تایید شق القمر توسط ناسا! (کذب محض)

1395/12/27

چن باری دیدم اینجا از «تأیید معجزه شق‌القمر توسط ناسا(NASA)» سخن به میان اومده.
جُدا از اینکه این مسله خودش به حد کافی مث یه جوک خنده‌دار هس (چون ناسا بعنوان یه مرکز پژوهشی علمی، اصن کاری به این خزعبلات خرافی دینی نداره که بخواد وختشو واسه اثبات یا ردشون تلف کنه)، عرض میشود که این ادعا نیز تا حدودی شبیه همون قضیه دروغین کشف بقایای انسانای غول‌آساس منتهی با اندکی تفاوت در عملکرد دودَره‌بازی مسلمونا که بهش خواهیم پرداخ.

البته نخست اشاره کوچیکی به خود ماجرای شق‌القمر (دونیم شدن ماه) میکنیم که پرسشی مهم این وسط مطرح است:

به نظر شما چطو میشود ماه به دو نیم تقسیم شود ولی به جز چن تا عرب شاشو توی عربستان، هیشکی دیگه رو کره زمین اینو ندیده باشه؟!
یادمه قبلنام این جوک تو فضای مجازی زیاد پخش میشد تا اینکه بلخره دس مؤمنین کذاب رو شد که چجوری طبق معمول؛ هیچ سند درست‌درمونی برا اثبات عقایدشون پیدا نکردنو نهایتن به ناچار در اوج حقارت با چنگ زدن به مراکز علمیِ کٌفار و صدالبته دسو پا کردنِ جعل و دروغ، سعی داشتن اراجیف کتاب مقدسشونو با شواهد علمی تطبیق بدن! (چیزی که هرگز اتفاق نخواهد افتاد)

آیا ناسا معجزه شق القمر را تایید کرده است؟

شاید مبنای شایعه مربوط است به سخنرانی حجت الاسلام بی‌آزار شیرازی ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی در نشست «شق‌القمر معجزه پیامبر اعظم (ص) با استناد به تحقیقات ناسا» که در “سلسله نشست‌های بخش دانشگاهی ‌پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم” ایراد شده است.

اما واقعیت چیست…

یکی از عکس های استفاده شده در این شایعات مربوط به گسل معروف “سن آندریاس” در امریکاست و ارتباطی با ماه ندارد.

یکی دیگر از عکس هایی که در این شایعه به آن استناد شده مربوط به شیاری در ماه است.

در توضیح این عکس آمده: “شیارهای روی ماه اولین بار ۲۰۰ سال پیش با یک تلسکوپ کوچک در سرتاسر این سیاره مشاهده شدند. در ادامه درمورد انواع شیارهای موجود بر روی ماه گفته شده. در پایان تشریح شده که از این شیارها توسط گروه آپولو۱۰ درسال۱۹۶۹ عکس‌برداری شده و دو ماه بعد توسط آپولو۱۱ تایید شده است”

نام علمی این شیار، “Ariadaeus Rille” است. برخلاف آنچه که گفته میشود، این شیار بصورت کمربندی دور تا دور ماه را فرا نگرفته، بلکه طول آن تنها ۳۰۰کیلومتر است (قطر ماه ۳,۴۷۶ کیلومتر است) و از پیدایش آن نیز میلیون‌ها سال میگذرد نه ۱۴۰۰ سال. و البته هیچگونه شیاری که سرتاسر ماه را فرا گرفته باشد، روی ماه وجود ندارد. همچنین در اسناد، تصاویر و گزارشات ناسا نیز اشاره ای به وجود چنین شیار یا دو نیم شدن ماه یا غیرطبیعی بودن شیار نشده.

صفحه شیار Ariadaeus Rille که ادعا میشود محل دو نیم شدن ماه است را ببینید:
این لینک

Ariadaeus Rille یکی از دهها شیار مستقیمی است که بر روی ماه وجود دارد. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این شیار و دیگر شیارهای «مستقیم» در ماه و مشاهده‌ی مشخصات و جایگاه آنها، «این صفحه در سایت ناسا» را ببینید.

بسیاری منبع این شایعه را دکتر پیدکوک رئیس حزب اسلامی بریتانیا می دانند که مدعی شده بود که در برنامه ای تلویزیونی فضانوردان ناسا در این مورد توضیحاتی داده‌اند.

این داستان به شدت مشهور شده عاقبت به ناسا رسید. یکی از دانشمندان “انستیتو تحقیقات ماه ناسا” به نام “Brad Bailey” در پاسخ به این شایعه گفته است:

براد بیلی: «پیشنهاد میکنم هرچیزی که در اینترنت می خوانید باور نکنید. تنها نوشته هایی قابل قبول هستند که منابع معتبر و علمی داشته باشند. هیچگونه شواهد علمی و گزارشی مبنی بر دو یا چند پاره شدن ماه و اتصال مجدد آن به هم در گذشته وجود ندارد.»
(ریفرنس)

منبع: gomaneh.com


604 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-03-17 18:27:57 +0330 +0330
نقل از: ahriman1921 اسلام دروغی بیش نیست ... دیشب رخ قشنگد در ماه دیده بودم گویی فضا نوردان در ماه ریده بودن ?

تو اول برو یادبگیر چطور کونتو بشوزی بعد اینجا ورندیات بگو

0 ❤️

2017-03-17 18:32:29 +0330 +0330
نقل از: ahriman1921
نقل از: Abdolla_malk
نقل از: ahriman1921 اسلام دروغی بیش نیست ... دیشب رخ قشنگد در ماه دیده بودم گویی فضا نوردان در ماه ریده بودن ?

تو اول برو یادبگیر چطور کونتو بشوزی بعد اینجا ورندیات بگو

عرب ملخ خور . جای تو اینجا نیست
برگرد به جهنم …

دیوث جقی

0 ❤️

2017-03-17 19:26:16 +0330 +0330
نقل از: ashkan_bahal12

1-ادبیات توهین آمیز آغاز کننده تاپیک صحیح نیست. 2-معجزه قراره چیزی باشه ان قدر واضح که هیچ کس نتونه زیر سوال ببردش مثل دو دو تا چهار تا. ایا شق القمر اونقدر واضحه که نمیشه زیرسوال بردش؟ 3-در منابع اسلامی اخبار مربوط به شق القمر گاها زیر سوال رفتن و بعضیی از علما اونا رو رد می کنن . گفته میشه اون ایه انشق القمر با توجه به ایات بعدی مربوط به روز قیامت میشه و بنا به رسم ادبیات عرب برای تاکید بیشتر فعل ماضی برای اون به کار رفته. تو خود قران هم بارها اومده که کفار از پیامبر معجزه خواستن. اما پیامبر یا با یه سری صحبتا جوابشونو می داده یا خود قران به عنوان معجزه معرفی شده نه شق القمر یا چیز دیگه. لینک منبع گذاشتم اما درج نمیشه. می تونید برای دیدن استدلال های علمای موافق و مخالف شق القمر که بعضی هاش شبیه استدلال های الان ما در این تاپیک هاست به ویکی فقه مراجعه کنید


تنها انتقادی رو که از این پست وارد میدونم همون گزینه1 هس. هرچن غیر از اون لفظ "شاشو" که برا اعراب هزاروچارصد سال پیش اسفاده شده، چندان واژه‌ی توهین آمیز دیگه‌ای موجود نیس. اگه به عقاید اسلامی "خزعبلات" یا "اراجیف" گفته میشه، حرفای بیراهی نیس. چون به راحتی قابل اثباته که اینا چرندیاتی بیش نیسن.
و درضم مخاطب این تاپیک اون دسه از مؤمنانی بودن که این شایعه‌ی مضحک رو بعنوان سندی بر تأیید معجزات اسلامی برشمرده بودن.
و اما معجزه... فرمودی که «معجزه قراره چیزی باشه ان قدر واضح که هیچ کس نتونه زیر سوال ببردش» و در ادامه "قرآن" رو جزو معجزات معرفی کردی. حال شما عایا کاملن مطمئنی که محتوای قرآن رو هیچ جوره نمیشه زیر سؤال برد؟؟؟

0 ❤️

2017-03-18 11:14:22 +0330 +0330

البته پيامبر عسلام بيشتر تو كارِ ٢ نيم كردنِ دشمنانش بوده تا ماه و اينچيزا

1 ❤️

2017-03-18 11:53:15 +0330 +0330

عزیزان قرآن خودش معجزات علمی زیاد دارد ونیازی به تایید ناسا ندارد. نمونه: سوره نمل آیه ۸۸: کوهها را میبینی و آنها را ساکن میپنداری در حالی که مانند ابر در حرکتند. این آفرینش خداوند است که همه چیز را متقن آفرید. او از کارهایی که شما انجام می دهید آگاه است. این آیه اشاره به حرکت وضعی و انتقالی زمین دارد. حرکتی معادل با ۲۰ کیلومتر در ثانیه و ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت. اما ما متوجه این حرکت نمیشویم. و کوهها نیز که متصل به زمینند دارای همین سرعت هم هستند. چون ما متوجه این حرکت نمیشویم، به همین دلیل قرآن به کنایه به حرکت ابرها اشاره دارد. چون ابرها در عین حرکت ساکن به نظر میرسند. قرآن در حالی این مطالب را بیان میکند که در آن عصر و تا همین ۴۰۰ سال پیش نظریه هیئت بطلمیوس بر جهان حکمرانی میکرد. که زمین مرکز عالم است و حرکتی ندارد.(نظریه پوست پیازی). و گالیله بیچاره چون میگفت زمین حرکت میکند در معرض خطر اعدام قرار داشت. خالق هستی چون خودش این عالم را خلق کرده در کتابش هم نمونه هایی را جهت هدایت مردم آورده. آن هم نمونه هایی در جهت هدف هدایت مردم به خوبی و نیکی. چون قرآن یک کتاب علمی صرف نیست. تمامی معجزات آن در جهت هدایت انسان به پرستش خداوند در چارچوب دین اسلام است. برای کسب اطلاعات بیشتر به کتاب پیام قرآن جلد هشتم از انتشارات دارالاکتاب اسلامیه مراجعه کنید.

در این‌جا ابتدا متذکر می‌شویم؛ وقوع انشقاق و شکاف در اجرام آسمانی از نظر اکتشافات علمی دانشمندان فلکى نه تنها محال نیست، بلکه بارها نمونه‌هاى آن مشاهده شده، هر چند در هر کدام عوامل خاصى مؤثر بوده است.
به تعبیر دیگر؛ کراراً در دستگاه منظومه شمسى و سایر کرات آسمانى انشقاق‌ها و انفجارهایى روى داده است که براى نمونه باید یادآور ‏شویم که تمام کُرات منظومه شمسى در آغاز جزء خورشید بوده است و بعداً از آن جدا شده، و هر یک در مدار خود به گردش در آمده است. این نظریه از سوى همه دانشمندان پذیرفته شده است. (البته درباره عامل این جدایى بین لاپلاس و دانشمندانی که بعد از او آمدند بحث و گفتگو است که؛ آیا عامل این جدایى «نیروى گریز از مرکز» در منطقه استوایى خورشید بوده یا وقوع جزر و مدهاى شدیدى در سطح خورشید بر اثر عبور یک ستاره عظیم از نزدیکى آن؟)

به هر حال مسئله انفجار و انشقاق در کُرات آسمانى امرى بی‌سابقه نیست، و هرگز از نظر علم محال نمی‌باشد تا گفته شود اعجاز به محال تعلق نمی‌گیرد.
اما در مورد وقوع انشقاق و شکاف و سپس التیام در کره ماه؛ می‌گوییم: بازگشت انشقاق به حالت معمولى بر اثر نیروى جاذبه‌اى که میان دو قطعه وجود دارد کاملاً امکان‌پذیر است. گرچه در هیئت قدیم که بر محور عقیده «بطلمیوس» و افلاک نُه‌گانه پوست پیازیش، دور می‌زد، چنان این افلاک بلورین به هم پیوسته بودند که خرق و التیام آنها از نظر جمعى محال بود، از این‌رو پیروان این عقیده هم معراج جسمانى را منکر بودند، و هم شق القمر را، چرا که موجب شکافته شدن و سپس التیام در افلاک بود، ولى امروز که فرضیه هیئت بطلمیوسى به دست افسانه‌ها و اسطوره‌هاى خیالى سپرده شده، و اثرى از آن افلاک نُه‌گانه باقى نمانده، زمینه‌اى براى این سخنان باقى نیست.

در پایان تذکر دو نکته نیز ضروری است:

  1. باید توجه داشت اثبات حقایق دین اسلام که به نوعی فرا طبیعی است، توسط علوم طبیعی کار آسانی نیست؛ به خصوص این‌که این علوم در جایی پیشرفت کردند که از حقایق دین اسلام دور بوده است.
  2. مسئله‌ای که از نظر عقلی امری ممکن و دلیلی بر محال بودن آن وجود ندارد و از نظر دلایل نقلی قطعی است نیازی به اثبات علمی آن نیست گرچه اثبات علمی آن برای اطمینان و تقویت ایمان مفید خواهد بود.
0 ❤️

2017-03-18 11:59:45 +0330 +0330

در ادامه باید متذکر بشم من در تاپیکی دیگر کلیپی از یک دانشمند ناسا رو آوردم که تایید میکرد که کره ماه عمرش به میلیو ها سال پیش نمیرسه و اینکه این شکاف رو شما بتونید ببینید و نتونید از اون تصمیم بگیرید که آیا امکان شق القمر بوده و یا نه مثل این میمونه که بگیم چطور ممکنه که دانشمندان با پیدا کردن تکه موی و استخوان یک فسیل به سایز و نوع و غذایی که میخورده و نحوه انقراض و ... پی میبرند!

در هر صورت ناسا سازمان بیگانه ای هست که در هر صورت در کشوری واقع شده که سعی نمیکنه باور های دینی رو تایید کنه بنابراین هیچ زمان منتظر این نیستیم که ناسا تاییده ای منتشر کنه بلکه بلعکس اگر سندی باشه توسط سازمانهای اطلاعاتی امریکا که بودجه ناسا رو تایین میکنند مسکوت میمونه تا جلوی انتشار دین مبین اسلام گرفته بشه!

اینها یک سری دو دو تا چهار تای ساده ذهنی هست که هر انسانی که ذره ای امکان پذیرش حقایق رو داشته باشه میتونه بهش پی ببره.

موفق باشید.

-1 ❤️

2017-03-21 13:56:47 +0330 +0330
نقل از: IKnowYou عزیزان قرآن خودش معجزات علمی زیاد دارد ونیازی به تایید ناسا ندارد. نمونه: سوره نمل آیه ۸۸: کوهها را میبینی و آنها را ساکن میپنداری در حالی که مانند ابر در حرکتند. این آفرینش خداوند است که همه چیز را متقن آفرید. او از کارهایی که شما انجام می دهید آگاه است. این آیه اشاره به حرکت وضعی و انتقالی زمین دارد. حرکتی معادل با ۲۰ کیلومتر در ثانیه و ۱۲۰۰ کیلومتر در ساعت. اما ما متوجه این حرکت نمیشویم. و کوهها نیز که متصل به زمینند دارای همین سرعت هم هستند. چون ما متوجه این حرکت نمیشویم، به همین دلیل قرآن به کنایه به حرکت ابرها اشاره دارد. چون ابرها در عین حرکت ساکن به نظر میرسند. قرآن در حالی این مطالب را بیان میکند که در آن عصر و تا همین ۴۰۰ سال پیش نظریه هیئت بطلمیوس بر جهان حکمرانی میکرد. که زمین مرکز عالم است و حرکتی ندارد.(نظریه پوست پیازی). و گالیله بیچاره چون میگفت زمین حرکت میکند در معرض خطر اعدام قرار داشت. خالق هستی چون خودش این عالم را خلق کرده در کتابش هم نمونه هایی را جهت هدایت مردم آورده. آن هم نمونه هایی در جهت هدف هدایت مردم به خوبی و نیکی. چون قرآن یک کتاب علمی صرف نیست. تمامی معجزات آن در جهت هدایت انسان به پرستش خداوند در چارچوب دین اسلام است. برای کسب اطلاعات بیشتر به کتاب پیام قرآن جلد هشتم از انتشارات دارالاکتاب اسلامیه مراجعه کنید.

در این‌جا ابتدا متذکر می‌شویم؛ وقوع انشقاق و شکاف در اجرام آسمانی از نظر اکتشافات علمی دانشمندان فلکى نه تنها محال نیست، بلکه بارها نمونه‌هاى آن مشاهده شده، هر چند در هر کدام عوامل خاصى مؤثر بوده است.
به تعبیر دیگر؛ کراراً در دستگاه منظومه شمسى و سایر کرات آسمانى انشقاق‌ها و انفجارهایى روى داده است که براى نمونه باید یادآور ‏شویم که تمام کُرات منظومه شمسى در آغاز جزء خورشید بوده است و بعداً از آن جدا شده، و هر یک در مدار خود به گردش در آمده است. این نظریه از سوى همه دانشمندان پذیرفته شده است. (البته درباره عامل این جدایى بین لاپلاس و دانشمندانی که بعد از او آمدند بحث و گفتگو است که؛ آیا عامل این جدایى «نیروى گریز از مرکز» در منطقه استوایى خورشید بوده یا وقوع جزر و مدهاى شدیدى در سطح خورشید بر اثر عبور یک ستاره عظیم از نزدیکى آن؟)

به هر حال مسئله انفجار و انشقاق در کُرات آسمانى امرى بی‌سابقه نیست، و هرگز از نظر علم محال نمی‌باشد تا گفته شود اعجاز به محال تعلق نمی‌گیرد.
اما در مورد وقوع انشقاق و شکاف و سپس التیام در کره ماه؛ می‌گوییم: بازگشت انشقاق به حالت معمولى بر اثر نیروى جاذبه‌اى که میان دو قطعه وجود دارد کاملاً امکان‌پذیر است. گرچه در هیئت قدیم که بر محور عقیده «بطلمیوس» و افلاک نُه‌گانه پوست پیازیش، دور می‌زد، چنان این افلاک بلورین به هم پیوسته بودند که خرق و التیام آنها از نظر جمعى محال بود، از این‌رو پیروان این عقیده هم معراج جسمانى را منکر بودند، و هم شق القمر را، چرا که موجب شکافته شدن و سپس التیام در افلاک بود، ولى امروز که فرضیه هیئت بطلمیوسى به دست افسانه‌ها و اسطوره‌هاى خیالى سپرده شده، و اثرى از آن افلاک نُه‌گانه باقى نمانده، زمینه‌اى براى این سخنان باقى نیست.

در پایان تذکر دو نکته نیز ضروری است:

  1. باید توجه داشت اثبات حقایق دین اسلام که به نوعی فرا طبیعی است، توسط علوم طبیعی کار آسانی نیست؛ به خصوص این‌که این علوم در جایی پیشرفت کردند که از حقایق دین اسلام دور بوده است.
  2. مسئله‌ای که از نظر عقلی امری ممکن و دلیلی بر محال بودن آن وجود ندارد و از نظر دلایل نقلی قطعی است نیازی به اثبات علمی آن نیست گرچه اثبات علمی آن برای اطمینان و تقویت ایمان مفید خواهد بود.


شمام اومدی طبق معمول اَبروشو درست کنی زدی کونشم پاره کردی که!
نخست اینکه کوهها خودشون در حرکت نیسن. اگه حرکت وضعی هس بطور کلی تموم زمین در حرکته که کوههام جزئی از خودشن. این منطق شما عین این میمونه که بگیم باربر ماشین در حرکته. حال‌اینکه باربر به طور ثابت سرجاش رو ماشین سوار شده فقط، این ماشینه که داره حرکت میکنه نه باربری که روش نصبه. لاقل یه آیه پیدا میکردی که گفته باشه «زمین (الارض) در حرکته» بلکه بتونی نظریه پوس‌پیازی رو از قول قرآن رد کنی. ولی بهرحال این مثالی که اوردی باعث شد یاد یکی از اشتباهات علمی قرآن بیفتم راجب همین «کوهها» که یجورایی سوتی داده:

نظریه قرآن: کوه‌ها، زمین را از لرزش بازمیدارند!
وَجَعَلْنَا فِي الْأَرْضِ رَوَاسِيَ أَنْ تَمِيدَ بِهِمْ وَجَعَلْنَا فِيهَا فِجَاجًا سُبُلًا لَعَلَّهُمْ يَهْتَدُونَ (و بر زمين كوه‌ها بيافريديم تا نلرزاندشان. و در آن راه‌هاى فراخ ساختيم، باشد كه راه خويش بيابند.)

آیه‌ای که در سوره‌هایی مث سوره انبیاء، آیه31 و سوره‌ی لقمان، آیه10 و سوره‌ی نحل، آیه15 عینن تکرار شده:

سوره‌ی نبا، آیه7:
وَالْجِبَالَ أَوْتَادًا
(و كوهها را ميخهايی)

هر دو آیه فوق سوتی فجیع محسوب میشن، چرا که:
1ـ کوها میخ نیسن. بلکه قشری از همین کره‌ی زمینن که فقط ارتفا گرفتن. یعنی قشنگ برعکسِ میخ!
2ـ فرورفتگیا و کوها نتیجه‌ی فعالیتای آتشفشانی و حرکات زمین هسن که به "کوه‌زایی" شهرت دارن و نخشی هم در تثبیت زمین ندارن، بلکه بدتر هر جا کوه باشه خطر زلزله نیز بیشتره! چرا که پوسه‌ی زمینی که ما روش قرار گرفتیم، از قطعات بزرگ صفه‌ای مجزا تشکیل شده که این صفحات مداوم در حرکتن و در محل تماس این پوسه‌ها، زمین‌لرزه و کوها و آتشفشانها بوجود میاد. و این کوها نماد بی ثباتی زمینن نه تثبیت کننده‌ی آن!

0 ❤️

2017-03-21 13:56:57 +0330 +0330
نقل از: IKnowYou

در ادامه باید متذکر بشم من در تاپیکی دیگر کلیپی از یک دانشمند ناسا رو آوردم که تایید میکرد که کره ماه عمرش به میلیو ها سال پیش نمیرسه و اینکه این شکاف رو شما بتونید ببینید و نتونید از اون تصمیم بگیرید که آیا امکان شق القمر بوده و یا نه مثل این میمونه که بگیم چطور ممکنه که دانشمندان با پیدا کردن تکه موی و استخوان یک فسیل به سایز و نوع و غذایی که میخورده و نحوه انقراض و ... پی میبرند!

در هر صورت ناسا سازمان بیگانه ای هست که در هر صورت در کشوری واقع شده که سعی نمیکنه باور های دینی رو تایید کنه بنابراین هیچ زمان منتظر این نیستیم که ناسا تاییده ای منتشر کنه بلکه بلعکس اگر سندی باشه توسط سازمانهای اطلاعاتی امریکا که بودجه ناسا رو تایین میکنند مسکوت میمونه تا جلوی انتشار دین مبین اسلام گرفته بشه!

اینها یک سری دو دو تا چهار تای ساده ذهنی هست که هر انسانی که ذره ای امکان پذیرش حقایق رو داشته باشه میتونه بهش پی ببره.

موفق باشید.


دوست گرامی شما به طرز خفنی دچار توهم توطئه شدی.
باور کن هیش‌کودوم از ادیان (از جمله اسلام) به تخم دانشمندای علم هم نیسن که بخوان حتا جدّی بگیرنشون. چه بسا تا همین الانش فت و فراوون اطلاعاتی یاف شده که تموم ادعاهای ادیان رو زیر سؤال میبره، جوری که با پیشرفت علم هرروز بیش از پیش خرافه‌های مضحک دینی یکی‌یکی مردود میشه.



0 ❤️

2017-03-21 14:11:59 +0330 +0330

شق القمر ،بیگ بنگ،روز وشب،زوج بودن و… دیگه این سناریوی مطرح شده از جانب مذهبیون خسته کننده شده :(

0 ❤️

2017-03-21 14:13:53 +0330 +0330
نقل از: unknown.boy95 شق القمر ،بیگ بنگ،روز وشب،زوج بودن و.... دیگه این سناریوی مطرح شده از جانب مذهبیون خسته کننده شده :(

یادمه یه مسلمونی هم یه جا گف استیون هاوکینگ همه‌ی نظریه‌هاشو از قرآن ورداشته دزدیده! ?
1 ❤️

2017-03-21 14:17:29 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: unknown.boy95 شق القمر ،بیگ بنگ،روز وشب،زوج بودن و.... دیگه این سناریوی مطرح شده از جانب مذهبیون خسته کننده شده :(

یادمه یه مسلمونی هم یه جا گف استیون هاوکینگ همه‌ی نظریه‌هاشو از قرآن ورداشته دزدیده! ?

🙄 🙄 🙄 🙄 تنهاچیزی که من دیدم این بوده که اول یک یا چند دانشمند دهن خودشونو سرویس می کنن تا به یه واقعیت علمی برسن بعد مذهبیون میرن کتاب مقدسشونو زیرو رو می کنن تا یه جمله رو بتونن به این واقعه ربط بدن

2 ❤️

2017-03-21 14:28:44 +0330 +0330
نقل از: unknown.boy95
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: unknown.boy95 شق القمر ،بیگ بنگ،روز وشب،زوج بودن و.... دیگه این سناریوی مطرح شده از جانب مذهبیون خسته کننده شده :(

یادمه یه مسلمونی هم یه جا گف استیون هاوکینگ همه‌ی نظریه‌هاشو از قرآن ورداشته دزدیده! ?

🙄 🙄 🙄 🙄 تنهاچیزی که من دیدم این بوده که اول یک یا چند دانشمند دهن خودشونو سرویس می کنن تا به یه واقعیت علمی برسن بعد مذهبیون میرن کتاب مقدسشونو زیرو رو می کنن تا یه جمله رو بتونن به این واقعه ربط بدن




0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «