روشنگریهایی بر منتقدان شهوانی

1397/04/27

اخیرا چند تاپیک از سوی کاربران زده شده و در آن از نحوه مدیریت سایت و عملکرد ادمین سایت انتقاد شده است.
این تاپیک به منظور روشنگری بر بعضی ابهامات کاربران که دلیل بر بوجود آمدن بعضی انتقادات یا پیشنهادات میشود

قبل از هرگونه انتقاد یا پیشنهاد قوانین سایت و حریم خصوصی و راهنمای سایت را مطالعه کنید و هرگونه پیشنهاد و انتقادی داشتید در این تاپیک عنوان کنید تا پاسخ داده شود.

تاپیکهایی که در آن حریم خصوصی کاربران حفظ نمیشود چرا حذف نمیشود؟

همانطور در اینجا درباره حریم خصوصی کاربران گفته شده است،انتشار عکس با چهره یا شماره تلفن خلاف قوانین سایت بوده و در صورت مشاهده ادمین و یا گزارش کاربران به ادمین سایت حتما مطلب حذف و با تشخیص خود ادمین کاربر خاطی از سایت اخراج میشود.

لطفا توجه داشته باشید که در صورت افشای هویت هر کاربر از سوی کاربری دیگر فقط به گزارش کاربری که هویتش فاش شده ترتیب اثر داده خواهد شد و گزارش شخص ثالث وارد نمیباشد.

اگر حجم مطالب بالاست و ادمین نمیتواند تمام مطالب را از فیلتر رد کند چرا به کاربران قدیمی امکان ویرایش و حذف مطالب را نمیدهد؟
امکان حذف حساب کاربری همیشه فقط از طرف ادمین سایت میسر میباشد و قبلا از کاربران قدیمی بعنوان ادیتور (ویرایش کننده مطالب) استفاده میشد که بدلیل عملکرد سلیقه ای و شخصی مشکلاتی بوجود آمد همچنین با توجه به تغییر نسخه شهوانی فعلا در نسخه جدید این امکان هم وجود ندارد.
کاربری به من توهین کرد و من گزارش کردم و ادمین فقط متن توهین را حذف کرد

توهین و فحاشی و هتاکی در شهوانی ممنوع بوده و در مرحله اول متن توهین یا فحاشی حذف شده و به کاربر خاطی اخطار داده میشود و در صورت تکرار حساب کاربری فرد فحاش حذف میشود.

کاربری به من توهین کرد و دوستم به ادمین گزارش کرد اما رسیدگی نشد
در مورد الفاظی که در مواقع بحث بین دو کاربر رد و بدل میشود فقط کاربری که احساس میکند مورد توهین یا فحاشی قرار گرفته میتواند به ادمین گزارش دهد در غیر اینصورت جواب ادمین ***شهوانی مدعی العلوم ندارد*** خواهد بود.
ادمین مرا در پیام خصوصی بلاک کرده و نمیتوانم پیام ارسال کنم

بدلیل حجم زیاد پیام های دریافتی هر کاربر مطلبی را فقط یکبار میتواند گزارش کند که در صورت تشخیص ادمین مبنی بر نقض قوانین از طرف کاربر خاطی ترتیب اثر داده خواهد شد
اصرار به حذف مطلب یا حساب کاربری یا هر اصرار بی مورد به ادمین و ارسال پیامهای بی مورد موجب بلوکه کردن پیام خصوصی به ادمین خواهد شد

  1. قوانین سایت از سوی مدیران سایت وضع شده و همه کاربران موقع ثبت نام تیکی به منظور امضای پذیرفتن قوانین سایت زده اند و همه کاربران موظف به تابعیت از قوانین سایت هستند اگر شخصی هر موقع احساس کرد نمیتواند در چارچوب قوانین شهوانی عمل کند میتواند سایت را ترک کند.

  2. تکرار و اصرار به معنی اسپم میباشد و این تکرار و اصرار مطلب در تاپیکها باعث حذف کاربری و در پیام خصوصی ادمین باعث بلوکه شدن پ.خ به ادمین میشود

  3. *** گزارشهایی مانند انتشار عکس با چهره،شماره تلفن،مطالب زننده خشونت آمیز،مربوط به کودک آزاری و اسپم و فحاشی به عمومیت سایت، تخلفی هست که به عمومیت مربوط بوده و به گزارش همه کاربران رسیدگی میشود.
    اما گزارشهای توهین،فحاشی،هتاکی،فاش کردن هویت،تهدید، به شخصی فقط از طرف خود شخص متضرر قابل رسیدگی میباشد***

  4. شهوانی یک سایت کاربر محور با اختلافات عقاید و سلایق میباشد به همین منظور شهوانی با سیاست خودش که ایجاد محیطی با آزادی بیان و به دور از تابوهای اجتماعی است، مدیریت خواهد شد

موفق باشید

518 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-07-31 00:20:22 +0430 +0430
نقل از: Siara شهوانی مدعی العموم ندارد‌ :|

این مورد ما رو گاییده

1 ❤️

2018-08-03 14:06:05 +0430 +0430
نقل از: Siara شهوانی مدعی العموم ندارد‌ :|

شهوانی مدعی العلوم و نور چشمی ندارد

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «