خطرات و عوارض سکس از کون خانمها لطفا جدی بگیرید

1397/11/30

خطرات و عوارض سکس مقعدي يا سکس از کون

خطرات و عوارض رابطه مقعدي چيست؟

رابطه مقعدي، سکس مقعدي يا آنال سکس (Anal sex) نام نوعي از رابطه جنسي است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسي زنانه استفاده مي‌شود. عوارض و مضرات رابطه مقعدي بر هيچکس پوشيده نيست و اين رابطه هم از لحاظ شرعي و هم از لحاظ پزشکي نکوهش گرديده است. اساسا ساختار مقعد براي برقراري رابطه جنسي نمي‌باشد؛بلکه اين عضو به گونه‌اي شکل يافته که براي خروج مدفوع کارايي داشته باشد نه براي دخول جسم خارجي؛ بنابراين رابطه جنسي مقعدي کاملا رابطه‌اي غير طبيعي است؛ در ادامه اين مطلب به عوارض، توصيه‌هاي پزشکي و شرعي و توصيه‌هايي در جهت کاهش درد به هنگام رابطه اشاره خواهيم کرد.

رابطه مقعدي (سکس مقعدي) يکي از خطرناک‌ترين روش‌هاي رابطه جنسي است که مي‌تواند در انتقال بيماري‌هاي رابطه جنسي (STD) بسيار موثر باشد؛ با وجود استفاده از روان کننده‌ها، روغن، اسپري، ‌کاندوم و… و احتمال کاهش درد در حين رابطه مقعدي، اين رابطه همچنان خطرناک خواهد بود و پزشکان آن را توصيه نمي‌کنند. زيرا در اين روش احتمال زخم شدن و امکان انتقال خون آلوده بين زن و مرد بالا مي‌رود. از ديگر عوارض اين رابطه آسيب ديدن اسفنکتر مقعدي است که اين موضوع مي‌تواند در سنين بالا به عدم توانايي در کنترل مدفوع منجر شود. در اين صورت مدفوع به صورت ناخواسته و غير ارادي از دريچه مقعد خارج شده و هميشه آثاري از مدفوع در لباس زير مشاهده مي‌گردد.

(مقعد توسط حلقه‌اي عضلاني به نام اسفنکتر کنترل مي‌شود و از طريق باز و بسته شدن اين اسفنکتر، کنترل حرکات دستگاه گوارش ميسر مي‌شود.) از سويي ديگر اين اسفنکتر همانند واژن قابليت ارتجاعي و انعطاف‌پذيري لازم براي نزديکي و حرکت رفت و برگشتي آلت تناسلي مردانه را ندارد؛ در واقع وظيفه‌ي عضلات اسفنگتر اطراف مقعد بستن مجرا مي‌باشد بگونه‌اي که به طور طبيعي و غير ارادي از ورود آلت و فشاري که آلت تناسلي مرد به هنگام دخول وارد مي‌کند ممانعت بعمل مي‌آورد و بنا به طبيعت خود منقبض مي‌گردد تا از ورود جلوگيري کند. بنابراين اصرار به ورود آلت تناسلي به داخل مقعد باعث احتمال خراش برداشتن و خون ريزي مي‌شود.

بسياري پس از انجام اين رابطه گمان مي‌کنند که اتفاق خاصي نيفتاده است؛ در صورتي که زخم‌ها و خراش‌هاي حاصل از اين عمل جنسي بسيار ريز و ظريف مي‌باشند که در باقت مقعد ايجاد مي‌شود و با چشم غير مسلح قابل رويت نيست.همچنين به دليل اينکه محيط مقعد،‌ محيط مناسبي براي رابطه جنسي نيست،‌ احتمال خراش بر نوک آلت تناسلي مردان و خطر دريافت ويروس در آنان افزايش مي‌يابد. اين زخم‌ها اگر چه بسيار ريز باشند و دردي در اثر ايجاد آن‌ها ايجاد نشود، شاهراه فوق العاده بزرگي براي ورود باکتري‌ها و ويروس‌هاي خطرناک (اعم از ويروس‌هاي داخل روده و مدفوع و يا ويروس‌هايي که از طريق آلت مرد وارد مي‌شوند) به داخل جريان خون مي‌باشند. اين ميکروب‌ها مي‌توانند بيماري‌هاي STD نظير انواع عفونت‌هاي دستگاه گوارشي و عفونت هاي روده‌‌اي را ايجاد کنند.

برخي عوارض آميزش از پشت(دِبَر) با زن عبارتند از:

پارگي مقعد در رابطه جنسي مقعدي

  1. مهمترين عارضه اي که آميزش از طريق مقعد براي زن دارد اين است که چون لذت حقيقي جنسي براي زن از طريق آميزش از فرج و مجراي تناسلي حاصل مي­شود نه از طريق مقعد، بنابراين زن دچار سردمزاجي و بي ميلي جنسي شده و در آينده نزديک خود را موجودي مي­يابد که وسيله دفع شهوت شوهرش شده و خودش نبايد از اين غريزه خدادادي لذتي ببرد.

  2. از آنجا که ساختمان مقعد طوري است که ظرفيت پذيرش آلت مرد را ندارد (بر خلاف واژن يا فرج که خاصيت ارتجاعي و لغزنده دارد) و هر لحظه امکان آسيب ديدگي ماهيچه حلقوي (اسفنگتر) دهانه مقعد و حتي پارگي آن وجود دارد. در نتيجه زن گرفتار درجاتي از بي­اختياري مدفوع شده و نيازمند جراحي و عوارض بعدي مي­شود. چون مرد در حال لذت جنسي فقط به فکر دفع شهوت خود است و حرکات بدون کنترل او هر لـحـظه مي­تواند به زن آسيب فيزيکي وارد کند.

  3. مقعد محل ذخيره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوي ميکروبهاي زيادي است. در اثر مالش و دخول آلت اين ميکروبها مي­توانند وارد دستگاه تناسلي مرد شده، خود او را به عفونتهاي خاصي مبتلا سازند. در حالي که مقاربت از راه واژن يا فرج چنين عوارضي به همراه ندارد.

  4. مخاط مقعد بسيار ظريف و نازک اسيت و احتمال پارگي و انتقال ويروس ايدز از طريق آن به داخل خون زياد است و حتي يکي از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسي، لواط و مقاربت از طريق مقعد است.

  5. از آنجا که دهانه مقعد داراي ماهيچه­اي حلقوي است، مانند يک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج مني مانند يک سد عمل مي­کند. و در اثر اين عمل احتمال پس زدن مني به عقب و فشار به کيسه­ هاي مني و غده پروستات و عوارض ناشي از آن خيلي زياد است.

  6. و نـکتـه آخـر اينکه از جمله عوارض مقاربت از راه مقعد ابتلاي مرد به زودانزالي در آينده است در نتيجه نمي­تواند آنگونه که بايد از همبستري با همسرش لذت ببرد و بنابراين دچار سردمزاجي شده و مشکلات روحي پيدا خواهد کرد.

از نظر پزشکي هيچ پزشکي چنين رابطه اي را توصيه نمي کند و مسلما هيچ نظريه مبني بر سالم بودن و بي ضرر بودن اين رابطه ارائه نگرديده ، بر عکس اين رابطه هميشه از نظر پزشکي نقض گرديده. پزشکان گفته اند : دستگاه گوارشي داراي دو نوع اسفنکتر((sphincter که يکي از آنها داخلي و غير اراديست و دريچه ورودي غذا به معده و خروج آن مي باشد

و يکي ديگر از اين اسفنکتر ها خارجيست که اين يکي اراديست وقتي که غذا بلعيده مي شود ، از طريق مري پايين آمده و به سمت معده مي رود . در محل ورود و خروج معده ، عضلات حلقوي وجود دارند که به آنها اصطلاحا “اسفنکتر” (sphincter) گفته مي شود و به عنوان دريچه عمل مي کنند.زماني که شما احساس مي کنيد که نياز به عمل خروج مدفوع از دريچه مقعد را داريد اين زماني است که اسفنکتر داخلي 2 باز شده و همانطور که گفته شد غير ارادي است.

اما عمل باز کردن دريچه مقعد ( اسفنکتر خارجي) و در کل دفع مدفوع ارادي است و دست شما مي باشد يعني از زماني که احساس کرديد نياز به اجابت مزاج داريد و خودتان را نگه مي داريد تا به محل مناسب برسيد و سپس به اراده خودتان باعث خارج شدن مدفوع مي شود اين نگه داشتن و اين عمل خارج کردن مدفوع توسط اسفنکتر خارجي که ارادي است انجام مي شود .

بنابراين رابطه جنسي از راه مقعد يا کلا وارد شدن هر شئي در درون مقعد باعث آسيب ديدگي اسفنکتر خارجي شده و باعث مي شود که دريچه خروجي مقعد(Anal) به درستي کار خودش را انجام ندهد يعني از قدرت ارادي خارج مي شود. پس به مرور زمان امکان ارادي خروج مدفوع يا نگه داشتن خود را از دست مي دهيد .در اين صورت نا خواسته و غير ارادي مدفوع از دريچه مقعد خارج مي شود که مسلما اين براي هيچ انساني خوشايند نيست.

هشدار جدي

سهل تر بودن انتقال ويروسهايي نظير HIV ( ايدز ) و ساير بيمارهاي مقاربتي از طريق رابطه جنسي از راه مقعد/از جهتي ديگر ساير بيمارهاي عفوني ، ويروسي همانند هپاتيت ايدز سفليس و ساير بيماري هاي مقاربتي از طريق مقعد راحتر منتقل مي شوند خيلي از افراد تصور ميکنند که در رابطه مقعدي هيچ خطري آنها را تهديد نمي کند که بايد عرض کنم اتفاقا چون درون مقعد حاوي باکتريهاي زيادي ميباشد انتقال ويروسهاي نظير ايدز و … راحتر انجام ميگيرد اين باکتريهاي با شستشو از بين نميروند .

از آن گذشته دريچه مقعد يک درچه خروجيست پس وارد شدن هر چيزي از اين دريچه علاوه بر آسيب به درچه و موارد ذکر شده همراه با درد است. و به مرور باعث باز شدن هر چه بيشتر درچه مقعد و پيدايش عوارض ذکر شده ميشود.به طور کلي انجام اين رابطه حتي براي يک مرتبه هم به هيچ وجه به زوجين توصيه نمي شود.تماس دهاني با مقعد و نواحي اطراف آن ميتواند باعث انتقال باکتريهاي مضر به دهان شده و سبب بيماري و عفونت شود ( اين باکتريها با شستشو از بين نميروند )

حکم قضائي ، برگه سلامت پزشکي جهت مشخص شدن تجربه جنسي مفعول از طريق نزديکي از مقعد و پزشکي قانوني :

سوالي که مطرح مي شود اينست که آيا اگر فردي قبل از ازدواج رابطه جنسي مقعدي داشته باشد مشخص مي شود يا خير ؟ پاسخ مثبت است و پزشکي قانوني با بررسي نشانه ها و علائم مخصوص ميتواند پي به اين مسئله ببرد که ايا فرد رابطه جنسي از راه مقعد داشته است يا خير

22909 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-02-19 05:00:01 +0330 +0330

هیچ کاری نمیشه کرد …چونکه کون زن زیباترین و لذت بخش ترین مورد برای مرد است …و خداوند این کون را بسیار زیبا آفریده است …لای دوتا گوشت یه سوراخ خوشمزه…

1 ❤️

2019-02-19 05:02:17 +0330 +0330

عموما ۹۹ درصد اقایان فقط جهت تنگ بودن صندوق عقب نسبت به مهبل دوس دارن تو کیون طرف فرو کنن.اون ۱ درصدم کون دوستن

1 ❤️

2019-02-19 07:04:56 +0330 +0330

طبق آمار بیشتر از 95 درصد از کل سکس های دنیا سکس از کون و بقول تو مقعدیه… تصور کن خانومه رو آوردی لنگاشو باز کردی یه کیر کلفت تا ته کردی تو کوسش درمیاد میگه توشه؟؟؟؟؟ اینو نباس برگردوند تا دسته کرد تو کونش تا بفهمه توشه یا توش نیس؟؟

2 ❤️

2019-02-19 07:37:14 +0330 +0330
نقل از: Aber11 طبق آمار بیشتر از 95 درصد از کل سکس های دنیا سکس از کون و بقول تو مقعدیه... تصور کن خانومه رو آوردی لنگاشو باز کردی یه کیر کلفت تا ته کردی تو کوسش درمیاد میگه توشه؟؟؟؟؟ اینو نباس برگردوند تا دسته کرد تو کونش تا بفهمه توشه یا توش نیس؟؟

دوست من؟ یعنی برای شما پارتنر یا شریک جنسیتون اصلا مهم نیست؟

برای شما لذت بردن خودتون به هر قیمتی ,و اذیت شدن شریک جنسیتون مهم هست داداشم؟

ضمنا این مغاله رو من ننوشتم بزرگوار,علم پزشکی اینو میگه

در هر صورت من وظیفه داشتم این مغاله مفید رو در قالب یک تاپیک اینجا قرار بدم,اینکه طرفین بپذیرن یا نه ,میل خودشونه.

با احترام

1 ❤️

2019-02-19 17:39:02 +0330 +0330

من یک خانم پزشک فوق تخصص بیماریهای عفونی میشناسم که از عقب با شوهرش مرتب سکس میکنه و بهم میگه اینها فقط نگرانی با این مقالات ایجاد میکنند. باید با کسی سالم و مطمئن سکس کنی که ازش ویروس نگیری. ویروس در واقع از فردی که مبتلاس منتقل میشه و کسی که سالمه به فرد سالمه چیزی منتقل نمیکنه. کسی را نمیشناسی حتما از کاندوم استفاده کنید. ایشون بهم گفت آبت را توش نریز چون تولید باکتری میکنه و باکتری باعث خارش و به اصطلاح خودمون طرف اوبنه ای میشه. دوم اینکه وقتی سکس میخواهی کنی، اول از جلو شروع کن (در صورتیکه عروسی کرده باشید و دختر باکره نباشه) و مقعد را بزار برای مرحله آخر. تا هم زن لذت ببره و هم پایان کار در مقعد برای لذت خودت باشه. نباید از مقعد در بیاری دوباره بری جلو چون ذره ای از مدفوع را به جلو انتقال میدی و ممکنه موجب بیماری بشه. سوم اینکه همیشه سعی کن با روغن و نرم کردن توسط انگشتت و اسفنکسر های ورودی مقعد شروع کنی تا موجب پارگی نشه. "نکته : برای اولین بار با لیدو کایین شروع کن" چهارم اینکه، بعد از سکس بهترین مسکن برای ساکت شدن درد مقعد و برگشتن اسفکسر به حالت طبیعی ، یه تشت آبگرمه که 20 دقیقه بشینه توش. پنجم اینکه همیشه تو وعده های غذاییتون سبزی خوردن، سالاد با روغن زیتون و میوه تازه بخورید تا شکم روان کار کنه و حتما پیاده روی داشته باشید تا حرکت دودی شکل روده انجام بشه و به یبوست منجر نشه. اگه بیماری همورویید ( بیرون زدگی مقعد) رخ بدهد و خدای ناکرده به عمل جراحی بکشه، بعد عمل دیگه نمیتونی از طریق مقعد سکس داشت باشید و اون لذت را از دست میدهید.

2 ❤️

2019-02-20 00:53:25 +0330 +0330

بازم پست تکراری…

2 ❤️

2019-02-20 19:55:38 +0330 +0330

خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

3 ❤️

2019-02-21 06:02:01 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

0 ❤️

2019-02-21 06:11:11 +0330 +0330
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

این قانون کشور ماست از نظر شرع اشتباه که قبل از خونده شدن چند کلمه عربی میون زن و مرد رابطه داشتن نوازش کردن و همچیز و اشتباه یا بقول معروف گناه میدونه
لطفا بیشتر بهم بگین یعنی ثبل از ازدواج رابطه داستن باعث میشه بعد از ازدواج آدم به مشکل دچار بشه؟
البته من اهمیتی به فیلم های پورن نمیدم چون از صنعتسون با خبرم اونها با مصرف مواد جلوی دوربین اهر میشن و هزار تا چیز دیگه من فقط میخام دمبال یک راهی باشم ما سکس دهانیو تجربه کردیم

1 ❤️

2019-02-21 06:47:54 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

این قانون کشور ماست از نظر شرع اشتباه که قبل از خونده شدن چند کلمه عربی میون زن و مرد رابطه داشتن نوازش کردن و همچیز و اشتباه یا بقول معروف گناه میدونه
لطفا بیشتر بهم بگین یعنی ثبل از ازدواج رابطه داستن باعث میشه بعد از ازدواج آدم به مشکل دچار بشه؟
البته من اهمیتی به فیلم های پورن نمیدم چون از صنعتسون با خبرم اونها با مصرف مواد جلوی دوربین اهر میشن و هزار تا چیز دیگه من فقط میخام دمبال یک راهی باشم ما سکس دهانیو تجربه کردیم

من آدم سیاسی نبوده ,نیستم و هرگز هم نخواهم بود,همچنین مذهبی هم نیستم و نخواهم بود.

نه کاری به مذهب و نه سیاست دارم ,پس لطفا و لطفا تاپیک رو سیاسیش نکنیم ,همچنین مذهبیش بزرگوار

من با اون کلمات عربی هم که شما فرمودین کاری ندارم…

یکی معتقد هست و اون یکی نیست… بحثش جداست و در این تاپیک اینچنین بحث هایی موجب خارج شدن از بحث اصلی این تاپیک میشه بانو

من حرف از تشکیل زندگی و تشکیل یک خانواده زدم عزیز

معتقدم سکس قبل از ازدواج ,موجب بیمیلی و بی اشتیاقی بعد از ازدواج و تشکیل خانواده میشه

یعنی بعد از مدتی ,دوست پسر محترم شما که قبل از ازدواج شما رو فقط برای ارضاء جنسی خودش میخواسته ,بعد از ازدواج همین قضیه رو الم شیطان میکنه و مشکلات بعدی پیش میاد دوست خوبم

نمیخوام از بحث این تاپیک خارج بشم اما معتقد هستم سکس باید به وقتش انجام بشه ,نه قبل از ازدواج ,و نه هر زمانی که دوست پسرها فقط برای تخلیه خودشون دخترا رو خر کنن و…

مطمئنا این صحبت من به مزاق برخیها خوش نخواهد آمد ,اما همیشه گفتن حقیقت تلخه.

0 ❤️

2019-02-21 06:58:09 +0330 +0330
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

این قانون کشور ماست از نظر شرع اشتباه که قبل از خونده شدن چند کلمه عربی میون زن و مرد رابطه داشتن نوازش کردن و همچیز و اشتباه یا بقول معروف گناه میدونه
لطفا بیشتر بهم بگین یعنی ثبل از ازدواج رابطه داستن باعث میشه بعد از ازدواج آدم به مشکل دچار بشه؟
البته من اهمیتی به فیلم های پورن نمیدم چون از صنعتسون با خبرم اونها با مصرف مواد جلوی دوربین اهر میشن و هزار تا چیز دیگه من فقط میخام دمبال یک راهی باشم ما سکس دهانیو تجربه کردیم

من آدم سیاسی نبوده ,نیستم و هرگز هم نخواهم بود,همچنین مذهبی هم نیستم و نخواهم بود.

نه کاری به مذهب و نه سیاست دارم ,پس لطفا و لطفا تاپیک رو سیاسیش نکنیم ,همچنین مذهبیش بزرگوار

من با اون کلمات عربی هم که شما فرمودین کاری ندارم…

یکی معتقد هست و اون یکی نیست… بحثش جداست و در این تاپیک اینچنین بحث هایی موجب خارج شدن از بحث اصلی این تاپیک میشه بانو

من حرف از تشکیل زندگی و تشکیل یک خانواده زدم عزیز

معتقدم سکس قبل از ازدواج ,موجب بیمیلی و بی اشتیاقی بعد از ازدواج و تشکیل خانواده میشه

یعنی بعد از مدتی ,دوست پسر محترم شما که قبل از ازدواج شما رو فقط برای ارضاء جنسی خودش میخواسته ,بعد از ازدواج همین قضیه رو الم شیطان میکنه و مشکلات بعدی پیش میاد دوست خوبم

نمیخوام از بحث این تاپیک خارج بشم اما معتقد هستم سکس باید به وقتش انجام بشه ,نه قبل از ازدواج ,و نه هر زمانی که دوست پسرها فقط برای تخلیه خودشون دخترا رو خر کنن و…

مطمئنا این صحبت من به مزاق برخیها خوش نخواهد آمد ,اما همیشه گفتن حقیقت تلخه.

نظر شما کاملا محترم و برای من قابل درک چون هر کس نظری داره
و حتما حتما به نطراتتون فکر میکنم عزیزم
و از این که برای من وخت گذاشتید
بیش از حد ممنونم

0 ❤️

2019-02-21 07:39:48 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

این قانون کشور ماست از نظر شرع اشتباه که قبل از خونده شدن چند کلمه عربی میون زن و مرد رابطه داشتن نوازش کردن و همچیز و اشتباه یا بقول معروف گناه میدونه لطفا بیشتر بهم بگین یعنی ثبل از ازدواج رابطه داستن باعث میشه بعد از ازدواج آدم به مشکل دچار بشه؟ البته من اهمیتی به فیلم های پورن نمیدم چون از صنعتسون با خبرم اونها با مصرف مواد جلوی دوربین اهر میشن و هزار تا چیز دیگه من فقط میخام دمبال یک راهی باشم ما سکس دهانیو تجربه کردیم

من آدم سیاسی نبوده ,نیستم و هرگز هم نخواهم بود,همچنین مذهبی هم نیستم و نخواهم بود.

نه کاری به مذهب و نه سیاست دارم ,پس لطفا و لطفا تاپیک رو سیاسیش نکنیم ,همچنین مذهبیش بزرگوار

من با اون کلمات عربی هم که شما فرمودین کاری ندارم...

یکی معتقد هست و اون یکی نیست.... بحثش جداست و در این تاپیک اینچنین بحث هایی موجب خارج شدن از بحث اصلی این تاپیک میشه بانو

من حرف از تشکیل زندگی و تشکیل یک خانواده زدم عزیز

معتقدم سکس قبل از ازدواج ,موجب بیمیلی و بی اشتیاقی بعد از ازدواج و تشکیل خانواده میشه

یعنی بعد از مدتی ,دوست پسر محترم شما که قبل از ازدواج شما رو فقط برای ارضاء جنسی خودش میخواسته ,بعد از ازدواج همین قضیه رو الم شیطان میکنه و مشکلات بعدی پیش میاد دوست خوبم

نمیخوام از بحث این تاپیک خارج بشم اما معتقد هستم سکس باید به وقتش انجام بشه ,نه قبل از ازدواج ,و نه هر زمانی که دوست پسرها فقط برای تخلیه خودشون دخترا رو خر کنن و.....

مطمئنا این صحبت من به مزاق برخیها خوش نخواهد آمد ,اما همیشه گفتن حقیقت تلخه.

نظر شما کاملا محترم و برای من قابل درک چون هر کس نظری داره و حتما حتما به نطراتتون فکر میکنم عزیزم و از این که برای من وخت گذاشتید بیش از حد ممنونم

صبا خانم ,این نظر ,نظر فقط من نیست ,بلکه بهترین روانشناسها نظیر دکتر هلاکویی و....میگن رابطه جنسی قبل از ازدواج توصیه نمیشه...

لطفا این ویدیو رو به دقت گوش بدید و حتما نظرتون رو بهم بگید

رابطه جنسی قبل از ازدواج,بله یا خیر؟

0 ❤️

2019-02-21 12:11:13 +0330 +0330

من ده ساله کون میدم الانم هر هفته دوست دخترم با دیلدو کونمو می کنه. هیچ کدوم از این هایی که نوشتید برام اتفاق نیوفتاده. الانم به ۳ تا زوج کون میدم و کوس و کون هم می کنم کلا با کاندوم.
کون رو کافیه قبلش تمیز توش رو چند بار آب بگیرید تمیز شه بعد با ژل انگشت کنید چند دیقه شل شه بعد با کاندوم و ژل لوبریکانت بکنید. هیچی هم نمیشه خودم خیلی دادم هم خیلی کوس و کون کردم بیشتر با زوج

0 ❤️

2019-02-21 12:34:16 +0330 +0330
نقل از: nini k من ده ساله کون میدم الانم هر هفته دوست دخترم با دیلدو کونمو می کنه. هیچ کدوم از این هایی که نوشتید برام اتفاق نیوفتاده. الانم به ۳ تا زوج کون میدم و کوس و کون هم می کنم کلا با کاندوم. کون رو کافیه قبلش تمیز توش رو چند بار آب بگیرید تمیز شه بعد با ژل انگشت کنید چند دیقه شل شه بعد با کاندوم و ژل لوبریکانت بکنید. هیچی هم نمیشه خودم خیلی دادم هم خیلی کوس و کون کردم بیشتر با زوج

پس لابد شما بیشتر از پزشکا حالیتونه و بیشتر از اونا میدونین

بهتره یه متب بزنید و مراجعه کننده ها رو به کون دادن هرچه بیشتر ترغیب و تشویق کنید.

یا یه مغاله چاپ کنید و اثبات کنید که همه دروغ میگن و شما راست.

0 ❤️

2019-02-22 15:38:47 +0330 +0330

من با چندتااشنامتخصص صحبت کردم…گفتن اگه رعایت بشه در۸۰درصد مواقع مشکل پیش نمیاد همه یهو میخان یه سوراخ اندازه فندق با خیار بازش کنن معلومه اسیب میبینه و اسفکنرم حالت ارتجاعی وازسوراخ باسنم خانوما تحریک میشن واصلا درست نیستن میگن باسن برای سکس نیس پس سینه هم فقط برای شیر دادن و دهانم برای خوردن…ولی بازم میگم باید یکسری مراتب رعایت بشه وگرنه بشدت منزجرکنندس

1 ❤️

2019-02-24 10:43:09 +0330 +0330

چقدر متخصص کون داریم تو ایران و خاورمیانه خخخ

1 ❤️

2019-02-25 08:59:57 +0330 +0330

من ده بار یا بیشتر دادم تا حالا خیلی حال میده هیچ مشکلی هم پیش نمیاد تازه یه بارم به دو نفر دادم ابشونم ریختن تو کونم انقد حال داد که نگو داشتم پرواز میکردم از اوج لذت هیچ مریضی هم نگرفتم شما طرفت مریض نباشه چیزیت نمیشه

0 ❤️

2019-02-27 07:14:19 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

قبول دارم ولی اگه پسر کمی فداکاری کنه و از راه های دیگه مثل دهانی یا … ارضا بشه و دختر رو هم با روش های دیگه ارضا کنه دیگه سلامت و جون پارتنر یا شریک جنسیش رو به خطر نمیندازه،

0 ❤️

2019-02-27 10:35:12 +0330 +0330

حالا یکی بیاد معقدی سکس کنیم .من بدون عوارض میکنم

1 ❤️

2019-02-27 13:53:36 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

غير از هيجان انگيز بودن موضوع سكس، كسب مهارت براي سكس خيلي ضروريه، توي تاپيكهاي قديم تر مفصلاً در مورد اموزش صحبت شد

0 ❤️

2019-02-27 20:38:20 +0330 +0330

ممنون از مطلب جالبی که زحمت کشیدین
ولی به نظر من ای کاش در زیر این مطلب طولانی آخرش مینوشتی
حالا از تجربه کون دادنتون (البته فقط خانوما) و تجربه کون کردنتون اینجا بگید که در مدتی که کون دادین و کون کردین آیا بعدها مشکلی برای شما به وجود آمده یا نه؟ و به قول یه استادی باید در مطلب درج میشد ( الزاما ) چون نمیشه به صراحت گفت که صد در صد برای زن ضرر دارد .
این مطلب منو یاد کتاب جوانان چرا انداخت اون زمان جوان و مجرد بودم و بدترین دوران جوانی هم سن های ما بود موقع شروع انقلاب کثیف و چون خفقان جامع رو گرفته بود ما جز جق زدن راهی نداشتیم .همون موقع یه کتاب خوندم که چرتو پرتای نوشته بود در مورد جق زدن که من هفتی یک بارو به یک ماه رسوندم از ترس . ولی همین چند سال اخیر مطلب پزشکی خوندم که نوشته بود اگر 1ضرر داشته باشد 9 منفعت برای بدن دارد و دلیلهای علمی آورده بود . پس خواهشا کلمه ( الزاما ) درج کنید در چنین مطالبی .

0 ❤️

2019-02-28 05:45:52 +0330 +0330
نقل از: mosen51 ممنون از مطلب جالبی که زحمت کشیدین ولی به نظر من ای کاش در زیر این مطلب طولانی آخرش مینوشتی حالا از تجربه کون دادنتون (البته فقط خانوما) و تجربه کون کردنتون اینجا بگید که در مدتی که کون دادین و کون کردین آیا بعدها مشکلی برای شما به وجود آمده یا نه؟ و به قول یه استادی باید در مطلب درج میشد ( الزاما ) چون نمیشه به صراحت گفت که صد در صد برای زن ضرر دارد . این مطلب منو یاد کتاب جوانان چرا انداخت اون زمان جوان و مجرد بودم و بدترین دوران جوانی هم سن های ما بود موقع شروع انقلاب کثیف و چون خفقان جامع رو گرفته بود ما جز جق زدن راهی نداشتیم .همون موقع یه کتاب خوندم که چرتو پرتای نوشته بود در مورد جق زدن که من هفتی یک بارو به یک ماه رسوندم از ترس . ولی همین چند سال اخیر مطلب پزشکی خوندم که نوشته بود اگر 1ضرر داشته باشد 9 منفعت برای بدن دارد و دلیلهای علمی آورده بود . پس خواهشا کلمه ( الزاما ) درج کنید در چنین مطالبی .

این عمل یعنی سکس از کون بسیار خطرناک هست و من هم با علم اینکه این عمل از نظر علم پزشکی اثبات شده هست این تاپیک رو زدم عزیز

شما خودتون فرمودید من از ترس هر یک ماه یک بار جق میزدم ,اما با خوندن یک مغاله پزشکی فهمیدم زیاد مشکلی نداره.

خب محسن جان ,دقیقا منم با تحقیقات فراوان و مطالعه مغاله های پزشکی ,و به اثبات رسیدن خطرات و عوارض سکس از مقعد برآن شدم که این تاپیک رو ایجاد کنم تا تمامی هموطنان گلم بخونن و آگاه باشن.

همه پزشکان سکس مقعدی رو توصیه نمیکنن و این عمل رو برای بانوان عملی خطرناک و غیر قابل جبران میدونن

انواع بیماریها ,ویروس HIV انواع سرتان ها و…مراقب سلامتیمون باشیم.

0 ❤️

2019-02-28 18:22:59 +0330 +0330

مردانی که کیر کوچیک دارن و اعتماد به نفس کافی برای ارضا شریک جنسیشون ندارن یا بچه باز میشن یا صرفا دوست دارن سکس مقعدی داشته باشن تا از طریق درد کشیدن پارتنرشون برتری خودشون و به رخ بکشن

0 ❤️

2019-02-28 19:46:01 +0330 +0330
نقل از: javid07 مردانی که کیر کوچیک دارن و اعتماد به نفس کافی برای ارضا شریک جنسیشون ندارن یا بچه باز میشن یا صرفا دوست دارن سکس مقعدی داشته باشن تا از طریق درد کشیدن پارتنرشون برتری خودشون و به رخ بکشن

ممنون از کامنت شما دوست خوبم

بله جواد جان ,یکی از دلایل همین میتونه باشه داداش

0 ❤️

2019-03-01 19:14:33 +0330 +0330

اینقد حرص نخور
کو کون بزنیم زمین؟

0 ❤️

2019-03-02 23:12:27 +0330 +0330
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بکارتی که همش داری از عقب میدی به چه درد میخوره

0 ❤️

2019-03-02 23:15:22 +0330 +0330

نروود میخ اهنین در سنگ این جماعت بیشتر فاحشه مغزی هستن به نظرم خودت همل کن بزار بقیه به گا برن

0 ❤️

2019-03-04 08:53:17 +0330 +0330
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna
نقل از: alireza_gol pesar
نقل از: Saba_sayna خب کشورمون جوریه من نمیتونم به دوست پسرم از جبو بدم و اجازه بدم بکارتمو از بین ببره از طرفی رابطه بغیر از عشق محبت دوستی و هر چیزی نیاز به خوابیدن با هم داره تا بدنا یکی بشن وقتی هر روز میبینیش و لبات با لباش یکی بشن میشه منتظر موند سکس عشق و بیشتر میکنه فقط میخام بدونم چجوری تمیز تر میشه این کارو کرد و با درد کمتر

بحث از بین رفتن بکارت یک خانم جداست,و بحث سکس از پشت هم جداست دوست من

اینجا دوتا بحث پیش میاد

اول اینکه شما برای تن و بدن خودتون ارزش قایل نیستین ,و حتی به قیمت انواع بیماریها نظیر HIV و … حتی بعد از مدتی بی اختیار شدنتون به هنگام دفع مدفوع حاضرین با دوست پسرتون سکس مقعدی داشته باشین؟با علم اینکه شما از همه خطرات سکس از کون آگاهی دارید؟

و دوم اینکه ,شما به سکس قبل از ازدواج معتقدین ,فکر نمیکنین بعد از ازدواج به مشکل بر میخورین صبا خانم عزیز؟

شما فیلمهای پورن استارها رو نیگا نکنید ,اونا برای این کار ,تمام خطرات رو به جون خریدن ,و برای سکس از کون پول بیشتری میگیرن.

مراقب سلامتی خودتون باشین ,به خاطر دوست پسرتون تن به هر کاری ندین./

این قانون کشور ماست از نظر شرع اشتباه که قبل از خونده شدن چند کلمه عربی میون زن و مرد رابطه داشتن نوازش کردن و همچیز و اشتباه یا بقول معروف گناه میدونه لطفا بیشتر بهم بگین یعنی ثبل از ازدواج رابطه داستن باعث میشه بعد از ازدواج آدم به مشکل دچار بشه؟ البته من اهمیتی به فیلم های پورن نمیدم چون از صنعتسون با خبرم اونها با مصرف مواد جلوی دوربین اهر میشن و هزار تا چیز دیگه من فقط میخام دمبال یک راهی باشم ما سکس دهانیو تجربه کردیم

من آدم سیاسی نبوده ,نیستم و هرگز هم نخواهم بود,همچنین مذهبی هم نیستم و نخواهم بود.

نه کاری به مذهب و نه سیاست دارم ,پس لطفا و لطفا تاپیک رو سیاسیش نکنیم ,همچنین مذهبیش بزرگوار

من با اون کلمات عربی هم که شما فرمودین کاری ندارم...

یکی معتقد هست و اون یکی نیست.... بحثش جداست و در این تاپیک اینچنین بحث هایی موجب خارج شدن از بحث اصلی این تاپیک میشه بانو

من حرف از تشکیل زندگی و تشکیل یک خانواده زدم عزیز

معتقدم سکس قبل از ازدواج ,موجب بیمیلی و بی اشتیاقی بعد از ازدواج و تشکیل خانواده میشه

یعنی بعد از مدتی ,دوست پسر محترم شما که قبل از ازدواج شما رو فقط برای ارضاء جنسی خودش میخواسته ,بعد از ازدواج همین قضیه رو الم شیطان میکنه و مشکلات بعدی پیش میاد دوست خوبم

نمیخوام از بحث این تاپیک خارج بشم اما معتقد هستم سکس باید به وقتش انجام بشه ,نه قبل از ازدواج ,و نه هر زمانی که دوست پسرها فقط برای تخلیه خودشون دخترا رو خر کنن و.....

مطمئنا این صحبت من به مزاق برخیها خوش نخواهد آمد ,اما همیشه گفتن حقیقت تلخه.

ما دخترام که کلا آدم نیستیم نه نیاز جنسی داریم نه عقل و شعور و اراده که سکس بخایم یا نخایم فقط پسرا مییان خر میکنن ماهم خر میشیم میدیم؟؟
کلا به تنهایی آدم حساب نمیشیم از نظر شما ناموس این و اونیم دیگه!!
خدا شفاتون بده!

بعد به نظرت دوست پسری که "قبل از ازدواج شما رو فقط برای ارضاء جنسی خودش میخواسته ,بعد از ازدواج همین قضیه رو الم شیطان میکنه" از اول برای ازدواج مناسبه؟؟؟؟
0 ❤️

2019-03-04 09:03:33 +0330 +0330

فک میکنید ازدواج با اون احمقی که برگه سلامت میخاد کار درستیه؟؟؟
جای این حرفا با خودتون و زندگیتون روراست باشین و اونی که دوستون داره رو پیدا کنین و از هر جای بدنتونم هرجوری دوس دارین لذت ببرین چون آدم فقط یه بار زندس این آدمای احمقم از زندگیتون بندازین دور چون ارزش آدم به سکس و این حرفا نیست.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «