چگونه طوری ساک بزنید عرش بلرزد!

1399/04/02

چگونه کیر را طوری ساک بزنید که زمین به لرزه بی‌افتد!

Vanessa Marin July 16, 2015

در فیلم‌ها و مخصوصاً در پورن، تحریک کیر با زبان هرگز امتیاز و جایگاهی را که لایق آن است دریافت نکرده است.
در فیلم‌های پورن دهان‌های بسیاری دور کیر بسته شده‌اند، کیر‌های بسیاری با فشار به تَه گلو فرو رفته‌اند و منی‌های فراوانی با خشونت در دهان هنرپیشگان پاشیده شده‌اند ولی در دنیای واقعی ساک‌زدن کیر برای آن که عمل ساک‌زدن را انجام می‌دهد می‌تواند واقعاً لذت‌بخش باشد…

حال در اینجا شرح داده می‌شود چگونه یک ساک فوق‌العاه بزنید و از زدن آن بسیار لذت ببرید:


در آسایش باشید

به طور متوسط مردان بین سه تا پنج دقیقه طول می‌کشد تا به ارگاسم برسند، برای همین معمولاً شما نگران این نیستید که پوزیشن شما در هنگام ساک زدن برای یک مدت طولانی راحت باشد. با این وجود همه دوست دارند در هنگام سکس راحت باشند تا بتوانند از آن لذت ببرند. معمولاً آسان‌ترین روش، قرار گرفتن بر روی زانو است (اگر سطح زمین سخت است یا کفپوش زبر است بهترین کار این است که یک پتو یا بالش زیر پای خود بگذارید) تا به آسانی سرتان را بین ران‌هایش ببرید. او نیز می‌تواند روی لبه‌ی تخت یا روی کاناپه بنشیند (در ضمن اگر بخواهد می‌تواند روی کمر دراز بکشد) یا حتی سرپا بایستد. این که او بتواند شما را در حال ساک‌زدن تماشا کند یک بخش بسیار سکسی این کار است. پس این اهمیت دارد که منظره‌ای زیبا را جلوی چشم او به نمایش بگذارید. حتی ‌می‌توانید جلوی یک آینه این کار را بکنید این می‌تواند امکان تحریک شدن از طریق تماشا کردن را با اضافه کردن یک زاویه‌ی جدید برای دید زدن برایتان فراهم کند و هر دوی شما می‌توانید خودتان را در هنگام عمل ساک‌زدن تماشا کنید!


بروید سر اصل مطلب

می‌توانید با مالیدن کیر او از روی شلوار با دستانتان او را حشری کنید اما پس از اندکی مالش بلافاصله ساک‌زدن را آغاز کنید. بیشتر مردانی که می‌شناسم دوست ندارند مقدمه‌سازی قبل از سکس زیادی طول بکشد و برای مکیده شدن کیرشان منتظر بمانند…
بعضی‌ها گفته‌اند مکیدن کیرشان کمی آنها را معذب می‌کند یا کیرشان در حال خورده شدن قلقلک می‌آید.
اگر می‌خواهید کمی شیطنت کنید، سعی کنید انگشتان یا حتی زبانتان را پیش از پایین کشیدن شورت او، داخل شورتش ببرید و با نوک کیر او بازی کنید. یا در مدت زمانی که از او می‌پرسید میل دارد با کیرش چه کاری انجام دهید کیر او را در دستانتان نگه دارید.
اگر پس از این که تمام لباسهایش را درآوردید، هنوز کیرش سفت نشده بود، با فرو کردن تمام کیرش داخل دهانتان و چرخاندن زبانتان به دور آن از موقعیت استفاده کنید تا کیرش در دهانتان بزرگتر و بزرگتر شود! این تنها فرصتی است که می‌توانید کل کیر را به صورت یکجا در دهانتان جای بدهید.
پس با آن خوش بگذرانید! اگر کیر او در همان ابتدا سخت شده بود، از زیر بیضه‌ها شروع کنید و چند بار از زیر بیضه تا نوک کیر را لیس بزنید. زبانتان را به صورت صاف و پهن دربیاورید تا بیشترین مقدار ممکن از کیر را لمس کند.


روش باب میل خود را بیابید

زمانی که آماده بودید تا ساک‌زدن را آغاز کنید، در مرحله‌ی اول با روش صحیح لیس‌زدن، کیرش را خیس کنید و یک آغاز دوست‌داشتنی برای کارتان خلق کنید. دهانتان را چند باری روی کیرش به بالا و پایین ببرید و در مدت انجام این کار زبانتان را به پوست قسمت زیرین لوله‌ی کیر فشار دهید. بهتر است که دهنتان را روی کیر او غنچه کنید تا تمام لبها و نوک زبانتان در زمان بالا و پایین رفتن با قسمت زیرین لوله‌ی کیر تماس داشته باشد بدون این که هرگز اجازه دهید دندانهایتان کیر او را لمس کنند!
سعی کنید پیش از شروع کار هرچقدر که می‌توانید آب دهانتان را جمع کنید و بگذارید در زمانی که دهانتان را روی کیر او بالا پایین می‌کنید به آهستگی بیرون بریزد، در این مرحله نگران خیس شدن همه چیز نباشید. برای ساک زدن هرچه کیر او خیس‌تر باشد بهتر است.
وقتی همه جای کیر او لیز شد، نوبتی از دست‌ها و دهانتان برای بازی کردن با آن استفاده کنید. دهان اکثر مردم انقدر بزرگ نیست که بتواند یک کیر متوسط را درون خود جای دهد، برای همین از دستانتان برای پوشش دادن باقی نقاط کیر استفاده کنید. می‌توانید از دستانتان برای مالیدن قسمت عمده‌ی لوله‌ی کیر استفاده کنید و همزمان با دهانتان سر کیر را لیس زدهدیا بمکید. این حقیقت دارد که قسمت وسطی لوله‌ی کیر کمترین مقدار عصب را دارد بنابراین حساسیت آن از سایر نقاط کیر کمتر است. بنابراین می‌توانید بیش از آن که فکر می‌کنید مجاز است، آن را فشار بدهید.
قسمت قارچی شکل نوک کیر بیشتر از آن که فکر کنید، حساس است و مکیدن آن لذت بیشتری را به صاحبش هدیه می‌کند. برای همین دهان گرم و خیس شما را را با آغوش باز خواهد پذیرفت!
انگشتان دستِ غالب‌تان (بستگی دارد که راست‌دست یا چپ‌دست باشید) را دور بیضه‌های او بپیچید انگار دارید با بیضه‌های او دست می‌دهید! سپس لبهایتان را پایین بیاورید تا با دستتان ملاقات کنند! وانمود کنید دستی که به دور بیضه‌ها پیچیده و دهانتان، با چسب به هم چسبیده‌اند. سپس به مدت یکی دو دقیقه دهانتان را روی کیرش بالا پایین ببرید. این می‌تواند حرکت اصلی شما در ساک‌زدن باشد و هر گاه بخواهید به سمت آن برگردید و آن را تکرار کنید.


بیضه‌ها را وارد بازی کنید

این یک جنایت بزرگ است که بیضه‌ها در اکثر اوقات هنگام ساک‌زدن به فراموشی سپرده می‌شوند!
به محض این که با تکنیکی که مشغول انجام آن هستید، احساس راحتی کردید؛ توجه نشان دادن به بیضه‌ها را نیز آغاز کنید. می‌توانید این کار را هم با دستانتان انجام دهید، هم با دهانتان.
ابتدا کیسه‌ای که بیضه‌ها را در خود حمل میکند را با دست غیر غالب‌تان بگیرید (مثلاً اگر راست‌دست هستید، با دست چپ) به خاطر بسپارید بیضه‌ها بسیار حساس هستند و مهم است که بتوانید یک تعادل بین فشار دادن بیش از حد دست دور بیضه‌ها که باعث درد می‌شود یا خیلی کم که باعث قلقلک بیضه‌ها می‌شود، برقرار کنید که فقط حس لذت را به بیضه‌هایش بدهید. زمانی که دارید لوله‌ی کیر وی را مک می‌زنید، بیضه‌هایش را در کف دستان خود بازی دهید و آنها را بچرخانید. بعد کل کیسه‌ی بیضه را چند بار به آرامی فشار دهید.
هر چند وقت یک بار پوست میان دو بیضه را بین انگشتان اشاره و شست خود بگیرید و آنجا را به آرامی نیشگون بگیرید! انگشتانتان را از زیر کیسه‌ی حاوی بیضه‌ها تا بالای بیضه‌ها بکشید، سپس دهانتان را روی بیضه‌ها قرار دهید و روی مکیدن و لیسیدن آنها تمرکز کنید. در حال لیسیدن تخم‌هایش دستانتان را روی لوله‌ی کیر بالا و پایین ببرید. سعی کنید تمام این مدت زبانتان به صورت پهن باشد تا بیشترین مقدار پوست روی بیضه را پوشش دهد. سعی کنید بیضه‌ها را یکی‌یکی به داخل دهان ببرید و آنها را به مدت یک دقیقه بمکید. می‌توانید لیسیدن پوست بین دو بیضه را نیز امتحان کنید. لیسیدن را از پشت کیسه‌ی بیضه‌ها آغاز کنید و تا زیر لوله‌ی کیر ادامه دهید.

تاپیکهای مرتبط با آموزش تحریک بیضه‌ها:
۶ نکته‌ی تخمی (تحریک بیضه‌ مردان)
آنچه زنان باید درمورد خایه بدانند
چگونه خایه خواری کنید
چگونه خایه مالی کنید
نظر ۱۲ مرد درمورد تحریک خایه‌ها


روش‌های دیگر را نیز امتحان کنید

زمانی که روش اصلی‌تان را را برای ساک‌زدن انتخاب کردید و مدتی آن را ادامه دادید، زمان آن می‌رسد که به هیجان ساک‌زدن اضافه کنید. بیشتر مردان از تنوع در زمان ساک‌زدن برایشان لذت می‌برند. اما مانند زمانی که مردان با لیسیدن و با مکیدن چوچوله به کُس زنان لذت اهدا می‌کنند؛ سلیقه‌ی فردی هر کس با دیگران متفاوت است. پس زمانی را برای اکتشاف و آزمایش و خطا برای فهمیدن این که او از چه چیزی در ساک‌زدن بیشتر خوشش می‌آید صرف کنید. مثلاً دو روش متفاوت را امتحان کنید و از او بپرسید: «کدام را بیشتر دوست داشتی؟ این را؟ یا آن یکی را؟» یا زمانی که از شدت خوشی آه می‌کشد یا بدنش از شدت لذت به لرزه در می‌آید، دقت کنید کدام حرکت شما باعث این واکنش او شده است. اینطوری متوجه می‌شوید از چه کاری بیشتر لذت برده است.

روش‌هایی که پیشنهاد می‌شود امتحان کنید:

  • هنگامی که در حال لیس‌زدن از زیر بیضه‌ها تا نوک کیر هستید، سعی کنید زبانتان را در قسمت زیر لوله‌ی کیر و بالای بیضه‌ها روی پوست آن بچرخانید.
  • مدتی را صرف لیسیدن و تمرکز روی “لگام” کیر کنید! برای بیشتر مردان این حساس‌ترین جای کیر لگام است [شرح تصویری لگام یا نخطه‌ی F] برای لیسیدن این قسمت خاص زبانتان را سفت کرده و به صورت نوک تیز در بیاورید و آنجا را به صورت بالا به پایین و چپ و راست بلیسید.
  • سعی کنید دهانتان را روی لگام بگذارید و مستقیماً آن را مک بزنید.
  • زمانی که لبهایتان را فقط روی کلاهک کیر بالا و پایین می‌برید و از روی کلاهک قارچی شکل پایین‌تر نمی‌آیید با دستانتان قسمت انتهایی لوله‌ی کیر را نگه دارید. به یاد داشته باشید که در این مرحله فقط دو سانت ابتدای لوله‌ی کیر مکیده می‌شود.
  • انتهای لوله کیر را اندکی فشار دهید و بعد دهانتان را روی آن بگذارید و بمکید و همزمان دستانتان را روی لوله‌ی کیر بالا و پایین ببرید.
  • به آهستگی لوله کیر را روی زبانتان بکوبید. اگر فک‌ شما از ساک‌زدن خسته شده یا درد گرفته است، کوبیدن کله‌ی کیر به زبان می‌تواند تکنیک خوبی برای استراحت دادن به آنها باشد.
  • برای استراحت طولانی‌تر می‌توانید نوک کیر را به لبهای خود بمالید و سپس روی تمام صورت و در انتها آن را به سینه‌های خود بمالید. (البته اگر سینه دارید!)
  • به نوبت فقط از دستان یا فقط از دهانتان برای لذت بخشیدن به کیر استفاده کنید.

بهتر است چند چیز متفاوت را تجربه کنید اما نیازی نیست مثل دیوانه‌ها سعی کنید پنجاه روش مختلف را در یک دور ساک‌زدن امتحان کنید! برای اکتشاف و پیدا کردن روش‌های جدید مورد علاقه‌ی او هرچقدر که لازم است بدون عجله وقت بگذارید.


سراغ سوراخ کون بروید

این به اندازه‌ی کافی غم‌انگیز است که به بیضه‌ها توجه کافی نمی‌شود اما چیزی که واقعاً اشک را به چشمان من می‌آورد فکر کردن به آن سوراخ‌ فراموش شده‌ی کون است! مردان هم‌جنس‌گرا معمولاً به لذت‌های جادویی ناشی از سوراخ کون کاملاً آگاه هستند اما مردان دگرجنس‌گرا در این مورد سخت‌گیر و حساس هستند. بله درست است؛ سوراخ کون هنوز در بیشتر جوامع تابو (ممنوعه) است اما واقعاً دیگر وقت آن رسیده است که این ممنوعیت‌ها را کنار بگذاریم. سوراخ کون شما می‌تواند احساس لذت فراوانی به شما هدیه کند. با این وجود به همگان توصیه می‌شود قبل از بازی کردن با سوراخ کون حتماً از شریک جنسی خود اجازه بگیرید و بدون هماهنگی قبلی به آن حمله نکنید!
اگر شریک جنسی شما کمی خجالتی یا نامطمئن است، سعی کنید کار را با ماساژ دادن قسمت بین بیضه و سوراخ کون (ناحیه پرنیوم) آغاز کنید درست است که این خود سوراخ کون نیست، اما مردان بسیاری هستند که از ماساژ دادن آن نقطه با انگشتان یا حتی لیسیده شدن آن لذت می‌برند. بهترین راه لذت دادن به مرد از طریق این نقطه فشار دادن به آن است. برای شروع یکی از بندهای انگشتتان را به آن فشار دهید، سپس به حالت ورز دادن خمیر با بند انگشت آن نقطه را بمالید یا به سادگی آن را فقط فشار دهید.
اگر او پایه‌ی بازی با سوراخ کونش باشد، نیاز دارید از مقداری روان‌کننده استفاده کنید. احتمالاً روان‌کننده‌ی سیلیکونی برای این کار بهترین باشد. مقداری روان‌کننده روی نوک انگشت اشاره‌ی‌تان بمالید و به آرامی انگشتتان را لای چاک کون او بکشید، بسته به مقدار مویی که در چاک کون او رشد کرده است، پیدا کردن سوراخ کون او ممکن است به چند بار سعی کردن نیاز داشته باشد.
وقتی آن را پیدا کنید، می‌توانید به سادگی نوک انگشت‌تان را به وسط سوراخ فشار دهید. اگر او لپ‌های کونش را به دو طرف دست شما فشار داد، سعی کنید به آهستگی انگشتتان را به داخل کونش ببرید. اصلاً نیاز نیست انگشتتان را خیلی به داخل فرو کنید. فقط دو یا چهار سانت کافی است. به آرامی انگشتتان را به داخل و خارج سوراخ کون او حرکت دهید.
اگر تا به اینجا پیش رفتید، پس توانسته‌اید به استاندارد طلایی ساک‌زدن یعنی این که همزمان با رفتن یک انگشت داخل کون، سایر انگشتانتان دور بیضه‌ها باشد، انگشتان دست دیگر روی لوله کیر قرار گیرد و سر کیر نیز داخل دهان باشد دست یابید که در نتیجه آب کیر او در مدت بسیار کوتاهی خواهد آمد! کاملاً جدی خاطر نشان می‌شود که بازی با سوراخ کون به همه چیز سرعت می‌دهد!


آنچه باید پس از ساک زدن انجام دهید

آه باز هم همان بحث قدیمی درمورد این که آب کیر را قورت بدهیم یا آن را به بیرون تف کنیم.
یکی از توصیه‌های همیشگی به عنوان یک متخصص مشکلات جنسی این است که همه‌ی ما باید درمورد این که چه چیزی در هنگام سکس برای ما مناسب است، خودمان تصمیم بگیریم. اگر واقعاً از قورت دادن آب کیر بدتان می‌آید، یک بسته پر از دستمال کاغذی دم دست نگه دارید و به محض آمدن آب، آن را روی دستمال‌ها تف کنید. اگر او از کثافت‌کاری و پخش شدن آب کیرش خوشش می‌آید، بگذارید که آب کیرش بعد از آمدن در دهانتان به آهستگی از داخل دهانتان روی کیرش بریزد.
حال که بحث به اینجا کشید، از همه‌ی تف‌کنندگان آب‌کیر دعوت می‌شو که قانون طلایی (مساوات در سکس) را در نظر بگیرند. شما نسبت به این که وقتی آب کُس‌تان داخل دهان شریک جنسی‌تان آمد، او بلافاصله از جایش بلند شود و آب شما را به بیرون تف کند چه احساسی دارید؟ این باعث می‌شود درمورد عضو تناسلی خود احساس بدی پیدا کنید و خیلی از ما همین حالا هم نسبت به آن حس بدی داریم، مگرنه؟!
مایعاتی که از اعضای تناسلی ما ترشح می‌شوند، قرار نیست طعم خیلی خوبی داشته باشند. اما این هم حقیقت دارد که ما داریم فقط درمورد قورت دادن مقداری برابر با چند قاشق چایخوری حرف می‌زنیم، به علاوه پس از چند بار امتحان کردن، ممکن است از آن خوشمان هم بیاید!


اشتیاق بر همه چیز ارجحیت دارد

اگر قرار است از کل این مقاله فقط یک نکته را یاد بگیرید؛ بگذارید این باشد که مشتاق بودن، مهمترین عامل در یک ساک‌زدنِ فوق‌العاده است، زیرا چیزی بهتر از این که شریک جنسی‌تان بداند از گذاشتن کیرش داخل دهانتان بسیار لذت می‌برید وجود ندارد.
یکی از بهترین راه‌های نشان دادنِ اشتیاق‌تان برای ساک‌زدن این است که ساک‌زدن را خودتان بدون هیچ حرف یا مقدمه‌ای شروع کنید. مانند وقتی از سر کار به خانه می‌آید یا وقتی صبح از خواب بیدار می‌شود یا زمانی که روی کاناپه نشسته‌اید و دارید تلویزیون تماشا می‌کنید، مثلاً به او بگویید: «می‌دانی؟ ترجیح می‌دهم به جای تماشای این سریال کیر تو را در دهانم مزه‌مزه کنم!» یا وقتی برای صرف شام به بیرون رفته‌اید، سر میز به او بگویید: «می‌شود زودتر برویم؟ واقعاً نیاز دارم هر چه سریع‌تر لب‌هایم را دور کیرت بپیچم!» کلاً سعی کنید در هر شرایطی برای ساک‌زدن پیش‌قدم شوید و این اشتیاق را تا زمان ساک‌زدن حفظ کنید، با احساس و انرژی تمام آه بکشید، به چشمانش نگاه کنید و لبخند بزنید، کیرش را از دهانتان بیرون بیاورید و آن را به تمام بدنتان بمالید و مداوماً به او بگویید که چقدر آوردن آب او برای‌تان لذت‌بخش است! وقتی که حس کردید واقعاً از ساک‌زدن کیر او لذت می‌برید، آنگاه خواهید فهمید که واقعاً در این زمینه پیشرفت کرده‌اید. آیا واقعاً احساسی بهتر از این که بدانید، می‌توانید مقدار بسیار زیاد و کم‌نظیری لذت را به کس دیگری هدیه کنید وجود دارد؟!


منبع:

lifehacker.com.au/2015/07/everything-you-need-to-know-to-give-earth-shattering-blowjobs

29097 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-02-20 06:44:36 +0330 +0330

ممنون از آموزش این نکات مهم به دوستانتون ، امیدوارم ساکرهای عزیز اعم از خانم و آقا بخوانند و انجام دهند

0 ❤️

2024-02-20 08:17:43 +0330 +0330

↩ pdavary
مگه ساک اموزش داره خخ

0 ❤️

2024-02-20 08:19:28 +0330 +0330

↩ sara175
امان از این کیبرد کوچیک و انگشتهای بزرگ😂😂😂

0 ❤️

2024-02-20 08:19:43 +0330 +0330

↩ pdavary
خخخ

0 ❤️

2024-02-20 08:22:01 +0330 +0330

↩ sara175
😂😂😂😂
فدادون بشم ، بخند تا دنیا بهت بخنده عزیزم

1 ❤️

2024-02-20 08:23:36 +0330 +0330

↩ pdavary
اوکی

0 ❤️

2024-02-20 10:10:34 +0330 +0330

↩ sara175
شما اگه بلدی بیام برا م بزن

0 ❤️

2024-02-21 14:46:22 +0330 +0330

حربه سوراخ کون بی نظیره به کون ظلم شده در واقع مردا تعصب و بذارید کنار قرار نیست کونی بشید
شل کنید و لذت ببرید 😁

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «