20 نشانه که همکارتان به شما کشش جنسی دارد

1401/06/04

20 نشانه که همکارتان به شما کشش جنسی دارد و می‌خواهد اغوایتان کند

ممکن است به یکی از همکارانتان تمایل جنسی داشته باشید، اما نشانه‌های این‌که همکارتان به شما چنین حسی دارد چیست؟ در این مطلب چیزهایی را بیان می‌کنیم که باید بدانید.

کشش جنسی بین همکاران جالب است. همکاران با دانستن این‌که وجود دارند، به شما کمک می‌کنند تا دشواری‌های کارهای روزمره را پشت سر بگذارید. همکاران دلیل حاضرشدن‌های هرروز صبح و حتی دوش‌گرفتن‌های روزانه‌اند. نشانه‌های علاقه جنسی همکاران به شما در دستورالعمل‌های منابع انسانیِ اداری نیامده اما بهتر است آن‌ها را بدانید.


چگونه نشانه‌های تمایل جنسی همکارمان را درک کنیم

کارکردن با همکاری که دوستش دارید خوشایند است، مخصوصاً اگر اهل لاس‌زدن باشید و حتی سرگرمتان می‌کند. اما جدای از این‌ها، تمایل و کشش جنسی به همکار همه‌چیز را جالب‌تر می‌کند. اتفاق‌های هیجان‌انگیزی که حین ارتباط‌های کوچک بین همکاران می‌افتند، باعث ساده‌تر گذشتنِ زمان می‌شوند.
با این وجود در نهایت باید اتفاقی بیفتد. نمی‌شود چندسال به کسی صرفاً تمایل داشت اما در نهایت به نتیجه‌ای نرسید.
پس اگر می‌خواهید به مرحله‌های بعدی پیشرفت کنید، لازم است ابتدا متوجه شوید که به شما تمایل دارند. البته که می‌توانید مستقیماً درخواست و پیشنهاد بدهید اما این‌کار خیلی هیجان‌انگیز نیست.
پس وقت آن رسیده که نشانه‌های تمایل جنسی همکارمان را بررسی کنیم. بعد از متوجه‌شدن نشانه‌ها، می‌توانید تصمیم بگیرید که پا پیش بگذارید یا نه. بهتر است هرچه زودتر به مطلب بپردازیم چون به‌نظر می‌رسد کسی تمایلاتی پنهانی دارد!

1. حسش می‌کنید

بله، مهم‌ترین نشانه همین است. شاید چون از او خوشتان می‌آید، احساسات غریزیتان کاملاً دقیق نباشند اما معمولاً خودتان متوجه می‌شوید که کسی به شما حس جنسی دارد.
می‌توانید با بررسی انرژی و جنب‌وجوش کلّی شخص یا طرز نگاهش به شما متوجه شوید. چنین میلی در سرتاسر بدنتان حس می‌شود. اگر چنین حسی دارید پس کاملاً درست است، اما اول بقیه نشانه‌ها را هم بخوانید.

2. از تماس فیزیکی احساس ناراحتی نمی‌کنید

وقتی از کسی خوشمان می‌آید لمسش می‌کنیم، با او می‌خندیم و حرکت‌های عشوه‌گرانه‌ای انجام می‌دهیم. اگر واکنش‌ها دوطرفه باشد که عالیست و نشانۀ خوبیست که از نظر جنسی شیمی سازگاری دارید.
اما اگر هردفعه پیش از لمس بازوها یا نشستن کنارش دودل می‌شوید، مشکلی هست و حس دوطرفه نیست. اگر همه این‌ها به‌شکلی طبیعی اتفاق نیفتد، تمایل جنسی درستی ندارید.

3. همه‌چیز به بدن ربط دارد

همکاران تفاوتی با میلیاردها آدم دیگرِ روی زمین ندارند. بنابراین تنها کافیست زبانِ بدن آن‌ها را متوجه شوید.
اگر خیلی نزدیکتان می‌نشیند، از پشت میز به شما زل می‌زند یا همیشه صورتش رو به شماست، واضح است که به شما تمایل دارد.

4. هرکاری که سر کار انجام می‌دهد برای جلب توجه شماست

اگر برای پرینتر کاغذ می‌خواهد یا با همکار دیگری حرف می‌زند، همیشه می‌خواهد از هر اتفاقی که می‌افتد آگاه باشید. چرا؟ چون توجهتان را می‌خواهد.
اگر همکارتان به شما تمایل جنسی دارد، کاغذ پرینتر را از شما طلب می‌کند و می‌خواهد بدانید با بقیه در چه مورد حرف می‌زند. همه‌چیز واسطه است تا به او نزدیک‌تر شوید.

5. خودبه‌خود گفت‌وگو می‌کنید

تمایل جنسی فراتر از ارتباط چشمی است و شیوه تعامل را نیز شامل می‌شود. اگر سر کار می‌روید و با شخص موردنظر ساعت‌ها درباره مسائل غیرکاری حرف می‌زنید، تا حدی به یک‌دیگر تمایل دارید.
شیمی جنسی و غیرجنسی بسیار به‌هم شبیهند.

6. ارتباط چشمی دیگر غیرعادی به‌نظر نمی‌رسد

یعنی وقتی به‌هم نگاه می‌کنید، احساس ناراحتی به شما دست نمی‌دهد. در عوض می‌خواهید روی او بپرید و لباس‌هایش را پاره کنید. اما دست نگه دارید!
اگر ارتباط چشمی طولانی‌مدتی را بدون معذب‌شدن دارید، واضح است که کشش و شیمی جنسی بین شما برقرار است. اما اگر احساس بیزاری یا معذب‌بودن دارید، قطعاً کششی وجود ندارد و باید دست نگه دارید.

7. به نظرتان احترام می‌گذارد

اگر کار خود را کاملاً درست و خوب انجام بدهید، در هر صورت آن شخص به نظرتان احترام می‌گذارد. اما اگر به شما تمایل داشته باشد، متوجه خواهید شد که به نظراتتان علاقه بیشتری نشان می‌دهد و از ایده‌هایتان حمایت می‌کند. این نشانه‌های ظریف، چیزهای زیادی را دربارۀ قصد و هدف طرف مقابل آشکار می‌کنند.

8. خارج از فضای کاری نیز ارتباط دارید

دوست‌شدن با همکاران و وقت‌گذراندن خارج از محیط کار طبیعی است. اما اگر به‌دنبال نشانه‌هایی هستید که همکارتان به شما تمایل جنسی دارد (یا شما به او)، در این حالت زمانی را اختصاص می‌دهید تا باهم به فعالیت‌های «زوجی» بپردازید.
با هم به سینما می‌روید، شام می‌خورید و می‌نوشید. آیا در این حالت می‌توان گفت «فقط دوست» هستید؟

9. دربارۀ روابط خود با شما حرف نمی‌زند‌

چرا؟ چون نمی‌خواهد بدانید با شخصی دیگر رابطه دارد و آگاهی شما برخلاف چیزی است که برنامه‌ریزی کرده.
در مورد وضعیت رابطه‌اش چیزی نمی‌دانید (در رابطه، متاهل و…) چون احتمالاً خودش نخواسته شما بدانید.

10. با شما عشوه‌گرانه رفتار می‌کند

هرچند این‌کار کمی بچه‌گانه است اما تا حدی درست است. عشوه‌گری نوعی لاس‌زدن است و اگر کسی با عشوه‌ای ملایم با شما رفتار می‌کند، می‌خواهد واکنشتان را بسنجد.
طرف مقابل می‌خواهد بداند که آیا مایل به چیزی بیش از رابطه کاری با او هستید یا نه. همکار با لاس‌زدن سعی دارد بینتان تمایل و شیمی جنسی ایجاد کند و می‌خواهد بداند که شما در دام می‌افتید یا خیر.

11. در شبکه‌های اجتماعی یک‌دیگر حضور دارید

داشتن همکاران و مدیران در حساب‌های شبکه‌های اجتماعی کار درستی نیست مگر آن شخص دوستی صمیمی باشد.
دلیلی دارد که همکارتان پا پیش گذاشته و شما را به فضای اینستاگرام یا فیس‌بوکش راه داده. هدفش گذار از رابطه کاری و صمیمی‌ترشدن است.

12. به شما هدیه می‌دهد

منظور جعبه‌ای کادوپیچ‌شده یا مثلاً ماکروویو نیست. این هدیه چیزهایی هستند که ردوبدل‌کردنشان «مناسب برای فضای کاری» است.
مثلاً صبح‌ها برایتان قهوه می آورد یا منگنه جدیدی به شما می‌دهد. شاید این چیزها در ظاهر بزرگ و قابل توجه نباشند، اما همین حرکت‌های ظریف بسیار معنا دارند.

13. همیشه کنارتان است

چه در آبدارخانه باشید و چه پشت میز، همیشه به‌نظر می‌رسد که اتفاقی او هم آن‌جاست. طبیعیست که همیشه اطرافتان باشد چون به‌دنبال موقعیتی است تا با شما هم کلام شود.
دفعه بعدی که از جلسه‌ای خارج شدید، دقت کنید که کجا می‌رود. احتمالاً به‌شکلی غیراذیت‌کننده دنبالتان می‌آید.

14. درباره روابطتان می‌پرسد

ممکن است به‌نظر مکالمه‌ای معمولی برسد اما اگر حرف رابطه به میان آمد، نشانۀ خوبی است.
اگر بگویید با کسی رابطه ندارید، ممکن است بگوید چقدر عجیب که هنوز کسی گرفتارتان نکرده. هم‌چنین ممکن است بپرسد که مرد یا زن آرمانی در نظرتان چگونه است، به این امید که منظورش را بفهمید و ویژگی‌های خودش را بگویید.

15. دنبال بهانه‌ای برای پیامک یا ایمیل فرستادن به شماست

وقتی با کسی همکارید، اغلب پیامک‌ها و ایمیل‌ها محدود به محتوای کاری و تنها در صورت نیاز ارسال می‌شوند. بیشتر افراد دوست ندارند بیش از چیزی که لازم است با همکارانشان حرف بزنند.
اما به‌نظر می‌رسد این شخص خاص به‌دنبال بهانه است تا با شما ارتباط داشته باشد. مخصوصاً اگر این بهانه‌جویی‌ها خارج از ساعت کاری باشد، علاقه‌ای غیرکاری به شما دارد.

16. حین کار زیاد با شما حرف می‌زند

یکی از نشانه‌های علاقه یا تمایل جنسی همکارتان به شما، تعداد دفعه‌هایی است که به شما مراجعه می‌کند. او دنبال بهانه‌ای برای پیامک یا ایمیل فرستادن به شماست و به‌علاوه، تا جایی که می‌تواند به دفتر یا اتاقتان مراجعه می‌کند تا شما را ببیند.
ممکن است در این حد باشد که روی صندلی بنشیند و بپرسد که روزتان را چطور گذراندید. متوجه خواهید شد که بیش از هرکس دیگری در محل کار، زمان خود را صرف گفت‌وگو با شما می‌کند.

17. از شما تعریف می‌کند

فهمیدن این نشانه کمی دقت می‌خواهد اما نشانه‌ای قطعیست. افراد از تعریف و تمجید در محیط کار خودداری می‌کنند چون ممکن است با سوءبرداشت، آزار و اذیت جنسی تلقی شود.
پس اگر آن شخص خاص همیشه از زیبایی لباس یا مدل مویتان تعریف می‌کند، یعنی به هرچیزی درباره شما توجه دارد.

18. پیشنهاد می‌کند «گاهی باهم وقت بگذرانیم»

شاید آن‌قدر یک‌دیگر را نشناسید که بخواهید خارج از محیط کار با هم دیدار کنید. پس اگر می‌گوید که یک روز با هم ناهار بخوریم یا مثلاً «بیا یه‌روز به کافه جدید آخر خیابون بریم و یه نوشیدنی بخوریم»، می‌خواهد که خارج از فضای کاری باهم تنها باشید.

19. خوب لباس می‌پوشد و بوی خوبی می‌دهد

اگر ناگهانی متوجه شدید که بهتر از قبل لباس می‌پوشد یا عطر و ادکلنی جدید می‌زند، باید بدانید که عمدی است. می‌خواهد که متوجه حضورش شوید و ببینید که چقدر زیباست و با استشمام بوی خوشی که دارد، کنارش غرق در احساسات شوید.

20. در گروه‌ها یا جلسه‌ها دنبالتان می‌گردد

اگر در جلسه یا ناهار گروهی با سایر همکارانتان باشید، همیشه روی صندلی کنارتان می‌نشیند. همیشه می‌خواهد در جمع فقط با خودتان حرف بزند و ترجیح می‌دهد دونفره و بی‌خبر از جمع خارج شوید.


مزایا و معایب رابطه با همکار

اکنون که نشانه‌های تمایل جنسی همکارتان را می‌دانید، باید به چند نکته توجه کنید. اگر شما هم به همکارتان تمایل دارید، تنها به مزایای رابطه با او فکر می‌کنید.
اگر تمایل دوطرفه است، چرا که نه؟ رابطه با همکار به‌نظر خوب است اما ممکن است مشکلاتی نیز به دنبال داشته باشد. حالا می‌خواهیم دربارۀ مزایا و معایب رابطه با همکار حرف بزنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که به کشش جنسی تن بدهید یا کاملاً رهایش کنید.

مزایا

1. می‌توانید با هم وقت بگذرانید

وقتی با کسی رابطه دارید که همکارتان نیست، تنها خارج از ساعت کاری می‌توانید او را ببینید. اما اگر همکارتان باشد، هرروز فرصت دارید تا باهم باشید.

2. می‌توانید با تمام توان کار کنید

اگر کسی که عاشقش هستید همکارتان باشد، می‌دانید که همیشه سر کار حمایتتان خواهد کرد. به همین علت همیشه کسی کنارتان است که می‌توان به او تکیه کرد. می‌توانید با او یواشکی درباره بقیه افراد حرف بزنید و بخندید و کار هم بکنید.

3. می‌توانید گلایه‌های خود را با هم در میان بگذارید

اگر پارتنرتان همکارتان نباشد، مجبورید تا پایان ساعت کاری صبر کنید تا شکایت‌ها و گله‌های خود را به قصد دلداری‌گرفتن با او مطرح کنید. اما اگر در یک محیط کار کنید، پارتنرتان می‌تواند راحت‌تر درکتان کند و دلداریتان دهد.

معایب

1. ممکن است مسائل شخصی وارد محیط کار شود

اگر در رابطه به مشکل بخورید، ممکن است مشکلاتتان به محیط کار هم سرایت کند و بر عملکرد شغلیتان اثر منفی بگذارد. به همین دلیل است که اغلب کارفرمایان مخالف رابطه بین کارکنانشان هستند.

2. باهم‌بودن هرروزه و همیشگی ممکن است بیش‌ازحد باشد

اگر همکارتان پارتنرتان باشد، بیشتر از حالت عادی می‌توانید یک‌دیگر را ببینید که یک مزیت است اما ممکن است عیب هم باشد. گاهی خوب است از کسی که عاشقش هستید، کمی فاصله بگیرید. باورش سخت است اما هر چیزِ خوب بیش‌ازحد می‌تواند بد باشد.

3. اگر جدا شوید چه؟

کارکردن کنار هم تا وقتی که با هم رابطه دارید خیلی هم خوب است اما اگر همه‌چیز به‌هم بریزد چه؟ ناراحت‌کننده است که جدا شوید اما مجبور باشید هرروز یک‌دیگر را سر کار ببینید.

4. ممکن است رقیب شوید

اگر هردوی شما در یک سطح باشید و کار یکسانی انجام دهید و ناگهان موقعیتی برای ارتقای شغلی پیش بیاید چه؟ آیا باید برای جایگاه شغلی بهتر باهم رقابت کنید؟ اگر یکی از شما دلخور شود که دیگری زودتر از او پله‌های ترقی را پیموده چه؟

5. سایر همکارانتان ممکن است خوششان نیاید

شاید فکر کنید کسی اهمیت نمی‌دهد اما برای بعضی افراد مهم است. رابطه با همکار اغلب یعنی هرکس که با او کار می‌کنید، به جزئیات زندگی و عشقتان دسترسی دارند. اگر بقیه درموردتان حرف بزنند چه؟ و اگر این حرف‌ها خوب نباشند چه؟

بعد از بررسی نشانه‌های تمایل جنسی همکار چه فکر می‌کنید؟ آیا این تمایل و کشش یک‌طرفه است؟ یا به‌نظر می‌رسد که او هم به شما تمایل دارد؟ و اگر کار به رابطه برسد چه خواهید کرد؟


منبع

17 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-08-27 01:17:11 +0430 +0430

به شدت غلطه با همکار بودن. . ادم تو کاسه آبخوری که نمیشاشه

5 ❤️

2022-08-27 02:28:46 +0430 +0430

فقط با بکنی و بری ، رابطه طولانی مدت نباید باشه

2 ❤️

2022-08-27 09:49:06 +0430 +0430

آقا بخدا این دقیقا مشخصات رئیس منه فقط حیف که جای دولتیه و رییسم دوبرابر من سن داره و میترسم…

2 ❤️

2022-08-29 00:25:24 +0430 +0430

همه اش درسته و تو محیط کار یعنی اعلام خطر، فقط احمق ها تو محیط کار روابط این مدلی دارن، انگشت نما میشن و مدتها بعد از رفتن یا اخراج شدنشون بقیه راجع بهشون حرف میزنن

2 ❤️

2022-08-29 18:30:04 +0430 +0430

اینا دیگه نشونه نیست. رسما داره میگه بیا منو بکن دیگه 😂

2 ❤️

2022-08-31 16:07:49 +0430 +0430

من هیچ وقت با همکارام وارد رابطه نشدم به نظرم غلطه

2 ❤️

2022-09-04 23:21:37 +0430 +0430

از قدیم گفته اند که :
جایی که پول در میارن ، دول در نمیارن .!!!

4 ❤️

2022-09-13 00:31:38 +0430 +0430

جالب بود…

1 ❤️

2022-09-13 01:50:10 +0430 +0430

↩ علی بابا و چهل کس بغداد
باید کارو عوض کنی

0 ❤️

2022-09-19 16:18:49 +0430 +0430

جایی ک درس میخونی و جایی ک کار میکنی شلوارتو در نیار ، تمام

0 ❤️

2022-11-22 18:10:42 +0330 +0330

↩ Doctorwhite
از اونجایی که من عاشق گل و گیاه تو محل کار سابقم بخاطر علاقه ام به گیاهان موجب شد که با یکی از همکارام که از شانس خوبم مطلقه هم بود دوس بشم و رابطه برقرار کنم ولی به همه پیشنهاد میکنم به هیچ وجه تو مجل کار با همکار طرح رفاقت نریزید چون ممکنه به ضررتون نموم بشه مثل من
من با همکارم رفیق شدم، باهم بیرون میرفتیم و عشقو حال میکردیم ، دستم همیشه لای کصش بود و دائم مورد عنایت قرارش میدادم منتها سر یه مساله مسخره بحثمون شد و موجب شد که بخاطر اون از کارم‌اخراج بشم چون ایشون منشی مدیرعامل شرکت بود و حسابی برام زیراب زدن

0 ❤️

2022-11-26 21:11:46 +0330 +0330

↩ Mahnazttt
تو که اینقدر خوشگلی چرا تو کف کس دیگه ، من هم تنهام هستم اگه پیام بدی …

0 ❤️

2022-12-03 19:20:00 +0330 +0330

من آلمان زندگی میکنم . تو محل کار با همکارم رابطه داشتم رییسمون فهمید و گفت یکیمون باید بریم از اونجا …

1 ❤️

2023-02-11 11:18:38 +0330 +0330

تجربه کردم 👏 😎

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «