پرستو و پیمان (۲)

1402/02/02

...قسمت قبل

اولین تجربه ی سکسیم برام واقعا لذتبخش بود و دوست داشتم بازم تجریش کنم اما رفتار پیمان سرد شده بود و سعی میکرد ازم فاصله بگیره و حتی دو شب به بهانه ای خونه نیومد. از این رفتار پیمان ناراحت بودم و شهوت و عشق به پیمان هم قاطی شده بود و حسابی بهم ریخته بودم واسه همین زنگ زدم به پیمان ازش خواستم بیاد خونه تا حرف بزنیم. اون شب پیمان اومد خونه، خیلی عادی رفتار کرد و شام خوردیم و پیمان رفت اتاق خودش. منم مشغول شستن ظرف ها شدم و یخورده تلویزیون دیدم با مادر بزرگ و قرص هاشو دادم و مامان بزرگ خوابید. رفتم تو اتاقم، لباسهامو درآوردم. یه شورت لامبادا پوشیدم که انتهاش کاملا رفته بود تو بین لب های کسم و کسم زده بود بیرون. یه سوتین مشکی توری هم بستم که حسابی سینه هام گرد جمع کرده بود و بزرگیش رو کامل نشون میداد. یه تاپ بندی هم که بلندیش تا سر رونم بود و اگه بخورده بالا میومد کس و کونم معلوم میشد پوشیدم. یه رژ قرمز هم زدم و موهام دم اسبی بستم و راه افتادم سمت اتاق پیمان. اول در زدم و بعد از چند ثانیه مکث دستگیره رو فشار دادم اما در قفل بود. دوباره در زدم و بعد چند ثانیه پیمان در باز کرد. قورت دادن آب دهانش رو وقتی منو با اون تیپ دید، کاملا متوجه شدم. رفتم داخل و رو مبل تک نفره نشستم و یه پام رو انداختم رو اون یکی پام. پیمان هم نشست رو تخت. بخورده حرف های الکی زدیم و در همین حال، یخورده رو مبل خودمو کج کردم طوری که کونم و کسم کامل معلوم شد. متوجه نگاه پیمان هم شده بود. سرشو انداخته بود پایین و هر چند ثانیه یکبار یه دیدی میزد.
رو میز مطالعه چشمم خورد به بسته بیسکوییت و از پیمان خواستم اون برام بیاره. همین که پاشد برآمدگی کیرش کامل معلوم بود. بیسکوییت ازش گرفتم ولی نخوردم. از جام بلند شدم و رفتم رو تخت پیمان دراز کشیدم دقیقا پشت سرش و با دستم و ناخنم آروم می‌کشیدم رو بازوی پیمان. برای یه چند دقیقه ای هیچ حرفی بینمون رد و بدل نمیشد.
+همینجوری میخوای بهم پشت کنی بشینی رو تخت؟
-چیکار کنم؟
+دراز نمی‌کشی پیشم؟؟
با یجور خجالت و اکراه دراز کشید پیشم. منم یخورده چرخیدم و یه پام گذاشتم رو پاش، دست چپم رو بردم تو پیراهنش و شروع کردم به مالیدن شکم و سینه پیمان.
حرارتم زده بود بالا، صدا و گرمای نفسم رو حس میکردم. یخورده دیگه بهش نزدیک شدم طوری که گرمای نفسم میخورد به گردن پیمان. همینجوری نزدیکتر شدم و لبم رو گذاشتم رو گردنش و میبوسیدم و گرمای نفس رو میزدم به گردنش. یخورده که همینجوری ادامه داد یکدفعه پیمان چرخید و کامل منو برد زیر خودش و خودش اومد روی من، زل زد به چشمام.
-پرستو اینکار خیلی اشتباهه.
+اشتباه نیست پیمان، من بدون تو نمیتونم. همه فکرم این پیش تو باشم، بوی بدنت، دستات، بغلت…
-آخه ما خواهر برادریم؟
+فکر کن من دوست دخترتم. من غیر تو هیچکی رو نمی‌خوام. تو رو خدا عذابم نده.
لب پایینم داشت میلرزید، شهوت رفته بود تو همه ی جوونم. سرمو آوردم بالا و لبم رو گذاشتم رو لباش و اجازه ندادم بیشتر حرف بزنه. اونم شروع کرد به همکاری کردن. لب همو می‌خوردیم و سفت بغلش کرده بودم و اونم با دستش سینه هامو فشار میداد و با دست دیگش گردن رو گرفته بود. یخورده که گذشت، از روم بلند شد، کامل لخت شد و منم تاپمو در آوردم. ازش خواستم دراز بکشه، شروع کردم از گردنش به خوردن و لیسیدن تا رسیدم به کیرش. تخت یکنفره بود و خوب نمیتونستم کیرشو بخورم. واسه همین ازش خواستم بره رو مبل. پیمان نشست رو مبل و منم جلوش زانو زدم. از خایه هاش شروع کردم به خوردن و لیسیدن تا رسیدم به سر کیرش. خیلی آروم اینکار میکردم. یخورده سر کیرشو میک زدم و کیرشو آروم کردم تو دهنم. چند باری آروم تا جایی که تو دهنم جا میشد بردم داخل و آوردن بیرون و سرعت ساک زدنمو بیشتر کردم. اونقدر براش ساک زده بودم که آب دهنم از رو تخماش آویزون شده بود. شاید یه دقیقه ای خوردم کیرشو و فکم دیگه درد گرفته بود. نشستم و پیمان هم بلند شد دستمو گرفت و منو دوباره برد سمت تخت. دراز کشیدم رو تخت و اینبار پیمان بود که شروع کرد به خوردن من. سینه هام از تو سوتین درآورد و نوکشو ن گاز می‌گرفت و با دست دیگش اون یکی رو فشار میداد. کم کم رفت پایینتر رو رسید به کسم. شروع کرد به لیسیدن کسم. هنوز شورتم پام بود و نخ شورت لای کسم گیر کرده بود و کسمو قلمبه تر نشون میداد. یخورده که کسمو خورد، شورتمو با دندون از پام درآورد و دوباره شروع کرد به لیسیدن کسم و همزمان سوراخ کونمو هم میمالید. یخورده که گذشت حس کردم انگشتشو داره می‌بره تو سوراخ کونم.
+چیکار میکننی؟
-دارم آماده می‌کنمت برای سکس. مگه خودت نمیخواستی؟
+از جلوم بکن؟
-جلو که نمیشه؟ پرده داری
+خب پارش کن، پارم کن. تو باید پارم کنی, کسم مال توعه.
-پس این کون چی کنم؟
+درد میگیره اخه؟
-مگه دادی که میگی درد داره؟؟
+نه، ولی می‌دونم درد داره.
-طوری میکنم که دردت نیاد، فقط بخواب؟
+کسم چی؟
-اونم به وقتش، یه وقت دیگه.
دوباره شروع کرد به خوردن کسم و انگشت کردن کونم. کم کم انگشت دوم رو هم کرد تو کونم و شروع کرد عقب جلو کردن. درد داشتم ولی یه درد لذتبخش. بعد چند دقیقه رو زانوش نشست و با دستش پامو گرفت و شروع کرد سه تا انگشتشو فرو کنه تو کونم.
+پیمان درد داره. دو انگشتی خوب بود.
-یخورده تحمل کن خوب میشه.
سه تا انگشتش داشت اذیتم میکرد.
-تو اتاقت کرم یا وازلیل نداری برم بیارم؟
+تو کمد جلوی آینه هست.
همینجوری لخت رفت سمت اتاق منو و زود با وازلیل اومد تو. ازم خواست رو تخت چهار زانو شم. وازلیل برداشت و مالید با سوراخ کونم. دوباره اول با یه انگشت شروع کرد به عقب جلو کردن تو کونم و هر چند دقیقه یه انگشت اضافه کرد. وقتی سه تا انگشتشو تو کونم کرد دیگه برام دردناک نبود و داشتم لذت می‌بردم. همینجوری که انگشتاش تو کونم بود ازم خواست آروم از رو تخت بیام پایین و رو زمین چهار دست و پا شم. خودش هم چرخید و طوری واستاد که بتونم براش ساک بزنم. یخورده که ساک زدم، دوباره بلندم کرد و اینبار نشوند منو رو مبل طوری که کونم کامل از مبل بیرون بود. یه تف انداخت رو کونمو و سر کیرش مالید به سوراخ کونم. آروم شروع کرد به داخل کردن کیرش. سر کیرش که رفت داخل کونم، از شدت درد چشمامو بستم لبمو گاز گرفتم تا فریاد نزنم. پیمان هم یخورده کیرشو نگهداشت و دوباره شروع کرد به فرو کردن کیرش تو کونم. حالا کیر پیمان تا ته تو کونم بود و پیمان آروم شروع کرد به تلمبه زدن. خیلی دردناک بود طوری که اشکم دراومد اما تحملش کردم و بعد از چند دقیقه دیگه برام لذتبخش بود. پیمان هم همزمان کسمو برام میمالید و سرعت تلمبه زدنش بیشتر کرده بود. یه درد لذتبخش که دوست نداشتم تموم بشه و آه و نالم بلند شده بود. وقتی داداشمو می‌دیدم که داره توی من. تلمبه میزنه و دیدن حرکاتش لذتمو بیشتر میکرد. پیمان هم سرعت تلمبه زدنش بیشتر کرده بود و یکدفعه کیرش کشید بیرون و آبش با شدت پاشید رو شکم من. داشتم با آب کیرش رو شکمم بازی می‌کردم که با دستمال کاغذی شروع کرد به پاک کردن من.
+بار بعد بریز رو صورتم.
-کثیف دختر.
+من دوست دارم. بار بعد بریز رو صورتم. باشه؟
-بار بعدم مگه هست(البته با لبخند)؟
+بار بعد فردا شبه دیگه. هر شب باید بکنی منو. امشب که کونمو جر دادی، فردا شب از جلو پارم کن.
-پرستو، مطمئنی میخوای اینکار بکنی؟
+اره.
یخورده بعد سکس هم تو بغل هم موندیم و اومدم تو اتاقم. بعد چند دقیقه دیدم پیمان پیام داده( سکس از جلو بمونه برای یه شب فوق العاده، واسه اون شب برنامه دارم).
داستان منو پیمان ادامه داره، اگه خواستید براتون می نویسم.

ادامه...

نوشته: پرستو


👍 33
👎 3
62301 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

924465
2023-04-22 01:17:57 +0330 +0330

ننویس مشخص با دست چپ داری نگارش میکنی مجلوق کوس ندیده

2 ❤️

924493
2023-04-22 03:19:38 +0330 +0330

بنویس عزیزم
فقط تیکه های احساسی شو بیشتر کن

1 ❤️

924542
2023-04-22 10:53:21 +0330 +0330

قشنگ بود ولی سایز کیرشم بگو لطفا

0 ❤️

924567
2023-04-22 14:40:14 +0330 +0330

خوبه ولی باگ داره.
مثلا اونجا که داشته از کون میکرده ابش که اومده سریع کشید بیرون و ریخت رو شکمت.باید مینوشتی ریخت رو کمرم

2 ❤️

924587
2023-04-22 19:23:46 +0330 +0330

خیلی خوب و واقعی بود مرسی
ادامه بده

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها