فانتزی ۳ نفره

1402/04/06

سلام به همگی دوستان. وقتتون بخیر. ماجرایی رو میخوام براتون بنویسم که حدود 10 روز پیش اتفاق افتاد. البته اتفاق کلمه درستی نیست چون یکی از مواردی بود که خیلی دوست داشتم تجربش کنم و با کمک یک دوست قدیمی اون رو اجرا کردیم. من مهرداد هستم و 37 سال دارم. قدم 176 وزنم 70. تحصیلکرده هستم و دوجنس گرا. تمایلم در گی بات بودن هست و اینکه حس زن بودن بگیرم و بتونم برای طرف مقابل ناز و عشوه بیام خیلی بهم لذت میده. پوشیدن لباس های زنونه مخصوصا جوراب مشکی ساق بلند و شورت لامبادا رو هم خیلی دوست دارم. گفتم یک توضیحاتی بدم در رابطه با خودم تا یک مقدار ذهنتون با من آشنا بشه. میشه گفت اولین تجربه من در 18 سالگی اتفاق افتاد و در طول تمام این زمان ها به شکل های متفاوتی وجود داشت. اینکه بخوام بگم مدام این کارو کردم نه اصلا حتی تا 2 سال پیش هم اصلا سکس از سوراخ(هارد) نداشتم و فقط سافت بود تا اینکه این مورد رو هم به همراه دوستم که در این ماجرا هم همراهیم کرد انجام دادم. دقیقا در 18 سالگی هم با همین دوستم شروع کردیم. اما بریم سراغ ماجرا.
یه مدتی بود که خیلی دوست داشتم با دو تا تاپ سکس کنم. حداقل این مورد رو هم تجربه کنم. اما نمیتونستم به کسی اعتماد کنم و از طریق اینترنت هم اینکه بخوای یهو با دو نفر باشی زیاد جالب نبود. هی میخواستم بیخیال این موضوع بشم اما نمی شد و دلم میخواست. اسم دوستم شهاب هست و دقیقا هم سن خودمه. ما بغیر از اینکه هر از گاهی با هم سکس میکردیم جداگانه هم مواردی رو انجام میدادیم. البته اون خیلی بیشتر از من فعالیت داشت و پوزیشن هم تاپ هست. شهاب واقعا کیر خوش فرم و گوشتی و جذابی داره. تقریبا 18 سانت میشه و عالیه. زمانی که سافت سکس میکردیم واقعا خوب بود و در موارد دیگه هم دنبال یه همچین کیرهایی بودم. بار اولم که هارد سکس کردم خیلی اذیت شدم اما بعدش لذت خوبی بهم داد. اینم بگم که شاید در کل 4 5 بار هارد سکس داشتم.
خلاصه یه روز به شهاب پیام دادم گفتم که یه فانتزی رو مخمه و میخوام اگر اوکی هستی انجامش بدیم. پرسید چی؟ گفتم دلم میخواد با دوتا تاپ سکس کنم. گفت فکراتو کردی و مطمئنی. گفتم اره دوست دارم تجربه کنم. اونم گفت منم همیشه دوست داشتم گروپ داشته باشم اما شرایط نبوده. گفتم کسی رو میشناسی تاپ باشه و مطمئن باشه و البته خوش سایز و خوش فرم باشه. همونطور که گفتم اون تو این موضوع بیشتر اکتیو بود. گفت اره میشناسم و اتفاقا فکر میکنم مد نظر تو هم باشه. عکسش رو فرستاد و من دیدم و اوکی بود. گفتم کیرش چطور گفت یبار تو گوشیش داشت یه چیزی نشونم میداد اونم دیدم و میدونم خوشت میاد. اون طرف اسمش کامیار بود و 32 سالش بود. گفتم بهت خبر میدم چون میخوام یه برنامه بچینم. حدودا 1 ساعت بعد بهش زنگ زدم و گفتم که : ببین شهاب تو با این طرف اوکی کن و بگو که میخوای بری پیش یکی از دوستای قدیمیت و میخوای باهاش سکس کنی. بهش بگو که تو هم بیا اما مثلا تو برای سکس نیومدی و مهمون هستی. وقتی ما رفتیم و شروع کردیم و مثلا 10 دقیقه بعدش بیاد. یعنی مثلا جریان طوری بود که من نمیدونم اینا میخوان 2 نفری سکس کنن. شهاب خوشش اومده بود. گفتم بگو که لخت بشه و یهو وسط کار من و تو بیاد تو و منم چون حشری شدم قبول میکنم. شهاب گفت خوبه و خودشم حسابی حشری شده بود. قرار شد با طرف هماهنگ کنه. راستی اینم بگم که من تنها زندگی میکنم و کاملا مستقل هستم.
همون شب شهاب زنگ زد و گفت قضیه رو اوکی کرده و اولش کامیار دو دل بوده اما عکسای من رو نشون داده و با یسری حرف شهوتیش کرده و قبول کرده بیاد. کامیار نمیدونست که من جریان رو میدونم. برای پنجشنبه شب قضیه هماهنگ شد. تا پنجشنبه یه جوراب مشکی بلند دانتل دار خریدم به همراه یه شورت لامبادا مشکی و یه تاپ جذب. من بدونم مو داره و معمولا فول شیو میکنم. وقتی شیو میکنم پوست سفیدم حسابی خودنمایی میکنه. خیلی حشری بودم و داغ. از داروخونه هم ژل لوبریکانت (روان کننده) گرفتم. پنجشنبه ساعت 8 بود که اومدن. زنگ رو زدن و منم درو باز کردم و اومدن بالا. یه شلوارک پوشیده بودم یه مقدار جذب تا بالای زانو بهمراه یه تیشرت آستین حلقه ای. وقتی اومدن تو شهاب یه چشمک به من زد و من با کامیار سلام علیک کردم و هر دو بغل کردم. قشنگ شهوت تو چشمای کامیار اومد.
تعارف کردم نشستن و خودم بغل شهاب نشستم و خودم رو چسبوندم بهش و با کامیار هم صحبت میکردم. به شهاب گفتم لباس آوردین پاشید عوض کنید. لباس عوض کردن و اومدن. کامیار وقتی اومد شلوارک پوشیده بود و مشخص بود کیرش راست شده و گاهی هم چشمش رو پاهای من بود. شهاب پای من رو گرفت گذاشت رو پاش منو برد تو بغلش فشار داد گفت جیگرم کی بریم تو اتاقت منم مثلا جلوی کامیار خجالت میکشیدم گفتم عه زشته. یه نیم ساعتی گذشته بود و یخ کامیار هم باز شده بود. منم تحویلش می گرفتم و میگفتم خوش اومدین و … خب دیگه زمانش رسیده بود، گفتم کامیار جان ایرادی نداره حدود 1 ساعت تنها باشی من و شهاب کار داریم، گفت نه این چه حرفیه راحت باشید. شهاب که پاشد خودم بهش گفته بودم که به کامیار چشمک بزنه یعنی 10 دقیقه بعد اون بیاد. گفتم شهاب صبر کن صدات میکنم. رفتم تو اتاق جوراب و شورت رو پوشیدم و اماده شدم. شهاب رو صدا کردم. شهاب اومد تو گفت جووووووون. شلوارکش رو درآوردم و کیرش افتاد بیرون، گفتم شهاب میاد کامیار دیگه گفت اره خیالت راحت. شروع کردم کیرش رو خوردن. خیلی خیلی داغ بودم. شهوتم واقعا بالا بود. شهاب اومد روی من و شروع کرد گردنمو خوردن و به پاهام دست کشیدن و کیرمم میمالید و جون جون میکرد و اه میکشید. منم صدام رو شهوتی کرده بودم و ناز و عشوه میکردم. منو برگردوند و شورت رو درآورد و شروع کرد کونمو مالیدن و با سوراخم ور رفتن. حسابی داغ بودم. من 4 دست و پا شدم و شهاب اومد جلوم و من ساک میزدم در همین حین بود که کامیار اومد تو. من با صدای باز شدن در برگشتم. لخت لخت بود یه کیر تقریبا 16 17 سانتی کلفت و نیمه راست بود. کیرش عالی بود سفیدتر از مال شهاب و واقعا حشری کننده. گفت مهرداد جان اجازه هست، یه نگاه به شهاب کردم و گفتم شهاب این یعنی چی(مثلا نمیدونم) شهاب چیزی نگفت. همونطور که داگ استایل بودم اومد پشتم و شروع کرد مالیدن شهاب هم کیرشو گذاشت دهنم و دیگه من چیزی نگفتم.
وای باورم نمیشد عالی بود، کامیار میگفت جون چه چیزی هستی شما، چه پاهای نازی چه کون خوش فرمی و کیرش رو لای کونم و روی لپای کونم تکون میداد. جاش رو با شهاب عوض کرد و حالا برای اون ساک میزدم. 2 مین بعد نشستم رو زمین و دوتایی چپ و راستم قرار گرفتن و حالا دوتایی میخوردم وای چقدر دلم میخواست و حالا اتفاق افتاده بود. لذت بخش بود چون همه چیز خوب بود. ژل رو به شهاب نشون دادم، مجدد داگ استایل شدم و شهاب چون میدونست چیکار کنه رفت پشتم منم با کیر کامیار ور میرفتم. شهاب شروع کرد با انگشت منو باز کردن، منم اه میکشیدم و کامیار هم کیرشو میمالید به لبام و میگفت چه جیگری هستی تو. 5 مین با سوراخم ور رفت گاهی هم کامیار میرفت پیشش و اونم انگشت میکرد. شهاب کیرشو گذاشت دم سوراخ و اروم برد تو منم یه اه کشیدم و گفتم کامیار کیرتو بیار. از جلو ساک میزدم و شهاب هم دیگه حسابی جا کرده بود. جاشون رو عوض کردن کامیار منو بلند کرد برد لب میز تحریرم و گفت من اینجوری دوست دارم و حالا اون داشت منو میکرد و هی میگفت چه کونی هستی تو.
یه چیز جالب بگم که شاید براتون بی معنی باشه اما از زمانی که کیراشون رفت تو کونم دیگه ساک نزدم چون دوست نداشتم. شهاب من به شیکم خوابوند و افتاد روم و اون مدلی تلمبه میزد. کامیار اومد منو برگردوند پاهامو گذاشت رو دوشش و حالا اون میکرد. تو همین لحظه ها بود من ارضا شدم و 1 دقیقه بعد از من کامیار هم ارضا شد آب من و کامیار رو شکم و سینه من بود. تو همون حالت هم شهاب کیرش رو کرد تو و چون حسابی حشری بود چیزی طول نکشید که اونم ارضا شد. 3 تایی بیحال افتادیم. بعد از چند دقیقه رفتیم حموم و دوش گرفتیم. کامیار کلی تشکر کرد و گفت عالی بود. شهاب هم دزدکی به من گفت فانتزی عالی بود مرسی ازت. منم خودم راضی بودم و تجربه قشنگی بود. آخر شب موقع رفتن شهاب رفته بود دستشویی و نبود، کامیار دزدکی گفت میخوای شماره منو داشته باشی؟ خندیدم گفتم از شهاب میترسی گفت نمیخوام بدونه. شمارش رو گرفتم و گفت لطفا پیام بده گفتم باشه.
امیدوارم خوب تونسته باشیم توصیف کرده باشم.

نوشته: مهرداد


👍 19
👎 0
39901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

935126
2023-06-28 01:31:14 +0330 +0330

اره خوب کردی دیگه وقتی کونت گذاشت کیرشونو نخوردی چون اونوقت گوه خودت میخوردی

0 ❤️

936056
2023-07-04 12:02:26 +0330 +0330

جالبه اسم هایی که دوست دخترم به من یاد نداده رو اینجا یاد گرفتم
“جوراب مشکی بلند دانتل دار خریدم به همراه یه شورت لامبادا مشکی و یه تاپ جذب”

1 ❤️