انواع ارگاسم زنان

1398/05/29

ارگاسمهای بدن زنان
از ارگاسم چوچوله و نقطه‌ی G گرفته تا ارگاسم نقطه‌ی A

می‌شود از هر کدام یکی داشته باشیم؟ ممنون!

Co-authored by ALIX FOX May 14, 2017

ارگاسم به طور ناباورانه‌ای هنوز به صورت یک راز باقی مانده است با این که نباید اینگونه باشد. با این که اکثر ما با ارگاسم چوچوله و نقطه‌ی G آشنا هستیم ولی با این حال انواع دیگری از ارگاسم وجود دارند که کمتر شناخته شده هستند. در حال حاضر در بین جامعه‌ی پزشکی و متخصصان بحث جدی‌ای درمورد تفاوت ارگاسم‌ها وجود دارد. این ایده که ارگاسم‌ها از نظر فیزیکی متفاوت‌اند و در نقاط مختلفی از مغز اثر می‌گذارند مسئله‌ی بحث‌برانگیزی‌ست و اختلاف زیادی میان متخصصان وجود دارد.
با این که می‌دانیم در افراد مختلف برای رسیدن به ارگاسم نواحی خاصی از بدن تحریک پذیرتر هستند ولی هنوز مشخص نیست که آیا ناحیه و نوع تحریک کردن نواحی مختلف بدن باعث بروز واکنش شیمیایی مختلف در مغز می‌شود یا این که این ارگاسم‌های مختلف واکنش یکسانی در بدن در پی دارند. محققان هنوز بر روی واکنش‌های عصبی ناشی از ارگاسم کار می‌کنند زیرا بعضی از محققان معتقدند تحریک نقاط مختلف بدن باعث ارسال سیگنال‌های مختلف عصبی به مغز می‌شود ولی این باور هنوز در حد یک فرضیه است و تایید نشده است.
ولی دو چیز روشن است؛ اگر نظر دانشمندان را کنار بگذاریم تجربه‌ی زنان نشان می‌دهد که ارگاسم‌های مختلف لذت و حس متفاوتی دارند. من قطعاً خواهان این هستم که متخصصان دلیل این موضوع را به صورت علمی توضیح دهند. ولی آیا در واقعیت چیزی که اهمیت دارد همان حس و لذت شما نیست؟

حال بهتر است فعلاً علم را کنار بگذاریم و روی کص تمرکز کنیم!


۱) ارگاسم چوچوله

اگر می‌خواهید به ارگاسم برسید کلاسیک‌ترین ناحیه‌ی بدن برای این کار چوچوله است. بعضی از تحقیقات نشان می‌دهد که ۹۴٪ زنان برای رسیدن به اوج لذت جنسی به تحریک چوچوله‌ی‌شان نیاز دارند. این عضو جادویی مخصوص لذت زنان ساخته شده است و بیش از ۸۰۰۰ رشته‌ی عصبی (دو برابر رشته‌های عصبی کیر) در آن وجود دارد با اینکه فقط چیزی حدود ۹ سانت طول دارد ولی باید به این نکته توجه کرد که اکثر بافت چوچوله در داخل بدن قرار دارد.

تحریک مستقیم چوچوله آنقدر باعث حساس شدن آن می‌شود که برای خیلی از زنان این لذت را به درد تبدیل می‌کند. اگر انگشتانتان را چرب کنید و به آرامی اطراف چوچوله قرار دهید و چوچوله را بین انگشتانتان فشار دهید و این کار را تکرار کنید. این کار باعث می‌شود تا چوچوله بیش از حد تحریک نشود و پارتنرتان تجربه‌ی لذت‌بخشی داشته باشد.
ژل جدید Durex به نام Intense Gel قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. کافی‌ست با چند قطره از آن چوچوله را ماساژ دهید تا همزمان حس خنکی، گرما و حس مورمور شدن را به پارتنرتان منتقل کنید و جریان خون به این ناحیه را افزایش دهید. بعضی از زنان می‌گویند که استفاده از این ژل باعث می‌شود تا سریعتر به ارگاسم برسند و ارگاسم شدیدتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه کنند.


٢) ارگاسم نقطه‌ی G

نقطه‌ی G حدود ٣ تا ۵ سانت داخل کص و روی دیواره‌ی جلویی (به سمت ناف) کص قرار دارد. بعضی افراد معتقدند این ناحیه بافت متفاوت و سفت‌تری نسبت به بافت‌های اطراف آن دارد، به خصوص وقتی که تحریک می‌شود.

بحث‌های زیادی درمورد این نقطه در جامعه‌ی پزشکی شده است و خیلی‌ها معتقدند هیچ عضو جداگانه‌ای به نام نقطه‌ی G در بدن وجود ندارد، بلکه باور دارند با فشار دادن و تحریک این ناحیه در واقع آن قسمتی از چوچوله که در بدن قرار دارد تحریک می‌شود و دلیل لذت‌بخش بودن تحریک این ناحیه به همین دلیل است.
معمولاً نقطه‌ی G به حرکات محکم و با فشار واکنش نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید این کار را خودتان انجام دهید از یک دیلدو خم و حالت‌دار استفاده کنید تا بتوانید به راحتی و بدون فشار آوردن به کمرتان این ناحیه را تحریک کنید. اسباب‌بازی‌های جنسی شیشه‌ای برای تحریک این ناحیه عالی هستند زیرا به دلیل ساختار محکم و سنگین بودنشان می‌توانند فشار مناسبی را برای تحریک این ناحیه ایجاد کنند، به علاوه می‌توانید آنها را در یخچال سرد و یا در آب گرمشان کنید تا هیجان کار بیشتر شود.


٣) ارگاسم نقطه‌ی U

منظور از U دهانه‌ی ورودی مجرای ادراری‌ست. بعضی از زنان می‌گویند اگر اطراف ناحیه‌ای که از آنجا ادرار می‌کنند به آرامی نوازش داده شود آنها را به ارگاسم می‌رساند. این ورودی با یک بافت اسفنجی قابل نعوظ پوشانده شده و وقتی که فرد تحریک می‌شود این ناحیه سفت‌تر و به اصطلاح نعوظ می‌شود و به لمس کردن بسیار حساس می‌شود.

برعکس نقطه‌ی G بهتر است نقطه‌ی U را آرام و ملایم تحریک کنید و نیازی به اعمال فشار نیست. می‌توانید از پارتنرتان بخواهید که کص‌تان را به خوبی با روان‌کننده چرب کند و سپس سر کیرش را روی کص‌تان از بالا به پایین بکشد. Durex Naturals Intimate Gel روان‌کننده‌ی خوبی برای این کار است زیرا حاوی ماده‌ای به نام “بیولین” است که باعث می‌شود تا تعادل باکتری‌های کص حفظ شود و همچنین چون PH آن با PH پوست یکی است به پوستتان هم آسیبی نخواهد رساند. این محصول همچنین خوراکی نیز هست و طعم خوبی هم دارد.


۴) ارگاسم نقطه‌ی A

منظور از این نقطه “فورنیکس جلویی تحریک‌پذیر” است. این ناحیه در عمق کص و حدود ٣ تا ۴ سانت عقب‌تر از نقطه‌ی G و پشت دهانه رحم قرار دارد.
هیچکس از دخول تا این حد عمیق خوشش نمی‌آید ولی اگر تصمیم گرفتید که یکم شیطنت کنید و اعماق کص‌تان را کندوکاو کنید باید مراقبت باشید که به دهانه‌ی رحم‌تان آسیب نرسانید. تکنیکی را برای تحریک نقطه‌ی A پیدا کنید که مناسب شما و پارتنرتان است. زنانی که این ارگاسم را تجربه کرده‌اند می‌گویند لذت این ارگاسم را از دهانه‌ی رحم تا نوک انگشتانشان حس می‌کنند.
دکتر ‘چالی’ (Dr. Chua Chee) که اولین بار در سال 1993 درمورد این نقطه تحقیق و آن را به جامعه پزشکی معرفی کرد معتقد است که تحریک منظم این ناحیه می‌تواند خشکی کص را کاهش دهید زیرا تحریک این ناحیه باعث می‌شود تا بدن مایع بیشتری در کص ترشح کند و پیشنهاد می‌کند برای این منظور این ناحیه را با انگشت به صورت روزانه به مدت ده دقیقه تحریک کنید.


۵) ایرگاسم (Eargasm)

و حالا ارگاسم متفاوتی به اسم ASMR که مخفف “واکنش حسی ناخودآگاه” است معرفی می‌شود. این ارگاسم حس مورمورمانند، لرزش بدن و حسی شبیه راست شدن موهای بدن را به فرد القا می‌کند که از پایین گردن شروع و در کل شانه تا ستون فقرات پخش می‌شود. خیلی از مردم این حس را آرامش‌بخش و هیجان‌انگیر توصیف می‌کنند و این ارگاسم را به نوعی “ارگاسم پوست” و یا “ارگاسم سر” و… خطاب می‌کنند. این حس می‌تواند از طریق گوش دادن به صداهایی خاص که قالباً آرام، نرم، ملایم و… هستند به فرد منتقل شود.
می‌توانید نمونه های ASMR را در Youtube پیدا کنید (حواستان باشد چون برخی از آنها عجیب هستند زیرا یکسری عناصر بصری و نقش بازی کردن لذت این تجربه را برای طرفداران ASMR افزایش می‌دهد). کانال WhispersRed ASMR می‌تواند شروع خوبی باشد. در این کانال صداهای ترقیب‌کننده‌ای مثل کوتاه کردن مو و حتی ماساژ وجود دارد، می‌دانم عجیب به نظر می‌رسد ولی خیلی حس خوبی دارد. مگر چه چیزی برای از دست دادن دارید؟


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a9653627/different-types-of-female-orgasm

1797 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «