عشق بازی من و زینب

1401/07/28

حدود ۱ ماهی بود باهم دوست بودیم ک سر ظهر زنگ زد و پرسبد کجایی و چیکار میکنی و فلان ؟؟ منم چون ک مادر اینا رفته بودن ی شهر دیگه گفتم هیچی میخام برم غذا بگیرم و برم خونه . تنها هستم کسی نیست.
گفت چ خوب اتفاقا منم دلم هوس غذای بیرون کرده . گفتم پس اماده شو میام دنبالت . رفتم دنبالش و رفتیم دم ی اشپزخونه نگه داشتیم و غذا گرفتیم و رفتیم تو پارک نشستیم و خوردیم . پرسیدم چیکاره ای ؟؟ گفت هرچی ک تو بخایی
گفتم بریم خونه ما ؟؟ یکم مکث کرد و گفت بریم . خلاصه سوار شدیم و راه افتادیم طرف خونه . وسط راه دستشو گرفته بودم و ی وقتایی پاهاشو لمس میکردم و گهگداری دستمو تا دم کوسش مییردم .
رسیدیم خونه و ماشینو کذاشتم پارکینگ و سوار آسانسور شدیم ک یهو هجوم اورد رو من و ی بوس ناخواسته از لبام کرد و ی خنده شیطنت آمیزی کرد .
رسیدیم دم در و در و باز کردم و اول اون رفت داخل و دنبالش من ک درو بست و منو چسبوند ب دیوار لبامو میبوسید و با دستشم کیرمو از رو شلوار میمالید و گفت امروز میخام خانومی کنم برات .
منم دستمو از پشتش تا کونش آوردم و دستمو گرفت و منو کشید طرف مبل دو نفره و منو انداخت رو مبل و خودش نشست رو پام و دستاشو دور گردنم حلقه زد و لبامو کشید طرف لباش .
ی کاپشن مانند پوشیده بود ک جلوش زیپ داشت ، زیدو دادم پایین و به به از زیر ی تاپ مشکی پوشیده بود و بدن سفید بلوریش خودنمایی میکرد.
کاپشنو درآوردم و تاپو هم دراوردم و نوند سوتین . یکم از رو سوتین ممه ها شو با شکمشو مالیدم ک یواش یواش ناله هاش شروع میشد و نوک ممه هاش سفت میشدن ک سوتینو درآوردم و شروع کردم خوردن ممه هاش اونم ناله میکرد و سرمو فشار میداد رو ممه هاش ک شروع کرد دکمه های بلوزمو باز کرد و بلوزمو دراورد و با نوک سینه هام بازی کرد و بوسید .
پاشد و شلوارمو دراورد منم شلوارشو دراورردم و دوتامونم با شورت بودیم ک از رو شورت کوسشو میمالیدم ک ناله هاش زیاد شده بودن و اونم از رو شورت شروع کرد ب مالیدن کیرم
پاشدم و دستشو گرفتم و بردم رو تخت و دراز کشیدم و اونم رو من دراز کشید و لبای همدیگه رو میخوردیم و دستمو رو کمرش بازی میدادم ک کردم تو شورتشو و کونشو ناز کردم ک بلند شد و شورتشم درآورد و لخت مادرزادی جلوم مونده بود ک رو تخت درازش کردم و از سینه هاش شرچع کزدم لیسیدن تا کوسش ، زبونمو تا ته کرده بودم و کوسشو و اونم مثل مار میپیچید ب خودش و با دستش سرمو تو کوسش فشار میداد و ناله میکرد منم با ولع بیشتری کوسشو میخوردم ک ی اه بلندی کشید و سرمو تو کوسش فشار داد ک فهمیدم ارضا شد.
و منم کیرمو گذاشتم لای لباش ک اول لیس میزد و با زبونش با سر کیرم بازی میکرد منم با کوسش بازی میکردم ک حسابی رو ابرا بود.
بعدش کرد تو دهنش و قشنگ میزد و ساک میزد ب طوری ک میخاست کل وجودمو از کیرم بکشه بیرون ک آبم میخاست بیاد ک گفتم آبم میاد اونم با ولع بیشتری ساک زد ک آخرش با تمام وجود و فشار آبمو ریختم تو دهنش اونم همشو قورت داد.
البته نا گفته نماند چون دختر بود نمیشد از کوس بکنم ، تز کون هم خاستم بکنم ک کلا پلمپ بود و خیلی درد میکشید ب خاطر همون فقط لیس و ساک و لب بود.
بعدش گفتم میخام لای ممه هات بریزم ک ممه های سایز ۷۰شو چسبوند ب هم و من شرو کردم لای ممه هاش بالا پایین کردم ک این دفعه آبم زود و اومد ریختم لای ممه هاش
دیگه مایی برام نمونده بود ک روش دراز کشیدم و اونم لبامو میخورد ک بعد حدود نیم ساعت بیدار شدم.
داشت نگام میکرد ک گفت خابت برد دلم نیومد بیدارت کنم ، پاشدیم و رفتیم حموم ک اونجا بازم سیخ شد و لاپایی گذاشتم و مالیدمش دم کوس و کونش ک این دفعه ریختم رو کوسش و حموم گرفتیم و درومدم خودمونو خشک کردیم و زدیم بیرون و یکم بستنی ایما خوردیم و دم درشون پیاده کردم و رفت خونه شون.
امیدوارم ک لذت برده باشین

نوشته: بچه دهات


👍 2
👎 5
28501 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

899551
2022-10-20 01:03:39 +0330 +0330

ما لذت نبردیم ایما لذت برد🤣🤣

2 ❤️

899581
2022-10-20 05:58:41 +0330 +0330

یکم بهم ریخته تایپ کردی ، یعنی داستان واقعی میتونست بهتر از این ها باشه با نگارش و پر و بال بهتر و بیشتر
نفهمیدم دختره داره تعریف میکنه یا پسره به نظرم این داستان و پاک کن همین نوشته رو منظم و مرتب تایپ کن لایک بالا میگیری

1 ❤️

899623
2022-10-20 16:56:29 +0330 +0330

کیرم تو این داستان کصشعرت ننویس ناموسا

1 ❤️

899895
2022-10-22 17:29:08 +0330 +0330

کصشر

1 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها