پالیسی زن عمو (۳ و پایانی)

1402/04/13

لطفا اگه فوت فتیش ندارین نخونین
بعد از اون رابطه کمی راحت تر شده بودیم و دیگه تقریبا هر روز تو اون دو ماهی که خونمون بود کارم شده بود لیسیدن پاهای نازنین مریم بانو ولی واقعا از این کار سیر نمی شدم چون انقدر پاهاش سکسی بود که هر بار دیدنش کیرمو سیخ میکرد . گوشیم پر شده بود از عکسهای جورواجور پاهاش کلی عکس از کف و رو و انگشتای مریم داشتم با انواع لاک دیگه میدونستم که بعد از این قرار نیست با هیچ فیلمی جق بزنم چون خاطرات و عکس های پاهای سکسی مریم تو گالری مخفی گوشیم بود . هر روز که میگذشت نگاهم به ارباب مریم تغییر می کرد دیگه بهش به عنوان وسیله ای برای ارضا شدنم نگاه نمیکردم ؛ اون واقعا انسان فوق العاده ای بود و هر کارش برام شده بود درس زندگی ؛ دیگه فقط زن عموم نبود برام ترکیبی از پارتنر و خواهر بزرگتر و راهنمای زندگیم بود. اون دوران اگه درست یادم باشه بهترین رابطمون حدودا پنجمی یا ششمیش بود :
بعد ناهار وقتی مامان بابام رفته بودن خونه ی خالم من و زن عمو مریم تنها شدیم . کنار هم خوابیده بودیم و با گوشی مشغول بودیم چشمم به پاهاش افتاد که بهشون لاک سبز زده بود
اروم سرمو بردم نزدیک پاهاش شروع کردم به بو کردن بوی پاهاش واقعا همیشه برام تازگی داشت . کم کم متوجه کارم شد ، خندید و پاهاش رو اروم بهم نزدیکتر کرد و گفت تعارف نکن مهرداد به خودم بگو. منم خندیدم و گفتم‌ ممنون از درک زن عموی مهربونم. گفت خواهش میکنم راحت باش . لبخند زدم و طبق معمول برای تشکر جفت پاهاشو بوسیدم و گفتم یه لحظه لطفا وایسین ارباب و رفتم جوراب شیشه ایشو اوردم و گفتم اگه میشه این بار این رو بپوشید اول کار . جورابو پوشید چند لحظه به پاهاش که از رو جورابش هم معلوم بود با لذت خیره شدم و بعد شروع کردم به بو کردن روی پاش. واقعا با جوراب بوی پاش بیشتر شده بود. روی جورابشو یه لیس اروم زدم و کیرم اروم اروم داشت بیدار میشد . تند تند کلی روی جورابشو لیس زدم و بعد شروع کردم مالیدن کف پاهاش از رو جوراب ؛ واقعا لذت خاصی داشت و اولین بار بود از روی جوراب دارم براش پالیسی میکنم کمی تجربه ی متفاوتی بود.
کف پاهاشم کلی لیس زدم دیگه کیرم شق شده بود و کلی لذت میبردم. بهش نگاه کردم دیدم با همون لبخند جذاب همیشگی و با لذت تمام داره نگام میکنه و کسشو میماله . دیدن نگاهش بیشتر تحریکم میکرد شروع کردم به بوسیدن همه جای جورابش و بعد از رو جوراب روی ناخوناشو لیس زدم. گفتم ارباب اگه اجازه بدین بردتون جورابتونو از پاهای زیباتون دربیاره. گفت درش بیار مهرداد جان . اروم اول جورابشو یه ذره در اوردم و بعد باقیشو با دندونم در اوردم و بعدم اون یکی . حالا پاهاش ابهت خاصی پیدا کرد برام ؛ حالا بوشم بیشتر شده بود چون تو جوراب عرق کرده بود و بعد از مریم خواستم کف پاهاشو همزمان رو صورتم فشار بده اونم دیگه براش علایقم عادی شده بود کف پاهاشو گذاشت رو صورتمو منم چند ثانیه فقط حال کردم و بعد کم کم کف پاهاشو که رو صورتم فشار می آورد بوسیدم و با تمام توانم یه بوی قوی از جفت پاهاش کشیدم و کیرم داشت شرتمو جر میداد اروم و کم کم فشار رو برداشت و من پاهاشو آروم گذاشتم زمین و روی ناخوناشو لیسیدم واقعا لذت عجیبی داشت وقتی زبونم روی ناخوناش سر میخورد و رنگ سبز ناخوناش براق تر به نظر میومد.
مچ پاشو با دستم لمس کردم و کمی هم لیسش زدم به خوبی کف و روی پا حس نمیداد بهم .
بعد اینکه روی پاشو حسابی لیس زدم و آب از روی پاهاش میچکید ازش خواستم دمر بخوابه و اونم خوابید . کف پاهاشو حسابی لیس زدم و انگشتاشو میک زدم . بعد دو تا انگشت شصتشو باهم کردم تو دهنم وای چه حالی میداد. بعد حدود بیست دقیقه رابطه گفتم ممنونم زن عمو جونم بعد بازم پاهاشو بوسیدم و با خنده یه سجده هم جلوی پاهاش کردم و زن عموم کلی خندید . یه لحظه نگاهم تو خنده هاش قفل شد انگار واقعا دوستش داشتم اون همه چیزم شده بود و برخلاف تصورش اون سجدم واقعی بود . مریم پرستیدن داشت اون هیچوقت با اینکه میدید من برای پاهاش میمیرم برام ناز نکرد سرم منت نذاشت بهم توهین نکرد و با لطف تمام گذاشت به چیزی که بهش نرسیده بودم برسم و کیف کنم. حرکت کردم سمت دستشویی و یه چیزی جلوی در بود . یه جفت جوراب شیشه ای دیگه برش داشتم بو کردم ؛ انگار چند روز تو پای یه نفر مونده بود . مطمئن بودم زن عموم خواسته خوشحالم کنه و میدونستم قراره چیکار کنم باهاش. رفتم تو دستشویی و درو قفل کردم و کیرمو کردم تو جوراب و یه جق حسابی زدم البته چون کلی موقع پالیسی شق کرده بودم سریع ابم اومد و پاشید تو جوراب. جوراب و شستمو گذاشتم خشک شه. (این از ماجرای یکی از بهترین رابطه هامون) بالاخره گذشت و گذشت تا روز غم فرا رسید. روز رفتن زن عموم چون فرداش بلیط قطار داشت و من از چند روز قبل هر روز ناراحت بودم از اینکه قراره برای مدت ها نبینمش .
بعد از ظهر روز آخر تنها بودیم . اون روز سمت پاهاش نرفته بودم و حتما میدونست از رفتنش دارم غصه میخورم و نای لذت بردن ندارم . اون فقط برام یه لذت از لیسیدن پاهاش نبود و اون واقعا انسان مورد علاقم بود . خوابیده بودم رو مبل و ناراحت به زمین خیره بودم. یه پا با لاک مشکی دیدم . شاید این اخرین بار بود که اون پاها به خونه ی محقرمون افتخار می داد و روش راه میرفت . ناخوناش تقریبا از همیشه بلندتر بود و انگار که مثلا ناخون کاشته باشه. اومد سمتمو رو ازم خواست سرمو بلند کنم اومد و نشست رو مبل و سرمو گذاشت رو رون پاش.کمی اروم شدم با دستش سرمو نوازش کرد و گفت شیطون امروز بهمون حال ندادیا.
به خودم جرئت دادم و برای اولین بار به اسم صداش کردم . گفتم دلم برات تنگ میشه مریم
گفت منم برات تنگ میشه عزیز دلم و روی پیشونیمو بوسید. در همون حال یکی از پاهاشو اورد روی اون یکی پاش‌ که کف پاش دقیقا در دید من قرار بگیره. کف پاشو نگاه کردم میدونستم این اخرین روزیه که میبینمش . گفت نگران نباش دوباره من به یه بهونه ای پدر مادرتو میکشونم خونمون بازم میای پیشم مهرداد بخدا منم بهت عادت کردم ولی حیفه این لحظات آخر بد بگذره. یه ذره آروم شدم صورتمو بردم سمت کف پاشو بو کشیدم بوش طوری زیاد بود که مطمئن شدم به خاطر من دیشب با جوراب کلفت خوابیده.
پاشو بوسیدم و…
صبح موقع رفتن ازم خدافظی کرد و برای اولین بار و شاید آخرین بار همو بغل کردیم و خم شدم و پاشو بوسیدم و رفت. الان حدود هشت سال از اون ماجرا گذشته ولی هنوز خاطرات شیرینش تو ذهنمه و بعد از اون دیگه پاشو نلیسیدم ولی در عوض رابطه ی من و زن عموم به طرز عمیقی پیش رفت و ما واقعا با هم خوبیم و یه روز درمیون حداقل یه ساعت تلفنی صحبت میکردیم. اگه جریانات رو با جزئیات بیشتر نگفتم دلیلش این بود که بیشتر از اینایی که گفتم یادم نمیاد و نمیخواستم اغراق کنم. سه هفته پیش با یه دختری به اسم نسیم دوست شدم و اون اولین رلم بود که میل فوت فتیش منو پذیرفت ولی هنوز رابطه ای نداشتیم اگه قسمت شد و به پاهاش رسیدم جریان اونم مینویسم.
امیدوارم خوشتون اومده باشه
نظر یادتون نره لطفا

نوشته: مهرداد


👍 18
👎 3
38201 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

936146
2023-07-05 00:38:40 +0330 +0330

واقعا فوق العاده بود حتما حتما راجب پالیسی دوست دخترت هم بنویس

1 ❤️

936220
2023-07-05 11:06:34 +0330 +0330

همچین گفتی عمیق گفتم حالا میگه یه روز درمیون سکس کامل دارم.بپا نریززززززززه رو فرش

1 ❤️

936230
2023-07-05 13:08:00 +0330 +0330

ارباب درست حسابی پی بده اسلیو میشم

0 ❤️

938336
2023-07-18 22:44:54 +0330 +0330

ادامش چی شد

0 ❤️

967856
2024-01-22 23:08:23 +0330 +0330

عالی بود❤

0 ❤️