13 راه برای سکس صمیمانه‌تر + پوزیشن‌های سکس صمیمی

1402/03/05

13 راه برای صمیمانه‌تر کردن روابط جنسی و پوزیشن‌های سکس صمیمی



احساس پیوند جنسی و ارتباط عمیق در سکس یکی از لذت‌بخش‌ترین و خوش‌حال‌کننده‌ترین حس‌هایی است که بشر به عنوان موجودی عجیب و خارق‌العاده قادر به تجربه‌کردن آن است. اما گاهی برخلاف تمام تلاش و تمایل ما به نزدیکی بیشتر به شریک زندگیمان، به‌ندرت چنین احساسی را واقعاً تجربه می‌کنیم. چه بخواهد به‌دلیل استرس، خستگی، سرد‌شدن رابطه یا حتی بی‌توجهی به خود باشد، همۀ ما گاهی اوقات برای برگشتن به صمیمیت و نزدیکی سابق در روابطمان که اساس روابط جنسی ما نیز هستند، به کمک نیاز داریم.


سکس صمیمانه چیست؟


زمانی که بین زوج‌ها در سکس صمیمیت و نزدیکی عاطفی عمیقی وجود داشته باشد، روابط جنسی آن‌ها اصطلاحاً سکس‌های صمیمی (Intimate sex) نامیده می‌شوند. به‌جای این‌که روابط جنسی را تنها واسطه‌‌هایی برای ارضای شهوت‌های جسمانی شخصی بدانیم، باید پذیرفت که هردو نفر در به‌وجود آوردن تجربۀ لذت‌بخش دونفره‌ای در سکس سهیم هستند.
نمی‌توان در این زمینه رویکرد یکسانی را تعریف کرد که بیان‌گر تمام ویژگی‌ها و مشخصه‌های سکس صمیمانه باشد؛ چرا که پیوند جنسی و احساسی بین انسان‌ها بسیار متنوع است. شاید برای کسی معنای صمیمیت و نزدیکی، شلاق‌خوردن و تحقیرشدن توسط عشق زندگیش باشد و برای دیگری سکس دهانی با چراغ‌های روشن. نکتۀ مشترک در تمام این تجربیات صمیمیانه، اعتماد، امنیت و روراستی است. وقتی از جانب پارتنرتان کاملاً احساس پذیرفته‌بودن بکنید، بخش‌های پنهانی‌تر و خصوصی‌تری از شخصیت جنسیتان را به او نشان می‌دهید که از هرکسی در این دنیا پنهانش کرده‌اید و برای همین پیوندی عمیق بر پایۀ اعتماد بین شما شکل می‌گیرد و همین باعث صمیمیت بین افراد می‌شود.
از همه مهم‌تر، سکس صمیمانه لزوماً محدود به چارچوب روابط تک‌دلبری (monogamous) و بلند‌مدت نمی‌شود. صمیمیت در سکس ممکن است در نتیجۀ اعتماد زیاد بین چندین زوج، در فضایی آرام و به‌دور از شرم و خجالت به‌وجود بیاید و تمامی افراد در کمال صداقت، نیازها و امیال جنسیشان را بیان کنند.


نکات بیشتر درمورد سکس صمیمانه



1. به سکس با دید غیر علمی و کاملاً هنری نگاه کنید
«پرندهارا پرم» (Prandhara Prem)، مربی مسائل جنسی و روابط می‌گوید: «باید سعی کنیم دیدمان به سکس را تغییر بدهیم. اغلب فکر می‌کنیم که سکس و روابط جنسی به مسائل علمی ربط دارند و انتظار داریم با تماشای ویدئو‌های یوتیوبی یا مطالعۀ کتاب به پاسخ سردرگمی‌های جنسیمان برسیم. ولی برای فهمیدن سکس باید به دید هنری به مسائل جنسی نگاه کنیم و نه با دید علمی. پس یادتان باشد که نکاتی که در مقالات می‌خوانید مهم و کاربردی هستند، ولی نباید کوکورانه آن‌ها را دنبال کنید. پذیرای تجربیات جدیدی در سکس و روابطتان باشید و بفهمید که سکس همیشه طوری اتفاق نمیوفتد که تصورش را می‌کنید و هربار ممکن است تجربۀ جنسی متفاوتی را در کنار پارتنرتان داشته باشید».

2. همدیگر را بیشتر لمس کنید
«پرم» توصیه می‌کند که برای به‌وجود آمدن صمیمیت بیشتر، «وقتی درحال سکس و در رخت‌خواب کنار هم نیستید، بیشتر یک‌دیگر را لمس کنید و در آغوش بگیرید. به‌خصوص امروزه انسان بیش از هر زمان دیگری به لمس‌شدن و آغوش پارتنرش نیاز دارد. فقط وقتی سکس می‌کنید هم‌دیگر را بغل نکنید. سعی کنید در طول روز هم یک‌دیگر را لمس کنید. درحال صحبت، وقتی کنار هم نشسته‌اید یا درحال تماشای تلویزیون و فیلم به‌هم دست بزنید. این تماس‌ها می‌توانند خیلی ملایم و سطحی، وسط خنده‌ها و با انگشت کوچک شما باشند. این لمس حتی شامل زمانی می‌شود که دست‌های هم‌دیگر را می‌گیرید یا درحال تلویزیون تماشاکردن یا فیلم‌دیدن دیگری را در آغوش می‌گیرید».
وقتی همیشه و مداوم عشقتان را لمس کنید، بیشتر با زبان بدن و واکنش‌های جسمیش هماهنگ می‌شوید. می‌فهمید که چه کارهایی و چه لمس‌هایی او را برانگیخته می‌کند و به‌وجد می‌آورد؟ چه جاهایی از بدنش قلقلکی است؟ همۀ این نکات کمک می‌کنند که با آرامش بیشتری او را در آغوش بگیرید و روابط جنسی هم صمیمانه‌تر خواهند شد.

3. با هم خودارضایی کنید
«آنا دُو» (Anna Dow)، درمان‌گر متخصص می‌گوید: «خودارضایی دونفره یکی از بهترین راه‌ها برای عمیق‌ترشدن روابط شما با پارتنرتان است چون وقتی پارتنرتان شما را در چنین وضعیتی ببینید، احساس آسیب‌پذیری و بی‌دفاعی می‌کنید. خودارضایی دونفره، موقعیت خوبی است که افراد شناخت بیشتری نسبت به بدن پارتنرشان پیدا کنند و بفهمند که او ترجیح‌می‌دهد کی لمسش کنند، چطور لمس شود و چه جاهایی از بدنش نسبت به‌لمس‌شدن حساس‌ترند».
یکی از شهوانی‌ترین شیوه‌ها برای نشان‌دادن اعتماد و افزایش صمیمیت در روابط وقتی به‌وجود می‌آید که صریحاً به پارتنرتان نشان بدهید که چطور باید تحریک و ارضایتان کند. به علاوه، به او نشان می‌دهید که دوست دارید بدنتان را چگونه لمس کند. در نتیجه پارتنر شما با شناخت بیشتری که پیدا می‌کند، با اعتمادبه‌نفس و حس آرامش و راحتی بیشتری در سکس عمل می‌کند و همین دلیلی برای عمیق‌تر شدن پیوند جنسی و عاطفی شما خواهد بود.

4. دوری دل‌ها را عاشق می کند
با شیوع کرونا و افزایش فاصله‌ها، خیلی از مردم با عشق زندگیشان به‌طرز جنون‌آمیزی در خانه حبس شدند. پیشنهاد «دُو» برای رفع این حس عذاب‌آور «رعایت کمی فاصله و ایجاد چالش و هیجان در رابطه است. برای ایجاد تغییر و تجربۀ روش‌های جدید حفظ ارتباط صمیمی، از اسباب‌بازی‌های جنسی استفاده کنید که از راه دور کنترل می‌شوند یا با تماس تصویری باهم سکس داشته باشید».
«گرچه در ظاهر، دورشدن برای سکس، ایده‌ای است که مخالف هدف صمیمیت و نزدیکی بیشتر است، ولی یادتان باشد که آتش عشق نیز برای شعله‌ور باقی‌ماندن، به سوخت و هوا نیاز دارد. گاهی بیش ‌از حد در کنارهم‌بودن یا دچار روزمرگی‌شدن موانع اصلی صمیمیت جنسی و عاطفی هستند».

5. روابط جنسی مقعدی را نیز امتحان کنید
«دُو» برای حفظ و عمیق‌ترشدن صمیمیت در رابطه، «امتحان‌کردن انواع روابط مقعدی» را توصیه می‌کند. توضیح او برای این پیشنهاد به این صورت است: «سکس‌های مقعدی، باید با ملایمت بیشتری انجام شوند و در مقایسه با سایر روش‌های سکس، به تشویق بیشتر و ارتباط کلامی مداوم نیاز دارند. این روند در عمیق‌ترشدن صمیمیت افراد به‌طور باورنکردنی مؤثر است و افراد را در اوج آسیب‌پذیری و ملایمت به هم نزدیک‌تر می‌کند».
اگر هوس امتحان‌کردن سکس مقعدی به‌سرتان زد، بعد از حفظ ارتباط، لوبریکانت مهم‌ترین چیزی است که باید همراهتان باشد. روان‌سازهایی که پایۀ سیلیکونی دارند، به‌دلیل ساختار غلیظ‌تر نسبت به نمونه‌هایی که پایۀ آب دارند، برای سکس مقعدی مناسب‌ترند و بهتر می‌توانند شیارهای روده را محافظت کنند. چون روده برخلاف واژن قادر به لیزشدن و روان‌کردن سطح خودش نیست. فقط حواستان باشد که از این لوبریکانت‌ها در کنار دیلدو‌ها و بات‌پلاگ‌های سیلیکونی استفاده نکنید؛ چون باعث خوردگی آن‌ها می‌شوند.

6. سکس عرفانی را امتحان کنید
«سکس عرفانی» یا (Tantric sex) رویکرد جدیدی به مسائل جنسی است که با تمریناتی برای هماهنگ‌شدن شیوۀ نفس‌کشیدن، حرکت انرژی و لمس‌کردن ملایم باعث ایجاد فضایی عمیق و عرفانی بین زوج‌ها می‌شود. هرکسی که از سکس صمیمانه خوشش بیاید از امتحان‌کردن اصول سکس عرفانی هم لذت خواهد برد.

7. درمورد چیزهایی که در سکس دوست‌ندارید و چیزهایی که می‌پسندید صحبت کنید
بخشی از سکس صمیمی همان توانایی شما در برقراری ارتباط و صحبت در مورد روابط جنسی است.
«ژنت بریتو» (Janet Brito)، دکترا، روان‌درمان متخصص در حوزۀ ناهنجاری‌ها جنسی و دارندۀ گواهی مددکاری اجتماعی بالینی بر این مورد تأکید می‌کند: «بیان انتظارات متقابل در سکس کلید افزایش صمیمیت در روابط جنسی است. با بیان واضح چیزهایی که در سکس ترجیحشان می‌دهید، فرصت مناسبی برای پاتنرتان فراهم می‌شود که راه‌های نزدیک‌شدن به شما را بیاموزد. وقتی صادقانه و بدون پنهان‌کاری و غرور درمورد علاقه‌ها و چیزهایی که دوست ندارید صحبت می‌کنید و از جانب طرف مقابل پذیرفته می‌شوید، احساس امنیت بیشتری از نظر روحی پیدا می‌کنید و این یکی از ویژگی‌های ضروری برای افزایش صمیمیت بین زوج‌ها است».
علاوه بر این، راه میان‌بر یا روش آسان و سریعی برای افزایش صمیمیت وجود ندارد. اگر با صراحت و راست‌گویی با پارتنرتان صحبت نکنید، فرصت‌هایتان برای یکی‌شدن و ارتباط با پارتنرتان را از دست می‌دهید.

8. درکنار هم به‌استقبال تجربیات جدید بروید
با این‌که دانستن محرک‌های جنسی پاتنرتان یا بیان نیازهای جنسیتان به‌طور متقابل تأثیر زیادی در صمیمیت و بهبود رابطه دارد، اما روند شناخت نسبت به سلیقۀ جنسی یک‌دیگر به‌تنهایی یکی از بهترین روش‌ها برای صمیمیت بیشتر در رابطه به‌حساب می‌آید.
«دُو» در این مورد توضیح می‌دهد: «به راه‌های جدیدی برای لذت جنسی فکر کنید. کینک‌های جدید، ابزارها و اسباب‌بازی‌های جنسی جدید یا پوزیشن‌هایی جدیدی را امتحان کنید که باعث ایجاد حس بی‌تجربگی جنسی شوند. راه‌های لذت‌بردن از سکس بی‌شمارند و این تجربیات جدید تمامی نخواهند داشت. بهتر است قبل از شروع ایدۀ این کار را در صحبت‌هایتان مطرح کنید و درمورد روش‌ها و شیوه‌های جدیدی که ممکن است برایتان لذت‌بخش باشند نظر پارتنرتان را جویا شوید».

9. پرسش‌گری و کنجکاوی را به دنیای روابط جنسیتان وارد کنید
«دُو» توضیح می‌دهد: «همیشه تصور سکس با پارتنرهای جدید به شما در کشف این حس کمک می‌کند. اوایل رابطه، حس کنجکاوی و تنوع‌طلبی ما بیشتر است. سعی می‌کنیم در نحوۀ لمس‌کردن خلاقیت به‌خرج بدهیم و درمورد حس طرف مقابل نسبت به کارهایمان کنجکاویم».
اگر بخواهید، باز هم امکان بازگشت به دوران کنجکاوی‌ و نگرانی نسبت به ناشناخته‌های جنسی در بدن پارتنرتان برای شما مهیا می‌شود و همین راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای لذت جنسی و شیطنت و بازیگوشی متقابل فراهم می‌کند که به‌شدت زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.


پوزیشن‌هایی برای سکس صمیمانۀ شما



1. گشادنشینی حین زل‌زدن به یک‌دیگر
منظور از خیره‌شدن در عنوان، زل‌زدن به چشم‌های پارتنرتان، بی‌وقفه و برای مدتی طولانی است، بدون این‌که حتی کلمه‌ای صحبت کنید. بریتو در این مورد می‌گوید: «نگاه‌کردن به چشم‌ها باعث افزایش حس امنیت بین زوج‌ها و هماهنگی بیشتر بین آن‌ها است». توصیۀ او برای بهترین پوزیشنی که امکان تماس چشمی هم‌زمان را فراهم کند، حالت گشادنشینی است. او مراحل و نحوۀ انجام این پوزیشن را به این صورت شرح می‌دهد.

  1. از بالشی برای تکیه‌دادن استفاده کنید و به پشتیِ تخت تکیه بدهید.
  2. به دستگاه تناسلیتان لوبریکانت بمالید. به‌صورت نشسته، روی پارتنرتان قرار بگیرید، پاها را دور او حلقه کنید، و خودتان را طوری به پارتنرتان بمالید که دستگاه تناسلی هردوتان با ملایمت به‌هم مالیده شود.
  3. اگر دوست داشتید با کیر یا اسباب‌بازی دخول انجام دهید، باز هم از همین شیوه استفاده کنید و به‌جای واردکردن و ضربه‌زدن، با مالیدن دخول را انجام دهید.
  4. بین حرکات وقفه ایجاد کنید و به چشم‌های پارتنرتان زل بزنید. در همین حین از کلمات و عبارات عاشقانه استفاده کنید.
  5. سپس بسته به میل خودتان، مجدداً به دخول ادامه بدهید یا درحالی که هم‌چنان به چشم‌های هم‌دیگر نگاه می‌کنید، خودتان را به پارتنرتان بمالید.

2. بالش زیر لگن
«بریتو» این پوزیشن را به این صورت توضیح می‌دهد: «برای بیشترشدن صمیمیت در سکس و عمیق‌تر شدنش، بالشی زیر لگنتان قرار بدهید و سپس پاهایتان را بالا نگه دارید. بعد از مالیدن لوبریکانت روی دستگاه‌های تناسلی، پارتنرتان روی شما خم‌می‌شود و آلت تناسلیش را به شما می‌مالد. درحالی که پارتنر شما دست‌هایش را به شانه‌های شما تکیه داده و خودش را حرکت می‌دهد، به واکنش‌های بدنتان به این تماس‌های شهوانی دقت کنید».
اگر تمایل به دخول داشتید، کیر یا اسباب‌بازی جنسی را به‌آرامی وارد واژن کنید و با صبر و حوصله از لحظه‌به‌لحظۀ سکس در کنار هم لذت ببرید. بین سکس با ایجاد وقفه‌های کوتاهی، به لمس‌کردن یک‌دیگر، دما و فشاری که در سکس احساس می‌کنید واکنش بدهید و نسبت به چیزهایی که درمورد یک‌دیگر حین سکس کشف می‌کنید واکنش بدهید.
با وقت‌گذاشتن برای روابط جنسی و انجام پوزیشن‌های ملایمی مثل این، در عین حال که از تماس بدنی عمیق لذت می‌برید، فضایی برای قدردانی در معاشقه نسبت به یک‌دیگر فراهم می‌کنید.

3. خوابیدن لبۀ تخت
به‌گفتۀ «بریتو» انجام این حالت به پارتنر شما اجازه می‌دهد که از لمس‌شدن توسط شما لذت ببرد و درحالی که بدنش را می‌مالید، لذت جنسی ببرد و فرصتی فراهم می‌شود که او را در این حال تحسین کنید. وقتی از پارتنرتان حین کشف و تجربۀ حس‌های مختلف جنسی حمایت عاطفی و احساسی کنید، صمیمانه‌ترین حالت‌ها را در سکس به‌وجود می‌آورید.
برای انجام این پوزیشن از راهنمایی «بریتو» به این صورت استفاده کنید.

  1. لبۀ تخت بنشینید و پاهایتان را روی زمین بگذارید. سپس پارتنرتان درحالی که پشت به شما است، به آلت شما تکیه می‌دهد.
  2. از کرم‌های مرطوب‌کننده و لوسیون‌های بدن برای ماساژ‌دادن کمر، باسن و شانه‌ها استفاده کنید و همۀ این کارها را با آرامش و ملایمت زیاد انجام بدهید.
  3. همین‌طور که بدنش را لمس‌می‌کنید و می‌مالید، از او بخواهید که با ویبراتور یا هر اسباب‌بازی جنسی دیگری که می‌پسندد، خودارضایی کند و هم‌زمان درمورد حسی که به لمس‌شدن توسط شما دارد واکنش بدهد.

4. پوزیشن یاب یوم
اسم دیگرش همان‌طور که در پست‌های قبلی نیز به آن اشاره کردیم، نیلوفرآبی است. به‌نظر «پرم»، استفاده از این پوزیشن عرفانی و عاشقانه برای سکس، یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای عمیق‌ترشدن پیوند عاطفی بین زوج‌ها است. مراحلی که درمورد پوزیشن گشادنشینی هم‌زمان با تماس چشمی به آن اشاره کردیم را انجام بدهید و این‌بار هم‌زمان حرکتی موسوم به «تنفس چرخشی» را با هم انجام بدهید. برای این‌کار باید طوری تنفستان را هماهنگ کنید که وقتی یکی از شما حرکت دم را انجام می‌دهد، دیگری حرکت نفسش را به بیرون بدهد و برعکس.
«پرم» توضیح می‌دهد که انجام این حرکت در سکس، نوعی هماهنگی و چرخش را به‌وجود می‌آورد و باعث جابه‌جایی انرژی بین شما می‌شود. پوزیشن یاب یوم منجر به اتصال به چاکراهای قلبی می‌شود. حالت تنفسی دیگری که در این پوزیشن قابل انجام است، انجام دم و بازدم هم‌زمان است. این حرکت، سرعت تپش قلب شما را باهم هماهنگ می‌کند و حس هم‌دردی و دلسوزی شما نسبت به دیگری را افزایش می‌دهد و در حس‌های درونی یک‌دیگر سهیم می‌شوید.




فرقی نمی‌کند که از چه شیوه‌ای برای سکس صمیمی در کنار پارتنرتان لذت می‌برید، فقط یادتان باشد که کلید صمیمیت جنسی، صداقت و روراستی است. نزدیکی و صمیمیت بین زوج‌ها، با ظاهرسازی دروغی به‌وجود نمی‌آید، پس از نشان‌دادن علاقه‌های جنسی و واقعیت شخصیت‌تان به او، نهراسید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-05-26 16:16:25 +0330 +0330

جزاکم الله

1 ❤️

2023-05-26 16:43:30 +0330 +0330

سکس عرفانی رو خیلی حال کردم
لباس سفید بلند بپوشی ریش و موهات رو کوتاه نکنی از این گردنبند های بلند و کلفت گردنت کنی با چند تا انگشتر با نگین اندازه قابلمه و در حالی که دیوان مولانا زیر بغلته طرفو بکنی و اشعاری از حضرت رو زیر لب زمزمه کنی و بعد از اومدن آبت هم سریع بلند شی یه رقص سما جلوی پارتنرت انجام بدی

5 ❤️

2023-05-26 17:09:01 +0330 +0330

سلام
عصرتون بخیر
یه دوره ای
عشق افلاطونی هم داشتیم.
(عشق بدون سکس)
ولی
حالا نمیدونم
ایا وجود داره جونم.

2 ❤️

2023-05-26 18:25:56 +0330 +0330

👌 😎

1 ❤️

2023-05-26 19:48:35 +0330 +0330

↩ kirdast13
یا
اشتباه برداشت کردین،
شایدم
بقول معروف
اشتباه لپی کردید جونم!

0 ❤️

2023-05-26 21:31:56 +0330 +0330

↩ 666.@
موردم ا خنده

1 ❤️

2023-05-27 07:27:04 +0330 +0330

❤️ ❤️ 👏 👏 👌

0 ❤️

2023-05-29 03:26:58 +0330 +0330
1 ❤️

2023-06-04 20:21:51 +0330 +0330

خوب بود
کلی زحمت کشیدید
تشکر

1 ❤️

2023-06-07 04:20:16 +0330 +0330

↩ Afshin-73
سلامت باشید

0 ❤️

2023-06-07 18:18:10 +0330 +0330

↩ فرحناز45
اون عشقا مال بچه های دهه شصت بود
تو ذهنمون
تو خیالاتمون
و همیشه هم شکست خورده
مثل علایقمون در امروز

2 ❤️

2023-06-07 21:33:41 +0330 +0330

زیبا بود حتما بکار میگیرم.

1 ❤️

2023-06-18 01:15:15 +0330 +0330

سلام

خواهان خانم از اصفهان بدون محدودیت سنی

ترنس یا فمبوی یا گی کم سن

اگه دنبال یه حال استثنایی هستی اعلام حضور کن
عکس بدنم توی تاپیکام هست

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «