خاطرات جنسی و سکسی دوست من (۴)

1401/01/15

...قسمت قبل

دنیای اینترنت پوشیده های جنسی و سکسی را اشکار کرد .یکی از این پوشیدگی ها دنیای همجنسگرائی و همجسن بازی ها بود.همنجسگرائی یک پدیده طبیعی و همجنس بازی یک کار تفننی است و نباید با هم قاطی شوند.من همجنسگرا نیستم اما همیشه دوست داشتم این کار را تجربه کنم و دنیای نت این امکان را به من داد که حداقل 6 مورد را بصورت عملی تجربه کنم.در این قسمت به به سه تای انها میپردازم و در قسمت بعدی هم سه تای دیگه را مینویسم.

همیشه کون کردن برام مساله بود و از خودم میپرسیدم واقعا دخول کیر در کون ممکنه.گرچه بارها شنیده بودم و خوانده بودم و حتی خودم در نوجوانی و جوانی این کار را کرده بودم البته بصورت ناقص اما هنوز مشکل ذهنی من در این باره حل نشده بود.دنیای اینترنت و دیدن تصاویر و فیلم و نوشته ها کم کم این واقعیت را برای من روشن کرد که سکس مقعدی یک کار ممکن و رایج است چه برای مردان و چه زنان.البته من هنوز با این موضوع مشکل دارم و نمیتونم دخول کیر در کون را یک کار طبیعی بدانم .حد اقل نتیجه ای که در این زمینه گرفته ام این است که این کار برای کسانی که دوست دارند مجاز و برای من ممتنع است!

اولین تجربه من با یک جوان شمالی بود بنام بهرام که چندان برام جالب نبود اما بعدا اتفاقا خواستم کون دان را با او تجربه کنم که نشد.
دومین تجربه من با یک جوان دو جنسگرا بود که واقعا همیشه از او ممنونم که موضوعات جالبی از او آموختم و مهمترین ان ها کون کردن بود.من برای اولین بار توانستم با او تجربه کون کردن را انجام بدم و چه تجربه جالبی ! وقتی تمام کیرم تا خایه تا ته کون او رفت و من تلمبه میزدم احساس عجیبی داشتم،من موفق شده بودم مهم ترین مساله ذهنی خودم را در سکس با همجنس حل کنم!او دو تجربه جدید دیگر هم به من آموخت یکی لذت بردنش از حرفای رکیک و فحش بود و یکی هم پدیده تریسام. از شنیدن فحش عجیب لذت میبرد و از من مکرر میخواست که موقع کردنش مدام به او فحش بدم و واقعا از این کار لذت می برد!
سومین تجربه من با مردی 67 ساله بود که هم اهل تریسام بود و هم اهل کردن و دادن.کیر خوشگل و کلفت و بلند و تمیزی داشت و دوست داشت منو بکنه که البته موفق نشد.عجیب کمر سفتی داشت و شاید یکساعت با هم عشق بازی میکردیم و او ارضا نمیشد و نهایتا جلق میزد!

نوشته: آزاد یلدائی


👍 0
👎 1
7601 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید