نادیده گرفتن پورن‌استاران مرد

1398/11/08

پورن‌استار مرد بودن و حقیقت تلخ نادیده‌گرفته شدن

در جشنواره‌ی سالانه‌ی جایزه‌ی بین‌المللی ونوس (VENUS: جایزه‌ی مربوط به حوزه‌ی پورنوگرافی)، بازیگران زن ستاره‌های واقعی هستند در‌حالی که همتا‌یان مردشان به طرز ناجوری کنار می‌ایستند.

by Rebecca Baden
October 20, 2017

همان‌طور که انتظار می‌رفت، در این جشنواره که از ۱۲ تا ۱۵ اکتبر 2017 در برلین برگزار شد، چیز‌های دیدنی زیادی وجود داشت. اما با وجود همه‌ی بازیگران خوش‌چهره، اسباب‌بازی‌های جنسی و اجرا‌های فتیش تماشایی، آن‌چه توجه مرا جلب کرد این بود که گرد‌همایی بازیگران مرد و زن چقدر متفاوت است!
هر کجا می‌رفتم، پورن‌استار‌های زنی را می‌دیدم که مردم دورشان جمع شده‌اند، عکاس‌ها از آن‌ها عکس می‌گیرند و طرفداران مرد برای صحبت کردن با آن‌ها صف کشیده‌اند. اما بیشتر از هر چیز، پورن‌استار‌های مرد بودند که نادیده گرفته می‌شدند. اکثر آن‌ها به طرز ناجوری کنار ایستاده بودند، درحالی که همکاران زن آن‌ها در مرکز توجه‌ مردم بودند. اگرچه این بازیگران مرد همواره لبخند می‌زدند و تظاهر می‌کردند که از این که نادیده گرفته شده‌اند ناراحت نیستند، اما سخت بود که دلم به حالشان نسوزد. تصمیم گرفتم برخلاف بقیه، با چند نفر از این بازیگران نادیده‌گرفته‌شده گفتگو کنم تا ببینم از این که هیچکس آن‌ها را نمی‌‌بیند چه احساسی دارند…


مارسلو براوو، ۳۹ساله (Marcello Bravo)



• چه مدت در این عرصه فعالیت داشته‌اید؟
○ تقریباً ۱۵ سال. در این مدت در بیش از ۱۰۰۰ فیلم حضور داشته‌ام. حدود یک‌و‌نیم سال پیش، به همراه همسرم فعالیت در پشت دوربین به عنوان تهیه‌کننده را آغاز کردم.

• از زمانی که شروع به صحبت کرده‌ایم، ۵ نفر با همسر شما عکس گرفته‌اند، درحالی که کسی به شما توجه نمی‌کند. این موضوع شما را اذیت نمی‌کند؟
○ تقریباً ۸۰٪ طرفداران ترجیح می‌دهند که با او صحبت کنند و من به او حسودی نمی‌کنم. راستش را بخواهید، نمی‌توانم این طرفداران را سرزنش کنم. شاید اگر من هم جای آن‌ها بودم، ترجیح می‌دادم که با یک پورن استار زن عکس بگیرم.

• به‌عنوان یک بازیگر بهترین ویژگی شما چیست؟
○ حتی زمانی که حس‌و‌حالش را ندارم، می‌توانم برای بازی در پورن آماده شوم. در گذشته آکروبات کار می‌کردم، فعالیتی که به تمرکز زیادی نیاز دارد. به همین خاطر، در حین اجرای صحنه‌های طولانی می‌توانم تمرکزم را حفظ کنم و کارم را ادامه دهم. نقطه‌ی قوتم همین قدرت ذهنی من است.


راکو سیفریدی، ۵۳ساله (Rocco Siffredi)



• شرکت در چنین مراسم‌هایی به عنوان یک پورن‌استار مرد چه حسی دارد؟
○ می‌توانید بفهمید که فعالیت در صنعت پورن برای مرد‌ها چقدر سخت است. اکثر فیلم‌های پورن برای مرد‌ها ساخته می‌شوند، به همین دلیل، همیشه به بازیگران زن توجه بیشتری می‌شود. با بازیگران مرد بیشتر شبیه به تجهیزات صحنه‌ی فیلم رفتار می‌شود تا پورن‌استار. اما وضعیت آن‌قدر‌ها هم بد نیست. هر از گاهی طرفداران پیش من هم می‌آیند و طوری رفتار می‌کنند که انگار یک دوست قدیمی را دیده‌اند.

• طرفدارانی که پیشتان می‌آیند به شما چه می‌گویند؟
○ اکثر آن‌ها فقط از من تشکر می‌کنند. برخی از آن‌ها نیز درباره‌ی فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند که چقدر از دیدن فیلم‌هایم لذت برده‌اند.

• به بازی در چه پورنی واقعاً افتخار می‌کنید؟
○ فیلمی به اسم «هیچ وقت به راکو “نه” نگو». این فیلم را ۲۰ سال پیش و با افراد معمولی بازی کردم نه پورن‌استار‌های حرفه‌ای. البته کار پورن‌استار‌های حرفه‌ای خوب است، اما گاهی آن‌قدر سعی می‌کنند شبیه به افراد حرفه‌ای بازی کنند که اجرایشان مصنوعی به نظر می‌رسد. و این فیلم اصلاً این‌طور نبود.


پورنوکلاس، ۴۰ساله (Porno-Klaus)



• آیا می‌دانید چند پورن‌استار مرد دیگر در اینجا حضور دارند؟
○ شاید حدود ۲۰ نفر. در صنعت پورن بازیگر مرد خوب معنا ندارد، چون فکر می‌کنم که اکثر افرادی که بابت پورن پول می‌دهند، مرد هستند و برای آن‌ها اهمیتی ندارد که بازیگر مرد در فیلم چه می‌کند. من ۵ سال پورن می‌ساختم اما دیگر در این عرصه کار نمی‌کنم. بازار صنعت پورن کاملاً تغییر کرده و کار کردن در آن دیگر ارزش ندارد. این سایت‌های رایگان تماشای پورن، بازار سنتی این صنعت را نابود کرده‌اند و دیگر کسی DVD پورن نمی‌خرد. این واقعاً مشکل بزرگی‌ست.

• آیا مردم بیشتر شما را به‌خاطر بازی در فیلم «برادر بزرگ‌تر» می‌شناسند یا فعالیت در صنعت پورن؟
○ بیشتر مردم من را در فیلم‌های پورن دیده‌اند، اما دلیل شهرت من هر دو مورد است. در این مراسم، من هم برای مردان و هم برای زنان محبوب هستم. مرد‌ها به من می‌گویند که چقدر به من حسودی می‌کنند که با زنان بسیاری سکس کرده‌ام، در عوض زن‌ها بیشتر از اندام من تعریف می‌کنند.

اگر دیگر فیلم نمی‌سازید، پس چرا اینجا هستید؟
○ من برای تبلیغ نوشیدنی «لیتل شوتر» اینجا آمده‌ام که شبیه به آلت تناسلی ساخته شده.


مانوئل استَلیون، ۳۶ ساله (Manual Stallion)



• آیا خود را یک پورن‌استار موفق می‌دانید؟
○ بله، من طی ۱۱ سال، ۱۵۰۰ فیلم پورن بازی کرده‌ام. اگرچه در صنعت پورن شرایط برای مرد‌ها سخت است، اما با تلاش زیاد می‌توان در آن موفق شد.

• آن طور که می‌بینم شما از اکثر پورن‌استار‌های مرد اینجا پرطرفدار‌تر هستید، درست است؟
○ بله، اما فکر می‌کنم که دلیل این امر حضور در برنامه‌های مختلف تلوزیونی باشد. دلیل شهرت من فقط بازی کردن فیلم پورن نیست، من در برنامه‌های تلوزیونی زیادی هم حضور داشته‌ام.

• با این حال، مردم به پورن‌استار‌های زن بیشتر از شما توجه می‌کنند، این طور نیست؟
○ پورن‌استار‌های مرد به این نادیده گرفته شدن عادت دارند. این موضوع اصلاً برای من آزاردهنده نیست. البته این‌طور هم نیست که هیچکس ما را نشناسد، من در سال 2013 برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیگر آماتور در جشنواره‌ی ونوس شدم.


مارتین، ۳۷ ساله (Martin)



• از آن‌‌جا که خواستید عکستان را درج نکنیم، شاید بتوان گفت که از جلب توجه خوشتان نمی‌آید، درست است؟
○ بله، همین‌طور است. سال 2012 بود که در بانک با دوست‌دخترم آشنا شدم. هر دو در بانک کار می‌کردیم و طولی نکشید با هم شروع به ساختن فیلم پورن کردیم. تا الان ۳۸۰ فیلم ساخته‌ایم و من در حدود ۳۷۰ فیلم حضور داشتم، اما هیچ وقت چهره‌ام را نشان ندادم. نمی‌خواستیم بیننده‌ها بفهمند که همان افراد قبلی همه‌ی فیلم‌ها را بازی کرده‌اند؛ من در نقش‌های زیادی از جمله ناپدری، عمو و باغبان بازی کردم. مردم بابت این فیلم‌ها پول می‌دهند و بعضی از آن‌ها هم این فیلم‌ها را باور می‌کنند. این دوست‌دخترم است که در فیلم‌ها حاضر می‌شود و با طرفداران صحبت می‌کند.

• پس از این که افراد کمتری به شما توجه می‌کنند راضی هستید؟
○ دوست دارم فقط تا حدی که برای فروش فیلم لازم است شناخته شوم. یک بار، اسم واقعی من و دوست‌دخترم در مطلبی از مجله‌ی آلمانی «Bild» منتشر شد و همین باعث شد که دستِ‌آخر از آن‌ها شکایت کنیم. چند سال پیش هم که نامزد دریافت جایزه‌ی ونوس شده بودیم، با کمال احترام از آن انصراف دادیم. اما در گردهمایی‌های جشنواره‌ی ونوس شرکت می‌کنیم چون فرصتی است که دوست‌دخترم با طرفدار‌ها دیدار کند و نشان دهد که واقعی هستیم.

• آیا تا‌به‌حال طرفداری پیش شما آمده؟
○ نه، هیچ کس. اما مردم زیادی پیش دوست‌دخترم می‌آیند، تعداد دقیقش را نمی‌دانم. همین آخر هفته در این مراسم افراد زیادی برای ملاقات با او صف کشیدند.


منبع:

vice.com/en_uk/article/8x54y3/just-a-dick-the-sad-reality-of-being-a-male-porn-star

4193 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «