لذت از تحریک مقعدی نشانه همجنسگرایی است؟

1392/01/21

آلیس عزیز
من یک جوان 20 ساله هستم و علاقه ای به همجنس خود ندارم .اما مشکل اینجاست که میل شدید به لذت مقعدی دارم . وقتی 15 سالم بود کشف کردم که وقتی هنگام خود ارضایی یک یا دو انگشتم را در مقعد خود فرو می کنم ارگاسم هایم تشدید می شوند واز آن موقع از این کار لذت میبرم . اما بعد از انجام این عمل نسبت به خود احساس بدی دارم و نگران می شوم که مبادا همجنس گرا باشم . به نظر میاد که یک ارتباط خیلی قوی بین لذت مقعدی و همجنس گرایی وجود دارد . آیا درست است که لذت من از تحریک مقعدم موقع خود ارضایی لذت میبرم ، ربطی به ریشه علائق سکسی من دارد ؟

image-prostate-massage-finger-massage.png

خواننده گرامی
قطعا" شما در این کشف تنها نیستین که لذت مقعدی با تحریک پروستات و اعصاب مقعد (حتی اگر نمی دونستین که دارین چکار می کنین) بسیار لذت بخش است . وقتی که درعمل خود ارضایی پروستات لمس بشه یا ماساژ داده بشه (حدود یک سانتی داخل دهانه مقعد ) میزان حساسیت و لذت و حتی زمان ارگاسم را بالا می برد. چرا اینجا ؟ این ناحیه تقریبا" مثل سکوی پرتاب شاتل فضایی است. جایی هست که مایع جمع می شود قبل از این که آلت نعوظ پیدا کند . شریک جنسی شما یا خیلی از مردهای غیر همجنس خواه دیگر هرگز سراغ این ناحیه نمی روند ، به خاطر ارتباطی که با همجنس گرایی دارد.

به هر حال زوج ها و افراد غیر هم جنس گرای زیادی هستند که به روش های مختلف تحریک مقعدی داده یا دریافت می کنند . این جریان هیچ ربطی به همجنس گرا بودن ندارد. اگر به هنگام لمس آلت خود و تحریک مقعدتان در ذهن خود با زنان سکس دارید دلیل بسیار خوبی برای گی نبودن شماست . در پایان بدانید که آگاهی شما از نحوه لذت بردن از بدنتان بسیار مهم است .

ترجمه: امامزاده بیژن

4915 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-04-12 00:55:58 +0430 +0430

ﺳﻼﻡ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﺪ.
ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻟﻢ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ
ﺳﮑﺲ ﻣﻘﻌﺪﻱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ , ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﺩﺭﺩﺵ ﻣﻴﺎﺩ ﻭ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻩ , ﮊﻝ ﻳﺎ ﻣﻮﺍﺩ ﺭﻭﺍﻥ
ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻳﺎ ﺑﻴﺤﺴﻲ ﭼﻲ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﮐﻨﻢ؟ ﮊﻝ ﻟﻴﺪﻭﮐﺎﻳﻴﻦ ﻳﺎ ﻟﻮﺑﺮﻳﮑﺎﻧﺖ
ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ؟ ﻳﺎ ﮊﻝ ﻫﺎﻱ ﻣﻘﻌﺪﻱ
ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻴﻔﻠﺪ؟ ﻳﺎ ﺭﻭﻏﻦ ﺯﻳﺘﻮﻥ؟ﻳﺎ
ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻱ؟
ﮐﺠﺎ ﮔﻴﺮﻡ ﻣﻴﺎﺩ؟ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ؟
ﻗﻴﻤﺘﺶ ﭼﻨﺪ ﻫﺴﺖ؟ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ
ﮐﻨﻴﺪ؟ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ
miladpalar@yahoo.com
ﺍﮔﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻳﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﻳﻤﻴﻞ
ﮐﻨﻴﺪ.
ﺁﻳﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﺠﺮﺑﺸﻮ ﺩﺍﺷﺘﻴﻦ؟
ﺍﺯ ﭺ ﺭﻭﺵ ﻭ ﻣﻮﺍﺩﻱ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩﻳﻦ؟
ﻻﺯﻡ ﻣﺮﺳﻲ
ﻳﺎ ﺧﺼﻮﺻﻲ ﺑﺪﻳﻦ.
ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻳﺎﻫﻮ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ؟؟

0 ❤️

2015-03-03 05:48:19 +0330 +0330

aliii bod merc az tozhat

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «