چرا پاهای زنان جذاب است

1397/04/22

چرا پاهای زن سکسی‌ست

by Jerome London, March 15th 2018

در اینجا از اینترنت ۱۶ داستان و مصاحبه با مردان ناشناسی که فتیش به پای زنان دارند، جمع‌آوری شده. در زیر، نظر گروه‌های متفاوتی از مردان درمورد این‌ که چرا به نظرشان پای زنان سکسی‌ست قابل مشاهده است:

۱) یک روز ناگهان حس کرد که فقط می‌خواهد انگشت‌های پای دختر را مک بزند!
«در دبیرستان متوجه این شدم که دوست دخترم پاهای زیبایی دارد و ناگهان می‌خواستم فقط انگشت‌های پایش را مک بزنم. این علاقه به حدی رسیده که برایم یک مسئله‌ی تعیین‌کننده است، من با دختری که پاهایش برایم جذابیتی ندارد قرار نمی‌گذارم. به نظر خودم فتیش من در حد ملایم و خفیف است، من فقط دوست دارم که به عنوان عشق بازی انگشت‌های پای دختران را مک بزنم یا پاهایشان را ماساژ دهم (البته پاهایشان باید تمیز باشد).»

۲) زنان وقت زیادی برای زیبا کردن پاهایشان صرف می‌کنند، بنابراین معلوم است که ما پاهایشان را دوست داریم! «واضح است که زنان کارهای زیادی برای زیباییِ پاهایشان انجام می‌دهند، چه با قصد و چه به هدف نمایش چیزهای دیگر. آنها ناخن‌های پاهایشان را رنگ می‌کنند، حلقه‌ی پا(پابند) می‌اندازند، کفش پاشنه بلند می‌پوشند، جوراب ساق‌بلند و ساپورت می‌پوشند، کفش‌های پاشنه بلند جلوباز میپوشند، با پوشیدن صندل کل پایشان را به نمایش می‌گذارند، به مُچ پاهایشان پابند می‌اندازند و…
این‌ها چیزهای زیادی هستند که جلب توجه می‌کنند و ذهن و مغز انسان را درگیر خودش میکند و همین باعث میشود تا بتوانیم پاها را هم به‌عنوان یک عضو جنسی در نظر بگیریم. برای من عجیب است که کسی از این‌که پا به صورت فتیش درآمده سوپرایز میشود. دوم این‌که پا ادامه‌ی ساق و ران است که البته آنها هم فوق‌العاده سکسی هستند!»

۳) ماساژ پاها گاهی می‌تواند حتی از سکس هم احساس نزدیکی و صمیمی‌تری داشته باشد: «به نظر من ماساژ پاها نسبت به سکس عمل نزدیک و صمیمی‌تری است. من می‌توانم با کسی که در رابطه نیستم هم سکس داشته باشم ولی اگر کسی که با او در رابطه نیستم و بخواهد به من ماساژ پا دهد اصلا احساس راحتی نمی‌کنم.»

۴) سخت است که در تابستان وقتی همه‌ی پاها بیرون است کنترل خودم را حفظ کنم! «یکی از سخت‌ترین قسمت‌های داشتن فتیش به پاها، تابستان است! همه عاشق تابستان هستند، به‌خصوص خود من. چه زمان دیگری مناسب‌تر از این است تا زنان هر روز صندل بپوشند؟ این برای مردهایی مثل من عالی‌ست، درست است؟ ولی جواب خیر است! من عاشق نگاه کردن به پاها هستم، همینطور که نگاه کردن به سینه‌ی زنان را هم دوست دارم. تصور کنید اگر همه‌ی زنان بدون لباس بودند…، درست است که این فوق‌العاده است ولی این کار تمرکز ما را بهم می‌زند. بعضی موقع‌ها به پاهای دختری که جلوی کلاس نشسته زل می‌زنم و همین باعث هواس پرتی من سر کلاس می‌شود، حالا تصور کنید اطرافتان پر از پای دختر باشد…! این وضعیت ممکن است باعث شود در عموم نعوظ شوم. من همیشه از این که دختری متوجه کارم شود و من را قضاوت کند می‌ترسم…»

۵) دانه‌های این شهوت زمانی که ۱۴ساله بودم کاشته شد! «فانتزی من وقتی که ۱۴سالم بود و در ‘کویینز’ زندگی می‌کردم شروع شد. گاهی اوقات زنی که در خانه‌ی رو به رویی ما زندگی می‌کرد با پاهای برهنه به دیدن مادرم می‌آمد. من می‌نشستم و وقتی پاهایش را روی میز یا صندلی می‌گذاشت با دقت به کف پاهای زیبایش خیره می‌شدم. همان موقع بود که دانه‌های شهوت من کاشته شد.»

۶) از این‌ که چقدر پاهای زنان من را تحریک می‌کند احساس شرمندگی میکنم! «از آن موقعی که یادم می‌آید من شیفته‌ی پاهای برهنه‌ی زنان بودم. من عاشق ماساژ دادن و بوسیدن پاهای زنان و مک زدن انگشت‌های(تمیز!) پاهایشان هستم. مک زدن پای کسی من را حتی از ساک زده شدنِ آلتم بیشتر تحریک می‌کند. با این حال این فتیش (و دیگر فتیش‌هایی که دارم) گاهی باعث خجالت من می‌شود که البته دلیلش را درک می‌کنم. من هم از یک جفت پای عرقی و کثیف حالم بهم می‌خورد (اگرچه بعضی از کسانی که فتیش پا دارند اینطور نیستند) ولی پاهای پدیکور شده و زیبای هر زنی من را تحریک میکند. من از این که پاهای زنان چقدر من را تحریک می‌کند احساس شرم و خجالت می‌کنم…

۷) یک جفت پای زیبا می‌تواند دیگر نقص‌ها را جبران کند «وقتی شما به یک دختر نگاه می‌کنید فقط به چیزهای عادی و همیشگی‌ای مثل سینه، صورت، باسن و… نگاه نمی‌کنید، بلکه شما حتی بیشتر از اجزای بدنی که گفته شد تمایل دارید پاهایش را ببینید. یک جفت پای زیبا حتی می‌تواند نقص‌های صورت یک دختر را هم جبران کند. به نظرتان جالب نیست شما دارید از عضوی که جنسی نیست چنین لذت زیادی بدست می‌آورد.»

۸) تا موقعی که پاها به بدنش وصل باشد من عاشقشان هستم! «من حس خاصی برای پاهای زنان دارم، البته پاها باید به بدنشان وصل باشد، من از یه جفت پای زیبا در یک قفسه خوشم نمی‌آید! من عاشق یک جفت پای خوش فرم هستم، چه ناخن‌هایش رنگ کرده باشد چه نباشد، اگر هم کمی مو داشت مشکلی نیست ولی فقط پاهایش مثل هابیت پشمالو نباشد. من عاشق نگاه کردن، رنگ کردن ناخن‌ها و ماساژ دادن پا هستم.»

۹) من عاشق پا هستم، حتی اگر بدبو باشند! «من عاشق هر قسمتی از آناتومی زنان هستم ولی هیچ موقع از پاهای بدبویشان خسته نمیشوم. این علاقه باعث می‌شود که احساس کنم فقط من اینطور هستم! من هیچ موقع از علاقه‌ام به پا کوتاه نمی‌آیم و اگر زنی با این که پاهایش را در اختیار من بگذارد مشکلی داشته باشد من کاملاً علاقه‌ام را به او از دست می‌دهم و این احساس به من دست می‌دهد که او هنوز فرد بالغی نشده و نیازهای پارتنرش را درک نمی‌کند.»

۱۰) پاها یک اثر هنری ظریف هستند «زیبایی‌های یک جفت پای زیبا من را به وجد می‌آورد و من را به یک سگ پاولی که غذایش کف پای نرم و انگشت‌های صورتی و بلند و پدیکور شده است تبدیل می‌کند!»

۱۱) پاها شاهکار معماری بدن هستند! «پاها مثل یک جعبه‌ی شکلات می‌مانند که با دانه‌های برف پر شده‌اند. هیچ دو جفت پایی مثل هم نیست و هر پا جزئیات پیچیده و شخصیت خاصی از خودش نشان می‌‌دهد. پاهای زیبا برای من مثل یک شاهکار ظریف، نرم، باریک، براق و سکسی از معماری انسان می‌ماند.»

۱۲) فکر کنم فتیش من موقع تماشای فیلم لاک پشت‌های نینجا و وقتی که آدم بد داستان پاهای آپریل را غلغلک داد به وجود آمد! «تنها چیزی که می‌توانم دلیل این فتیش را به آن ربط دهم زمانی بود که در دوران کودکی لاک‌پشت‌های نینجا را تماشا می‌کردم. من و دختر همسایه داشتیم قسمتی که شخصیت بد داستان میخواست با غلغلک پاهای آپریل از او اطلاعات بگیرد را تماشا می‌کردیم. بعداً وقتی که داشتیم بازی می‌کردیم تصمیم گرفتیم آن صحنه را خودمان انجام دهیم.»

۱۳) اولین بار سر کلاس ورزش متوجه این قضیه شدم! «فتیش پایم را اولین بار در سال نهم تحصیلی و موقعی که سر کلاس ورزش بچه‌ها شروع به عوض کردن لباس‌هایشان کردند و پاهایشان برای من جلب توجه کرد کشف کردم. این موضوع باعث نعوظ من شد که اولش من را ترساند. آن موقع پاها چیزی به نظر نمی‌رسیدند که باعث تحریک شدن من شود ولی در سال تحصیلی بعد یاد گرفتم که این علاقه‌ام به پاها را بپذیرم، من حتی یواشکی اتاق رختکن را دید میزدم و راه رفتن همکلاسی‌هایم با پاهای برهنه را تماشا می‌کردم.»

۱۴) من وقتی ۱۲سالم بود و داشتم با دختر همسایه کشتی می‌گرفتم متوجه این فتیش شدم! «من از موقعی که یادم می‌آید عاشق پا بودم و حتی موقع تماشای آنها نعوظ می‌شدم. به خاطر دارم وقتی ۱۲سالم بود داشتم با دختر همسایه که دختر بانمکی بود و پاهای زیبایی داشت کشتی می‌گرفتم و موقع کشتی هم همیشه به طریقی پاهایش اطراف صورتم بود، فکر کنم این اولین باری بود که واقعا متوجه شدم که فتیش پا دارم.»

۱۵) حتی خاله‌ام اجازه می‌دهد با پاهایش بازی کنم! «من به خاله‌ام گفتم که فتیش پا دارم و او به من اجازه داد تا یک ساعت با پاهایش بازی کنم.»

۱۶) تا موقعی که پاها در کفش پاشنه‌بلند نباشند عاشقشان هستم! «من فتیش پا دارم ولی از کفش پاشنه‌بلند بدم می‌آید و اگر دختری کفش پاشته‌بلند بپوشد علاقه‌ام به پاهایش کم می‌شود. فتیش پای من فقط زمانی که زنی با پای برهنه باشد یا صندل، دمپایی، پوتین و یا جوراب بپوشد عمل می‌کند. پوشش پا می‌تواند فتیشم را افزایش یا کاملا از بین ببرد.»


پاهای سکسی نظر متخصصان چیست

متخصصان نظرهای متفاوتی درمورد فتیش پا دارند. برای اکثر مردم پا برای راه رفتن به وجود آمده، نه برای کردن! بنابراین ممکن است برای مردم جذابیت جنسی پا رمزآلود و حتی عجیب باشد. پس ریشه‌ی این فتیش از کجاست؟ "سیگموند فروید" معتقد بود دلیل این فتیش شبیه بودن پا به آلت تناسلی است. مطمئن نیستم آن زمان فروید به چه پا یا آلتی نگاه می‌کرده است ولی به نظرم این یک تئوری عجیب است و متقاعدکننده نیست.

براساس تحقیقی در سال 2006؛ رایج‌ترین فتیش‌های مربوط به بدن شامل پا و انگشت‌های پا بودند (جذب شدن به سینه و باسن و آلت‌های تناسلی در این دسته‌بندی نیستند چون تقریبا همه به آنها جذب می‌شوند، بنابراین جذب شدن به آنها فتیش محسوب نمی‌شود). به ندرت دیده شده که زنان هم فتیش پا دارند ولی این فتیش به طور کلی مربوط به مردان است.

[در شهوانی نیز چندی پیش نظرسنجی‌ای در راستای همین موضو نتایج جالبی نشان داد.]



[پیش‌تر نیز در نظرسنجیهای مختص اظهار حشر به اعضای بدن، «پای زنان» مورد حشراندوزی قابل توجهی قرار گرفته است.]


  • دکتر “کالین سینر” فتیش پا را به صورت زیر تعریف میکند:
    فتیش پا که به نام «پودوفیلیا» هم شناخته می‌شود یک علاقه جنسی شدید و خاص به پا یا پوشش‌های پا مثل کفش است. این فتیش رایج‌ترین فتیش مربوط به اعضای غیر جنسی بدن است و بیشتر در میان مردان شایع است.
  • دکتر “ریچارد ویلانو” یک عصب‌شناس است و معتقد است پا و آلت‌های جنسی نواحی شبیه به همی در کورتکس مغز دارند. این موضوع می‌تواند برای پیدا کردن دلیل این‌که چرا بعضی افراد حتی با فکر کردن به پا هم تحریک می‌شوند کمک کند. حتی مشاهده شده کسانی که پاهایشان را از دست داده‌اند در نواحی پاهایشان احساس تحریک شدن و حتی ارگاسم میکنند!
  • دکتر “موریس” معتقد است فتیش پا می‌تواند ناشی از اثرات یک حادثه‌ی شدید در سنین کم که پاهای فرد در آن درگیر بوده باشد.

پاهای سکسی این فتیش چطور شروع می‌شود

خیلی از بزرگسالانی که فتیش پا دارند دلیل این علاقه‌شان را به اتفاقات دوران کودکی مثل غلغلک پاهایشان موقع بازی ربط می‌دهند. بعضی هم میگوید به یاد دارند که به طور ناگهانی به پا جذب شده‌اند. بعضی هم معتقدند که پاها مثل آلت‌های تناسلی و سینه می‌تواند جذابیت داشته باشد چون پاها هم مثل آنها تقریبا همیشه مخفی و پنهان هستند. یکی از کاربران reddit نوشته: *
«پاها مثل باسن و آلت‌ تناسلی به ندرت در معرض دید هستند حتی اگر کسی صندل و دمپایی بپوشد باز هم دارند کف پایشان را مخفی می‌کنند ، بنابراین پاها به اندازه‌ی اعضای دیگر در معرض نمایش نیستند. این کار باعث می‌شود که پاها هم به نوعی مثل نواحی تناسلی در نظر گرفته شود.»
*

یکی دیگر از کاربر ها میگوید:

«موقعی که ۱۵ یا ۱۶ساله بودم به جای جذب شدن به سینه و باسن، عاشق نگاه کردن به پاها و انگشت‌های پاها بودم و خوردن آنها و نوازششان را تصور میکردم. من عاشق پا با یک قوزک زیبا، ناخن‌های قرمز، صندل پوشیده، پدیکور شده، باریک و لاغر و متقارن هستم. در کل پاهای خوشبو را دوست دارم ولی من قبلاً حتی پاهای کثیف را هم لیس می‌زدم تا به نوعی به زیباتر شدن آن کمک کنم.

Wikifeet یک وب سایت است که کسانی که فتیش پا دارند عکس‌های پای زنان معروف را به اشتراک می‌گذارند. بیشترین عکس‌های پای جستجو شده مربوط به بازیگران پورن مثل Riley Reid ، Ava Addams ، Abella Danger ، Eva Lovia و Kimmy Granger است. بیشترین جستجو بین پاهای سلبریتی ها هم مربوط به Taylor Swift ، Ariana Grande ، Jennifer Aniston ، Anna Kendrik ، Emma Watson و Mila Kunis است.

اگر این فتیش در حد و مرزهای خودش انجام شود مشکلی نیست ولی این فتیش همیشه به طور ملایم و بی‌خطر ابراز نمی‌شود، مثل قاتل زنجیره‌ای “jerome brudos” که وابستگی شدیدی به کفش‌های زنان در سن ۵سالگی پیدا کرد که در نهایت به حدی رسید که پاهای زنان قربانی‌اش را قطع می‌کرد! به نظر می‌رسد اورگان شهری است که فتیش پا از حد خارج می‌شود و خانه‌ی قاتل زنجیره‌ای “Leroy Dayton Rogers” هم است، کسی که علاقه‌ی شدیدی به ارّه کردن پاهای قربانیانش داشت! در سال 2011 پلیس شهر آرکانزاس مردی را ملقب به “پری انگشت‌لیس” دستگیر کرد، چون ظاهراً او در فروشگاه‌ها از پاهای زنان تعریف می‌کرد و از آنها اجازه می‌خواست تا انگشت‌های پاهایشان را مک بزند.

مثل هر فتیش دیگری، فتیش پا نباید به حد افراطی برسد. اگر توانستید فتیش خود را به همراه یک پارتنری که درکتان می‌کند کنترل کنید، میفهمید که یک دنیا لذت در هر پایی منتظر شما خواهد بود. شما حتی می‌توانید پارتنرتان را متقاعد کنید تا با پاهایش آلت شما را تحریک کند. [آنچه با اصطلاح “فوت‌جاب(footjob)” از آن یاد میشود] اگر پاتنری پیدا کردید که حاضر است این کار ها را برای شما انجام دهد بهتر است تا آخر عمر او را کنار خود نگه دارید!


برگرفته از:
thoughtcatalog.com/jeremy-london/2018/03/sexy-feet-why-men-have-feet-fetishes

تاپیکهای مرتبط:
فوت‌فتیشیسم و سندروم فانتوم
پیرامون علاقه به پاهای زنان
چرا پاهای زن از دساش جذابتره
عکسای زیبا از پاهای اوناث
معرفی چن تا وبسایت فوت‌فتیش

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-07-13 19:39:41 +0430 +0430

من به شخصه خودم عاشق لیس زدن و مکیدن انگشتاهای زیبای خانمها هستم

1 ❤️

2018-07-13 19:57:16 +0430 +0430

البته در ایران فوت فتیشا اکثرا به این دلیل زیادن یا ادعاشون میشه چون یک ماجراجویی جنسی خیلی بندرت برای اکثریت افراد پیش میاد و مجبورن با چیزایی که دم دستشونه بسازن. دم دست ترین چیز پاهای بانوان مخصوصا در تابستانه که تو صندل یا کفشای باز خودنمایی میکنه . باید دید که آیا واقعا فتیششو دارن یا با دیدن پاهای یه زن شکل و رنگ آلت تناسلیشو حدس میزنن و بقیه ماجرا .

خود من یکی از علاقه مندان به پاهای خوشگل و تمیزم ولی فتیشی ندارم روش . قبلا که نوجوان بودم خیلی نگاه میکردم و به قولی حیزی میکردم تا وقتی که شرایطش مهیا شد و دیدم که بازی و مالیدن حتی خوردن پاهای حتی خوشگل هم لذت انچنانی نمیبرم و فهمیدم در اشتباه بودم . در کل تا چیزی رو واقعی لمس نکردیم نباید در موردش مطمئن شیم .

مرسی اسکلت عزیز بابت تاپیکای خوب و جامع و کاملت . ممنوون

1 ❤️

2018-07-13 20:01:24 +0430 +0430

عالی بود. من هیچ وقت فتیش پا رو درک نکردم ولی متنی که گذاشتی خیلی کمکم کرد که یه گوشه ای از حس کسی که فتیش پا داره رو بفهمم.
فک کنم بیشتر فتیش دست دارم خخخ.

1 ❤️

2021-03-17 14:13:59 +0330 +0330


0 ❤️

2021-03-17 22:02:36 +0330 +0330

اشتباهه همه جامون جذابه😊

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «