تحقیر شدن و درد کشیدن شد بهترین سکسم

1401/05/19

سلام دوستان دوست دارم یکی از خاطرات سکسمو بگم که شما هم مثل من سکس با لذت خیلی بیشتر رو تجربه کنید.
من تقریبا12 ساله که دارم کون میدم ، اکثرا معمولی هستن ومثل همه سکس های دیگه و خب هر فاعل هرجوری که خودش لذت میبره میکنه که اکثرا هم زود ارضا و برای اینکه دختر گیرشون نیومده برای رفع حشری با پسر سکس میکنن. جدا از این افراد که اصلا سکس باهاشون حال نمیده کسانی هم هستند که کلا به فکر حال کردن خودشونن و لذت بردن یا نبردن ، درد کشیدن یا فشار اومدن مفعول براشون مهم نیست. اوایل فکر میکردم این کار فاعل ها نامردیه و دوست داشتم پوزیشن و قدرت و سرعت رو من بگم یا باهام هماهنگ بشن.
اکثرا هم از شانس من کسایی که با من سکس میکردن اکی بودن و به حرفم گوش میکردن. مثلا هرموقع که خیلی دردم میگرفت کونم کج میکردم که سر بخوره بیرون.البته یه بار اشکالی نداره ولی اگر چند بار پشت هم تکرار بشه فاعل بهش حال نمیده و مثلا اگر دردم خیلی زیاد میشد کلا هارد نمیدادم و میخواستم لاپایی بکنن.که این کار واقعا زدحاله واسه فاعل .توی کل سکس هم که من میگفتم توی چه پوزیشنی باشیم.
گذشت تا با یکی تو شهوانی اشنا شدم و طبق معمول صحبت کردیم و عکس بدن و فیس رد و بدل کردیم.اون موقع من 24 سالم بود و اون 30 ، کیرش هم طبق عکس هایی که داد 16 سانت و معمولی بودش، قدش هم بلند بود و مشخص بود باشگاه میره چون هیکل قشنگی هم داشت.
از شانس اون من همونروز خیلی شهوتی بودم و از شانس من اون همون روز مکان داشت.
خلاصه بعد نیم ساعت رفتم پیشش.خونش هم تقریبا بین خیابون تختی و بازار آهن بود.(اینو گفتم که اگه این داستان رو خوند پیداش کنم)
خلاصه رسیدم دم در یه خونه قدیمی ۲ طبقه و در رو زد و رفتم بالا ، تا رفتم بالا بعد از سلام و احوالپرسی یه شربت درست کرد خوردیم که خیلی هم شیرین بود ، بعدش رفتم دستشویی و برگشتم .
وقتی که اومدم گفت به پشت دراز بکش ماساژت بدم،منم که عاشق ماساژ ،یعنی همین ماساژ باعث شد که منی که اصلا تو فاز گی نبودم بشم یه کونی اینو اون چند نفری که اوایل کونمو با کیر آشنا کردن خوب فهمیده بودن و وقتی اسمه ماساژ میشنیدم اتومات دراز میکشیدم و با اینکه میدونستم بعد ماساژ یه کیر میره توی کونم .
از داستان دور نشم، وقتی دراز کشیدم اونم به آهنگ بیس دار خارجی گذاشت و شروع به ماساژ دادن کرد.منم طبق معمول ماساژ کمر و کون و رونم باعث شد خیلی حشری بشم در حدی که همون لحظه ۴ نفر دیگه هم اگر میومدن تو اتاق هیچ اعتراضی نمیکردم و با یه گروپ سکس هم کنار میومدم.
البته خب این اتفاق نیوفتاد و اتفاقی که افتاد این بود که در حال ماساژ خواستم کیرشو بمالم که وقتی دستمو رسوندم به کیرش فهمیدم خیلی بزرگتر و کلفت تر از ۱۶ سانته ، تازه این خوابش بود .
اونجا فهمیدم که علاوه بر اینکه خیلی خیلی کیرش بزرگه خیلی هم کمرش سفته چون بعد ۱۰ دقیقه مالوندن کون تپل من هنوز راست نکرده بود.
پیش خودم گفتم من که اول آخر امروز کون میدم و زورم هم نمیرسه بگم نمیدم و پاشم برم ، پس خودمو برای یه کون درد آماده کرده ولی الکی بهش توپیدم و گفتم چرا دروغ گفتی و شروع کردم به قر زدن.
قصدم این بود که اگر خیلی دردم گرفت از الان باهاش طی کنم که لاپایی بکنه.
وقتی قر قرم تموم شد فقط یه باششششه گفت . منم گفتم خب اکیه.
اون هم برمگردوند و گفت ساک بزن .
شروع کردم به ساک زدن و بعد تقربا ده دقیقه انگار نه انگار اصلا راست نشد. اونم که از وضیعت کمرش اطلاع داشت هیچ عجله ای نداشت و فقط اتفاقی که یواش یواش داشت میوفتاد این بود که از یه آدم کم حرف و ساکت تبدیل میشد به یه ادم پر رو و محکم ، نمیدونستم به خاطر شهوتی شدنش بود یا کلا اینجوری بود و اول اشنایی فیلم بازی میکرد ولی خداییش اصلا بی احترامی و فهش نمیداد و فقط جسور و پر رو بود و اصلا کاری با من نداشت که مثلا من بگم نمیتونم یا دردم میاد یا … هر کاری که دوست داشت رو انجام میداد و اصلا مجال نمیداد من حرفی بزنم.
خلاصه بعد از ده دیقه ساک زدن آروم و گوگولی من شروع کرد به تلمه زدن و سرمو گرفت تو دستش . اولاش اکی بود چون تقربا نیمه خواب بود و تا ته کیرش میرفت توی دهنم ولی نرسیده به حلقم جمع میشد و به حلقم نمیرسید که یواش یواش کیرش داشت راست میشد و دهن من هم باز تر دیگه ته کیرش از لبم جدا شد ولی اون دوست داشت که کیرشو باز هم تا ته بکنه توی دهنم و سرشو بفرسته توی حلقم که البته سرش توی حلقم بود ولی بقیه کیرش دیگه نمیرفت .
اون هم با حوصله سرمو گرفت و توی دهنم و حلقم تلمبه میزد ، واقعا داشتم اذیت میشدم به خاطر اینکه هی میخواستم سرفه کنم و اوق بزنم و اونم بعد چند دقیقه گاییدن دهنم ، کیرشو کشید بیرون و رضایت داد ، اونجا بود که کیری که خواب رفت تو دهنم رو راست شده و لیز شده کشید بیرون.شاید باورتون نشه ولی خوابش تقریبا ۱۸,۱۹سانت بود وراستش بزرگتر هم شده بود که فکر کنم بالای ۲۰ سانت بود…
کیرشو که از دهنم در آورد خواستم که دوباره دراز بکشم که اگه دردم گرفت از زیرش سر بخورم ولی بدون اینکه حرفی بزنه شروع کرد به بدن حالت دادن . روی مبل داگیم کرد وسرمو فشار داد رو کنج مبل که هم از دستش در نرم هم کونم بیاد بالاتر .
این اتفاقا برام یه حس جدید و جالبی داشت با اینکه تحقیر میشدم از اینکه رییس بود و من باید گوش میکردم یه لذت جدید بهم میداد.مثلا وقتی خسته میشدم و سرمو از کنج مبل بالا میوردم سریع سرمو فشار میداد کنج مبل و سرمو کج میکرد که لپم رو کف مبل باشه و صورتمو ببینه.
خلاصه شروع کرد به ژل زدن و انگشت کردن بعد چند تا انگشت که کرد یه چیزی مثل کیر مصنوعی که از کیرش یه ذره کوچیکتر بود رو کرد تو کونم و میخواست با اون بازم کنه که قشنگ داشت کونمو میگایید و درد کونم شروع شد ، من هی میگفتم یواش تر و اون گوش نمیکرد و وقتی دستمو میبردم عقب که نزارم محکم فشار بده یه اسپنک نثارم میکرد و توجهی به درد من نداشت. بعد از یه ذره که راحت تر توی کونم حرکت کرد درش اورد و شروع کرد به کردن کیرش توی کونم.نموام از درد اولش براتون بگم که مطمعنا یا کون کردید یا دادید و میدونید درد اول دخول چقدره تازه اگر انقدر کیر بزرگ باشه.
یواش یواش کل کیرشو جا کرد توی سوراخ بیچارم که تا اون روز بزرگترین کیری که توش رفته بود ۱۵ سانت بود.
خیلی درد داشتم و اون هم اولش تا جا باز کنه خیلی اروم عقب جلو کرد.
ولی بعد از چند دیقه حس کرد که جا باز کرده و وقتی دید اه و ناله و التماس کردن های من کمتر شده مطمئن شد که سوراخم باز شده شروع کرد تلمبه زدن.
یواش یواش قشنگ با ریتم اهنگ تلمبه میزد از کونم و بدنم تعریف میکرد، تا اون روز که من خودم به بکن هام میگفتم یواش بکن یا تند بکن و اصلا زیر بار زور نمیرفتم الان مثل فیلم های سوپر داشتم کون میدادم و باید تحمل میکردم.
خیلی توی داستان ها شنیدم که مفعول ها میگن یواش یواش دردش کمتر شد ، من اصلا قبول ندارم چون تا اخر کون دادن همون قدر درد داره تازه به خاطر داغ شدن کیر و سوراخ یه درد و سوزش هم اضافه میشه.ولی خب وقتی سوراخ گشاد میشه یه لذتی اضافه میشه که در اصل خود همین درده لذتو میاره،کسانی که کون دادن منظورمو میفهمن .
خلاصه بدون تغییر پوزیشن تقریبا یک ساعت توی کونم تلمبه زد و انقدر اسپنک زده بود پوست کونم گز گز میکرد ، در حین یکس هم کلی حرف های سکسی میزد مثلا کون طلا چی توی کونته ،یا اینکه کونی از این به بعد باید چاقال خودم باشی و هروقت زنگ زدم سریع بیای…
خلاصه بلاخره بعد از بالای یک ساعت آبشو توی کونم خالی کرد و از روم بلند شد ، وقتی بلند شدم زانو هام قرمز قرمز شده بودن و درد میکردن البته به درد کونم نمیرسید .
رفتم دستشویی خودمو تمیز کردم و اومدم بیرون.وقتی اومدم بیرون یه شربت دیگه درست کرد خوردیم و گفتش من توی سکس اینجوریم ولی توی دوستی بهت احترام میزارم و دوست دارم بازم باهم باشیم.
منم الکی گفتم باشه و لباس پوشیدم و اومدم خونه. تا یک هفته کونم درد میکرد و نه درست میتونستم راه برم نه بشینم.
خلاصه گذشت و دیگه خبری ازش نشد ، حالا یا خودش نخواسته یا شمارمو گم کرده.
هم قبلش هم بعدش بازم سکس داشتم ولی الان خاطره اون روز تو ذهنمه و بهترین سکسم همون بودش
بعد از اون روز فهمیدم که توی سکس فاعل باید رییس باشه و همه چیزو خودش مدیریت کنه و یکم هم تحقیر کنه بهتره.
دوستان ببخشید که طولانی شد
مرسی که وقت گذاشتید.

نوشته: saman_b24


👍 28
👎 1
60501 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

889334
2022-08-10 02:18:43 +0430 +0430

خوب بود👍👍👍

1 ❤️

890187
2022-08-14 19:29:27 +0430 +0430

از این بهتر نمیشد تمایلات یه مفعول توی سکس رو توضیح داد
آفرین، خیلی خوب نوشتی

0 ❤️

895303
2022-09-15 01:11:46 +0430 +0430

من نمایشگاه دارم
یک نفر اومد یک ماشین بخره دور ماشین چرخید و داشت نگاه می‌کرد من هم همراهیش میکردم اومد درب عقب سمت شاگردرو باز کرد پشت دستش رو مالید به کیرم پیش خودم فکر کردم اتفاقی بوده گشت و من نشستم پشت فرمون اومد با من داشت صحبت می‌کرد همین حین دست انداخت فرمون ماشین رو گرفت چرخوند باز هم دیدم پشت دستش رو مالید به جلوی شلوارم
همون جا نگه داشت
بعد رفت پشت صندوق رو باز کرد خم شد مثلا داخل صندوق رو دیدن من هم پیشش بودم این بار کونش رو مالید به کیرم
دیدم این داره چراغ سبز نشون می‌ده گفتم دلت می‌خواد
گفت تورو خدا دارم میمیرم به کسی نمی تونم اعتماد کنم
بیا خونمون …،،

0 ❤️

895375
2022-09-15 05:48:16 +0430 +0430

چطور همو پیدا کنیم؟چجوری مطمئن شیم هوناییم؟

0 ❤️