خواب و رؤیاهای سکسی

1395/12/23

دنیای مرموز و پیچیده‌ی خواب…

یکی از تجارب حشربار مشترک بین هممون؛ خوابای سکسیه که شاید راجبش حرف زیاد باشه برا گفتن.
لذتی شگفت‌انگیز که فقط در چارچوب تخیلات ذهنیمون رخ میده ولی چون هشیار نیسیم، از همونم لذت وافری میبریم!

رؤیاهای سکسی اغلب در حاله‌ای از وهم و ابهام صورت میگیرن. طوری که شمایل آنچنان مشهود نیسن یا اینکه در آن واحد با یه نفر که مدام به چن نفر اعم از غریبه و آشنا تغییر حالت میده، مبادرت به سکس میشه که شاید این موضو زیادم واسه شخص صاب رؤیا خوشایند نباشه ولی بهرحال نهایتن فرآیند انزال در خواب حاصل میشود.

یحتمل کمتر کسی (چه زن، چه مرد) از چنین موهبتی تو زندگیش بی‌بهره مونده…
یا شایدم هسن کسائی که تالا خواب سکسی ندیدن، نمیدونم.


1632 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-03-13 10:44:01 +0330 +0330

خواب‌های جنسی زن و مرد




اگرچه یافته‌های علمی تاکنون نشان میداده که مردان دو برابر زنان خواب جنسی می‌بینند، لیکن امروزه محققین چنین تفاوتی را در نوع خواب‌های زن و مرد مشاهده نمی‌کنند.
در پژوهشی که از سال 1960 تا کنون دانشگاه مونتریال کانادا در این زمینه بدان اشتغال داشته است ادعا شده که هشت درصد از محتوای خواب زنان را رویاهای مربوط به مسایل و موضوعات جنسی تشکیل می‌دهد. علت بالارفتن خواب‌های جنسی در زنان در طی این چهاردهه، می‌تواند به شکل واقعی افزایش تمایلات و تفکرات جنسی در زنان و یا آزادی و راحتی بیشتر زنان در افشا و بیان کردن رویاهای جنسی خود باشد.

از سویی این تحقیقات نشان داده‌اند که رویاهای جنسی در مردان بیشتر حول برقراری رابطه جنسی با افراد خیالی و ذهنی و بیگانه میگردد در حالیکه زنان بیشتر شریک جنسی فعلی و یا قبلی خود که با او آشنایی داشته‌اند را در رویاهای جنسی خود دارند.
همچنین رویاهایی که در آن فرد با چند نفر ارتباط جنسی داشته در مردان دو برابر زنان گزارش شده است. رویاهایی که در آن فرد با افراد مشهور و بالا از نظر رتبه اجتماعی و اقتصادی ارتباط جنسی دارد در زنان دو برابر مردان گزارش شده است که در توجیه آن می‌توان به نظریه روانشناسی تکاملی استناد کرد که درآن ادعا شده «زن به شکل غریزی بدنبال جفت قوی و پرتوان میگردد تا به اتکا او به بقا خود و فرزندان ادامه دهد»، در حالی‌که همچین الزامی برای مرد موجود نبوده و قدرت و اشتهار به عنوان فاکتور انتخاب جفت بیرنگ جلوه‌گر بوده است. نکته دیگر اینکه در رویاهای زنان صحنه‌های که در آن فرد مجبور به برقراری جنسی شده باشد و زن علی رغم میل خود تن به رابطه جنسی داده باشد دو برابر مردان گزارش شده است.

آنچه مسلم است تفاوت‌های جنسیتی درمحتوای رویاهای جنسی بیانگر تفاوت‌های این دو گروه در زمینه های نیازها و تجارب و علاقه‌مندی‌ها و نگرش‌های جنسی خاص هر یک می‌باشد که بدون تاثیر از پدیده‌های تجربه شده در طی روز و آنچه بر فرد در اوقات بیداری میگذرد نمیباشد.


دکتر مریم محبی (سکسولوژیست)

2 ❤️

2017-03-13 10:45:15 +0330 +0330




آیا زنان هم مانند مردان شب‌ها خواب می‌بینند و ارگاسم می‌شوند؟

مطمئن باش!
در سال ۱۹۵۳ یکی از مشهورترین پژوهشگران جنسی، دکتر "آلفرد کینسی" دریافت که نزدیک به ۴۰% از ۵۶۲۸ زنی که با آنها مصاحبه شده بود و در آن زمان حدود ۴۵ سال سن داشتند، دست کم سابقه یک‌بار ارگاسم در خواب را تجربه کرده بودند.
یک پژوهش کوچک‌تر دیگری در همین زمینه که در مجله ژورنال پژوهش‌های جنسی در سال ۱۹۸۶ منتشر شد اذعان داشت که ۸۵% زنانی که سابقه دیدن خواب و ارگاسم را داشتند عموماً این اتفاق در سنین ۲۱ برای آنها بوقوع پیوسته است. بعضی‌ها هم در این تحقیق ادعا کرده‌اند که حتی هنوز ۱۳ سال آنها شروع نشده بوده که این تجربه را یافته‌اند. در اضافه باید گفت که عموماً زنانی که در خواب ارگاسم می‌شوند، این اتفاق را چندین بار در سال تجربه می‌کنند.
دکتر کینسی و شاگردانش مدعی هستند که ارگاسم شبانه در زنان هم نتیجه تحریک و برانگیختگی جنسی در خواب می‌باشد.
دختران و زنانی هم که تا به حال این مسئله را تجربه نکرده‌اند و یا کسانی که حتی نمی‌دانند که آیا ارگاسم شده‌اند یا خیر، باید بدانند که آنها نیز کاملا طبیعی هستند.
تشخیص ارگاسم در مردان بسیار ساده تر از زنان می‌باشد چراکه خروج فیزیکی مایع منی کاملا قابل تشخیص می‌باشد اما در زنان حدس زدن مشکلتر است... از جهتی خود ترشحات زنانه در زمان خواب می‌تواند دلیلی بر ارگاسم شبانه برای زنان باشد. در میان زنان ممکن است تا اندکی پس از بیدار شدن از خواب همچنان انقباض و یا ضربان در ماهیچه‌های واژن حس گردد.
تحقیقات دیگری در همین زمینه نشان می‌دهد که ارگاسم‌های شبانه در میان مردان بسیار بیشتر از زنان دیده می‌شود و اگر این مسئله را با تمرکزی که به روی مسائل جنسی در مردان چه از نظر علمی و چه از نظر اجتماعی می‌شود ادغام کنیم در میابیم که چرا ما کمتر چیزی در مورد ارگاسم‌های زنان می‌شنویم.


برگرفته از مجله
فیسبوق

1 ❤️

2017-03-13 11:16:25 +0330 +0330

باز هم کار درستی اسکلت و مطالب درخشانش بین این همه کساشیر!
ایول دمت گرم واقعا عالی بود
فقط من نمیدونم چرا خواب های سکسیم همش مثل اون عکس هاست! خوابای سکسیم بیش از حد پریشان و فراطبیعی هستن (dash)

1 ❤️

2017-03-13 11:44:55 +0330 +0330
نقل از: peyam-12 باز هم کار درستی اسکلت و مطالب درخشانش بین این همه کساشیر! ایول دمت گرم واقعا عالی بود فقط من نمیدونم چرا خواب های سکسیم همش مثل اون عکس هاست! خوابای سکسیم بیش از حد پریشان و فراطبیعی هستن (dash)

خوابایی که خودمم میبینمم تا حدودی شبیه همیناس، متسفانه گوگل تخمی عکسای از این بهتر واسم نیورد.
فک کنم خوابای سکسی بیشتر افراد همینجوری درهم‌برهم باشه...
بشخصه حتا خواب سکس با دایناسور هم دیدم!
1 ❤️

2017-03-13 12:03:05 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: peyam-12 باز هم کار درستی اسکلت و مطالب درخشانش بین این همه کساشیر! ایول دمت گرم واقعا عالی بود فقط من نمیدونم چرا خواب های سکسیم همش مثل اون عکس هاست! خوابای سکسیم بیش از حد پریشان و فراطبیعی هستن (dash)

خوابایی که خودمم میبینمم تا حدودی شبیه همیناس، متسفانه گوگل تخمی عکسای از این بهتر واسم نیورد.
فک کنم خوابای سکسی بیشتر افراد همینجوری درهم‌برهم باشه...
بشخصه حتا خواب سکس با دایناسور هم دیدم!

دایناسوررررر ?.
خواب بقیه که اطلاعی ندارم ولی من خودم خواب سکس قِنطَروس(نصف انسان نصف اسب) رو هم دیدم ? ?

1 ❤️

2017-03-13 12:16:29 +0330 +0330

↓این نوشتار نیز خوندنش خالی از لطف نی:

چرا خواب رابطه جنسی می‌بینیم؟
ما به خاطر فعالیت‌های شدیدی که بطور مداوم در ذهن ناخودآگاهمان در حال انجام است، [در کل] خواب می‌بینیم. و از آنجا که رابطه جنسی یکی از نیرومندترین غرایز و امیال انسانی است، حیرت انگیز نیست که برخی خواب‌های ما محتوای جنسی داشته باشد.
اگر میل و انگیزه شدیدی برای انجام برخی کارها داشته باشیم، احتمال اینکه آن را در خواب ببینیم خیلی زیاد است و ذهن خودآگاه ما نمی‌تواند از اتفاق آن جلوگیری کند.
... ادامه‌ی مطلب در ← «سایت پزشکان بدون مرز»


البته این نکته نیز ناگفته نماند که همیشه هم از خواب سکسی، ارضای جنسی حاصل نمیشه. گاهی در روند رؤیای کامگیری جنسی (حال از هر جونور و جنبنده‌ای که بعنوان پیشکش گایندگی واست تو خواب میاد؛ انسان، پری، شتر، اژدها و...) به محض رسیدن به اورگاسم یهو بیدار میشی و دیگه فقط خودت میمونی و یه شق‌درد حسابی!

1 ❤️

2017-03-14 09:13:10 +0330 +0330

تایپت عالی بود,من خودم تا بحال چندبار تو خواب سکس داشتم ? خیلی باحاله

1 ❤️

2017-03-14 10:21:01 +0330 +0330

من خواب جنسی میبینم ولی هیچ وقت تا حالا توی خواب به اورگاسم نرسیدم

1 ❤️

2017-03-14 11:33:49 +0330 +0330

دنبال شمآره دختر برای حال تلفنی میگردی?
میترا : 0,9,3,0,5,2,4,6,6,6,5

1 ❤️

2017-03-14 20:20:57 +0330 +0330
نقل از: کلاریس من خواب جنسی میبینم ولی هیچ وقت تا حالا توی خواب به اورگاسم نرسیدم


شواهد به عمل اومده که بیشتر خانوما همینطورن.
تا جایی که من اطلا جعم کردم کمتر زنی از ارگاسم در خواب سخنی به میان اورده. هرچن از همون خواب سکسی دیدنشونم به ندرت میگن.

1 ❤️

2017-03-15 13:14:34 +0330 +0330



1 ❤️

2017-03-24 21:00:25 +0430 +0430




آیا حقیقت دارد که ذهن خودآگاه ما خواب‌های جنسی را سانسور می‌کند؟

بله. ذهن چیزی دارد به اسم “سانسور رویا” که خواب‌ها را تصفیه می‌کند. پس اگر فردی در امور دینی و اخلاقی دیدگاهی بسیار سخت‌گیرانه داشته باشد، و شروع به دیدن یک خواب جنسی کند، قابلیت سانسور رویاها در ذهن آن خواب را جوری تغییر می‌دهند که صحنه‌های خیلی گستاخانه با سمبل‌ها و نشانه‌هایی جایگزین می‌شوند.
از اینرو، مردی با اخلاقیات جنسی بسیار خشک و سخت‌گیرانه، ممکن است در عمق ناخودآگاه خود میل شدیدی به داشتن رابطه جنسی با زنی زیبا داشته باشد. در این مورد، به جای اینکه آن فرد خواب اندام‌های جنسی زنانه را ببیند، در خواب لوله‌ها یا تونل‌هایی می‌بیند. و به جای دیدن سینه زنان در خواب، خوابِ تپه‌های بسیار دلپذیر و زیبا می‌بیند، و از این قبیل.
به همین ترتیب، زنی که اخلاقیات جنسی او بسیار خشک و سخت‌گیرانه است، آلت جنسی مردانه در خواب نمی‌بیند و درعوض سمبل‌هایی از آن مثل موشک، سیگار و دودکش‌های بلند را در خواب می‌بیند.
اما تجربه نشان می‌دهد این نوع رویاهای سمبلیک نسبت به قبل کمتر شده است. مردم نسبت به نسل‌های قبل در امور جنسی بازتر شده‌اند، به همین خاطر است که در خواب سکس را به وضوح و آشکار می‌بینند نه سمبل‌هایی از آن را.


آیا ارگاسم در خواب مضر است؟

خیلی از مردها تصور می‌کنند که ارضا شدن در خواب زیان‌آور است. اغلب آنها شنیده‌اند که از دست رفتن اسپرم، باعث ضعیف شدن جسمی آنها یا کوتاه شدن عمرشان می‌شود. اما این کاملاً نادرست است. این خواب‌ها فقط واکنش طبیعی بدن به هورمون هاست. تقریباً مثل عادت ماهیانه که در خانم‌ها روی می‌دهد.


با خواب‌های جنسی آزار دهنده چه باید کرد؟

بیشتر خواب‌های جنسی طبیعی هستند و نباید احساس نگرانی کرد. گاهی اوقات این خواب‌ها فعالیت‌هایی در خود دارد که ممکن است تصور کنید در زندگی واقعی هیچوقت آن را انجام نمی‌دهید. اما اشکالی ندارد.
اما، بعضی افراد رویاهای جنسی بسیار آزاردهنده‌ای دارند؛ مثل رابطه جنسی با محارم، سکس خشن، و تجاوز. اگر این رویاها مکرراً برایتان اتفاق افتاد، احتمالاً یک دلیل روانشناسی پشت آن وجود دارد.
اگر این خواب‌ها ناراحتتان می‌کند و می‌خواهید دلیل آن را بفهمید، بهترین راه این است که با یک روانشناس مشورت کنید. این افراد با پیش زمینه روانکاوی خود آشنایی بیشتری با دنیای خواب دارند. اما برخی متخصصین هیپنوتیزم درمانی مهارت ویژه ای در کمک به افراد برای کنترل خواب‌های خود دارند و با هیپنوتیزم به آنها کمک می‌کنند پایان دیگری برای رویایشان بسازند تا دیگر برایشان آزاردهنده نباشد.


مابقی اطلاعات مشابه در:
«وبسایت مردمان ـ دانستنی‌های رویاهای جنسی»

0 ❤️

2017-03-25 11:27:34 +0430 +0430



0 ❤️

2017-03-25 12:14:21 +0430 +0430

اول از اسکلت جان تشکر میکنم به خاطر تاپیک عالی
منم خواب سکس میبینم خیلی عالی و لذت بخشه و ارضا هم میشم
و اصلا دوس ندارم بیدار بشم …

0 ❤️

2017-05-08 16:58:35 +0430 +0430
نقل از: babak.26 اول از اسکلت جان تشکر میکنم به خاطر تاپیک عالی منم خواب سکس میبینم خیلی عالی و لذت بخشه و ارضا هم میشم و اصلا دوس ندارم بیدار بشم .....

باشد که رستگار شوی
0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «