03-03 02:55:58 +0330 +0330

آیتراید جان ، نمیشه برعکسشم بزاری من کاپیش کنم برا این نیمای لاشی؟
من خوب بلدم ارضا کنمش ، اون اصلا ارضام نمیکنه😂.

1 ❤️

2021-03-03 03:07:15 +0330 +0330

↩ mariiux
از شواهد داستان اینطور بر میومد ک شما نفس کیرش ب کست میخوره ارضا میشی ک!

1 ❤️

2021-03-03 03:53:43 +0330 +0330

↩ Itried
دنیای داستان نویسی اینقدرررر بزرگ و بی در و پیکر هست که آدم توش از آرزوهاش بنویسه😂. منکر لذت بیش از حد نمیشم ، اما ارضا هم نمیشم :/

1 ❤️

2021-03-03 08:51:44 +0330 +0330

متن جالبه اما ترجمه چنگی به دل نمی زنه و خیلی جاها بوی گرته برداری میده.
مثلا بجای «معمولا برای هر مرد قلقی وجود دارد.» راحت تر بود اگر می نوشتی «هر مردی قلقی داره». یا این جمله که دیگه بدتره «هر نگرانی جسمانی حاضر یا تغییرات در سلامتی و داروها را در نظر بگیرید. »
اگر بعد ترجمه یه بار مطلب رو با صدای بلند برای خودت بخونی میتونی بیشتر این گیرها رو پیدا کنی و رفع کنی. چون وقتی متن رو بشنوی جای اینکه بخونی متوجه میشی کجاهاش با زبان گفتاری فاصله داره و لذا احتمالا گرته برداری است و با ویرایش صاف و صوف میشه.

1 ❤️

2021-03-03 10:44:13 +0330 +0330

اگه بالعکس بخوایم کنیم چی؟

درونم : تو اول یکی پیدا کن بعد حرف بزن فرزندم!!😏😏

😑😑😑😑

1 ❤️

2021-03-03 11:31:12 +0330 +0330

↩ fool22
اینی ک مثال زدی اصلش اینه each guy has something that will do the trick
اصلا گرته برداری نیست😂 خودم دلم خواست اون شکلی بنویسم وگرنه اگر میخواستم نعل به نعل باشه مینوشتم هر مرد فلانی دارد!
اصلا هم از نظر خودم تو ذوق نمیزنه. ولی مثال دوم…موافقم.

1 ❤️

2021-03-03 11:31:35 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
نمیتانید

1 ❤️

2021-03-03 13:57:55 +0330 +0330

اگ مخایی ابش بافشار بیادبا وازلین انگشت فاکتو توکونش عقب جلوکن

1 ❤️

2021-03-03 16:27:50 +0330 +0330

↩ Itried
اقا منظورم برا جنس مونث بتونم ارضاش کنم تاپیک مفید تر!!!

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

درونم : بخ بخت تو موخ زن نینی!!😂😂😂

1 ❤️

2021-03-03 20:15:04 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
منم‌منظورتو فمیدم و گفتم نمیتونی

0 ❤️

2021-03-04 11:05:43 +0330 +0330

من هنوز تجربه سکس ندارم ولی امیدوارم‌ زود انزال نباشم و مهمترین چیزی که داخل سکس میخوام اینه که هر دو لذت ببریم

1 ❤️

2021-03-05 01:32:16 +0330 +0330

👏👏👏

1 ❤️

2021-03-05 20:51:14 +0330 +0330

عالی بود مطالب
ولی الان متاسفانه زود انزالی بیداد میکنه تو جامعه

1 ❤️

2021-03-10 22:52:10 +0330 +0330

انگار متنشو دادی گوگل ترجمه واست ترجمه زده

1 ❤️

2021-03-10 23:12:46 +0330 +0330

↩ Abolfazl70500
متن اصلی موجوده
برو بده گوگل ترنسلیت ببین همینو میده یا نه
امتحانش مجانیه
چرت گفتن کنتور نمیندازه گویا

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «