سکس ضربدری: یک سبک زندگی متفاوت

1395/10/19



در برنامه پرطرفدار شبکه ABC «خانم های خانه دار درمانده» ، خیانت عامل اصلی نابودی ازدواج هست به این علت که شوهران دروغ می گویند و گیر می افتند.
اما ما زوج هایی را داریم که می گویند راه هایی برای لذت بردن از یک زوج دیگر بدون فریبکاری پیدا کرده اند. این شیوه زندگی سکس ضربدری (swinger) گفته می شود ، و در آن زوجین بدون هیچ پنهان کاری با زوج های دیگر رابطه جنسی برقرار می کنند .
برایان و اولگا بِراک چهار سال پیش ازدواج کردند . حالا یک کسب و کار را با هم اداره می کنند ، و شب ها بعد از کار به یک کلوب شبانه به اسم تراپیز در شهر فورت لادردیل در ایالت فلوریدا می روند ، که این کلوب شعب دیگری هم در آتلانتا و فیلادلفیا دارد . کلوب تراپیز مثل سایر کلوب های شبانه است ، همراه با یک سالن رقص ، بوفه و بار مشروب .
اما این مکان از یک نظر با سایر کلوب ها متمایز است ، به این خاطر که در بخش پشتی این کلوب رختکنی وجود دارد که زوج ها می توانند لباس های خود را در بیاورند و به دلخواه ، در اتاق خواب های مختلف با دیگر زوج ها سکس کنند - یا در حوضچه های آب گرم همدیگر را تماشا کنند . این سبک زندگی سکس ضربدری است.

**آیا این غیر اخلاقی نیست ؟ با چهار زوج که صحبت کردم گفتند خیر و این چیز خوبی است .
برایان می گوید : «کاری که ما می کنیم غیر قانونی نیست . و من به این اعتقاد ندارم که غیر اخلاقی باشه.»
کریس ، که به همراه همسرش لاوون این سبک زندگی را تجربه می کنند می گوید : «من نمیخوام وقتی 85 ساله شدم به گذشته ام نگاه کنم و با حسرت بگم : چرا به اندازه کافی تو زندگیم سکس نکردم.» مثل بیشتر زوج هایی که با آن ها حرف زدیم کریس و لاوون هم خواستار این بودند که نام خانوادگیشان فاش نشود .
یه زوج دیگر که ضربدری می کنند به نام های باب و تسا ، از دوران کالج با هم آشنا شده اند . آن ها 19 سال است که عروسی کرده اند و بعد از 5 سال زندگی مشترک تصمیم گرفته اند که ضربدری را تجربه کنند .
باب می گوید : «تسا تنها زنی توی عمرم بود که بوسیده بودم . برای همین همیشه یه کنجکاوی ذاتی تو وجودم بود “یه زن دیگه چه حسی میتونه به آدم بده” الآن دیگه این کنجکاوی رو ندارم.»
سکس ضربدری ایده ی تسا بوده است . او از یکی از دوستانش در این مورد شنیده و شیفته اش شده است . او با اطمینان از پیوند قوی رابطه خود و همسرش ، سکس ضربدری را امتحان می کنند . او می گوید : «شما باید در این مورد کاملا صادق و صریح باشید.»
آیا آن ها نگاهی به گذشته نمی کنند و و احساس نمی کنند که با انجام رابطه جنسی با تعداد زیادی افراد دیگر ، صمیمیت بین آن ها نابود شده است؟
باب می گوید : «خیر ، این امر رابطه مارو بسیار قوی تر کرده . این که ما مجذوب آدم های دیگه شدیم ، به این معنی نیست که عاشق هم نیستیم»
اما اگر آن ها عاشق همدیگر باشند ، پس نباید به سمت افراد دیگر جذب بشوند ، اینطور نیست ؟
باب و تسا اعتقادی به این مسئله ندارند . باب می گوید : «برای ما ، سکس برابر عشق نیست . سکس همون سکسه . این طبیعیه که بخوای به افراد دیگه نظر داشته باشی . منظورم اینکه این طبیعت آدمه . و ما تصمیم گرفتیم که طبیعتمون رو سرکوب نکنیم.»
اولین بار که باب و تسا به کلوب رفتند ، در آن شرکت نکردند . آن ها فقط نظاره گر بودند . این امر متداول است . تقریبا نیمی از اغلب افراد کلوب به اصطلاح «soft swingers»
هستند – بنا به صحبت های دارندگان کلوب و شرکت کنندگان، آن ها فقط تماشا می کنند ، بدون اینکه مقاربت داشته باشند.
اما تماشا کردن رابطه جنسی دیگر زوج ها بر تسا و باب تاثیرگذار بوده . باب می گوید : « اون اخر هفته ما بهترین سکس زندگیمونو داشتیم.»
«Hard swinging»
به سکس دسته جمعی یا گروهی اطلاق می شود . زوج هایی که با آن ها مصاحبه کردیم نگران بیمار شدن نبودند . آن ها می گویند آن جا همه از کاندوم استفاده می کنند.
همچینین آن ها می گویند که آن ها از مردم خوبی که در این باشگاه می بینند شگفت زده شده اند .
باب می گوید : «با این تجربه چشمانمون باز شد و حیرت کردیم از اینکه زوج های دیگه ای مثل ما وجود دارن.»

صنعت جدید خدمت رسانی
به نظر می رسد که تعداد زیادی از این افراد وجود دارد . بنا به تحقیقات موسسه «Kinsey» و دیگر پژوهشگران ، در حدود 4 میلیون نفر تجربه سکس ضربدری یا مشابه آن را داشته اند.
این افراد تبدیل به یک صنعت چند میلیون دلاری شده اند ، پس مراقب انتخاب محل تعطیلات خود باشید . (مواظب کلیدواژه هایی همچون «لباس انتخابی» ، «تفریح بزرگسالان» یا «فقط زوجین» باشید.) در حال حاضر صدها پاتوق و استراحتگاه به ضربدری خدمت رسانی می کنند . همچنین مکالمه های مربوط به سکس ضربدری در این استراحتگاه ها شکل می گیرد . در داخل ، هزاران زوج مشغول بازی های فانتزی شان هستند .
بنابه گفته تری گولد روزنامه نگار برنده جایزه «این یک پدیده جهانی است.»
وقتی که گولد مامور نوشتن یک گزارش درباره ی سکس ضربدری شد ، فکر می کرد که این کار غیر اخلاقی خواهد بود . او با ورود به یک کلوب مد روز بسیار شگفت زده شد .
او می گوید : « من بانکدار ها و وکلا رو ملاقات کردم ، و با این افراد شروع به گفتگو کردم.»
بعد از آن گولد سه سال زمان صرف کرد تا درباره این سبک زندگی و مردمی که سکس ضربدری می کنند تحقیق کند .
او می گوید : «اکثر این افراد مشروب نمیخورند و بیشتر آن ها مواد مصرف نمی کنند . آن ها به بزرگ کردن کودکان در یک فضای سالم و با ثبات اعتقاد دارند.»
گولد در کتاب خود به اسم « یک سبک زندگی : نگاهی به مراسم شهوانی سکس ضربدری» نتیجه گیری می کند که زوج ها به سکس ضربدری روی می آورند تا به شریک خود خیانت نکنند .
گولد خاطرنشان می کند : « اونها این مسئله رو مبنی بر رضایت طرفین می بینند ، سکسی با مشارکت همسر و چیزی که برای بهتر شدن طعم رابطه شون انجام میدن . اون ها به این نوع کلوب نمیرن که صرفا با افراد دیگه سکس داشته باشن . اون ها به این علت که برای هم جذابتر بشن به اونجا میرن.»
کریس و لاوون به تازگی وارد تجربه ضربدری شده اند . آن ها 5 سال است که ازدواج کردند ، و حدود یک سال قبل تصمیم گرفتند که این کار را امتحان کنند . آن ها وبسایت هایی را چک کرده اند که در آن ها هزاران غریبه به دنبال این تجربه مشترک هستند.
برایان و همسرش دارنده چنین سایتی هستند که بسیار هم مشهور است . برایان می گوید : « ما حدود نیم میلیون کاربر داریم . روزانه 70000 نفر از سایت بازدید می کنند.»

آزادی برای زنان؟
من فکر می کنم مردان ، همسرانشان را به تبادل شریک جنسی ترغیب می کنند. اما زنان می گویند آن ها هستند که تعیین کننده این کار هستند.
تسا می گوید : «خانوما کسایی اند که اجازه میدن این اتفاق بیفته»
«ما حق وتو داریم.» لاوون می گوید : «اگه از زوج دیگه خوشمون نیاد ، سکسی هم در کار نخواهد بود.»
باب می گوید : «این معمولا مردها هستند که خانوم ها رو وارد ضربدری می کنند . اما این زن ها هستن که اونارو توی رابطه ضربدری نگه میدارن.»
بانوان می گویند که آزادی جنسی را رهایی بخش می دانند.
تسا می گوید : «این قطعن خانوم هارو تغییر میده . و بهشون اعتماد به نفس بیشتری میده – که این اونهان که رئیسن»
زوج ها از پیش قوانینی را برای خود مقرر می کنند . بعضی زن و شوهر ها بدون دیگری حرکتی نمی کنند . بعضی زوج ها دیگران رو نمی بوسند .
اما این زوجین نگران این نیستند که همسرشان از اشخاص دیگر بیشتر لذت ببرند ؟ با آن هایی که صحبت کردم پاسخ منفی دادند.
کریس می گوید : «مردم تو انجمن سکس های ضربدری برای یه دلایلی سکس می کنند . اما دنبال این نیستند که یه زن جدید پیدا کنند.»
آن ها به قدری شاد و عاری از خجالتند که اجازه می دهند صدایشان را ضبط کنیم . اما یک سوال پیش می آید : آیا فرزندانشان از نسبت این مسئله آگاهند؟
لاوون می گوید : «همونطور که بچه هام از مسائل اقتصادی من خبر ندارند ، بهشون از تجربه های جنسی که با کریس دارم چیزی نمیگم.»
یک زوج دیگر به نام های مری و ری ، 5 سال است که با هم عروسی کرده اند. فرزندان آن ها ، از ازدواج های قبلی ، 18 و 21 ساله هستند . آن ها می گویند که پسر 21 ساله شان از سبک زندگی ها آگاه است و با این قضیه مشکلی ندارد .

مشاوران ازدواج در این باره چه نظری دارند ؟
ما با 12 مشاور ازدواج درباره ضربدری گفتگو کردیم ، و حتی یک مورد به ما نگفتند که از این کار پرهیز کنیم . اکثرن اظهار کردند که افراد بزرگسال با توافق با جفت خود این کار را می کنند . اما آن ها یادآور شدند که روابط مهیج خارج از ازدواج ، زندگی زناشویی را به خطر می اندازد .
دکتر اسکات هالتزمن ، روانشناس در امر ازدواج و مشاوره به زوج ها ، می گوید : «درخواست خیل عظیمی از مردم به سمت سکس ضربدری است … اما برای حفظ سکس ضربدری به عنوان یک سبک زندگی ، باید پایه و اساس یک ازدواج بررسی شود . و این پایه که بر اساس ایمان است ، چیزی است که در دراز مدت باعث قربانی شدن رابطه می شود.»
اما کسانی که سکس ضربدری می کنند ، می گویند که آن ها خیانت نمی کنند ، تسا می گوید : «ما همه با همسرانمون به خونه میریم . ما بر پایه یه دروغ زندگی نمی کنیم.»
این افراد ادعا می کنند که رابطه زناشویی شان از بقیه قوی تر است چون آن ها روابط پنهانی ندارند و به یکدیگر دروغ نمی گویند . همه چیز بین آن ها شفاف و واضح است .
لاوون می گوید : «مردم احتیاج دارن که نیازاشون برطرف شه . اما مهم نیس من با کی حال می کنم چون با کریس میرم خونه . من دوسش دارم . من زندگیم رو با اون دارم .»
باب می گوید که تبادل شریک جنسی ، عشقش را نسبت به تسا عمیق تر کرده است . « من الان حس بیشتری بهش دارم ، با علم به اینکه بودن با افراد دیگه میتونه چطور باشه و حتی اگه این تنها تجربه ی تمام عمرم باشه.»

این گزارش در برنامه 20/20 شبکه ABC به تاریخ 18 مارس 2005 روی آنتن رفته است.

منبع

تاپیک مرتبط:
همه چیز درباره سکس ضربدری

14720 👀
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-01-08 04:10:28 +0330 +0330

مطلب قابل تاملی نوشتی ممنونم میشه در باره اش فکر کرد

2 ❤️

2017-01-08 05:22:37 +0330 +0330

فکر کنم این تایپیک خیلی کامل وواضح جواب سوالات خیلی از دوستان رو که سر دوراهی موندن وبلا تکلیف هستند ودوستانی که کنجکاو هستند تا در مورد این نوع رابطه ممکنه چه اتفاقاتی بیفته رو جواب میده . خیلی هم عالی

2 ❤️

2017-01-08 06:32:55 +0330 +0330

توی ایران فقط میشه تو تخیلاتت تصور کرد وتا واقعیت کلی راهه ولی به نظرم خیلی خوبه که زوج با هم اوج لذت رو ببرن

4 ❤️

2017-01-08 12:36:23 +0330 +0330

ممنون خیلی خوب بود

2 ❤️

2017-01-08 13:06:40 +0330 +0330

جالبه برام كه انقد اطلاعات مردم كمه!راستش اگه خودم تو يه كشور خارجي زندگي نميكردم به اين صراحت نميگفتم تو كشورايي كه فحشا ازاد نيست مثل امرييييييكا! امكان نداره اجازه بدن تو اتاق هاي يه كلاب سكس گروهي انجام بشه،هه اونا حتي توي سكس كلاب هاشونم سكس انجام نميدن بلكه جايي خارج از اون جا بايد باشه و برام جالبه كه نقل قول از اون زن و شوهر احمق،اگه بنظرشون كار غير اخلاقي نيست چرا فاميليشونو انتشار ندادن! همچين روابطي فقط دليل بر اوبي بودن شوهر يك زن يا حتي ترنس و دوجنسه بودنشه،هيچ مردي تو هيچ جاي دنيا اگه سالم باشه همچين اجازه رو نميده .با خيانت خيلي راحت تر ميتونم كنار بيام تا ضربدري مزخرف محض بود

1 ❤️

2017-01-08 14:27:26 +0330 +0330
نقل از: Mani_blackrose جالبه برام كه انقد اطلاعات مردم كمه!راستش اگه خودم تو يه كشور خارجي زندگي نميكردم به اين صراحت نميگفتم تو كشورايي كه فحشا ازاد نيست مثل امرييييييكا! امكان نداره اجازه بدن تو اتاق هاي يه كلاب سكس گروهي انجام بشه،هه اونا حتي توي سكس كلاب هاشونم سكس انجام نميدن بلكه جايي خارج از اون جا بايد باشه و برام جالبه كه نقل قول از اون زن و شوهر احمق،اگه بنظرشون كار غير اخلاقي نيست چرا فاميليشونو انتشار ندادن! همچين روابطي فقط دليل بر اوبي بودن شوهر يك زن يا حتي ترنس و دوجنسه بودنشه،هيچ مردي تو هيچ جاي دنيا اگه سالم باشه همچين اجازه رو نميده .با خيانت خيلي راحت تر ميتونم كنار بيام تا ضربدري مزخرف محض بود

مزخرف اون مغز گندیده توه که مثل زامبی های مسلمان افکار گندیدت و با خودت به اونجا بردی ، اخه گلابی غیر قانونی بودن دلیل بر انجام ندادن این کار نیست مثل رابطه دختر و پسر در ایران که جرمه ولی همه انجام میدن در ضمن هر کسی اختیار کون خودش و داره لازم نیست شوما خوشت بیاد یا نه

0 ❤️

2017-06-24 10:45:19 +0430 +0430

داشتن این سبک زندگی در درجه اول جنبه بالا میخواد که تو ایران به واسطه فرهنگ خاصشون خیلی کم پیدا میشه

4 ❤️

2018-04-23 15:22:49 +0430 +0430

سلام به همه…
بسیار عالی بود و مرسی بابت این مطالب…
من و همه شما دوستان و خیلیای دیگه میدونیم و یقین داریم که توی ایران خودمون هم خیلیا به این مدل سکس علاقه بسیار زیادی دارند…ولی خب چه کنیم که متاسفانه تو این کشور مزخرف به دنیا اومدیم با یه عالمه تابو و فرهنگای خرافی و عقاید خشک شکننده…
در نهایت بسیار عالی…
و من خودم بسیار واضح میگم که به این مدل سکس و زندگی سکسی بسیار اعتقاد و علاقه دارم هرچند که تجربش رو نداشتم…
بازم مرسی

1 ❤️

2018-04-23 20:07:47 +0430 +0430
نقل از: Mani_blackrose جالبه برام كه انقد اطلاعات مردم كمه!راستش اگه خودم تو يه كشور خارجي زندگي نميكردم به اين صراحت نميگفتم تو كشورايي كه فحشا ازاد نيست مثل امرييييييكا! امكان نداره اجازه بدن تو اتاق هاي يه كلاب سكس گروهي انجام بشه،هه اونا حتي توي سكس كلاب هاشونم سكس انجام نميدن بلكه جايي خارج از اون جا بايد باشه و برام جالبه كه نقل قول از اون زن و شوهر احمق،اگه بنظرشون كار غير اخلاقي نيست چرا فاميليشونو انتشار ندادن! همچين روابطي فقط دليل بر اوبي بودن شوهر يك زن يا حتي ترنس و دوجنسه بودنشه،هيچ مردي تو هيچ جاي دنيا اگه سالم باشه همچين اجازه رو نميده .با خيانت خيلي راحت تر ميتونم كنار بيام تا ضربدري
1 ❤️

2018-04-24 16:56:15 +0430 +0430

تو ایران شدنی نیست.

1 ❤️

2018-06-02 11:29:18 +0430 +0430

نهادینه سازی مکتب های مختلف سکسی تو ایران مثل این کاری است نشدنی . کشوری که با روابط دختر و پسر مخالف دیگه تکلیفش مشخصه .

3 ❤️

2018-06-02 22:34:36 +0430 +0430

ارزشش داره که خانومتون راضی کنید, اینو واقعا میگم. لذتش فوق العادست

1 ❤️

2018-11-10 07:02:56 +0330 +0330

سبکی جدید برای دوری از خیانت ولذت بردن از سکس که بسیارلذت بخشه.
موافقم

0 ❤️

2018-11-10 08:03:11 +0330 +0330

من قبلاً ازدواج داشتم و در اون زمان با یک زوجه کرجی ارتباط ضربدری انجام دادیم می خوام بگم که این حرفهایی که نوشته شده کاملاً درسته و انجام شدنی هست البته من به دلایل مالی جدا شدم ولی اون زوجه کرجی هنوز در روابط ضربدری هستند ولی به من جواب نمی دهند از نظر من بهترین زوجی بودند که در این فضا وجود داشتند و هر دو عالی بودند مهمترین قسمت این بود که خیلی آدم های محترم و باکلاس و مودبی بودن و ما در کنار اونها واقعا خیلی احساس خوبی داشتیم و در سکس هم بسیار عالی بودند و خیلی از بودن با آنها لذت می بردیم اگر کسی دلش میخواد برام پیام بزاره تا آی دی اونارو بدم برید و لذتشو ببرید

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «