درددل مفعول تنها

1401/10/23

سلام
این نوشته داستان نیست ، یه درددله و یه مشاوره و راهنمایی
لطفا کسایی که تجربه دارن حتما نظر بدن تا بیام بخونم و استفاده کنم .
من الان نزدیک به ۳۰ سال سن دارم و اهل شهرستانم .‌
از بچگی با بچه های محله کون کونک بازی داشتیم ، بقول هم دوره های ما پنجاه پنجاه ، ولی لاپایی ، کسی هنوز نمیدونست سوراخ دادن یا سوراخ کردن حال داره . مهم همون لخت شدن و کیر ساک زدن و لاپایی کردنه بود ‌.
تا اینکه بزرگتر شدم ، حدود ۱۶-۱۷ سال داشتم که غرق دختربازی بودم ، توی ۲۳ سالگی که یه مدت کسی توی زندگیم نبود به فیلمهای گی علاقه مند شدم ، متوجه شدم که به حس و حال اون مفعول غبطه میخورم ، دوست دارم اون ناله های شهوت آلود و با لذت رو خودم تجربه کنم .
کم کم داستانهای شهوانی به این حس شدت بیشتری داد .
خیلی دو دل بودم که انجام بدم یا نه ، تا از اینکه با تصور مفعول بودن و ساک زدن و دادن ، جلق زدن خسته شدم ، شده بودم یه جلقی به تمام معنا ، رفتم سراغ استفاده از فضای مجازی ، با خیلیا چت میکردم و توی چت مفعولشون بودم ، زنپوش بودم ، کونی بودم ، اما برای قرار حضوری خیلی میترسیدم ، اینجا هم شده بودم یه کونی که نداده .
به خودم اومدم دیدم تمام علاقم شده اینکه لباس زنونه بپوشم ، اینکه بدن نمایی کنم و کون سفید و گندمو نشون بدم تا چشم فاعلو بگیره ، اینکه با شوق ساک بزنم ، اینکه زیر پا باشم یه مرد واقعی روم باشه و تلمبه بزنه ، اینکه تسلیم شوهرم باشم و با تمام دلبریهام و ناز خریدناش من حرفاشو گوش کنم و مطیع باشم ، اما همه اینها توی چت بود ، از حضوری میترسیدم ، شدیدا میترسیدم از اینکه انگشتنما بشم و همه بهم بگن کونیه ، میترسیدم برم مکان یهو چند نفر باشن و بیفتن با بی رحمی جرم بدن ، آخه من خلوت دو نفره دوست داشتم ،
یه روز طاقتم سر رفت و دل به دریا زدم ، گفتم بزار به جای اینهمه جلق زدن با تصورش ، یکبار خودشو تجربه کنم ، با یه پسر جوون و خوش هیکل قرار گذاشتم ، خیلی التماسش کردم که اهل نامردی نباشه ، گفتم که بار اولمه .
روز قبل رفتم حمام و خیلی مشغول شیو بودم ، آخه بدنم خیلی پشم داشت ، اما خداییش اندامم مثل یه میلف جاافتاده و خوش اندامه ، کون و رونام پر و تپل سفید و پنبه ای ، اومدم بیرون از حمام ، تو آینه خودمو دیدم روانی شدم از شهوت ، این رون و کون سفید حیف بود ، یه شرت و سوتین که از قبل خریده بودم پوشیدم ، حالا شده بودم یه کون درجه یک ، عکس براش فرستادم ، پسره دیوونه شده بود تا فردا برسه .
فردا رسید و رفتم پیشش ، یه خونه سازمانی داشتن مال شرکت نفت که خالی بود ، رفتیم اونجا ، یه حصیر پهن کرد و یه پتو بزرگ انداخت روش تا جامون نرم باشه و اذیت نشیم .
اومدم جلوش وایسادم بغلش کردم ، خوشم میومد هیکلش بزرگتر از خودم بود ، عین یه دختر بودم تو بغلش ، لباسشو باز کردم و بدنشو بوسیدم ، دست گذاشت رو شونم و هولم داد سمت پایین ، نشستم و زانو زده بودم جلوش ، شلوارشو باز کرد و منم کشیدمش پایین ، کیرشو از زیر شرت هی بوس میکردم ، کارمو از رو فیلمها خوب یاد گرفته بودم و البته خودمم تشنه بودم ، کیرشو درآوردم و انداختم رو صورتم ، اولین بار بود که میخواستم بخورم ، نمیدونستم مزه و لذتش واقعا همونیه که تصور میکردم یا نه ، میگفتم نکنه بدم بیاد و با بی میلی بخوام ساک بزنم ، سرمو بردم جلو ، یه بوس از کله کیرش کردم و متوجه شدم بوی بدی نداره ، فقط کیرش داغه ، گذاشتمش تو دهنم و چشمامو بستم ، وای باورم نمیشد همون لذتی بود که تصور داشتم ، جوری با عشق و اشتیاق میخوردم که انگار یه عمر کارم بوده ، پسره بلندم کرد و لباسامو درآورد ، بدنمو که دید روانی شد ، از پشت بغلم کرد و کیرشو به پشتم میمالید و هی گردن و صورتمو بوس میکرد ، حس قشنگی بود ، لذت میبردم که کارای یه دختر رو روی من پیاده میکنه ، دوست داشتم که داره از روی شهوت هی بوسم میکنه تا بیشتر رام بشم و منو بکنه ، انگار لذت میبردم که گول بخورم . دیگه خودم با قر دادن کمر کونمو به کیرش میمالیدم ، منم پیش خودم یه خانم حرفه ای بودم .
نشست کف زمین و گفت دوباره برام بخور ، جلوش به حالت سجده خوابیده بودم و از جون و دل ساک میزدم ، کونمو قمبل کرده بودم و اونم لمبه هامو میمالید ، کیف میکردم که دارم به مرد بکنم لذت میدم .
یهو بلند شد و گفت بخواب که طاقت ندارم ، نشست رو پاهام و شروع کرد روغن مالیدن ، گفتم مراقب باش بار اولمه ، گفت دروغ نگو ، از ساک زدنت معلومه اینکاره ای ، گفتم باور کن دفعه اولمه ، کیرشو گذاشت دم سوراخم و منم لمبه هامو با دستام باز کرده بودم ، یکم مالید به سوراخم ، خواست بکنه داخل دید واقعا نمیره و تنگم ، باورش شد دفعه اولمه ، البته کیرشم خیلی کلفت و بزرگ بود ، یکم به سوراخم مالید و منم حال کردم ، بعد روغن رو لاپام کیرشو گذاشت لاپام ، الان که مینویسم دقیق داره توی ذهنم مرور میشه و حشریم کرده ، خوابید روم و بغلم کرد(حالتی که بهش گفته بودم دوست دارم) با دستاش و پاهاش بدنمو قفل کرده بود و گوشمو میخورد ، شروع کرد تلمبه زدن ، چندتا تلمبه که زد یهو آبم بشدت اومد ، لذت عجیب و زیادی بود ، حتی کون دختر و کص زن اینقدر برام لذت نداشت ، گرمای بدنش که چسبیده بود بهم و گرمای زیاد کیرش که بین پاهام بود واقعا فراموش نشدنیه ، اون به تلمبه ادامه داد تا آبش اومد ، وقتی آبش اومد محکم کیرشو فشار داد و محکم بغلم کرد ، منم پاهامو منقبض کردم که حال ببره ، کیرش بین پاهام نبض که زد و آب گرمش اومد بازم آب من اومد ، دوبار زیر یه لاپایی ارضا شدم ، پسره باورش نمیشد ، هنگ کرد ، خلاصه تموم شد و اومدم .
موقع برگشتن خودبخود پشیمون شدم و عذاب وجدان گرفتم ، دیگع ندادم تا یکسال بعدش به یک سایز کوچیک که وقتی کرد تو سوراخم به حدی کیرش کوچیک بود که من فقط یه درد خیلی کوچولو حس کردم ، اون لحظه بدم اومد از حس سوراخ دادن ، اما اینبار وقتی برگشتم بیشتر حشری شدم ، انگار سوراخ کونم باز بود و من دوست داشتم پر باشه ، رفتم تو اتاقم با انگشت کردن تو کونم و تصور اینکه هنوز در حال دادنم خودمو ارضا کردم ، چند سال بعد با یه مرد مسن آشنا شدم که فقط سافت خیلی دوست داشت ، شاید باور نکنید ولی با بدن مثل خرس پشمالوی من بدون شیو باهام سکس کرد ، اما کیر متوسط و خوردنی داشت ، محبت و آرامش بغلش باعث شد دوبار دیگه برم پیشش ، خیلی خوب حس زن بودنمو ارضا میکرد .
گذشت و تنها شدم ، دیگه دنبال کسی بودم که بدون شیو منو بخواد ، هرکی تو چت بود که فقط دروغ میگفت ، چون قبل از قرار میگفت شیو میکنی بیای؟ منم کنسلش میکردم ، دیگه دیدم سنم رفته بالا ، نزدیک به ۳۰ سالمه ، باید بجنبم تا بکن داشته باشم و تا وقت هست حالشو ببرم ، از طرفی هم اینقدر با تصور کیر خوردن جلق زدم که یه زودارضای جلقی شدم ، یعنی تایم انزالم زیر یک ثانیه شده ، دست بزنی آبم میاد ، یه آقای فاعل سن بالا بهم گفت اگه یه مدت از سوراخ کون بدی و لذت ببری زودارضاییت درست میشه و حتی دیر ارضا میشی ، چون حست به کردن کم میشه ، تصمیم گرفتم دیگه بدنو شیو کنم و دوباره یه خانم حرف گوش کن بشم البته توی خلوت ، اما از درد سوراخ و بی اختیاری بعدش میترسم .
الان چندتا سوال دارم که خواهش میکنم مفعولای باتجربه یا فاعلهایی که آگاهی دارن جوابمو بدن ، خواهش میکنم بهم کمک کنید ، توروخدا با بی اهمیتی رد نشید .
۱_ اگه از سوراخ کون بدم ، زودارضایی حل میشه؟
۲_سوراخ دادن واقعا لذت هم داره یا همش درده؟
۳_راسته که میگن بعد از سوراخ دادن بی اختیار میشم توی مدفوع و گوز؟؟
۴_اگه خونریزی کرد تا چقدر خونریزی بند میاد؟ توی راه رفتنم معلومه کون دادم؟؟
۵_قبل از قرار باید خودم سوراخ کونمو باز کنم؟ اگه آره چطوری؟
۶_برای شستن روده باید شیلنگ رو کامل بکنم توی سوراخم؟؟؟

ممنون میشم اگه کمکم کنید ، لطفا ، توروخدا ، کمکم کنید تا وقت دارم و ازدواج نکردم هم لذت ببرم هم زودانزال نباشم ، مفعولای عزیزم لطفا به کمک همحس خودتون بیاید

سپاس از همه کسانی که وقت گذاشتن و خوندن ، واقعا صمیمانه متشکرم

نوشته: مفعول تنها


👍 4
👎 1
12101 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

910420
2023-01-13 02:00:26 +0330 +0330

فاعلم تهرانم مکان هم دارم

0 ❤️

910437
2023-01-13 03:40:20 +0330 +0330

جواب سوال ۲ لذتش از کردن پیشتره
بی اختیار نمیشی
خونش زیاد نیست اگه بد سکس کنی درد میکش لنگ زدن الکیه
سر شیلنگو بچسبون ن سوراخت شیر آبو باز کن

1 ❤️

910438
2023-01-13 03:42:09 +0330 +0330

اول از همه تو باید با خودت کنار بیای ک گی هستی و خودت رو قبول داشته باشی

2 ❤️

910448
2023-01-13 05:11:34 +0330 +0330

اگه پارتنرت آدم حسابی باشه هیچکدوم از این مشکلاتو نداری و خودتم نباید هیجانی و افراطی رفتار کنی
فقط قبل از هر کاری شناخت کامل و اعتماد از طرف مقابلت پیدا کن و تمیزی و نظافت و بهداشت رو هم هر دوتون کاملا رعایت کنین
ضمنا فقط با کسی وارد رابطه شو که روابط ال جی بی تی را بشناسه و واست احترام قائل باشه و تو رو واسه خودت بخواد، تو هم به عنوان یه فرد بتا موظفی بهترین خودتو واسش مهیا کنی و در اختیارش بذاری و بهش لذت و آرامش بدی
در اینصورت هیچ مشکلی پیدا نمیکنی

3 ❤️

910480
2023-01-13 09:48:31 +0330 +0330

جواب سوالات
۱-اون که اینو بهت گفته خرت کرده میخواسته بکنت!
۲-امتحان‌نکردم
۳-بعید میدونم ولی گوز رو شاخشه
۴-۵ از اساتیدی که دادن باید بپرسی. من فقط کردم و گاهی به گوه هم کشیده شده
۶-بکنت اگه استاد باشه بهت یاد میده.
ازدواج کردی بیا تو سایت منو پیدا کن کمک کنم کس کردن را یاد بگیری.

0 ❤️

910481
2023-01-13 09:49:40 +0330 +0330

دچار انزال زودرس ثانویه شدی و ربطی به کون دادن نداره که کون بدم زود انزالیم برطرف میشه
بابت این موضوع سوال داشتی داخل p.v پیام بده
ولی در کل به نظرم چون در آینده دچار چندگانگی میشی بهتره مشاوره روانشناسی مراجعه کنی
موفق باشی

0 ❤️

910499
2023-01-13 12:31:04 +0330 +0330

در قسمت داستان ها و خاطرات سوال هایی پرسیدی که جوابش یه کتاب میشه. اما به هرحال منم از روی تجربیات خودم ، که کم هم نیست، سعی می کنم کامل جواب بدم.
۱) حل شدن زود ارضایی از طریق دادن: ارضا شدن مساله ایه که مستقیما مربوط میشه به اینکه تو به اوج لذت برسی. حالا این اوج لذت میتونه از دیدن یه صحنه باشه، با جق باشه یا در حین دادن یا کردن. اولین بار هم که گفتی فقط لاپایی دادی و ارضا شدی. اما در مورد ارضا شدن در زمانی که درحال کردن هستی یا جق می زنی، بیشتر بستگی به خودت داره. سکس، که جق هم شاید به نوعی سکس باشه، مثل مسافرت رفتنه. آیا شما مسافرت میری که فقط سریع به مقصد برسی؟ یا دوست داری درطول مسیر هم لذت ببری و مسیر هم بخشی از سفر هست؟ در سکس هم آیا میخوای سریع به اوج برسی و ارضا بشی؟ اگر اینطوریه، ناخودآگاه به سمت زود ارضایی میری. این اشتباهی هست که خیلی ها در نوجوانی و در زمان خودارضایی دچارش میشن که به زود ارضایی منتهی میشه و غالبا به عنوان عوارض خودارضایی ازش نام برده میشه. اما اگر سعی کنی رسیدن به اوج رو کنترل کنی ، میتونی زمان ارضا شدن رو تا وقتی که خودت میخوای به تاخیر بندازی. این هم روش هایی داره برای خودش. اگرچه اندام سکس که برای ما کیر هست، اولین ابزار لذت از سکسه، اما سعی کن تمرکزت رو از روش برداری و به جاش، روی کل بدنت برای لذت تمرکز کنی. نقاط حساس زیادی در بدن هست که بهت لذت میده. سعی کن این نقاط رو پیدا کنی و بدنت رو بشناسی. اینطوری میتونی لذت رو در کل بدنت تقسیم کنی. این باعث میشه اورگاسم دیرتر، شدیدتر و قوی تری اتفاق بیفته و بهتر ارضا بشی. کار دوم اینه که حتی وقتی با کل بدنت سکس می کنی، وقتی نزدیک میشی به اوج اما هنوز دوست داری ادامه بدی و نمیخوای به اورگاسم برسی، وقفه ایجاد کن. سرعت رو کم کن یا حتی چند ثانیه متوقف کن.
به طور خلاصه، یاد بگیر کنترل کار رو دست بگیری.
البته تمام اینا مربوط به زمانی میشه که داری خودارضایی می کنی یا درحال کردن هستی. در مورد دادن، مساله تا حدی فرق می کنه. زمانی که میدی ، ارضا شدن واقعا دست خودت نیست. چون چون عامل تحریک درونیه و در اختیارت نیست. مثلا تحریک پروستات باعث میشه که به اوج برسی یا حسی که از سوراخ یا لمس بدنت توسط فاعل می گیری. اینجا معمولا زودارضایی نداریم. چون به طور خودکار ارضا به این روش نمیتونه سریع اتفاق بیفته. البته این درصورتی هست که کیرت مستقیم تحریک نشه.
۲) درد یا لذت از سوراخ: من همیشه گفتم که لذت بردن از سوراخ واقعا چیزی نیست که در هر حالتی اتفاق بیفته. ببین، شما وقتی کیرت رو می مالی، حالتی وجود نداره که درد بکشی. خودت یا هرکسی این کار رو انجام بده، در هر شرایط و موقعیتی باشه، حداقل درد نداره حتی اگر نسبت به شرایط لذت نبری. اما سوراخ اینطوری نیست. لذت بردن از سوراخ، پیش نیازهایی داره که باید برقرار باشه وگرنه به دلیل وجود اعصاب حسی قوی به تعداد زیاد در اون منطقه، فوق العاده دردناک میشه. اولین شرط، آمادگی روحی و جسمی شخص بات هست. حس دادن و آمادگی برای دادن در هر زمان و شرایطی وجود نداره. پس اگر در زمان نامناسب سکس اتفاق بیفته، مثل سکس زوری ، احتمال درد هست. دومین شرط، تجربه و آشنایی فاعل با شرایط و مسایل سکس مقعدی هست. فاعل با تجربه، همیشه طرف مقابل رو آماده می کنه و میدونه که کی آمادگی برای دخول ایجاد شده و هرگز برای دخول عجله نداره. پس فاعل مناسب هم شرط دوم دوراهی درد یا لذته. شرط سوم تجربه و شناخت مفعول از بدن خودشه. کون دادن آموزش لازم داره. باید یاد بگیری عضلات کنترل کننده مقعد رو در اختیار بگیری. سوراخ کون به صورت طبیعی طراحی شده که اشیا رو به بیرون هدایت کنه و برای داخل کردن اشیا نیست. بنابراین در همین جهت هم منقبض میشن. اما تو باید یاد بگیری که این عضلات رو کنترل کنی و مانع انقباض غیر ارادی اون ها بشی. در اصطلاح عامیانه میگیم شل کنی خودتو. و چهارمین شرطی که الان به ذهنم میرسه، لذت سکس ارتباط تنگاتنگی با شناخت دوجانبه داره. شما ممکنه نفر مناسبی رو پیدا کنی. اما سکس اول لذتی مورد انتظارت رو نداشته باشه. اما مطمئن باش سکس دوم از اولی و سومی از دومی بهتر خواهد بود. یعنی با گذشت زمان و تکرار، تجربیات بهتری خواهید داشت. دلیلش شناخت بیشتر از یکدیگره. پس وقتی شخصی رو پیدا کردی که با معیارهای خودت نزدیکه، به رابطه تون زمان بده تا به نقطه مورد نظرت برسی.
۳) بی اختیاری بعد از دادن: این مساله به رفتاری بستگی داره که خودت با سوراخت می کنی. اولا که بی اختیاری دائم و کامل هرگز اتفاق نمی افته. اما طبیعیه که بعد از مدتی تا حدی سوراخ بازتر باشه. اما این باز تر شدن به بی اختیاری منتهی نمیشه. اما رفتار تو با سوراخت در درجه اول اینه که چقدر ازش کار می کشی؟ چند وقت یک بار سکس مقعدی داری؟ سایز طرف مقابل چیه؟ میزان فشار و خشونت چقدره؟ آیا سعی می کنی راه صدساله رو یک شبه بری و از اول دنبال کیرهای خیلی کلفت هستی یا آهسته و پیوسته پیش میری؟
۴) خونریزی: در جایی خوندم که گفته بود: Red means STOP.
خونریزی نباید اتفاق بیفته اما اگر اتفاق افتاد، به هر میزان که بود باید توقف کرد و ادامه جایز نیست. دلیل خونریزی مختلفه: دخول بدون آماده سازی، دخول خشک، متناسب نبودن سوراخ و کیر، خشونت یا فشار بیش از حد و …
اما هرکدوم بود، اون جلسه سکس به پایان می رسه و نباید ادامه داد. در جلسه بعد با دقت بیشتری سکس کرد.
۵) آماده سازی قبل از قرار: به نظر من این به خودت بستگی داره. هیچ قانونی وجود نداره. به هرحال وظیفه تاپ، آماده کردن تو برای دخول هست و وقتی پارتنرت این کار رو انجام میده، قطعا برات لذت بخش تره تا خودت. اما اگر دوست داری، میتونی خودت هم انجام بدی. اما چیزی از وظایف پارتنرت کم نمی کنه. روشش به خودت و ترجیح خودت بستگی داره. با هر چیزی که خودت ترجیح میدی. از انگشت گرفته تا خیار و بادمجون و اگر وضعت خوبه، بات پلاگ و دیلدو. من شخصا علاقه ای به وارد کردن اشیا به خودم ندارم و آماده سازی رو به زمان سکس موکول می کنم.
۶) شستشو: این کار برای سکس مهمه. در وسایل سکس، ابزاری هست که سر شلنگ بسته میشه. اما چون ما در ایران جایی برای عرضه وسایل سکس نداریم، از این وسیله هم محروم هستیم. اما برای شستشو لازم نیست لوله رو داخل کنی. همین که در نقطه ای باشه که کاملا مماس با سوراخ باشه و با باز کردن شیر، آب وارد بشه کافیه. میتونی کمی هم زور بزنی، مثل زمانی که داری دفع می کنی، که سوراخ بازتر بشه و درمقابل ورود آب نقاومت نکنه.
در مورد شستشو این نکته خیلی مهمه که وسواس زیاده به خرج نده و زیاده روی نکن. تو قرار نیست کل روده رو بشوری. نهایتش ۲۰ سانت انتهایی تخلیه و شستشو بشه کافیه. به هرحال روده بزرگ حاوی مدفوع هست. اگر آب بیش از حد وارد کنی، میرسه به موادی که در ساعات یا روز بعد قرار بیاد پایین و این مواد رو شل می کنه و زودهنگام میاره پایین. در اینصورت، احتمال سکس کثیف هست. پس سعی کن از اونور بوم نیفتی. دوسه بار شستشو با مقدار مناسب آب، درحدی که دیگه آب تمیز بیرون بیاد کافیه.
گفتم که جوابش کتاب میشه‌. حالا خلاصه گفتم 😁

2 ❤️

910568
2023-01-14 01:42:07 +0330 +0330

بیا پیوی مبگم چیکار کنی

0 ❤️

910613
2023-01-14 06:44:10 +0330 +0330

دوست عزیز شما گی نیستی، ترنسی
گی علاقه‌ای به زن‌پوشی و زنانگی و شوهرم و مرد من و اینا نداره
دست کم برای یک گی این چیزها خیلی عجیب و غریبه!

0 ❤️

910615
2023-01-14 06:59:43 +0330 +0330

سلام ۱ اگر ندی بهتره چون پاره نمی شی و اینکه جق زدن نه جلق ک چندبار نیز نوشته شده و غلط املایی هست برای همه توصیه می شود ۲سوراخ دادن در هفته اول فقط درد دارد و بعد نیز به دلیل خارش سوراخ کونت مجبور هستی کون بدی ۳ در دراز مدت این اتفاق می افتد
۴ بستگی به پاره شدن سوراخت دارد و در راه رفتن تا یک هفته همه متوجه می شن و نتنها راه رفتن بلکه در نشتن هم مشکل داری ۵ با دیلو ۶ آب شیلنگ را باید وارد سوراخت بکنی تا پر شود بعد تخلیه اش کنی این کار باید در چند مرتبه انجام شود

0 ❤️

910617
2023-01-14 07:04:36 +0330 +0330

و در آخر سعی نکن به مفعول بودن را تجربه کنی چون بهت توصیه نمی شود و غیر قابل ترک نیز هست
به عنوان یک دوست و یک سن بالا بهت گفتم

0 ❤️

910668
2023-01-14 16:05:48 +0330 +0330
  • شتر…
  • تو میگی وقت دارم هنوز تا زن نگرفتم!
  • تو یا مفعولی یا فاعلی!
  • تکلیفتو مشخص کن …
  • ۴تا بی فکر مث تو میرن ازدواج میکنن، توله میارن،بعد بچه کیری تو باید بیاد مدرسه با تفنگ بزنه خوار ۱۰تارو بگاد…
  • زن گرفتنت دیگه چیه وقتی خودت میگی زنم!!!
0 ❤️

910696
2023-01-14 23:40:45 +0330 +0330

ببین دوست من اگر واقعا حس مفعولی داری با خودت راحت باش و تماما از حس زنونه ات لذت ببر. سعی نکن نادیده اش بگیری…و نکته بعدی که خیلی جدی است، اگر حس گی و مفعول داری…بهیچ عنوان تکرار میکنم بهیچ عنوان به ازدواج فکر نکن. این حس به نظر من زندگی زناشوییت رو تلخ میکنه و شاید به طلاق برسونه… این تجربه تلخ من بوده…حالا جواب سوالهات…
۱_ اگه از سوراخ کون بدم ، زودارضایی حل میشه؟
اصلا چیزی در این باره نشنیدم اما اگر در سکس (چه مرد و چه زن) فاعل باشی و بطور طبیعی در فواصل چند روز به چند روز ارضا شی زودارضاییت حل میشه.

۲_سوراخ دادن واقعا لذت هم داره یا همش درده؟
درد که داره ولی باید سوراخت رو از قبل آماده کنی و در موقع سکس هم فاعلت برات با لوبریکانت انگشت کنه تا باز بشی

۳_راسته که میگن بعد از سوراخ دادن بی اختیار میشم توی مدفوع و گوز؟؟
اگر دفعات زیاد باشه و کیرهای کلفت بکنتت بله تاثیر گذاره

۴_اگه خونریزی کرد تا چقدر خونریزی بند میاد؟ توی راه رفتنم معلومه کون دادم؟؟
نه تو راه رفتنت بی تاثیره ولی اصلا نباید بذاری خون بیاد چون در دراز مدت شاید محلش عفونت کنه و یا هربار که از کون میدی خونریزی کنی

۵_قبل از قرار باید خودم سوراخ کونمو باز کنم؟ اگه آره چطوری؟
آره قبل سکست خودت رو تخلیه کن و سوراخت رو با آبگرم بشور و داخل کونت رو با وسیله واژنشور (عکسش رو پایین میذارم) بشور و اگر داری از بات پلاگ استفاده کن و اگر نداری با دستکش جراحی که قشنگ به دستت میچسبه با ژل و لوبریکانت آروم خودت رو انگشت کن و دربیار تا کمی باز بشی. از دیلدو استفاده کن و اگر نبود از هویج و خیار( با کاندوم) هم میتونی استفاده کنی.

۶_برای شستن روده باید شیلنگ رو کامل بکنم توی سوراخم؟؟؟ ابدا چنین کاری نکن. هیچوقت سر شیر یا سر دوش رو تو سوراخت نکن و از همون واژن شور استفاده کن.

0 ❤️

910697
2023-01-14 23:51:11 +0330 +0330

نشد عکس دوش واژینال رو بذارم. روی گوگل سرچ بزن. موفق باشی

0 ❤️

911712
2023-01-22 01:44:55 +0330 +0330

هی روزگار

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها