25 پیشنهاد و پوزیشن برای سکس بهتر در حمام

1403/03/07

طی سال‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، سکس در حمام را به عنوان یک عمل فوق‌العاده عاشقانه و تقریباً بی ‌نقص که همه‌ی ما باید انجام دهیم، به تصویر کشیده‌اند. اما هر کسی که سکس در حمام داشته است، احتمالاً به شما خواهد گفت که همیشه به اندازه تصویری که برایتان ساخته‌اند، عالی نیست. سکس با یک نفر در حالی که بخار فضا را پر کرده و آب گرم دور شما می‌ریزد، قطعاً جذاب به نظر می‌رسد، اما باید به درستی انجام شود، زیرا هیچ چیز بدتر از لیز خوردن و رفتن به اورژانس، حس و حال شما را خراب نمی‌کند.
بنابراین، اگر می‌خواهید یک سکس در حمام دلچسب را بخشی از برنامه‌ی خود قرار دهید، قبل از شروع کار، چند نکته وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید و آن‌ها را به خاطر بسپارید. در اینجا چند نکته تخصصی، پوزیشن‌هایی که به شما کمک می‌کند تا موقعیت مناسب را پیدا کنید و اقدامات احتیاطی که باید انجام دهید، آورده شده است.


چگونه در حمام سکس داشته باشیم

1. از فشار، بخار و دمای آب به نفع خودتان استفاده کنید.
بر اساس گفته‌ی شانون چاوز قریشی (Shannon Chavez Qureshi)، روانشناس با گواهی‌نامه‌ی AASECT، سکس در حمام باید شامل تمام عناصر آب از جمله دما، بخار، فشار، رطوبت و لغزندگی باشد.
کِیسی تَنر (Casey Tanner)، سکس‌تراپیست و متخصص سکس در LELO، توصیه می‌کند: «اگر دوش شما سردوش دستی دارد، دما و فشار را به دلخواه تنظیم کنید و سپس آب را روی مناطق حساس مانند نوک سینه‌ها، پشت گردن، مچ دست یا کلیتوریس بریزید.»
در اینجا، داشتن یک سردوش قابل تنظیم نیز مفید خواهد بود. مگ‌وین وایت (Megwyn White)، متخصص مسائل جنسی بالینی و مدیر آموزش Satisfyer توصیه می‌کند: «هنگام سکس در حمام، جهت آب را از صورت خود دور کنید. بهتر است جهت سردوش را به سمت مناطقی مانند پاها و پایین کمر تنظیم کنید.»
2. ممکن است به راحتی لیز بخورید، پس مواظب باشید!
داخل وان خیلی لیز است! مخصوصاً زمانی که در حال تلمبه زدن هستید و نیاز است خودتان را با دست و پا به دیوار تکیه دهید، با وجود آب و کف صابون، حفظ تعادل کار بسیار سختی خواهد بود. چاوز قریشی می‌گوید: «داخل وان حتماً یک زیرانداز ضد لغزش داشته باشید و حتی در صورت لزوم، یک زیرانداز هم بیرون از حمام قرار دهید تا بعد از بیرون آمدن، آب اضافی را جذب کند.»
همچنین به خطرات احتمالی در حمام خود توجه داشته باشید. هر چیزی که لیز خوردن روی آن آسان است، باید برداشته شود و مطمئن شوید هر چیزی که برای تکیه‌گاه نگه می‌دارید، محکم متصل شده باشد و در حین سکس نشکند. (بخاطر داشته باشید که اکثر میله‌های دوش نمی‌توانند وزن یک انسان را تحمل کنند و در صورت تلاش برای تکیه دادن به آن‌ها، ممکن است باعث آسیب شوند.)


3. از روان‌کننده استفاده کنید.
درست است…آب، خیس است، اما به معنای داشتن روان‌کننده‌ای که برای دخول نیاز دارید، نیست. در واقع، جریان مداوم آب در حمام ممکن است روان‌کننده طبیعی واژن را بشوید که خود می‌تواند باعث کمی ناراحتی شود. جس اُریلی (Jess O’Reilly)، متخصص مسائل جنسی، می‌گوید: «ممکن است برای حداکثر لذت به مقداری روان‌کننده نیاز داشته باشید، اما مطمئن شوید که نوع درستی از آن را انتخاب می‌کنید.»
اُریلی توضیح می‌دهد: «روان‌کننده‌های بر پایه آب را برای استفاده خارج از حمام نگه دارید. از آنجایی که آب خالص، ماده اصلی این نوع روان‌کننده‌ها است، هنگامی که با آب مخلوط شوند، به سرعت شسته می‌شوند. روان‌کننده‌های بر پایه سیلیکون، احساس لغزنده و نرمی منحصربه‌فردی دارند که نه تنها برای پوست مناسب است، بلکه زیر آب نیز لغزنده باقی می‌ماند و ماندگاری بیشتری دارد.»
4. لوازم مخصوص سکس در حمام را تهیه کنید.
شانون چاوز قریشی می‌گوید: «یک کیت مخصوص سکس در حمام با تمام وسایلی که نیاز دارید، از جمله اسباب‌بازی‌ها جنسی، پراپس، اسفنج‌ها، یک چهارپایه (اگر در حمام خود نیمکتی ندارید) و دستگیره‌های مکنده تهیه کنید. این وسایل جانبی قرار گرفتن در پوزیشن‌های مختلف را آسان‌تر می‌کنند و راحتی و پشتیبانی را در فضای کوچک‌تر حمام فراهم می‌آورند.»
مایکل استوکس، درمانگر مسائل جنسی و دارای مدرک تحصیلی LMHC می‌گوید: «اگر اسباب‌بازی‌ها جنسی، ضد آب باشند، می‌توانند برای سکس‌های در حمام عالی باشند. اسباب‌بازی‌های جنسی شامل دیلدوها، کص‌های مصنوعی، بات پلاگ‌ها و غیره می‌توانند لذت و سرگرمی فوق‌العاده‌ای را در حمام به ارمغان بیاورند.» او می‌گوید: «چیدن آن‌ها روی پیشخوان حمام و انتخاب هر کدام که می‌خواهید از آن در سکس استفاده کنید، سرگرم‌کننده است! هرچه انتخاب‌های بیشتری داشته باشید، سکسی‌تر می‌شود!»
اسباب‌بازی‌ها جنسی، به خصوص اگر برای دخول استفاده شوند، لازم است برای اطمینان در هنگام استفاده در حمام، نیازمند استفاده با روان‌کننده‌های بر پایه سیلیکون باشند.»


5. به طور مداوم با هم ارتباط برقرار کنید.
وایت می‌گوید: «مهم نیست اولین بار باشد که در حمام سکس می‌کنید یا حرفه‌ای باشید، اطمینان از راحتی پارتنرتان مهم است. به طور مداوم با هم چک کنید تا مطمئن شوید پوزیشن‌ها، حس خوبی دارند، با این نکته که به خاطر داشته باشید کارهایی که در رختخواب از آن‌ها لذت می‌برید ممکن است به دلیل تغییر احساسات به خاطر آب و بخار، در حمام حس یکسانی نداشته باشند.»
همچنین به دمای آب اطراف خود توجه داشته باشید. وایت می‌گوید: «رابطه جنسی می‌تواند باعث گرما شود، بنابراین باید به گرم نگه داشتن آب به اندازه‌ای که هر دو شریک دوست داشته باشند، توجه کنید. بنابراین دمای آب باید آخرین نگرانی شما در سکس در حمام و زمانیکه در اوج لذت هستید، باشد.»
6. در پوزیشن‌های ایستاده و ایمن سکس کنید.
هنگامی که صحبت از سکس در حمام می‌شود، پیدا کردن پوزیشن‌های مناسب می‌تواند کل تجربه (و احتمالاً گردن شما) را تحت تأثیر قرار دهد. حمام بسیاری از افراد فضای کمی دارد، به این معنی که پوزیشن‌های مورد علاقه شما در اتاق خواب ممکن است در حمام به خوبی جواب ندهند. به طور کلی، پوزیشن‌های ایستاده به همراه هر چیزی که به هر دو نفر اجازه دهد برای جلوگیری از لغزش به طور ایمن در جای خود بایستند، بهترین گزینه برای سکس در حمام هستند.


بهترین پوزیشن‌ها برای سکس در حمام

1. داگی (Doggy)
آنجلا روزاریو (Angela Rosario)، متخصص اسباب‌بازی جنسی در TooTimid می‌گوید: «این پوزیشن، یکی از بهترین پوزیشن‌های امتحان‌شده و عالی برای سکس در حمام است. در این پوزیشن، زن می‌ایستد و برای حفظ تعادل دستانش را به دیوار تکیه می‌دهد، در حالی که پارتنرش عمل دخول را انجام می‌دهد. مرد می‌تواند از آلت، اسباب بازی جنسی یا انگشتانش استفاده کند.»


2. رقصنده باله (The Ballet Dancer)
این پوزیشن رو در رو برای رابطه جنسی واژینال عالی است. وایت توضیح می‌دهد، زن با تکیه بر یک پا به دیوار تکیه می‌دهد و پارتنرش، پای دیگر و کمر او را نگه می‌دارد. به طور جایگزین، روزاریو می‌گوید: «زن می‌تواند یک پا را روی لبه وان یا روی یک زیرانداز قرار دهد.»
وایت توضیح می‌دهد: «مزیت این پوزیشن این است که به شما امکان می‌دهد مستقیماً با پارتنرتان ارتباط چشمی برقرار کنید. این موقعیت برای تحریک نقطه G عالی است و می‌توانید از آب دوش برای تحریک کمر و به منظور کمک به رفع تنش‌ها استفاده کنید. واقعاً احساس فوق‌العاده‌ای دارد!»


3. رابطه دهانی در حالت ایستاده (Standing Oral)
چاوز قریشی پیشنهاد می‌کند: «طرفین می‌توانند خم شوند یا روی زانوهایشان قرار بگیرند و آلت پارتنر خود را با دهان و دست تحریک کنند. این کار به شما دسترسی بهتر به بدن پارتنر‌تان را می‌دهد و آب نیز باعث روان‌کاری طبیعی و احساسات لذت‌ بیشتر می‌شود.»


4. نشستن با پاهای باز روی یک لبه (Straddle the Edge)
وایت این پوزیشن را برای اورال سکس و انگشت کردن واژن پیشنهاد می‌کند و می‌گوید: «زن پشت به دوش شده و زانوهای خود را خم می‌کند. یک پا در کنار حمام قرار داده و دستان خود را به دیوار فشار می‌دهد. مرد می‌تواند در حالت دو زانو یا حتی نشسته قرار گیرد تا زن را با زبان، انگشتان یا یک اسباب بازی جنسی ایمن در برابر آب تحریک کند. وی توضیح می دهد: «فواید این پوزیشن این است که فرصت کافی برای تحریک نقطه G از طریق رابطه دهانی را فراهم می‌کند. قوس دادن به کمر و بالا و پایین شدن به تحریک بهتر کمک می‌کند.»


5. آبیاری باغ (Water the Garden)
وایت توضیح می‌دهد: «یکی از طرفین در زیر دوش با پاهای باز می‌نشیند. پارتنرش خم شده تا به صورت اورال، با دست خود یا هر روش دیگر، طرف مقابل را تحریک کند. این یک پوزیشن عالی برای همه آناتومی‌های جنسی است که توسط پارتنر خود در یک پوزیشن ایستا و آرامش بخش مورد بررسی قرار می‌گیرند. این پوزیشن، فضای کافی برای دسترسی به اکثر نقاط حساس مانند واژن، کلیتوریس، بیضه ها و آلت مرد را فراهم می کند.»


6. پیچ واپیچ (corkscrew)
روزاریو می‌گوید: «اگر بتوانید دست‌های خود را روی نیمکت یا صندلی که در حمام است قرار دهید، می‌تواند یک پوزیشن عالی برای پارتنرتان که دراز کشیده است باشد. مثلا در پوزیشن پیچ واپیچ، زن، پشت به مرد روی نیمکت دراز می‌کشد و مرد می‌تواند از پشت سر عمل دخول را انجام دهد.»


7. روی میز (The Tabletop)
روزاریو می‌گوید: «اگر نیمکت دوش داشته باشید، پوزیشن دیگری که می‌توانید از آن بهره ببرید بدین ترتیب است که زن بر روی کمرش و در لبه نیمکت آویزان می‌شود و می‌تواند پاهای خود را بر روی سینه مرد قرار دهد تا کنترل بهتری بر روی تمپو و عمق تلمبه‌ها داشته باشد.


8. نیلوفر خیس (Wet Lotus)
این پوزیشن از آنجایی که به صورت نشسته روی زمین انجام می‌پذیرد، از سر خوردن جلوگیری می‌کند. وایت می‌گوید: «این یک پوزیشن عالی و راحت برای دخول واژینال است چراکه به خوبی نقطه G را تحریک می‌کند. روی پارتنرتان بنشینید و پاهایتان را دور او حلقه کنید. با تنظیم زاویه خم شدن خود، شدت دخول را تنظیم کنید و از قدرت پاهایتان برای تنظیم ریتم و عمق تلمبه‌ها بهره ببرید. این پوزیشن برای نزدیکی و حس صمیمیت بیشتر با پارتنرتان بسیار مناسب است زیرا امکان برقراری تماس چشمی و نیز تحریک بهتر کلیتوریس وجود دارد. اجرای این پوزیشن، بسیار ساده بوده و اجازه سر خوردن را به شما نمی‌دهد. بنابراین برای زوج‌هایی که به تازگی می‌خواهند سکس در حمام را تجربه کنند، پیشنهاد خوب و ایمنی می‌باشد.»


9. صعود به قله (Peaking the Mountain)
به گفته‌ی وایت، این حالت برای کشش دادن پاها و ستون فقرات عالی است و شبیه خم شدن به جلو در یوگا است، اما با این تفاوت که دستان‌تان روی زمین قرار دارند تا به ثبات وضعیت کمک کند، در حالی که همسرتان درست پشت سر شما قرار دارد. وی توضیح می‌دهد: «این پوزیشن برای سکس مقعدی بسیار مناسب است و همچنین امکان تحریک هم زمان کلیتوریس را نیز فراهم می‌کند»
وایت می‌گوید: «خود این حالت کشش خوبی به ساق پا، پاها و ستون فقرات می‌دهد که می‌تواند ذهن را آرام کند و گردش خون را در ناحیه لگن و اندام‌های جنسی افزایش دهد. همچنین انجام آن نسبتاً آسان خواهد بود. اگر با انعطاف‌پذیری مشکل دارید، می‌توانید از یک نیمکت حمام به عنوان تکیه‌گاه برای نگهداشتن بالاتنه و بازوهای خود استفاده کنید.»


10. رو در رو (Front-to-Front)
چاوز قریشی می‌گوید: «ماساژ دادن در حالت ایستاده می‌تواند بسیار تحریک کننده باشد. از دستان‌تان برای تحریک پشت، سینه، شکم و قسمت‌های داخلی ران استفاده کنید. مالیدن اندام‌های تناسلی نیز می‌تواند منجر به ارگاسم شود. می‌توانید برای لذت بیشتر باسن خود را جلو و عقب کنید. درحالیکه بدن خود را به بدن پارتنرتان نزدیک کرده‌اید، همدیگر را نوازش کرده و عمیق ببوسید.»


11. آبشاری (Waterfall)
چاوز قریشی توصیه می‌کند: «اگر نیمکت یا چهارپایه‌ی حمام دارید، آن را زیر آب قرار دهید تا یک آبشار کوچک درست کنید. یک نفر روی صندلی نشسته و دیگری برای دخول، تکان دادن باسن یا مالیدن اندام‌های تناسلی به همدیگر روی او می‌نشیند.»

(ادامه در پست بعدی)

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-05-27 09:35:07 +0330 +0330
مزایای سکس در حمام

- کاهش تنش در بدن
دکتر وایت می گوید که آب گرم دوش برای کاهش تنش در بدن عالی است و می‌تواند به هر دو طرف کمک کند تا آرامش بیشتری برای معاشقه داشته باشند. او می‌گوید: «از آنجایی که آب کل بدن را می پوشاند، باز شدن و پذیرا بودن نسبت به مناطقی که دچار تنش هستند بسیار راحت‌تر است.» شما می‌توانید از آب برای آرامش دادن به مناطقی از بدن که بیشتر به آن نیاز دارند، مانند پشت یا شانه‌ها استفاده کنید.»
- تنوع
تنوع باعث افزایش جذابیت و هیجان در یک زندگی جنسی یکنواخت می‌شود. جابجایی سکس از اتاق خواب به حمام می‌تواند تغییر فوق العاده ای باشد. تَنر اضافه می‌کند: «سکس در حمام به شما این امکان را می‌دهد تا در پوزیشن‌هایی که ممکن است در اتاق خواب کشف نکرده باشید، خلاقیت به خرج دهید. از نیمکت‌های دوش یا صندلی‌هایی که فرصت بیشتری برای کاوش و در عین حال ثبات را فراهم می‌کنند، استفاده کنید.»
- تمیزکاری آسان
تَنر می‌گوید: «نگرانی در مورد ملحفه‌های نامرتب یا عرق کردن قبل از کار را کنار بگذارید. سکس در حمام، یک نظافت داخلی دارد که به شما امکان می‌دهد بدون آنکه کثیف بمانید، از سکس لذت ببرید.» وی اضافه می‌کنند که نظافت آسان، آن را برای رابطه جنسی در دوران پریود نیز عالی می‌کند و همچنین می‌تواند برای دردهای قاعدگی تسکین دهنده باشد. “رابطه جنسی در دوران پریود در حمام می‌تواند هم راحت و هم آرامش بخش باشد.”


- ذهن آگاهی (Mindfulness)
تَنر می‌گوید: «دوش گرفتن، حواس پنچ‌گانه را درگیر می‌کند و فرصت‌های زیادی را برای توجه به صداها، بوها، دما و بافت‌هایی فراهم می‌کند که در اتاق خواب به آنها دسترسی نداریم. حس چکه کردن آب گرم روی کمرتان، دیدن خود و همسرتان در آینه حمام یا بوی تجهیزات حمام مورد علاقه خود را حس کنید. از آنجا که ما می‌توانیم در لحظه حضور داشته باشیم و به چیزی که تجربه می‌کنیم، توجه کنیم، لذت جنسی افزایش می‌یابد، بنابراین لحظه‌ای برای جذب همه اینها وقت بگذارید.» او همچنین توصیه می‌کند یک اسپیکر ضد آب به حمام خود بیاورید و برای بهبود فضا، یک پلی لیست جذاب پخش کنید.
- انجام چند کار با هم
گاهی اوقات پیدا کردن زمان مناسب برای سکس، بخصوص سکس صبحگاهی، می‌تواند دشوار باشد. اما تَنر اشاره می‌کند که سکس در حمام می‌تواند به شما امکان دهد که سکس را نیز در کنار حمام به برنامه صبحگاهی خود اضافه کنید. او پیشنهاد می‌کند: «حمام خود را با حمام همسرتان ترکیب کنید و از فرصت استفاده کنید تا بدن یکدیگر را بشویید، با شامپو سر همدیگر را ماساژ دهید یا بعد از آن لوسیون بزنید. سکس در حمام روشی کاربردی و ارتباطی برای شروع روز شما خواهد بود.»
- تقویت کننده سلامت عمومی
به طور کلی، جدای از مزایایی که ارگاسم به همراه دارد، سکس فواید زیادی برای سلامتی به دارد، وایت می‌گوید: «لذت جنسی، فواید بسیار زیادی برای سلامت و تندرستی دارد. با تمرکز بر لذت، به بدن خود فرصتی برای بازیابی توان و بهبود ارتباط با شریک عاطفی خود می‌دهیم. سکس در حمام یک تمرین عالی برای یک لایف استایل سالم است چراکه نه تنها از مزایای رابطه جنسی بهره‌مند می‌شوید، بلکه می‌توانید از خودتان مراقبت کرده و نیز از مزایای طبیعی دوش گرفتن لذت ببرید.»


اقدامات احتیاطی
- حفظ تعادل مهم است
در حمام به دلیل لیز بودن زمین، به خصوص زمانی که حواس‌تان پرت است و درگیر سکس با پوزیشن‌های سخت می‌شوید، به راحتی ممکن است آسیب ببینید. وایت استفاده از زیرانداز ضد لغزش را برای جلوگیری از هر گونه حادثه یا آسیب احتمالی در حمام توصیه می‌کند. او همچنین برای ثبات بیشتر، وسایلی مانند صندلی حمام و دستگیره و همچنین یک زیرانداز حمام و حوله برای بعد از حمام به منظور گرفتن آب اضافی، پیشنهاد می‌کند.

وایت اضافه می‌کند: «در حمام خیلی خشن رفتار نکنید، زیرا این کار احتمال سقوط شما را افزایش داده و باعث می شود همسرتان در حین سکس، دچار گرفتگی عضلات شود. به آرامی پیش بروید و همیشه در مورد نحوه قرار دادن بدن خود کمی محتاط باشید.»

- آب، روان کننده نیست
آب در واقع ممکن است حالت لغزنده بودن طبیعی واژن را از بین ببرد و در صورت عدم استفاده از روان کننده، باعث دردناک شدن رابطه جنسی شود. وایت می گوید: «حتی با وجود اینکه خود آب باعث خیسی می‌شود، این به معنای روان کنندگی نیست. استفاده از یک روان کننده بر پایه سیلیکون در حمام بسیار مهم است، که قطعا باعث لذت بخش تر شدن رابطه جنسی در حمام می‌شود.»

چاوز قریشی نیز اضافه می‌کند که در مورد رابطه جنسی از نوع مقعدی نیز همین موضوع برقرار است: «مهمترین نکته برای سکس مقعدی در حمام، استفاده از روان کننده مناسب است. خطر اصلی، کمبود روان کننده است که می تواند به بافت ظریف کانال مقعد آسیب برساند. هر فعالیت مبتنی بر اصطکاک می‌تواند باعث آسیب به بافت و ورود باکتری شود که منجر به عفونت می‌گردد.»

- حواس‌تان به کاندوم باشد
در حمام نیز باید از روش‌های رابطه جنسی ایمن استفاده کرد. چاوز قریشی می‌گوید: «استفاده از کاندوم را باید قبل از ورود به آب انجام دهید. قرار دادن کاندوم در حمام بعد از خیس شدن، دشوارتر خواهد بود. همچنین مهم است که از روان کننده همراه با کاندوم استفاده کنید تا فعالیت دخول، باعث در آمدن یا پاره شدن کاندوم نشود.»
کاندوم در حمام نیز کارساز است، اما تنها در صورتی این گونه است که به طور ایمن روی آلت تناسلی باقی بماند و از آنجایی که آب می‌تواند احتمال لیز خوردن را افزایش دهد، باید کمی بیشتر مراقب باشید. چاوز قریشی بر اهمیت استفاده از کاندومی که به درستی فیت آلت است، تاکید می کند. وب سایت خرید کاندوم Lifestyles توضیح می‌دهد که “مواد شیمیایی مانند کلر یا افزودنی‌هایی مانند روغن حمام یا حمام حباب‌دار (bubble bath) ممکن است به کاندوم لاتکس آسیب برساند.”
- از تماس مواد شوینده با نواحی تناسلی خودداری کنید
چاوز قریشی می‌گوید: «حتما بدن خود را قبل از شروع رابطه جنسی بشویید، نه در حین آن. صابون و سایر محصولات حمام می‌توانند بسیار لغزنده باشند و برای PH داخلی واژن مناسب نیستند. همچنین صابون در کانال مقعدی می تواند باعث تحریک بافت شود.»

تا زمانی که ایمن و محتاط باشید، سکس در حمام می‌تواند روشی سرگرم کننده و آسان برای ایجاد تنوع باشد.

منبع


2024-05-27 09:49:06 +0330 +0330

درود دوستان. امیدوارم حال دلتون خوب باشه!

بابت تاخیر بوجود اومده تو قرار دادن پست معذرت میخوام. چون پست یه کم طولانی بود و تعداد عکس‌ها هم زیاد، تو قرار دادنش با مشکل روبه‌رو شدم. در هر صورت امیدوارم که مورد توجه‌تون قرار بگیره. نظر شما در مورد سکس در حمام چی؟ تا حالا تجربه کردین؟

دوستدار همه‌تون ARM7997

6 ❤️

2024-05-27 12:31:55 +0330 +0330

↩ arm7997
سلام،
در مجموع تجربه خوبیه
اما کاری نیست که تمایل داشته باشم به طور متناوب انجام بدم.
دقیقا به نکته های خوبی اشاره کردی.
ولی در مجموع انجامش برای من به شخصه سخت و استرس زاست. حتی با رعایت نکاتی که گفتی.

1 ❤️

2024-06-02 19:38:25 +0330 +0330

↩ arm7997
این واسه رمانتیکاست. من یه بار تو حموم سکس کردم نزدیک بود سر بخورم کف کاشی😂

1 ❤️



‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «