رئالیتی شو سکسی پدر خوانده

1402/04/20

مقدمه
با سلام خدمت تمام دوستان و سروران گرامی
این داستان برگرفته شده از سناریو بازی مافیا پدر خوانده آقای سعید ابوطالب که به تازگی فصل اولش پخش شده هست.
با این تفاوت که اسم های نقش های بازی الهام گرفته شده از بعضی اصطلاحات سکسی و افراد که قراره بازی کنن شخصیت های داستان علی و مامانش هستن که در قالب ۳ فصل قبلا در سایت شهوانی منتشر کردم انتخاب شدن.
بعد از اینکه علی با تحریک آرام و ارسلان به مامانش (مریم )تجاوز میکنه و متوجه وجود سازمان مخفی میشن که توسط شخصی به نام ایران (پدر مریم) اداره میشه و مریم که تمام گذشتش فاش شده و بعد از تجاوز پسرش علی ناپدید میشه.
ایران وقتی آینده سازمان را در خطر افشا شدن میبینه یک تصمیم مهم میگیره.
با دستور ایران تمام کسانی که از وجود سازمان و هویت ایران مطلع شدن طی یک عملیات ربوده میشن و به ناکجا آباد برده میشن و بهشون اطلاع میدن فقط کسایی میتونن به زندگی عادی برگردن که برای سازمان مفید باشن و در هر شرایطی راز دار بمونن و دارای هوش بالا باشن و آمادگی مقابله با هر اتفاقی داشته باشن و بتونن بهترین عکس العمل و رفتار را انجام بدن.
پس با خواست رئیس سازمان (ایران) مسابقه سکسی پدر خواننده که مسابقه ای مرگبار برای حیات بین ۱۱ نفر برتر که تا اینجا کار تونستن مراحل آزمون را طی کنن و زنده بمونن برگزار میشه و نفرات برتر انتخاب میشن برای انجام یک عملیات مهم و سری.
از تو بلندگو اعلام میشه هر کسی که اسمش خوانده میشه وارد سالن شیشه ای جنده خانه میشه و جلوی در هر کدام از ۱۱ اتاقی که داخل سالن جنده خانه هست می ایسته.
نفر اول مریم
نفر دوم علی
نفر سوم آرام
نفر چهارم ارسلان
نفر پنجم حاج آقا محمدی
نفر ششم نوید
نفر هفتم دایی اکبر
نفر هشتم حاج جواد
نفر نهم سمیه
نفر دهم زهرا
نفر یازدهم حاج حسن

توضیحات و نقش های بازی سکسی پدر خوانده

در بازی سکسی پدرخوانده از ۱۱ نفر ۳ نفر در ساید سیاه و مافیا هستن که شامل ۳ نقش میشه که به ترتیب
۱.رئیس جنده خانه (رئیس مافیا،ساید سیاه)
نقش رئیس جنده خانه:
که بالاترین توانایی را داره و یا میتواند خودش یا دستور بدهد یکی از یاراش یک نفر از ساید سفید (شهر) را جر بدهد یا اگر بتواند نقش یک نفر از ساید سفید جنده خانه را درست حدس بزنه گرداننده اجازه میدهد اون یک نفر که در ساید سفید جنده خانه هست را کل (مافیا)ساید سیاه، باهاش گروهی سکس کنن و جرش بدن و از بازی خارجش کنن.

۲.حرام زاده جنده خانه (ماتادور،ساید سیاه)

نقش حرام زاده جنده خانه:
هرشب با اعلام گرداننده از اتاقش بیرون میاد و با حرام زادگی خودش یکی از افراد ساید سفید جنده خانه که فکر میکند دارای توانایی هست را انتخاب میکند و تواناییش را ازش میگیرد.

۳.کس کش جنده خانه (سال گودمن،ساید سیاه)
نقش کس کش جنده خانه:
در شبی که یکی از یارهاش جر خورده شده باشه و از بازی خرج شده باشه اگر یکی از خواجه های جنده خانه (شهروند ساده) را درست تشخیص بده و تو شب جرش بده اون خواجه جزو ساید سیاه میشه و دارای توانایی جر دادن میشه.

۴.جراح جنده خانه ( کنستانتین،ساید سفید)
نقش جراح جنده خانه:
در طول بازی فقط یکبار در شب میتواند از اتاقش بیرون بیاید و از کسایی که جر خوردن و منتظر جراحی هستن یک نفر را انتخاب کنه و جراحی کنه و برگردونه به جنده خانه،
(البته اگر توسط حرام زاده جنده خانه فریب نخورده باشه و توانایش ازش گرفته نشده باشه.)

۵.کاندوم دار جنده خانه ( پزشک،ساید سفید)
هرشب از اتاقش بیرون میاد و داخل یکی از اتاق های جنده خانه کاندوم می زارد که اگر فرد داخل اون اتاق توسط ساید سیاه (مافیا) خواست مورد تجاوز و جر خوردن قرار بگیره ساید سیاه مجبور بشه با کاندوم با اون فرد سکس کنه و از جر خوردن و ایدز گرفتن نجات پیدا کنه و داخل جنده خانه بمونه.
(البته اگر توسط حرام زاده جنده خانه فریب نخورده باشه و توانایش ازش گرفته نشده باشه.
یا نقش فرد داخل اون اتاق توسط رئیس جنده خانه تشخیص داده نشده باشه و گروهی جرش نداده باشن )

۶.عمو جانی جنده خانه( لئون،ساید سفید)
هرشب توسط گرداننده از اتاقش بیرون میاد و ۲بار توانایی جر دادن افراد جنده خانه را داره اگر اتاقی که انتخاب میکنه اتاق ساید سیاه جنده خانه (مافیا)باشد و اون فرد را جر بدهد اون فرد از بازی خارج میشه مگر اینکه اون فرد رئیس جنده خانه باشه و بار اول تو اتاقش یک کاندوم داره و هر دو نفر تو جنده خانه می مانند.
اما اگر عمو جانی اتاق ساید سفید (شهر )انتخاب کنه و ساید سفید را جر بدهد خودش از جنده خانه اخراج میشود.
(البته اگر توسط حرام زاده جنده خانه فریب نخورده باشه و توانایش ازش گرفته نشده باشه.
عمو جانی هم در اتاقش یک کاندوم دارد برای مقابل با تجاوز ساید سیاه جنده خانه)

۷.جر دهنده یاب (همشهری کین،ساید سفید)
در شب یکبار توانایی این را دارد که با هوش خودش یک اتاق را انتخاب کند و فرد داخل اتاق را جر بدهد اگر اون فرد که جر داده شده باشد ساید سیاه جنده خانه باشد روز که میشود خونین و مریض از اتاقش بیرون می آید و تمام افراد جنده خانه متوجه میشوند که اون فرد در ساید سیاه جنده خانه هست و جر دهنده یاب در شب بعد توسط گرداننده جر داده می شود و از جنده خانه بیرون میرود.
اما اگر اتاقی که جر دهنده یاب انتخاب میکند و فردی که جر میدهد ساید سفید باشد اون فرد توسط گرداننده درمان میشود و هر دو نفر در جنده خانه می مانند و جر دهنده یاب متوجه میشود اون فرد در ساید سفید جنده خانه هست.
(البته اگر توسط حرام زاده جنده خانه فریب نخورده باشه و توانایش ازش گرفته نشده باشه.)

۸. صاحب جنده خانه(مسترامس،ساید مستقل)
در شب اول بعد از دور معارفه توسط گرداننده از اتاقش بیرون میاد و ۳ اتاق را انتخاب میکنه و به گرداننده نشان میده.
گرداننده به صاحب جنده خانه نشان میدهد از ۳ اتاقی که انتخاب کرده چند اتاق مال ساید سیاه جنده خانه هست،البته اگر اتاق رئیس جنده خانه هم یکی از ۳ انتخابش باشه به عنوان اتاق ساید سیاه جنده خانه به صاحب جنده خانه معرفی نمی شود و تو استعلام جزو ساید سفید اعلام میشه.
صاحب جنده خانه اگر یک یا صفر اتاق توسط گرداننده بهش معرفی بشه به عنوان اتاق ساید سیاه میتواند انتخاب کند که میخواد طرفدار ساید سیاه جنده خانه باشد یا طرفدار ساید سفید جنده خانه.
اما اگر از ۳ انتخابش توسط گرداننده بهش اعلام بشه ۲ اتاق مال ساید سیاه جنده خانه هست باید با ساید سیاه جنده خانه باشد و طرفدار ساید سیاه باشه.
صاحب جنده خانه در اتاقش بی نهایت کاندوم دارد و در شب جر نمیخورد و از جنده خانه اخراج نمیشه مگر در روز و با انتخاب اکثریت افراد جنده خانه.

۹.از ۱۱نفر حاضر در جنده خانه ۳ نفر خواجه یا کنیز هستن و کیرشان یا دیلدو که دارن در شب توانایی برای جر دادن نداره مگر با انتخاب کس کش جنده خانه برای اضافه شدن به ساید سیاه جنده خانه ،جر داده بشه و کیرش یا دیلدوش توانایی جر دادن و انتقال ایدز را داشته باشد.
در جنده خانه ۵ کارت حرکت آخر وجود دارد که هر فردی در روز با انتخاب اکثریت کونش پاره بشه و از جنده خانه بخواد اخراج بشه یک کارت به عنوان حرکت اخرش انتخاب میکنه.
کارت اول: تغییر جنده(فیس آف،)
کارت دوم:سکوت جنده ها(سکوت بره ها)
کارت سوم:قلاده جنده ها(دستبند)
کارت چهارم:خارکسه جنده ها( ذهن زیبا)
کارت پنجم:افشا نقش جنده ها

از بلندگو سالن جنده خانه اعلام میشه،
از اونجا که انتخاب افراد برتر برای انجام ماموریت بسیار حساس و با اهمیت هست گردانندگی سکس پدر خواننده را رئیس سازمان یعنی جناب ایران بر عهده میگیرن.
در سالن شیشه ای اصلی جنده خانه باز میشه و ایران وارد میشود و می رود در جایگاه مخصوصش قرار میگیرد ،که یک صندلی راحت سلطنتی با یک مانیتور و یک میز که ۱۱ دکمه روش نصب شده می نشیند.

و اینگونه سخنانش را آغاز میکنه.
با سلام به تک تک شما ۱۱ نفر که تا به اینجا مراحل را پشت سر گذاشتید و خودتان را به این مرحله رساندید.
ازتون میخوام که بهترین عمل کرد از خودتان به نمایش بزارید و از شانسی که گیرتان امده استفاده کنید چرا که تک تک شما بخاطر به خطر انداختن سازمان لایق مرگ هستید و همه شما خوب می دانید که من ایران با هیچ شخصی حتی نزدیکترین افراد زندگیم هم مدارا نمیکنم پس بدون تقلب سعی کنید بالاترین امتیازها را بیارید و بتوانید به سازمان خدمت کنید.
توضیحات نقش ها داده شده و وقتی در اتاق که پشت سرتان هست با دستور من باز شود هرکدام از شما داخل اتاق بشوید نقش شما برایتان نمایش داده می شود.
و اما چگونگی اجرا بازی سکس پدر خواننده:
در روز تمام افراد از اتاق هاشون بیرون می آیند و در مورد شخص یا اشخاصی که فکر میکنند افراد سیاه جنده خانه هستن حرف میزنن و بعد از حرف نفر آخر رای گیری میشه و شخص یا اشخاصی که حداقل نیمی از افراد حاضر در جنده خانه بهشان رای دادن از خودشان دفاع میکند.
بعد دوباره برای خروج رای گیری میشود
اگر بعد دفاعیه یک نفر در دفاعیه بود و در رای گیری نصف افراد حاضر در جنده خانه کیر یا دیلدوش را داخل کس یا کون یا دهن فردی که در دفاعی به میز وسط سالن جنده خانه بسته شده بکنن اون فرد از بازی خارج میشود.
اما اگر بیشتر از یک نفر در دفاعیه باشد هر نفری که کیر یا دیلدو بیشتری داخل کون یا کس یا دهنش بشود از جنده خانه اخراج میشود.
یعنی اگر در دفاعیه بیشتر از یک نفر باشه هرکسی که حتی یک کیر یا دیلدو بیشتر از نفر دیگر توش رفته بشه از بازی خارج میشه.
و اگر کارت افشای نقش جنده ها هنگام خروج انتخاب نکرده باشه و نقشش افشا نشده باشه تا زمانی که جراح جنده خانه از توانایش استفاده نکرده باشه امکان داره توسط جراح جنده خانه جراحی بشه و به جنده خانه برگردد.
و در شب هم که هر فرد با توجه به نقشی که دارد از اتاقش بیرون می آید و کارش رو انجام میدهد.
وقتی بازی تمام میشه که تعداد ساید سیاه جنده خانه با ساید سفید جنده خانه مساوی بشه که اون وقت ساید سیاه برنده و جنده خانه مطلق به اونها میشه .
اما اگر ساید سفید جنده خانه تمام افراد ساید سیاه جنده خانه را جر بدن و از جنده خانه اخراج کنند که جنده خانه در آرامش برسه اون وقت ساید سفید برنده هستن.
توضیحات کامل داده شده و هر شخص از اتاق شماره یک خودش را معرفی میکنه و نسبتش را در داستان ماجراهای علی میگه و به فرد یا افرادی که مشکوک هست اتهام میزنه.
هرکسی جلو هر اتاقی ایستاده شمارش در جنده خانه هست.

              شروع سکس              پدر خواننده

۱.علی هستم پسر بی غیرتی که با تحریک کردنم توسط ارسلان و آرام به مامان مریم تجاوز کردم.
به ارسلان و آرام و مامان مریم اتهام میزنم.
۲.ارسلان هستم دوست صمیمی علی و استاد مخ زدن دخترها.
فقط به حاج آقا محمدی اتهام میزنم چون تمام آخوندها برای من حرام زاده و کس کش هستند.
۳.آرام هستم دوست دختر علی و دختر عمه ارسلان.
به ارسلان و حاج جواد و حاج حسن مشکوک هستم.
۴.سمیه هستم عمه ارسلان که با زورگیری، پسر برادرم ارسلان بهم تجاوز کرد.
به ارسلان و علی و دایی اکبر اتهام میزنم.
۵. حاج آقا محمدی آخوند مدرسه علی و ارسلان هستم که با تعریف های علی پام به اتفاق های سازمان باز شد.
به ارسلان و حاج حسن و مریم اتهام میزنم و ارسلان را گردن میگیرم که تو ساید سیاه جنده خانه هست.
۶.نوید هستم پدر آرام و البته پدر واقعی علی و اتهام سفت و سخت میزنم و تنها اتهامی که دارم مریم هست که با خارکسه بازی گولم زد و طناب دار گردنم انداخت و با لطف جناب ایران بخاطر هوش بالام نجاتم دادن و الان اینجا هستم که تک تک ساید سیاه را جر بدم.
۷.مریم هستم مامان علی که تو کل داستان از هر کسی آشنا و غریبه مورد تجاوز قرار گرفتم و جرم دادن.
طبق عادتم دست اول به کسی اتهام نمیزنم تا حرف ها را بشنوم بعد افراد که مشکوکم معرفی میکنم.
۸.حاج حسن هستم حامی و پدر ناتنی مریم
به حاج جواد و نوید و آرام اتهام میزنم
۹.دایی اکبر هستم دایی مریم که در از بچگی برای جر دادن مریم همه کار کردم و بالاخره با هفت روش سامورایی مریم خواهرزادم را جلو پسرش علی کردم.
به مریم و سمیه و زهرا و آرام اتهام میزنم و صبرم نیست که کیرم را فرو کنم تو کون طاقچه ایشون.
۱۰.حاج جواد هستم پدر شوهر مریم که از راز مریم سوء استفاده کردم و تونستم مریم را مطیع و برده خودم کنم.
به مریم و ارسلان و علی اتهام میزنم.
۱۱.زهرا هستم مسئول خوابگاه موسسه و دوست لزبین مریم که اولین بار مریم را مجبور به لز و جندگی با خواسته خودش کردم.
اتهام میزنم به حاج حسن ،حاج جواد و حاج آقا محمدی.

بعد از اینکه آخرین نفر هم صحبت کرد و اتهامش زد با دستور ایران تمام در اتاق ها باز شد و همه وارد اتاقشان شدن تا از نقش هاشون مطلع بشن.
با دستور ایران در تمام اتاق ها بسته شد و تنها در اتاق صاحب جنده خانه مجددا باز شد و صاحب جنده خانه از اتاقش با اجازه ایران بیرون میاد و ۳ اتاق را به ایران نشان میدهد.
اتاق شماره ۷ و ۳ و ۹ که ایران اعلام میکند فقط یکی از اتاق ها در ساید سیاه جنده خانه هست.

(خوب دوستان عزیز از اینکه تا اینجا داستان سکس پدر خواننده را خواندید ممنونم از شما.)
دوستان عزیزم میخوام حدس بزنید نقشه هرکدام از ۱۱ نفر حاضر در جنده خانه چیست؟

نکته آخر:
اگر تا اینجای داستان رئالی شو سکسی پدر خواننده خوشتان امده لایک زیاد کنید که جزو داستان های برتر بشه تا قسمت بعدش زودتر توسط ادمین محترم تایید و زودتر منتشر بشه.
اگرم بنظرتان مسخره امده باقیش منتشر نمیکنم حداقل تو قسمت داستان های سایت.
ولی چون خودم بازی مافیا دوست داشتم اینا را نوشتم.
دست نوشته ای از :Moban

نوشته: موبان دختر آریایی


👍 16
👎 6
18701 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

937220
2023-07-11 23:54:42 +0330 +0330

خوشحال شدم 👋

3 ❤️

937349
2023-07-12 15:02:11 +0330 +0330

عالیه ای کاش مامانه منم تو این بازی بود

1 ❤️

937484
2023-07-13 13:55:33 +0330 +0330

ادامه بده ولی قسمتهای بعدی رو زود بزار

1 ❤️

937514
2023-07-13 18:26:10 +0330 +0330

لطفا حدس بزنید نفش هرکدام از ۱۱ نفر چی هست؟
این خودش بنظرم یک چالش جذاب میتونه باشه براتون بعد متوجه بشید چقدر حدس و نظرتان درست بوده.
حتی شاید خودتان را جای یکی از شخصیت های بزارید و به جاش بخوایم تو مسابقه باشید

0 ❤️

937517
2023-07-13 19:01:09 +0330 +0330

عالی بود
هرچه سریع تر قسمت بعدی رو بزار

1 ❤️

939136
2023-07-24 01:31:21 +0330 +0330

قسمت بعدیش کی میاد

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها