٨ ترفند برای لب گرفتن

1397/07/18

٨ راهنمایی برای بوسیدن بهتر

بوسه فقط در لبها خلاصه نمیشود

by CARINA HSIEH | Oct 6, 2018

بوسه‌های معمولی و بوسه‌های پر از شعف و هیجان هر دو بخشی از روابط عاشقانه هستند. وقتی که میخواهید هیجان و اشتیاق بیشتری به بوسه‌هایتان اضافه کنید و یا زمانی که تمایل دارید به شریک جنسیتان اثبات کنید آنها شما را بیشتر از عشاق سابقتان گرم و مشتاق به رابطه جنسی کرده و شور و انگیزه بیشتری را در شما بیدار می‌کنند؛ در هر دو صورت چه برای رضایت خودتان باشد چه برای رضایت شریک جنسیتان، این هشت راهنمایی میتواند مفید واقع گردد…

١) در لحظه زندگی کنید
دکتر ‘لورا برمن’ متخصص درمان مشکلات جنسی و روابط عاطفی زوج‌ها و نماینده‌ی رسمی شرکت تولید قرص‌های افزایش قدرت جنسی فورتا. گفته این افکار و انگیزه‌های پشت یک بوسه است که باعث گرمتر و شورانگیزتر شدنِ آن می‌شود. در ابتدا تمام توجه شما باید به بوسیدن طرف مقابل باشد و برای رفتن به مرحله‌ی بعدی عشقبازی عجله‌ای نداشته باشید. و دوم این‌که حتماً به شریک جنسی‌تان ثابت کنید چقدر برای شما جذاب است خانم ‘اریکا روز’ مربی حرفه‌ای بوسیدن در مقاله‌ای نوشته است همه می‌دانند اینک‌ه اینقدر درگیر افکارتان باشید که از اتفاقاتی که در لحظه برایتان می‌افتد هیچ لذتی نبرید چه حسی دارد؟ پس فکر نکردن به هیچ چیز دیگر و توجه کامل به شریک جنسی و تمرکز صددرصد روی بوسیدن اهمیت حیاتی دارد. وقتی در حال بوسیدن کسی هستید به هیچ چیز دیگر فکر نکنید فقط اگر تمام ذهن و جسمتان را در آن لحظه روی بوسیدن متمرکز کنید یک بوسه‌ی کامل و هیجان انگیز را به شریک جنسی‌تان هدیه می‌کنید.

٢) بوسیدن فقط در لبها خلاصه نمیشود
درست است که اکثر زحمت بوسه بر دوش لبهاست ولی برای این‌که به شریک جنسی‌تان ثابت کنید چقدر برای شما جذاب و سکسی‌ست راه بهتری از لمس کردن او در هنگام بوسیدن وجود ندارد. مانند بازیگران هالیوود یک مقدار هنر نمایشی به بوسه‌هایتان اضافه کنید برای شروع صورت معشوقتان را به آرامی در دستان خود بگیرید. خانم اریکا روز توصیه میکند ابتدا به آرامی چانه‌ی او را با پشت انگشتانتان لمس کنید سپس در لحظه‌ی گذاشتن لبهایتان روی لب معشوق، دستانتان را به آرامی روی گوشهایش بگذارید و به ملایمت آنها را نوازش کنید. دکتر ‘سیدی الیسون’ بنیانگزار فروشگاههای لوازم جنسی گربه قلقلکی و نویسنده کتاب مشهور راهنمای روابط جنسی به نام “خیار شورش رو قلقلک بده” (خیار شور نمادی از آلت جنسی مردان است) با گفته‌ی خانم الیسون کاملاً موافق است ایشون در ادامه این مطلب رو اضافه کرده که هرچقدر قسمتهای بیشتری از بدن طرف مقابل رو هنگام بوسیدن لمس کنید بوسه‌ی هیجان‌انگیزتری خواهید داشت.

٣) ریلکس باشید، بدنتان را کاملاً شل و آزاد کنید
زبان ماهیچه‌ای‌ست بسیار قدرتمند پس هرچه آن را سفت‌تر کنید، بوسیدن شما برای طرف مقابلتان سخت‌تر میشود. خانم ‘آنا هودر’ مربی سکس و روابط عاطفی که کلینیک درمان مشکلات جنسی معروفی در شهر لوس آنجلس دارد گفته جدّی بودن و هیجان‌انگیز بودن به طور همزمان غیر ممکن است. پس حتماً زبانتان را به جای سفت و سخت کردن نرم نگه دارید و دقت کنید هرگونه حرکت زبان در هنگام بوسیدن طرف مقابل باید حتماً به ملایمت و نرمی انجام گیرد. خانم هودر توصیه کرده‌ به زبان خود صرفاً به عنوان ابزاری به عنوان بالا بردن کیفیت بوسه نگاه کنید نه مهمترین بخش آن.

۴) نگاه کردن به چشمان معشوق
دکتر برمن گفته است نگاه کردن به چشمان معشوق در لحظاتی که به شروع بوسه منتهی میشود میتواند شور و شعف و انگیزه را در طرف مقابل بیدار کند. نگاه کردن در چشمانش به او میفهماند که در آن لحظه هیچ چیز به جز او برای شما اهمیت ندارد. اثبات میزان مهم بودن طرف مقابل برای شما میتواند اغازگر خوبی برای یک بوسه‌ی فوق‌العاده باشد.

۵) تست با زبان
همانطور که در هنگام ورود به استخر ابتدا با انگشت پایتان درجه‌ی حرارت آب را می‌سنجید با استفاده از زبانتان میزان رضایت طرف مقابل از نوع بوسیدنتان را اندازه بگیرید.
از نظر عملی این مطلب ثابت شده که یک بوسه بدون استفاده از زبان هم میتواند کامل و هیجان انگیز باشد. از آنجا که علاقه به استفاده کردن و یا نکردن از زبان در هر انسانی نسبت به انسان دیگر کاملاً متفاوت است. بهترین راه برای فهمیدن این‌که معشوقتان از چه چیزهایی خوشش می‌آید پرسیدن مستقیم از خود اوست. اضافه کردن زبان به بوسه باید به آرامی و با سرعت کم و کاملاً به ملایمت انجام گیرد. دکتر الیسون افزوده است فراموش نکنید حرکات بدن طرف مقابل میتواند مانند یک گفتگوی صریح بیانگر احساس و میزان رضایت او نسبت به حرکات شما باشد . همیشه با سرعت مساوی با یکدیگر حرکت کنید اگر نفس کشیدن طرف مقابل تندتر شد و شما را به خود نزدیکتر کرد توقف نکنید اما اگر از شما فاصله گرفت سرعت بوسیدنتان را پایین بیاورید

۶) میزان سرعت بوسه را به ملایمت و بدن هیچ عجله‌ای بالا ببرید
دکتر الیسون گفته است از مکث‌های بین بوسه‌ها به نفع خود استفاده کنید. لحظات بین دو بوسه میتواند اشتیاق معشوقتان نسبت به شما را بیشتر کند. در ابتدا لبهایتان را به آهستگی روی لبهای او مماس کنید . بعد عمیقاً در چشمهایش نگاه کنید. و در هر بوسه مقدار تماس و مدت زمان بوسیدن را کمی بیشتر کنید. این روش به شما فرصت میدهد از دستانتان به عنوان ابزاری برای بالا بردن اشتیاق و میل جنسی در طرف مقابل نسبت به خودتان استفاده کنید. ابتدا با انگشتانتان به نرمی بازوانش را فشار دهید سپس در محور زمان دستانتان را با سرعت کم به سمت پایین بیاورید و در انتها دور گودی کمرش حلقه کرده به آهستگی بدنتان را به بدن او مماس کنید. دقت کنید فشار دادن بدن او به بدن خودتان نباید در حدی باشد که در روند تنفس کردن او یا خودتان مشکلی ایجاد کند کمبود هوا میتواند عامل مخربی برای یک بوسه عاشقانه باشد

٧)مطالعه و تحقیق
خانم هودر توصیه میکند هرگاه در یک کتاب فیلم و یا سریال صحنه بوسیدنی را دیدید که توجهتان را جلب کرد به عناصری که باعث شده این بوسه برایتان از بقیه بوسه‌هایی که تاکنون دیده‌اید متفاوت باشد دقت کنید. ممکن است طرز نگاه دو هنرپیشه و یا فاصله‌ی بدنهایشان از یکدیگر و یا طرز قرار گرفتن صورتها بر روی یکدیگر و یا هر چیز دیگری این بوسه را از نظر شما متفاوت کرده باشد بهتر است اول به چیزی که بوسه را برای شما خاص کرده کاملاً دقت کنید سپس دفعه‌ی بعد که کسی را بوسیدید سعی کنید آن چیز را به بوسه‌تان اضافه کنید. هیچ کس از هیجان بیشتر و یا چیزهای تازه‌ای که کیفیت و لذت معاشقه را بالاتر ببرد بدش نمی‌آید.

٨) بهترین راه برای کامل کردن هر روشی تمرین کردن آن است
مسلماً بهترین روش برای تمرین کردن بوسیدن شریک جنسیتان است اما روش‌های دیگری هم وجود دارد. خانم هودر موسس کلینیک درمانی مشکلات جنسی گفته: «من مشتری‌های زیادی دارم که از پشت دستشان برای تمرین بوسیدن استفاده میکنند. روشی که بین نوجوانان تازه به بلوغ رسیده بسیار رایج است. لزومی ندارد خجالت بکشید هیچ چیز شرم‌آوری در تمرین با خودتان وجود ندارد. هرچه بهتر بتوانید هیجان و اشتیاق را با دهانتان حالا چه با زبان و چه با لبهایتان به شریک جنسیتان منتقل کنید، میزان اعتماد به نفس و مسلط بودنتان به هنر عشق ورزیدن را بالاتر برده‌اید. به خاطر داشته باشید کلید یک بوسه‌ی تاثیرگذار چه از نظر برانگیختن هیجانات جسمی و چه از نظر تاثیر احساسی و در نتیجه باز کردن دروازه‌های عشق به روی شما و شریک جنسی‌تان سه چیز است؛ اول ایجاد احساس راحتی در طرف مقابل، دوم اعتماد به نفس و سوم تمرکز روی جلب رضایت طرف مقابل و بالا بردن میزان تمایلش به بودن با شما.»


منبع:

www.cosmopolitan.com/sex-love/a23583489/passionate-kisses

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-10-10 12:05:13 +0330 +0330

عالی و مفید مثل همیشه:)

2 ❤️

2018-10-10 13:44:01 +0330 +0330
نقل از: Hesssam1987 از اینکه مقالات کوسموپولیتن رو می ذارید ممنون

فقط یه سوال رندوم انتخاب مقالات رو یا از هر کدوم خوشتون اومد

آخه قبل از این دیدم چندتا مقاله دیگه هم بود آون مقاله سولو سکس یا یدونه دیگه بود درباره همین سکس بود خوندم خوب بود

ولی باز تشکر از شما


هرکودوم خودم حال کردم یا کارآمدتر به نظرم رسید.
شما نیز میتوانید هر مطلبی (زبان اصلی) مفید یافتید معرفی نمایید برا ترجمه تا تموم حشرمندان پارسی‌ فیض ببرند.

2 ❤️

2018-10-10 13:48:58 +0330 +0330
نقل از: Hesssam1987
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Hesssam1987 از اینکه مقالات کوسموپولیتن رو می ذارید ممنون

فقط یه سوال رندوم انتخاب مقالات رو یا از هر کدوم خوشتون اومد

آخه قبل از این دیدم چندتا مقاله دیگه هم بود آون مقاله سولو سکس یا یدونه دیگه بود درباره همین سکس بود خوندم خوب بود

ولی باز تشکر از شما


هرکودوم خودم حال کردم اومد یا کارآمدتر به نظرم رسید.
شما نیز میتوانید هر مطلبی (زبان اصلی) مفید یافتید معرفی نمایید برای ترجمه تا تموم حشرمندان فارسی‌زبان بتوانند فیض ببرند.

منظور تون اینه تیم ترجمه رایگان دارید برا ترجمه

چون من یه دنیا از این مقالات دارم ولی انگلیسی می خونم حال ترجمه ندارم

شما تیم تون ترجمه می کنه؟؟


بفرس خصوصی مقاله‌ها رو تا بشت بگم.

0 ❤️

2018-10-10 18:40:04 +0330 +0330

عالی و مفید دمت گرم

1 ❤️

2018-10-11 08:33:36 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret هر دفعه میبینمش انقدر هیجان و استرس دارم که کل بدنم منقبض میشه!!!اصلا دهنم قفل میشه:-D

کیرو؟
0 ❤️

2018-10-12 08:58:51 +0330 +0330

عالیه پستات چند وقت پیشا بود که یه مطلب در مورد بهداشت دهان گذاشته بودی خیلی حال کردم ازون به بعد رعایت کردم مخصوصا تمیز کردن زبون

1 ❤️

2018-10-12 10:24:23 +0330 +0330

تاپيك هاى خيلى خوب و مفيدى دارين. ممنونم بابت وقتى كه ميذارين ?

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «