راز مشترک من و برادرشوهرم

1399/12/27

با صدای خواهرشوهرم به خودم اومدم. لبخند کم رنگی زد و گفت: چته پریسا؟ همه‌اش تو فکری؟
سعی کردم خودم رو جمع و جور کنم و گفتم: نه هیچی نیست، خوبم.
مادرشوهرم یک سینی پر از گوجه و خیار و پیاز جلوی من گذاشت. بعدش یک چاقو به دستم داد و گفت: آدم که بیکار باشه، زیاد تو فکر می‌ره.
چاقو رو گذاشتم توی سینی. یک کاسه بزرگ از توی کابینت برداشتم و همراه با سینی از آشپزخونه اومدم بیرون. رفتم توی اتاق خواهر شوهرم. حوصله‌ی هیچ کَسی رو نداشتم و می‌خواستم تنها باشم. نشستم کنار تخت و مشغول پوست کندن خیارها شدم. دوباره تو حال و هوای خودم بودم که اینبار با صدای برادرشوهرم به خودم اومدم. درِ اتاق رو بست و گفت: سلام به روی ماه عروس خوشگل خودمون.
توی دلم غوغا شد. تک تک لحظاتی که چاقو، روی گلوی بچه‌ام گذاشت و بهم تجاوز کرد، اومد جلوی چشم‌هام. سعی کردم خودم رو محکم و قوی نشون بدم. جوابی بهش ندادم و کار خودم رو کردم. برادرشوهرم نشست جلوی من. یکی از خیارهایی که پوست کنده بودم رو برداشت. یک گاز زد و گفت: اخم نکن خوشگله، اصلا بهت نمیاد.
جوابی بهش ندادم. یک گاز دیگه از خیار زد و گفت: یعنی می‌خوای بگی اون روز اصلا بهت خوش نگذشت؟ یعنی حتی بعدش هم که بهش فکر کردی، حس خوبی بهت دست نداد؟
بغض کردم اما دوست نداشتم جلوش گریه کنم. با تمام وجودم خودم رو کنترل کردم و جوابی بهش ندادم. سرش رو آورد نزدیک و با یک لحن آروم گفت: اما خداییش عجب کُس تنگی داشتی. خیلی هوس کردم یه بار دیگه هم بکنم توش. خودت چی؟
تلاشم هیچ فایده‌ای نداشت. اشک‌هام سرازیر شد و گریه‌ام گرفت. برادرشوهرم با انگشت‌هاش، اشک‌های من رو از روی گونه‌ام پاک کرد و گفت: گریه نکن عزیزم. من فقط خوبی تو رو می‌خوام. اگه اون روز پایه بودی، به تو هم خوش می‌گذشت. منم لازم نبود از دستت عصبانی بشم. مطمئنم که دفعه بعد، به تو هم خوش می‌گذره.
خواهرشوهرم درِ اتاق رو باز کرد و وارد شد. برادرشوهرم خیلی سریع حرف رو عوض کرد و گفت: برادرِ من همینه پریسا. نمی‌شه توقع داشت که یکهو تغییر کنه. اینطوری فقط به خودت ضربه می‌زنی.
خواهرشوهرم نشست روی تختش و گفت: وای پریسا تو خسته نشدی بس که پشت داداشم حرف زدی؟ والا هر کدوم از دوست‌هام که ازدواج کرده، مثل تو حرف می‌زنن. همه‌شون فقط اول زندگی‌شون عشق و عاشقی دارن. به مرور دیگه خبری از اون همه هیجان و احساسات نیست. حالا تو گیر دادی که چرا داداش من احساسات نداره. دختر چهارده ساله که نیستی. اینطور که معلومه، زندگی همه همینه. تو هم اینقدر سختش نکن.
به چشم‌های برادرشوهرم زل زدم. هر بار با دیدنش، بیشتر احساس حقارت می‌کردم. هیچ کنترلی روی جاری شدن اشک‌هام نداشتم. اشک می‌ریختم و سالاد درست می‌کردم و به نصیحت‌های خواهر شوهرم گوش می‌دادم.


دو هفته از تجاوز جنسی برادرشوهرم می‌گذشت. فکر می‌کردم به مرور فراموشم می‌شه اما هر لحظه، تصویر لحظاتی که داشت بهم تجاوز می‌کرد، توی ذهنم پُر رنگ تر می‌شد و بیشتر عذابم می‌داد. مخصوصا مواقعی که شوهرم باهام سکس می‌کرد. دقیقا روی همون تختی که برادرش بهم تجاوز کرده بود. اصلا هم براش مهم نبود که چقدر شرایط روانی من، موقع سکس، داغونه. مثل خروس، چند تا تلمبه می‌زد و ارضا می‌شد و بر می‌گشت و می‌خوابید. رفتارش توی عمل، فرق چندانی با تجاوز برادرشوهرم نداشت. برای هیچ کدوم‌شون مهم نبود که چه بلایی داره به سر من میاد. هیچ کَسی رو نداشتم که باهاش حرف بزنم. دیگه به هیچ کَسی اعتماد نداشتم. احساس می‌کردم که توی خلا هستم و دیگه هیچ حسی ندارم.


صبح جمعه بود. شوهرم از خواب بیدار شد و رفت حموم. وقتی از حموم برگشت، رو به من گفت: حاضر شو بریم خونه بابام. بهم پیام دادن که دل‌شون برای بچه تنگ شده.
با بی تفاوتی گفتم: همین سه روز پیش، اونجا بودیم؟
شوهرم با یک لحن طلبکارانه گفت: جُرم کردن دل‌شون برای بچه تنگ شده؟
حوصله و انرژی بحث و دعوا نداشتم. یک نفس عمیق کشیدم و گفتم: من سرم درد می‌کنه. بچه رو حاضر می‌کنم، خودت ببرش.
می‌دونستم که شوهرم ترجیح می‌ده که بدون من بره. فهمیده بود که اصلا دوست ندارم تو خونه‌ی پدرش باشم. فقط علتش رو نمی‌دونست. فکر می‌کرد همچنان دارم لجبازی می‌کنم تا با طلاق موافقت کنه. سرش رو به علامت تاسف تکون داد و گفت: خاک تو اون سر نمک نشناست کنن. زودتر بچه رو حاضر کن. لیاقت تو همینه که تو تنهایی بپوسی.
بعد از رفتن شوهرم و بچه، بالشت و پتوم رو برداشتم و رفتم توی هال و روی کاناپه دراز کشیدم. از اون تخت متنفر بودم و تا جایی که می‌شد، نمی‌خواستم روش بخوابم. چشم‌هام رو بستم و خوابم برد.
با صدای درِ خونه از خواب پریدم. ساعت دیواری رو نگاه کردم و متوجه شدم که یک ساعت گذشته. از چشمی در نگاه کردم و هیچ کَسی پشت در نبود. خواستم برگردم که دوباره درِ خونه زده شد. حدس زدم که دختر همسایه باید باشه. مادرش گاهی می‌فرستادش خونه‌ی ما تا خودش بره خرید. در رو باز کردم و برادرشوهرم یکهو من رو پس زد و وارد خونه شد. خیلی سریع درِ خونه رو بست و گفت: ساعت خواب.
از دیدنش شوکه شدم. چند لحظه زمان برد تا بفهمم جریان چیه. برای باز شدن در اصلی آپارتمان، یا صبر کرده بود که یکی وارد یا خارج بشه، یا زنگ یکی دیگه از واحدها رو زده بود. بعدش هم کنار در قایم شده بود و در می‌زد. می‌دونست که اگه بفهمم اونه، در رو باز نمی‌کنم. یکهو به خودم اومدم و متوجه شدم که با تاپ و شلوارک هستم. خواستم برم توی اتاق که مُچ دستم رو گرفت و گفت: مگه جن دیدی؟
با حرص گفتم: دیگه بچه‌ام توی خونه نیست که با تهدیش بتونی…
نتونستم حرفم رو ادامه بدم و بغض کردم. برادرشوهرم با یک لحن ملایم گفت: ازت خواهش می‌کنم بشین. دو کلام باهات حرف دارم.
مُچ دستم رو از توی دستش خارج کردم و گفتم: من با تو هیچ حرفی ندارم.
خواستم برم توی اتاق که گفت: سه ماه دیگه دارم از ایران می‌رم. شاید برای همیشه، چون می‌خوام پناهنده بشم. فعلا هیچ کَسی نمی‌دونه. تو اولین نفری هستی که دارم بهش می‌گم.
برای اولین بار توی چند مدت گذشته، حس خوبی بهم دست داد. تصور اینکه باید تا آخر عمرم، برادرشوهر عوضی‌ام رو تحمل کنم، من رو روانی می‌کرد. اما قرار بود از ایران بره. اومد به سمت من. دوباره مُچ دستم رو گرفت و گفت: ازت خواهش می‌کنم بشین.
نمی‌دونم چرا دیگه حس خجالت در برابرش نداشتم. پیش خودم گفتم: بدن من رو لُخت کامل دیده و کاری که نباید هم، باهام کرده. حالا چه با حجاب و چه بی حجاب، چه فرقی می‌کنه؟
دیگه مقاومتی نکردم و اجازه دادم تا من رو بشونه روی کاناپه. خودش هم رو به روم نشست و گفت: حالا شدی دختر خوب.
به چهره‌اش نگاه کردم و گفتم: حرفت رو بزن و برو.
لبخند زد و گفت: می‌خوام توی این سه ماه، همه چی رو جبران کنم. دوست ندارم یک عمر از من متنفر باشی و نفرینت پشت سرم باشه.
+اگه می‌خوای جبران کنی، دیگه هیچ وقت جلوی چشمم نباش. البته بدون فایده نداره و نفرین من همیشه پشت سرته.
-به من یک فرصت دیگه بده پریسا. بذار ایندفعه هر دوتامون لذت ببریم. جفت‌مون خوب می‌دونیم که باز هم می‌تونم به زور هر کاری که دلم می‌خواد باهات بکنم. تو هم آدمی نیستی که به کَسی حرفی بزنی. چون اینقدر عاقل هستی که بدونی بعدش چی می‌شه. به من این فرصت رو بده که بهت لذت شهوت رو بچشونم. مطمئنم حتی یک درصد هم نمی‌دونی لذت جنسی یعنی چی. چون برادرم رو از تو بهتر می‌شناسم. می‌دونم که توی سکس، چقدر فاجعه است.
از حرف‌های برادرشوهرم تعجب کردم. حتی کمی گیج شدم. نمی‌تونستم بفهمم که چطور از روابط جنسی برادرش خبر داره. انگار متوجه سوال درون ذهنم شد و گفت: من و شوهرت یک خونه مجردی مخفیانه داریم. به غیر از خودمون، هیچ کَسی از وجود اون خونه خبر نداره. به اسم یکی از دوست‌هام اجاره‌اش کردیم. البته قبل از اینکه با تو ازدواج کنه، این خونه رو داشتیم. تا قبل از ازدواج برادرم، تو اکثر مواقع، با هم جنده جور می‌کردیم. هر بار که برادرم با جنده می‌رفت توی اتاق، چند دقیقه بعدش کارش تموم می‌شد. بعضی از جنده‌ها هم به شوخی بهش تیکه می‌انداختن و بهم ثابت شده بود که توی سکس، خروسه.
شوهرم همیشه قسم می‌خورد که من تنها موجود مونث توی کل عمرش هستم که بهش دست زده. به خاطر غروری که جلوی من، نسبت به جنس مخالف داشت، حرفش رو باور می‌کردم. یعنی فکر می‌کردم اینقدر مغروره که حاضر نیست به خاطر ارضای شهوتش، دست به دختر یا زن دیگه‌ای بزنه. از حرف‌های برادرشوهرم شوکه شدم. آب دهنم رو قورت دادم و کاملا نا خواسته گفتم: بعد از ازدواجش چی؟
برادرشوهرم بعد از کمی مکث گفت: کلید اون خونه رو، هر دوتامون داریم. شوهرت برای اینکه تو شک نکنی، دیگه کمتر می‌تونست با کَسی، سکس کنه. فقط گاهی وقت‌ها…
حرف برادرشوهرم رو قطع کردم و گفتم: داری دروغ می‌گی.
برادرشوهرم پوزخند زد و گفت: اگه بهت ثابت کردم چی؟ همین فردا می‌خواد یکی رو بکنه. قراره مرخصی ساعتی بگیره و بره سر وقتش. خودم می‌برمت جلوی خونه تا با چشم‌های خودت ببینی. فقط به شرطی که سلیطه بازی در نیاری.
با اینکه مطمئن بودم که هیچ حسی به شوهرم ندارم اما شنیدن خبر خیانتش، چنان غم و ناراحتی توی وجودم درست کرد که دقیقا یاد لحظه‌ای افتادم که خبر فوت پدرم رو بهم دادن. احساس ‌کردم که بزرگ ترین کلاه دنیا سرم رفته. شبیه آدم‌های مال باخته که کل زندگی‌شون رو ازشون دزدیدن و دیگه چیزی برای از دست دادن، ندارن.
برادرشوهرم ایستاد و اومد کنار من نشست. دستش رو گذاشت روی پای من و گفت: فقط کافیه به من فرصت بدی و اعتماد کنی. بهت قول می‌دم این سه ماه، بهترین لحظات عمرت بشه.
مات و مبهوت جلوم رو نگاه کردم و انگار که تمام احساسات درون من کشته شد. دیگه هیچ انگیزه‌ای برای پس زدن برادرشوهرم نداشتم. در اون لحظه مطمئن شدم اونی که باید ازش متنفر باشم، برادرشوهرم نیست، بلکه شوهرمه. برادرشوهرم دست من رو گرفت و بلندم کرد. با هم وارد اتاق خواب شدیم. طلسم شده بودم و هیچ مقاومتی در برابرش نداشتم. اینبار با ملایمت من رو روی تخت خوابوند و با دست‌های خودش، لُختم کرد. بعد از اینکه خودش هم لُخت شد، از نوک انگشت‌های پاهام شروع به بوسیدن کرد. وقتی به کُسم رسید، پاهام رو از هم باز کرد و تا چند دقیقه کُسم رو لیس زد و خورد. هیچ احساسی به حرکاتش نداشتم. نه چندشم می‌شد و نه بدم می‌اومد و نه لذت می‌بردم. پوچ ترین لحظات عمرم رو تجربه می‌کردم. برادرشوهرم خودش رو کامل کشید روی من و کیرش رو فرو کرد توی کُسم. این دفعه، ترشح کُسم زیاد بود و کیرش به راحتی رفت داخل و کُسم دیگه نسوخت. مثل سری قبل، بعد از چند دقیقه، ازم خواست که برگردم و سجده کنم. بدون هیچ مقاومتی، به حرف‌هاش گوش می‌دادم. اون هم با ملایمت باهام رفتار می‌کرد و موقع کردن، قربون صدقه‌ام می‌رفت. مثل سری قبل طولانی مدت تلمبه زد. قبل از اینکه ارضا بشه، با تُن صدای شهوتی شده‌اش؛ گفت: ایندفعه می‌خوام آبم رو بریزم روی کون خوشگلت.
کیرش رو از توی کُسم درآورد و آبش رو ریخت روی کون و کمرم. تو همون حالت دمر خوابیدم. سرم چرخید به سمت قاب عکس عروسی خودم و شوهرم که روی عسلی تخت گذاشته بودم. به چهره‌ی شوهرم زل زدم و احساسی پوچی درونم، عمیق تر شد.


طبق قرارم با برادرشوهرم، بچه رو سپردم به همسایه و سر کوچه ایستادم. سر ساعت مقرر رسید. توی مسیر هیچ حرفی نزدیم. بعد از نیم ساعت رانندگی، برادرشوهرم وارد یک کوچه‌ شد و ماشین رو پارک کرد. درِ ماشین رو باز کرد و گفت: ماشین من رو می‌شناسه و تابلو می‌شیم. از اینجا به بعد رو پیاده می‌ریم. باهاش هماهنگ کردم و یک ربع دیگه باید خودش رو برسونه.
نزدیک به پنج دقیقه پیاده رفتیم. وارد یک کوچه دیگه شدیم. برادرشوهرم من رو برد به انتهای کوچه و پشت یک ماشین ایستادیم. به یک آپارتمان با نمای سنگ سیاه اشاره کرد و گفت: خونه مجردی مخفی ما، طبقه چهارم همین آپارتمانه.
بعد از چند دقیقه، یک ماشین جلوی آپارتمان متوقت شد. یک دختره از ماشین پیاده شد. به خاطر پول دادنش به راننده، متوجه شدم ماشینی که دختره رو رسوند، تاکسیه. برادرشوهرم به آرومی گفت: این جنده مورد علاقه شوهرته. به خاطر هر جنده‌ای مرخصی ساعتی نمی‌گیره.
دختره با گوشی‌اش یک تماس گرفت و قدم زنان و آروم به سمت سر کوچه حرکت کرد. چند لحظه بعد، سر و کله ماشین شوهرم پیداش شد. دختره سوار ماشین شوهرم شد. ماشین شوهرم اومد به سمت همون آپارتمانی که برادرشوهرم می‌گفت. درِ پارکنیگ باز شد و ماشین رفت داخل آپارتمان. احساسات روز قبلم، با شدت بیشتری بهم حمله کردن. باورم نمی‌شد که شوهرم اینطور جلوی من جا نماز آب بکشه و خودش رو اینقدر سفید جلوه بده اما همچین زندگی مخفی داشته باشه. همیشه دلم خوش بود که اگه هیچ رابطه احساسی بین ما نیست، حداقل من رو به عنوان یک تیکه گوشت، جهت تخلیه آبش، قبول داره. از حرص زیاد، به خودم پوزخند زدم و بهم ثابت شد که چقدر آدم احمقی بودم و خبر نداشتم.
توی مسیر برگشت به خونه، بین من و برادرشوهرم سکوت بود و هیچ حرفی نزدیم. موقعی که خواستم از ماشین پیاده بشم، برادرشوهرم سکوت رو شکست و گفت: فقط یادت باشه که قول دادی هیچی نگی و هیچ واکنشی نشون ندی. هر چی بگی، من می‌زنم زیرش. امروز فقط به خاطر تو، راز خودم و برادرم رو فاش کردم. لطفا یک بار دیگه به من اطمینان بده که تابلو بازی در نمیاری.
انگار هیچ رمقی برای حرف زدن نداشتم. به سختی لب‌هام رو تکون دادم و گفتم: انگیزه‌ای ندارم که بخوام چیزی به کَسی بگم یا واکنشی داشته باشم.
برادرشوهرم لبخند زد و گفت: آفرین خوشگل خانم.
خواستم از ماشین پیاده بشم که دوباره نذاشت و گفت: راستی یک چیز دیگه هم هست که می‌خوام بهت بگم.
سرم رو چرخوندم به سمت صورتش و گفتم: چی؟
چشم‌هاش رو شیطون گرفت و گفت: نظرت چیه فردا همین موقع بریم و خونه مجردی‌مون رو نشونت بدم؟
از ماشین پیاده شدم و جوابی به برادرشوهرم ندادم. شیشه‌ی ماشین رو داد پایین و گفت: اگه جوابت مثبت بود، برام اس‌ام‌اس کن که فردا می‌خوای بری خرید و به ماشین من نیاز داری.
وقتی وارد خونه شدم، می‌خواستم کمی تنها باشم و نرفتم دنبال بچه‌ام. برای چند لحظه حس کردم که حتی به بچه‌ام هم دیگه حسی ندارم. با لباس رفتم توی حموم. درِ حموم رو بستم و دوش آب رو باز کردم. سرم رو بردم زیر دوش و با تمام توانم جیغ زدم.


میز شام رو چیدم و با خوش‌رویی به شوهرم گفتم: شام آماده است عزیزم.
مثل همیشه براش فرقی نمی‌کرد که با چه لحنی دعوتش کنم برای خوردن شام. بدون اینکه تشکر کنه، نشست پشت میز ناهارخوری و مشغول خوردن شام شد. چند لحظه بهش نگاه کردم و گفتم: از سر کار چه خبر؟
از سوالم کمی جا خورد و گفت: چطور؟
شونه‌هام رو انداختم بالا و گفتم: آخه امروز عصر که اومدی خونه، حس کردم خیلی خسته‌ای. حدس زدم که باید روز سختی رو گذرونه باشی.
شوهرم کمی مکث کرد و گفت: آره درست حدس زدی. امروز حتی وقت چای خوردن هم نداشتم. ناهار هم هول هولی خوردم. تمام وقت درگیر کار بودم.
لبخند زدم و گفتم: گاهی وقت‌ها از خودم خجالت می‌کشم.
تعجب شوهرم بیشتر شد و گفت: چطور؟
+اینکه شوهرم اینطور سر کار زحمت می‌کشه و من اونطور که باید و شاید، قدرشناس نیستم.
شوهرم سرش رو به علامت تایید تکون داد و گفت: آفتاب از کدوم طرف در اومده؟ یا نکنه باز خواسته‌ای داری؟
لبخندم غلیظ تر شد و گفتم: نه عزیزم، من دیگه هیچ خواسته‌ای از تو ندارم. فقط تصمیم گرفتم از این به بعد، بیشتر از قبل، قدر زندگی‌ام رو بدونم و تمام سعی خودم رو بکنم که قدردان زحمات تو باشم.
شوهرم چند لحظه با تعجب به من نگاه کرد و گفت: امیدوارم واقعا به این نتیجه رسیده باشی.
از درون داشتم منفجر می‌شدم اما نمی‌دونم چطوری این همه توانایی برای حفظ درونم، پیدا کرده بودم. میز شام رو جمع کردم و ظرف‌ها رو شستم. بچه‌ام رو بردم توی اتاقش تا بخوابونمش. عادت داشت که من پیشش دراز بکشم تا خوابش ببره. همونطور که پیش پسرم خوابیده بودم، به برادرشوهرم پیام دادم: فردا می‌خوام برم خرید، به ماشینت نیاز دارم.


وقتی وارد خونه شدم، دهنم از تعجب باز موند. برادرشوهرم علت تعجب من رو فهمید و گفت: ما این خونه رو مبله کرایه کردیم. صاحبش توی خارج زندگی می‌کنه.
خونه‌ی مجردی مخفی شوهرم و برادرشوهرم هیچ شباهتی به خونه مجردی نداشت. وسایل و دکور خونه، بی‌نهایت شیک و زیبا بود. برادرشوهرم رفت به سمت آشپزخونه و گفت: چی می‌خوری برات بیارم؟
به ساعت مچی‌ام نگاه کردم و گفتم: زیاد وقت نداریم. دیروز هم بچه رو سپردم به همسایه. اگه دیر برم، تابلو می‌شیم.
برادرشوهرم لبخند خاصی زد. الان که فکر می‌کنم، معنی لبخندش رو خیلی خوب می‌فهمم. اون می‌خواست من با خواست خودم در اختیارش باشم و نهایتا به هدفش رسید. مانتو و شالم رو درآوردم و رفتم توی اتاق خواب. کل دکور اتاق خواب، طلایی رنگ بود. از تخت گرفته تا میز آرایش. برادرشوهرم وارد اتاق شد و از پشت بغلم کرد. گردنم رو بوسید و یک دستش رو از روی تاپم، روی سینه‌ام گذاشت و دست دیگه‌اش رو از روی شلوارم، روی کُسم گذاشت. از اینکه با اراده‌ی خودم، در اختیارش بودم، هیچ حس عذاب وجدانی نداشتم. حتی بر خلاف تصوراتم، موفق شدم به خاطر بوسیدن‌ها و لمس‌ کردن‌هاش، تحریک بشم. دستم رو گذاشتم روی دستش و بهش فهموندم که با شدت بیشتری سینه‌ام رو مالش بده. لحن برادرشوهرم شهوتی شد و گفت: جون، حالا شدی همونی که می‌خواستم.
تصمیم گرفته بودم تا تمام حالت‌های جنسی که دوست داشتم با شوهرم اجرا کنم رو با برادرش انجام بدم. برگشتم و جلوی برادرشوهرم زانو زدم. کمربند و دکمه و زیپ شلوار جینش رو باز کردم. شلوار و شورتش رو تا روی زانوش کشیدم پاییدم. کیر بزرگ شده‌اش رو گذاشتم توی دهنم و شروع کردم به ساک زدن. صدای آهش بلند شد و موهام رو چنگ زد. هم زمان که به خاطر خوردن کیرش، تحریک جنسی‌ام، بیشتر می‌شد، حس لذت انتقام از شوهرم هم، توی وجودم شکل گرفت. بعد از چند دقیقه، برادرشوهرم کیرش رو از توی دهنم درآورد. از بازوم گرفت و بلندم کرد. خوابوندم روی تخت و شلوار و شورتم رو درآورد. بدون بوسیدن پاهام، مستقیم لب‌هاش رو گذاشت روی کُسم. با دست‌های خودم، پاهام رو تا می‌تونستم از هم باز کردم. اینبار با تمام وجودم از خورده شدن کُسم لذت می‌بردم. نه خبری از استرس و ترس و حقارت بود و نه عذاب وجدان داشتم. بعد از چند دقیقه، تاپ و سوتینم رو درآوردم. از سرش گرفتم و بهش فهموندم که خودش رو کامل روی من بکشه. کیرش رو با دست خودم تنظیم کردم و فرو کردم توی کُسم. بعد از چند تا تلمبه، حالا نوبت من بود که آه و ناله کنم. از جملات برادرشوهرم، مشخص بود که بالاخره به آرزوش رسیده و از روز اولی که من رو دیده، این لحظه، توی رویاهاش بوده. حس دوگانه‌ای نسبت به حرف‌هاش داشتم. از طرفی بیشتر بهم ثابت شد که چقدر آدم نفرت انگیز و هرزه‌ایه و از طرف دیگه، حق شوهرم، همین برادر خائن و عوضی بود. توی سکس قبلی‌مون، هیچ حس تحریکی نداشتم اما با مرورش، فهمیده بودم که تو حالت سجده، می‌تونم لذت بیشتری ببرم. پس اینبار خودم به برادرشوهرم فهموندم که حالت‌مون رو عوض کنیم. سجده کردم و برادرشوهرم، از پشت، کیرش رو فرو کرد توی کُسم. موقع تلمبه زدن، چند تا ضربه به کونم زد که برام لذتبخش بود. هر لحظه اوج شهوت و لذتم بیشتر اوج می‌گرفت و بیشتر بهم ثابت می‌شد که شوهرم از چه چیزی من رو محروم کرده. تا قبلش فکر می‌کردم که فقط کمبود عاطفه و محبت و توجه دارم اما انگار بزرگ ترین کمبود من، ارضای جنسی بود. تصمیم گرفته بودم که برای انتقام و تخلیه‌ی عقده‌هام نسبت به شوهرم، از سکس با برادرش لذت ببرم اما از یک جا به بعد، انگار فقط برای لذت خودم، باهاش سکس کردم.


هیچ وقت توی زندگی متاهلیم، تا این اندازه سر حال و شاداب نبودم. فکر می‌کردم بعد از گذشتن یک روز از سکس اختیاری با برادرشوهرم، حالم خراب بشه و درگیر عذاب وجدان بشم. اما حال و روزم بر عکس اونی بود که پیش‌بینی کرده بودم. با انرژی، کل خونه رو جارو زدم و گرد گیری کردم. منتظر بودم که شوهرم زودتر بیاد و تو چشم‌هاش نگاه کنم و بیشتر و بیشتر با یادآوری خیانتم، لذت ببرم. کاری که اون از روز اول زندگی‌مون با من می‌کرد.
شوهرم متوجه شد که حالم خیلی خوبه و تغییر کردم. همچنان معتقد بود که من می‌خوام دوباره بحث طلاق رو پیش بکشم و دارم با این رفتارم، خرش می‌کنم. با این افکارش، فقط نفرت من رو بیشتر می‌کرد. اما ظاهرم رو خوب نشون دادم و تصمیم گرفتم که دیگه ساز جدایی نزنم. اتفاقا هر چی خودم رو بیشتر عاشق شوهر و زندگی‌ام نشون می‌دادم، خانواده شوهرم، حمایت بیشتری از من می‌کردن. منطق من این بود که اگه شوهرم می‌تونه یک انسان ریا کار و هزار رنگ باشه، چرا من نتونم؟ اون روزها متوجه نبودم که دارم چه بلایی سر خودم میارم و قراره تو چه مسیری بیفتم. نفرت و انتقام، چشم‌هام رو کور کرده بود و متوجه نبودم که نهایتا دارم خودم رو به چه موجودی تبدیل می‌کنم.


-سلام عروس خوشگل خودمون. چه خبرا کم پیدایی؟
+سلام. دست پیش می‌گیری، پس نیفتی؟ من کم پیدام؟ یک هفته‌اس هیچ خبری ازت نیست. ده روز دیگه هم که داری میری.
-فدات شم خوشگلم. به خدا درگیر همین مسائل رفتن بودم.
+بالاخره تصمیم گرفتی به خانواده‌ات بگی یا نه؟
-نه بابا چی رو بگم؟ مگه کُسخلم؟ همه‌شون فکر می‌کنن که دارم برای تفریح می‌رم. هیچ کَسی به غیر از تو خبر نداره که می‌خوام بمونم و پناهنده بشم. بابام بفهمه، جنگ جهانی راه می‌اندازه.
+اما اگه بری و اونجا بفهمه، خیلی عصبانی می‌شه.
-عصبانی بشه بهتر از اینه که جلوم رو بگیره. بعدش هم مجبوره باهاش کنار بیاد.
+چی بگم والا، تهش خودت بهتر می‌دونی.
-از این بگذریم. خودت در چه حالی؟
+خوبم مرسی.
-دلت برام تنگ نشده؟
+یکمی.
-ای شیطون مغرور.
+من مغرورم؟!
-بی‌خیال، زنگ زدم تا بهت یک پیشنهاد خفن بدم.
+چه پیشنهادی؟
-می‌ترسم عصبانی بشی.
+بگو حالا.
-یادته توی سکس ازت سوال کردم که دوست داری با دو نفر، هم زمان باشی؟
+خب.
-تو گفتی آره.
+خودت داری می‌گی تو سکس. مغز آدم اون موقع فقط تو شهوته.
-می‌خوام برات عملی‌اش کنم. تا قبل از اینکه برم.
+چرت نگو.
-چرت نمی‌گم، پیشنهادم واقعیه. دو روز وقت داری تا فکر کنی. منتظر جوابت هستم. فقط یادت باشه که تو می‌تونی در کنار من و با امنیت کامل به بهترین لذت جنسی برسی. اگه من برم، دوباره تنها می‌شی.


وسوسه پیشنهاد برادرشوهرم، دست از سرم بر نمی‌داشت. بعد از حدودا سه ماه، مطمئن شده بودم که معتاد سکس با برادرشوهرم شدم. توی گفتگوهای درونی خودم، خوب می‌دونستم که تنها انگیزه من برای رابطه با برادرشوهرم، انتقام نیست. اون یک هفته‌ای هم که ازش بی‌خبر بودم، دلم برای خودش تنگ نشده بود. دلتنگ سکس و ارضا بودم. من به شوهرم خیانت کرده بودم. حالا چه فرقی می‌کرد که اگه با یک نفر باشم، یا با دو نفر. وقتی برادرشوهرم جواب مثبت من رو گرفت، باهام قرار گذاشت و تو یک کافه همدیگه رو دیدیم. همچنان با دیدن من، چشم‌هاش برق می‌زد. مخصوص برادرشوهرم، با مانتوی جلو باز و ساپورت رفتم سر قرار. یک جای دنج انتخاب کردیم و از من خواست بشینم و خودش رفت که سفارش بده. متوجه شدم که چند تا پسرِ میز کناری‌مون، به من زل زدن. تا قبل از خیانت به شوهرم، از نگاه بقیه عصبی می‌شدم اما اصلا از نگاه اون پسرها ناراحت نشدم. حتی حس خوبی بهم دست داد. چون هر چی که بیشتر می‌گذشت، بیشتر می‌فهمیدم که چقدر جذاب و زیبا هستم. علاوه بر سکس، معتاد به توجه شدن هم شده بودم. برادرشوهرم برگشت و نشست رو به روی من. حدس زدم که می‌خواد موضوع مهمی رو مطرح کنه. پیش خودم گفتم: من که بهش اوکی دادم، پس چی می‌خواد بگه اینقدر هیجان داره؟ چه چیزی می‌تونه از سکس با دو مَرد هم زمان، مهم تر باشه؟
برادرشوهرم بالاخره به حرف اومد و گفت: تو قراره با دو تا از دوست‌هام سکس کنی.
تعجب کردم و گفتم: یعنی چی؟
-یعنی چی نداره، دوست‌هام تو رو می‌کنن. یعنی عروس گل‌مون توسط دو تا غریبه کرده می‌شه.
اخم کردم و گفتم: نخیر قبول نمی‌کنم. فکر کردم قراره با خودت و یکی دیگه باشم.
-این دو تا، از دوستان خیلی دور من هستن. هیچی از جزئیات زندگی من نمی‌دونن.
+فقط بحث امنیت نیست. دیگه اینقدرهام هم نمی‌تونم جنده باشم.
برادرشوهرم لبخند زد و گفت: می‌تونی، تو ذاتا یک جنده‌ای.
از اینکه بهم می‌گفت جنده، لذت می‌بردم. نا خواسته لبخند زدم و گفتم: اگه تو بری، من چیکار کنم؟
برادرشوهرم بدون مکث گفت: فعلا نمی‌خواد به رفتن من فکر کنی. قراره بهترین سکس عمرت رو تجربه کنی. یک چیز دیگه‌ای هم هست البته.
+نکنه سه نفرن؟
-نه دو نفرن اما خودشون نمی‌دونن که قراره تو رو بکنن.
تعجب کردم و گفتم: وا یعنی چی؟
-نمی‌دونن دیگه.
+تو رو خدا قشنگ حرف بزن. گیجم کردی.
-یادته دو سری آخر، قبل از اینکه بریم مکان، سر راه، رفتیم بنگاه ماشین یکی از دوست‌هام.
+آره یادمه.
-یکی‌شون همونه. از دوستای قدیم که دیر به دیر همدیگه رو می‌بینیم. برای فروش ماشین می‌رفتم پیشش. بار اول که با تو رفتم، فکر کرد تو زن منی. ازدواجم رو تبریک گفت و منم وانمود کردم که تو زن منی.
خنده‌ام گرفت و گفتم: واقعا؟
-آره.
+خب حالا که چی؟
-قراره برای آخر هفته و به همراه یکی دیگه از دوستای مشترک‌مون، بیان خونه‌ی ما. مثلا خونه‌ی متاهلی ما.
+خب این شد یک مهمونی ساده که.
-آره اما قرار نیست ساده بمونه.
+داری دیوونم می‌کنی. گفتم قشنگ بگو.
-بعد از غذا، مشروب می‌دیم بهشون. من و تو هم تا می‌تونیم می‌خوریم. بعدش من وانمود می‌کنم که حالم بد شده و باید بخوابم. هر دوتاشون رو با تو تنها می‌ذارم. اینقدر لاشی و هرزه هستن که بقیه نقشه رو خودشون جلو ببرن.
+اولا من تا حالا مشروب نخوردم. دوما از کجا مطمئنی که دوست‌هات اینقدر عوضی هستن که زن دوست‌شون رو توی خونه‌ی خودش بکنن؟
-برای اولا یک فکری می‌کنیم اما در مورد دوما این رو بگم که از اکثر کثافت‌ کاری این دو تا خبر دارم. اگه پاش بیفته به خواهر خودشون هم رحم نمی‌کنن. تو فقط کافیه یک لباس سکسی بپوشی و یکمی مست کنی. منم که در خواب سنگین. در بدترین حالت اینه که اون شب پیغمبر می‌شن و بهت دست نمی‌زنن. اونوقت مجبورم فرداش، خودم برات جبران کنم.
چند لحظه فکر کردم و گفتم: چرا بهشون نگفتی که این زنه، جنده است و اگه دوست دارین، شما هم باهاش باشین؟ چرا داری پیچ می‌دی؟
برادرشوهرم لبخند محوی زد و گفت: می‌دونی چرا از اولی که وارد خانواده شدی، ازت خوشم اومد؟
کمی فکر کردم و گفتم: از چهره‌ام خوشت اومد؟
-چهره و اندامت خوبه اما نه، به خاطر ظاهرت نبود.
+یعنی به خاطر اخلاقم، عاشق کُس و کونم شدی؟
برادرشوهرم زد زیر خنده و گفت: نه، ازت خوشم اومد، چون زن داداشم بودی.
متوجه حرف برادرشوهرم نشدم و گفتم: یعنی چی؟
-یعنی هر کَسی زن داداشم می‌شد، ازش خوشم می‌اومد.
+امروز نیت کردی که همه‌اش گیجم کنی.
برادرشوهرم گوشی‌اش رو نشونم داد و گفت: توی این گوشی، حداقل شماره‌ی بیست تا جنده و دوست دختر هست که چند برابر تو، چهره و اندام دارن. حتی خوش سکس تر هم هستن. حتی شاید شخصیت جذاب تری هم داشته باشن. اما یک دهم لذتی که تو بهم می‌دی، نمی‌تونن بهم بدن. چون هر بار موقع کردنت، به این فکر می‌کنم که دارم عروس‌مون رو می‌کنم. در اصل، اینکه تونستم زن داداشم رو صاحب بشم، بهم لذت می‌ده. حالا دوست دارم تو زنم باشی و یکی دیگه تو رو صاحب بشه.
همچنان نمی‌تونستم حرف‌های برادرشوهرم رو درک کنم. انگار متوجه شد که گیج شدم و گفت: حالا به وقتش، حرف‌های من رو می‌فهمی. الان فقط بگو پایه هستی یا نه؟ چون قراره شب رو تا صبح پیش هم باشیم، همین حالا باید یک سناریوی خوب بسازیم.


وقتی برادرشوهرم در رو باز کرد، هر دو تا دستم رو به نشونه تسلیم بالا بردم و گفتم: معذرت، خودم می‌دونم دیر شد.
برادرشوهرم لبخند زد و گفت: کم کم داشتم به این فکر می‌کردم که به دوست‌هام زنگ بزنم و امشب رو کنسل کنم.
+مامانم برای کمرمش وقت دکتر داشت. دیر اومد خونه.
-نقشه دقیق پیش رفت؟
+آره، به مامانم گفتم امشب مهمونی دوستم دعوتم و به شوهرم هم گفتم که حال مامانم خوب نیست و شب باید پیشش باشم.
-مامانت یه وقت سوتی نده؟
+نگران نباش، هماهنگه.
-جون به این مامان پایه.
+دیر شده، من باید اول دوش بگیرم و بعد حاضر بشم. تازه کارای خونه هم مونده.
-نگران کارای خونه نباش. غذا رو خودم پختم و همه وسایل پذیرایی حاضره. خونه رو هم حسابی مرتب کردم. تو فقط برو دوش بگیر و حاضر شو. یک سری از خورده کارا مونده که خودم انجامش می‌دم.
بعد از حموم، موهام رو خشک کردم و شونه زدم و با کلیپس بستم‌شون. شورت و سوتین قرمزم رو تنم کردم و بعدش یک آرایش نسبتا غلیظ کردم و یک پیراهن نخی و دامن کرم پوشیدم. دامنم تا روی زانو و پیراهنم هم اندامی بود. جلوی آینه یک چرخ زدم و دقیق خودم رو نگاه کردم. برجستگی سینه‌ها و کونم کاملا مشخص بود. دقیقا همونی شده بودم که برادرشوهرم می‌خواست. یک عطر هم به گردن و مچ دست‌هام زدم و رفتم توی هال. چشم‌های برادرشوهرم با دیدن من برق زد و گفت: قربون زن خوشگلم برم. عمرا اگه بتونن از همچین گوشتی بگذرن.
نزدیک به یک ساعت، بقیه هماهنگی‌ها رو با هم کردیم. حس کردم که ته دلم از این بازی خوشم میاد. تعریفی براش نداشتم اما هیجانش فرق داشت با یک سکس عادی و معمولی. راس ساعت مقرر، مهمون‌ها اومدن. اولش کمی استرس داشتم که شاید متوجه اصل ماجرا بشن و بفهمن که ما زن و شوهر نیستیم. اما برادرشوهرم اینقدر واقعی رفتار کرد که خودم هم باورم شده بود که زنش هستم! همین باعث شد تا من هم اعتماد به نفس پیدا کنم و دقیقا همون زنی بشم که مد نظرش بود.
موقع شام خوردن، متوجه شدم که حق با برادرشوهرمه. هر دو تا دوستش، با چشم‌هاشون، می‌خواستن من رو بخورن. در ظاهر مشغول گپ و گفتگو بودن اما همه‌ی حواسشون به بدن من بود. هیچ حس بدی نسبت به چشم‌های هیز و هرزه‌شون نداشتم. حتی تصور اینکه توی ذهن‌شون چی دارن در مورد من فکر می‌کنن، ته دلم رو می‌لرزوند و تحریکم می‌کرد. انگار برادرشوهرم راست می‌گفت. من ذاتا یک جنده بودم و فقط موقعیتش رو نداشتم که خود واقعیم رو نشون بدم.
بعد از شام، برادرشوهرم، روی میز عسلی، بساط مشروب رو چید و رو به همه گفت: خب بریم تو کار مست کردن و خاطره تعریف کردن.
یکی از دوست‌هاش گفت: هیچی بهتر این نمی‌شه.
آقایون نشستن و من هم بقیه‌ی وسایل پذیرایی رو بردم توی هال و نشستم کنار برادرشوهرم. موقع نشستن، عمدا و کمی دامنم رو بالا تر دادم. چون رو به روی دوست‌های برادرشوهرم بودم، مطمئن بودم که حتی شورتم هم می‌تونن ببین. خط نگاه هر دو تا دوستش خیلی سریع به سمت رون‌های من رفت. به روی خودم نیاوردم و رو به برادرشوهرم گفتم: عزیزم خیلی دوست‌های خوش مشرب و خوبی داری. چرا تا الان به من نشون‌شون نداده بودی؟
برق نگاه هر دوتاشون به خاطر تعریف من، بیشتر شد. برادرشوهرم لبخند معنا داری زد و گفت: متاسفانه روزگار و مشکلات، باعث شده بود که مدتی از هم دور بشیم. مهم اینه که همدیگه رو بالاخره پیدا کردیم.
صحبت من بهونه شد که هر سه تاشون شروع کنن به تعریف از خاطرات گذشته و دوران دبیرستان‌شون. همینطور مشروب می‌خوردن و قهقهه می‌زدن. طبق قرارم با برادرشوهرم، من فقط چند پیک مشورب خوردم. اما همون چند پیک بس بود که سر و بدنم گرم بشه. حس سنگینی سرم رو دوست داشتم و دلم می‌خواست بیشتر مشروب بخورم اما برادرشوهرم تاکید کرده بود که زیاد نخورم، وگرنه حالم بد می‌شه. اما خودش پشت هم می‌خورد و مشخص بود که هر لحظه بیشتر مست می‌شه.
ساعت از دستم در رفت و نمی‌دونستم چقدر گذشته. سرم رو به شونه‌های برادرشوهرم تکیه دادم و سنگینی سرم هر لحظه بیشتر می‌شد. برادرشوهرم طبق نقشه، من رو پس زد و گفت: شرمنده همگی، من لازمه یکمی روی تخت دراز بکشم، وگرنه حالم بد می‌شه. پریسا جان، شما هوای مهمون‌ها رو داشته باش.
خودم رو ناراحت گرفتم و گفتم: آخه زشت نیست اگه تو بخوابی؟
برادرشوهرم گفت: یه استراحت کوچولو می‌کنم.
یکی از دوست‌هاش گفت: چه زشتی پریسا خانم؟ زیاده روی کرده، اجازه بدین بره استراحت کنه.
از لحظه‌ای که برادرشوهرم رفت، نگاه دوست‌هاش، روی بدن و رون‌های پای من، علنی تر شد. ایستادم و خواستم برم از توی آشپزخونه تا کیک بیارم، اما سرم گیج رفت. نزدیک بود بخورم زمین که یکی‌شون سریع بلند شد و من رو گرفت و گفت: شما بشین پریسا خانم. هر چی خواستی، بگو من میارم.
باورم نمی‌شد که همون چند پیک مشروب، تا این اندازه روی من تاثیر بذاره. دستم رو گذاشتم روی پیشونی‌ام و گفتم: لطفا از توی یخچال کیک بیارین.
دوست برادرشوهرم، من رو دوباره نشوند روی کاناپه و گفت: چشم هر چی پریسا خانم بگه.
مطمئن بودم که موقع نگه داشتن من، سینه‌هام رو لمس کرد. اما همچنان خودم رو به نفهمیدن زدم و نشستم. دوست دیگه‌اش، رو به من گفت: پریسا خانم به نظر من، چند لحظه همینجا دراز بکشین تا حال‌تون بهتر بشه.
آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: ممنون، همینطوری راحت ترم. لطفا از خودتون پذیرایی کنین. کیک تازه است.
هر دو تاشون زوم کرده بودن رو من. شهوت درون چشم‌هاشون اینقدر تابلو بود که نزدیک بود خنده‌ام بگیره. یکی‌شون به اون یکی نگاه کرد و گفت: من برم یک سر به رفیق‌مون بزنم.
بعد از چک کردن برادرشوهرم برگشت و گفت: بدجور خوابش برده.
سرم رو به علامت تاسف تکون دادم و گفتم: مدلش همینطوریه. مست می‌کنه و می‌گیره می‌خوابه. الان اگه توپ هم در گوشش بترکونین، بیدار بشو نیست که نیست. این آقا رفت که فردا ظهر از خواب بیدار بشه.
یکی‌شون لبخند خاصی زد و گفت: مهم نیست پریسا خانم، پیش میاد دیگه.
اون یکی گفت: امشب همه‌اش ما وراجی کردیم. شما کم حرف بودی. تعریف کن پریسا خانم.
کمی فکر کردم و گفتم: خاطرات دوران دبیرستان من هم، فرق چندانی با شما نداره. همون شیطنت‌ها و همون اتفاق‌ها.
یکی‌شون متوجه شد که سرم داره گیج می‌ره. اومد و کنار من نشست و گفت: پریسا خانم، شما هم یکمی دراز بکش و استراحت کن.
بعد به اون یکی گفت: تو هم برو یه سر دیگه از رفیق‌مون بزن.
ته دلم به برادرشوهرم فحش دادم. خوب می‌دونست چه کَسایی رو انتخاب کنه. می‌خواستن از خواب بودن برادرشوهرم مطمئن بشن. وقتی یک آدم اینقدر عوضی باشه که به زن داداشش چشم داشته باشه، قطعا دوست‌هایی هم داره که به زن دوست‌شون چشم داشته باشن و از کوچک‌ترین فرصت هم نگذرن. دوست برادرشوهرم من رو خوابوند و سرم رو گذاشت روی پاش و گفت: استراحت کن پریسا خانم.
اون یکی برگشت و گفت: خواب خواب.
اونی که سرم رو گذاشته بود روی پاش، کلیپس موهام رو باز کرد و گفت: ماشالله چه موهای لطیف و نرمی.
اون یکی هم نشست پایین پاهام. دستش رو گذاشت بین رون‌هام و گفت: همه جای پریسا خانم، نرم و لطیفه.
به خاطر تماس دستش، یک آه ناخواسته کشیدم. همین بس بود که بیفتن به جونم و مطمئن بشن که تن خودم هم می‌خواره. یکی‌شون لب‌هام رو می‌خورد و اون یکی دامنم رو داد بالا و از کنار بند شورتم، کُسم رو می‌خورد. آه و ناله‌ام هر لحظه بیشتر می‌شد و بیشتر غرق شهوت می‌شدم. تمام تصوراتم از سکس هم زمان با دو تا مَرد، درست از آب در اومد. جفت‌شون هر لحظه حریص تر می‌شدن و با شدت و ولع بیشتری، بدنم رو می‌خوردن و چنگ می‌زدن. چشم‌هام رو بستم و خودم رو کامل در اختیارشون گذاشتم. متوجه نشدم که کِی لُخت شدن. فقط وقتی حس کردم که دارن من رو لُخت می‌کنن، چشم‌هام رو باز کردم و دیدم که لباس تن‌شون نیست. همچنان و هر چند دقیقه یک بار، یکی‌شون می‌رفت و برادرشوهرم رو چک می‌کرد.
همونجا بود که بالاخره حسش کردم. همون حس خاصی که برادرشوهرم، شیفه‌اش بود. اینکه دو تا مرد غریبه به جون زنت بیفتن و تو در خواب عمیق باشی. همونطور که شوهر واقعی‌ام، در خواب عمیق بود و خبر نداشت که من دارم چه کارهایی می‌کنم.
هیجانش، لذت تحریک جنسی‌ام رو چندین برابر کرد. تا جایی که کیر یکی‌شون رو گرفتم توی دستم و بهش فهموندم که تو حالتی بشه تا بتونم براش ساک بزنم. هم زمان که مشغول ساک زدن بودم، اون یکی کیرش رو فرو کرد توی کُسم. از همون اول با سرعت و شدت تلمبه می‌زد و من هم با سرعت بیشتری برای دوستش ساک می‌زدم. شهوت هر سه تامون به صورت تساعدی بالا می‌رفت و بدن‌هامون خیس عرق شده بود. هر کدوم‌شون از تلمبه زدن، خسته می‌شد، جاش رو با اون یکی عوض می‌کرد. هر بار هم موقع عوض کردن جاشون، پوزیشن من رو هم تغییر می‌دادن. همچنان بهترین حالت برای من داگی بود. با این تفاوت که یکی‌شون هم زمان توی کُسم تلمبه می‌زد و یکی‌ دیگه‌شون از جلو کیرش رو توی دهنم، جلو و عقب می‌کرد. اون شب عمیق ترین ارضای عمرم رو تجربه کردم. تا جایی که حتی برای چند لحظه بی‌حال شدم.
اون شب با مفهومی از سکس آشنا شدم که برام تازگی داشت. همیشه فکر می‌کردم سکس یعنی تماس جنسی و دخول اما در اون لحظه فهمیدم که لذت جنسی، تعاریف دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه. برادرشوهرم اون شب موفق شد به معنای واقعی، از من، یک عوضی و بیمار جنسیِ خیانت‌کار، مثل خودش درست کنه. بهم ثابت شد که فقط معتاد به سکس و توجه شدن نیستم. من دوست داشتم تا جایی که می‌تونم عوضی باشم و خودم رو در اختیار عوضی‌ها بذارم.

نوشته: شیوا


👍 309
👎 14
427501 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

797573
2021-03-17 01:08:48 +0330 +0330

فکر نمیکردم روزی برسه که من هم اول لایک و کامنت بزارم بعد داستان رو بخونم🤭😍


797576
2021-03-17 01:09:54 +0330 +0330

مثل همیشه پرفکت

3 ❤️

797578
2021-03-17 01:10:30 +0330 +0330

وای باز شیوا جون وارد میشود،نخونده لایکو بدم بعد برم با حوصله بخونم🌹🌹❤❤

4 ❤️

797590
2021-03-17 01:20:12 +0330 +0330

به به بلخره اومد قسمت جدید بریم بخونیم ببینیم شیوا جون چی برامون داره😍👍

2 ❤️

797591
2021-03-17 01:21:05 +0330 +0330

اول لایک بعد میخونم😁😍

5 ❤️

797592
2021-03-17 01:22:58 +0330 +0330

فعلاً لایک میکنم تا بعد بیام بخونم،
فقط درباره داستانهای تو این کارو کردم ها ملت جوگیر نشن بیان سُس بگن😑

1 ❤️

797601
2021-03-17 01:59:17 +0330 +0330

ممنون که مینویسی🌷🌷🌷

3 ❤️

797604
2021-03-17 02:03:52 +0330 +0330

بسیار عالی
⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

2 ❤️

797605
2021-03-17 02:06:44 +0330 +0330

عالیه شیوا خانم دستتون درد نکنه 🌹

3 ❤️

797614
2021-03-17 02:25:59 +0330 +0330

من داستان خون نیستم مگر اینکه خیلی دیگه یچیزی توجهم رو جلب کنه…
ازونجایی ک خب شیوا رو دنبال میکنم همیشه برام پیام میومد ک فلان داستان رو آپ کرده ولی خب حوصلش رو نداشتم تا امشب ک این داستان رو خوندم و فهمیدم بی دلیل نیست که همیشه و همه جا از قلم شیوا تعریف میکنن…

خب من نگاهم به داستانهای سکسی اینجوریه ک میگم الان این داستان در واقعیت اتفاق میفته یا نه
اگر میفته ک اوکی مشکلی نیست
اگر نه پس داره یه ““ویژن”” جدید برای مخاطب سبک زندگی شخصیتهای داستان میسازه…
و من فکر میکنم این دقیقا همون کاریه ک رسانه (اگر داستان، کتاب و هر نوشته ای رو به مثابه یک رسانه درنظر بگیریم) براش ساخته شده…

و خب احتمالا فرق شیوا (یا هر نویسنده توانمند دیگه ای) با بقیه داستان نویس های چرند اینه ک اولا برای گروهی از مخاطبین حس همذات پنداری با شخصیتها رو کاملا ملموس در اختیارشون میذاره (ک مشخصا ناشی از تعفن ترشح تستسترون نیست بلکه نتیجه دکوپاژ دقیق شخصیت پردازی کاملا هوشمندانه نویسنده است) و در ثانی بهشون یه ““افق”” دید رو هدیه میده که بله این عرصه برای شما هم میتونه فراهم بشه…


797615
2021-03-17 02:28:27 +0330 +0330

شیواجان بوسه من رو بر انگشتان هنرمندت پذیراباش.

5 ❤️

797624
2021-03-17 02:48:20 +0330 +0330

شیوای عزیز
عالی نوشتی مثل همیشه
❤❤❤❤

3 ❤️

797625
2021-03-17 02:57:36 +0330 +0330

لایک دادم ولی با این سری از داستان زیاد حال نکردم .مهدیس تموم شد؟

1 ❤️

797627
2021-03-17 03:22:42 +0330 +0330

بعضی وقتا یچیزی میخونی که نمیدونی تشویق کنی
یا تنبیه
فقط میتونم بگم کاش از این هنری که درونت نهفته هستش به شکل بهتری استفاده میکردی
اگه داستانت واقعی بود که باید بگم زندگی که داشتی یا داری به بدترین نوع ممکن اداره شد
اگرم فقط داستان بوده و ترشح ذهن بیمار گونت بوده که باید بگم که این ذهن بیمار فقط مقداری تربیت میخواد تا ازش یه زندگی عالی بسازی
تو تنهایی خودت فکر کن ببین کدومشه
هر چند درهر دو حالت ممکن میتونی تربیتش کنی
در آخر باید بگم کاری به این اراجیفی که نوشتم نداشته باش
از این ترشحات ذهن مریضت بیشتر استفاده کن و زود ب زود سر بزن به این ماتم کده

2 ❤️

797631
2021-03-17 03:37:33 +0330 +0330

سلام
حق داشتی که چند شب پیش بدون اینکه دست بزنی به خودت، عمیق ارضا بشی
عجب صحنه های اروتیکی رو پرورش دادی
شیوا عزیز، عالی بود

1 ❤️

797632
2021-03-17 03:38:53 +0330 +0330

تو جهانی ک زندگی میکنیم ‘کلمات’ بیشتر از گلوله ها آدم کشتن

وقتی احساست بمیره دیگه انسان نیستی این هیولای درونته ک افسار پاره میکنه و میتازه، میدری تا پاره نشی

شیوا جان عالی و درجه یک همونطوری ک ازت توقع داریم

(یه کامنتی از یه دوستی دیدم نتونستم عکس العملی نداشته باشم،
ایشون از طولانی بودن داستان شاکی بود!!!
سیدی وات د فاز؟؟؟؟؟؟ اینقدر درگیر و غرق غصه میشی ک نمیفهمی کی این لعنتی تموم شد😐 و یه غمی تو دلت میاد ک ای بابا باید پنج روز صبر کنم تا قسمت بعد😢😢 خدایی بی انصاف نباشین شیوا اینقدر گیرا و جذاب مینویسه ک نفهمی کی رسیدی ته داستان؛ باتشکر)

3 ❤️

797633
2021-03-17 03:45:54 +0330 +0330

با سلام خدمت خانم شیوا بابت داستان مرسی خیلی جالب بود هروقت اسمتون زیر تایپیک میاد میخونم ولی از خیانت خوشم نمیاد مرسی که هستی 👍 .

2 ❤️

797637
2021-03-17 04:07:11 +0330 +0330

باحال بود. عین من یه جنده س 😘

2 ❤️

797646
2021-03-17 04:59:04 +0330 +0330

هیجان انگیزه توصیف صحنه ها ❤️ ❤️ 🌹 🌹 😘

2 ❤️

797647
2021-03-17 05:19:27 +0330 +0330

عالی هستی ادامه بده با قدرت

1 ❤️

797648
2021-03-17 05:20:37 +0330 +0330

👍

1 ❤️

797649
2021-03-17 05:28:19 +0330 +0330

شیوا جان مثل همیشه عالی
تشکر میکنم از تمام وقتی که اینجا میزاری و اون احساس قوی که از نگارشت انتقال میدی
حس میکنم بیننده همه این اتفاقات هستم تا خواننده مطالب

2 ❤️

797650
2021-03-17 05:32:16 +0330 +0330

در شخصیت پریسا شاید به عنوان کسی که در زندگی خودش مداخله داره و کم کم متوجه میشه تنهاست این همه راحت عبور کردن از تجاوز و تهدید به قتل زیاده روی باشه .
کم توجه شدن به بچه که یکی از دلایل تحمل اون همه ظلم رو داده هم کمی روال داستان رو ازار میده .
البته این که ادمها در موقعیت ضعف واکنشهای انفعالی دارن رو کاملا قبول دارم و در داستان هم ناخود اگاه این باور رو به خواننده القا میکنه .
حالا جدای از داستان یه چیز جالب بهت نشون بدم که شاید هم خودت متوجه ش شده باشی ولی همیشه برام جالب بوده . و اون این که به عنوان جذب کننده ترین های سایت همه یه جورایی دوست دارن توجه تو رو جلب کنن که شاید عادیه ولی نکته ش اون همه تکنیکها و تاکتیکهایی که برای این منظور طراحی میشه . و جالب اینه ک روششون از قبل طراحی شده نیست . با توجه به تاکتیکهای دیگران برنامه ریژی و طرح میشه ، مثلا اگه طرف میبینه یه مدتیه خیلی ازت تعریف شده میاد و سعی میکنه با انتقاد صریح خودش رو از بقیه بولد کنه یکی فاز مودب میکیره و یکی هم انگار که تو با اصغر براش فرق ندارین اینقدر وارد مقوله تکنیکی و علمی بحث مورد نظر میشه که انگار تو این فازها نبست ولی ته دلش لک میزنه برای یه گوشه ی چشمی که بهش بندازی .
خلاصه نگفته پیداست که منم با تکنیک لو دادن نقشه ی دیگران وارد شدم ببینم چی میشه
هاهاهاهاهاهاهاها

5 ❤️

797656
2021-03-17 06:33:49 +0330 +0330

خیلی داستان عالی بود شیواجون

1 ❤️

797659
2021-03-17 06:57:59 +0330 +0330

دمت گرم عالی دادی
با خواندنش کیر آدم قشنگ بلند میشه 😍 🌹 👋

1 ❤️

797665
2021-03-17 07:59:59 +0330 +0330

فقط می تونم بگم که این داستان هم عالی بود، درست مثل داستانهای قبلی. 👌 👌 👌

2 ❤️

797666
2021-03-17 08:06:32 +0330 +0330

عجب نویسنده‌ای هستی دختر! دمت گرم.

2 ❤️

797669
2021-03-17 08:31:05 +0330 +0330

واقعا نیم ساعته داره به ابعاد و احساساتی ک داستان بهم داده فک میکنم.به غیر تحریک وحشتناکی ک شدم حس میکنم یه دره دیگه از احساسات جنسی به روم باز شده.واقعا شما با قلمت داری با ما چ میکنی؟

2 ❤️

797670
2021-03-17 08:34:01 +0330 +0330

درون مریض و خارش نهادی داری!
بعید میدونم شخصیت خودت اختلاف خیلی زیادی با شخصیت های داستانهات، مثل پریسا یا مهدیس و… داشته باشه.
شخصیتی که از جنبه های مختلف میخاره، دوست داره بخاروننش، اما اولش تنگ بازی در میاره. ولی وقتی راه افتاد، خیلی ها رو میذاره جیب مایوی استخرش!استخرش
شاید خیلی بدبینم، اما قصد توهین و فحاشی ندارم. فقط نظرم و برداشتم رو از درونت نوشتم.
البته شاید اشتباه حدس زدم، از صفر تا صد درصد!

2 ❤️

797671
2021-03-17 08:34:45 +0330 +0330

فوق العاده خوب نوشتی دمت گرم منتظر قسمت12 هستم 😍 👍

2 ❤️

797680
2021-03-17 09:47:29 +0330 +0330

مثل همیشه جذاب و دوست داشتنی…
واقعا دست مریزاد
در جایگاهی نیستم که بخوام ایراد بگیرم ولی اگه قسمت تهدید برادرشوهر با گذاشتن چاقو روی گلوی بچه بنظرم می تونست با چیز دیگه ای جایگزین بشه، اونطوری بنظرم باورپذیری داستان بالاتر می رفت…چمدونم مثلا تهدید به انتشار عکس ها یا هرچیزی که شما بهتر از من می دونید

1 ❤️

797682
2021-03-17 09:53:18 +0330 +0330

من یچیزیو نفهمیدم…
این داستانایی که مینویسی واقعیته یا صرفا نویسنده هستی؟

1 ❤️

797683
2021-03-17 09:54:07 +0330 +0330

اعجاز قلم میکند ملکه شهوانی.

5 ❤️

797685
2021-03-17 10:19:30 +0330 +0330

داستان سحر و مهدیس فرقه با این ؟
لطفا جواب بدید

1 ❤️

797687
2021-03-17 10:22:54 +0330 +0330

🌷🌷

1 ❤️

797691
2021-03-17 10:41:18 +0330 +0330

خوبه ما برادر نئریم بیاد از این تجاوزات بنماید یا خودمان برویم از آن تجاوزات بنماییم 😂
یه رفیق داشتم رفته بود جدی جدی تو نخ زن داداشش.دختره هم از این آفتاب مهتاب ندیده ها بود و ممکن بود زود خر شه(حرف 24-25 سال پیشه).ما مثلاً نصیحت مینمودیم که خوبیت نئره داش،دعوا میشه خین و خین ریزی 😂
این داریوش مثلاً از رو شخصیت ماست ولی خعلی جنتلمن و عصا قورت داده س آبجی.یوخده شخصیتشو لات بنما آبجی شیوا.این پریسا هم چه موجود تو سری خوریه.بابا پریسای ما سرکار خانوم مهندسه(کارشناسی ارشد معماری).ما رو در حد اعیان و اشراف بردی بالا اونوخت پریسا رو کردی صغری.دارم واست آبجی.صبوری کن یوخده 😂

1 ❤️

797697
2021-03-17 12:07:32 +0330 +0330

کسشعر محض

نمیدونم چطور حال حوصله دارین این همه بشینین کس بنویسین

2 ❤️

797700
2021-03-17 12:18:19 +0330 +0330

عالی بود عزیزم
همیشه با خوندن داستانهات اوج میگیرم و خودمو توی اون موقعیت میبینم خیلی عالیه
بیصبرانه منتظر ادامه داستان هستم…

2 ❤️

797703
2021-03-17 12:26:40 +0330 +0330

من کاری به موضوع و خیانت و تجاوزش ندارم ولی شیوا واقعا می تونم بگم یه داستان نویس قهاری. واقعا خوب می نویسی خیلی خوشم میاد از نوشته هات. موفق باشی

2 ❤️

797709
2021-03-17 12:53:33 +0330 +0330

افرین جندع خانم
خیلی خوب بود
👍👍👍

1 ❤️

797710
2021-03-17 12:55:20 +0330 +0330

طیب الله خواهر دینی . خیلی حرام بود !

1 ❤️

797713
2021-03-17 13:17:49 +0330 +0330

اولا شیوه ای تو جواب ندادن به کامنتا در پیش گرفتی فکره خوبیه
دوما خیلی مشتاقم ببینم خط داستانی مهدیس کجا و چجوری به دوتا خط داستانی دیگه برخورد میکنه
سوما این شیوه‌ی پیش بردن چندتا داستان موازی باهم و تداخلشون در یک جا یه شیوه‌ی خیلی مرسوم توی فیلم و سریال و رمانِ.واقعا دمت گرم.
فقط امیدوارم رشته‌ی داستان از دستت خارج نشه.بعضا دیدم که نویسنده ای این کارو کرده و چون نتونسته جمش کنه یا کارو رها کرده یا بد تمومش کرده.
این اتفاق تقریبا توی انتهای سریال لاست هم افتاد

2 ❤️

797719
2021-03-17 13:49:19 +0330 +0330

راستش یه مقدار درک نوع اتفاقی که تو پلان آخر داستان افتاد برای من سخته، سکس سه نفره اونم در حالی که مرده خودشو زده به خواب، درسته که رفتار بعضا کفتارگونه‌ی خیلی از مردها حد و حصری نداره ولی شاید اگر خود شما هم مثل یه خواننده داستانتونو بخونین به حس من برسین. می‌دونم که سعی می‌کنین چگونگی فروپاشی و رنج‌های شخصیت‌های داستان‌هاتونو که عموما خانم هستن به تصویر بکشین و موفق هم هستین، چون من به عنوان یک مرد با اونا همذات‌پنداری دارم، اما یه ذره آخر داستان برام غیر قابل هضم بود، همین. ❤️

1 ❤️

797732
2021-03-17 14:37:09 +0330 +0330

خسته نباشي و باز هم چنان منو تو عمق ماجرا بردی و حس و حال اون محیط رو خیلی زیبا جلو بردی که چند خط آخر داستان یهو یک مورد یادم اومد و چند فحش نثار خودم و چند دیونه و لنتی ووووو نثار شما ، اخه اومدم همین جوری ی سر بزنم بعد برم تو بازی که همیشه اونجا هستم
یهو دیدم چند ساعت گذشته سریع برگشتم و چشمت روز بد نبینه به کستل اصلی من حمله شده بود و بعد از ده ماه برای اولین بار اتک خوردم که حداقل هزار دلار باید ضرر کرد که تیم قبل رو درست کنی یا یکسال همینجوری پشت سر هم کار کنی روی اکانت 😀 تصميم گرفتم از شما شکایت کنم تمام .
ولی خدایی اون دیالوگ اول قسمت قبلی همین داستان کاری کرد که اگر داستانهای ادامه اون صفر هم باشند و بی محتوا بازم نمی شه نخونی اونارو. این مهم ترین دلیل هست که موفقی همیشه ای ول و دست مریزا شیوا خانم
امضا: اینجانب.

1 ❤️

797739
2021-03-17 15:30:47 +0330 +0330

جالب و زیبا و‌ شهوتناک بود.

2 ❤️

797740
2021-03-17 15:31:29 +0330 +0330

چرا برادر شوهر بدبخت اسم نداره😂😂

1 ❤️

797741
2021-03-17 15:36:07 +0330 +0330

قسمت بعدي بدون مرز و كي ميزاري

1 ❤️

797744
2021-03-17 15:47:18 +0330 +0330

عالی بود

2 ❤️

797754
2021-03-17 17:08:23 +0330 +0330

شیوا جون مثل همیشه عالی بود ❤️❤️
کارت درسته قلم طلا

1 ❤️

797755
2021-03-17 17:13:31 +0330 +0330

منم عوضی ام

0 ❤️

797757
2021-03-17 17:34:16 +0330 +0330

بعله!
این ها همون ملت شریف ایرانند!😂😂😂

با این حسابی که داره پیش میره دیگه تو داستان های شیوا خانم زن پاکی باقی نمیمونه 🤷🏻‍♂️

1 ❤️

797760
2021-03-17 17:41:59 +0330 +0330

شیوا جان
من معمولا کم پیام میذارم و کامنتی مینویسم
اما نکته ای که توی نوشته هات دوست دارم اینه که اونقدر زیبا قبح خیانت را میشکنی که زنهای شوهردار مجذوبش میشن و دوست دارن تجربه ش کنند…
به نظرم رسالت یک نویسنده همینه که با قلمش بتونه تابوهای جامعه را بشکنه و به صورت زیرپوستی مخاطبینش را تحت تاثیر قرار بده…

من مطمئنم هر زن شوهرداری که نوشته های اینچنینی شما را میخونه، وسوسه میشه و اگر قبلا تو فکرش بوده که خیانت بکنه یا نه، با نوشته هات راحتتر میتونه تصمیم به خیانت بگیره و از لذت بدونِ مرز لذت ببره

ممنونم ازت که به سهم خودت باورهای زنان جامعه را عوض میکنی و سعی داری که عوض کنی

1 ❤️

797762
2021-03-17 18:03:19 +0330 +0330

فوق العاده مثل همیشه

2 ❤️

797766
2021-03-17 18:18:28 +0330 +0330

مثل همیشه بسیار عالی و خواندنی.
شیوا خانم! بدون شک شما استاد فضا سازی و روایت بی نقص یه داستان هستین. داستانهایی که می نویسی یه جاذبه خاصی داره که آدم دوست نداره به انتهای قصه برسه. هر چی بیشتر می خونم، آرزو میکنم که دیرتر تموم بشه. نوشته هاتون مثل وزش یه نسیمه که صورت آدم رو نوازش میده و تا عمق وجود و فکر و روح آدم نفوذ میکنه. منکه سیر نمیشم. خداکنه این مجموعه “بدون مرز” هیچ وقت تموم نشه

1 ❤️

797769
2021-03-17 18:45:41 +0330 +0330

عالی نوشتی .⚘⚘
وسط سکس یهو سرکله شوهر پیدا نشه لطفا.

1 ❤️

797771
2021-03-17 18:52:42 +0330 +0330

هرروز سر میزنم که ببینم قسمت جدیدی داریم میبینم بلهههه👀❤️

1 ❤️

797772
2021-03-17 18:59:38 +0330 +0330

trdad717 گرامی
چه بسیار بهتره که ما نیمه پر لیوان رو ببینیم. و اگر کامنتی هم می گذاریم، شخصیت خود نویسنده داستان رو هم در نظر بگیریم.
دوست من! با توجه به شخصیت خود شیوا ، یک درصد هم برداشت نمیشه که هدف شیوا شکستن قبح خیانت و یا شکستن تابو در جامعه باشه. نیمه پر لیوان نسبت به این داستان اینه که ما به وضوح درک میکنیم که هر کسی یه هیولایی در درون خودش داره که میتونه با توجه به شرایط محیط و اتفاقهای ناگوار زندگی و گرگهای فرصت طلبی که همیشه و هر لحظه اطراف هر کسی هست، بیدار بشه. این داستان بطور واضح به ما میگه که اولا مراقب هیولای درون خودمون باشیم. دوما گرگ های زندگی دیگران نباشیم. و همچنین به ما میگه که "شوهر پریسا " نباشیم.
جسارت بنده رو به نقد کامنت شما ببخشید.

5 ❤️

797773
2021-03-17 19:22:58 +0330 +0330

عالی بود زحمت زیادی کشیدی برا داستان ولی به نظر من یکم درحد واقعی بودن بنویس تا حقیقی یا داستان بودنش قابل تشخیص نباشه یکم اغراق داشت ولی بزام بهترین بود

1 ❤️

797776
2021-03-17 20:25:58 +0330 +0330

شیوا پس سحر و مهدیس چی شدن خواهشا جواب بده من دلم میخواد هرچه زودتر داستان اونارو ادامه بدی

1 ❤️

797777
2021-03-17 20:28:56 +0330 +0330

شیوا پس سحر و مهدیس چیشدن من خیلی دلم میخواد ادامه داستان اونارو برامون بنویسی

1 ❤️

797778
2021-03-17 20:30:48 +0330 +0330

شیوا پس سحر و مهدیس چیشدن من خیلی دلم میخواد ادامه داستان اونارو برامون بنویس

1 ❤️

797779
2021-03-17 20:33:53 +0330 +0330

نوش جونت

1 ❤️

797781
2021-03-17 20:38:21 +0330 +0330

نکته مشترک همه ی داستان ها امنیته
امنیت واسه خانم ها
اگه جامعه ای داشته باشیم که خانم ها احساس امینت کنن قطعا پیشرفت دوچندانی توی اون جامعه شکل میگیره .
دقت کردم که توی داستان هات معمولا شخصیت های خانوم از ترس اینکه آبروشون بره سکوت میکنن و میزارن که هرکی هر بلایی دلشون میخواد سرشون بیاره
درسته که آخر داستان تجربه واسه اونا باعث میشه آدم های بهتری بشن ولی به چه قیمتی؟ چه گذشته تاریکی باید واسه یه آدم پیش بیاد که متوجه بشه چیزی که نیاز داره رو شوهرش نمیتونه بهش بده؟
دوستان عزیزی هم که فکر میکنن این داستان ترویج خیانت هست یکم از دید خانم ها به این قضیه نگاه کنن متوجه میشن عمق فاجعه رو …
ببتشید کامنت از خود داستان طولانی تر شد.

4 ❤️

797782
2021-03-17 20:40:11 +0330 +0330

وقت نکردم کامل بخونم گذاشتم سرفرصت که خیلی بهتره اینطور…
اما عالی بود شیوا جان ❤️ مثل همیشه:)

1 ❤️

797785
2021-03-17 21:44:14 +0330 +0330

عالی بود مثله همیشه

1 ❤️

797787
2021-03-17 22:16:30 +0330 +0330

شرمند دیر خوندم و دیر نظر دادم، عالی بود

1 ❤️

797792
2021-03-17 22:57:45 +0330 +0330

داستان زیبایی بود ولی یه سوال تو ذهنم پیش اومده اونم اینه که اگه راوی داستان اونقدری زیبا بوده که برادر شوهرش،بخاطرش حاضر بوده زیرآب داداششو بزنه و یه راز چندین ساله رو فاش کنه،پس چرا شوهرش راضی نبوده بجای موندن باهاش قید خانوم بازی و خونه مجردی و خیانتو بزنه؟

خیلی از ماها فکر میکنیم جواب خیانت خیانته!ولی نه،جواب خیانت فقط ترک کردن طرف مقابله!اگه یه سگ مارو گاز بگیره،واسه تلافی کردن هیچوقت نباید اونو گاز بگیریم

1 ❤️

797795
2021-03-17 23:09:11 +0330 +0330

عالی بود شیوا جان فقط اگه ممکنه زود به زود قسمت هاشو بزار❤❤

1 ❤️

797796
2021-03-17 23:17:36 +0330 +0330

عالی بود

1 ❤️

797798
2021-03-17 23:31:53 +0330 +0330

بهت تبریک میگم دختر ذهن زیبایی داری و دستانی توانمند سوییچ کردن بین کاراکتر ها رو دوس دارم احساس میکنم پشت این خط داستانی ها یه پلن خیلی خفنه که وقتی رو میشه ادم میگه اااااا از اول پس اون نشونه ها واسه اینا بود 😍💜💜

1 ❤️

797803
2021-03-18 00:04:25 +0330 +0330

خیلی بهتر از قسمت اولش بود و داره کاملا جذاب میشه
خسته نباشی شیوا عزیز 🌹🌹🌹🌹

1 ❤️

797805
2021-03-18 00:13:18 +0330 +0330

اگه همه‌ی داستانا از همون خط اولش اینجوری کشش داشته باشه
قطعا دیگه تو کامنتا کسی به نویسنده فحش نمیده

لطفا نویسنده های سایت یاد بگیرن
ک نیازی نیست اول داستان از اسامی مستعار و سایز و اندازه ها بگن

خسته نباشی دوست عزیز🌹🌹🌹

1 ❤️

797831
2021-03-18 01:13:20 +0330 +0330

عالي واقعا

1 ❤️

797833
2021-03-18 01:18:37 +0330 +0330

قشنگ مینویسی آفرین

1 ❤️

797834
2021-03-18 01:19:58 +0330 +0330

سلام
یکم سابجکت جدید اضافه کن به کارات
تکراری شدی

2 ❤️

797851
2021-03-18 01:55:26 +0330 +0330

نظرم ربطی به بلاک و تاپیک های دعوا و هیچی نداره. اینکه قلمت خوبه توش حرفی نیست.
ولی کلا بنظر میاد کمبود موضوع داری. این داستانت خیلی شبیه داستان زندگی شیوا بود.
البته یه باگ هم داشت
برادر شوهر ادم میاد چاقو میذاره رو گردن بچه برادرش که زنشو بکنه؟
عکس العملتم به پشمم. چون دوس داشتم نظر بدم

2 ❤️

797852
2021-03-18 01:57:19 +0330 +0330

بازم تو عمق ماجرا غرق شدیم
یاد شعر شاهین نجفی افتادم که میگه
باز با من اشتباه کن
زندگی خود را تباه کن
باز با تو اشتباه می کنیم
زندگی خود را تباه می کنیم
هر خطی دز این داستان یه گرایش و یه حس رو نشون میده
واقعا که جای هیچ حرفی باقی نمیزاری
مرسی که برامون مینویسی شیوای عزیز

1 ❤️

797865
2021-03-18 02:28:54 +0330 +0330

ادامه نده ایدز میگیری

1 ❤️

797872
2021-03-18 02:44:25 +0330 +0330

سایت شهوانی باید افتخار کنه که همچین نویسنده حرفه ای و درجه۱ داره!
خسته نباشید 🌺🙏
منتظر قسمت های بعدی هستیم🙂

1 ❤️

797874
2021-03-18 03:00:41 +0330 +0330

شیوااااااا ،
تو هم ذاتا یه نویسنده فوق العاده هستی

1 ❤️

797875
2021-03-18 03:06:01 +0330 +0330

بجای اینکه چند داستان شهوانی را بخوانید، داستان های شیوا را چند بار بخوانید 😁

3 ❤️

797883
2021-03-18 03:50:36 +0330 +0330

داستان سحرو مهدیس دیگه ادامه نداره؟؟؟

1 ❤️

797901
2021-03-18 06:30:56 +0330 +0330

قشنگ

1 ❤️

797926
2021-03-18 08:47:25 +0330 +0330

کیر توناموس برادر شوهرت…حتما خاهر مادرشم همینطورین

0 ❤️

797993
2021-03-18 15:29:00 +0330 +0330

بعضی داستان ها ادم رو دچارسر در گمی میکنه
حس خوبه سکس و لذت گذشته
عذاب وجدان کارهایی گذشته

1 ❤️

798002
2021-03-18 16:31:18 +0330 +0330

شیوا تو خطرناک ترین نویسنده ای عاشق نگارشتم…

1 ❤️

798004
2021-03-18 17:44:09 +0330 +0330

زیبا بود

1 ❤️

798016
2021-03-18 19:41:58 +0330 +0330

بسیار عالی نگارش و دیالوگها و شخصیتهای داستان دقیقا به شکلی بود که خواننده احساس کنه همین الان و پیش روش داره این اتفاق می‌افته و به نوعی بننده یه جریان و حادثه حقیقیه نمیتونم در مورد انتقام نظر خاصی بدم شاید بخاطر اینکه انتقام و گرفتنش به نوعی انسانی را میخواد که دیگه چیزی را حس نکنه به تعریف دیگه اینقدر گرفتن انتقام و تلافی کردن کار یکنفر برات انگیزه بشه که روح و قلبت به نوعی از سنگ سختر باشه و در برابر هیچ نوع پیش آمد و حادثه دچار تردید نشی بتونی اونقدر پیش بری که مانند شخصیت اصلی هر چند میدونی شاید به نوعی گرفتن انتقام از همسرت باعث سقوط اخلاقی و یا از دست دادن قسمت مهمی از احساسات و عواطفت برای همیشه باشه اما باز هم به مسیری که درپیش گرفتی مصمم ادامه بدی حتی اگه به قیمت نابود شدن همه داشته ها و دلبستگیهای هرچند اندکت در زندگی باشه . شیوا خانم و قلم جادویی شما چقدر عالی این موضوع را به خواننده منتقل کرده واقعا بهتون خسته نباشید میگم و لاااایک تقدیم به شما.❤❤❤

2 ❤️

798042
2021-03-18 23:19:20 +0330 +0330

عالی بود

1 ❤️

798045
2021-03-18 23:35:30 +0330 +0330

دوباره شیوا، دوباره دیس لایک، اینا همش از توهینات شروع شد

0 ❤️

798051
2021-03-19 00:05:23 +0330 +0330

شیوا

مرسی.مرسی و باز هم مرسی.لطفا همیشه فعال باش و با نوشته هات مارو از زندگی روزمره بکش بیرون و بِبَر به دنیای لذت بخش نوشته هات.ضمنا برای خودت و خانواده محترمت سال خوب و خوش توأم با سلامتی آرزو میکنم.مراقب خودت باش.

1 ❤️

798053
2021-03-19 00:24:40 +0330 +0330

مثل گذشته عالی مرسی شیوا جان

1 ❤️

798139
2021-03-19 04:07:37 +0330 +0330

دوستانی که موافق هستند لایک کنند تا شیوا خانم ببینه چند نفر چنین نظری دارند
اول از همه بگم به شدت قلم خوبی داری و واقعا معرکه هستش نوشته هات
و من عاشق شیوه بیانت شدم ولی از نظر من توی این داستان یکمی ضعیف شده بود حالا نمی‌دونم چرا!
ببین من فک میکنم توی این ده قسمت، چهار تایی که مربوط به مهدیس بود به شدت معرکه بودن و حرف نداشتن بعدش چهارتای اول که از زبون گندم بود و بعدش هم این دوتای آخر از زبون پریسا!
نمی‌دونم چرا حس میکنم داستان تو احتیاج خاصی ندارم حتما خیلی سکس توش باشه و اتفاقا همین که کسی که داستان رو میخونه تشنه میمونه به شدت جذاب تره در کنار این حس میکنم خودت هم خلاقیتت به شدت بالا میره قبل این که مثلا سکس داستان شروع بشه و نظر شخصی من اینه بخش روایتی خیلی حس زیباتری به مخاطب انتقال میده تا بخش سکسی داستان!
بهت پیشنهاد میدم حتما داستان مهدیس رو ادامه بده یا شبیه اون بنویس و از اون جنس باشه…
به بازخورد مخاطبات هم دقت کن و ببین بیشتر کدوم سبکی که می‌نویسی رو دوس دارن!

4 ❤️

798156
2021-03-19 05:31:08 +0330 +0330

Arashmajidi
من که نیستم، تو هم نباش!
خوب نیست!

1 ❤️

798169
2021-03-19 07:44:19 +0330 +0330

عوضی ساعتی چند در اختیار مایی 😂

0 ❤️

798294
2021-03-20 02:22:15 +0330 +0330

باز هم یه قسمت بی نظیر دیگه
تک تک قسمت ها رو چندین بار خوندم
هر بار خوندنش یه چیز جدید متوجه میشم
یه قلم فوق العاده داری
یی صبرانه منتظر بقیه قسمت هاش هستم
ولی یه چیزو باید به دوستان عزیزی که تو شهوانی هستن بگم
سکس فوق العاده هست قبول
دوست داری چیزای جدیدی تست کنین قبول
ولی خواهشا با عشقتون تست کنین ،خیانت نکنین،بهش بگین و…
مثل چند قسمت اول مجموعه بدون مرز (مانی،شایان وگندم)
به قول خاله شیوا که میگه،(نکته،نکته پلاس)
نکته:سکس و انواع پوزیشن های سکسی واقعا لذت بخشه قبول ولی نه به ارزش خیانت به فردی که دوسش دارید
نکته پلاس:سکس بخشی از عشق هست نه تمامش،عشق از زمان،مکان،ملیت،نژاد و… فراتر هست ولی شهوت موقتی هست
با عشق زندگی کنیم ،شهوت چاشنی زندگیه نه خود زندگی🌹❤

1 ❤️

798564
2021-03-21 13:03:10 +0330 +0330

ایول داری داستانت با وجود طولانی بودن عالی بود و وادار می‌کرد آدم رو که بخونیش

1 ❤️

798720
2021-03-22 11:34:36 +0430 +0430

وقتی هر چی میری نمیرسی حتما اینطور نیست که راهو اشتباه اومده باشی شاید اصلا رسیدنی در کار نباشه شاید فقط باید بری و از لحظه لحظه حرکتت تو اون مسیر لذت ببری …
یه گل خوشکل دیگه به باغچه شهوانی شیوا اضافه شد …دستمریزاد بانو

1 ❤️

798794
2021-03-22 21:07:22 +0430 +0430

زیبا بود 🌹

1 ❤️

798996
2021-03-24 01:19:15 +0430 +0430

بی نظیر بود شیوا، عشق کردم، قشنگ میتونی یه فیلم سینمایی بسازی با این داستان خیلی غمگین شدم و خیلی لذت بردم…

1 ❤️

799286
2021-03-25 04:20:39 +0430 +0430

Belakhare movafagh shodam in ghesmat ro bekhunam, vaghean arzeshe sabr kardan ro dasht, va vaghean be nazaram shoma ostaade taadol bargharar kardan beine ghesmate ejtemaii va ghesmate erotic daastaan hastin,fogholaaaaadeeee mesle hamishe

1 ❤️

799467
2021-03-25 23:28:54 +0430 +0430

عاااااالی بود مرسی

1 ❤️

799707
2021-03-26 16:57:16 +0430 +0430

عالی شیوا جان❤💫

1 ❤️

799821
2021-03-27 03:02:38 +0430 +0430

دمت گرم،عالی بود

1 ❤️

799890
2021-03-27 12:36:51 +0430 +0430

خوب بود افرین

1 ❤️

800093
2021-03-28 09:19:15 +0430 +0430

عالی

1 ❤️

800114
2021-03-28 12:42:01 +0430 +0430

بسیار عالی بود مثل همیشه

1 ❤️

800462
2021-03-30 03:12:15 +0430 +0430

عالی عالی بود ❤️ ❤️ ❤️ 👍 👍 👍

1 ❤️

800564
2021-03-30 15:07:11 +0430 +0430

داستان رو خوب تعریف کردی و عالی بود

1 ❤️

800958
2021-04-01 01:06:17 +0430 +0430

خییییلی کثیفین جفتتون حیفه اون بچه که تومامانشی

0 ❤️

802318
2021-04-07 01:24:04 +0430 +0430

عالی

1 ❤️

803751
2021-04-13 16:14:49 +0430 +0430

قلمت پاینده باد

1 ❤️

805144
2021-04-21 13:23:52 +0430 +0430

به قول شاعر اینهمه کامنت داری چطور حسودی نکنم؟ :)))
با اینکه اینهمه کامنت داری بازم دلم خواست منم لای اینهمه ابراز احساسات بقیه بهت بگم قلمت حرف نداره شیوا جون. خوش باشی همیشه.

1 ❤️

809007
2021-05-11 09:22:27 +0430 +0430

جوووووووون یع برادر شوهرررر تووووپ میخوووام ک منو جنده کنه برا داداشش

1 ❤️

818653
2021-07-05 15:02:55 +0430 +0430

دست مریزاد،
بازم از این سبک بذاری کلی ممنون میشیم
برا قلمت صدقه میذارم

1 ❤️

872388
2022-05-05 16:22:21 +0430 +0430

از خوندن داستانات میترسم ولی دوس دارم بخونم همینه که جذاب ترش میکنه برام

1 ❤️

921271
2023-04-01 02:08:42 +0330 +0330

😕

0 ❤️

939725
2023-07-28 18:18:35 +0330 +0330

شیوا هرچی جغ رو داستانات زدم حلاااالت

0 ❤️

960424
2023-12-02 16:48:04 +0330 +0330

شیوا فقط به دنبال بیدار کردن حس حیوانی و هرزگی در شخصیت‌های داستانهاست

0 ❤️