۱۰ بدی پوزیشن سکس روبرو

1397/07/21

۱۰ تا از چیزهایی که مردها قطعاً درباره‌ی سکس رودررو (پوزیشن میشنری) دوست ندارند

سکس رودررو یا میشنری مانند یاد گرفتن شعر《یه توپ دارم قلقلیه》خیلی ساده‌ست.

by FRANK KOBOLA | Dec 2, 2016

[مطلب پیش رو به ساده‌ترین حالت سکس، از جمبه‌ی منفی نگریسته. میتوانید نظر شخصی و تجربیات خویش در این راستا را مطرح نمائید.]

آنچه درمورد این حالت سکس می‌تواند بد باشد بدین شرح است:

۱) چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد. برای این‌که به شما ثابت شود که راست می‌گویم خودتان این پوزیشن را امتحان کنید، به سبک پوزیشن میشنری روی یکدیگر بخوابید و تلنبه بزنید، می‌فهمید که نمی‌توانید چیز زیادی ببینید. به‌خصوص مردها در هنگام سکس بسیار دیداری هستند و به‌ظاهر و چیزهایی که می‌بینند اهمیت زیادی می‌دهند. و به همان اندازه که نگاه کردن به چشم‌هایتان در هنگام سکس عاشقانه است، این کار اصلاً تحریک‌کننده و شهوتی‌کننده نیست. بله ما مردها دوست داریم که به چهره‌های دوست‌داشتنی شما نگاه بکنیم اما هر بار که با هم برای شام خوردن بیرون می‌رویم یا هر بار که با هم جلوی آیینه مسواک می‌زنیم می‌توانیم صورتتان را ببینیم. اما ما داریم درباره سکس و به‌ویژه لخت بودن حرف می‌زنیم. در واقع هر پوزیشن سکس دیگری زاویه دید بهتری به مردها می‌دهد تا به بدنتان نگاه بکنند.

۲) صورت‌هایتان درست رو به روی یکدیگر قرار دارند. قطعاً این مورد می‌تواند جزو خوبی‌های این پوزیشن باشد اما درواقع این موضوع به چیزی که قبل از سکس می‌خورید بستگی دارد. سکس در پوزیشن میشنری بعد از خوردن غذایی که سیر و پیاز دارد یا وقتی که آبریزش بینی دارید اصلاً فکر خوبی نیست.

۳) مرد همه‌ی کارها را می‌کند. این پوزیشن اصلاً برای مردهای تنبل مناسب نیست. عموماً سکس رو در رو یا میشنری به این معنی است که مرد همه‌ی حرکت‌ها را می‌کند و تمام فشار را تحمل می‌کند. شاید مردتان تازه از خواب بیدار شده باشد و شما بخواهید کمی سکس صبحگاهی تنبل (سکس تنبل: سکس با مصرف کمترین انرژی) داشته باشید و او هم همین توقع را از شما داشته باشد. برای او سکس رو در رو و تنبلی متضاد یکدیگر هستند.

۴) این پوزیشن ابتدایی و ساده است. سکس رو در رو خسته کننده است و جالب نیست چون تبدیل به یک پوزیشن سکس پیش‌فرض شده که همه از آن استفاده می‌کنند. این پوزیشن ابتدایی است و پیچیدگی خاصی ندارد و درست مانند یاد گرفتن شعر《یه توپ دارم قلقلیه》 خیلی ساده است. پدر و مادرتان در این پوزیشن سکس می‌کنند، پدر بزرگ و مادر بزرگ‌تان در این پوزیشن سکس می‌کنند.

۵) پوزیشن مناسبی برای مردهای چاق و هیکلی نیست. کم‌کم شما را له می‌کند و به سمت تشک فشار می‌دهد، به سختی نفس می‌کشد و عرقش را روی همه جای بدنتان می‌ریزد. خیلی خوب، شاید این چیزی نباشد که در حقیقت اتفاق می‌افتد اما اگر او شخصی خجالتی و کمرو باشد، احتمالاً این‌ها چیزهایی هستند که او فکر می‌کند. در این موقعیت او می‌تواند تبدیل به بدترین دشمن خودش شود. البته، گذشته از اینها چیزهایی که گفته شد ممکن است واقعاً اتفاق بیفتند.

۶) دست‌هایش را کجا بگذارد؟ در سکس رو در رو هیچ جای مناسبی برای دست‌ها وجود ندارد. بله، قطعا می‌تواند دست‌هایش را در زیر یا روی پهلوهایتان بگذارد اما این کار حس خیلی بدی دارد. و گذاشتن دست‌ها در حالت شنا هم بیشتر حسی شبیه به سربازی دارد تا پوزیشن میشنری.

۷) سکس رو در رو احتمالاً پوزیشن سکس محبوبی برای مردها نیست. این حرف ادعای خیلی بزرگ و نادرستی بود اگر این حقیقت که سکس رودررو پوزیشن محبوب هیچ کسی نیست وجود نداشت.

۸) در سکس رو در رو مرد همیشه باید از سر و صورتش استفاده کند. بهترین پوزیشن‌های سکس، آن دسته از پوزیشن‌هایی هستند که نیاز به هیچ کار اضافی ندارند و شما فقط از سکس لذت می‌برید. در سکس رو در رو مرد باید دائماً شما را ببوسد یا سرش را روی گردنتان بگذارد یا کار دیگری بکند. او که نمی‌تواند در حین سکس رویتان بخوابد و فقط به شما زل بزند، فقط قاتل‌های سریالی این کار را می‌کنند.

۹) ممکن است که پرده گوشش را پاره کنید. درباره‌ی این‌که در سکس رودررو مرد صورتش را روی گردنتان می‌گذارد حرف زدیم اما اگر صدای بلندی دارید در این حالت ممکن است هنگام ارضا شدن دقیقاً درون گوشش جیغ بزنید. از طرفی حداقل مرد می‌فهمد که در حال لذت بردن هستید اما از طرفی دیگر گوشش شروع به وزوز کردن می‌کند.

۱۰) به معنای واقعی کلمه روی هم می‌خوابید و سکس می‌کنید. پس خلاقیت‌تان کجاست؟ تلاش و کوشش تان کجاست؟ فقط سر جایتان نشستید و با خودتان فکر می‌کنید: 《خیلی خوب، ما میخوایم که سکس کنیم، چه جوری انجامش بدیم و کار خاص دیگری نکنیم؟ آره، بیا روی من بخواب!》 در سکس خلاقیت و تلاش بیشتری داشته باشید و انتظارات خودتان را بالاتر ببرید.


منبع:

www.cosmopolitan.com/sex-love/a8409252/things-guys-hate-about-missionary-sex

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-10-13 19:59:40 +0330 +0330
نقل از: manbasim خیلی خوب و البته مثل همیشه متفاوت

یه قدم مثل همیشه از چیزهای روتین جلوتری، ادامه بده به کارت که سایت خیلی وقته از محتوای درست و حسابی خالی شده.


سپاس، نظر لطف شماس.


نقل از: ItsDINAbitch
ببخشيد ولي جالب نبود... همش برميگرده به سليقه و كلا مطالبي با مضمون اين كه فلان پوزيشن خوب نيس و فلان پوزيشن خوبه به نظرم غير كاربردي و مسخرن

صدالبته که اینچنین است! مام همون ابتدای مطلب گفتیم هرکی نظری داره بیان کنه.


نقل از: Mrs_Secret
ههههه...جالب بود دقیقا همینه....امااااا بسی دوس دارم این پوزیشنو...بهترین خوبیش اینه که هم راحت میشه دستاشو گرفت،هم میشه چنگ زد تو موهاش،هم حس این که طرف بهم سلطه داره شدیدا برام جذابش میکنه!!!
همین دیگه بیشتر حالشو تو میبری ولی عرقشو اون بدبخ میریزه.

2 ❤️

2018-10-13 20:07:06 +0330 +0330
نقل از: manbasim
نقل از: ItsDINAbitch ببخشيد ولي جالب نبود... همش برميگرده به سليقه و كلا مطالبي با مضمون اين كه فلان پوزيشن خوب نيس و فلان پوزيشن خوبه به نظرم غير كاربردي و مسخرن

البته که درست میگید، قرار نیست چیزی دیکته بشه ولی هدف از این جور مطالب این نیست که بخواییم بگیم دیگه تو این پوزیشن سکس نداشته باشید.

وقتی هر موضوعی رو از جنبه های مختلف بررسی کنید بهتر میتونید در موردش به علاقه و یا عدم علاقه خودتون پی ببرید. من خودم به شخصه همواره این پوزیشن رو دوست دارم اما خب تا الان به این چیزهاش فکر نکرده بودم. دونستن این چیزها باعث میشه یه خورده فان بودن قضیه بیشتر بشه وگرنه که قوانین مصوب نیستند کسی بخواد تنبیه اتون کنه حتما این کار رو بکن حتما اون کار رو نکن...

به هر حال وجود چنین تاپیک هایی هرچند که از نظر شما مسخره بیان ولی به نظرم خیلی بهتر از تاپیک های فعلی هست که تو انجمن زده میشه


اون تیکه‌ی ابتدای مطلبو واسه همین اضافه نمودم که حالت دیکته نگیره.
چه بسا نزد خودم نیز این پوزیشن بسیار هم عاچقانه‌س! مورد شماره هش رو هم به‌شخصه جزو جذابیتاش میدونم؛ ماچ و بوس صورت و گردن خعلی هم سکس را دل‌انگیز میکند بخصوص در لحظات ملکوتی ارضا!

2 ❤️

2018-10-13 22:37:38 +0330 +0330

کارت عالیه اسکلت جون زحمت می‌کشی گلم....

یه پیشنهاد: اگه صلاح میدونی ترجمه هارو به زبون محاوره یا تلفیقی از گفتاری و نوشتاری بذاری بهتره!هم خواننده از خوندنش خسته نمیشه و اینکه برای عموم مفهوم تر هستش!

2 ❤️

2018-10-14 06:46:08 +0330 +0330
نقل از: JAMSHID_SE7EN

کارت عالیه اسکلت جون زحمت می‌کشی گلم....

یه پیشنهاد: اگه صلاح میدونی ترجمه هارو به زبون محاوره یا تلفیقی از گفتاری و نوشتاری بذاری بهتره!هم خواننده از خوندنش خسته نمیشه و اینکه برای عموم مفهوم تر هستش!


جیگرتو!
قبلنا نگارش عامیانه رم امتاحان کردیم منتها چندان مورد پسند قرار نگرف. بهرحال سپاس از پیشناهادت عسیسم.

1 ❤️

2019-01-07 12:33:36 +0330 +0330

من خیلی دوست دارم مرد زندگیم اینجوری باهم سکس کنه محکم بغلش میکنم گردنشو همش کبود میکنم ?

1 ❤️

2019-01-10 15:01:56 +0330 +0330

بنظر من بهترین پوزیشته

0 ❤️

2019-01-11 12:52:31 +0330 +0330

برای ما زنا خیلی خوبه (erection)

0 ❤️

2019-01-11 13:21:33 +0330 +0330
نقل از: Lady_Ronaak برای ما زنا خیلی خوبه (erection)


جای تردیدی نیس که اینجوری باشه. مگه چه زحمتی داره جز این‌که لَم بدی راحت تموم عملیاتو بسپاری به همحشرت؟
در عوض برا مام پوزیشن دختر گاوچرون خوبه.

0 ❤️

2019-01-11 17:24:12 +0330 +0330

کسشعر محض

0 ❤️

2019-01-12 00:25:27 +0330 +0330
نقل از: Eshghe.Goshadi کسشعر محض


اظهار فضل یه کونی گشاد رو این وسط کم داشتیم که الحمدوللا اونم اضافه شد...

0 ❤️

2019-03-19 09:15:17 +0330 +0330

به نظر من این پوزیشن برای شروع عالیه اما من به شخصه با پوزیشن دخترگاوچرون ارضا میشم و لذت اون برام بیشترِ

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «