تجربیات تلخ ۱۰ پورن‌استار سابق زن

1398/12/09

۱۰ پورن‌استار سابق از تجربیات و واقعیات خشن پشت پرده‌ی محبوب‌ترین فیلم‌های پورن‌شان می‌گویند

by fightthenewdrug.org
September 3, 2019

در جامعه‌ای که امروزه از پورن اشباع شده، بسیاری از مردم فکر می‌کنند پورن یک سرگرمی بی‌ضرر و یک موضوع شخصی‌ست.
خیلی از این افراد گمان می‌کنند پورن‌استارها افرادی هستند که از سکس سیر نمی‌شوند و به قول معروف؛ خدای این کار هستند! با این که تحقیقات و تجربه‌های شخصی خیلی از پورن‌استارها جنبه‌ی سیاه این صنعت را به جامعه نشان داده‌اند ولی هنوز خیلی‌ها هنوز فانتزی‌ای که پورن به خورد آنها می‌دهد را باور می‌کنند.
بسیاری از مردم اینچنین ذهنیت‌هایی دارند و چنین پیام‌هایی برای ما فرستاده‌اند:

«***پورن به هیچ کس آسیبی نمی‌رساند.***»
«***چون این کار را دوست دارند، انجامش می‌دهند.***»

چنین باورهایی درمورد صنعت پورن بین مردم شایع است ولی واقعیت چیز دیگری‌ست…
واقعیت صنعت پورن پر از خشونت، مواد مخدر، بیماری و اجبار است. با این که پورن‌استارها برای این که کارشان را از دست ندهند ترجیح می‌دهند درمورد پشت صحنه‌های این صنعت حرف نزنند ولی برخی از آنها بعد از ترک پورن تصمیم گرفتند تجربیات‌شان را با مردم در میان بگذارند که این تجربیات، تصویر زیبایی از پورن نشان نمی‌دهد!

می‌توانید داستان ‘جسیکا’: «زندگی من در صنعت پورن» را در لینک زیر تماشا کنید:

[◄یوتیوب ](https://www.youtube.com/watch?v=Bk23mL15qpA&ab_channel=FighttheNewDrug)

برای این که وجهه‌ی باشکوه و سکسی‌ای که مردم جامعه از پورن دارند از بین برده شود، داستان‌ها و تجربیات تلخ ۱۰ پورن‌استار سابق در اینجا جمع‌آوری گردیده‌ است.
آنچه در ادامه می‌خوانید داستان‌های زنانی‌ست که صنعت پورن را ترک کرده‌اند. اگر می‌خواهید همین تجربیات را درمورد پورن‌استارهای مرد بدانید می‌توانید بنگرید به تاپیک تجربیات تلخ ۵ پورن‌استار مرد سابق

⚠️ هشدار: سعی بر آن بوده که از نقل قول‌هایی که خیلی صریح نبودند ولی در عین حال واقعیت تلخ قضایا را نشان می‌دادند استفاده شود. با این حال شاید توصیفات زیر برای عده‌ای ناخوشایند و ناراحت‌کننده باشد.


Alex


«یکی از فیلم‌هایی که در دوران فعالیتم در آن بازی کردم، جزو خشن‌ترین، ناراحت‌کننده‌ترین و ترسناک‌ترین تجربیات زندگی‌ام بود. به خاطر آزار زیادی که در این فیلم متحمل شدم، دائماً سعی می‌کنم جلوی خاطراتی که از این فیلم به ذهنم می‌آیند را بگیریم. بازیگر مرد در این فیلم واقعاً از زنان نفرت داشت و به خشن بودن بیش از حد موقع فیلمبرداری معروف بود. به هر حال هرطور که بود با بازی در این فیلم موافقت کردم. فکر می‌کردم خشونت کمتری در کار خواهد بود ولی در کمال ناباوری؛ او حین سکس به سرم مشت زد. اگر دقت کنید، او یک حلقه‌ی طلایی بزرگ پوشیده و در تمام مدت داشت با انگشترش به من مشت می‌زد. به خاطر درد زیاد حتی مجبور شدم فیلمبرداری را متوقف کنم.»

نکته: در بررسی‌هایمان مشخص گردید که به دلیل خشونت زیاد در این فیلمی که “الکس” درمورد آن حرف می‌زند، توزیع‌کننده‌ی فیلم دیگر فیلم‌های این استودیو را پخش و منتشر نکرد. یکی از منتقدین معروف یک وبسایت پورن این طور درمورد این فیلم نوشته بود: «یکی از غیراخلاقی‌ترین و زننده‌ترین فیلم‌های پورنی بود که تا حالا دیده بودم. این یکی از فیلم‌هایی است که از دولت باید تهیه کنندگان آن را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.


Alexa


«مثل خیلی از پورن‌استارهای دیگر من هم به پنهان کردن تصویر سیاه پورن کمک کردم. در آن زمان اگر کسی نظرم را درمورد یکی از صحنه‌های فیلم‌هایم می‌پرسید در جوابش می‌گفتم “من هرکاری که دوست دارم را انجام می‌دهم و اگر از بازی در صحنه‌ای خوشم نیاید آن را انجام نمی‌دهم.” شاید یکی از بزرگترین دروغ‌های زندگی‌ام همین حرف بود! من حاضر بودم هرکاری کنم تا در فیلم‌های پورن نقش بگیرم و در این صنعت دوام بیاورم. می‌دانستم که انجام دادن چه جور صحنه‌هایی باعث معروف شدنم در پورن خواهد شد.»

نکته: Vanessa Belmond (اسم واقعی او) یکی از منتقدان صنعت پورن است و در خیلی از مقاله‌های دیگر نیز درمورد تجربیاتش مصاحبه کرده است.


Jessi


«تحقیرکننده‌ترین، شرم‌آورترین و ترسناک‌ترین تجربه‌ی زندگی‌ام بود. باید در یک مجموعه‌ی فیلم برای انتشار روی DVD بازی می‌کردم که فیلم‌برداری صحنه‌های آن چندین ساعت زمان می‌برد، آن هم با تب ۴۰ درجه! با این که از شدت درد گریه می‌کردم و می‌خواستم از استودیو بروم ولی مدیر برنامه‌ام اجازه نداد که صحنه را ترک کنم. همچنین باید با یکی از پورن‌استارهای مردی که ازش متنفر بودم بازی می‌کردم و برای این که آنها را راضی نگه دارم، قبول کردم که در این فیلم با او بازی کنم. ولی بعد از سکس او پایش را گذاشت روی سرم و فشار داد و من هم فریاد زدم و فیلمبرداری هم متوقف شد و به خانه برگشتم و به خاطر این که صحنه را تمام نکردم فقط نصف دستمزدم را پرداخت کردند.»


Andi


«بعد از یک سال زندگی به اصطلاح با شکوه در صنعت پورن فهمیدم که مواد مخدر و الکل جزوی از این سبک زندگی است. هر شب مست می‌کردم و در پارتی هر نوع موادی که فکرش را بکنید را امتحان می‌کردم. کوکائین، الکل و LSD جزو تفریحات مورد علاقه‌ام بودند. بعد از مدتی به آدمی تبدیل شدم که حتی خودم هم آن را نمی‌شناختم. صحنه‌های پورن هاردکوری که در آنها بازی می‌کردم فشار زیادی را بهم وارد می‌کرد و تصمیم گرفتم پورن را ترک کنم. تنها چیزی که از پورن به یاد دارم درد و تجربیات تلخ و افسردگی و تنهایی است.»

نکته: Andi در سال 2010 صنعت پورن را ترک کرد و به عضویت موسسه‌ی Pink Cross درآمد، این موسسه گروهی از پورن‌استارهای سابق هستند که درمورد آسیب‌های پورن آگاهسازی می‌کنند. با این حال در سال 2014 او اعلام کرد که به صنعت پورن بازگشته است و هنوز هم در این صنعت فعال است.


Regan


«داشتیم کتک می‌خوردیم و بیشتر دخترها از شدت درد گریه می‌کردند، حتی نمی‌توانستم نفس بکشم. همزمان هم کتک می‌خوردم و همه در حال خفه شدن بودم، واقعاً زیر فشار زیادی بودم، از آنها خواستم فیلم‌برداری را متوقف کنند ولی اصلاً توجهی نکردند و به فیلمبرداری ادامه دادند.»


Anita

«الان حدود ۱۴ سال است که در این صنعت فعالم، هم در آمریکا و هم در خیلی از کشورهای دیگر. با اکثر استودیوهای پورن همکاری کرده‌ام. من شاهد بحران ایدز در صنعت پورن در سال 1998 بودم و با چشمهای خودم دیدم که خیلی از پورن‌استارهایی که ایدز داشتن به عنوان افرادی غیر از بازیگر از این صنعت بازنشته شدند تا جزو آمار در نظر گرفته نشوند و استودیوها به فیلم‌سازی ادامه دهند. صنعت پورن پر از بالا و پایین و پر از فاجعه و اتفاقات تلخ بوده است.»


Jan


«معلوم است که من هم به طرفدارانم دروغ می‌گفتم. کاری کردم باور کنند که زندگی فانتزی‌ای داشتم که خیلی با واقعیت فاصله داشت و هر روز فانتزی‌های بیشتری را به خوردشان می‌دادم. به آنها گفتم که دوست دارم همیشه سکس داشته باشم و عاشق کاری که می‌کردم هستم و زندگی شادی دارم. من با دروغ‌هایم به آنها درمورد روابطشان امید دادم. به مرور حس می‌کردم که به یک آدم توخالی تبدیل شده‌ام. شاید آنها ‘Elizabeth’ (نام پورن استاری‌ام) را بشناسند ولی هیچ وقت اهمیتی به خود Jan (اسم واقعی‌ام) نمی‌دهند.
باید هر کاری که تهیه‌کننده‌ها می‌گفتند انجام می‌دادم وگرنه از دستمزد خبری نبود. بعضی وقت‌ها با بازی در یک فیلم موافقت می‌کردم ولی تهیه‌کننده موقع فیلم‌برداری بعضی از صحنه‌ها را به چیزی خشن‌تر از آنچه در فیلم نامه است تغییر می‌دهند، باید این تغییرات را می‌پذیرفتم وگرنه از پول خبری نبود.
»

نکته: Jan Villarubia (نام واقعی‌اش) درنهایت پورن را ترک کرد و شروع به کار برای موسسه‌ی Pink Cross کرد تا به بهبود و توانبخشی پورن استارهای سابق کمک کند. الان نیز در حال نوشتن یک کتاب و ساخت مستندی برای بالابردن آگاهی مردم نسبت آسیب‌های صنعت پورن است. او همچنین به پورن استارها کمک می‌کند بتوانند راحت‌تر این صنعت را ترک کنند.


Jessie


«کسانی که در صنعت پورن فعالیت می‌کنند حسی از زندگی واقعی ندارند و مثل یک زامبی‌اند. آزاری که در این صنعت رواج دارد، واقعاً غیرقابل باور است. نحوه‌ی برخورد با خیلی از بازیگران زن جوان واقعاً بیمارگونه است. من پورن را به خاطر تجربیات تلخی که در مدت زمان کم فعالیتم داشتم ترک کردم. من با آدم‌های زیادی در پورن رفتار و آمد داشتم، از بازیگرها گرفته تا عکاس‌ها. همه‌ی آنها یک مشکل مشترک داشتند و آن هم مواد مخدر بود. یک سبک زندگی پوچ برای فراموشی دردها. من برای مدتی به شدت به هروئین و کوکائین اعتیاد داشتم. سه بار اوردوز کردم، چاقو خوردم و تا سر حد مرگ کتک خوردم و… اینها همه تجربیات تلخ من از مدت کوتاه فعالیتم در صنعت پورن بود.»


Jenna


«هفت سال زجر کشیدم. زندگی مصیبت‌باری داشتم و احساس تنهایی می‌کردم، در آخر هم به الکل و مواد مخدر روی آوردم و حتی یک خودکشی ناموفق داشتم. می‌دانستم که می‌خواهم این صنعت را ترک کنم ولی نمی‌دانستم چگونه.»

نکته: Brittni Ruiz (نام واقعی‌اش) درنهایت توانست پورن را ترک کند. او سعی می‌کند با در میان گذاشتن تجربیاتش مردم را نسبت به آسیب‌های این صنعت آگاه کند.

Genevieve


«آزار و اذیت و تحقیرها واقعاً شدید بود. همیشه در حال عرق کردن و درد شدید بودم. جدا از تجربیات تلخ موقع فیلم‌برداری، در طول روز تمام بدنم درد می‌کرد. کارگردان‌ها اصلاً به وضعیتم اهمیت نمی‌دادند و فقط می‌خواستند فیلم را تمام کنند.»


آسیب به بازیگرها، روابط و جامعه

آسیب‌های پورن فقط به پشت و جلوی دوربین محدود نمی‌شود. تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد چطور تماشاگران، روابط و جامعه نیز از آسیب‌های پورن در امان نیستند. بحث ما اخلاقیات نیست، ما فقط سعی می‌کنیم واقعیت‌های این صنعت را در نظر بگیریم. اگر می‌خواهید بیشتر درمورد آسیب‌های اثبات شده‌ی پورن بخوانید و خودتان درمورد آنها قضاوت کنید، به لینک زیر مراجعه نمایید:
fightthenewdrug.org/get-the-facts

پیش از تماشای پورن، عواقب آن را در نظر بگیرید و سعی کنید برای یک عشق واقعی بجنگید.


منبع:

fightthenewdrug.org/10-porn-stars-speak-openly-about-their-most-popular-scenes

25893 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-02-15 15:18:46 +0330 +0330

بازیگرا پورن هم همون کارگرای جنسی ان که فقط با رنگ و لعاب دادن بهشون سعی میکنن فروششون رو بالا ببرن
و اگر نه بعید میدونم افراد زیادی از اینکه هم زمان دو تا آلت تناسلی ۱۸ سانتی به مقعدشون فرو بره و هم زمان بهشون فحش داده بشه و مورد ضرب و شتم قرار بگیرن لذت ببرن

ممنون بابت مطالب مفیدت اسکلت جان
5 ❤️

2022-02-15 15:46:37 +0330 +0330

↩ Parsa1341
👍👍👍👍👍👍👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼کاملا صحیح

0 ❤️

2022-02-23 04:23:58 +0330 +0330

غافلگیر کننده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «