دانلود مجموعه مجله سه کاف

1393/06/06

در روز 21 خرداد 1381 مجله ای اینترنتی شروع به انتشار کرد که در ادبیات ما نمونه نداشت.این مجله اسم سه کاف ( یا سکاف، 3کاف) را برای خود انتخاب کرده بود. و در پاسخ سئوالات خوانندگان خود مبنی بر اینکه سکاف یعنی چه نوشت:
» سه کاف = 3 + کس، کیر، کون (هر سه کلمه یا کاف شروع می شوند = سه کاف ( یا سکاف)»

در شماره های سکاف مجموعه ای از داستان های زیبای سکسی و اروتیک و همین طور اطلاعات جنسی و سکسولوژی را می یابید.

سکاف در تعریف اهداف خود نوشت: » قهرمان یکی از کتاب های صادق چوبک می نویسد: { وای اگر این لحاف و ملافه ها زبان داشتند، چه اصراری که فاش نمی شد.}و سه کاف می خواهد زبان لحاف و ملافه ها باشد؛ از فانتزی ها، رؤیاها و واقعیت ها بنویسد و بر نابرابری ها و ناآگاهی ها در عرصه مسائل جنسی مهمیز انتقاد بزد.». بی جهت نیست که در داستانهای اروتیکی سکاف، فانتزی، رؤیا و واقعیت قاطی هم می شوند.

در مجموع 41 شماره سکاف ( چهل شماره و یک ویژه نامه در اسفند ماه 1382) منتشر شد. تا بالاخره در فروردین ماه 1383 در چهلمین شماره آن، توقف انتشار سه کاف اعلام گردید. سکاف در 41 شماره خودبه بیش 1200 سئوال جنسی خوانندگان خود هم جواب داد. همینطور کتاب کاماسوترا و دیوان سید جعفر خاکشیر، شاعر فکاهی سرای اصفهان، را هم در اختیار خوانندگان قرار داد. برای جلوگیری از هرگونه سؤء برداشت، سکاف مطلبی تحت عنوان » چه کسی یک سکافی است» را منتشر کرد که میتوان آن را مانیفست سکاف دانست. این پی دی دف هم در این وبلاگ قرار داده شده است.
سه کاف ابتدا هفتگی و بعدها ماهانه شد و با فیلتر شدن سایت آن، مجله بصورت پی دی اف به علاقمندان ارسال می گردید. سه کاف خیلی سریع سر زبانها افتاد و بجرآت میتوان گفت که پرخواننده ترین مجله فارسی زبان در بین آن دسته از هموطنانی تبدیل شد که در آن دوره به اینترنت دسترسی داشتند.

همه شمارهای سه کاف همراه با کتاب کاماسوترا و برخی اطلاعات سکسولوژی و فانتزی های جنسی رو اینجا دانلود کنید:

https://up.shahvani.com/uploads/dpq4g0x7.rar

45909 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-04-02 17:39:41 +0430 +0430

T

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «