تعطیلات سال نو و مسافرخانه چیِ هیز _( Gay)

1401/01/03

سال نو همه ی مبارک دوستان. امروز میخوایم با یه داستان تصویری متفاوت بریم به جمع استقبال کنندگان عید 😆😆
دوستمون پاتریک ، تصمیم گرفته بره تعطیلات. و امسال خرق عادت کرده و میخواد تنها بره مسافرت.با رسیدن به مقصد، پاتریک یه مسافرخونه گیر میاره و تصمیم میگیره تا آخرین روز تعطیلات رو توی مسافرخونه سپری کنه.اما از بخت خوبِ پاتریک، مرد مسافرخونه چی، بایسکشوال بوده و توی اولین برخورد چشمش پاتریک رو میگیره و بعد از چند ساعت اقامت و یک روز مخ زدن، پاتریک به مرد مسافرخونه چی ،پا میده .
مرد مسافرخونه چی، روزِ سکس، خوشتیپ میکنه و با لباس اسپورت زیر، میاد اتاقی که پاتریک اقامت داره تا یه چند ساعت هات و سکسی با هم داشته باشن…
با هم ببینیم.




پاتریک نمیتونست علاقه خودش رو برای سکس با مرد مسافرخونه چی ، که یه مرد سن بالای سکس و لدن ساز و فیتنس بود پنهان کنه. از این رو عملیات رو با رمز “ساک” شروع میکنه. کیر مرد مسافرخونه جی که الان حسابی سیخ شده رو از بغل شرتش میده بیرون و …ببینین:





ساک زدن با شدت و علاقه دنبال میشه .چنتا پوزیشن خوابیده و ایستاده با هم کار میکنن.پاتریک داره حسابی تحریک میشه و سوراخش داره آماده تر میشه هر لحظه.:




الان دیگه سوراخ کون پاتریک آماده س تا کیر کلفت مرد خوش هیکل رو یه جا ببلعه.
لحظه موعود فرار رسیده و مرد مسلفرخونه چی داره پاداش تلاش های خودش رو برای رابطه با پاتریک میگیره:
چرخش قهرمانانه پاتریک به طرف کیر کلفتِ مرد مسافرخونه چی و استارت دوستعت سکس هات و به یاد موندنی

43280 👀
10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «