معرفی شخصیت برت little brat

1403/04/09



یک کودک حاضر جواب که ترسی از نافرمانی ندارد را در نظر بگیرید. این کودک بالغ شده است و دوست دارد با شیطنت کردن، لوس شدن و نافرمانی توجه پارتنر خود را جلب کند. در دنیا سادومازوخیسم به او برت می‌گوییم. در مقاله معرفی شخصیت برت، با سبک زندگی و علایق یک برت از زبان لولا جین که خود یک ساب‌میسیو برت هست و همچنین نحوه رفتار با ساب‌میسیوهای برت از زبان مستر Baad آشنا می‌شوید

**1.اولین قانون در مورد برت‌ها: قوانین برای شکسته شدن هستند**
**2.برت کیست؟**
**3.انگیزه یک برت**
    توجه:
    اعتماد:
    اقتدار:
    قلاده:
    تنبیه:
    چالش: 
**4.برای رابطه با یک برت در مورد چه چیزهایی باید صحبت کنید؟**
    چطور باید احترام تو را به دست آورد؟ چه چیزی باعث میشه کسی احترام تو را از دست بده؟
    قبل از اینکه ساب‌میسیو کسی باشی، به چه چیزی نیاز داری؟
    دوست داری چطور نقد یا راهنمایی بشی؟
    با برت بازی دنبال چه چیزی از من میخواهی؟
**5.نظر لولا جین به عنوان یک برت با تجربه**
**6.چند توصیه به دامیننت‌ها برای کنترل برت**
    تنبیه‌های غیر فیزیکی



لولا جین به عنوان یک بِرَت (Brat یعنی بچه لوس) همه آنچه که لازم است در مورد برت‌ها بدانید را به شما می‌گوید.


اولین قانون در مورد برت‌ها: قوانین برای شکسته شدن هستند

برت‌ها یکی از گروه‌های جامعه بی‌دی‌اس‌ام هستند که پیچیده‌اند و کمتر درک شده‌اند. آشنایی ما با اصطلاح برت به طور معمول از رفتار یک کودک لوس می‌آید. به این ترتیب است که برت یک احساس منفی به خودش می‌گیرد. گرچه در سادومازوخیسم معنای برت متفاوت است و درک ما از یک برت در فضای کینکی چندان با حیوانات یا کودکان متفاوت نیست.
برت کیست؟

برت کسی است که از سرکشی، نافرمانی و حاضرجوابی جلوی پارتنرش لذت می‌برد. معمولا او با سرخوشی این کار را می‌کند. این رفتار ممکن است واکنش‌های متنوعی از طرف پارتنر به همراه داشته باشد. برت بودن ممکن است موقتی باشد یا حتی طولانی مدت. برای بعضی‌ها برت‌بازی صرفا در طول جلسه BDSM است، برای دیگران به عنوان بخشی از هویت آن‌ها تعریف می‌شود. اغلب اوقات برت‌ها ساب‌هایی هستند که هویت خودشان را برت می‌دانند، گرچه دامیننت‌ها هم می‌توانند در جای خودشان حسابی برت (لوس) باشند! در ضمن اصطلاح برت ربطی به جنسیت ندارد هرکسی می‌تواند برت باشد.

وقتی به یک برت دستور می‌دهید، به شما می‌خندند. به نحوه دستور دادن یا درخواست کردن شما گیر می‌دهند و به زبان ساده، او زیاد «نه» می‌گویند. این موارد مثال‌هایی از برت بودن هستند. اما هیچکدام از این رفتارها به نوبه خودشان برت نیستند، بلکه در یک چارچوب خاص طعم برت می‌گیرند. بسیاری از کینک‌ها ریشه‌های روانشناسانه دارند، در نتیجه درک انگیزه‌های پشت آنها می‌تواند به برقراری ارتباط بهتر با شخص مورد نظر مفید باشد.



انگیزه یک برت

درک یک برت وابسته به درک انگیزه‌های اوست. یک اشتباه عمومی در مورد برت‌ها وجود دارد، اینکه تمام برت‌ها تشنه تنبیه هستند یا آرزوی رام شدن است. این مورد ممکن است برای برخی درست باشد ولی قطعا برای همه درست نیست. برت به دلایل زیادی ممکن است لوس بازی در بیاورد یا آشوب به پا کند و فقط یکی از دلایل این می‌باشد که هوس تنبیه کرده است. برای درک برت باید انگیزه‌های او را درک کنید. این انگیزه او است که واکنش شما را تنظیم می‌کند و چه بخواهید رفتارش را تغییر دهید، چه بخواهید همین شکل را ادامه بدهید. کلید اصلی برای رابطه با یک برت اینجاست که کنارش باشید نه علیه او.
توجه:

بعضی برت‌ها توجه صد در صد می‌خواهند. آنها نیاز دارند آشوبی که به پا می‌کنند، زیبا دیده شود. ممکن است لازم باشد برای اصلاح رفتارشان خویشتن داری کنید یا توجه بیشتری به او بدهید.
اعتماد:

سرکشی کردن برت‌ها در بسیاری اوقات آزمایشی است که ببینند آیا لیاقت اعتمادشان را دارید؟ یا فقط وقتی مطیع هستند کنارشان می‌مانید؟ صبر، وفاداری، حضور مداوم مواردی ضروری برای به دست آوردن اعتماد یک برت است. اگر بتوانید رفتار برت را تحمل کنید و توجه و شخصیت خودتان را حفظ کنید، به احتمال زیاد از این مرحله عبور خواهید کرد.
اقتدار:

امتحان کردن میزان سلطه شما برای اینکه کمی قدرت برای خودش دست و پا کند هم انگیزه نوعی از برت‌هاست. قوانین سخت‌گیرانه را به هم می‌زنند و دلشان می‌خواهد حس کنند کنار شما هستند و نه پایین‌تر از شما! برای این نوع برت فضایی فراهم کنید که بتواند مقتدر باشد و «نه» بگوید تا راضی شود.
قلاده:

برخی برت‌ها ممکن است سرکشی کنند به این امید که رام شوند یا قلاده‌شان محکم‌تر شود. رام شدن برای هر برت ممکن است متفاوت باشد. به هر حال، بعضی‌هایشان ممکن است تا آخر گربه‌های خیابانی بمانند که در خانه‌ای گیر افتاده‌اند!
تنبیه:

وقتی تنبیه لذت‌بخش باشد باید اسمش را گذشت دردلذت! تمایل به تنبیه می‌تواند برای این برت انگیزه اصلی باشد، برای برت‌هایی که عاشق تنبیه هستند، حتما از قبل قوانین و تنبیه‌های متناظرشان را مشخص کنید.
چالش:

سرکشی کردن ممکن است اصلا به هدف خاصی نباشد بلکه خود چالش هدف باشد. این نوع احتمالا با برت اقتدارطلب رابطه‌ نزدیکی دارد. این چالش ممکن است ذهنی، زبانی یا فیزیکی باشد! این نوع برت ممکن است از یک چالش دایمی بر سر قدرت یا حتی جابه‌جایی موقت نقش‌ها لذت ببرد، شبیه آن چیزی که در بازی مبارزه بر سر قدرت می‌شود دید.

اگر برت به روشی که برای تشویق و تنبیه انتخاب کرده‌اید پاسخ مناسب نشان نمی‌دهد، احتمال روش شما اشتباه است!



برای رابطه با یک برت در مورد چه چیزهایی باید صحبت کنید؟

کلید اصلی هر نوع رابطه موفقی گفت و گو است. در مورد BDSM همین شرایط نیز وجود دارد و شما اگر می‌خواهید با یک برت وارد رابطه شوید باید سوالاتی برای شناخت بهتر او، بپرسید.
چطور باید احترام تو را به دست آورد؟ چه چیزی باعث میشه کسی احترام تو را از دست بده؟

دوست ندارید از قبل بدانید چطور می‌توانید مورد احترام کسی باشد؟ به جای دارت پرت کردن، از خودش بپرسید و با ارزش‌های او آشنا شوید. مخصوصا اگر اعتماد یکی از منابع انگیزش برت شما باشد، پرسیدن این سوال و درک پاسخ می‌توانند بسیار در اطاعت این برت از شما تاثیرگذار باشد.
قبل از اینکه ساب‌میسیو کسی باشی، به چه چیزی نیاز داری؟

اکثر برت‌ها همان اول کار مطیع کسی نمی‌شوند. اگر همان اول کار دستور بدهید به شما بگویند ارباب، به شما خواهند خندید. نشان بدهید که صبورید و حاضرید وقت بگذارید و شایستگی اطاعت آنها را دارید، چون اطاعت یک برت به آسانی به دست نخواهد آمد.
دوست داری چطور نقد یا راهنمایی بشی؟

اگر بخواهیم در یک کلمه برت را توصفی کنیم، آن «دقیق بودن» است. اگر برت باشید شاید بتوانید این نکته را بیرون از بی‌دی‌اس‌ام هم ببینید. آیا ترجیح می‌دهید دستورالعمل دقیق داشته باشید یا صرفا یک هدف برای شما مشخص کنند و کاری نداشته باشند چطور به آن می‌رسید؟ نقد و راهنمایی هر دو می‌توانند ابزار اعمال قدرت باشد، در نتیجه بهتر است برت خود را توجیه کنید و درک کنید که چطور می‌خواهید این قدرت را اعمال کنید.
با برت بازی دنبال چه چیزی از من میخواهی؟

نمی‌دانید انگیزه برت چیست و چطور باید واکنش نشان دهید؟ از او بپرسی! وقتی برت می‌گوید «مجبورم کن» آیا واقعا می‌خواهد مجبورش کنید یا دنبال این است که قدرت خودش را نشان بدهد؟
نظر لولا جین به عنوان یک برت با تجربه

در نهایت، برت‌ها به درد همه نمی‌خورند. ما برت‌ها مناسب سلیقه‌های خاصی هستیم و برای کسانی که از ما لذت می‌برند، لذت بخش و دلنشین هستیم.

چه کسی از یک برت لذت می‌برد؟ کسی که دنبال یک چیز تکراری نیست، می‌خواهد به چالش کشیده شود، صبور و ریزبین است و بدش نمی‌آید یک ساب‌میسیو بازیگوش داشته باشد. برت‌ها اغلب مثل پازل یا بازی شطرنج هستند، گاهی ممکن است به شما کلید را بدهند یا شما را راهنمایی کنند و گاهی هم هیچ کلید و راهنمایی کمکی به شما نخواهد کرد. در هر حال «من یک برت هستم و قوانین را نمی‌سازم، من قانون را می‌شکنم!»



چند توصیه به دامیننت‌ها برای کنترل برت

مستر BAAD: نسل جدیدی از کسانی که به سبک بی‌‌دی‌اس‌‌ام زندگی می‌کنند به بلوغ رسیده‌اند، اگر به دغدغه‌های آنها توجه نکنیم از مرحله پرت خواهیم بود. من شرایط خاصی دارم و می‌توانم به سوالات بیست‌ساله‌ها جواب بدهم، چون ساب من که با من زندگی می‌کند، متولد سال ۲۰۰۰ هزار به بعد (نسل زد) است. اگرچه از تعمیم متنفرم، ولی باید پذیرفت احتمال برخورد با برت‌ها میان کسانی که تازه وارد این سبک زندگی شده‌اند بیشتر است تا بین باتجربه‌ترها، در واقع منظورم ساب‌ها و دام‌هایی است که سن بیشتری دارند. یک سوال از من پرسیده شده که می‌تواند به شما هم در مواجهه با برت‌ها کمک کند.

سوال این است:

من یک خانم دامیننت جوانم و برده‌ام درست رفتار نمی‌کند. به نظرم دلش می‌خواهد برده خوبی باشد، ولی نمی‌دانم چطور مجبورش کنم اطاعت کند. من رو راهنمایی کنید!

بدون داشتن اطلاعات کامل جواب دادن به چنین سوالی سخت است. ولی این واقعیت که شما به این فرد می‌گویید برده خودتان، نشان می‌دهد که می‌خواهید از شما اطاعت کند، مشکل از همینجا شروع می‌شود.

به نظرم اگر بگوییم برده شما «برت» است از اصطلاح درستی استفاده کرده‌ایم. من اینطور فهمیده‌ام که در کل دو جور برت وجود دارد. اولین نوع برت کلا هیچ علاقه‌ای به درست رفتار کردن یا به قول معروف «تربیت شدن» ندارد. تغییرات رفتاری از ذهن چنین برتی بی‌نهایت دورند. آن چیزی که این برت را تحریک می‌کند نافرمانی و تنبیه است. برای این برت «تنبیه» اصلا عامل بازدارنده نیست، بلکه جایزه است. از آنجا که تنبیه برای این برت جایزه است، هر بار که تنبیهش می‌کنید در واقع رفتارش را تشویق کرده‌اید و او دقیقا همین را می‌خواهد.


اگر برده شما چنین برتی است، و هر دو از این بازی لذت می‌برید، خب چه بهتر، لذتش را ببرید. این نوع برت احتمالا تا وقتی دلش تنبیه نخواهد سرکشی نخواهد کرد. وقتی این شکل از رابطه به عنوان وجه اصلی رابطه بی‌دی‌اس‌امی شما تثبیت شود، دیگر شاید نتوانید تغییرش دهید. اما چرا تغییر؟ هر دو دارید لذت می‌برید. «تو پسر بدی بودی و باید اسپنک شی!» این یکی از محبوب‌ترین بازیهای بی‌دی‌اس‌امی است.

اما اگر می‌خواهید یک برده مطیع و رام داشته باشید، الگوی بالا برای شما راهگشا نخواهد بود. چون نه فقط به برده انگیزه‌ای برای نافرمانی می‌دهد، بلکه بهانه هم دست دامیننت می‌دهد تا فورا صحنه اسپنکینگ برپا کند. با خودتان صادق باشید. اگر از این وضعیت لذت نمی‌برید و می‌خواهید برت نوع اول خودتان را تربیت کنید، این الگو را باید در نطفه خفه کنید.
تنبیه‌های غیر فیزیکی

برایش توضیح دهید که سرکشی لزوما منجر به اسپنک نمی‌شود. تنبیه‌های جدیدی اختراع کنید که ساب‌میسیو شما واقعا از آن بیزار باشد. مثلا یک هفته از تلویزیون محرومش کنید. اجازه ندهید پورن ببیند. (خب این هم تنبیه خلاقانه‌ای است!) اگر از اسپنک شدن با کفگیر متنفر است با کفگیر اسپنکش کنید. به طور خلاصه: گزینه لذت را از سرکشی او حذف کنید. نباید فکر کند سرکشی برایش لذت به همراه خواهد داشت.

کلید این است که تنبیه را از لذت جدا کنید. در ضمن برده شما باید یاد بگیرد راه‌های دیگری هم برای رسیدن به اسپنک مورد نظرش به جز سرکشی هست، مثلا اجازه بدهید خودش تقاضای اسپنک کند. وقتی اسلیو برت شما بفهمد که مجبور نیست سرکشی کند تا به تنبیه لذیذ مورد نظرش برسد، شما مهمترین انگیزه برای سرکشی را حذف کرده‌اید. حتی می‌توانید گاهی «برت» را به شکل یک بازی رول پلی اجرا کنید، ولی اینبار هر دو می‌دانید مشغول رول پلی هستید و ساب شما باید در بقیه لحظات کاملا مطیع باشد.


نوع دوم برت نافرمانی و سرکشی می‌کند چون درست تربیت نشده است و یا اینکه در ساب بودن تازه کار است، باید تجربه کسب کند. اگر برده شما شامل این مورد می‌شود، تربیتش بسیار ساده‌تر خواهد بود. در این حالت «لذت برت بودن» دیگر بخشی از رابطه نیست، بلکه در این وضعیت برت اصلا دلش نمی‌خواهد، برت باشد. او در واقع دارد تقاضای کمک می‌کند.

من معمولا یک سری قوانین دقیق معین می‌کنم. روی مواردی که الان او سرکشی می‌کند تاکید می‌کنم. خیلی از ساب‌ها دوست دارند دقیقا بدانند از آن‌ها چه انتظاری می‌رود، نه یک انتظار مبهم که باید مطیع باشند. بعد باید برای آن‌ها توضیح داد که شکستن این قوانین چه تنبیه‌هایی به دنبال خواهد داشت. تنبیه باید چیزی باشد که او حقیقتا از آن بترسد. از بستن چستیتی تا مکیدن پستانک در یک مکان عمومی! تنبیه باید قاطع باشد و از قبل مشخص باشد، به هیچ وجه اجازه ندهید خطایی بدون تنبیه بماند.

وقتی برده سریع و قاطعانه تنبیه شود، بعید است دوباره آن قانون را بشکند. قاطع بودن قوانین و واضح بودن قوانین مبنای هر نوعی از تربیت است. اگر به این ترتیب با برت خود روبرو شوید، به زودی به جای برت یک برده مطیع و فرمانبر خواهید داشت.




2150 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-06-29 22:36:44 +0330 +0330

اگه داستانمو خوندین حدس بزنین ملانی کدوم عکسه

0 ❤️

2024-06-29 22:41:43 +0330 +0330

خیلی سخت شد که … باید فکر کنم کل تاپیک های این مورد رو بخونم… (در این حوزه)

1 ❤️

2024-06-29 23:47:26 +0330 +0330

فارغ از این که به BDSM علاقه ندارم باید بگم که مطلب جالبی بود
یه نکته جالب این که چند وقت پیش هم Charli XCX که یه خواننده و دختر Outlawست یه آلبوم داد به اسم brat. می‌خواستم آلبومش رو معرفی کنم.

2 ❤️

2024-06-30 00:00:15 +0330 +0330

مدیونی فک کنی فقط عکسا نگا کردم.

0 ❤️

2024-06-30 00:24:14 +0330 +0330

↩ Hangover031
😂😂😂 هیزی نکنی رو لیلتم

0 ❤️

2024-06-30 00:24:58 +0330 +0330

↩ IamSheida
میشه بگی از کدوم بخشش خوشت نمیاد . خیلی جذابه ک

0 ❤️

2024-06-30 00:25:15 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
چرا ؟

1 ❤️

2024-06-30 00:26:20 +0330 +0330

↩ slash110
یه نفر نیس چند نفرن

0 ❤️

2024-06-30 00:37:58 +0330 +0330

کسی لیتل داره یا این ک لیتل باشه ؟

0 ❤️

2024-06-30 00:50:40 +0330 +0330

↩ slash110
داشته باشمم رو نمیکنم ولی دیگه لیتل مال گذشته یه و لذت خاصی نمیدن!

0 ❤️

2024-06-30 00:52:12 +0330 +0330

↩ slash110
من سکس رو یه عشق بازی جذاب می‌دونم. انقدر سکس رومانتیک وانیلی برای من جذاب هست که واقعا هیچوقت ازش خسته نشدم. حسی رو به شما میده که قطعا هیچ سکس دیگه‌ای نمیده. آدمی نیستم که همه جا انقدر قاطعانه صحبت کنم اما اینجا می‌گم قطعا…

BDSM برای من یه فرم غیرعادیه. از اونجایی که ذات و اخلاق خاص خودم رو دارم هیچوقت از این که یکی رو Sub یا Dom ببینم لذت نبردم. با این که غریزه جنسی و لذتی که من از سکس می‌برم و به پارتنرم میدم حد نداره، اما واقعا لذت این کار برای من نزدیک به صفره.

البته من شکل خیلی خیلی خاصی از اکسسوری‌های BDSM رو دوست دارم که برندهای خاص لباس زیر طراحی می‌کنن و دیزاین متفاوت و ظرافت و زیبایی دارن و مثل اکثر وسایلی که معمولا برای BDSM می‌بینید چیپ و ارزون نیستن.
می‌تونم صحبت بیشتری کنم اما فکر می‌کنم کافیه.

1 ❤️

2024-06-30 01:06:22 +0330 +0330

↩ mr totoro
مرسی از نطرت

0 ❤️

2024-06-30 01:09:22 +0330 +0330

↩ IamSheida
برعکس تو من اصلا نمیتونم با لین مدل سکس ارتباط بگیرم . البته خانوما روحیاتشون اون مدلی میپسنده

1 ❤️

2024-06-30 02:53:11 +0330 +0330

💜💜💜💜

0 ❤️

2024-06-30 09:49:43 +0330 +0330

↩ slash110
این نوع روابط ، منظورم BDSM، واقعا هنوز با اشتباهات و برداشت های خاص انجام میشه به نظرم (چه در داخل چه خارج کشور) و خب هنوز باید روش کار بشه… سختته فکر کنم

0 ❤️

2024-06-30 22:16:15 +0330 +0330

💜💜💜

0 ❤️






‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «