اگر پارتنر مخالف فانتزی باشد

1399/02/25

فانتزی جنسی‌ام را به پارتنرم گفتم و به آن علاقه‌ای نشان نداد. لطفا کمک کنید!

پاسخ یک سکس‌تراپیست درباره‌ی چگونگی کنار آمدن با حس ناخوشایند و خجالت پس از آن

by Vanessa Marin Feb 13, 2020

هر فانتزی جنسی‌ای که مد نظرتان است، از امتحان کردن یک پوزیشن جدید گرفته تا نقش خاصی را بازی کردن یا اضافه کردن شخص سوم به رابطه، باید به این نکته توجه داشته باشید که به واقعیت تبدیل کردن این فانتزی‌ها می‌تواند بسیار مشکل باشد، به‌ویژه اگر پارتنرتان آن قدر که شما انتظار داشته‌اید از این ایده‌ها استقبال نکند.
شاید پس از اعتراف کردن به فانتزی‌های جنسی خود، در زندگی جنسی با مشکلاتی مواجه شوید، اما احیا کردن و برگرداندن شور و شوق به زندگی جنسی کاملا امکان‌پذیر است.


برای بازگشت به قبل به خودتان فرصت بدهید

این موقعیتی است که ممکن است تا حدودی باعث خجالت شما شود. باید به خود افتخار کنید که شهامت مطرح کردن فانتزی‌های جنسی خود را داشته‌اید، سپس برای کنار آمدن با حس خجالت، ناراحتی یا رد شدن خواسته‌تان، به خودتان زمان بدهید. این اولین قدم است.

همچنین باید این نکته را به خودتان یادآوری کنید که مخالفت کردن پارتنرتان با ایده‌ی شما در آن زمان، به معنای نادرست بودن آن فانتزی نیست و نباید بابت داشتن آن فانتزی خود را سرزنش کنید. اجازه ندهید که این اتفاق اعتماد‌به‌نفس شما را (به‌ویژه در روابط جنسی‌)‌ کاهش دهد.


هرگاه که زمان داشتید به این موضوع بیشتر فکر کنید، پیشنهاد می‌شود باز هم با پارتنرتان درباره‌ی فانتزی‌های جنسی خود صحبت کنید.

این راه بسیار مناسبی است برای این که افکارتان را آزاد کنید و احساس بهتری داشته باشید. شرایطی ایجاد کنید که صحبت کردن درباره‌ی فانتزی‌های سکسی عادی باشد و بتوانید درباره‌ی موضوعاتی که تابو به نظر می‌رسند صحبت کنید.

اگر خواستید همان فانتزی‌ای که پارتنرتان دفعه‌ی قبل از آن خوشش نیامده را دوباره مطرح کنید، به این فکر کنید که دلیل مخالفتش با این ایده چه بوده.
آیا دفعه‌ی قبل آمادگی شنیدن آن را نداشته؟ یا کلا با آن مخالف است؟ ممکن است مسائلی مانند فشار دادن گلو یا طناب بستن از خط قرمز‌های پارتنرتان باشد که باید به آن احترام بگذارید.

برای مطرح کردن فانتری‌های خود، عادی رفتار کنید و به اتفاقاتی که دفعه‌ی قبل بعد از بیان کردن ایده‌های جنسی‌تان رخ داده فکر نکنید. هرچه طبیعی‌تر
درباره‌ی فانتزی‌های جنسی خود صحبت کنید، راحت‌تر می‌توانید آن را در روابط جنسی خود عملی کنید.


اگر نمی‌توانید فانتزی‌های جنسی را از ذهنتان بیرون کنید، به خاطر داشته باشید که هیچ‌گاه نباید تفکر همه یا هیچ داشته باشید.

سناریویی که در ذهنتان ساخته‌اید اجزای مختلفی دارد که عملی کردن آن‌ها مشکل است. در عوض می‌توانید بخش‌هایی از فانتزی خود را وارد رابطه‌ی جنسی کنید. برای مثال اگر دوست دارید بی‌دی‌اس‌ام را تجربه کنید و پارتنرتان نمی‌خواهد با صحنه‌ی یک سیاهچال ترسناک با شلاق و زنجیر مواجه شود، می‌توانید تنها از چند عنصر بی‌دی‌اس‌ام در سکس استفاده کنید.

مثلا ممکن است پارتنرتان با اسپنک (ضربه زدن به باسن) یا کشیدن مو موافق باشد. یا می‌توانید فقط در حین سکس فانتزی‌های خود را به زبان بیاورید، مثلا اگر در سیاه‌چال بودید (یا هر فانتزی دیگری) چه می‌شد، بدون این‌که واقعا فانتزی‌ها را عملی کنید.
یا می‌توانید در ذهن خودتان آن فانتزی را تجسم کنید. رویاپردازی سکسی درباره‌ی فانتزی‌هایتان می‌تواند راه خوبی برای براورده کردن ذهنی آن باشد.


اگر صحبت کردن از فانتزی‌ها و تمایلات جنسی‌تان باعث خراب شدن رابطه‌ی شما شود، شاید باید درباره‌ی آن رابطه تجدید نظر کنید.

ما با افرادی مواجه شده‌ایم که شدیدا نگران گفتن فانتزی‌های جنسی‌شان به پارتنرشان بوده‌اند و تصور می‌کردند که رابطه‌شان با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد، اما پس از یک گفتگوی روراست و صمیمانه این اتفاق نیفتاد.
اما اگر مطرح کردن این فانتزی‌ها موجب پرخاش پارتنرتان یا جر و بحث شود، یعنی رابطه‌ی شما مشکل دارد. همه‌ی ما حق داریم درباره‌ی بدن خود و کاری که با آن می‌کنیم، آزادانه تصمیم بگیریم و هیچ کس نباید به‌اجبار فعالیت جنسی‌ای که دوست ندارد انجام دارد.

پارتنر شما باید درباره فانتزی‌های جنسی شما با ملاحظه رفتار کند و شما را قضاوت نکند. اگر پارتنرتان به فانتزی‌های جنسی شما ایراد می‌گیرد، یک نگاه کلی به رابطه‌ی خود بیندازید و ببینید آیا پارتنرتان همیشه شما را قضاوت می‌کند یا فقط در این مورد این رفتار را داشته. به خاطر داشته باشید که احترام گذاشتن به تمایلات یکدیگر مهم‌ترین نکته است.

سخن پایانی: اگر پارتنرتان با فانتزی جنسی شما مخالفت کرد، کمی به خود زمان بدهید تا آن حس ناخوشایند برطرف شود، سپس در موقعیتی دیگر، صمیمانه درباره‌ی فانتزی‌های جنسی خود صحبت کنید. برقراری گفتگو‌‌های روراست و مداوم درباره‌ی زندگی جنسی‌تان، راهکار بسیار خوبی است.


منبع:

womenshealthmag.com/sex-and-love/a30469573/sexual-fantasy-rejection-advice

4744 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «