ده توصیه برای سکس چت

1399/09/25

آیا دوران شب تا صبح اس ام اس بازی و گوشی های دکمه ای که هزار بار باید دکمه ها را می‌فشردیم تا یک جمله تایپ‌ شود را یادتان است؟ بدبختی اینجاست که با همان امکانات کم، سکس چت هم می‌کردیم!
از دورانی که باید دو دقیقه صبر می‌کردیم تا جواب “عزیزم خیس شدی؟” را بگیریم و تلاشمان این بود که در این فاصله حسمان نپرد، خیلی فاصله گرفتیم. اما نیتمان درست بود. تکست دادن راه مناسب و راحتی برای نگه داشتن ارتباط است. از آن بهتر، کسانی که روابط رمانتیک یا سکسی دارند، می‌توانند از سکس چت به عنوان چاشنی کار استفاده کنند. اینجاست که کاردرست ها از واژه‌ی سکستینگ (سکس+تکست) به جای تکست دادن، استفاده می‌کنند.

سکستینگ چیست؟
هر چیز که شما بخواهید! ولی عموما، راهی برای لاس زدن و اشتراک گذاشتن خواسته‌هایتان، از طریق پیام نوشتاری است.
دکتر “لوری بث بیزبی”، روانشناس و مربی سکس میگوید: مردم به چند دلیل سکست می‌کنند. برای برخی فقط سرگرمی و نوعی از فعالیت فانتزی است. میتوانی با یک غریبه از طریق پیام داستان بسازی و راجع به تمام کارهایی که می‌خواهید با هم انجام دهید، حرف بزنید. می‌توانید هر جور دلتان می‌خواهد خود را توصیف کنید(ایرانیها می‌دانند چه می‌گوییم). برخی با کسانی که در رابطه‌اند سکس چت می‌کنند چون برای افزایش هیجان سکسی در طول روز یا شب، راهی جذاب به نظر می‌رسد. برخی وقتی در رابطه‌های لانگ دیستنس هستند، به جای معاشقه/سکس، (وقتی دو فرد در دو مکان مختلف هستند و دیدن همدیگر سخت است) سکس چت می‌کنند.
اگر اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوید و می‌خواهید انجامش دهید یا چند بار انجام داده‌اید و اکنون می‌خواهید توانایی خود را در آن بالا برید، ادامه‌ی این متن را بخوانید!

  • ۱. کسب رضایت
    اولین و مهمترین نکته این است: رضایت! سکستینگ یک فعالیت جنسی محسوب می‌شود. درست همان‌گونه که برای بوسیدن یا سکس داشتن با کسی باید اجازه‌ی طرف باشد، اینجا هم حتما کسب رضایت برای فرستادن پیام‌هایی که طبیعتا جنسی هستند، انجام شود. علاوه بر این، اصلا وقتی دو طرف عشق می‌کنند که یک کاری را انجام دهند، خیلی بیشتر خوش میگذرد و جای بحثی نیست. قبل از اینکه چیزی بفرستید مطمئن شوید که طرفتان مشتاق انجام این کار است. اگر مطمئن شدید، خوش بگذرد!

  • ۲.راجع به احساساتتان با طرف رو راست باشید.
    بهترین فعالیت جنسی زمانی صورت می‌گیرد که همه ریلکس و هیجان زده باشند. اگر به هر گونه‌ای احساس اضطراب و معذب بودن نسبت به این قضیه دارید، با شریکتان در میان بگذارید و راهی پیدا کنید تا هر دو در ریلکس‌ترین حالت ممکن قرار بگیرید. اگر به زمان بیشتری نیاز دارید یا باید اطمینان خاطر کسب کنید، احساس بدی نداشته باشید؛ به هر حال شما دارید خودتان را در موقعیتی حساس، با کسی دیگر، قرار می‌دهید. با سرعت دلخواهتان پیش بروید و اگر حس می‌کنید شریکتان قابل اعتماد نیست به غریزه‌‌‌ی خود اطمینان کنید.

  • ۳. سکس چت امن را تمرین کنید.
    لازم نیست تعهد خاصی به کسی که می‌خواهید با او سکس چت کنید داشته باشید. اما قبل از اینکه چیزی بفرستید از خود بپرسید آیا می‌توانید به این آدم در خصوص این کلمات، عکس ها یا ویدیوها اعتماد کنید؟ اگر گیرنده از مطالب ارسالی شما سواستفاده کند یا سهوا پخششان کند، هیچ گاه به عنوان فرستنده، تقصیری متوجه شما نیست. ولی اگر تلاش بر نگه داشتن جوانب احتیاط داشته باشید، احساس امنیت بیشتری هنگام سکس چت خواهید داشت:

  • صورت خود را در تصاویر نشان ندهید.

  • روی گوشیتان رمز عبور داشته باشید و شریکتان را هم به این کار تشویق کنید.

  • اپلیکیشنی استفاده کنید که امنیت بالایی برای سکس چت تامین می‌کنند.

  • وقتی به وای فای عمومی یا کاری وصلید سکس چت نکنید. ممکن است ناامن باشد یا کسی ناظر شما باشد.

  • بعد از اینکه سکس چت تمام شد، سلفی های سکسی‌تان را پاک کنید و از شریکتان هم همین‌را بخواهید.
    نتیجه‌گیری: هیچ وقت کاری را که با آن راحت نیستید یا احساس امنیت نمی‌کنید، انجام ندهید. سکس چت هنگامی که احساس اطمینان و امنیت دارید بیشتر خوش می‌گذرد.
    بحث خوش گذرانی شد…

  • ۴. به سکس چت به عنوان معاشقه نگاه کنید.
    مردم معاشقه را عمدتا محدود به اعمال فیزیکی می‌دانند که قبل سکس در تخت خواب انجام می‌شوند. ولی معاشقه می‌تواند شامل هر چیزی که شما را برای سکس حشری‌تر می‌کند بشود و سکس چت قطعا جزو این موارد است. سکس چت در هر زمانی جالب است ولی قبل از قرار ملاقات یا قبل از اینکه شریکتان به خانه برسد یا قبل یک ملاقات تلفنی یا ویدیویی، سکس چت کنید تا آبتان راه بیفتد. یک مکالمه‌ی سکسی کشش جنسی ایجاد می‌کند و می‌تواند به سکس بهتر منجر شود.
    دکتر جس اورایلی، سکسولوژیست فوق‌العاده‌مان توضیح می‌دهد که:" سکستینگ حس انتظار را شکل می‌دهد که خود منجر به تشدید لذت فیزیکی به هنگام ملاقات با شریک می‌شود". انتظار کشیدن کامجویی را بیشتر می‌کند. تحقیقات می‌گویند که سطح دوپامین (هورمونی مربوط به سیستم لذت و پاداش مغز) هنگامی که منتظر پاداش هستیم بالا
    تر است تا زمانی که آن پاداش را دریافت می‌کنیم.
    از قدیم گفته‌اند: “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی” و خودمانیم، کشش جنسی خیلی حال می‌دهد.

  • ۵. سوالی شروع کنید.
    بله، ما همین الان گفتیم سکستینگ نوعی از معاشقه است ولی سوال پرسیدن را نوعی معاشقه‌ی قبل از معاشقه در نظر بگیرید.
    سوال پرسیدن از چند جهت فایده دارد. اگر شریک خجالتی یا ادا تنگ‌هایی دارید، سوال پرسیدن کمکش می‌کند تا از لاک خود بیرون بخزد، مکالمه روان شود و فشار از روی او برای گفتن چیزهای سکسی برداشته می‌شود.

اگر برای سکستینگ کمی ماخوذ به حیا هستید، پرسش را نوعی لوبریکانت احساسی برای شروعی نرم و روان در نظر بگیرید. لازم نیست شیرجه بزنید به دل ماجرا که میخواهم فلانت کنم و بهمان. (البته آن هم یک جاهایی خیلی جواب است). آرام آرام با چند سوال به دل ماجرا بخزید. مثال هایی از این سوال‌ها را برای حرف‌های سکسی می‌بینید:
چی تنته؟ (معرف حضور همه)
اگه الان پیشت بودم چی میکردی؟
یادته اونموقع که من و تو…؟
کدوم کارمو موقع سکس از همه بیشتر دوست داری؟
دوست داری … کنم یا …؟
البته اینگونه هم نباشد که یک‌سره در حال سوال پرسیدن باشید و بدبخت را بمباران کنید. متعادل رفتار کنید. برای گرم شدن از سوال پرسیدن استفاده کنید و سپس اصل داستان.

  • ۶.از جزئیات غافل نشوید.
    دیگر وقتی شروع کردید تا تهش بروید! اگر بدون عکس و فیلم سکس چت می‌کنید، به خیالاتشات با توصیف دقیق جزئیات دامن بزنید (دوستان کصتان نویس هم توجه کنند). لازم نیست قصه حسین کرد شبستری بنویسید اما در حدی باشد که ذهنشان را قلقلک بدهید. بالعکس، اگر طرفتان در جزییات دادن کم‌کاری کرد، از او بخواهید تا تنگ کند و بیشتر توضیح دهد.
    دکتر بیزبری توصیه میکند:" اگر می‌خواهید خیلی خوب باشید، باید روی نویسندگیتان وقت بگذارید، کلمات توصیف کننده به کار برید، در نظر داشته باشید که واکنش‌های شریکتان بر اساس همین کلمات ایجاد می‌شوند. یک داستان نقل کنید، بیشتر حس هایشان را درگیر کنید".
    گفتیم حس…
  • ۷. از تمام حواس استفاده کنید!
    شما محدود به توصیف با پیام متنی نیستید. حس بینایی و شنوایی را هم تحریک کنید. این کار می‌تواند با یک سلفی آب آور یا تحریک کننده‌های شنیداری همراه باشد.
    دکتر جس توصیه می‌کند: “می‌توان از کلمات، گیف، ایموجی، وویس، عکس و ویدیو استفاده کرده تا شریکتان را علاقه‌مند کنید.”
    چند مثال موردعلاقه‌ی خودش:
  • برایشان کلیپ های سکسی یا صداهای سکسی بفرستید.
  • صدای خودتان در حال خودارضایی را ضبط کنید (مثلا داخل حمام تا صدایتان بیرون نرود) و بعد فایل را برایش بفرستید. حتی بهتر این است که برایش با آب و تاب همه چیز را تعریف کنید و منتظرش بگذارید.
  • یک وویس برایش بفرستید و بگویید که چه می‌خواهید.
    به لطف تکنولوژی دیگر هیچ محدودیتی برای حشری کردن پارتنرتان وجود ندارد.
  • ۸‌. دروغ های مصلحتی اشکالی ندارند.
    آیا قرار است به پارتنرتان بگویید که سکسی ترین لباس را پوشیده‌اید یا اصلا لخت هستید و در پوزیشن های خاصی خوابیده‌اید؟ بله. حتی اگر عرق گیر و شلوار کردی پوشیده باشید و در حال فرچه کشیدن سنگ توالت؟ باز هم بله.
    راجع به این دروغ های کوچک حس بدی نداشته باشید. قسمتی از جذابیت سکس چت به همین کاوشگری در تمایلات جنسی و سناریوهای جدید است. می‌خواهد واقعی باشد یا نه. نیت مهم است.
  • ۹. فکر نکنید سکس چت فقط برای زوج های لانگ دیستنس است.
    سکس چتی که خوب پیش می‌رود برای کسانی که از هم دور هستند، بسیار مناسب است تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشتد ولی فکر نکنید که اگر شریکتان را مرتب می‌بینید دیگر سکس چت مزه نمی‌دهد و فایده ندارد.
    “استیسی شارل” می‌گوید:" سکستینگ هم نوع دیگری از ابراز جنسی است و وقتی می‌توانید خارج از اتاق خواب صمیمیت جنسی ایجاد کنید ارتباطتان قوی تر می‌شود. هم‌چنین برای زوجینی که شاید راحت نباشند تا رودرو خودشان را کامل ابراز کنند، بهترین ابزار است و خود باعث صمیمیت بیشتر حین سکس فیزیکی می‌شود.
    پس چه در دو کشور متفاوت یا دو اتاق متفاوت هستید، سکس چت را امتحان کنید.
  • ۱۰. به عنوان ابزار آموزشی به آن نگاه کنید.
    هنگامی که در حال سکس هستید، سخت است که به طرف بگویید چه کاری را بیشتر یا کمتر یا متفاوت انجام دهد. باید راجع به ترجیحات و نیازهایمان در سکس توان حرف زدن داشته باشیم که خود یک تمرین جداست‌. اما سکستینگ بدون به هم ریختن ریتم جریان، زمانی است که می‌توانید راجع به علایق و فانتزی‌هایتان راحت سخن بگویید‌. دفعه‌ی بعدی که شریکتان را می‌بینید، در حالت امیدوارانه، حرف‌هایتان یادش مانده و خواسته‌هایتان را عملی می‌کند. اگر هم یادش نبود، آن فانتزی ها را زنده کنید! خیلی ریز و سکسی به او یادآوری کنید که راجع به چه حرف می‌زدید و از او بخواهید تا با شما انجامش دهد. در هر صورت اتفاق خوبی می‌افتد.

خب دیگر حالا که ابزار های مورد نیاز در جعبه‌ابزار سکستینگ شما موجود است، بروید و امتحانشان کنید. چه مبتدی باشید یا مشتری همیشگی این متد، این توصیه ها به شما کمک می‌کند تا سکست هایتان را کیفیت بخشید و تنوع رابطه‌تان را زیاد کنید.
منبع

23 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-15 21:15:55 +0330 +0330

↩ .Dark.SADRA.
انتخاب تاپیک با من نیست ولی خب این باحال بود. ممنان

4 ❤️

2020-12-15 21:22:32 +0330 +0330

↩ .Dark.SADRA.
نه من قبل این ترجمه کردم اسکلت گذاشت مثل
این
یا این
یا این
ولی دیگه از این به بعد خودم میذارم.

1 ❤️

2020-12-15 21:23:09 +0330 +0330

↩ زندگی به سبک فانتزی
شاید بخونی بفهمی چرا:|

2 ❤️

2020-12-15 21:24:26 +0330 +0330

↩ BRDYA
برای زوجین کاربردش فرق می‌کنه.

1 ❤️

2020-12-15 21:29:04 +0330 +0330

↩ زندگی به سبک فانتزی
مستقیم تر نمی‌تونستی بگی، کجاش کنایه‌ای بود؟ گفتی دوست نداری دیگه:| خیلیم جای سواله واست که چرا بقیه دوست دارن.
جواب سوالت فقط و فقط در این تاپیک☝️

1 ❤️

2020-12-15 21:29:51 +0330 +0330

↩ negarmmm
فداتاااان. مرسی که خوندی❤ امیدوارم تو رابطه‌ات به دردت بخوره

2 ❤️

2020-12-15 21:50:53 +0330 +0330

↩ زندگی به سبک فانتزی
به عمام اگه بدونی !
ولی بذار برات بگم: واس کسی ک کلا کارش جق زدن و فعالیت های انفرادیه طبیعیه که سکس چت لذتی نداشته باشه. اما شما با ی نفر که سکس منظم داری سکس چت کن واسه تنوع ببین چه حالی میده. مثلا وسط مهمونی تکست سکسی بفرس واس طرف ببین چجوری میشه وسط جمع! برید خونه جر وا جر میکنید همدیگرو! امیدوارم با این مثال متوجه شده باشی که مخاطب این مدل سکس چت شما نیستی عزیز

1 ❤️

2020-12-15 21:51:30 +0330 +0330

↩ nirad
اگ بدونم استقبال میشه بیشتر طنازی می‌کنم😂☝️

3 ❤️

2020-12-15 21:54:18 +0330 +0330

↩ nirad
یا امام هشتم:))بس کنییید. من اشنای هیچ کس نیستم (نذر می‌کند هویتش لو نرود)

1 ❤️

2020-12-15 21:59:56 +0330 +0330

↩ زندگی به سبک فانتزی
بابا من خودمم جقیم چی میگی😂 جق مگ بده؟ خیلیم سالم و بی‌خطره
آره دیگ عزیز اون اصل جنس بیشتر حال میده کسی منکرش نشد. گفتی واس چی گفتم تنوع . خودتم قبول داری.
تنها سکسی که من الان دارم با درسامه. هی درس…هی درس…هی درس

1 ❤️

2020-12-16 01:57:09 +0330 +0330

با سن 20 سال بعید میدونم اون دوران رو دیده باشی😶😶😶

خیلی طولانیه
هرچی فکر میکنم نمیشه این همه متن رو خوند😶🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

0 ❤️

2020-12-16 02:34:36 +0330 +0330

دمت گرم ❤️

1 ❤️

2020-12-16 04:35:45 +0330 +0330

هرکاری میکنیم نمیتونیم وارد سکس چت بشیم

0 ❤️

2020-12-16 08:23:21 +0330 +0330

↩ مسعود132
نه جدا ندیدم:) متن اصلی اصن اینو ننوشته بود گفتم یکم خودمونیش کنم

1 ❤️

2020-12-16 08:23:33 +0330 +0330

↩ Kamalm20
با رمز یا زهرا وارد شو

0 ❤️

2020-12-16 09:30:08 +0330 +0330

جالب بود … مرسی برای تاپیک و زحمتی که برای ترجمه کشیدی ❤️

1 ❤️

2020-12-16 09:39:27 +0330 +0330

↩ blackhandnn
فداتان

1 ❤️

2020-12-16 15:27:06 +0330 +0330

aali bood

1 ❤️

2020-12-16 15:50:19 +0330 +0330

↩ 20kir2020
🌷🌷

0 ❤️

2020-12-16 17:03:36 +0330 +0330

↩ Itried
اها
همون بهتر که ندیدی

دست شما درد نکنه
خسته نباشی😶😶

1 ❤️

2020-12-16 18:14:08 +0330 +0330

بسیار عالی و جذاب الان که متاهل شدیم دختری مارو تحویل نمیگیره ولی خب ماهم دقیقا اینارو رعایت میکردیم

1 ❤️

2021-01-02 22:17:28 +0330 +0330

از وقتی که میذارید تا مطالب رو گرد اوری و ارائه کنید ممنونم

1 ❤️

2021-02-10 10:41:36 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
بدترین یادم نیست ولی قطعا زیاد بوده چون با غریبه بوده و دیدم اصلا بلد نیست مثلا.
بهترینش هم متعلق به شب اول آشنایی با دوست پسرم تو مجازی که دیوونه ‌شدیم جفتمون. هنوزم نشده رو دستش بزنیم.

1 ❤️

2021-02-10 10:44:04 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
نه
بی معنیه دیگ برام
حتی با خودشم دیگ خیلی کم دارم
مگر مرور خاطرات سکسمون باشه

1 ❤️

2021-02-11 15:51:24 +0330 +0330

یه سکس چت و این همه داستان جوجو

1 ❤️

2021-02-11 15:55:26 +0330 +0330

↩ master_korosh
🤷🏻‍♀️ بد نیست بدانیم

1 ❤️

2021-02-11 15:58:30 +0330 +0330

↩ Itried
اوهو چه کتابی

0 ❤️

2021-03-12 14:32:15 +0330 +0330
0 ❤️

2021-04-11 21:18:07 +0430 +0430

ممنون

1 ❤️

2021-04-11 21:18:57 +0430 +0430
0 ❤️

2021-07-26 22:42:06 +0430 +0430

😰😰😰😰🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕🤕

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «