آموزش شمع بازی در BDSM، اجرا و لذت آتش(بخش دوم)

1403/03/28



بازی با شمع صرفا یک لذت دردآور نیست. می‌توانید یک اثر هنری روی بدن ساب‌میسیو خلق و از آن عکاسی کنید. شمع بازی مهارت خاصی است که باید به خوبی یاد بگیرید. از انتخاب نوع شمع گرفته تا چینش و فضای اتاق و البته نحوه ریختن شمع. در این مقاله به شما اجرا و لذت شمع بازی را یاد می‌دهیم.

** جو و فضای اتاق بازی**
حرارت شمع ذوب شده
استفاده از شمع
برای چه جاهایی از شمع استفاده کنیم
هیجانات
پاک کردن شمع



جو و فضای اتاق بازی

نور گرم و ملایم شمع روی بیشتر پوست‌ها جذاب است. روشنایی شمع رابطه‌‌ای قدیمی و دراز مدت با عشق و احساسات دارد. سوسوی نور شمع بسته به نوع قرار دادن آن توسط سلطه‌گر، می‌تواند ترسناک یا بسیار زیبا و فریبنده به نظر برسد.
محل نگهداری شمع‌ها به مرور از فانوس‌های دریایی و اسکلت جمجه‌ها تکامل پیدا کرد. هم‌اکنون نیز شمع‌های زیبای بسیاری جهت تزئین استفاده می‌شوند. شمع‌های درخشان و بسیار براق برای استفاده روی پوست مناسب نیستند، زیرا در ساختار آنها موادی همچون اکریلیک به کار رفته است که با پوست سازگار نیستند. شمع‌هایی که در ساخت آنها از فلزات استفاده شده نیز برای پوست مناسب نیستند، از عقل‌تان کمک بگیرید. شمع‌های پهن و استوانه‌ای برای این کار مناسب به نظر می‌رسند. آنها به راحتی تمام نمی‌شوند و همچنین روی پوست نیز راحت‌تر خنک می‌شوند.
یک چراغ قوه برای مواقعی که ممکن است برق قطع شود، کنار بگذارید. اگر در مناطقی این کار را انجام می‌دهید که احتمال زلزله هست، مطمئن شوید که شمع‌ها بیش از حد ایمن و بی‌خطر هستند و در صورت افتادن، خسارت زیادی وارد نمیکنند. (برای مثال، آدلاید در جنوب استرالیا، منطقه خطرناکی است)
در رایحه درمانی از شمع‌های وارمر استفاده می‌شود که نور کم و جو بسیار خوبی دارند، شما نیز اگر مطمئن هستید که فضاسازی روی سلطه‌پذیرتان تاثیر گذار است این مورد را نادیده نگیرید. شاید یکی از دلایل ذوب ماندن پارافین در این نوع شمع‌ها، روغن‌های مشتعلی ست که در ساختار این نوع شمع‌ها به کار رفته است؛ به هرحال مطمئن شوید که مواد شیمیایی خاصی در شمع به کار نرفته باشد تا مانع بروز آسیب‌های پوستی غیرقابل پیش بینی شوید.



حرارت شمع ذوب شده

هرچه فاصله شمع با بدن بیشتر باشد، هنگام ریختن روی بدن، خنک‌تر می‌شود. در ابتدا شمع را با حرارت کم روی بدن بریزید. هرچه شمع دیرتر روی پوست بریزد، حرارتش نیز کمتر می‌شود؛ بنابراین شمع‌های پهن و استوانه‌ای برای این کار مناسب هستند.
من معمولا هنگام استفاده از شمع‌های استوانه‌ای و پهن، زمانی که شمع به مقدار کافی آب شده است، آن را قبل از ریختن روی بدن خاموش می‌کنم. به این ترتیب، وقتی شمع را سرازیر می‌کنم شعله آن باعث خراب و کج شدن ظاهر شمع نمیشود و شمع نیز سریعتر خنک می‌شود.
شمع‌های تولد حرارت بسیار بالایی دارند. شمع‌های وارمر و شمع‌های بلند نیز ممکن است به دلیل داشتن «سفت کننده» درجه حرارتشان به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. با این حال، برخی از شمع‌های وارمر از پارافین خالص تهیه شده‌اند و برای این کار بسیار مناسب هستند. «شمع خود را تست کنید!»
خوشبختانه، سادگی و نداشتن مواد اولیه خاص به معنای ارزان بودن و در دسترس بودن محصول است، شمع‌ سفیدِ ساده از بهترین موارد برای شمع بازی است. شمع‌هایی که دمای ذوب کمی دارند، ارزش خریدن دارند. جهت افزایش میل جنسی میتوان آنها را روی بدن و حتی روی دستگاه تناسلی ریخت. شمع ذوب شده را به هیچ وجه داخل هیچ کدام از مجاری بدن نریزید. سوختگی داخلی، سوزش و انسداد مجاری از جمله آسیب‌های بسیار شدیدی ست که رخ میدهد.
اگر تصمیم دارید به جای استفاده از شمع، مومِ آن را درون ظرف ذوب کنید، برای این کار به هیچ وجه از مایکروویو استفاده نکنید؛ زیرا در این صورت، موم شمع حرارت بسیار بالایی پیدا میکند که خطر سوختگی به همراه دارد.




استفاده از شمع

هنگام ریختن یا چکاندن شمع بسیار مراقب باشید. ممکن است شمع به صورت ناخواسته به اطراف بپاشد. ریختن و چکاندن شمع را با سرعت‌های مختلف امتحان کنید تا با میزان پاشیدن آن به اطراف آشنا شوید. من برای امتحان میزان پاشیدن شمع، از کاغذهای باطله‌ای که روی زمین قرار می‌دهم، استفاده کنم؛ اما کاغذ به تنهایی محافظ خوبی برای سطح زمین، موکت و فرش نیست، بنابراین بسیاری از افراد مایلند علاوه بر کاغذ از یک ملحفه نیز استفاده کنند.
هنگام سرازیر کردن شمع، ممکن است فتیله روشنش بر روی پوست بیافتد و باعث سوختگی شود. آخ آخ آخ؛ این اتفاق برای من موقع تست شمع رخ داد.
همانطور که با شمع روشن، پارافین را روی پوست می‌ریزد، به آنچه که بالای شمع قرار گرفته است نیز فکر و توجه کنید. مو بسیار اشتعال پذیر است. اگر پوزیشن سلطه‌پذیرتان عمودی ست، حرارت شعله شمع ممکن است تا چانه و یا شکم او بالا برود. موی سوخته بوی بسیار وحشتناکی دارد و برخلاف انتظار، سلطه‌پذیر نیز به سرعت خود را می‌بازد.



برای چه جاهایی از شمع استفاده کنیم

سر و صورت برای شمع بازی جاهای خوبی نیستند. خطر سوختگی و آسیب به خصوص برای چشم بسیار زیاد است. پاک کردن شمع از روی موهای سر نیز بسیار دشوار و دردناک است و اگر موهای سر به طور ناگهانی آتش بگیرند می‌تواند فاجعه به بار آورد.
بسیار مراقب مناطقی از بدن که پوست، نازک و حساس است یا رگ و مویرگ‌های زیادی در آنجا قرار دارند، باشید. از ریختن شمع در مناطقی که با غشای مخاطی پوشانده شده‌اند اجتناب کنید، شمع ذوب شده برای استفاده داخلی مناسب نیست. افراد پر مو هنگام پاک کردن شمع، مشکل پیدا می‌کنند؛ زیرا شمع همراه با مو از سطح پوست جدا می‌شود. زیورآلاتی که به بدن متصل هستند مانند پیرسینگ، برای شمع بازی مناسب نیستند؛ زیرا در صورت ریختن شمع در این نواحی احتمال عفونت وجود دارد و پاک کردن آن نیز آسان نیست.
شرایط فردیِ سلطه‌پذیر نیز بسیار مهم است. نسبت به ترک خوردن استخوان، حساسیت به مواد شیمیایی همچون رنگ و یا دیگر مواد موجود در ترکیبات شمع و آسیب دیدن پای افراد دیابتی مراقب باشید. پوستی که به تازگی اپیلاسیون شده باشد برای شمع بازی مناسب نیست زیرا احتمال عفونت‌های پوستی وجود دارد؛ همچنین پوستی که به تازگی شلاق خورده است یا هر پوستی که حساس شده باشد نیز برای این بازی مناسب نیست.
حساسیت پوست سرد نسبت به شمع آب شده بسیار بیشتر است و حتی ممکن است دچار سوختگی جدی شود. کار عاقلانه این است که از انجام این بازی روی پوستی که پوسته پوسته شده خودداری کنید. اگر بر روی پوست مواد شیمیایی خاصی همچون دئودورانت، عطر یا مانند آن وجود دارد، قبل از شروع بازی ابتدا آن را تست کنید.




هیجانات

من با سلطه‌پذیری بازی کرده‌ام که حتی با یک قطره شمع نیز وحشت میکرد، او خودش هم نمیدانست که چنین واکنشی ممکن است از خود نشان دهد. ما همیشه باید نسبت به شرایط هم‌بازیمان و واکنش‌هایی که ممکن است از خود بروز دهد آگاه و آماده باشیم. ممکن است اسلیوی در یک جلسه عاشق شمع بازی باشد در حالیکه در جلسه دیگر قادر به تحمل آن نباشد. امنیت روانی چیزیست که باید نسبت به آن آگاه باشید.
شمع بازی می‌تواند صرفا به علت احساسات و واکنش‌ها انجام شود، اما زیبایی آن روی پوست، همچون دریاچه‌ای روان و یا همچون فلس‌های اژدها چشم را می‌نوازند. می‌توانید تصاویر زیبایی بیافرینید. شمع بازی از نظر زیبایی شناسی بسیار لذت بخش و زیباست. پس از چندبار تست آن، احتمالا دوست دارید آن را امتحان کنید. اگر نخستین بار است که از برده برای آفریدن یک اثر هنری استفاده میکنید باید بسیار مراقب احساسات او باشید.




پاک کردن شمع

در هنگام بازی، پاک کردن شمع را به خاطر داشته باشید. در مناطقی که مو وجود دارد بهتر است بسیار احتیاط کنید یا فقط در نواحی بدون مو این بازی را انجام دهید. پاک کردن شمع سرد شده می‌تواند دردناک باشد و این برای یک هم‌بازی جدید ممکن است آزار دهنده باشد.
پاک کردن شمع از روی بدن فرد پر مو میتواند بسیار خسته کننده باشد، به خصوص وقتی از سرد شدن آن زمان زیادی گذشته باشد. به طور معمول شمع با دوش آب گرم بدون درد و عوارض جانبی پاک می‌شود، به شرطی که شرایط روحی و جسمی سلطه‌پذیر مناسب باشد و در حمام صدمه نبیند. شمع معمولا تا پایان جلسه بدون آسیب رساندن می‌تواند روی پوست باقی بماند. شمع از روی پوستِ بدون مو و صاف تکه تکه و جدا میشود و یا میتوان از یک ابزار با لبه‌های صاف برای این کار استفاده کرد. راههای مختلف بی پایانی وجود دارند، اما برای پاک کردن شمع از روشی امن استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از شلاق برای پاک کردن شمع استفاده کنید، تکه‌های شمع به همه جا پرواز خواهند کرد. برخی از روش‌های پاک کردن شمع، پیشرفته هستند و مخصوص کسانی است که به توانایی‌های خود در شلاق زدن و به توانایی سلطه‌پذیرشان در تحمل احساسات شدید، باور دارند. اگر این کار را کردید، بسیار مراقب نقاطی که پیرسینگ شده‌اند باشید.
استفاده از یخ برای سرد کردن شمع جهت پاک کردن آن برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب نیست و ممکن است به علت اختلاف دما تاثیر نامطلوبی داشته باشد؛ برای چنین افرادی آب سرد گزینه بهتری ست. من معمولا از هیچ روشی برای خنک کردن شمع استفاده نمیکنم، آن را رها میکنم تا روی پوست به مرور خنک شود. اگر از اسپری آب سرد استفاده کنید، احساسات فوق‌العاده‌ای میتواند ایجاد شود.
اگر تغییر دما به طور ناگهانی و بدون هشدار قبلی صورت بگیرد، ممکن است به واکنش شدید روانی و جسمی سلطه‌پذیر منجر شود؛ این امر به خصوص در مواقعی مهم است که سلطه‌پذیر در پوزیشنی است که احتمال افتادن او وجود دارد.

2480 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-06-17 13:56:15 +0330 +0330

💜💜💜

0 ❤️

2024-06-17 16:42:07 +0330 +0330

💜💜💜

0 ❤️

2024-06-18 04:07:19 +0330 +0330

💜💜💜

0 ❤️

2024-06-18 14:02:58 +0330 +0330
0 ❤️

2024-06-18 15:52:20 +0330 +0330

کسی هست فانتزیش باشه یا انجام داده باشه ؟

0 ❤️

2024-06-19 01:30:04 +0330 +0330

💜💜💜💜

0 ❤️

2024-06-19 18:59:09 +0330 +0330

💜💜💜💜💜

0 ❤️

2024-06-20 14:03:31 +0330 +0330

💜💜💜

0 ❤️

2024-06-26 00:08:23 +0330 +0330

اسلیو خوب واسه شمع بازی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «