مسیح علی نژاد

1397/03/19

نظر شما در مورد ایشون چیه؟!
تفکراتشون , صحبت ها , برنامه تبلت!
شیوه مبارزه و اعتراض مدنی که به کار گرفته؟
ضمنا جواب میده این اعتراضات؟!

3331 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-09 17:03:25 +0430 +0430

معصومه علی‌نژاد قمی(زادهٔ ۲۰ شهریور ۱۳۵۵ در بابل) معروف به مسیح علی‌نژاد ، روزنامه‌نگار، نویسنده و فمنیست ایرانی است.
او خبرنگاری را از سال ۱۳۸۰ با روزنامهٔ همبستگی آغاز کرد و بعد از آن با ایلنا همکاری کرد.از او در روزنامه‌های شرق، بهار، هم‌میهن و اعتماد ملی نیز نوشته‌هایی منتشر شده‌است.

علی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی ششم و هفتم خبرنگار پارلمانی بود. او در سال ۲۰۰۵ پرداخت عیدی ده میلیون ریالی به نمایندگان مجلس را در خبرگزاری ایلنا افشا کرد که جنجال بسیار آفرید و موجب اخراج وی از مجلس و دشنام‌های (حتی جنسی) برخی از نمایندگان مجلس شد. بعد از این ماجرا، روزنامهٔ فایننشیال تایمز علی‌نژاد را «خاری در پهلوی مجلس محافظه‌کار ایران» نامید.

علی‌نژاد در دوران فعالیت خود در روزنامهٔ اعتماد ملی مقاله‌ای جنجالی به نام «آواز دلفین‌ها» نوشت که در آن رفتار محمود احمدی‌نژاد را به رفتار مربیان تربیت دلفین با دلفین‌ها تشبیه کرده بود. او در این مقاله مردم رنجدیده‌ای که در سفرهای استانی گرد احمدی‌نژاد جمع می‌شوند تا به او نامه دهند را، همانند دلفین‌های گرسنه‌ای دانسته بود که برای ربودن لقمه‌ای غذا از دست مربی، صدا از خودشان درمی‌آورند و حرکات دلفریب نمایشی انجام می‌دهند. این نوشته که از نظر هیئت نظارت بر مطبوعات توهین به رئیس‌جمهور و ملت ایران تلقی می‌شد، منجر به عذرخواهی مهدی کروبی (مدیر مسئول روزنامه) شد. هفته‌نامهٔ تایم، در این باره مقاله‌ای به نام «’مسیح‘ در برابر احمدی‌نژاد» نوشت.

در تابستان ۱۳۸۸، علی‌نژاد مدتی را در ایالات متحدهٔ آمریکا به سر برد و تلاش کرد با باراک اوباما مصاحبه کند ولی با وجودی که ویزای آمریکا به منظور مصاحبه با اوباما به او داده شده بود، تا زمان پایان مهلت ویزایش، موافقت دولت آمریکا با درخواست مصاحبه نهایی نشد و علی‌نژاد به انگلستان برگشت. در مدت حضور در آمریکا، علی‌نژاد در چند جا در جمع ایرانیان معترض حاضر شد و از جمله در روز ۲۵ ژوئیهٔ ۲۰۰۹ در سان فرانسیسکو سخنرانی کرد و از جمله خطاب به حاکمیت ایران گفت «سی سال ما لرزیدیم، اینک شما بلرزید». او در ۲۹ اوت ۲۰۰۹ نیز مصاحبه‌ای با صدای آمریکا انجام داد که به همراه قطعاتی از کارهای ویدیویی علی‌نژاد با عنوان «یک توفان هوای تازه» پخش شد.

علی‌نژاد در سال ۲۰۱۰ به همراه تعدادی دیگر از نویسندگان و روشنفکران ایرانی بنیاد ایران ندا را تأسیس کرد.
مسیح علی‌نژاد در اردیبهشت ۱۳۹۳ شمسی صفحهٔ آزادی یواشکی زنان در ایران را در فیس‌بوک راه‌اندازی کرد که در آن زنان ایرانی عکس‌هایی از خودشان را منتشر کرده و دربارهٔ تجربه‌هایشان از نبود آزادی پوشش برای زنان ایرانی و آرزوها و خواسته‌هایشان در این مورد حرف می‌زنند. این صفحه بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده دارد.

با فراخوان چهارشنبه‌های سفید در سال95 از سوی مسیح علی‌نژاد، فعال حقوق زنان وارد حوزه جدیدی شد.

خانم علی‌نژاد درباره کمپین چهارشنبه‌های سفید به بی‌بی‌سی فارسی گفت: “پس از اینکه کمپین آزادی یواشکی و اعتراض زنان به گوش بسیاری رسید، تصمیم گرفتم این جنبش آنلاین را وارد بدنه جامعه کنم. رنگ سفید را انتخاب کردم چون رنگ صلح است.”

در فراخوان چهارشنبه‌های سفید آمده است که حجاب را از “سر برمی‌داریم و شال سفید را به عنوان نماد اعتراض به سیاهی و اجبار انتخاب می‌کنیم.”

در پی این فراخوان گروهی از زنان در حمایت از آن با شال سفید در دست یا دور گردن در چهارشنبه‌ها در مناطق مختلف ایران از خود فیلم و عکس گرفته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. چند نفر نیز برای این کار مدتی بازداشت شدند.

گفتنی است که چهارشنبه های سفید یکی از بزرگترین مشکلات نظام تبدیل شده و با فحاشی و گاهن کتک و زور سعی به مقابله با آن دارند.

4 ❤️

2018-06-09 17:11:23 +0430 +0430

شدو جان این به اصطلاح مسیح از خطرناک‌ترین بسیجی‌‌های صادراتی رژیمه دلایل خودمو در همین تاپیک میذارم فعلا خواستم نظر اول رو بدم ولی این موجود بی‌ ارزش رو برات کاملا افشا می‌کنم این به اصطلاح آدم یکی‌ از پست‌ترین بسیجی‌‌های ماده‌ای هستش که جمهوری اسلامی پرورش داده. یه ذره بذار خستگیم در بره میام و دلایلمو کامل مینویسم


این بسیجی‌ ماده سابقه ی طولانی در خدمت به نظام اسلامی داره . اول از همه باید به این نکته توجه کنین با اینکه مثلاً با رژیم مشکل داره ولی همه ی عوامل رژیم در بالاترین سطح اونم در صدای آمریکا باهاش مصاحبه می‌کنن! شماره ی اونا رو از کجا میاره؟ اونا چطور بدون ترس با این مثلا مبارز سیاسی ضد رژیم مصاحبه می‌کنن؟

اینو بدونین که اتاق فکر اطلاعات و امنیت رژیم یه سیاست اصلی‌ داره اونم کنترل تمام رسانه‌های فارسی‌ زبان داخلی و خارجیه به هر قیمتی و همچنین کنترل اپوزوسیون حالا یا با پول یا با رهبر سازی! و از این مووزوزی کثافت هم میخواستن یه رهبر جنبش زنان بسازن که البته تا من زنده هستم همیشه و همه جا افشاشون می‌کنم. فعلا این مسائل رو میذارم کنار میرسم به کثیف‌ترین کارش کمپین چهارشنبه‌های سفید!

تعریف ساده ی چهارشنبه سفید یعنی‌ پوشیدن لباس‌های سرتاسر سفید در روز چهارشنبه و بی‌ حجابی در انظار عمومی‌. حالا رژیم چه سودی از این چهارشنبه ی سفید میبره؟خیلی‌ سادست! سپاه پاسداران از هر راهی‌ پول در میاره آدمکشی ، قاچاق مواد و یکی‌ از راه‌ها فروش دختران ایرانی به اعراب پولدار یا به مشتریان پولدار داخلیه. بهتره بدونین دخترای ایرانی از گرونترین دختر‌های مورد درخواست اعراب هستن. حالا سوال اینجاست از کجا دختر صاف و ساده جور کنن؟ اینجاست که کثافتی به اسم مسیح علی‌ نژاد وارد میدان میشود!

با یه سری فیلم قلابی دخترا رو تحریک می‌کنن که چهارشنبه سفید پوش بیان تو مراکز اصلی‌ شهر که شناسایشون برای شکارچی‌های بسیجی‌ راحت باشه. بلافاصله دستگیر میشن، به جرم همکاری با آمریکا یه پرونده ی کلفت براشون درست می‌کنن ، تو بازداشتگاه بهشون تجاوز میشه بعد به این دخترای وحشت زده میگن تنها راه آزادی همکاری با ماست در ضمن پول هم گیرتون میاد و خارج میرید از این حرفا. به همین راحتی‌!

اگه این ما در جن ده واقعا هدفش مبارزه با حجاب اجباری بود کمپین بی‌ حجابی هفت روز هفته و با هر رنگ و لباسی رو اعلام میکرد که دخترا به راحتی قابل شناسأیی نباشن و امنیتشون تضمین بشه. جالب اینجاست که دخترای شجاع و آزادیخواه معمولا این حرکت‌ها رو حمایت می‌کنن و رژیم اسلامی هم با دستگیری اونها با یه تیر دو هدف رو میزنه. دستگیری زنان مبارز و تبدیلشون به برده‌های جنسی‌ برای اعراب . این از جواب خلاصه البته این تاپیک رو به این راحتی‌ ول نمیکنم تا این جن ده ی کثیف کاملا افشا بشه.

اگر شما خواننده ی این مطلب یه دختر هستی‌ و میخواه با حجاب اجباری مبارزه کنی‌ این کار رو همیشه هر روز هفته و با هر رنگ لباس انجام بده و در دام رژیم کثیف اسلامی نیفت. مسیح علی‌ نژاد جنده تو هم اگه این مطلب رو داری میخونی‌ بدون که پشماتو دونه دونه میچینم بسیجی‌ ماده ی کثیف .آماده مجازات وحشتناکی باش که به خوابم نمیبینی

در ضمن این شعار دوربین ما اسلحه ی ما! یعنی‌ این جنده میخواد که دخترا از خودشون یه مدرک به جا بذارن که بسیجیا بعدن برن سرغشون و راحت براشون پرونده بسازن! این حرکت اگه بخواد درست انجام بشه باید به این صورت باشه:

۱- هفت روز هفته انجام بشه

۲- با هر رنگ لباسی انجام بشه به جز سفید

۳- اگه فیلمی گرفته میشه باید صورت پوشیده باشه مثلاً با همون روسری صورت رو بپوشونن

۴- تو محل خودشون فیلم نگیرن

۵- تو یه جای شلوغ بی‌ حجاب بشن و بعد از چند دقیقه هم محل رو ترک کنن ن اینکه اینقدر وایسن تا بسیجیا سر برسن

۶- همیشه به صورت گروهی اینکارو انجام بدن یعنی‌ مثلاً ده تا دختر با ده تا پسر. تنها اینکارو نکنن که اگه طوری شد بتونن همدیگه رو حمایت کنن

۷- همیشه وسایل دفاع‌ی مثل اسپری فلفل همراه داشته باشن

3 ❤️

2018-06-09 17:19:08 +0430 +0430
نقل از: به.اسلام.باید.رید شدو جان این به اصطلاح مسیح از خطرناک‌ترین بسیجی‌‌های صادراتی رژیمه دلایل خودمو در همین تاپیک میذارم فعلا خواستم نظر اول رو بدم ولی این موجود بی‌ ارزش رو برات کاملا افشا می‌کنم این به اصطلاح آدم یکی‌ از پست‌ترین بسیجی‌‌های ماده‌ای هستش که جمهوری اسلامی پرورش داده. یه ذره بذار خستگیم در بره میام و دلایلمو کامل مینویسم

من ایشون رو یه شخصیت بسیار جالب و دوست داشتنی میدونستم
و نوع اعتراضش در نوع خود از بهترین ها
ببینم میتونین نظر من رو عوض کنین…

4 ❤️

2018-06-09 17:21:04 +0430 +0430

ب قول بچه ها اینم پولیه باو

0 ❤️

2018-06-09 19:20:59 +0430 +0430

دمش گرم نظامو اچمز کرده - نظام تو فکر اینه که زنو هر جور که هست نزاره بیاد تو جامعه اگر هم اومد تو هفت لا چادر و مانتو بیاد بیرون که بجز توده ای سیاه و زشت چیز دیگری دیده نشود - جامعه تک جنسیتی که فقط توش مرده و اگر هم زنی باشد در حاشیه که نه دیده شود و نه صداش در بیاد چنین جامعه ای که باب دل دیکتاتورهاست جامعه ای افسرده و تو سری خوری و هر ظلمی رو می پذیره- ولی وجود زن مرد رو به تحرک و تکاپو وامی داره و مرد هم روی زن همچین تاثیری رو داره که باعث هم افزایی و فراگیری جنبش می شود- فراموش نکنیم که یک زن اگاه به مسائل و حقوق خود می تونه بچه خود رو درست و حسابی بار بیاره و تربیت کنه

3 ❤️

2018-06-09 19:37:12 +0430 +0430

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****
0 ❤️

2018-06-09 19:38:01 +0430 +0430

راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن…چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

0 ❤️

2018-06-09 19:38:06 +0430 +0430

من که از این مسیح علی نژاد سر در نمیارم .

امیدوارم دوستان اطلاعات خوبی از ایشون داشته باشن تا بتونیم استفاده کنیم .

0 ❤️

2018-06-09 19:44:48 +0430 +0430
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

فک نمیکردم یکی بتونه اینقدر کس و شعر سیاسی تفت بده…هر چند که مونده به پای پرزیدنت منتخب و مسىولین رژیم مقدس و سلطنت طلبای اصیل برسی…یاد حرف شاهین افتادم که بزرگوار از ته وجود میگفت:

#همه جاکشید!

2 ❤️

2018-06-09 20:06:43 +0430 +0430

این بسیجی‌ ماده سابقه ی طولانی در خدمت به نظام اسلامی داره . اول از همه باید به این نکته توجه کنین با اینکه مثلاً با رژیم مشکل داره ولی همه ی عوامل رژیم در بالاترین سطح اونم در صدای آمریکا باهاش مصاحبه می‌کنن! شماره ی اونا رو از کجا میاره؟ اونا چطور بدون ترس با این مثلا مبارز سیاسی ضد رژیم مصاحبه می‌کنن؟

اینو بدونین که اتاق فکر اطلاعات و امنیت رژیم یه سیاست اصلی‌ داره اونم کنترل تمام رسانه‌های فارسی‌ زبان داخلی و خارجیه به هر قیمتی و همچنین کنترل اپوزوسیون حالا یا با پول یا با رهبر سازی! و از این مووزوزی کثافت هم میخواستن یه رهبر جنبش زنان بسازن که البته تا من زنده هستم همیشه و همه جا افشاشون می‌کنم. فعلا این مسائل رو میذارم کنار میرسم به کثیف‌ترین کارش کمپین چهارشنبه‌های سفید!

تعریف ساده ی چهارشنبه سفید یعنی‌ پوشیدن لباس‌های سرتاسر سفید در روز چهارشنبه و بی‌ حجابی در انظار عمومی‌. حالا رژیم چه سودی از این چهارشنبه ی سفید میبره؟خیلی‌ سادست! سپاه پاسداران از هر راهی‌ پول در میاره آدمکشی ، قاچاق مواد و یکی‌ از راه‌ها فروش دختران ایرانی به اعراب پولدار یا به مشتریان پولدار داخلیه. بهتره بدونین دخترای ایرانی از گرونترین دختر‌های مورد درخواست اعراب هستن. حالا سوال اینجاست از کجا دختر صاف و ساده جور کنن؟ اینجاست که کثافتی به اسم مسیح علی‌ نژاد وارد میدان میشود!

با یه سری فیلم قلابی دخترا رو تحریک می‌کنن که چهارشنبه سفید پوش بیان تو مراکز اصلی‌ شهر که شناسایشون برای شکارچی‌های بسیجی‌ راحت باشه. بلافاصله دستگیر میشن، به جرم همکاری با آمریکا یه پرونده ی کلفت براشون درست می‌کنن ، تو بازداشتگاه بهشون تجاوز میشه بعد به این دخترای وحشت زده میگن تنها راه آزادی همکاری با ماست در ضمن پول هم گیرتون میاد و خارج میرید از این حرفا. به همین راحتی‌!

اگه این ما در جن ده واقعا هدفش مبارزه با حجاب اجباری بود کمپین بی‌ حجابی هفت روز هفته و با هر رنگ و لباسی رو اعلام میکرد که دخترا به راحتی قابل شناسأیی نباشن و امنیتشون تضمین بشه. جالب اینجاست که دخترای شجاع و آزادیخواه معمولا این حرکت‌ها رو حمایت می‌کنن و رژیم اسلامی هم با دستگیری اونها با یه تیر دو هدف رو میزنه. دستگیری زنان مبارز و تبدیلشون به برده‌های جنسی‌ برای اعراب . این از جواب خلاصه البته این تاپیک رو به این راحتی‌ ول نمیکنم تا این جن ده ی کثیف کاملا افشا بشه.

اگر شما خواننده ی این مطلب یه دختر هستی‌ و میخواه با حجاب اجباری مبارزه کنی‌ این کار رو همیشه هر روز هفته و با هر رنگ لباس انجام بده و در دام رژیم کثیف اسلامی نیفت. مسیح علی‌ نژاد جنده تو هم اگه این مطلب رو داری میخونی‌ بدون که پشماتو دونه دونه میچینم بسیجی‌ ماده ی کثیف .آماده مجازات وحشتناکی باش که به خوابم نمیبینی

0 ❤️

2018-06-09 20:09:21 +0430 +0430

ما همه عقل داریم میدونیم چی درسته چی غلط این خانوم حرفاش بنظر خوبه ولی از حرف تا عمل خیلی تفاوت هست همه خوب میتونن حرف بزنن کی عمل کرده بحرفش زیاد حرف میزنه چیزی از تحصیلات اکادمیکش نگفتین فقط این که ی خبرنگار زرنگ بوده ک تونسته از ایران بره و خودشو سیاسی کرده تا اونور زندگی کنه و حالا هم داره از این طریق امرار معاش میکنه و یا هر چیز دیگه ما خانومای سیاسی زیاد داخل کشور داریم ک هیشکی ندیدتشون و دیده نشدن بنظر من داره بازی میکنه برای سرگرمی و درامد زایی شبکهای سیاسی ... چ این خانوم چ شیرین عبادی

این ویدئو کمک میکنه ب شناخت این موجود https://www.youtube.com/watch?v=liiVpTd5vuU
1 ❤️

2018-06-09 20:10:34 +0430 +0430
نقل از: Deadlover4
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

فک نمیکردم یکی بتونه اینقدر کس و شعر سیاسی تفت بده…هر چند که مونده به پای پرزیدنت منتخب و مسىولین رژیم مقدس و سلطنت طلبای اصیل برسی…یاد حرف شاهین افتادم که بزرگوار از ته وجود میگفت:

#همه جاکشید!

مگه رضا پهلوی طرفدارام داره؟
اگه داشت موقعی که رضا شاه داشت گور به گور میشد(جنازش با بیل مکانیکی پنج تیکه شد)
باید طرفداراش میریختن تو خیابونا نه مثل زن بچپن تو خونه.
تلخه،سخته ولی واقعیته
****هر وقت به قدرت سازماندهی مجاهدین رسیدید اظهار فضل کنید.
آره جونم/ هر وقت تونستید دوتا عملیات راه بندازید …
در ایران اینده رضا پهلوی ها باید جواب پس بدن و محاکمه بشن/ باید پولایی که باباش دزدید رو پس بده/حدود یک میلیون دلار موقع خروج دزدید و برد/پول مردم ایران بود
تلخه ولی واقعیته
با تشکر گلم

0 ❤️

2018-06-09 20:14:02 +0430 +0430

من شخصا ازش خوشم نمیاد و بعضی کاراش رو برای خودنمایی و ریاکارانه می دونم اما به تلاشش احترام می گذارم. باید اذعان کرد که جریانی که با آزادی های یواشکی استارتش رو زد و با چارشنبه های سفید ادامه داد کار تحسین برانگیزی بود و چون انگشت روی یک خواسته به حق زنان یعنی آزادی پوشش گذاشت خوب مورد استقبال قرار گرفت. اگه مسیح علینژاد نبود شاید این کمپین که الان خاری شده در چشم آخوندا و بسیجیا و کلی به دخترای ایران زمین روحیه و اعتماد به نفس داده هرگز شکل نمی گرفت. نمونه این اعتماد به نفس تازه رو می تونیم توی کلیپ هایی که برای چارشنبه های سفید و دوربین ما اسلحه ما می فرستن ببینیم.

تبعا همه کارهاش درست و بدون خطا نبوده اما یادمون باشه فقط کسی اشتباه نمی کنه که هیچ حرکتی نکنه.

شخصا بهش احترام می گذارم اما با قهرمان سازی ازش مخالفم. مسیح علی نژاد فقط یک زنه از میان چهل میلیون زن ایرانی که اتفاقا الان تریبون دستشه و داره از این تریبون برای احقاق خواسته های به حق زنان استفاده می کنه. اگه دختران شجاعی مثل ویدا موحد و سایر دختران خیابان انقلاب نبودند که کف خیابون ریسک کنن و لچک رو بکنند کمپینی که مسیح علینژاد استارت زد هرگز به اینجایی که هست نمی رسید.

2 ❤️

2018-06-09 20:15:38 +0430 +0430
نقل از: به.اسلام.باید.رید

این بسیجی‌ ماده سابقه ی طولانی در خدمت به نظام اسلامی داره . اول از همه باید به این نکته توجه کنین با اینکه مثلاً با رژیم مشکل داره ولی همه ی عوامل رژیم در بالاترین سطح اونم در صدای آمریکا باهاش مصاحبه می‌کنن! شماره ی اونا رو از کجا میاره؟ اونا چطور بدون ترس با این مثلا مبارز سیاسی ضد رژیم مصاحبه می‌کنن؟

اینو بدونین که اتاق فکر اطلاعات و امنیت رژیم یه سیاست اصلی‌ داره اونم کنترل تمام رسانه‌های فارسی‌ زبان داخلی و خارجیه به هر قیمتی و همچنین کنترل اپوزوسیون حالا یا با پول یا با رهبر سازی! و از این مووزوزی کثافت هم میخواستن یه رهبر جنبش زنان بسازن که البته تا من زنده هستم همیشه و همه جا افشاشون می‌کنم. فعلا این مسائل رو میذارم کنار میرسم به کثیف‌ترین کارش کمپین چهارشنبه‌های سفید!

تعریف ساده ی چهارشنبه سفید یعنی‌ پوشیدن لباس‌های سرتاسر سفید در روز چهارشنبه و بی‌ حجابی در انظار عمومی‌. حالا رژیم چه سودی از این چهارشنبه ی سفید میبره؟خیلی‌ سادست! سپاه پاسداران از هر راهی‌ پول در میاره آدمکشی ، قاچاق مواد و یکی‌ از راه‌ها فروش دختران ایرانی به اعراب پولدار یا به مشتریان پولدار داخلیه. بهتره بدونین دخترای ایرانی از گرونترین دختر‌های مورد درخواست اعراب هستن. حالا سوال اینجاست از کجا دختر صاف و ساده جور کنن؟ اینجاست که کثافتی به اسم مسیح علی‌ نژاد وارد میدان میشود!

با یه سری فیلم دخترا رو تحریک می‌کنن که چهارشنبه سفید پوش بیان تو مراکز اصلی‌ شهر که شناسایشون برای شکارچی‌های بسیجی‌ راحت باشه. بلافاصله دستگیر میشن، به جرم همکاری با آمریکا یه پرونده ی کلفت براشون درست می‌کنن ، تو بازداشتگاه بهشون تجاوز میشه بعد به این دخترای وحشت زده میگن تنها راه آزادی همکاری با ماست در ضمن پول هم گیرتون میاد و خارج میرید از این حرفا.

از دو حالت خارج نیست یا بسیجی آشغالی هستی و هدفت لجن مال کردن حرکت آزادی خواهانه زنانه یا یه احمق تمام عیاری که دچار اسکیزوفرنی حاده.

1 ❤️

2018-06-09 20:20:28 +0430 +0430
نقل از: hot_hami_82
نقل از: به.اسلام.باید.رید

این بسیجی‌ ماده سابقه ی طولانی در خدمت به نظام اسلامی داره . اول از همه باید به این نکته توجه کنین با اینکه مثلاً با رژیم مشکل داره ولی همه ی عوامل رژیم در بالاترین سطح اونم در صدای آمریکا باهاش مصاحبه می‌کنن! شماره ی اونا رو از کجا میاره؟ اونا چطور بدون ترس با این مثلا مبارز سیاسی ضد رژیم مصاحبه می‌کنن؟

اینو بدونین که اتاق فکر اطلاعات و امنیت رژیم یه سیاست اصلی‌ داره اونم کنترل تمام رسانه‌های فارسی‌ زبان داخلی و خارجیه به هر قیمتی و همچنین کنترل اپوزوسیون حالا یا با پول یا با رهبر سازی! و از این مووزوزی کثافت هم میخواستن یه رهبر جنبش زنان بسازن که البته تا من زنده هستم همیشه و همه جا افشاشون می‌کنم. فعلا این مسائل رو میذارم کنار میرسم به کثیف‌ترین کارش کمپین چهارشنبه‌های سفید!

تعریف ساده ی چهارشنبه سفید یعنی‌ پوشیدن لباس‌های سرتاسر سفید در روز چهارشنبه و بی‌ حجابی در انظار عمومی‌. حالا رژیم چه سودی از این چهارشنبه ی سفید میبره؟خیلی‌ سادست! سپاه پاسداران از هر راهی‌ پول در میاره آدمکشی ، قاچاق مواد و یکی‌ از راه‌ها فروش دختران ایرانی به اعراب پولدار یا به مشتریان پولدار داخلیه. بهتره بدونین دخترای ایرانی از گرونترین دختر‌های مورد درخواست اعراب هستن. حالا سوال اینجاست از کجا دختر صاف و ساده جور کنن؟ اینجاست که کثافتی به اسم مسیح علی‌ نژاد وارد میدان میشود!

با یه سری فیلم دخترا رو تحریک می‌کنن که چهارشنبه سفید پوش بیان تو مراکز اصلی‌ شهر که شناسایشون برای شکارچی‌های بسیجی‌ راحت باشه. بلافاصله دستگیر میشن، به جرم همکاری با آمریکا یه پرونده ی کلفت براشون درست می‌کنن ، تو بازداشتگاه بهشون تجاوز میشه بعد به این دخترای وحشت زده میگن تنها راه آزادی همکاری با ماست در ضمن پول هم گیرتون میاد و خارج میرید از این حرفا.

درود . انصافا تو باید رید به اسلام نیستی . نمیدانم کی هستی ولی مطمئنم آن کاربر سابق نیستی . در مورد این زنیکه عوضی پست فطرت هم کاملا با شما موافقم

دوست عزیز مطمئن باش خودم هستم چرا فکر میکنی‌ باید رید به اسلام نیستم؟

0 ❤️

2018-06-09 20:28:12 +0430 +0430
نقل از: Mohsenirani0098
نقل از: Deadlover4
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

فک نمیکردم یکی بتونه اینقدر کس و شعر سیاسی تفت بده…هر چند که مونده به پای پرزیدنت منتخب و مسىولین رژیم مقدس و سلطنت طلبای اصیل برسی…یاد حرف شاهین افتادم که بزرگوار از ته وجود میگفت:

#همه جاکشید!

مگه رضا پهلوی طرفدارام داره؟ اگه داشت موقعی که رضا شاه داشت گور به گور میشد(جنازش با بیل مکانیکی پنج تیکه شد) باید طرفداراش میریختن تو خیابونا نه مثل زن بچپن تو خونه. تلخه،سخته ولی واقعیته *هر وقت به قدرت سازماندهی مجاهدین رسیدید اظهار فضل کنید. آره جونم/ هر وقت تونستید دوتا عملیات راه بندازید .... در ایران اینده رضا پهلوی ها باید جواب پس بدن و محاکمه بشن/ باید پولایی که باباش دزدید رو پس بده/حدود یک میلیون دلار موقع خروج دزدید و برد/پول مردم ایران بود*** تلخه ولی واقعیته با تشکر گلم

خوشبختانه مجاهدین هیچ قدرتی ندارن وگرنه ملت رو میگاییدن. جمع کن این کس شرا رو. قرار نیس با فحش دادن به نظام و رضا پهلوی طرفدار جمع کنی.

متاسفانه همه فاسدن. نظام، خاندان پهلوی، اصلاح طلب، اصولگرا، مجاهدین. ما مردم به هر طنابی چنگ بزنیم پوسیدس.

1 ❤️

2018-06-09 20:42:22 +0430 +0430
نقل از: به.اسلام.باید.رید

این بسیجی‌ ماده سابقه ی طولانی در خدمت به نظام اسلامی داره . اول از همه باید به این نکته توجه کنین با اینکه مثلاً با رژیم مشکل داره ولی همه ی عوامل رژیم در بالاترین سطح اونم در صدای آمریکا باهاش مصاحبه می‌کنن! شماره ی اونا رو از کجا میاره؟ اونا چطور بدون ترس با این مثلا مبارز سیاسی ضد رژیم مصاحبه می‌کنن؟

اینو بدونین که اتاق فکر اطلاعات و امنیت رژیم یه سیاست اصلی‌ داره اونم کنترل تمام رسانه‌های فارسی‌ زبان داخلی و خارجیه به هر قیمتی و همچنین کنترل اپوزوسیون حالا یا با پول یا با رهبر سازی! و از این مووزوزی کثافت هم میخواستن یه رهبر جنبش زنان بسازن که البته تا من زنده هستم همیشه و همه جا افشاشون می‌کنم. فعلا این مسائل رو میذارم کنار میرسم به کثیف‌ترین کارش کمپین چهارشنبه‌های سفید!

تعریف ساده ی چهارشنبه سفید یعنی‌ پوشیدن لباس‌های سرتاسر سفید در روز چهارشنبه و بی‌ حجابی در انظار عمومی‌. حالا رژیم چه سودی از این چهارشنبه ی سفید میبره؟خیلی‌ سادست! سپاه پاسداران از هر راهی‌ پول در میاره آدمکشی ، قاچاق مواد و یکی‌ از راه‌ها فروش دختران ایرانی به اعراب پولدار یا به مشتریان پولدار داخلیه. بهتره بدونین دخترای ایرانی از گرونترین دختر‌های مورد درخواست اعراب هستن. حالا سوال اینجاست از کجا دختر صاف و ساده جور کنن؟ اینجاست که کثافتی به اسم مسیح علی‌ نژاد وارد میدان میشود!

با یه سری فیلم قلابی دخترا رو تحریک می‌کنن که چهارشنبه سفید پوش بیان تو مراکز اصلی‌ شهر که شناسایشون برای شکارچی‌های بسیجی‌ راحت باشه. بلافاصله دستگیر میشن، به جرم همکاری با آمریکا یه پرونده ی کلفت براشون درست می‌کنن ، تو بازداشتگاه بهشون تجاوز میشه بعد به این دخترای وحشت زده میگن تنها راه آزادی همکاری با ماست در ضمن پول هم گیرتون میاد و خارج میرید از این حرفا. به همین راحتی‌!

اگه این ما در جن ده واقعا هدفش مبارزه با حجاب اجباری بود کمپین بی‌ حجابی هفت روز هفته و با هر رنگ و لباسی رو اعلام میکرد که دخترا به راحتی قابل شناسأیی نباشن و امنیتشون تضمین بشه. جالب اینجاست که دخترای شجاع و آزادیخواه معمولا این حرکت‌ها رو حمایت می‌کنن و رژیم اسلامی هم با دستگیری اونها با یه تیر دو هدف رو میزنه. دستگیری زنان مبارز و تبدیلشون به برده‌های جنسی‌ برای اعراب . این از جواب خلاصه البته این تاپیک رو به این راحتی‌ ول نمیکنم تا این جن ده ی کثیف کاملا افشا بشه.

اگر شما خواننده ی این مطلب یه دختر هستی‌ و میخواه با حجاب اجباری مبارزه کنی‌ این کار رو همیشه هر روز هفته و با هر رنگ لباس انجام بده و در دام رژیم کثیف اسلامی نیفت. مسیح علی‌ نژاد جنده تو هم اگه این مطلب رو داری میخونی‌ بدون که پشماتو دونه دونه میچینم بسیجی‌ ماده ی کثیف .آماده مجازات وحشتناکی باش که به خوابم نمیبینی

باید برای تمام حرفهات سند بیاری مگرنه اندازه گوز من هم ارزش نداره اینهمه داستان که برای خودت سر هم کردی

زاررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت

و اما نظرم درمورد خانم علینژاد ایشون به نظر من فعالیتش خیلی برای زنان ایران تاثیرگذار هست و من به شخصه خیلی برای ایشون احترام قایل هستم اگه ایشان نبود شاید امروز زنان جرات ایستادگی برای ابتدایی ترین حق خودشون یعنی پوشش رو نداشتن اما میبینیم که ایشان با مبارزه کاملا مدنی بدون هیچ خشونتی این جرات رو به زنان ما دادن که از حق خودشون دفاع کنن و با شعار دوربین ما اسلحه ماست بتوانند ظلمی که بهشون میشه رو به دنیا نشان بدهند حالا یه عده احمق توهم زدن که مسیح علینژاد دارد به جمهوری اسلامی خدمت میکند اما فهم و شعورشان نرسیده این خانوم با همون شعار دوربین و اسلحه آبرو برای این نظام نذاشته!!!

4 ❤️

2018-06-09 20:56:21 +0430 +0430

ظاهرا تاپیکی که شدوی عزیز ایجاد کرده کلا داره به بیراهه میره و دوستی که طرفدار مجاهدین خلق هست داره نظرات شخصی خودشو به تاپیک تحمیل میکنه . دوست عزیز شما یه تاپیک با عنوان مجاهدین خلق بساز اونجا حرفاتو بزن . اینکه مسیح کیه و چیکارس هدف این تاپیکه که دوستان موافق و مخالف دارن نظرات خودشونو بیان میکنن و انصافا هم با مدرک دارن پیش میرن . خیلی خوبه که جامعه ایران روی به آمار بیاره و شکمی حرف نزنه . همه ما از رزومه شخصی و سالهای فعالیت مسیح خبر داریم و اگرم نداشتیم با یه سرچ ساده تو یوتیوب همه چی برامون آشکار میشه . حالا میمونه چی؟ اینکه برداشتمون از این به اصطلاح مبارز چیه . هر کسی یه دیدگاهی داره .

بنده کاری به تفکرات ایشون ندارم ولی کمپین حجاب اجباری که حرکتی کاملا فمینیستی هستش رو مردود میدونم چون از پایه مارکی به اسم فمنیست مردوده از نظر من . ولی خوب حرکت خوب دیگه ای هم داره به اسم دوربین ما اسلحه ماست . امروزه با ظهور تکنولوژی و کوچک شدن هرچه بیشتر دنیا از دریچه رسانه های جمعی میشه هر حرکت و سخنی رو بسط داد و پارو فراتر گذاشت و دست به افشاگری زد .

شیوه مبارزه ایشون به شدت ژورنالیستی هستش و هرچند بسیار کارآمد و موثر هست ولی جوابگوی مشکلات نیست . چون این حرکت ها رهبر میخواد که این توانایی در مسیح نیست چون از لحاظ شخصیتی بسیار احساساتی و لحظه ای هستند و من کنفرانسهایی از ایشون دیدم که به خوبی این موضوع رو بیان میکنه .

در مورد آینده ایران باید بگم که هرکسی که طرفدار هر حزبیه بهتره که تعصبشو کنار بذاره . هیچ حزبی نباید در صدر امور قرار بگیره یا بذارید بهتر بگم . هیچ شخصی نباید در صدر قرار بگیره . وقتی ما یاد گرفتیم که قانون در صدر امور باشه و قانون باشه که تصمیم گیرنده هست نه شخص اونوقت به درک و شعور سیاسی خواهیم رسید . جمهوری اسلامی با حرفهای مانند حکومت دین بر مردم و گاهی مردم بر مردم و مردم سالاری دینی سالهاست که یوغ بردگی رو بر گردن میلیونها ایرانی انداخته . وقتشه که زمام امور رو قانون در دست بگیره و حکومت قانون بر مردم باشه نه تفکر یا ایدئولوژی خاصی . چه اشکالی داره ؟ رئیس جمهور لاییک باشه نخست وزیر ارمنی . رئیس مجلس مسلمان و رئیس قوه قضاییه بهایی . وقتی قانون حکومت میکنه مهم نیست چه کسی در صدر هست . هنگامی که در مسند میشینه تفکرو عقایدشو پشت در اتاقش میذاره و قانونی عمل میکنه . ولی متاسفانه ما عقیده خودمونو مقدم میدونیم . مسلمون باشیم باید اسلام حاکم باشه . سنی باشیم باید مفتی حاکم باشه . شیعه باشیم باید ولی فقیه و مجاهد باید مریم رجوی … همینجور برو تا آخر .

در پایان هم بگم نظرات باید رید به اسلام هم توجه منو بشدت به خودش جلب کرد تا حالا قضیه رو از این دید نگاه نکرده بودم .

ممنون شدوی عزیز بابت تاپیک خوبت

1 ❤️

2018-06-09 21:15:08 +0430 +0430

از نظر من ایشون یکی از کسانی هستند که به مردم کشور خیانت کردن چرا ایشون وقتی با کروبی کار میکرده و از بخور بخور های اون ها خبر داشته چیزی نمیگفته این جور آدم ها وقتی به خودشون هیچ چیز نمی رسه تازه یادشون میفته حامی مردم هستند. یکی از خیانت هاش چهارشنبه های سفید که باعث شد خیلی از هم وطن های ما بازداشت بشن آیا نمی شد این اعتراض به روش دیگه ای انجام داد تا کسی بازداشت و شنجه نشه چهارشنبه های سفید مثل گاو پیشونی سفیده ، انگارا ایشون یک دام با همکاری بسیج برای مردم انداخته و بیچاره کسایی که نمی دونن و به این دام کشیده میشن و چیزی جز داشتن پرونده ،کتک و بازداشت براشون نداره آیا مشکل زنان ما فقط حجابه؟!

1 ❤️

2018-06-09 21:48:41 +0430 +0430
نقل از: Mohsenirani0098
نقل از: Deadlover4
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

فک نمیکردم یکی بتونه اینقدر کس و شعر سیاسی تفت بده…هر چند که مونده به پای پرزیدنت منتخب و مسىولین رژیم مقدس و سلطنت طلبای اصیل برسی…یاد حرف شاهین افتادم که بزرگوار از ته وجود میگفت:

#همه جاکشید!

مگه رضا پهلوی طرفدارام داره؟ اگه داشت موقعی که رضا شاه داشت گور به گور میشد(جنازش با بیل مکانیکی پنج تیکه شد) باید طرفداراش میریختن تو خیابونا نه مثل زن بچپن تو خونه. تلخه،سخته ولی واقعیته *هر وقت به قدرت سازماندهی مجاهدین رسیدید اظهار فضل کنید. آره جونم/ هر وقت تونستید دوتا عملیات راه بندازید .... در ایران اینده رضا پهلوی ها باید جواب پس بدن و محاکمه بشن/ باید پولایی که باباش دزدید رو پس بده/حدود یک میلیون دلار موقع خروج دزدید و برد/پول مردم ایران بود*** تلخه ولی واقعیته با تشکر گلم

مطمىنا بیشتر از فرقه ضاله رجوی داره!

به نظرت طرفداراش میرفتن جنازشو تحویل بگیرن و برن تو مرقد خمینی،خمینی رو از قبر میکشیدن بیرون و اونو جاش دفن میکردن!؟میتونستن؟اون قضیه شلوغی توییترو یادت رفته؟

کیرم تو سازماندهیتون!سازماندهیتون واسه چی بود؟خیانت به کشورتون؟قتل عام مردم خودتون؟مرده شور مسعود رجوی رو ببرن که کل سازمانو به گه کشید!اگه قرار باشه به عملیات نظامی باشه چریکای فدایی و پیکار خیلی بهتر،اونم علیه ادم درستش فعالیت میکردن!اگه قرار باشه دو تا عملیاتتون خیانت باشه،بهتره بری کونتو بدی تا این که حرف از سازماندهی بزنی!

جواب میده!شک نکن!اون جاکش هم جواب میده!ولی رجویای کسکش کم با گول زدن به اصطلاح طرفداراشون پول چاپیدن؟چرا به فسادای مالی رجویا اشاره نمیکنی؟به خایمالی پرزیدنت منتخب برای عربستان و امریکا و...؟اگه دزد نیستن با کدوم پول برای پنج دقیقه کس گفتن چهارتا امریکایی کونده پدر پنجاه هزار دلار میدن؟

اخه اسگل!کدوم یکی از اون ادمایی که گفتی طرفدار رجویاس؟رشید پور؟حسن شریعتمداری؟چرا اینقدر کس میگی؟چجوری اخه؟

0 ❤️

2018-06-09 21:52:34 +0430 +0430
نقل از: منوشوهرم.عشق.حال
نقل از: dirazad از نظر من ایشون یکی از کسانی هستند که به مردم کشور خیانت کردن چرا ایشون وقتی با کروبی کار میکرده و از بخور بخور های اون ها خبر داشته چیزی نمیگفته این جور آدم ها وقتی به خودشون هیچ چیز نمی رسه تازه یادشون میفته حامی مردم هستند. یکی از خیانت هاش چهارشنبه های سفید که باعث شد خیلی از هم وطن های ما بازداشت بشن آیا نمی شد این اعتراض به روش دیگه ای انجام داد تا کسی بازداشت و شنجه نشه چهارشنبه های سفید مثل گاو پیشونی سفیده ، انگارا ایشون یک دام با همکاری بسیج برای مردم انداخته و بیچاره کسایی که نمی دونن و به این دام کشیده میشن و چیزی جز داشتن پرونده ،کتک و بازداشت براشون نداره آیا مشکل زنان ما فقط حجابه؟!

دقیقا همونی که گفتم نون بنرخ روز خوردن فکرش نونه نه مردم

ایشون و همکارانشون آب ندارن وگرنه خودشون شناگر ماهری هستن همشون از دم خائن هستن و هیچکدوم به فکر من و شما نیستن

0 ❤️

2018-06-09 22:09:50 +0430 +0430

ایشون یه آدم مرموزی هست در اینم شک ندارم برای منافع جمهوری کار میکنه
چهارشنبه های سفید از دم اشتباهه اول اینکه مشکل جامعه ما حجاب زنان نیست داستان سوپاپ اطمینان رو بخونین میفهمین چی به چیه
دوم ایشون با چهارشنبه های سفید مردم رو از هدف اصلیشون دور میکنه باعث میشه یه زن با نیروها درگیر بشه و در کنار اون زن پدرش برادرش شوه‍رش هم درگیر قضیه بشن
کلا ایشون کارش خیلی کثیفه یکی از خائنین ملت ایران هستش
ایشون انرژی ملت رو جایی که فایده ای نداره داره میگیره تا کمک حال حکومت باشه

1 ❤️

2018-06-10 07:02:30 +0430 +0430

خوب اون دسته از دوستانی که از مسیح بد گفتن حقیقتا نتونستین من رو قانع کنین همچنان روی این نکته تاکید دارم که مسیح بیشترین ضربه رو به نظام وارد کرده و دل جراتی که به مردم داده خیلی خیلی مهم

ضمنا حرکت دوربین ما اسلحه ماست یکی از بهترین ایده ها بود

1 ❤️

2018-06-10 07:10:11 +0430 +0430
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

ناموسا برو حداقل تو این تاپیک گوه نخور! شما یه مورد مشترک بین مسیح و این زنیکه مریم رجوی پیدا کنین و معرفی من قول میدم از این سایت برم!!

دوستانی که هنوز تصور میکنن مسیح عامل نظامه با پست این بزمجه باید متوجه شده باشین که نظام کیونش از حرکاتِ مسیح حسابی سوخته ساندیسی های مثل این یارو رو استخدام میکنن تا مسیح رو خراب کنن بنا به تصور خودشون ✋

1 ❤️

2018-06-10 07:14:09 +0430 +0430
نقل از: sh.samadi ایشون یه آدم مرموزی هست در اینم شک ندارم برای منافع جمهوری کار میکنه چهارشنبه های سفید از دم اشتباهه اول اینکه مشکل جامعه ما حجاب زنان نیست داستان سوپاپ اطمینان رو بخونین میفهمین چی به چیه دوم ایشون با چهارشنبه های سفید مردم رو از هدف اصلیشون دور میکنه باعث میشه یه زن با نیروها درگیر بشه و در کنار اون زن پدرش برادرش شوه‍رش هم درگیر قضیه بشن کلا ایشون کارش خیلی کثیفه یکی از خائنین ملت ایران هستش ایشون انرژی ملت رو جایی که فایده ای نداره داره میگیره تا کمک حال حکومت باشه

مشکل جامعه ما چیه ؟ فساد ؟ بی عرضگی؟ هر چی که هست!
شما برو کمپینی با همون مضمون ایجاد کنین اگه تصور میکنین تواناییش رودارین!

نمیفهمین اگه نظام در مورد حجاب عقب نشینی کنه به معنی شکست همه سیاست هاشون از طرفی بخاطر صلح آمیز بودن کار کمتر میتونن سرکوبشون کنن با خشونت, که البته میکنن ولی با دوزه پایین تر!

0 ❤️

2018-06-10 11:39:41 +0430 +0430
نقل از: Deadlover4 راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن...چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

مهدی جان کجا با فمنیست بود مغایرت داره؟چرا فکر میکنین اشخاصی که دنبال حداقل آزادی یعنی نداشتن روسری هستن احمقن؟ حاضری سرت بزاری رو سری؟ میدونی چقدر بیماری ایجاد میکنه همین ؟

0 ❤️

2018-06-10 11:44:00 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4 راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن...چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

مهدی جان کجا با فمنیست بود مغایرت داره؟چرا فکر میکنین اشخاصی که دنبال حداقل آزادی یعنی نداشتن روسری هستن احمقن؟ حاضری سرت بزاری رو سری؟ میدونی چقدر بیماری ایجاد میکنه همین ؟

من با ازادی پوشش مشکل ندارم که!کی همچین حرفی زدم اصن؟

دارم میگم دیگه بعضیا دارن زیادی عنشو در میارن!بد میگم؟

0 ❤️

2018-06-10 11:51:18 +0430 +0430
نقل از: Deadlover4
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4 راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن...چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

مهدی جان کجا با فمنیست بود مغایرت داره؟چرا فکر میکنین اشخاصی که دنبال حداقل آزادی یعنی نداشتن روسری هستن احمقن؟ حاضری سرت بزاری رو سری؟ میدونی چقدر بیماری ایجاد میکنه همین ؟

من با ازادی پوشش مشکل ندارم که!کی همچین حرفی زدم اصن؟

دارم میگم دیگه بعضیا دارن زیادی عنشو در میارن!بد میگم؟

کدوم قسمتش افراطه؟

0 ❤️

2018-06-10 11:59:11 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4 راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن...چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

مهدی جان کجا با فمنیست بود مغایرت داره؟چرا فکر میکنین اشخاصی که دنبال حداقل آزادی یعنی نداشتن روسری هستن احمقن؟ حاضری سرت بزاری رو سری؟ میدونی چقدر بیماری ایجاد میکنه همین ؟

من با ازادی پوشش مشکل ندارم که!کی همچین حرفی زدم اصن؟

دارم میگم دیگه بعضیا دارن زیادی عنشو در میارن!بد میگم؟

کدوم قسمتش افراطه؟

هیچ بخشی که مربوط به پوشش افراد داره افراط نیست…

فمینیسم معنیش برابری زن و مرد از نظر حقوق اجتماعیه،اما بعضیا طوری رفتار میکنن که انگار زن از مرد بالاتره،نیست!باید برابر باشن!درستش اینه اما بعضی رفتارا و حرفای بعضیا زیاده رویه واقعا!

0 ❤️

2018-06-10 12:06:24 +0430 +0430
نقل از: Deadlover4
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4
نقل از: shadow69
نقل از: Deadlover4 راستش من حرفای خودشو نشنیدم شدوجان،ولی تا جایی که من میشناسمش خودش احمق نیست،اونایی که دنبالش افتادن (حالا نه همشون) احمقن...چیزی که بعضیاشون میگن فمینیسم نیست!کسشعره!گاها حتی بردگی مرده!

حالا بماند که چند روز پیش همونطور که خودت دیدی با یه بزرگوار از اونور بوم افتاده بحثایی داشتم…شاید کار من اشتباه باشه ولی اگه فمینیسم چیزیه که اوشون و بعضیا دنبالشن بنده (خار) و (مادر) و برای زن ستیز نبودن (پدر) فمینیستهارا به تو و شومبولت میسپارم!اگه واقعا فمینیسم این چیزاس (که زن و مرد تو همه چی مثلا حقوق برابر باشن ولی مثلا بازم مرد خرج زنو بده)،من چهارشنبه های دنگی موسی علینژاد رو از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد بیشتر قبول دارم!

مهدی جان کجا با فمنیست بود مغایرت داره؟چرا فکر میکنین اشخاصی که دنبال حداقل آزادی یعنی نداشتن روسری هستن احمقن؟ حاضری سرت بزاری رو سری؟ میدونی چقدر بیماری ایجاد میکنه همین ؟

من با ازادی پوشش مشکل ندارم که!کی همچین حرفی زدم اصن؟

دارم میگم دیگه بعضیا دارن زیادی عنشو در میارن!بد میگم؟

کدوم قسمتش افراطه؟

هیچ بخشی که مربوط به پوشش افراد داره افراط نیست…

فمینیسم معنیش برابری زن و مرد از نظر حقوق اجتماعیه،اما بعضیا طوری رفتار میکنن که انگار زن از مرد بالاتره،نیست!باید برابر باشن!درستش اینه اما بعضی رفتارا و حرفای بعضیا زیاده رویه واقعا!

خوب من تا حالا نشنیدم مسیح از برتری زن ها بگه!
حتی ویدئو های ارسالی از طف مخاطبانش هم ندیدم با این موضوع شما از کجا دیدین یا شنیدین؟

0 ❤️

2018-06-10 12:18:43 +0430 +0430
نقل از: Mohsenirani0098
نقل از: Deadlover4
نقل از: Mohsenirani0098

بانو مسیح علینژاد از مجاهدین بسیار باهوش و کاربلد متولد دهه ۵۰ است و شایعاتی نظیر بسیجی بودن و جاسوس بودن ایشان، کذب محض است. ایشان بازوی ایدیولوزیک مجاهدین هستند( باید هم اینجور باشه چون سمپاد ها مجاهد هست و خز و خیل ها ری استارتی و سلطنت طلب(طرفدار رضا (پهلوی) اساسا جامعه به چند دسته تقسیم میشه عوام= بخش اندکی که فاقد سواد لازم هستند و حزب باد هستند( با کمی پروپاگاندا میشود تبدیلشان کرد به برده) که طرفدار اقای رضا پهلوی هستند.(این افراد به درد سامام ما نمیخورند و مبارک صاحبانشان باشد...

خواص=طرفداران مجاهدین خلق یا چریک های فدایی با اصلاح طلبان که در لباس هایی همچون مجری(رشید پور) سیاستمدار(پدر روح الله زم،خانمی،شریعتمداری و ...) هنرمند(مسیح علینژاد و ... هستند)

**** بانو مسیح علینژاد چون مخالفت خود را علیه دیکتاتوری و پادشاهی در آینده ایران ابراز کرده اند، طرفداران رضا پهلوی(دزد بزرگ که با پدل دزدی ملت ایران مشغول خرج کردن است و بیکار میگردد) به او برچسب میزنند****.

****درود بر مسیح علینژاد که مایه افتخار مجاهدین خلق است****

فک نمیکردم یکی بتونه اینقدر کس و شعر سیاسی تفت بده…هر چند که مونده به پای پرزیدنت منتخب و مسىولین رژیم مقدس و سلطنت طلبای اصیل برسی…یاد حرف شاهین افتادم که بزرگوار از ته وجود میگفت:

#همه جاکشید!

مگه رضا پهلوی طرفدارام داره؟
اگه داشت موقعی که رضا شاه داشت گور به گور میشد(جنازش با بیل مکانیکی پنج تیکه شد)
باید طرفداراش میریختن تو خیابونا نه مثل زن بچپن تو خونه.
تلخه،سخته ولی واقعیته
****هر وقت به قدرت سازماندهی مجاهدین رسیدید اظهار فضل کنید.
آره جونم/ هر وقت تونستید دوتا عملیات راه بندازید …
در ایران اینده رضا پهلوی ها باید جواب پس بدن و محاکمه بشن/ باید پولایی که باباش دزدید رو پس بده/حدود یک میلیون دلار موقع خروج دزدید و برد/پول مردم ایران بود
تلخه ولی واقعیته
با تشکر گلم

شما فکر کردید الله موهوم و14 معصوم سرریده خرافه و قران تاری نامه و… طرفدار دارند … منبع توحش … هرکس به این موهومات اعتقاد داشته باشد ؛ در آینده باید برود سرزمین تازی ها … ?

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «