فانتزی بازی با مریم

1402/08/01

سلام.
این یک خاطره از یک فتیش کثیف کاریه،کسایی که دوست ندارن لطفا نخونن. ممنونم.

سینا هستم. کسانی که با شخصیت‌های داستان آشنا نیستن میتونن به قسمت‌های قبلی مراجعه کنند،که هم با شخصیت‌ها آشنا بشن هم یه چند تا عکس هست که میتونن ببینن. لایک فراموش نشه.

‏https://shahvani.com/dastan/از-هوس-تا-هوس-۱-

داستان من و مریم از یک اتفاق تقریبا ساده شروع شد ولی در ادامه اصلا ساده پیش نرفت.
از اونجایی که مریم یک آدم کاملا حشری و تنوع طلب بود(مثل خودم)،تو سکسمون از هیچی کم نمیزاشتیم.
یعنی هر کدوممون که هر فانتزی داشتیم یا چیزی رو میخواستیم تجربه بکنیم بدون رودروایسی و تعارف به هم میگفتیم و تا جایی که میتونستیم سعی می کردیم انجامش بدیم.
هم من ،هم مریم خیلی به دیدن سایت‌های پورن البته کتگوری‌های خاص علاقه نشون میدادیم و هر چیزی که به نظرمون جالب میومدو برای هم میفرستادیم و راجع بهش حرف میزدیم.
مثلا من فیلم های ساک زدن ته حلقی(Deepthroat)براش میفرستادم و میگفتم این کارو برام بکنه اونم خیلی استقبال میکرد ولی واقعا نمیتونست به طور کامل انجامش بده. فقط هیجان انجام دادنش هم من هم اونو حشری تر و مشتاق‌تر برای سکس بعدی میکرد.
بیشتر این ایده‌ها هم من به سرم میزد. من عاشق فانتزی بازی به خصوص از نوع عجیب غریبش هستم. از نظر من سکس هیچ محدودیتی نداره به شرطی که اولا به هیچ‌کس آسیب فیزیکی وارد نشه،دوما هر دو طرف راضی و خوشحال از اون کار باشن.
خلاصه من و مریم شده بودیم بازیگر و کارگردان فیلم پورن.
از لیس زدن انگشتای پا و لیسیدن سوراخ کون همدیگه گرفته بود تا ریختن آب دهنامون تو دهن همدیگه. قورت دادن آبم و بازی کردن با آب کیرم بین انگشتاش.
پوزیشنی تو سکس نبود که ما امتحان نکرده باشیم. البته بعضی‌هاش منجر به خنده میشد و بعضی‌هاشم واقعا آمادگی بدنی خاصی نیاز داشت.
با الفاظ رکیک موقع سکس همدیگه رو صدا می کردیم،بعضی وقتا ازش میخواستم موقعی که داره سوراخ کونمو لیس میزنه زبونشو بکنه تو سوراخ کونم،اونم از خودش خلاقیت به خرج میداد و بعضی وقت‌ها با انگشتش یه کاری میکرد که هیچ وقت باورم نمیشد از این ناحیه اینقدر لذت ببرم. (اونایی که تجربه دارن میدونن)
دیگه کم‌کم این کارا برامون داشت عادی و تکراری میشد،من ته ذهنم همیشه دوست داشتم سکس کثیف(شاشیدن روی همدیگه) رو امتحان کنم،هیچ وقت هم روم نمیشد از کسی این درخواستو بکنم،چون فکر میکردم ممکنه فکر بدی بکنه و یا خوشش نیاد و باهام کات کنه.
ولی این بار فرق داشت،اگر کسی ممکن بود که قبول کنه اون شخص مریم بود و من اصلا حاضر نبودم این موقعیتو از دست بدم.
تو سایت‌های پورن یه جوری این کتگوریو نشون میدن که انگار سراسر لذت و خوشگذرونی توشه. منم حسابی تشنه این کار بودم.
خلاصه شروع کردم براش فیلم فرستادن تا نظرشو بدونم.
بهم گفت به نظرت یه کم کثیف کاری نیست؟گفتم هست ولی باحاله،میتونه تجربه جالبی باشه،ارزش یه بار امتحانو داره.
گفت نمیدونم خوشم بیاد یا نه ولی چون تو میگی اوکی انجامش میدیم.
اصلا فکر نمیکردم قبول کنه ولی بالاخره داشتم به یه فانتزیی که خیلی براش انتظار کشیدم نزدیک میشدم.
یه روز که اومد پیشم و شروع کردیم لب و لوب بازی و حسابی حشریش کردم. کلی سینه‌هاشو براش خوردم و کوسشو براش مالیدم بعد آروم دم گوشش گفتم:بریم تو حموم؟
گفت حموم چرا ؟گفتم مثل اینکه یادت رفته قرار بود چیکار کنیم!؟
واقعا یادش رفته بود(احساس کردم ته دلش نمیخواد انجام بده)
یهو برگشت به من گفت آخه من جیش ندارم گفتم اشکالی نداره بیا یه کاریش میکنیم.
لخت شدیم و رفتیم حموم،بهش گفتم بشین،همین که نشست جلوم و منم کیرمو روبروش گرفته بودم گفت: نریزی رو صورتما،گفتم خیالت راحت فقط رو سینه‌هات و بدنت میریزم.
یه چند ثانیه تمرکز کردم و شروع کردم به شاشیدن روی سینه‌هاش،دهنشو محکم بسته بود که یه دفعه قطره‌هاش نپره تو دهنش.
یه کم شاشیدم روش که وایسادم و تو همون حالت شروع کردم با سینه‌های خیس از شاشم بازی کردن،خیلی باحال بود. فکر نمیکردم شاشیدن رو یک نفر دیگه اینقدر باحال باشه. اون لحظه خیلی دوست داشتم که تو دهنش بشاشم ولی اصلا نمیشد یه همچین درخواستی ازش بکنم. خیلی ضایع بود. تا همینجاش هم که راضی شده بود من راضی بودم.
بعد از اینکه کار من تموم شد بهش گفتم حالا نوبت توئه،خوابیدم کف حموم و اونم رفت بالا سرم و پاهاشو گذاشت دو طرف بدنم و شروع کرد به تمرکز برا شاشیدن،قطره قطره شاشش از اون کوس قشنگش شروع کرد به ریختن روی بدنم منم با دستم شاششو به همه جای تنم میمالیدم و با همون دستام با کیرم ور میرفتم. همه جای تنم پر شده بود از جیش مریم و نگاهمم نمیتونستم از کوسش بردارم، خیلی زیبا بود. (فقط کسایی که فتیش جیش کردن دارن میتونن درک بکنن)
من مثل مریم دهنمو نبسته بودم و بدم نمیومد یه چند قطره‌ای بیوفته تو دهنمو مزه‌شو بفهمم،از طرفی خب خوردش شاش خیلی هم خوشایند نیست دیگه،منم تجربه اولم بود و همه چیز حس غریبی برام داشت.
هم دوستش داشتم و هم نه،بعد از اینکه جیشش تموم شد دلو زدم به دریا و کوس خیس از جیششو لیس زدم،مریم که از کارم غافلگیر شده بود یهو گفت چیکار میکنی کسخل؟اینقدر مشغول لیسیدن کوسش بودم که حاضر نبودم جوابشو بدم،مزه جیشش کاملا تلخ و کمی شور ولی بیشتر تلخ بود،اگه قرار بود تو دهنم بشاشه شاید نمیتونستم تحمل کنم ولی خوردن کوسی که تازه از جیش خیس شده خیلی لذت بخشه.
کیرم حسابی شق کرده بود و دلم میخواست هر چه سریع‌تر مریمو بکنم،تو همون وضعیت کف حموم خوابیدم و مریمو نشوندم رو کیرم.
بدن‌هامون خیس از شاش همدیگه بوی نه چندان جذاب جیش کل فضای حمومو گفته بود،زیرمون پر بود از جیش زرد رنگ دوتاییمون بود. ولی انگار نه انگار که برامون مهمه،مریم هم بدون چون و چرا نشست رو کیرمو شروع کرد به بالا و پایین کردن،هر از گاهی با دستام که آغشته به جیش مریم بود سینه‌هاشو میمالیدم و اونم آه و ناله‌ش بالا میرفت. این دفعه بر خلاف همیشه که آبم دیر میاد بعد از چند دقیقه آبم اومد ،خیلی حشری شده بودم. واقعا برام تجربه جالبی بود. به محض اینکه ارضا شدم بلند شدم و دوش و باز کردم و اول حمومو شستم و بعدش هم خودمونو شستیم. تو همین حین به مریم گفتم دمت گرم خیلی بهم خوش گذشت. ممنونم که این فانتزیو انجام دادی.
ازش پرسیدم به تو هم خوش‌گذشت؟ گفت بد نبود ولی خیلی کثیف کاری بود،مریض نشیم حالا!
گفتم با یک بار کسی چیزیش نمیشه،اونم با لبخند کارو جمع کرد و گفت این همه فانتزی‌های باحال داریم این یکی یه ذره عجیب بود.قشنگ معلوم بود که خیلی خوشش نیومده. ته دلم هم ناراحت بودم هم خوشحال،خوشحال از اینکه بالاخره این فانتزیو انجام دادم،ناراحت هم برای اینکه احتمالا دوباره نتونم انجامش بدم.
بعد از اینکه از حموم اومدیم بیرون یه نوشیدنی خوردیم و بهش گفتم:برای اینکه بیشتر بهت خوش بگذره برات یه برنامه ویژه دارم،گفت چه برنامه‌ای؟
گفتم بعدا بهت میگم. راستش ته دلم میخواست پامو یه قدم فراتر بذارم و یک نفر دیگه رو وارد ماجرا کنم ولی نمیدونستم چطوری راضیش کنم.
این داستان شاید یکی دو قسمت دیگه ادامه داره که به نظر خودم خیلی جذابه.
امیدوارم خوشتون اومده باشه و یه لایک مهمونم کنید.





نوشته: Sina


👍 23
👎 3
36301 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

954240
2023-10-24 15:01:17 +0330 +0330

عالی بود
منم همین فتیشو دارم
چند بار با زنم یکم شاش بازی کردم، اما چون زنم خوشش نمیاد، نشده که ادامه بدیم و پامو فراتر بذارم
من دوست دارم جیششو بخورم،‌ اما اصلا اجازه نمیده
صحنه‌ی خارج شدن جیش از کوس، یکی از بهترین صحنه‌های دنیاس
خلاصه من خیلی خوشم اومد
💐

3 ❤️

954243
2023-10-24 15:24:29 +0330 +0330

من هم دوست دارم امتحان کنم.

2 ❤️

954247
2023-10-24 15:50:05 +0330 +0330

کیرکلفت با مکان و ساپورت مالی موجود است

1 ❤️

954250
2023-10-24 16:13:48 +0330 +0330

وای من تجربه مختصری دارم خیلی عالیه 😍

1 ❤️

962659
2023-12-17 08:28:21 +0330 +0330

همچین نوشتی فتیش کثیف کاری فکر کردم تو دهن هم ریدین

1 ❤️

964477
2023-12-30 20:29:31 +0330 +0330

خجالت بکش مرد گنده! جیش بازی میکنید؟!
خاک تو سرتون
کیر 23 سانتیم تو کص زنت

0 ❤️