مکافات کارگران جنسی در دوران کرونا

1399/09/20

↩️ بازیابی شده

کارگران جنسی (روسپی‌ها) درمورد سختی‌های زندگی‌شان در دوران گسترش ویروس کرونا سخن می‌گویند
از: Marisa Dellatto & Reuven Fenton
در: April 2, 2020

فروختن سکس در زمان قرنطینه به خاطر کرونا، جزو خدمات اساسی به شمار نمی‌آمد.
‘آنا’، زن خودفروشی که در بروکلین زندگی می‌کند، هنوز مشتریان دائمی‌اش را با وجود هشدار رعایت فاصله اجتماعی که به دلیل جلوگیری از گسترش COVID-19 همه جا پخش شده است ملاقات کرده و به آنها سرویس می‌دهد. اما میزان درآمد او ۸۰٪ نسبت به قبل کم‌تر شده است زیرا تعداد بیماران مبتلا به COVID-19 در سطح جهانی به ۸۵۷۰۰۰ نفر رسیده است.

او در مصاحبه‌اش گفته است:

«قبل از این که ویروس بیاید من روزی یک یا دو مشتری را ملاقات می‌کردم و بین 200 تا 300$ در روز درآمد داشتم»

حالا خانم آنا با هفته‌ای سیصد دلار زندگی می‌کند و روزهای پشت سر هم در خانه‌اش می‌نشیند بدون این که بداند چه کاری باید انجام دهد. او یک مهاجر روس ۳۵ساله است که حاضر نشد به خاطر حفظ حریم خصوصی‌اش نام کاملش را به ما بگوید. فرض کنیم که او نمی‌تواند شغلش را عوض کند و باید هزینه‌ی زندگی خود و دختر ۱۷ساله‌اش را هم بپردازد و برخلاف کارمندانی که از مشاغل رسمی اخراج می‌شوند —منظور کسانی که رسماً استخدام شده‌اند و مالیات می‌پردازند— او نمی‌تواند حقوق و مزایای ایام بیکاری دریافت کند.

آنا می‌گوید:

«چه راه دیگری وجود دارد؟ دزدی نخواهم کرد، کلاهبرداری نخواهم کرد، نمی‌توانم. دخترم به من احتیاج دارد و باید هزینه‌ی زندگی او را پرداخت کنم، باید به هر طریقی که می‌توانم از او حمایت کنم.»

او در آگهی‌هایش خودش را زنی مومشکی و خوش‌هیکل که در ماساژ دادن و فانتزی ارباب/برده مهارت دارد معرفی می‌کند. آگهی‌های او با نام مستعار در سایتهای کم‌بازدید سکسی مانند: “راهنمای شهر ایکس” و “مرکز خودفروشان” منتشر شده است.
کارگران جنسی مانند آنا در سرتاسر کشور مجبور هستند که هم زندگی خود را به خطر بی‌اندازند و هم سلامتی و امنیت عمومی را، تا بتوانند در دوران قرنطینه از بدن خود درآمدی کسب کنند.

برخی از ادارات محلی یا ملی مانند مجمع حمایت از کارگران جنسی، چند مجلس جمع‌آوری پول برای کارهای خیر [همون گلریزون خودمون!] را به صورت آنلاین برگزار کرده‌اند تا به کارگران جنسی که نان‌آور خانواده هستند کمک کنند تا در این شرایط قرنطینه دوام بیاورند اما در حال حاضر دورنمای آینده بسیار تاریک است.
پس از این که اداره بهداشت نیویورک یک نمودار گرافیکی را برای نشان دادن روش‌های انجام بی‌خطر سکس در دوران گسترش ویروس کرونا منتشر کرد، آنا دیگر مشتری‌های جدید قبول نکرد و خودش را به چهار یا پنج مشتری قدیمی و شناخته شده محدود کرده است.

«من هنوز دارم ریسک بزرگی می‌کنم ولی تا آنجا که می‌توانم در انجام سکس احتیاط میکنم، بعد از هر سکس با مشتری، دوش می‌گیرم و دهانم را با لیسترین [یک نوع دهانشویه] شستشو می‌دهم.»

در دوران COVID-19 سکس‌های من این طور آغاز می‌شود که از مشتری بپرسم حالش چطور است؟ آیا هر کدام از علائم ابتلا به کرونا را دارد؟
آنا برنامه سکس را با یک ماساژ مقدماتی آغاز می‌کند که هدف آن دست زدن به پوست مشتری است تا بفهمد آیا تب دارد؟ آیا می‌لرزد؟ آیا مداوم عرق می‌کند؟

آنا می‌گوید:

«صبر می‌کنم بینم آیا سرفه می‌کنند؟ عطسه می‌کنند؟ دقت می‌کنم آیا چشمانشان قرمز شده است؟»

وقتی که قسمت اصلی سکس آغاز می‌شود او به مشتریانش اجازه نمی‌دهد او را ببوسند، کاری که قبل از آمدن کرونا انجام دادنش مجاز بود.

«من مداوماً کف دستانم را ضدعفونی می‌کنم و کف دستان مشتری را نیز همینطور، همه چیز را هم بعد سکس با الکل ضدعفونی می‌کنم.»

او تلاش می‌کند استانداردهای مرکز کنترل بیماری‌ها و جلوگیری از آلودگی را رعایت کند. با این وجود او در هنگام سکس از دستکش و یا ماسک استفاده نمی‌کند. زیرا فکر می‌کند این کار عجیب غریب و غیرعادی است. آنا میگوید این کار باعث می‌شود که مشتری‌هایش بترسند و دیگر به سراغمش نیایند [یعنی فکر کنند کرونا گرفته است] هیچ مردی حاضر نیست 100$ بپردازد که با دستان دستکش پوشیده ماساژ داده شود.

هفته‌ی گذشته آنا برای این که بتواند شغل و درآمد ثابتی پیدا کند به یک بازار شغل در فلاشینگ رفت [جایی که مراکز مختلفی که جویای پرسنل هستند غرفه می‌گیرند. افراد جویای شغل به آنجا مراجعه کرده و فرم پر می‌کنند و مصاحبه می‌کنند تا صاحبان مشاغل بتوانند بهترین کارمندان ممکن را برای خود پیدا کنند در ضمن فلاشینگ نام محله‌ای در نیویورک نیز هست]. اما بازار شغل به دلیل ویروس کرونا اجازه‌ی باز شدن و فعالیت پیدا نکرد. آنا می‌گوید در حال حاضر فقط دارد سعی می‌کند دوام بیاورد. حقوق کارهای از راه دور [داخل منزل] نیز کمتر شده است.

برای نابود کردن یکی از قدیمی‌ترین شغل‌های جهان به چیزی بیشتر از گسترش عمومی بیماری نیاز است.

“خانم فرانسوی” لقب کاری یک خانم خودفروش بسیار سطح بالاست که خدمات همراه ارائه می‌دهد. [اسکورت سرویس یا خدمات همراه در اصل به مؤسساتی گفته می‌شود که دختران بسیار زیبا و تربیت شده را برای همراهی کردن شما در جشن‌ها و مراسم عمومی در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید تعدادی دختر زیبا را برای یک پارتی، یک روز خوشگذرانی روی کشتی‌های تفریحی یا هر چیز دیگری استخدام کنید ولی در محور زمان این سرویس مبدل به پوششی ظاهری برای ارائه‌ی خدمات خودفروشی شده است.] و در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند. او برای دوام آوردن در دوران کرونا و به دلیل عدم ثبات اقتصادی، برای به دست آوردن مشتری مجبور شده بود که قیمت خدمتش را پایین بیاورد. در حالی که قبل از شرایط فعلی او جزو گرانترین اسکورت‌های فعال در کشور آمریکا بود.

خانم فرانسوی می‌گوید:

«من تلاش می‌کردم به مشتریانی که در این شرایط بد هنوز از خدمات من استفاده می‌کردند امکانات و خدمات متنوعی را ارائه دهم. اما زندگی برای همه سخت شده است و این روزها همه مشکل مالی دارند.»

زمانی که ایالت کالیفرنیا به دلیل جلوگیری از گسترش کرونا ممنوعیت هر نوع تماس فیزیکی را اعلام کرد خانم فرانسوی تصمیم گرفت دیگر از ملاقات حضوری با مشتری‌هایش اجتناب کند. حالا او تلاش می‌کند با دادن خدمات به عنوان دختری که پشت وب‌کم‌های اینترنتی لخت می‌شود، صاحب درآمد شود اما این راه آسانی برای کسب درآمد نیست.

خانم فرانسوی ۲۹ساله می‌گوید:

«حتی نمی‌دانم از کجا باید شروع کنم. دارم سعی می‌کنم قیمت مناسبی برای خدماتم پیدا کنم. واقعاً کاری که انجام می‌دادم را دوست داشتم چون دوست داشتم با مردم از نزدیک تماس داشته باشم و سکس از راه دور و پشت دوربین چیزی نیست که به آن عادت داشته باشم»

دختر فرانسوی تایید کرد به این دلیل که قرار است برای اولین بار جلوی دوربین کارهای سکسی انجام دهد اندکی دستپاچه است

«این واقعاً حس عجیبی دارد اما واقعاٌ خوش‌شانس هستم که رئیس‌هایم 200$ در ساعت بابت سکس تصویری به من پول می‌دهند! زمانی که سکس واقعی می‌کردم قیمتم 800$ در ساعت بود. حالا باید کلی سکس تصویری انجام دهم که فقط بتوانم کرایه خانه‌ام را بپردازم.

به علاوه انجام سکس تصویری، خانم فرانسوی تصمیم گرفت برای در آمد بیشتر اکانتی را در سایت “فقط طرفداران” درست کند. یک سایت بسیار مشهور که بازدیدکنندگانش می‌توانند پول بدهند تا ویدئوهایی که او درست می‌کند و دیدنشان در محل کار مناسب نیست [سکسی است] را تماشا کنند. اما با درست کردن این ویدئوهای لختی او امنیت و حریم خصوصی خود را به خطر می‌اندازد.

«آنچه بیش از همه درمورد این شغل دوست داشتم این بود که می‌توانستم لیست مشتری‌هایم را خودم انتخاب کنم. خودم تصمیم می‌گرفتم با چه کسی بخوابم و برای خودم کار می‌کردم. قبل از ملاقات ابتدا عکس آنها را می‌دیدم و انتخاب می‌کردم و دوست داشتم تعدادی مشتری خوب ثابت [همیشگی] داشته باشم. اما با دوربین‌های اینترنتی چهره‌ام در همه جا نمایش داده می‌شود.»
یکی از دوستان خانم فرانسوی یکی از ویدئوهایی که او برای سایت "فقط طرفداران" درست کرده بود را از صفحه‌ی سایت برداشت و روی پورن‌هاب گذاشت جایی که همه می‌توانستند آن را ببیند. او این کار را بدون اجازه‌ی خانم فرانسوی انجام داد. به همین دلیل خانم فرانسوی تصمیم گرفت دیگر در هیچ کدام از ویدئوهایش چهره‌ی خود را نشان ندهد.
«این تصمیم واقعاً روی زندگی و شغلم تاثیر می‌گذارد. چون صورتم را نشان نمی‌دهم نمی‌توانم پول زیادی از مشتری ها بخواهم. کار به صورت آنلاین پول زیادی برای من در نمی‌آورد. حالا مجبورم برای ادامه زندگی‌ام از پس‌اندازم که برای جمع کردن آن بسیار زحمت کشیده‌ام استفاده کنم چون مجبورم اجاره خانه‌ام را بپردازم و این که بخواهی برای مشکلی که زمان پایان آن مشخص نیست [کرونا] بودجه در نظر بگیری برای مقدار خرج کردنت برنامه‌ریزی کنی اصلاً کار ساده‌ای نیست. این که نمی‌دانیم دقیقاً چه زمانی کرونا تمام خواهد شد استرس و تنش بیشتری در زندگی همه‌مان ایجاد می‌کند.»

بعضی از مشتری‌های ثابت خانم فرانسوی به قوانین قرنطینه لعنت فرستاده‌اند و با او تماس گرفته‌اند و درخواست ملاقات حضوری کرده‌اند. اما خانم فرانسوی حاضر به ریسک کردن روی سلامتی‌اش نیست.

«باید اعتراف کنم به خاطر پول وسوسه شده‌ام ولی دلم نمی‌خواهد دلیل و باعث بیمار شدن کسی باشم.»

اینکه با پول کمی که داریم زندگی مان را بگذرانیم ترسناک است اما باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود.

آقای ‘نیکس’ کارگر جنسی که در غرب نیویورک زندگی می‌کند به خاطر تهدید بیماری کرونا مجبور شده است خدمات حضوری‌اش را به خدمات اینترنتی از پشت دوربین (وب‌کم) تغییر دهد:

«در این روش من به همان اندازه از نظر سلامتی ایمن هستم که مشتری‌های من در ایمنی هستند.»

اقای نیکس ۲۸ساله که یک ترنس می‌باشد در مصاحبه‌اش با روزنامه‌ی “نیویورک پست” درمورد تصمیمش اینچنین می‌گوید:
«حتی اگر شما یک مشتری را فقط چند بار در سال ببینید چون از این که هر چند وقت یک بار به سفر می‌روند اطلاعی ندارید خطر ابتلا وجود دارد. عده‌ی زیادی از مشتریان من از نیویورک، میامی، لس‌آنجلس، سانفرانسیسکو و تمام شهرهایی که ویروس کرونا در آنها به صورت گسترده‌ای پخش شده می‌آیند و خدمات دادن از نزدیک به آنها ریسک بزرگی است. باید خدمات جنسی حضوری را تعطیل می‌کردم، حداقل در حال حاضر و تا زمان حل نشدن مشکل کرونا.»

قبل از این که تعداد کسانی که بر اثر کرونا مردند از ۴۲۰۰۰ نفر بگذرد. آقای نیکس که حاضر نشد اسم فامیلش را به ما بگوید ده مشتری ثابت همیشگی داشت که گهگاه به آنها سرویس می‌داد. این یک درآمد ثابت نبود، اما کمک خرجی بود برای هنرمندی که زندگی‌اش را از راه درآمد کمی که از هنرنمایی در رستوران‌ها [اجرای موسیقی] به دست می‌آورد می‌گذراند. بعد از پایان ساعت کار در رستوران او به همراه دیگران برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها مشترکا از یک اتومبیل برای رفتن به منزل استفاده می‌کردند که آن نیز با آمدن کرونا منتفی شد.

«به این دلیل [تعطیلی رستوران‌ها به دلیل کرونا] شرایط زندگی‌ام بسیار سخت شده است. سکس تصویری و کار هنری در حال حاضر تنها راههای درآمد من هستند… تا زمانی که شرایط تغییر کند.»

با وجود این که او برای فعالیت در پشت وبکم به صورت آنلاین تردید داشت اما حالا خوشحال است که COVID-19 او را مجبور کرد که روش زندگی‌اش را تغییر دهد:

«من از سکس تصویری آنلاین لذت می‌برم، احساس امنیت بیشتری می‌کنم، راحت‌تر هستم و احساس قدرت نیز می‌کنم. آرامش بیشتری هم دارم و از نقشی که بازی می‌کنم بسیار لذت می‌برم.»

حتی وقتی که جهان از کرونا خلاص شود و به حالت اولش برگردد او قصد دارد به این کار فعلی‌اش ادامه دهد و ادعا می‌کند که دیگر قصد ملاقات با مشتری‌ها به صورت حضوری را ندارد.

آقای نیکس از توییتر برای تبلیغ اکانت‌هایی که در سایتهای “فقط طرفداران” ، “ویدئوهای فراوان”، و “فقط برای طرفداران” دارد استفاده می‌کند او تمام کسانی را که قبلاً می‌شناخته را بلاک کرده تا نتوانند پست‌های جدید او را ببینند:

«اما بالاخره روزی خواهد رسید که کسی که قبلا مرا می شناخته پروفایل مرا خواهد دید و خواهد فهمید که من واقعا کی هستم.»

اقای نیکس به علاوه نگرانی‌هایی که برای حفظ حریم خصوصی‌اش دارد، با خستگی ناشی از کار نیز مواجه است.
«سروکار داشتن با هزاران نفر در اینترنت که شما هرگز قرار نیست با آنها ملاقات کنید و این که در آخر شب بدون فکر کردن به این مسائل به رختخواب بروید و خواب آرامی داشته باشید، تلاش ذهنی بزرگی را می‌طلبد.»

با وجود این که از نظر مالی نسبت به قبل شرایط او بدتر شده است آقای نیکس با سختی‌ها مبارزه کرده تا بتواند روزهای بهتر را ببیند. بر خلاف سکس حضوری که باعث احساس تنهایی درونی [جامعه‌گریزی] او شده بود، حالا او از طریق اینترنت دوستان دیگری در جامعه‌ی کارگران جنسی پیدا کرده است و با خوشحالی دارد برنامه‌ریزی می‌کند به محض اتمام ویروس کرونا و آزاد شدن مسافرت با آنها ملاقات کند.

«این اولین بار است که می‌خواهم از تجربه زندگی‌ام برای کمک به دیگران استفاده کنم منظورم فقط کارگران جنسی نیست درمورد ترنس‌هایی حرف می‌زنم که امکان مالی مراجعه به روانشناس و کمک گرفتن برای حل مشکلات زندگی ترنس‌ها را ندارند. با وجود این که خیلی ترسناک است که از نظر شغلی به سمتی حرکت کنیم که هیچ چیز از آینده‌ی کاری و میزان درآمدمان نمی‌دانیم و این که نمی‌دانیم در چهار یا شش ماه آینده شرایط کاریمان به چه صورت خواهد بود با این وجود نسبت به کاری که حالا دارم انجام می‌دهم احساس مثبتی دارم. در زندگی شما تلاش می‌کنید با امکاناتی که دارید هر کاری که لازم است را [برای دوام آوردن] انجام دهید.»


منبع:
https://nypost.com/2020/04/02/sex-workers-reveal-their-struggle-to-survive-the-coronavirus/

3600 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-10 18:28:49 +0330 +0330

اینکه با پول کمی که داریم زندگی مان را بگذرانیم ترسناک است اما باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود
جمله ی قشنگی بود :)
از کی باید تشکر کنم😑

4 ❤️

2020-12-10 18:36:59 +0330 +0330

↩ mistrs_l

mistrs_l: «اینکه با پول کمی که داریم زندگی مان را بگذرانیم ترسناک است اما باعث ایجاد اعتماد به نفس می‌شود»
جمله ی قشنگی بود :)
از کی باید تشکر کنم😑

یادم نی مترجمش کیست، گمونم شاهیکس دوباره!😁

2 ❤️

2020-12-10 18:41:13 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
عه؟😑دسش دردنکنه

1 ❤️

2020-12-10 22:15:39 +0330 +0330

کاش میشده یکبار برای همیشه در کل جهان سکس پولی و کارگری جنسی ممنوع و غیر قانونی اعلام میشد
چرا در رابطه ای که دو طرف لذت می برند فقط یک طرف قضیه هزینه ها رو پرداخته کنه
چرا افرادی که هیچ هنری ندارند و هیچ کاری بلد نیستن صرفن با بدنشون درامد کسب کنند اون هم دارمدی به مراتب بیشتر از افراد متخصص و زحمت کش
همینطور باندهای مافیایی قاچاق انسان به دلیل داشتن مشتری های فراوان تقویت و روز به روز گسترده تر بشوند ؟؟؟

1 ❤️

2020-12-11 12:59:02 +0330 +0330

↩ سید حسن پشم الله
نوش جونشون
ناراحتی چرا پول درمیارن و مفتی نمیان به تو بدن؟
نکنه میخوای مثل شوروی فقر و بدبختی و تقسیم کنی بین همه؟

0 ❤️

2020-12-11 23:34:32 +0330 +0330

↩ خوش_غیرت
متاسفانه اگر هم بخش بشه ملت باز هم میگن چرا نمیرن سر یک کار دیگه😑انگار خود طرف عقلش رو نداشته که بره دنبال یک کار دیگه و اصلا درک نمیکنن😐و اگر هم بخش بشه که نمیشه داخل یک سری وب سایتی مثل شهوانی و…پخش میشه که کسی اینترنت نگاه کردن رو ندارم در نتیجه کلا زیر ساختی مشکل داریم

1 ❤️

2020-12-13 23:57:05 +0330 +0330

کلا با کار‌شون زیاد حال نمیکنم ولی مشخصه که آسیب جدی میبینن با این ا‌وضاع

0 ❤️



تاپیک‌های داغ




تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «