جنایات خاموش ـ تجاوز و پدوفیلیا(بچه بازی)

1396/04/30
هرچن این دو مقوله (بچه‌بازی و تجاوز) هرکودوم نیاز به بررسی جداگونه دارن [چرا که واضحه قربانیان تجاوز، فقط بچاها نیسن.] ولی بهرحال از اونجا که آزارِ جنسی (ینی حشرورزی یه‌طرفه با توسل به زور) در هردویشان مشترک است، در یه جستارِ جامع، به جفتشون خواهیم پرداخ. درضم تاپیک فقط متعلق به شخص خودم نیس. لذا هر مطلب مهمی راجب این قضیه به ذهنتون رسید، به اشتراک بذارید تا همگی اسفاده ببریم.

جُرمی مرگبار ولی ناآشکار
از این حیث میشه اسمشو «جنایت خاموش» گذاش.

تجاوز” (Rape) به خودیِ خود دامنه‌ی تعاریف گسترده‌ای داره. معنی عام اون که واضحن میشه «انجام عمل جنسی بدون رضایت یکی از طرفین» منتها گاهی صرفن دخول جنسی مطرح نیس. چه بسا گاهی یه لمس، یه حرف، حتا یه نیگا به مصابه تجاوز به حریمِ فردی محسوب شه که آسیب روانی کمی هم به جای نمیذاره. بنگرید به تاپیک متلکای جنسی.
از طرف دیگه همیشه هم نارضایتی کامل در کار نیس…
اصطلاحی به نام “تجاوز خاکستری” هم داریم که رضایت قربانیش یه جورایی نصفه‌نیمه‌س. ینی به عنوان مثال قربانی راضی میشه بره خونه‌ی طرف، حتا معاشقه هم میکنه ولی پارتنر گرامیش یهو زیادی وحشی‌بازی درمیاره که نتیجه‌ش میشه گایمال شدن جسم و روان اون بدبخ جوری که سکس زهر مارش میشه.
یا “تجاوز زناشویی” که قربانیش کسی نی جز همسر متجاوز. (← یه گفتگوی نکته‌دار)
و درضم طبق قوانین بین‌المللی؛ سکس با افراد زیر سن قانونی (هیژده‌ سال) حتا اگه با رضایتشونم باشه تجاوز محسوب میشه و پیگرد قانونی داره.


####تعداد قربانیان تجاوز

متسفانه آمار نظرسنجی تجاوز تو همین سایت تا اینجاش که فاجعه بوده!

میگن آمار دقیق نمیشه گرف ولی بهرحال واضحه تعداد قربانیا کم نیس.
جهت اطلا بنگرید به «میزان تجاوز جنسی در جوامع ـ ویکی‌پدیا»

طبق برخی آمار از بین هر چار زن و هر شونزه مرد، یکی مورد عنایت متجاوزین قرار گرفته.

گرچه دولت ایران در فاش کردن آمار تجاوز تو کشور روراس نیس ولی شواهد موجود به حد کافی گویای مطلب هس.

تجاوز جنسی در ایران در قانون به صورت جداگانه جرم انگاری نشده است. اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی ایران دلیل اعلام نشدن آمار تجاوزات جنسی به زنان را مشوش نکردن ذهن جامعه اعلام کرده است. (پارسینه)

بهرحال اونچه عیان است چه حاجت به بیان است…


#آگاهرسانی

اینجا به طور کلی مبحث تجاوز و پیرامونش و همچنین راههای پیشگیری و مقابله باهاشو توضی میدیم ولی قبل از وا کردن اصل موضو ابتدا نکته‌ای بس مهم عرض میشود:
به نظر میاد در برخی جوامع [مث جامعه‌ی اسلام‌زده‌ی ایران]؛ یک قربانی تجاوز (چه کودک، چه بزرگسال، چه زن، چه مرد)، همواره ترجی میده ظلمی که ناخواسه بهش وارد گشته رو مخفی نیگه داره. چرا که فاش شدن چنین جنایتی که در حقش شده، در وهله‌ی نخست، مفهوم قراردادی مهمی به نام «آبرو» رو واسش نزد دیدگاه عمومی جامعه، لکه‌دار خواهد ساخ و شخصیتش از نظر عوام زیر سؤال خواهد رف جوری که تا آخر عمر اونو بعنوان لکه‌ی ننگی بر زندگانی خویش در اشتما حمل خواهد نمود حال‌اینکه خود هیچ نخشی هم در به ووقوع پیوسن آن عمل ننگ‌آور نداشته!
از طرفی دیگه؛ تفکر فاعل و مفعول پنداری تو سکس نیز در شکل‌گیریِ این دیدگا بی‌تخصیر نیس. در هر صورت شخصِ مورد تجاوز در چنین جوامعی مجبور میشه لو نده چی به سرش اومده تا گرفتار افکار عمومی آزاردهنده نسبت به خودش نشه. حتا اگه کسی از نزیکانشم از این موضو خبردار شد، باز به همون دلایل اشتماعی، تا جای ممکن سعی میکنن هیشکی نفمه چی شده و صدالبته که همینم باعث میشه متجاوزان محترم با خیال راحت به تجاوزای بعدیشون برسن!

بنابراین قبل از هر حرف و حدیثی راجب این موضو لازم است که نخست:
####

نگاه منفی به قربانیانِ تجاوز، اصلاح شود!


همچنین بنگرید به:
دلایل انسان اولیه برا تجاوز به زنان ـ مرد روز
تجاوز جنسی، دلایل و راههای جلوگیری ـ باعلم
روشهایی برا پیشگیری از تجاوز ـ مردمان
تجاوز و پیامدای روحی روانی آن ـ های‌دکتر
مراقبت و پیشگیری از تجاوز ـ های‌دکتر
پیشگیری از تجاوز غریبه و آشنا ـ آسان‌طب
پیامدهای تجاوز جنسی قابل جبران ـ سیمرغ
پیامدهای آزار جنسی کودکان ـ روانپژوه

6941 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-20 20:06:44 +0430 +0430

عرض شود که اصولن کِرمِ تجاوز از چیزای مختلفی نشأت میگیره.
گرچه «میل جنسی» علت اصلیش محسوب میشه ولی گاهی انگیزه‌ی تجاوز، چیزای دیگه‌ای مث اظهار قدرت، تنبیه و حتا ابراز نفرت نیز میتونه باشه. (← یه نمونه‌ی نکته‌دار!)

تجاوز به بچاها
شاید بشه گف تجاوز به کودکان یکی از فجیع‌ترین جنایتاییه که میشه مرتکب شد. چرا که با این کار، مفهوم سکس و میل جنسی به کیری‌ترین شکل ممکن فورو میره تو وجود بچه‌ای که هنو درک درست‌درمونی از سکس نداره. و بدین ترتیب برداشتش از لذتی که بعدها میتونس به طرق زیبایی ازش بهره ببره، اینچنین ریدمان‌زده تو مخش هک خواهد شد و هیچ وخ از یادش نخواهد رف که چجوری فمید سکس چیست! و درضم حس ترس یا تنفر از جنس مخالف نیز یکی از پیامدای مهم این قضیه‌س.
حال‌اینکه چجور پیشگیری برا بروز این فاجعه و همچنین چه مجازات عادلانه‌ای باید درنظر گرف واسه کسی که مرتکب این جنایت میشه به نوبه‌ی خودش جای بررسی داره.


یکی از دردای مهم قربانیان تجاوز

به نظر میرسه اونچه در ورای آسیب روانی و جسمی تجاوز برای قربانی از همه آزاردهنده‌تره؛ مُهرِ سکوت اجباریه که بهش تحمیل شده.
همونطور که پیش‌تر نیز عرض شد؛ قربانی تجاوز پناهی نداره که بدون واهمه دردشو ابراز کنه. از ترس قضاوتای نابجا و همچنین شرمساری‌ای که برحسب تعاریف قراردادی ناخواسته بهش دچار شده ترجی میده کسیو از رنجی که کشیده آگاه نکنه تا مبادا شخصیت و آبروش زیر سؤال برود...

تاپیکای مرتبط با پدوفیلی:
مروری بر حقایق پورنوگرافی کودکان
آمارهایی از پورنوگرافی کودکان


مقصر دانستن قربانی

یکی از رفتارای رایج ملت هنگام رویارویی با پرونده‌های تجاوز. انداختن تموم یا لاقل بخشی از تخصیرات گردن خود قربانی‌ست.
جملاتی مث «تا طرف خودش نخواد هیشکی طرفش نمیره» یا «اگه اونجوری لباس نمیپوشید، اینجوری نمیشد» و... زیاد اسفاده میشه. گویی زن همواره در هر شرایطی به هر طریقی موظف به کنترل خویشتن برا جلوگیری از هرگونه تحریک حشر مرد است و هرگاه اندکی در این امر کوتاهی کند ینی خودش میخاره و بس.


برخی فیلمای سینمایی مرتبط با تجاوز:
I Spit On Your Grave
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند
مستانه

1 ❤️

2017-07-20 20:07:47 +0430 +0430

پدوفیلی(بچه‌بازی) چیست؟

پدوفیلی یعنی اختلال روانی که مشخصه آن فانتزی یا عمل واقعی درگیر شدن در فعالیت جنسی با کودکان است. افراد پدوفیل فعالیت جنسی با کودکان را یا ترجیح می‌دهند و یا به طور منحصر به فرد از فعالیت جنسی با کودکان از همان جنس یا کودکان از جنس دیگر به هیجان جنسی و لذت بردن دستیابی پیدا می‌کنند.
رفتارهای جنسی دخیل در پدوفیلی طیف وسیعی از فعالیت‌های ممکن را شامل می‌شود ولی آن‌ها معمولا از استفاده از زور اجتناب می‌کنند تا بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه بدهند زیرا اگر مانعی سر راه آن‌ها به وجود بیاید با خشونت و قتل کودک پایان خواهد یافت. برخی از پدوفیل‌ها رفتارهای خود را به افشای خود یا استمنا در مقابل کودک، و یا نوازش کردن یا لخت کردن کودک، اما بدون تماس جنسی محدود می‌کنند در حالی که دیگران کودک را به شرکت در رابطه جنسی و مقاربت تناسلی وادار می‌کنند‌.
پدوفیل می‌تواند پیر یا جوان، مرد یا زن باشد اگر چه اکثریت بزرگی از آن‌ها مرد هستند. متاسفانه، برخی از آن‌ها در حرفه ای فعالیت دارند که در آن آموزش و یا حفظ سلامت و رفاه کودکان و افراد جوان را به عهده دارند در حالی که دیگران با کودکان قربانی خود رابطه فامیلی و یا حتا ژنتیک دارند.
بسیاری از کارشناسان پدوفیلی را ناشی از عوامل روانی و نه از ویژگی‌های بیولوژیک می‌دانند. بعضی از آن‌ها فکر می‌کنند که پدوفیلی نتیجه مورد آزار جنسی قرار گرفته شدن، خود به عنوان یک کودک است اگر چه همه پدوفیل‌ها خود به عنوان کودک مورد آزار جنسی قرار نداشته‌اند. بعضی دیگر از کارشناسان فکر می‌کنند که پدوفیلی از تعامل نامناسب و پاتولوژیک فرد با پدر و مادر خود در طول سال‌های اولیه زندگی مشتق می‌شود.
چون قربانیان پدوفیل‌ها کودکان هستند، پدوفیل‌ها اغلب خدمات خود را به تیم‌های ورزشی، مدارس و یا سازمان‌های مذهبی یا مدنی که در ارتباط با کودکان هستند ارایه می‌کنند. در برخی موارد، پدوفیل‌هایی که کودکان خانواده خود برای آن‌ها جذاب هستند ممکن است کمک خود را به بستگان به عنوان پرستار کودک ارایه دهند. آن‌ها متاسفانه اغلب مهارت‌های بین فردی خوبی با بچه‌ها دارند و به راحتی می‌توانند اعتماد کودکان را به دست آورند.
افراد پدوفیل معمولا در دوران بلوغ به مشکل خود پی می‌برند و فعالیت خود را در سنین میان‌سالی شروع می‌کنند. در ایالات متحده، حدود ۵۰ درصد از مردانی که برای پدوفیلی دستگیرشده‌اند یا خود پدر هستند و یا حداقل ازدواج کرده بوده‌اند.

حقایق بیشتری که باید راجع به پدوفیلی بدانید:

  • 30 درصد مردان آن را در دوران بلوغ تجربه می کنند

  • پدوفیل ها آشنا هستند هیچ گاه کودکتان را تنها با بزرگتر از خودش ( حتی پدربزرگ ، عمو و دایی ) رها نکنید.

  • پدوفیل ها اغلب متاهل هستند و بچه هم دارند پس به هیچ عنوان به کسی که خود پدر یا مادر است به عنوان شخص قابل اعتماد نگاه نکنید. کودکان هیچ گاه تجاوزگر را رسوا نمی کنند از هر هشت کودک مورد تجاوز تنها یک کودک آزار جنسی را گزارش کرده است

  • اغلب پدوفیل ها بهره هوشی پایینی دارند .

  • دولت باید امکاناتی را فراهم کند تا از تمام بزرگسالانی که با کودکان سروکار دارند تست تمایلات جنسی بگیرد.

  • مشاوره در دوران دبیرستان در شناسایی پدوفیل ها کاملا موثر است

  • در نهایت وظیفه حفظ کودک در برابر پدوفیل ها برعهده والدین است بنابراین سهل انگاری نکنید و به امید این که کودکتان آزار جنسی را گزارش می دهد او را با هیچ آشنایی که بزرگتر از اوست تنها نگذارید.

این یادداشت را برای تمام کسانی که بچه دارند بفرستید

Absurd mind Media
https://telegram.me/joinchat/Bev08jvSuFlZGzq0QAKCbQ
1 ❤️

2017-07-20 20:09:29 +0430 +0430

امير رحمتى
مجله فرهنگی ابزورد

absurdmindsmedia


حدودا یک سالى مى گذرد از مستندى كه بى‌بى‌سى پخش كرد درباره مركز نگهدارى مبتلايان به اختلال پدوفيلى (تمايل جنسى به كودكان) در آمريكا. مستندى از نحوه اداره آسايشگاهى مجهز به امكانات پزشكى، آموزشى، رفاهى و ورزشى كه مرتكبان و مظنونان به پدوفيلى در آن نگهدارى شده و به طور روزانه روند بهبودى آنان توسط پزشكان مورد معاينه قرار مى گرفت. آنچه كه براى من به عنوان يك شهروند جهان سومى بسيار عجيب مى نمود مدت نگهدارى بسيارى ازين مبتلايان بود كه بعضا وارد دهه دوم يا سوم قرنطينه شده و بنا به تشخيص روانپزشكان اين مركز هنوز راهى براى بازگشت به جامعه پيدا نكرده بودند و عجيب تر اينكه بهانه ورود بسيارى از اين افراد تنها لمس جنسى كودكان بود! در پايان مستند، روند اسكان يكى از ترخيص شدگان كه از متخصصان مركز كارت سبز دريافت كرده بود نيز بسيار درخور توجه بود. پليس آمريكا به محله هاى مورد نظر اين مرد براى سكونت مراجعه كرده و با توضيح پيشينه اش از تك تك اهالى براى سكونت وى كسب اجازه مى كرد و چون در هيچ يك از محلات شهر، مردم به سكونت وى رضايت ندادند، شهردارى كانكسى را در يك فضاى سبز حومه شهر مستقر كرده و بيمار را در آن اسكان داد. با اين حال و بعد از گذشت ١٥ سال از نگهدارى وى در مركز ياد شده، اينك پس از آزادى هم معاينات دوره اى اين بيمار همچنان ادامه پيدا كرده و تحت نظارت باقى مى ماند. حال بد نيست اگر اين شيوه برخورد با مبتلايان به پدوفيلى در كشورهاى غربى را مقايسه كنيم با شيوه هاى برخورد ما خاورميانه ايهاى مدعى اخلاق و سلامت روح با اين جماعت! در بسيارى از كشورهاى اسلامى چون افغانستان، "بچه بازى" يك پديده عرفا پذيرفته شده است و حتى جرم هم محسوب نمى شود. در برخى ديگر چون كشور ما نيز اگرچه اين پديده جرم محسوب مى شود ليكن در بسيارى از موارد مماشات با مرتكبين موجب زير سوال رفتن قانون و تجرى مجرمان شده و از ديگر سو هيچ برنامه اى جهت پيشگيرى از وقوع بزهكارى مبتلايان به اختلالاتى از اين قبيل مشاهده نمى شود كه هيچ، گاه حتى با برنامه هايى چون سند توسعه ٢٠٣٠ كه آگاهى رسانى و اصول مراقبت جنسى از كودكان را مدنظر دارد، برخوردهاى سياسى هم مى شود. چنان كه در خبرها آمده قاتل آتنا اصلانى به جرم كودك ربايى و تجاوز جنسى به كودكان قبلا بازداشت شده و حتى گفته مى شود كه در بين اهالى پارس آباد مغان به اين اختلال شيطانى منتسب و شهره بوده است. اما در عين حال با خيال راحت چون بمبى عمل نكرده در ميان شهروندان به زيست روزمره خود مشغول بوده و تا قبل از اين فاجعه، به رغم داشتن سابقه پدوفيلى، هيچ متولى اخلاق و روان جامعه او را خطرى براى كودكان شهر به حساب نياورده است.
به نظر مى رسد تكرار فجايع دردناكى چون قتلهاى زنجيره اى كودكان در پاكدشت توسط بيجه و تجاوز و قتل ستايش قريشى و آتنا اصلانى دو قربانى بى گناه خردسال و صدها، شايد هزاران مورد تجاوز جنسى به كودكان كه بواسطه باورهاى عمومى جامعه درخصوص حيثيت، هرگز علنى نمى شوند، بيش از هرچيز نشانگر عدم آگاهى خانواده ها و كودكان از اختلالات و نابهنجاريهاى جنسى مبتلايان به بيماريهاى ضد اجتماع از جمله پدوفيلى است كه رسالت اطلاع رسانى درباره آن را بيش از هر نهادى مى توان بر عهده نهادهايى چون صدا و سيما، آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان كشور گذاشت.


فاجعه؛ پیامدهای ناخواسته‌ی "میل به ندانستن و بی تفاوتی"
احسان_عزیزی [پژوهشگر اجتماعی]

IranSociology

♦ سال گذشته ستایش قریشی، ماه گذشته زنی که در فرار از دست متجاوز گیر دو متجاوز دیگر افتاده بود و امروز آتنا اصلانی و تعداد نامعلوم نام دیگر که قربانی تجاوز جنسی و خشونت شده‌اند؛ قربانیانی که پس از جنایتی که بر علیه‌شان صورت می‌گیرد لب به سخن نمی‌گشایند و خبرهایی که در انتهای فاجعه رسانه‌ای می‌شوند. تعداد بی‌شمار قربانی خشونت و تجاوز جنسی که تا آخر عمر از پیامدهای روحی و روانی و جسمی آن رنج می‌برند. آخرین موردی که در طی تحقیقات میدانی به آن برخوردم دختری 20 ساله بود که در سن 8 سالگی توسط راننده سرویس مدرسه که از آشنایانشان بود مورد تجاوز قرار گرفته بود، در آخرین جلسه‌ی دیدار با وی وقتی فرد متجاوز پیش از جنایت به حمام می‌رود دخترک پیت بنزین را در خانه‌ی وی میریزد و آن‌جا را به آتش می‌کشد. متجاوز اما با سوختگی بسیار زنده می‌ماند و چند ماه بعد خودکشی می‌کند، دخترک هنوز هم در پس ذهنش عذاب وجدان داشت و مابقی عمرش را با تصور این‌که یک قاتل است زندگی می‌کند. تصور قتل متجاوزی که پیش از مرگ به برادرش اعتراف کرده بود که سه قتل و بی شمار تجاوز انجام داده است. متجاوزی که هیچ گاه پای میز محاکمه نرفت.

♦ این تنها یک نمونه از صدها یا شاید هزاران پرونده‌ی تشکیل نشده‌ی تجاوز جنسی است. معلوم نیست چند جنایت کار و چند قربانی در سراسر کشور وجود دارد که داستان‌های دهشت‌بارشان مسکوت مانده است. آن‌چه در طی صحبت با چند قربانی دستگیرم شد اما آن سوی ماجرا یعنی خانواده‌ی قربانیان است. خانواده‌هایی که نسبت به فرزندانشان بی‌تفاوت‌اند و در عین حال خانواده‌هایی که نسبت به مسائل و آسیب‌های احتمالا ناآگاه. بی تفاوتی نسبت به فرزندانشان، نسبت به رفتار و وضعیت روحی و روانی فرزندشان، نسبت به اینکه با چه کسانی تنهایشان می‌گذارند. بی تفاوتی که ناشی از عدم پیوند عاطفی بین والدین و اعضای خانواده است. پدری که همسر و فرزند خود را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد قطعاً نسبت به گریه های هرشب دخترش بی تفاوت است. خانواده درگیر آسیب‌هایی است که بطور سیستماتیک فرزندان را به سمت طعمه‌ و قربانی شدن سوق می دهد.

♦ ویژگی مهم دیگر خانواده‌های قربانیان عدم آگاهی است نه صرفاً بی تفاوتی. مادر یا پدری که نسبت به رفتار فرزندش بی تفاوت نیست اما با تغییر رفتار وی به دلیل عدم آگاهی نسبت به آسیب‌های احتمالی و خطراتی که فرزندش را تهدید می‌کند دچار دست پاچگی می شود. نمی‌داند باید به چه کسی مراجعه کند یا از چه کسی بپرسد که چرا فرزندم تغییر رفتار داده، مریض شده یا مشکلی برایش بوجود آمده. آنها نمی دانند حتی چگونه باید با فرزندشان رفتار کنند. در اغلب موارد صمیمیتی در کار نیست. فرزند را تقصیر کار می دانند و در خوش بینانه ترین حالت مسأله را بدون شکایت از دستگاه قضایی مسکوت می‌گذارند و با همین کار شرایط را برای ادامه‌ی جنایت توسط متجاوز فراهم می‌کنند.

♦ پدرها و مادرها شما متهمید. شما به دلیل بی تفاوتی نسبت به فرزندتان و به دلیل ناآگاهی نسبت به آسیب‌های احتمالی که ممکن است برایش بوجود آید، به دلیل عدم آگاهی از نحوه ی برخورد در چنین مواقعی، به دلیل نفهمیدن یا مسکوت گذاشتن این جنایت ها متهم و شریک جرمید. نظام آموزشی دچار نقصان است، رسانه‌های عمومی و نهادهای آموزشی و تربیتی زیست جنسی را مسکوت گذاشته اند، در هیچ یک از این‌ها شکی نیست اما آیا می‌توان تقصیر را صرفاً گردن نهادها و ساختارها انداخت؟! همین حالا که این متن را می‌خوانید در چند کانال تلگرامی و در چه کانال‌هایی عضو هستید؟! غیر از محتوای خنده دار و طنز و اراجیفی که هرروز به تعداد بی شماری در اینترنت تولید می شود، آیا به دنبال افزودن به آگاهی خود نسبت به مسائلی که از آن صحبتی در فضای رسمی نمی شود بوده اید؟

♦ یک میل به ندانستن یا فرار از دانستن در عموم مردم وجود دارد، یک عدم آگاهی که کاملاً انتخابی است، کسی نمی‌خواهد راجع به مسائل جدی تأمل کند یا بداند، زحمت و رنج دانستن را به جان نمی خریم چرا که از مسئولیت‌های آن می‌گریزیم. تا زمانی که ارده‌ای نسبت به دانستن، نسبت به آگاهی یافتن به مسائل و آسیب‌های احتمالی نداشته باشیم خطر همچنان در کمین است. بماند که ساختارهایی مانند نظام آموزشی، دستگاه قضایی و قوانین از خلاءهای بی شماری برخوردارند که به شدت نیازمند اصلاح و بازبینی هستند. اما آن‌جا که ما به عنوان فرد می توانیم یاد بگیریم و بدانیم باید اقدام کنیم.

این متن را برای تمام کسانی که کودک دارند ارسال کنید.

جامعه شناسی
https://t.me/joinchat/AAAAADusPvcSOZ6y-bfzjA

0 ❤️

2017-07-20 20:10:00 +0430 +0430

جلوگیری از تجاوز


راهکارای جلوگیریو میشه به دو دسه‌ی پیشگیری و مقابله تقسیم کرد.
پیشگیری: نکات ایمنی که برا کم کردن احتمال هرگونه خطر تجاوز باید رعایت کرد.
مقابله: کاری که همون زمان قرار گرفتن در معرض تجاوز باید انجام داد.

ابتدای تاپیک چن تا از لینکای مختص پیشگیری از تجاوز درج شد که تا حودودی میتونن کارآمد واقع شن. ولی ما اینجا یه راس میریم سر اصل مطلب و یکی از نکته‌های مهمو میگیم که همون زمان رویارویی با خطر تجاوز، شاید رادس‌ترین کار ممکن باشه واسه مقابله و فرار.


مقابله

هرچن پیش‌تر نیز در تاپیک یه راهکار پیشگیری از تجاوز این موضو به طور خلاصه عرض شد ولی اینجا مسله رو کمی بازترش میکنیم:

نخست عرض شود که این راهکارِ ساده، برا زمانیه که تجاوز گروهی یا تهدید با سلاح در کار نباشه. و درضم قرار نی انتظار داشته باشید این روش همیشه هم براتون معجزه کنه تا نجات یابید. بلکه آگاهی از اون و اسفاده‌ی به موقع از این آگاهی، تا حدی ممکنه بتونه براتون زمان بخره تا شما رو از چنگال تجاوز دور کنه.


از اونجا که گفته میشود ۹۹% متجاوزان مَرد هسن، طبیعتن برا زنا [یا پسرای ریزنخش] توان مقابله با زورآزمایی فیزیکی ممکن نیس، مگر توجه به یه نقطه حساس که وسط لنگای متجاوز محترم قرار گرفته و هیچ مردی هم نی که اونجاش شدیدن آسیب‌پذیر نباشه.

ضربه‌‌ی محکم به تخمای متجاوز، موجب زمین‌گیر شدنش و ایجاد فرصتی هرچن اندک برا فرار میشه.

توجه شود که البته این بدین معنی نیس که یاد بگیرین از فردا هر مردی تو کوچه خیابون اومد ازتون پرسید ساعت چنده شما یهو زارت بکوبین وسط تخماش! بلکه صرفن باید خاطر نشان شود که از این نقطه ضعف تخمی میشود در مواقع ضروری اسفاده برد.

درضم منکر این نمیشیم که بهرحال برا هر بانویی لازمه یه کلاس دفا شخصی ثبت نام کنه تا با آمادگی ذهنی و بدنی، در شرایط بحرانی زیاد دچار هول‌شدگی و دسپاچگی نشود.

↓ ویدئویی از برخی تیکنیکای دفا شخصی بانوان دربرابر تجاوز و خف‌گیری که صدالبته بیشترشون رو همون ضربه به خایگان تأکید به‌سزایی دارن:


► لینک یوتیوب

► ویدئویی دیگر از سکس‌تراپیست ایرانی "مریم محبی" راجب همین موضو

ایضن اینم باید درنظر گرف که اگه ضربه زیادی هم محکم باشه امکان مرگ خایه‌دار محترم هس! فلذا درست بزنید، حساب شده بزنید، و اسراف هم نکنید!


پیشگیری

بهترین پیشگیری، آموزش مسائل جنسی از کودکی و تربیت فرزندان است طوری که بتونن تشخیص بدن چه زمانی خطر تجاوز بهشون هس و همچنین از درمیون گذاشتن این موضو با بزرگتراشون ترس نداشته باشن و...

↓ویدئو از طرف کاربرChimann عزیز:
☼ دانلود با لینک مستقیم از سرور شهوانی
(عصر ایران)

همچنین بنگرید به:
پیشگیری از تجاوز جنسی ـ Kerry Sauvé

0 ❤️

2017-07-20 20:10:37 +0430 +0430

#تجاوز و اسلام


از انگیزه‌های مؤثر در امر تجاوز، همچنین به تعصبات مذهبی مردم مسلمون نیز میشه اشاره کرد.

بعنوان مثال وختی در دین اسلام دستور اکید از طرف خدا به پوشش زن برا جلوگیری از تحریک مرد اومده، زیاد تعجبی نی که مرد مسلمون درصورتی که پوشش زنیو اندکی مغایر با الگوی دینیش مشاهده کرد، به یکباره خود را شومبول به اختیار فرض کند!

از طرفی دیگه هدف اصلی ازدواج از دید اسلام، آرامش جنسی مرد مقرر شده:

وَ مِنْ‌ آيَاتِهِ‌ أَنْ‌ خَلَقَ‌ لَکُمْ‌ مِنْ‌ أَنْفُسِکُمْ‌ أَزْوَاجاً لِتَسْکُنُوا إِلَيْهَا وَ جَعَلَ‌ بَيْنَکُمْ‌ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَ‌ فِي‌ ذٰلِکَ‌ لَآيَاتٍ‌ لِقَوْمٍ‌ يَتَفَکَّرُونَ‌

و از نشانه‌هاى او اينكه از خودتان همسرانى براى شما آفريد تا بدانها آرام گيريد و ميانتان دوستى و رحمت نهاد آرى در اين [نعمت] براى مردمى كه می‌انديشند قطعا نشانه‌هايى است.

(قرآن ـ روم/۲۱)

در ↑اینجا کاملن واضحه که گوینده‌ی سخن [ینی کسی که ادعا میره خداوندگار عالمه] هدف از خلقت زن رو آرامش مرد میدونه؛ چرا که خطاب آیه به مردان است و از ضمیر مذکرِ “كُم” اسفاده شده؛ ضمنا “الیها” جفت(زوج) این نفس می‌باشد که ضمیری‌ست مؤنت. بهرحال روی سخن قرآن همواره با مردا بوده گویا اللّه محترم زنا رو آدم به حساب نمیورده تا اونا رم مستقیم خطاب قرار بده.

درضم برا ازدواجای چندگانه، عایا توجیهی جز اسفاده‌ی جنسی از زن هس؟

زن در اسلام عروسکی‌ست در دس مرد و هرجور عشخش کشید میتواند با آن رفع حشر نماید.

نِسَاؤُکُمْ‌ حَرْثٌ‌ لَکُمْ‌ فَأْتُوا حَرْثَکُمْ‌ أَنَّى‌ شِئْتُمْ‌…

زنان شما، محل بذرافشانی [کشتزارِ] شما هستند؛ پس هر زمان و هرطور که بخواهید، می‌توانید با آنها آمیزش کنید…

(قرآن ـ البقرة/٢٢٣)

####معنی کلمات و عبارات

حَرْثٌ”: کشتزار.

أَنَّی شِئْتُمْ”: هرگونه که خواستید. نشسته، ایستاده، بر رو افتاده، بر پشت افتاده و غیره.

(تفسیر الکتاب)


و صدالبته یکی از آیات بسیار مهمی که واضحن مجوز تجاوز را صادر نموده:

وَ الْمُحْصَنَاتُ‌ مِنَ‌ النِّسَاءِ إِلاَّ مَا مَلَکَتْ‌ أَيْمَانُکُمْ‌ کِتَابَ‌ اللَّهِ‌ عَلَيْکُمْ‌…

و زنان شوهردار (بر شما حرام است؛) مگر آنها را که (از راه اسارت) مالک شده‌اید؛ (زیرا اسارت آنها در حکم طلاق است؛) اینها احکامی است که خداوند بر شما مقرّر داشته است…

(قرآن ـ النساء/٢٤)

اینجا به طور صریح اجازه‌ی تجاوز به زن اسیر داده شده. همخوابی با زنانی که در جنگ اسیر گرفته شدن نه تنها خود توهین به زن به عنوان یک کالاس که میتوان آن را غنیمت گرف بلکه این خود تمامن تجاوز جنسی‌ست که با زنی همخواب شد که در جنگ شوهرش به دست خود فرد کشته شده است و کاملن واضحه که این زن نمیتواند رضایت قلبی برای همخوابی با قاتل نزدیکانش داشته باشد!

ناگفته نماند که خود پیامبر اسلام نیز کم مرتکب این تجاوزا نشده. نمونه‌ی معروفش ماجرای “ماریه قبطی” که پدر و شوهرشو خاندانشو گرف کُشت با خودشم همبستر شد.


و اینم آیه‌ای که خداوندگار صحرای عربستان، سر کیسه رو شُل نموده و تقریبن تموم زنای دور و ور جناب محمد رو همچون کالایی بهش پیشکش میکنه. گویی نقل و نبات داره تعارف میکنه بهش.

يُّهَا النَّبِيُ‌ إِنَّا أَحْلَلْنَا لَکَ‌ أَزْوَاجَکَ‌ اللاَّتِي‌ آتَيْتَ‌ أُجُورَهُنَ‌ وَ مَا مَلَکَتْ‌ يَمِينُکَ‌ مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ‌ عَلَيْکَ‌ وَ بَنَاتِ‌ عَمِّکَ‌ وَ بَنَاتِ‌ عَمَّاتِکَ‌ وَ بَنَاتِ‌ خَالِکَ‌ وَ بَنَاتِ‌ خَالاَتِکَ‌ اللاَّتِي‌ هَاجَرْنَ‌ مَعَکَ‌ وَ امْرَأَةً مُؤْمِنَةً إِنْ‌ وَهَبَتْ‌ نَفْسَهَا لِلنَّبِيِ‌ إِنْ‌ أَرَادَ النَّبِيُ‌ أَنْ‌ يَسْتَنْکِحَهَا خَالِصَةً لَکَ‌ مِنْ‌ دُونِ‌ الْمُؤْمِنِينَ‌ قَدْ عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَيْهِمْ‌ فِي‌ أَزْوَاجِهِمْ‌ وَ مَا مَلَکَتْ‌ أَيْمَانُهُمْ‌ لِکَيْلاَ يَکُونَ‌ عَلَيْکَ‌ حَرَجٌ‌ وَ کَانَ‌ اللَّهُ‌ غَفُوراً رَحِيماً

ای پیامبر، ما همسران تو را که مهرشان را پرداخته‌ای برای تو حلال کردیم، و همچنین کنیزانی که از طریق غنایمی که خدا به تو بخشیده است مالک شده‌ای و دختر عموهای تو، و دختر عمّه‌ها، دختر دایی‌ها و دختران خاله‌ها که با تو مهاجرت کردند (ازدواج با آنها برای تو حلال است) و هرگاه زن با ایمانی خود را به پیامبر ببخشد (و مهری برای خود نخواهد) چنانچه پیامبر بخواهد می‌تواند او را به همسری برگزیند؛ امّا چنین ازدواجی تنها برای تو مجاز است نه دیگر مؤمنان؛ ما می‌دانیم برای آنان در مورد همسرانشان و کنیزانشان چه حکمی مقرّر داشته‌ایم (و مصلحت آنان چه حکمی را ایجاب می‌کند)؛ این بخاطر آن است که مشکلی (در ادای رسالت) بر تو نباشد (و از این راه حامیان فزونتری فراهم سازی)؛ و خداوند آمرزنده و مهربان است!

(قرآن ـ الأحزاب/٥٠)


#####و البته فاجعه زمانی رخ میده که دستوراتی که ادعا میره دین کاملی از سوی خداس؛ هیچ حکمی در باب خود مسله‌ی تجاوز توش نیس به غیر از همون موردی که غیر مستقیم اجازه‌ی این کارو داده!


از اونورم که کافر همه چیش حلال مقرر شده پس اینجاس که مسلمونای واقعی هنرنماییشون شورو میشه:

عزت مصلی نژاد درباره توجیه مذهبی تجاوز می‌نویسد که اگر چه قرآن مجازاتی برای زنا مشخص می‌کند ولی در زمینه تجاوز ساکت است و روحانیون هم بندرت حکم شرعی درباره تجاوز داده‌اند و این چراغ سبزی به پلیس و سپاهیان داده که با خیال آسوده تجاوز کنند؛ از جمله نمونه‌های آن هم می‌توان از تجاوز به پسران نوجوان در زندان توسط توابین نام برد. بگفته مصلی نژاد قرآن بصورت روشنی اجازه مبدل کردن زنان اسیر به برده جنسی را می‌دهد و این توجیه مذهبی تجاوز در زندان را فراهم کرده‌است: در ایران به زندانیان سیاسی به عنوان مفسد و افرادی که در حال جنگ با خدا هستند نگاه کرده، و استدلال می‌کنند که این افراد در این جنگ اسیر آنها شده‌اند و بنابراین می‌توان آنها را به برده جنسی خود تبدیل کرد.
بنگرید به [←تجاوز به زندانیان سیاسی در ایران](https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D9%88%D8%B2_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%86_%D8%AF%D8%B1_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86)

قضاوت ↓این یکی هم میسپارم به خود مخاطبین:


ایضن با تشکر از onlyhaniiعزیزم که منو در تدارک این مطلب یاری کرد. ?

0 ❤️

2017-07-20 20:24:54 +0430 +0430

تاپیک خوبیه امیدوارم حداقل ی نفر وقت بزاره مطالب رو بخونه و نسبت ب این مسیله اطلاعاتش بره بالا…حتی توی شهوانی هم چندتایی از این بی همه چیزا بودن بودن ک ب لطف ادمین بلاک شدن(البته مطمینم هنوزم تعدادشون زیاده تو سایت و مخفیانه فعالیت میکنن)…در اخر تاپیکی ک در مورد ناگفته های قاتل اتنا زدم رو اگه نخوندی بخون…یارو از اون کثافتا بوده ک رو دس نداشته

1 ❤️

2017-07-20 21:18:28 +0430 +0430

محکوم…محکوم…محکوم…مهم نیست چه اتفاقی افتاده،مهم نیست چه بلایی سرمون اومده،مهم نیست که شبارو با جیغ و کابوس و گریه بیدار میشیم…مهم نیست!هیچوقت نبوده!مهم اینه حرفی نزنیم تا ابروریزی نشه،مهم اینه که متجاوزو تو خونمون ببینیم و ساکت باشیم،مهم اینه!زندگی نابود شده قربانی که مهم نیست!جای خط روی مچش که مهم نیست!قرصای جور واجور توی کمدش که مهم نیست!مهم حرف مردمه!مهم منطق گندیده مغز پریود ملته!..اسکلت عزیز ازت بابت تاپیک خوبت تشکر میکنم،امیدوارم نوشته هات رو ببینن و بفهمن…بفهمن بلایی که سر ما اومده تقصیر ما نیست…بفهمن که نابودی زندگیمون تقصیر ما نیست…بفهمن که جرم بقیه جرم ما نیست…ممنونم ازت…چون شاید با دیدن تاپیکت،اسماعیل های بعدی از این جنایت صرف نظر کنن…با این که امیدی ندارم که ادما،ادم بشن…

2 ❤️

2017-07-21 00:37:35 +0430 +0430

با توجه به آمار بالای تجاوز جنسی توی کشورمون , احتمالا ریشه اش برمیگرده به فرهنگ جامعه.
واضحه که ما آزادی جنسی نداریم. هر پسری با هر دختری و هر دختری با هر پسری که دلش بخواد نمیتونه رابطه ی جنسی داشته باشه.
در نتیجه یه سری مردا پیدا میشن که به خاطر شق درد رو میارن به بچه ها و بعضی هام متوسل میشن به زور و میرن سراغ زنا.
و در مورد اون مردایی که زن دارن احتمالا به خاطر اطلاعات کم در مورد مسائل جنسی و سرد شدن رابطه ی زناشویی مرده رو میاره به تجاوز و بچه بازی و …
به نظرم در دسترس عام نبودن فیلما و عکسای پورن و وسایل سکس هم میتونه یکی از عوامل رو آوردن به این کار باشه. برای مثال (با توجه به چیزایی که تو فیلمای خارجی دیدم) توی بعضی از کشورای خارجی مغازه هایی هست که مجله و فیلم و عکس سکسی و همینطور دیلدو و کوس مصنوعی و … میفروشن.
به عبارتی کیر هیچ کس بی کلاه نمی مونه که بخواد به تجاوز رو بیاره مگه اینکه طرف مشکل روانی داشته باشه.

2 ❤️

2017-07-21 05:12:18 +0430 +0430
نقل از: μaρaμo
نقل از: Deadlover1999 محکوم...محکوم...محکوم...مهم نیست چه اتفاقی افتاده،مهم نیست چه بلایی سرمون اومده،مهم نیست که شبارو با جیغ و کابوس و گریه بیدار میشیم...مهم نیست!هیچوقت نبوده!مهم اینه حرفی نزنیم تا ابروریزی نشه،مهم اینه که متجاوزو تو خونمون ببینیم و ساکت باشیم،مهم اینه!زندگی نابود شده قربانی که مهم نیست!جای خط روی مچش که مهم نیست!قرصای جور واجور توی کمدش که مهم نیست!مهم حرف مردمه!مهم منطق گندیده مغز پریود ملته!...اسکلت عزیز ازت بابت تاپیک خوبت تشکر میکنم،امیدوارم نوشته هات رو ببینن و بفهمن...بفهمن بلایی که سر ما اومده تقصیر ما نیست...بفهمن که نابودی زندگیمون تقصیر ما نیست...بفهمن که جرم بقیه جرم ما نیست...ممنونم ازت...چون شاید با دیدن تاپیکت،اسماعیل های بعدی از این جنایت صرف نظر کنن...با این که امیدی ندارم که ادما،ادم بشن...

داش دل پری داریا

پر؟؟خیلی بیشتر از این حرفاس عزیزم…خیلی بیشتر…

0 ❤️

2017-07-21 05:18:25 +0430 +0430
نقل از: Chimann تا اینجا که واقعا عالی بود .....

متاسفانه توی جامعه ما همیشه چه تجاوز علنی بشه چه نشه فقط فردی که مورد تجاوز قرار گرفته ضربه میخوره :(

همون جور که خودتم اشاره کردی بعضی تجاوزابه صورت دخول کامل نیست اما واقعا تبعات یکسانی دارن

تجاوز نزدیکان حتی برادر و پدر به بچه ها این واقعا وحشتناکه چون حتی گفتنشم دردی رو دوا نمی کنه ?

خسته نباشی واقعا بابایی

همه حرفات درسته چیمن عزیز…بدترین بخشش میدونی چیه؟مجبوری به متجاوز بگی بابا…یا داداش…همین خودش یه زجر جداس،جدای این که مجبوری توی یه خونه تحملشون کنی…یه موقعی بابا نان میداد…ولی خب…

1 ❤️

2017-07-21 05:35:42 +0430 +0430

واقعا شرم آوره
متاسفم برای اون
آدم های که تجاوز میکنن خصوصا به بچه های معصوم بی گناه

0 ❤️

2017-07-21 07:02:14 +0430 +0430

نقل از: μaρaμo ...بیشترین بدی که داره اینه که فرد تجاوزگر از کارش لذت می بره و به همون اندازه فرد مفعول رنج می بره و دیدگاه ترسناکی نسبت به دنیا پیدا می کنه واقعا چه حیواناتی پیدا میشن

میخواستم چیزیو بگم که μaρaμo گفت، دمت جیز ? عرض کنم که درد فیزیکی ای که توی تجاوز هست، بعد از چند روز خوب میشه، ولی اون درد روحی و روانی که تا آخر عمر سایه ی تلخش رو روی شخص آسیب دیده حفظ میکنه، از کجا میاد؟ دقیقا همینیه که μaρaμo گفت. لحظه ای که نهایت درد کشیدن تو، میشه نهایت لذت یه شخص دیگه، به صورتی ذهنی جوری خورد میشی و جوری به یک نوع پوچی عمیقی میرسی که هیچ چیز نمیتونه از اون فضای تاریک خارجت کنه... وقتی که به خاطر ضعیف بودنت، از درد کشیدنت لذت ببرند، اینجاست که عمق تاریکی و زشتی دنیا رو درک میکنی... و بعدش دو حالت داره، یا تبدیل میشی به فیلسوف، یا تبدیل میشی به یک جنده...

مطلب بعدی اینکه تجاوز به احساسات آدما، دردش چیزی کمتر از تجاوز معمولی نیست و این از طرف هر دو جنس هم صورت میگیره مخصوصاً جنس مونث که دیگه الان توی این کار استاد شدند...

1 ❤️

2017-07-21 10:56:37 +0430 +0430

ضربه به تخم!! حواستون باشه بلایی سر تخما بیاد دیه کاملو باید عنایت کنید…

0 ❤️

2017-07-21 13:19:00 +0430 +0430

مثله همیشه تاپیکت پرمحتواس اسکلت جان و بنده نهایت استفاده رو ازش میبرم.کاش بقیه هم با مطالعه ی چنین نکاتی به وقوع اینگونه اتفاقات فیصله بدن.

1 ❤️

2017-07-21 14:40:51 +0430 +0430

شاعر میگه ::واعـظان کیـن جلوه بر محـراب و منبـر میکننـد چون به خلـوت میرونـد ان کار دیگـر میکنند!!!

اقای اسـکلت شهـوانی به نظرم شمـا خودت یکی از مسببـان بزرگ تجاوز به دختـران کشـورت هستـی با اون تاپیکـهات! شما خودت باعث و بانی تشـویق پسرهای مملکـت به تــجاوز به دختران محسوب میشی از بس سـکسـهای خـشـن و کثیـف و رفتار با زنان هماننـد فاحشــه در این سایت داری ترویـج میدی. واقعا که اونهمـه عکـس متحرک تجــــاوز و ســکـــس به قـول خودت هـــارررررد!!! اونهمه عکس ریخـتن اب منــی به سـر و صـورت و تو دهــن دختــران میــذاری خودت نمیفهمــی با این کارهـــات چه گنــدی داری میزنی به ذهنیت پسرهای جـــامعه از دخــتران هموطن و ناموســشون حــالا برای ما مــدافع حـقــوق زنان و قربانیــان تــجـــــاوز شدی!!! خنده داره

-2 ❤️

2017-07-21 14:47:10 +0430 +0430

به نظرم هیچ فایده ای نداره این بحثا اون حیوونی که بخواد تجاوز کنه راحت میکنه به هیچ جاش هم نیست چی به سر قربانی میاد

همکلاسی من برادرش استاد دانشگاه بود به مدت چندین سال به خواهرش تجاوز میکرد اخرش دختره خودکشی کرد! :( متجاوز بودن ربطی به سطح تحصیلات و اگاهی افراد نداره کسی که بیشعوره حالا هی شما بهش بگو تجاوز این اسیبها رو به همراه داره اون خودش مگه میشه ندونه؟؟

0 ❤️

2017-07-21 15:52:32 +0430 +0430

حقیقتا،به دور از تعارف عالی بود ،کامل ،
باید به جای تنظیم خانواده و هر درس مضحک دیگه ای تدریس بشه،باتوجه به ظرفیت سن…
عالی بود و بقول یکی از دوستان دردناک بود،بخصوص اون قسمت ها نکته دارش که مشتی بود نمایان گر خروار

0 ❤️

2017-07-21 17:01:38 +0430 +0430
نقل از: amiramin89
نقل از: so_gol شاعر میگه ::واعـظان کیـن جلوه بر محـراب و منبـر میکننـد چون به خلـوت میرونـد ان کار دیگـر میکنند!!!

اقای اسـکلت شهـوانی به نظرم شمـا خودت یکی از مسببـان بزرگ تجاوز به دختـران کشـورت هستـی با اون تاپیکـهات! شما خودت باعث و بانی تشـویق پسرهای مملکـت به تــجاوز به دختران محسوب میشی از بس سـکسـهای خـشـن و کثیـف و رفتار با زنان هماننـد فاحشــه در این سایت داری ترویـج میدی. واقعا که اونهمـه عکـس متحرک تجــــاوز و ســکـــس به قـول خودت هـــارررررد!!! اونهمه عکس ریخـتن اب منــی به سـر و صـورت و تو دهــن دختــران میــذاری خودت نمیفهمــی با این کارهـــات چه گنــدی داری میزنی به ذهنیت پسرهای جـــامعه از دخــتران هموطن و ناموســشون حــالا برای ما مــدافع حـقــوق زنان و قربانیــان تــجـــــاوز شدی!!! خنده داره

سلام به شما کاربر گرامی

میبخشید که دارم دخالت میکنم . اسکلت حشری عزیز در مورد موضوعات زیادی تاپیک داره . از سوسک و مذهب بگیرید تا سکس و داستان و دارک وب . ایشون به هیچ وجه اهل خشونت و بدرفتاری علیه جنس مونث نیست .

اگه قرار باشه کسی با خوندن چند تا تاپیک متجاوز بشه ، خودش مشکل داره . کسی که بخواد تحریک بشه و تجاوز کنه ، از دیدن مرغ و کلاغ ماده هم حشری میشه .

پس به نظرم در مورد اسکلت عزیز کمی بی انصافی کردید و این دوست و کاربر عزیز و ارزشمند هیچ موقع دنبال سو رفتار با کسی نبوده .

با احترام به شما و سایر دوستان ? ? ? ? ?

جواب خوبی بود،کسی که بخواد با تاپیکای اسکلت عزیز یا هر کس دیگه ای،یعنی با چند تا عکس و متن به عناوین پورن متجاوز بشه قطعا!مشکل روانی داره!

1 ❤️

2017-07-21 17:17:54 +0430 +0430

اخه یه بچه چی داره که بهش تجاوز میشه؟مگه به جز به دنیا اومدن گناه دیگه ای کرده؟تازه اونم گناه خودش نیست!تصمیمش با بقیس!..اخه یه ادم چقدر میتونه رذل باشه که بخواد از یه بچه بهره جنسی ببره؟چرا باید امثال اسماعیل رنگرز ها بعد از اولین مورد تجاوز بعد یه مدت ازاد بشن؟چرا این روانی ها باید بین ما پرسه بزنن؟؟اقایون حکومتی حکم اعدامشو بریدن…بعد از چهار پنج بار سابقه تجاوز!در حالی که امثال این ادما باید همون بار اول به حبس ابد محکوم بشن…اینا فک نمیکنن اون بچه ای که بهش تجاوز میشه چه اینده ای پیدا میکنه؟یعنی باید این بلا سر بچه های خودشون بیاد تا دست بجنبونن؟؟ما فیلمای خارجی رو مسخره میکنیم و میگیم سوسول بودن اونا رو نشون میده!اما اون واقعیته!بچه ای که بهش هر جور تجاوزی بشه نمیتونه زندگی نرمالی رو ادامه بده!در مورد تجاوز جنسی هم میتونم بگم اون بچه تا چند سال از سایه خودش هم میترسه…اعتماد به بقیه و ارتباطش با بقیه از بین میره…واقعا ادما چقدر میتونن عوضی باشن؟اصلا محدودیتی هست براش؟؟ :( :(

1 ❤️

2017-07-21 17:53:04 +0430 +0430
نقل از: so_gol شاعر میگه ::واعـظان کیـن جلوه بر محـراب و منبـر میکننـد چون به خلـوت میرونـد ان کار دیگـر میکنند!!!

اقای اسـکلت شهـوانی به نظرم شمـا خودت یکی از مسببـان بزرگ تجاوز به دختـران کشـورت هستـی با اون تاپیکـهات! شما خودت باعث و بانی تشـویق پسرهای مملکـت به تــجاوز به دختران محسوب میشی از بس سـکسـهای خـشـن و کثیـف و رفتار با زنان هماننـد فاحشــه در این سایت داری ترویـج میدی. واقعا که اونهمـه عکـس متحرک تجــــاوز و ســکـــس به قـول خودت هـــارررررد!!! اونهمه عکس ریخـتن اب منــی به سـر و صـورت و تو دهــن دختــران میــذاری خودت نمیفهمــی با این کارهـــات چه گنــدی داری میزنی به ذهنیت پسرهای جـــامعه از دخــتران هموطن و ناموســشون حــالا برای ما مــدافع حـقــوق زنان و قربانیــان تــجـــــاوز شدی!!! خنده داره

کِرم آسکاریس ماده، ضریب هوشیش از تو بیشتره (dash)

0 ❤️

2017-07-21 18:09:17 +0430 +0430
نقل از: xlxxlx
نقل از: Deadlover1999
نقل از: amiramin89
نقل از: so_gol شاعر میگه ::واعـظان کیـن جلوه بر محـراب و منبـر میکننـد چون به خلـوت میرونـد ان کار دیگـر میکنند!!!

اقای اسـکلت شهـوانی به نظرم شمـا خودت یکی از مسببـان بزرگ تجاوز به دختـران کشـورت هستـی با اون تاپیکـهات! شما خودت باعث و بانی تشـویق پسرهای مملکـت به تــجاوز به دختران محسوب میشی از بس سـکسـهای خـشـن و کثیـف و رفتار با زنان هماننـد فاحشــه در این سایت داری ترویـج میدی. واقعا که اونهمـه عکـس متحرک تجــــاوز و ســکـــس به قـول خودت هـــارررررد!!! اونهمه عکس ریخـتن اب منــی به سـر و صـورت و تو دهــن دختــران میــذاری خودت نمیفهمــی با این کارهـــات چه گنــدی داری میزنی به ذهنیت پسرهای جـــامعه از دخــتران هموطن و ناموســشون حــالا برای ما مــدافع حـقــوق زنان و قربانیــان تــجـــــاوز شدی!!! خنده داره

سلام به شما کاربر گرامی

میبخشید که دارم دخالت میکنم . اسکلت حشری عزیز در مورد موضوعات زیادی تاپیک داره . از سوسک و مذهب بگیرید تا سکس و داستان و دارک وب . ایشون به هیچ وجه اهل خشونت و بدرفتاری علیه جنس مونث نیست .

اگه قرار باشه کسی با خوندن چند تا تاپیک متجاوز بشه ، خودش مشکل داره . کسی که بخواد تحریک بشه و تجاوز کنه ، از دیدن مرغ و کلاغ ماده هم حشری میشه .

پس به نظرم در مورد اسکلت عزیز کمی بی انصافی کردید و این دوست و کاربر عزیز و ارزشمند هیچ موقع دنبال سو رفتار با کسی نبوده .

با احترام به شما و سایر دوستان ? ? ? ? ?

جواب خوبی بود،کسی که بخواد با تاپیکای اسکلت عزیز یا هر کس دیگه ای،یعنی با چند تا عکس و متن به عناوین پورن متجاوز بشه قطعا!مشکل روانی داره!

اینجانب با اینکه در صنعت پورن دست به خیری تو این سایت دارم ولی هرزگاهی به سرم میزنه تاپیکا سکسی رو پاک کنم و تا الان دفعاتی هم اینکار کردم چون میدونم ممکنه انگیزه تجاوز ایجاد کنه…نمیگم همه قرار تاثیر بگیرن ولی تو جامعه مریض ایران و شرایط بعید نیس تکرار این صحنه ها و شق درد ها در صورتی که طرف نتونه یه پارتنر یا جنده درست حسابی گیر بیاره به تجاوز ختم بشه

چرا اخه این مردم اینجورین؟دم از فرهنگ چند هزار ساله و هوش سرشارشون میزنن…ولی کارا و رفتارشون؟نه فقط در زمینه اجتماعی…کلا در هر ضمینه ای…

0 ❤️

2017-07-21 19:02:32 +0430 +0430
نقل از: sisi-nazi
نقل از: earthless

نقل از: μaρaμo ...بیشترین بدی که داره اینه که فرد تجاوزگر از کارش لذت می بره و به همون اندازه فرد مفعول رنج می بره و دیدگاه ترسناکی نسبت به دنیا پیدا می کنه واقعا چه حیواناتی پیدا میشن

میخواستم چیزیو بگم که μaρaμo گفت، دمت جیز ? عرض کنم که درد فیزیکی ای که توی تجاوز هست، بعد از چند روز خوب میشه، ولی اون درد روحی و روانی که تا آخر عمر سایه ی تلخش رو روی شخص آسیب دیده حفظ میکنه، از کجا میاد؟ دقیقا همینیه که μaρaμo گفت. لحظه ای که نهایت درد کشیدن تو، میشه نهایت لذت یه شخص دیگه، به صورتی ذهنی جوری خورد میشی و جوری به یک نوع پوچی عمیقی میرسی که هیچ چیز نمیتونه از اون فضای تاریک خارجت کنه... وقتی که به خاطر ضعیف بودنت، از درد کشیدنت لذت ببرند، اینجاست که عمق تاریکی و زشتی دنیا رو درک میکنی... و بعدش دو حالت داره، یا تبدیل میشی به فیلسوف، یا تبدیل میشی به یک جنده...

مطلب بعدی اینکه تجاوز به احساسات آدما، دردش چیزی کمتر از تجاوز معمولی نیست و این از طرف هر دو جنس هم صورت میگیره مخصوصاً جنس مونث که دیگه الان توی این کار استاد شدند...

? ? ?

خیلی قشنگ توضیح دادی، نکات خیلی خوب داشت که به نظر من یکی از بهترین موشکافی درباره رنج این فاجعه است.

فقط منظورت از تجاوز به احساس آدم از ناحیه خانومها چیه؟ مثلا چه چیزهایی؟

عه! چه جالب که یه بارم شده با من موافقین شما! ? تجاوز به احساسات هم اگه بخوام توضیح بدم باید داستان زندگیمو واست تعریف کنم که مقدور نمی باشد!.. البته خودتون بهتر میدونین که یعنی چی…

0 ❤️

2017-07-22 07:11:39 +0430 +0430
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: sisi-nazi
نقل از: عاشق-نقره.ای

اسکلت عزیز ... اولا مرسی از تاپیک خوبت، جای خالیش واقعا مشخص بود ... من با مطالبی که درباره افراد پدوفیل گفتی موافقم ... خود منم یه شخص پدوفیل هستم و 15 سالگیم متوجه این قضیه شدم ... دست بر قضا همون زمانا بود که با دارک وب هم آشنا شدم و به شدت دنبال فیلمای پدوفیلی بودم که بیشتر از یکی، نتونستم ببینم ... زمانایی وجود داشت که تو شرایط این کار قرار گرفتم، اما ازونجایی که خودم قربانی این چیزا بودم و نمیتونستم تصور کنم اون بچه‌ی معصوم بعد عمل بیشرمانه من چه آینده ای میتونه در انتظارش باشه، حتی فکرشم به ذهن خودم راه ندادم ... اینارو گفتم تا بگم که لزوما گرایش جنسی عامل تجاوز نیست، وگرنه امثال من کم نیستن

عاشق نقره ای به شجاعتت آفرین میگم، و اینکه اذعان میکنی این تمایلات هیچ ربطی به انجام دادنش نداره. و خیلی خوشاینده که میگی این تمایل رو داری ولی به خاطر تبعاتش هرگز حاضر به انجامش حتی فکر کردن بهش نمیشی. این نشون میده انسانیت و وجدان ربطی به تمایلات آدم نداره ?

ممنون از جوابتون … البته روزی نبوده که از خودم متنفر نباشم

چرا باید ازخودت متنفر باشی؟تا الان که زندگی کسی رو به گند نکشیدی…فعلا که باید به خودت افتخار کنی که میتونی خودتو کنترل کنی و بلایی سر کسی نیاری…به خودت افتخار کن که برعکس خیلیا یکم شرف و وجدان برات مونده…

1 ❤️

2017-07-22 09:06:43 +0430 +0430
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: sisi-nazi
نقل از: عاشق-نقره.ای

اسکلت عزیز ... اولا مرسی از تاپیک خوبت، جای خالیش واقعا مشخص بود ... من با مطالبی که درباره افراد پدوفیل گفتی موافقم ... خود منم یه شخص پدوفیل هستم و 15 سالگیم متوجه این قضیه شدم ... دست بر قضا همون زمانا بود که با دارک وب هم آشنا شدم و به شدت دنبال فیلمای پدوفیلی بودم که بیشتر از یکی، نتونستم ببینم ... زمانایی وجود داشت که تو شرایط این کار قرار گرفتم، اما ازونجایی که خودم قربانی این چیزا بودم و نمیتونستم تصور کنم اون بچه‌ی معصوم بعد عمل بیشرمانه من چه آینده ای میتونه در انتظارش باشه، حتی فکرشم به ذهن خودم راه ندادم ... اینارو گفتم تا بگم که لزوما گرایش جنسی عامل تجاوز نیست، وگرنه امثال من کم نیستن

عاشق نقره ای به شجاعتت آفرین میگم، و اینکه اذعان میکنی این تمایلات هیچ ربطی به انجام دادنش نداره. و خیلی خوشاینده که میگی این تمایل رو داری ولی به خاطر تبعاتش هرگز حاضر به انجامش حتی فکر کردن بهش نمیشی. این نشون میده انسانیت و وجدان ربطی به تمایلات آدم نداره ?

ممنون از جوابتون … البته روزی نبوده که از خودم متنفر نباشم

چرا باید ازخودت متنفر باشی؟تا الان که زندگی کسی رو به گند نکشیدی…فعلا که باید به خودت افتخار کنی که میتونی خودتو کنترل کنی و بلایی سر کسی نیاری…به خودت افتخار کن که برعکس خیلیا یکم شرف و وجدان برات مونده…

بله، تا حالا زندگی کسی نابود نکردم … اما من جزو اون دسته از آدمایی هستم(از نظر گرایش) که خیلیاشون بدترین جنایاتو مرتکب شدن و نمونشه‌هاشو همه جا میشه دید

نیستی رفیق برادر…فقط پتانسیلشو داری که باشی…اینا خیلی فرق میکنن…

0 ❤️

2017-07-22 09:52:56 +0430 +0430
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: sisi-nazi
نقل از: عاشق-نقره.ای

اسکلت عزیز ... اولا مرسی از تاپیک خوبت، جای خالیش واقعا مشخص بود ... من با مطالبی که درباره افراد پدوفیل گفتی موافقم ... خود منم یه شخص پدوفیل هستم و 15 سالگیم متوجه این قضیه شدم ... دست بر قضا همون زمانا بود که با دارک وب هم آشنا شدم و به شدت دنبال فیلمای پدوفیلی بودم که بیشتر از یکی، نتونستم ببینم ... زمانایی وجود داشت که تو شرایط این کار قرار گرفتم، اما ازونجایی که خودم قربانی این چیزا بودم و نمیتونستم تصور کنم اون بچه‌ی معصوم بعد عمل بیشرمانه من چه آینده ای میتونه در انتظارش باشه، حتی فکرشم به ذهن خودم راه ندادم ... اینارو گفتم تا بگم که لزوما گرایش جنسی عامل تجاوز نیست، وگرنه امثال من کم نیستن

عاشق نقره ای به شجاعتت آفرین میگم، و اینکه اذعان میکنی این تمایلات هیچ ربطی به انجام دادنش نداره. و خیلی خوشاینده که میگی این تمایل رو داری ولی به خاطر تبعاتش هرگز حاضر به انجامش حتی فکر کردن بهش نمیشی. این نشون میده انسانیت و وجدان ربطی به تمایلات آدم نداره ?

ممنون از جوابتون … البته روزی نبوده که از خودم متنفر نباشم

چرا باید ازخودت متنفر باشی؟تا الان که زندگی کسی رو به گند نکشیدی…فعلا که باید به خودت افتخار کنی که میتونی خودتو کنترل کنی و بلایی سر کسی نیاری…به خودت افتخار کن که برعکس خیلیا یکم شرف و وجدان برات مونده…

بله، تا حالا زندگی کسی نابود نکردم … اما من جزو اون دسته از آدمایی هستم(از نظر گرایش) که خیلیاشون بدترین جنایاتو مرتکب شدن و نمونشه‌هاشو همه جا میشه دید

نیستی رفیق برادر…فقط پتانسیلشو داری که باشی…اینا خیلی فرق میکنن…

این پتانسیلی که گفتی تا ابد با من میمونه … عملا هیچ درمانی برای پدوفیلیا وجود نداره و تنها راه، آموزش کنترل کردن خود به افرادیه که این گرایشو دارن … در کل، وقتی یه نفر به یه طفل بیچاره ای تجاوز میکنه، اینو میدونم که گرایش اون شخص مثل گرایش منه و این به شدت منو عذاب میده

وقتی میگی درمانی برای تو و امثال تو وجود نداره خودت داری خودتو میندازی تو چاه…ضمنا!تا وقتی که غلط خاصی نکردی لازم نیست خودتو یه حیوون مثل یه متجاوز بدونی…

0 ❤️

2017-07-22 10:20:43 +0430 +0430
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: Deadlover1999
نقل از: عاشق-نقره.ای
نقل از: sisi-nazi
نقل از: عاشق-نقره.ای

اسکلت عزیز ... اولا مرسی از تاپیک خوبت، جای خالیش واقعا مشخص بود ... من با مطالبی که درباره افراد پدوفیل گفتی موافقم ... خود منم یه شخص پدوفیل هستم و 15 سالگیم متوجه این قضیه شدم ... دست بر قضا همون زمانا بود که با دارک وب هم آشنا شدم و به شدت دنبال فیلمای پدوفیلی بودم که بیشتر از یکی، نتونستم ببینم ... زمانایی وجود داشت که تو شرایط این کار قرار گرفتم، اما ازونجایی که خودم قربانی این چیزا بودم و نمیتونستم تصور کنم اون بچه‌ی معصوم بعد عمل بیشرمانه من چه آینده ای میتونه در انتظارش باشه، حتی فکرشم به ذهن خودم راه ندادم ... اینارو گفتم تا بگم که لزوما گرایش جنسی عامل تجاوز نیست، وگرنه امثال من کم نیستن

عاشق نقره ای به شجاعتت آفرین میگم، و اینکه اذعان میکنی این تمایلات هیچ ربطی به انجام دادنش نداره. و خیلی خوشاینده که میگی این تمایل رو داری ولی به خاطر تبعاتش هرگز حاضر به انجامش حتی فکر کردن بهش نمیشی. این نشون میده انسانیت و وجدان ربطی به تمایلات آدم نداره ?

ممنون از جوابتون ... البته روزی نبوده که از خودم متنفر نباشم

چرا باید ازخودت متنفر باشی؟تا الان که زندگی کسی رو به گند نکشیدی...فعلا که باید به خودت افتخار کنی که میتونی خودتو کنترل کنی و بلایی سر کسی نیاری...به خودت افتخار کن که برعکس خیلیا یکم شرف و وجدان برات مونده...

بله، تا حالا زندگی کسی نابود نکردم ... اما من جزو اون دسته از آدمایی هستم(از نظر گرایش) که خیلیاشون بدترین جنایاتو مرتکب شدن و نمونشه‌هاشو همه جا میشه دید

نیستی رفیق برادر...فقط پتانسیلشو داری که باشی...اینا خیلی فرق میکنن...

این پتانسیلی که گفتی تا ابد با من میمونه ... عملا هیچ درمانی برای پدوفیلیا وجود نداره و تنها راه، آموزش کنترل کردن خود به افرادیه که این گرایشو دارن ... در کل، وقتی یه نفر به یه طفل بیچاره ای تجاوز میکنه، اینو میدونم که گرایش اون شخص مثل گرایش منه و این به شدت منو عذاب میده

وقتی میگی درمانی برای تو و امثال تو وجود نداره خودت داری خودتو میندازی تو چاه...ضمنا!تا وقتی که غلط خاصی نکردی لازم نیست خودتو یه حیوون مثل یه متجاوز بدونی...

اینکه میگم درمانی وجود نداره یعنی رفتم دربارش تحقیق کردم ... خودمو متجاوز نمیدونم، در اصل خودمو جزو دسته‌ای میدونم که خیلی از افراد اون مجموعه متجاوزن و کل این مجموعه منفور جامعه است

میگم نره!میگه بدوش!..رفیق برادر!جزوشون نیستی!ملت از کسی که این حسو دارن بدشون نمیاد!چون خیلیاشون این حسو دارن!اونا از کسی که نمیتونه خودشو کنترل کنه و دست به جنایت میزنه متنفرن!تا وقتی کاری نکردی مجرم نیستی!این قانون کل دنیاس!تو که داری جلوش مقاومت میکنی!این خوبه!نفرتت از خودت هم واسه این که این حسو داری!مشکلت اینه که خودتو مجرم میدونی!

0 ❤️

2017-07-22 10:37:09 +0430 +0430
نقل از: μaρaμo یکی دیگه از بدی های تجاوز در کشور های سنتی و در حال توسعه مثل ایران اینه که خدمات مناسبی بعد از تجاوز در اختیار قربانی نیست . مثلا مشاور یا مدد کار اجتماعی خیلی کمه و یا اصلن نیست ولی تو جوامع توسعه یافته قربانی تحت مشاوره و درمان قرار می گیره و ازش حمایت می شه. اینجا نه تنها حمایت نمی شه بلکه طرد هم میشه و حتی ممکنه ادامه پیدا کنه این اتفاق واسش و یا باید خودکشی کنه یا باید محل زندگیشو عوض کنه ولی اگه فقیر باشه کلن نابود می شه اخه تو کشوری که خود دولتش و نظامش به مردمش تجاوز می کنه از خود مردم چه انتظاری دارید که بهم تجاوز نکنن. اخه تو کشوری که یکی از نزدیکان رهبرش و سیاستمدارانش به صد تا بچه تجاوز کرده چه انتظاری می ره اخه تو کشوری که مردمش پاکدامنی رو به بکارت می دونن قدرت رو تو پول و ثروت می دونن و دینشون هم برای ترساندن دشمنانش از هر کاری عبایی نداره چه انتظاری می ره

داداش داری زیادی درست میگی!..لایک…هر چی که باید میگفتی رو گفتی!

0 ❤️

2017-07-22 11:16:07 +0430 +0430

با سلام. من در مورد معنی ایه هایی که اینجا گفته شده یکم تحقیق کردم. لطفا معنیارو عوض نکنید و مطالبو کامل عنوان کنید. وقتی گفته میشه اسیرای جنگ حلال هستن معنیش این نیست که میشه بدون رضایت اونا باهاشون امیزش کرد. معنیش اینه که میشه باهاشون ازدواج کرد. مثلا کل دخترای محلمون واسه من حلالن و میتونم باهاشون ازدواج کنم ولی زن عموم و خالم واسه من حرامن و نمیتونم باهاشون ازدواج کنم. مفهومه؟؟؟؟؟؟؟

0 ❤️

2017-07-22 11:49:14 +0430 +0430

تایپیک جالب و مفیدی بود.منو یاد خاطره چند ماهه پیشم و بلایی که سر یکی از همین ملعونا که آوردم انداخت.یادش گرامی و روحش شاد و ماتحتش گلباران خخخ

0 ❤️

2017-07-22 12:30:09 +0430 +0430

عالیه تاپیکت مثل همیشه …
همه حرف ها رو زدی و حرفی اضافی برای گفتن نمیمونه

فقط خواستم تشکر کنم
لازم بود همچین تاپیکی در مورد تجاوز …

0 ❤️

2017-08-08 15:45:58 +0430 +0430

این ها از حیوان هم کمترند.پدر و مادر باید از سن خیلی کم به بچه ها نقاط حساسشون رو یاد بدن و اینکه اگر بهشون تجاوز شد خجالت نکشن و بگن که بهشون تجاوز شده

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «