چگونه می توان پستان های زیبایی داشت؟

1397/05/22



طبق آمار، بسیاری از زنان دنیا از شکل و اندازه پستان های خود راضی نیستند. دلیل این امر تهاجم همه جانبه تصاویر رسانه ای است که با غالب کردن پستان های عمل شده به جای پستان های طبیعی، تلاش می کنند نشان دهند که پستان های طبیعی نباید بزرگ، کوچک، آویزان، نامتقارن یا دارای هاله یا نوک بزرگ باشند.واقعیت خلاف این است. پستان از اعضایی است که می تواند هر شکل و هر جنسی داشته باشد…

در حقیقت دو پستان یک انسان، تقریبا هیچ وقت با یکدیگر مشابه نیستند. در عین حال اندازه های پستان هم در افراد مختلف بسیار متفاوت است. بر اساس تحقیقات Journal For Sex Reserch (شماره ۲۴ صص۱۷۷-۱۸۳) تقریبا ۶۰% زنان پستان هایی با سایزهای A یا B دارند (نسبتا کوچک).

متاسفانه در جامعه جهانی ( و در ایران بدتر )، نوجوانان تقریبا هیچ گاه با شکل واقعی پستان ها آشنا نمی شوند و در نتیجه مردها تصوری نادرست از آن دارند و بنا به آمار سالانه حدود ربع میلیون زن (فقط در آمریکا) پستان های خود را جراحی می کنند تا “درست” شوند.

در چنین جامعه‌ای، الگوی زیبایی برای مردها آفرودیت نیست بلکه هنرپیشگان هالیود است. مردها در چنین جامعه ای حق ندارند بدانند که سینه های بزرگ تقریبا در همه حرکات زنان (از سکس گرفته تا راه رفتن و خوابیدن) مشکل ساز است و به همین دلیل نسبت عمل کوچک کردن پستان در زنانی با سینه های بزرگ بیشتر از نسبت عمل بزرگ کردن پستان در زنان با پستان های کوچک است.

اصولاً پستانهای زن را نمی توان جزئی از اندام جنسی او به شمار آورد. مهمترین نقش آنها در شیردهی است ولی از طرفی نمی توان نقش بسزای پستانها در تحریکات جنسی و لذت شهوانی را نادیده گرفت. فرایند ظهور و رشد سینه های زن در دوره بلوغ جنسی اش رخ می دهد و این رشد توسط هورمونهای جنسی از جمله استروژن و پروژسترون کنترل می شود.

ساختار پستانها



غدد پستانی بجز دوران بارداری و شیردهی در یک مرحله غیر فعال به سر می برند. ساختار اصلی پستان ها بافت چربی و همینطور بافت کشی متشکل از رشته های الاستیک می باشد. هر پستان از ۲۰-۱۵ بخش به نام «لوب» تشکیل شده است که مانند گلبرگهای گل مینا در کنار هم قرار دارند. هرلوب پستان بنوبه خود از لوبولهای کوچکتر و در نهایت هزاران لوبول ریز تشکیل یافته است که در آنها شیر تولید می شود. در بین این اجزا شیارهایی به نام مجرا وجود دارد که به مرکز نوک پستان در ناحیه تیره پوست که «آراُلا» نام دارد منتهی می شود. فضای باقیمانده میان مجراها و لوبولهای پستان را چربی پر می کند.

هر کدام از این غدد مولد در سطح رویی قفسه سینه و در بالای ماهیچه پکتورالیس قرار دارند. زمان حاملگی حجم اجزای خوشه مانند داخل لوبها افزایش یافته و طی دوره تولید شیر، سلولها مواد تشکیل دهنده شیر از جمله پروتئین و چربی تولید می کنند. این سلولها همچنین به هنگام شیردهی منقبض شده و باعث خروج آن از پستانها می شوند.

داخل پستانها هیچ ماهیچه ای وجود ندارد، بلکه ماهیچه «پکتورالیس» درست زیر آنها قرار گرفته و دنده ها را می پوشاند. علاوه بر بافت چربی و فیبرهای الاستیک می توان به رگهای خونی و همچنین رگهای لنفاوی در سینه اشاره نمود. رگهای لنفاوی در مسیر خود به اجزای لوبیا مانندی بنام غدد لنفاوی که معمولاً زیر بغل، کشاله رانها و دیگر نواحی بدن یافت می شوند، می پیوندند.

شکل ویژه پستانها و جایگاه مخصوصشان از طریق رباطهای خاصی که بافت پستانها را در بر گرفته و آنها را حفاظت می کنند تعیین می شود. این رشته ها که به «رباطهای کوپر» معروفند در دوره حاملگی و نیز کهولت شل و یا کشیده می شوند و موجبات آویزان شدن پستان را فراهم می آورند.

هورمونهای جنسی در رشد و تکامل پستان ها در دوره بلوغ و تولید شیر از اهمیت بسزایی برخوردارند. استروژن در رشد و نمو غدد و مجاری پستان نقش داشته و پروژسترون محرک اصلی تغییر و تکامل سلولهای سازنده شیر در پستان می باشد.

از دیگر هورمونهای موثر می توان به پرولاکتین اشاره کرد که از قسمت پیشین غده هیپوفیز ترشح شده و عامل محرک تولید شیر می باشد. در پاسخ به محرک مکش نوزاد، اکسیتوسین (مترشح در هیپوفیز پسین) به نوبه خود موجب خروج شیر از پستان مادر می شود.

اصولاً تحریکات هورمونی موجب رشد مجاری و بافت آلویولار و همچنین بافت چربی و در نتیجه افزایش حجم پستان می شود. نوک پستانها و ناحیه اطراف آن نیز بزرگتر شده و به لمس و تحریکات خارجی حساس می شوند. در دوران عادت ماهانه زنان، پستانها تحت تاثیر هورمونهای جنسی دچار تغییرات خاصی می شوند که در هر شخص به گونه ای متفاوت بروز می کند. از جمله این تغییرات می توان به افزایش حجم، ورم و نیز درد خفیفی در آنها اشاره نمود.

این علائم معمولاً پس از چند روز اول پریود ناپدید می شوند. در دوره بارداری سایز پستانها بنا بر تاثیر هورمون پروژسترون بطور چشمگیری افزایش می یابد. نوک پستانها و نواحی پیرامونشان نیز بزرگتر شده و دارای رنگ دانه های بیشتری می شوند. این مکانیزم چربی پستانها را جایگزین کرده و آنها را برای تولید شیر در مرحله نهایی حاملگی آماده می سازد. درست پس از زایمان، شیر در پستانها ساخته می شود. بعد از اتمام دوره شیردهی پستانها به حالت دوران شروع حاملگی بر می گردند. در دوره پس از یائسگی نیز گرچه ممکن است شکل پستانها زیاد تغییر نکند، اما قسمت عمده ساختار مخصوص تولید شیر با چربی جایگزین می شود. در هر صورت گفتنی است پستانهای زن تنها در دوره حاملگی او شکل قطعی و نهایی خود را می گیرند.

با توجه به این که هدف اصلی از وجود پستانها نقش مهم آنها در ساختن شیر برای شیردهی می باشد، اما این دوران تنها دوره مختصری از زندگی زن را تشکیل می دهد و با نقش زیبایی شناختی پستانها در کیفیت زندگی اش به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

از آنجا که پستان های زن نشان اصلی مونث بودن اوست، رضایت او از فرمشان در هویت و ابراز وجود او از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. مراقبت و توجه لازمه به پستان ها بخشی از سلامتی و زیبایی یک زن است که در بهبود روحیه اش موثر می باشد.

**با مُد روز چه می توان کرد؟ **
زمانی سینه های بزرگ و زمانی سینه های کوچک مد می شود. بنابراین زیبایی پستان لزوماً در اندازه آنها نیست. سینه ها می توانند به شکل سیب و یا گلابی باشند. زیبایی سینه های یک زن در چگونگی بها دادن او به آنهاست. هر فرم سینه ای زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و صد البته در نظر نظاره گر آن زیباست.

چگونه به حفظ زیبایی و طراوت سینه ها بپردازیم؟
یک توازن مناسب هورمونی لازمه داشتن پستانهایی زیبا، سفت و باطراوت می باشد. این بالانس هورمونی که از هیپو تالاموس –منطقه عصبی واقع در مغز–کنترل می شود، مطابق با وضعیت روحی زن تغییر می یابد. و به همین خاطر داشتن روحیه ای شاد، خوش بین و متوازن زمینه سینه هایی سفت و زیباست.

در شرایط خاصی شاید بتوان فرم و اندازه پستان ها را با یک عمل جراحی تغییر داد، ولی با مراعات قوانین ساده و مختصر بهداشتی و عدم سهل انگاری حداقل می توان از شل و آویزان شدن آنها جلوگیری نمود.

آیا قرار دادن پستانها در معرض آفتاب مضر است؟
به نظر می رسد که نور خورشید باعث سرطان سینه نمی شود؛ با این وجود بهتر است به دلیل پوست بسیار حساس و آسیب پذیر پستانها آنها را تا حد ممکن از تابش نور شدید آفتاب پوشانید. نور آفتاب تاثیر مخربی روی بافت پیوندی و فیبرهای الاستیک پستان ها داشته و موجب پیری زودرس آنها می شود. بنابراین همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب پستانها را با لوشن ضد آفتاب بپوشانید.

آیا حجم سینه ها با دیگر تغییر و تحولات بدن فرق می کند؟
با افزایش وزن، بافت چربی موجود در پستانها و در نتیجه حجمشان افزوده می شود. در مقابل با کاهش وزن بافت پیوندی و الاستیک نامتغیر باقی مانده و بافت چربی کاهش می یابد. از آنجایی که تغییر وزن موجب نابودی رشته های الاستیک و شل شدن پوست پستان می شوند، بهتر است از تغییرات رادیکالی وزن جلوگیری نمود.

یکی از پیامد های حاملگی افزایش حجم پستانهاست. اصولاً پس از خاتمه دوران شیردهی که پستانها به حالت اولیه خود باز می گردند، کمی جمع و چروکیده می شوند. مکمل های استروژن و پروژسترون، دارو، اختلالات هورمونی، یائسگی و در نهایت کهولت نیز هر کدام به نحوی موجب تغییرات عدیده در حجم پستان ها می شوند. با بالارفتن سن پوست نازکتر شده و هورمونها در بدن افزایش می یابند که به نوبه خود باعث جمع شدن لوبولهای پستان می شود. اما نگران نباشید یک روش طبیعی برای حفظ طراوت و شادابی پستانها وجود دارد آن هم : آمیزش جنسی مداوم در طول زندگی

سوتین، لازمه پستانهای بزرگ!
وزن زیاد سینه ها طی مدت طولانی موجب آویزان شدن آنها می شود. استفاده از سوتین باعث حفظ الاستیسیتی یا حالت کشسان پوست می شود. به هر حال بدون در نظر گرفتن سایز پستانها پوشیدن سوتین به هنگام ورزشهایی از قبیل دو و دیگر فعالیتهای پرشی توصیه می شود. زنان حامله و شیرده نیز می بایستی از سینه بند استفاده کنند، اما هنگام شنا لزومی به داشتن آن نیست.بنابر ساختار پستانتان و نه مد روز یک سوتین مناسب که هم از لحاظ سایز و هم جنس بکاررفته آن احساس راحتی نمایید، انتخاب کنید.

چرا پستانها داراری فرمهای متفاوت هستند؟
اگر رشد غدد پستانی هم سطح و همتراز دنده ها بود شکل آنها نیز پهن و کشیده می شد. در صورت عمودی بودن این رشد فرم آنها نیم کره ای می شود. حالت میانی این باعث می شود تا فرمهای گوناگونی پدید آید.

چرا همه پستانهای دارای سفتی و استحکام یکسان نیستند؟
زمینه یک سینه شخ و سفت بیشتر بودن بافت پیوندی نسبت به بافت چربی در آنهاست و برعکس در صورت غالب بودن بافت چربی پستان ها شل تر خواهند بود.

چرا معمولاً یکی از پستانها بزرگتر از دیگریست؟
نیمه راست بدن انسان با نیمه چپ آن گرچه در ظاهر مشابه و متناسب بنظر می رسد ولی در واقع کاملاً متقارن نیست. این پدیده در مورد پستان ها نیز صدق می کند. وجود دو عضو جفت متقارن در بدن بسیار نادر است.۹۹،۹% پستان های زنان با هم متقارن نیستند؛ بدین معنی که هر کدام دارای مقدار متفاوتی از چربی، بافت پیوندی، لوبها و دیگر اجزای تشکیل دهنده آنها می باشند. نوک پستانها نیز می تواند دارای تفاوتهایی در سایز، رنگ و برجستگی یا فرورفتگی باشد. برخی ناهموار و برخی دارای چند تار مو هستند.

چرا پستانها در سایزهای متفاوتی دیده می شوند؟
فاکتورهای تعیین کننده در چگونگی سایز پستان ها بسیارند؛ مقدار بافت پیوندی، درصد چربی بدن، ارث و تعداد حاملگی ها در زندگی در اندازه پستان ها تاثیر چشمگیری دارد.

نوک فرو رفته پستان… این دیگر چیست؟!



این نوع پستان بر خلاف حالت معمول آن که برجسته است، مانند ناف در قسمت داخلی بدن قرار دارد.این اختلال مادرزادی است و در آینده فرد را به هنگام شیردهی دچار مشکل می سازد. البته با یک عمل جراحی مختصر می توان اشکال را برطرف نمود.

آیا امکان موزدایی در ناحیه نوک پستان وجود دارد؟
وجود چند تار مو روی نوک پستان به دلیل وجود غدد در این ناحیه کاملاً عادی است و مو زدایی در این مورد بی خطر است. اما از آنجایی که پوست نوک پستان حساس است بهتر است برای جلوگیری از عفونت به جای کندن مو از ریشه، روزانه آن را تراشید.

مواظب طرز ایستادن، نشستن و راه رفتن خود باشید!
همیشه حالت کمر و ستون مهره های خود را کنترل کنید. راست نشسته و عمیق نفس بکشید. خمیده نشستن مستمر در درازا موجب استهلاک ماهیچه های کمر و سینه و در نتیجه باعث آویزان شدن پستان ها می شود. در یک آینه به حلت نیم رخ بایستید. شانه ها را عقب داده و چانه را بالا بگیرید. چه تفاوتی حس می کنید؟

15103 👀
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-08-13 19:40:57 +0430 +0430

مطالب قشنگی بود ?

همونطور که بیشتر مردا از سایز آق دایی راضی نیستن زنا هم از پستوناشون ولی نمیدونن که اینا چیزهایی واقعا کیری برای نگرانی هستن و مردم میتونن بیان سرشو بخورن اگه راضی نیستن از سایز های ما ;)

5 ❤️

2018-08-13 19:52:32 +0430 +0430
نقل از: Holy_man مطالب قشنگی بود ?

همونطور که بیشتر مردا از سایز آق دایی راضی نیستن زنا هم از پستوناشون ولی نمیدونن که اینا چیزهایی واقعا کیری برای نگرانی هستن و مردم میتونن بیان سرشو بخورن اگه راضی نیستن از سایز های ما ;)

قابل نداشت ?
من که کلا همه سایز ممه دوس اصن یه بیت معروف می گه بی همگان به سر شود بی ممگان نمی شود … شیر تو خواهد این دلم راه دگر نمی شود ;)

1 ❤️

2018-08-14 05:15:25 +0430 +0430
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

1 ❤️

2018-08-14 11:18:05 +0430 +0430

کسانی هم که میخوان سینه هاشونو بزرگ کنن یا سفت کنن میتونن برن تو گوگل بزنن عطاری آنلاین محلول و وارد سایتش بشن و محصولات مرتبطش رو ببینن . من قبلا استفاده کردم خوب بوده

0 ❤️

2018-08-14 20:16:47 +0430 +0430

خیلی خوب بود توضیحات، ممنون

1 ❤️

2018-08-14 20:18:37 +0430 +0430
نقل از: Holy_man مطالب قشنگی بود ?

همونطور که بیشتر مردا از سایز آق دایی راضی نیستن زنا هم از پستوناشون ولی نمیدونن که اینا چیزهایی واقعا کیری برای نگرانی هستن و مردم میتونن بیان سرشو بخورن اگه راضی نیستن از سایز های ما ;)

🙄

0 ❤️

2018-08-14 20:19:21 +0430 +0430
نقل از: Coolcouple1396 خیلی خوب بود توضیحات، ممنون

خواهش می کنم خوشحالم مفید بوده ?

1 ❤️

2018-10-25 18:36:51 +0330 +0330
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است
ایا زیاد بخوری میخوابی
ایا پستان همیشه شیر توشه
یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

1 ❤️

2018-10-25 19:21:29 +0330 +0330
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است ایا زیاد بخوری میخوابی ایا پستان همیشه شیر توشه یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

والا تا الان نخوردیم نمدونیم . نه تنها وقتی که زن نی نی داره شیر داره سوال آخرتم متوجه نشدم بوخودا

0 ❤️

2018-10-26 06:47:55 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret ژووووون...ممهههه ..چه تاپیک خوبی....بیدار شد اصلا (erection) (wanking)

بی خود دلتو صابون نزن ممه فقط مال منه شوما باس یه چی دیگه بگیری دستت ?

1 ❤️

2018-10-26 06:55:08 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret ژووووون...ممهههه ..چه تاپیک خوبی....بیدار شد اصلا (erection) (wanking)

بی خود دلتو صابون نزن ممه فقط مال منه شوما باس یه چی دیگه بگیری دستت ?

ممه های آلوچه حشریمو میگیرم دستم باهاش عکس میگیرم کون همتون بسووووووووزههههه:-P

زهی خیال باطل کسی جرئت نداره بی اجازه من ممه شو به کسی بده حتی خودت ممه ناز نازی ?

1 ❤️

2018-10-26 07:24:45 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret ژووووون...ممهههه ..چه تاپیک خوبی....بیدار شد اصلا (erection) (wanking)

بی خود دلتو صابون نزن ممه فقط مال منه شوما باس یه چی دیگه بگیری دستت ?

ممه های آلوچه حشریمو میگیرم دستم باهاش عکس میگیرم کون همتون بسووووووووزههههه:-P

زهی خیال باطل کسی جرئت نداره بی اجازه من ممه شو به کسی بده حتی خودت ممه ناز نازی ?

من که ممه ندارم…خدا کنه درارم:D
من فقط یه چیزی مثل بادمجون دارم…اصلا هم نمیدونم چیه!!ولی صبحا قبل خودم بیدار میشه شبا هم بعد از من میخوابه!!خلاصه کلا یه شخصیت جداگونه داره

درکت می کونم بالام جان فک کنم زیادی از اون قرصا خوردی شیارتو خیار می بینی :D اینا همش تخصیر استکبار جهانیه می خوان دخدرای ما رو خشن جلوه بدن (dash)

1 ❤️

2018-10-26 15:03:59 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret ژووووون...ممهههه ..چه تاپیک خوبی....بیدار شد اصلا (erection) (wanking)

بی خود دلتو صابون نزن ممه فقط مال منه شوما باس یه چی دیگه بگیری دستت ?

ممه های آلوچه حشریمو میگیرم دستم باهاش عکس میگیرم کون همتون بسووووووووزههههه:-P

زهی خیال باطل کسی جرئت نداره بی اجازه من ممه شو به کسی بده حتی خودت ممه ناز نازی ?

من که ممه ندارم…خدا کنه درارم:D
من فقط یه چیزی مثل بادمجون دارم…اصلا هم نمیدونم چیه!!ولی صبحا قبل خودم بیدار میشه شبا هم بعد از من میخوابه!!خلاصه کلا یه شخصیت جداگونه داره

درکت می کونم بالام جان فک کنم زیادی از اون قرصا خوردی شیارتو خیار می بینی :D اینا همش تخصیر استکبار جهانیه می خوان دخدرای ما رو خشن جلوه بدن (dash)

بادمجووووون…خیار چیه؟بهش توهین میکنی ناراحت میشه هااا!!
تخصیر شماهاس…انقدر از این کارا کردید ما هم یاد گرفتیم

بابا فقط شیار ! :D بعدشم ما پسریم وظیفه مونه :D هر کسی را بهر کاری ساختن بالام جان :)

0 ❤️

2018-10-27 00:34:56 +0330 +0330

باید واسه یه هفته حملش کنید تا بفهمید چقدر سخته :|

2 ❤️

2018-10-27 05:43:54 +0330 +0330
نقل از: Hellia باید واسه یه هفته حملش کنید تا بفهمید چقدر سخته :|

چرا ناشکری می کنی دختر؟ بهترین چیزو دارین بعد شکایت می کنی؟ ینی واقعا دلت میاد با ممه اینجوری رفتار کنی؟ خیلی قدر نشناسی ! ممه ستیز خدا ازت نذگره!

1 ❤️

2018-10-28 07:49:25 +0330 +0330
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است ایا زیاد بخوری میخوابی ایا پستان همیشه شیر توشه یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

والا تا الان نخوردیم نمدونیم . نه تنها وقتی که زن نی نی داره شیر داره سوال آخرتم متوجه نشدم بوخودا

خانمی چهار بچه شیر داده باشه
میتوان گفت با مک زدن پستانش شیر بیاد بیرون حتی اگه شیر ده نباشه

1 ❤️


2018-10-30 18:50:08 +0330 +0330
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است ایا زیاد بخوری میخوابی ایا پستان همیشه شیر توشه یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

والا تا الان نخوردیم نمدونیم . نه تنها وقتی که زن نی نی داره شیر داره سوال آخرتم متوجه نشدم بوخودا

خانمی چهار بچه شیر داده باشه
میتوان گفت با مک زدن پستانش شیر بیاد بیرون حتی اگه شیر ده نباشه

راستش اینو نمی دونستم ! حالا داری واقعا می گی یا مزاح می کنی ! منبع معتبر داری؟

1 ❤️

2018-10-30 18:50:58 +0330 +0330
نقل از: rahgozar60 [پستانها و زیبا نگه داشتن و سلامت آنها-ویژه خانمها](http://sanlikala.com/mag/%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87%D8%A7-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D9%88%DB%8C/) ? ?

مرسی دوست عزیز ? ?

0 ❤️

2018-10-30 20:15:23 +0330 +0330

مرسی برای زحمات شما
مفید بود

2 ❤️

2018-10-30 20:18:08 +0330 +0330
نقل از: anitasadr مرسی برای زحمات شما مفید بود

قابلی نداش دوست عزیز خوشحالم به درد بخور بود ?

0 ❤️

2018-10-31 16:26:23 +0330 +0330

واقعا جالب و مفید بود

1 ❤️

2018-10-31 18:57:20 +0330 +0330
نقل از: Alouche واقعا جالب و مفید بود

خواهش می کنم دوست عزیز ?

0 ❤️

2018-10-31 20:21:53 +0330 +0330
نقل از: Maryam75ir کسانی هم که میخوان سینه هاشونو بزرگ کنن یا سفت کنن میتونن برن تو گوگل بزنن عطاری آنلاین محلول و وارد سایتش بشن و محصولات مرتبطش رو ببینن . من قبلا استفاده کردم خوب بوده

استفاده کردی؟؟؟
ببینم عکساشو…
میخوام بدونم چقدر اثر کرده (inlove)

0 ❤️

2018-10-31 20:23:38 +0330 +0330
نقل از: Mrs_Secret
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Mrs_Secret ژووووون...ممهههه ..چه تاپیک خوبی....بیدار شد اصلا (erection) (wanking)

بی خود دلتو صابون نزن ممه فقط مال منه شوما باس یه چی دیگه بگیری دستت ?

ممه های آلوچه حشریمو میگیرم دستم باهاش عکس میگیرم کون همتون بسووووووووزههههه:-P

به منم میدی الوچه؟؟؟ (wanking)

0 ❤️

2018-10-31 20:58:07 +0330 +0330
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است ایا زیاد بخوری میخوابی ایا پستان همیشه شیر توشه یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

والا تا الان نخوردیم نمدونیم . نه تنها وقتی که زن نی نی داره شیر داره سوال آخرتم متوجه نشدم بوخودا

خانمی چهار بچه شیر داده باشه
میتوان گفت با مک زدن پستانش شیر بیاد بیرون حتی اگه شیر ده نباشه

راستش اینو نمی دونستم ! حالا داری واقعا می گی یا مزاح می کنی ! منبع معتبر داری؟

راستش شنیدم

1 ❤️

2018-11-04 21:54:23 +0330 +0330
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: sirwanabdollhi93
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: بزرگوار_استوراخچی دخملای عزیز ! به پستانهای خود رسیدگی کنید تا ما با لذت آنها رو بخوریم ...!

هیچی لذت بخش تر از خوردن ممه نیست ای کاش هفته جهانیه ممه خوری داشتیم ?

ظعم شیر چگونه است ایا زیاد بخوری میخوابی ایا پستان همیشه شیر توشه یه, زن بعد بیست سال شیردهی, نکند میتوان گفت شیر, دارد, پستانش

والا تا الان نخوردیم نمدونیم . نه تنها وقتی که زن نی نی داره شیر داره سوال آخرتم متوجه نشدم بوخودا

خانمی چهار بچه شیر داده باشه
میتوان گفت با مک زدن پستانش شیر بیاد بیرون حتی اگه شیر ده نباشه

راستش اینو نمی دونستم ! حالا داری واقعا می گی یا مزاح می کنی ! منبع معتبر داری؟

راستش شنیدم

به شنیده ها که اعتباری نیس پستان که کیسه ای برای ذخیره شیر نداره ! این هم یکی از عجایب فوق العاده ممه س ^__^

0 ❤️

2019-03-24 17:09:44 +0430 +0430
نقل از: Aziiii خیلی عالی بود مرسی ولی خدایی حملش سخته دیگه مخصوصا اگه بزرگ باشه موقع خواب که دیگه گیر میکنه زیرت عذاب آور میشه :D

خوشحالم مورد پسند بود بالاخره چیز خوب سختی های خودشو داره مخصوصا ممه که چیزی به پاش نمی رسه … ممه بهترینه

1 ❤️

2019-03-25 08:31:40 +0430 +0430
نقل از: Aziiii
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Aziiii خیلی عالی بود مرسی ولی خدایی حملش سخته دیگه مخصوصا اگه بزرگ باشه موقع خواب که دیگه گیر میکنه زیرت عذاب آور میشه :D

خوشحالم مورد پسند بود بالاخره چیز خوب سختی های خودشو داره مخصوصا ممه که چیزی به پاش نمی رسه … ممه بهترینه

Bale sad dar sad behtarine

ریا نشه پیشنهاد خودم بوده از همون زمان بهم لقب خالق و صاحب ممه اعطا شد و هر دختری تو هر نقطه دنیا به دنیا میاد من سایز ممه هاشو انتخاب می کنم :) سایز شما هم کار خودمه! ?

0 ❤️

2019-03-25 19:44:15 +0430 +0430
نقل از: Aziiii
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Aziiii
نقل از: شبح سیاه پوش
نقل از: Aziiii خیلی عالی بود مرسی ولی خدایی حملش سخته دیگه مخصوصا اگه بزرگ باشه موقع خواب که دیگه گیر میکنه زیرت عذاب آور میشه :D

خوشحالم مورد پسند بود بالاخره چیز خوب سختی های خودشو داره مخصوصا ممه که چیزی به پاش نمی رسه … ممه بهترینه

Bale sad dar sad behtarine

ریا نشه پیشنهاد خودم بوده از همون زمان بهم لقب خالق و صاحب ممه اعطا شد و هر دختری تو هر نقطه دنیا به دنیا میاد من سایز ممه هاشو انتخاب می کنم :) سایز شما هم کار خودمه! ?

عالی بود :D :D :D

باور نمی کنی من خالق ممه باشم؟

0 ❤️

2019-03-25 21:38:00 +0430 +0430
نقل از: Hellia باید واسه یه هفته حملش کنید تا بفهمید چقدر سخته :|

کفر نعمت نکن

1 ❤️






تاپیک‌های داغ




تاپیک‌های تازه


‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «